Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
12.11.2009 12:19 - Импийчмънт? А после?
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 9836 Коментари: 39 Гласове:
12



imageПредложенията за стартиране на процедура за отстраняване на президента взеха да валят тия дни със страшна и загадъчна сила. Една през друга малките парламентарни партии се надпреварват да препрочитат Конституцията и да предлагат мотиви за осъществяването на това действие, като всяка твърди, че нейните са по-по-най. Първанов не се отчитал пред Народното събрание, не махнал някакви посланици по заръка на Правителството,  казал нещо, дето не трябва на някакви студенти, гушкал не`кви пари от Садам...   В тези мотиви, единствено в последното има някакъв смисъл, защото преди години тая случка някак бързо я покриха, а пък всички ние бързо я забравихме. Тогава въпросът беше, взимала ли е БСП (тогава начело с Първанов) комисионни от Садам Хюсеин или не. Отговорът на този въпрос ще ни даде доста добра представа, докъде могат да стигнат социалистите в мераците си за печалба, използвайки дори такива хуманитарни програми, като „Петрол срещу храни”.   Най-важната и очевадеща причина Първанов да не заслужава да е на този пост, обаче е добре известният факт, че е бил агент на комунистическите тайни служби, което си е една голяма излагация за страната ни, като цяло. Още по-лошо, Президентът не вижда нищо нередно в това, продължавайки подхванатата от някои тъмни среди кампания: „Ние работихме за Родината”. Явно нищо лошо в това не виждат и около 40% от населението, които имат доверие на президента и никаква морална дилема с ДС.   Разбира се, сега Първанов е в ръцете на министър председателя, който дава доста противоречиви сигнали относно готвения импийчмънт. Ту подкрепя своите „партньори”от дясно, ту обяснява, че вредите от това ще бъдат повече от ползите. И всичко ще си остане все така неясно докато той окончателно не се произнесе. До тогава ще остане само кудкудякането на парламентарните кокошки.   Но да си представим, че Бойко вече се е произнесъл „да”, процедурата е минала, Първанов е свален и са насрочени нови избори. Какво правим от тук нататък?   Ясно е кой ще спечели и ако някои си правят други сметки, то жестоко се лъжат. Затова може да се спрем на два основни варианта. Бойко посочва кандидат за президент, подобно на схемата с Фандъкова в София и той е избран от раз с огромно мнозинство. Новоизбрания държавен глава встъпва във функциите си и всеки понеделник ходи при Борисов да му се отчита.   Другата възможност е Бойко да посочи себе си. Тогава нещата ще са по ясни и изчистени за всички нас, защото ще се знае кой е и реалния и формалния нов Тато на държавата.   И при двата варианта е ясно, че концентрацията на власт в ръцете на Бойко, съчетана с огромната му популярност, еднолични методи на управление и полицейски манталитет ще са предпоставките България да се превърне скоро в една Бойгария, където гражданите ще са само наблюдатели.   Единствената ни останала гаранция това да не се случи в такива потресаващи размери се оказва, че е бившият комунист и агент на Държавна сигурност Президентът Георги Първанов.   Сори!

image



Гласувай:
12



1. haralanov - Ааааа...Не!
12.11.2009 12:27
Не ми се живее в държавичката на Гоце,нито пък в Бойгария!Още и още веднъж!Чудя се как не се разбира!Мутрата и Гоце не са си алтернатива!Добре е обаче да има импийчмънт!И заради агентурното му досие(хей в ЕС и НАТО сме)и заради това,че като шеф на Бсп е правил далаверка(че какво друго е ако не далавера?)със Саддам Хюсеин!Наистина е важен принципа!А това какво ще стане после е Божа работа!В известен смисъл-и на гражданите!Ако ги има още...
цитирай
2. miralyub - Реално погледнато - този импийч...
12.11.2009 12:32
Реално погледнато - този импийчмънт няма да мине...
Но като цяло мисля, че няма лошо да се пошуми и попритисне Гоце, като част от цялостното дискредитиране на БСП. В крайна сметка Президентът май сега остава единствен червен бастион-институция- /не слагам в сметките съдебната с-ма:)))/.
Та за Бг е срамно да търпи на този пост агент. При това цели 2 поредни мандата. Мисля, че сигналите за света няма да са лоши, както казва ББ- а наобратно...
цитирай
3. gantree - всеки
12.11.2009 12:40
друг е добре дошъл, освен Първанов, няма спор по тоя въпрос.
Няма смисъл да си го представяш като гаранция срещу каквото и да било тоя руски слуга.
цитирай
4. анонимен - Горчивата истина!:(
12.11.2009 12:43
Кат се тръгне в посока "по-малкото зло", накрая се оплиташ зле!:)
След толкова протестен вот в крайна сметка се докарахме до там, да не подкепяме очевадна справедливост. щото иначе - "по-зле"!
Патията матира гражданското общество!
цитирай
5. mamkamu - :)
12.11.2009 13:05
haralanov написа:
Не ми се живее в държавичката на Гоце,нито пък в Бойгария!Още и още веднъж!Чудя се как не се разбира!Мутрата и Гоце не са си алтернатива!Добре е обаче да има импийчмънт!И заради агентурното му досие(хей в ЕС и НАТО сме)и заради това,че като шеф на Бсп е правил далаверка(че какво друго е ако не далавера?)със Саддам Хюсеин!Наистина е важен принципа!А това какво ще стане после е Божа работа!В известен смисъл-и на гражданите!Ако ги има още...


Мен именно от тия Божи работи ме е страх!
цитирай
6. mamkamu - :)
12.11.2009 13:07
miralyub написа:
Реално погледнато - този импийчмънт няма да мине...
Но като цяло мисля, че няма лошо да се пошуми и попритисне Гоце, като част от цялостното дискредитиране на БСП. В крайна сметка Президентът май сега остава единствен червен бастион-институция- /не слагам в сметките съдебната с-ма:)))/.
Та за Бг е срамно да търпи на този пост агент. При това цели 2 поредни мандата. Мисля, че сигналите за света няма да са лоши, както казва ББ- а наобратно...


Така е, срамно е, но едва ли трябва да му се затваря устата по какъвто и да е начин, вкл. тоя.
цитирай
7. mamkamu - :)
12.11.2009 13:10
gantree написа:
друг е добре дошъл, освен Първанов, няма спор по тоя въпрос.
Няма смисъл да си го представяш като гаранция срещу каквото и да било тоя руски слуга.


Да, всеки друг е добре дошъл. В това спор няма! Но притесненията си остават.
цитирай
8. haralanov - Защо Юри..?
12.11.2009 13:11
Защо те е страх..?В края на краищата,кой по-добре от самият Господ-Бог би могъл да знае,кое е най-добро за нас?В едно съм сигурен.Не и Гоце и гражданите!Гоце е ортодоксален комунист(не го гледай,че вдига наздравица с Брус Джаксън).А гражданите са(сме) в малцинство!
цитирай
9. mamkamu - :)
12.11.2009 13:16
tit написа:
Кат се тръгне в посока "по-малкото зло", накрая се оплиташ зле!:)
След толкова протестен вот в крайна сметка се докарахме до там, да не подкепяме очевадна справедливост. щото иначе - "по-зле"!
Патията матира гражданското общество!


Абе Партията самата тя е в мат :) Избирателите сами се матираха преди време, а гражданското общество си е в цайтнот още преди да се покаже на бял свяг :)))
цитирай
10. thetrooper - @ При всчките му кусури,
12.11.2009 13:55
Б.Б. е 100 пъти по-добър вариант от Гоце!
цитирай
11. thetrooper - Освен това,
12.11.2009 13:59
ако Гоце бъде отстранен, ще го замести вицепрезидентът Ангел Марин. Така че - Гоце вън!
цитирай
12. mamkamu - :)
12.11.2009 14:43
haralanov написа:
Защо те е страх..?В края на краищата,кой по-добре от самият Господ-Бог би могъл да знае,кое е най-добро за нас?В едно съм сигурен.Не и Гоце и гражданите!Гоце е ортодоксален комунист(не го гледай,че вдига наздравица с Брус Джаксън).А гражданите са(сме) в малцинство!


Айде да не навлизаме в теологични спорове :)

Не защитавам Гоце! Далеч съм от тая мисъл. Само ме е яд на ситуацията.
цитирай
13. mamkamu - :)
12.11.2009 14:46
thetrooper написа:
Б.Б. е 100 пъти по-добър вариант от Гоце!


Чак сто пъти, едва ли :) Някъде към 1.2 :)
цитирай
14. bamby13 - Много тъжна ситуация.
12.11.2009 15:02
Много тъжна ситуация. Гоце и бат' Бойко за мен са двете страни на една и съща монета. Проблема е, че освен огромна орда внедрени ченгета къде ли не, разполагаме с огромна орда избиратели които гласуват с гъза си, понеже в главата им трещи чалга.Ако не беше така, гореспоменатите нямше да са там където са.
цитирай
15. galinabg - Мдааааа...
12.11.2009 15:14
Болезнено прав си...И за съжаление!
цитирай
16. mamkamu - :)
12.11.2009 15:23
bamby13 написа:
Много тъжна ситуация. Гоце и бат' Бойко за мен са двете страни на една и съща монета. Проблема е, че освен огромна орда внедрени ченгета къде ли не, разполагаме с огромна орда избиратели които гласуват с гъза си, понеже в главата им трещи чалга.Ако не беше така, гореспоменатите нямше да са там където са.


И като съберем двете орди получаваме действителността!

Това, което написа за избирателите е култово :)))
цитирай
17. mamkamu - :)
12.11.2009 15:24
galinabg написа:
Болезнено прав си...И за съжаление!


Дано не съм :)
цитирай
18. kass - Много тъжна ситуация. Гоце и бат' ...
12.11.2009 15:33
mamkamu написа:
bamby13 написа:
Много тъжна ситуация. Гоце и бат' Бойко за мен са двете страни на една и съща монета. Проблема е, че освен огромна орда внедрени ченгета къде ли не, разполагаме с огромна орда избиратели които гласуват с гъза си, понеже в главата им трещи чалга.Ако не беше така, гореспоменатите нямше да са там където са.


И като съберем двете орди получаваме действителността!

Това, което написа за избирателите е култово :)))


С две ръце подкрепям... Каквото и да искаме да направим, една не малка орда гласоподаватели ще объркат работата...
цитирай
19. mamkamu - :)
12.11.2009 15:41
kass написа:
mamkamu написа:
bamby13 написа:
Много тъжна ситуация. Гоце и бат' Бойко за мен са двете страни на една и съща монета. Проблема е, че освен огромна орда внедрени ченгета къде ли не, разполагаме с огромна орда избиратели които гласуват с гъза си, понеже в главата им трещи чалга.Ако не беше така, гореспоменатите нямше да са там където са.


И като съберем двете орди получаваме действителността!

Това, което написа за избирателите е култово :)))


С две ръце подкрепям... Каквото и да искаме да направим, една не малка орда гласоподаватели ще объркат работата...


Общо взето, те го правят това упражнение от двайсет години :)
цитирай
20. анонимен - aman
12.11.2009 15:52
nenujen post na nenujen 4ovek!
цитирай
21. анонимен - aman
12.11.2009 16:06
nenujen post na 4ovek,pro4ut s otstrelvaneto na mufloni!
цитирай
22. mamkamu - :)
12.11.2009 17:07
анонимен написа:
nenujen post na 4ovek,pro4ut s otstrelvaneto na mufloni!


Муфлоните са само капка в морето :)
цитирай
23. tili - Чакайте малко!
12.11.2009 17:53
Защо никой не ми обясни това, което казва thetrooper?
Не пада ли и вицепрезидентът заедно с президента. Ако се свали Гоце и остане Ангел Марин - каква е разликата?
Освен това е важно кой ще поеме изпълнителната власт ако ББ стане президент.
Май никак не е просто ;-(((
цитирай
24. libertybell - Ако свалим Гоце, Марин му заема мястото
12.11.2009 19:41
до края на мандата! Марин също не ми е фаворит:(
Не е реалистично да очакваме, че комунист/социалист би се засрамил и би се оттеглил от пост и аванта.
Така че не виждам вариант за скорошни президентски избори.
цитирай
25. emil60 - Дотук казаното ми е достатъчно!
12.11.2009 21:10
miralyub написа:
Реално погледнато - този импийчмънт няма да мине...
Но като цяло мисля, че няма лошо да се пошуми и попритисне Гоце, като част от цялостното дискредитиране на БСП. В крайна сметка Президентът май сега остава единствен червен бастион-институция- /не слагам в сметките съдебната с-ма:)))/.
Та за Бг е срамно да търпи на този пост агент. При това цели 2 поредни мандата. Мисля, че сигналите за света няма да са лоши, както казва ББ- а наобратно...

Ако аз съм на мястото на президента Първанов, горко ми - едва ли ще се чувствам здрав и пълноценен...
цитирай
26. evrazol - miralyub
12.11.2009 22:14
Напълно споделям мнението ти. И ако нещо в тая история мирише - не е Гоце. Ние него си го знаем като се изпусне как вони. Тука има един нов "полъх" - турбото на Батман
цитирай
27. bovari - Не зная дали вие не надценявате случващото се
13.11.2009 00:08
или просто се дължи на паралелния живот, в който живеят много от нас/лично се чувствам не раздвоена, ами разтроена, понеже имам поглед най-малко върху няколко социални групи/без да звуча менторски/
Простосмъртните имаме къде- къде по-делнични проблеми като безработица,очаквани повишени цени та ел.ток и последващи други, изчезващи деца..........и все в този тон.
Дневният ред на народа е друг/или поне различен от този, който се предлага/ и мисля, че дори да се случи варианта Б.Б да бъде наистина претендент за президент, това може да отрезви всенародната любов, обладала голЕма част от българския род днес:)

Поздрави на компанията:)
цитирай
28. boristodorov56 - Пушилка, плач и чалга.
13.11.2009 08:06
Така горе-доли изглежда шумът с отстраняването на Първанов.
Не че не заслужава, но е по-добре да бъде сбутан с принуда в неговите си прерогативи и то не с глупави условия на селски тарикат от Кършака, а с политичски средства, но това няма да се случи.
Този цирк не е дневния ред на политическия живот у нас.
Пак ни вкарват в сценарии с далечна цел - балканско копие на путиновия режим.
Вероятно ще се получи ефекта на лавината.
цитирай
29. mamkamu - :)
13.11.2009 08:40
tili написа:
Защо никой не ми обясни това, което казва thetrooper?
Не пада ли и вицепрезидентът заедно с президента. Ако се свали Гоце и остане Ангел Марин - каква е разликата?
Освен това е важно кой ще поеме изпълнителната власт ако ББ стане президент.
Май никак не е просто ;-(((


Лесно е :) После имийчване на Марин и ..."вся власт советов" :) А Бойко, какъвто и да бъде, властта пак ще у него :)
цитирай
30. mamkamu - :)
13.11.2009 08:47
libertybell написа:
до края на мандата! Марин също не ми е фаворит:(
Не е реалистично да очакваме, че комунист/социалист би се засрамил и би се оттеглил от пост и аванта.
Така че не виждам вариант за скорошни президентски избори.


Голям купон ще е в тая държава тогава. Президент -ГЕНЕРАЛ, министър-председател ГЕНЕРАЛ :)))
цитирай
31. mamkamu - :)
13.11.2009 08:50
emil60 написа:

Ако аз съм на мястото на президента Първанов, горко ми - едва ли ще се чувствам здрав и пълноценен...


Ама, ако си ти! Той много добре си се чувства! Я го слушай, какви ги плещи тия дни. Завидно самообладание :)))
цитирай
32. mamkamu - :)
13.11.2009 08:51
evrazol написа:
Напълно споделям мнението ти. И ако нещо в тая история мирише - не е Гоце. Ние него си го знаем като се изпусне как вони. Тука има един нов "полъх" - турбото на Батман


Дааа! Обаче Батман действа чрез Робин :)))
цитирай
33. mamkamu - :)
13.11.2009 08:56
bovari написа:
Не зная дали вие не надценявате случващото се
или просто се дължи на паралелния живот, в който живеят много от нас/лично се чувствам не раздвоена, ами разтроена, понеже имам поглед най-малко върху няколко социални групи/без да звуча менторски/
Простосмъртните имаме къде- къде по-делнични проблеми като безработица,очаквани повишени цени та ел.ток и последващи други, изчезващи деца..........и все в този тон.
Дневният ред на народа е друг/или поне различен от този, който се предлага/ и мисля, че дори да се случи варианта Б.Б да бъде наистина претендент за президент, това може да отрезви всенародната любов, обладала голЕма част от българския род днес:)

Поздрави на компанията:)


Да! Така е още от политическите игри в римския Сенат. Днес се е изменила се е само формата :)
цитирай
34. mamkamu - :)
13.11.2009 09:00
boristodorov56 написа:
Така горе-доли изглежда шумът с отстраняването на Първанов.
Не че не заслужава, но е по-добре да бъде сбутан с принуда в неговите си прерогативи и то не с глупави условия на селски тарикат от Кършака, а с политичски средства, но това няма да се случи.
Този цирк не е дневния ред на политическия живот у нас.
Пак ни вкарват в сценарии с далечна цел - балканско копие на путиновия режим.
Вероятно ще се получи ефекта на лавината.


Този цирк е един вид тест!

А за целта си напълно прав! Ние и без това си обичаме братушките! Що да не си направим и управлението, като тяхното :)
цитирай
35. анонимен - Гоце да си ходи от президенството ...
13.11.2009 10:11
Гоце да си ходи от президенството ако трябва и да го изритаме от там!!!!!!!!!!!!
цитирай
36. divini - Kaквото е имало да се каже
13.11.2009 11:36
за Гоце - вече е казано...

Но тази снимка, тип "Ой, котьо!", от къде я намери :)?
Поздрави
цитирай
37. boristodorov56 - 34. mamkamu -
13.11.2009 11:54
Кой тестваме?- Комунистите, ДПС, ББ?

Те до такава степен са предвидими, че са напълно излишни всякакви опити в тази насока.
Впрочем - тъй като нищо не ще се случи, ГоцеСедефчов ще се вземе още по-насериозно и ще мотивира още по-нагло и безсрамно поведение.

Единственият храст който крие стадо зайци - петрола и Садам - бъди сигурен, дори няма да се залюлеле. Веднъж вече службите контролирани от президента се изказаха отрицателно. Забравихме ли?
цитирай
38. borsi - Гоцето по-добре да се маха
13.11.2009 12:16
Гоцето по-добре да се маха
цитирай
39. flyco - здрасти mamkamu
13.11.2009 16:29
Сега видях поста. Значи според теб вариант "Бойко подкрепя Сидеров" не съществува? На какво се дължи тоталната подкрепа, която получава ГЕРБ от "Атака"? Аз мисля, че тук има търговия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9538929
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20436
Блогрол