Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
28.09.2010 10:13 - Интеграция до дупка...
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 16278 Коментари: 48 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

imageЕдна идиотска идея дойде на социалния министър Тотю Младенов наскоро. Какво пък, на всекиго от нас някога са хрумвали разни идиотизми. Но нормалния и психически уравновесен човек обикновено си ги запазва за себе си, защото има мяра, `дет се вика. И не иска да се излага...

Не така стоят нещата явно с министъра и той
предложил циганите от разрушения  световноизвестен блок №20 в Ямбол да живеят под наем при български семейства. На поносими цени!

Трябва много да си изперкал, за да изречеш това. Както ще си и много изперкал, ако дадеш под наем жилището си на хора, от които не можеш да очакваш да се грижат за него като „добри стопани”.


Сега очаквам министърът да направи следващата крачка и да тръгне из домовете на ямболии и да започне да ги убеждава, колко е хубаво да приемат в дома си цигани и да взимат наем за това. На поносими цени! Той обаче няма да може да свърши тая работа докрай, защото още на първия адрес, ще бъде изхвърлен брутално навън, след нанесена му средна телесна повреда :)

Неее, тук нещата не опират до расизъм, а до проява на елементарно чувство за самосъхранение присъщо за всяко човешко същество.


Чувство за самосъхранение проявиха миналата седмица и онези родители от Пазарджик, които отписаха децата си от училище, след като разбраха, че те ще учат с 12 циганчета. Някои корифеи на словоблудството нарекоха това недопустима, расистка и отвратителна проява, но на думи всички сме силни. Хората просто имаха чувство за самосъхранение, проявиха здрав разум и грижа за децата си.


Да, ясно е, че в един клас, където повечето от половината деца са циганчета, интеграцията ще има. Но ще тече не в желаната от всички нас посока. В края на учебната година щяхме да видим българчета играещи гюбеци по повод и без повод и говорещи уверено цигански. А нали целта ни е точно обратната...


Интеграцията не става с безумни идеи, които да отчитат някаква дейност за пред света и за пред Бойко, а с наистина действащи мерки, които бавно и полека да превръщат циганите в граждани.

Друг въпрос е, че и за много от българите са необходими интеграционни програми, но това е тема на друг, по-задълбочен разговор...

image



Тагове:   дупка,


Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - ндааа...
28.09.2010 10:22
Чувството за самосъхранение по отношение на тази пасмина тепърва ще расте в Чалгаристан.
цитирай
2. vmir - Мамка му, абе да не е решил да плаща наемите и разрушенията от бюджета на министерството си,
28.09.2010 10:24
може и премиални, награди, ордени и медали за храброст да е предвидил човекът, нали това министерство е с най-големия бюджет от всички други?
цитирай
3. liliyanaandreeva - ЖИВЕЯ В ЧИСТО НОВ БЛОК С ИНТЕГРАНТИ...
28.09.2010 10:24
БЛОКЪТ ГЪМЖИ ОТ ВЪШКИ И ХЛЕБАРКИ ( В БУКВАЛНИЯ СМИСЪЛ НА ДУМАТА )...И НЯМА СПАСЕНИЕ!...пОМПИТЕ ЗА КАЧВАНЕ НА ВОДАТА И РАДИАТОРИТЕ ПО СТЪЛБИЩНАТА ПЛОЩАДКА ОТДАВНА СА ОТКРАДНАТИ,КАКТО И АЛУМИНИЕВИТЕ ТАБЛА И ТАБЕЛКИ ОТ АСАНСЬОРИТЕ ; СЪЩО МЕТАЛНИТЕ ПЛОЧИ,СКРИВАЩИ КАБЕЛИТЕ В КОРИДОРИТЕ, ПОРАДИ КОЕТО КАБЕЛИТЕ ВИСАТ ОТ КУТИИТЕ.ПОЩЕНСКИТЕ КУТИИ БЯХА ИЗКЪРТЕНИ, А НЯКОИ ОТ ТЯХ БЯХА НАВИТИ НА ПАНДЕЛКА ИЛИ ОСМОРКА?СТЪКЛАТА НА ВХОДНИТЕ ВРАТИ СА ТРАЙНО СЧУПЕНИ ( ДАЖЕ И АРМИРАНИТЕ( И НА ТЯХНО МЯСТО ИМА КАРТОНИ И НАЙЛОНИ КАТО В ЦИГАНСКА КЪЩА.ЗА ПОВРЪЩАНОТО, БОКЛУКА И ПИЯНСКИТЕ СКАНДАЛИ НЯМА ДА ГОВОРЯ.БЪЛГАРИТЕ НАПУСКАТ ГРАДОВЕТЕ И ОСОБЕНО МНОГОЕТАЖНИТЕ БЛОКОВЕ ЗА ДА СЕ СПАСЯТ ОТ ОПАСНИ ЗА ЗДРАВЕТО И ЖИВОТА КОМШИИ,КОИТО ПРИИЖДАТ...
цитирай
4. trolllpower - А някой ще интегрира ли нещо в пор...
28.09.2010 10:25
А някой ще интегрира ли нещо в портфейла ми? Не бих се възпротивил.
цитирай
5. liliyanaandreeva - ТУРЦИТЕ В ЕДНО РОДОПСКО СЕЛО НИ МОЛИХА ДА ИМ ПРЕКАРАМЕ ...
28.09.2010 10:31
...ДРУГА СЕЛСКА ЧЕШМА, ОТДЕЛНО ОТ ЦИГАНИТЕ ЗАЩОТО КОГАТО КОЛЯТ ЖИВОТНО ТЕ ОСТАВЯТ ОКОЛО ЧЕШМАТА КРЪВ, ФЕКАЛНИ ЕКСКРЕМЕНТИ, КОСМИ С КРЪВ, ОБРЕЗКИ ОТ ВЪТРЕШНИТЕ ОРГАНИ НА ЖИВОТНОТО И Т.Н.
цитирай
6. boristodorov56 - Ами министърът може да вземе и той ...
28.09.2010 10:31
Ами минитърът може да вземе и той едно семейство - на поносими цени.
Ако всички министри направят също така - половината от проблема е решен.
Божидар Димитров - да вземе артисалите в НИМ.
В Резиденция Бояна - да се устроят, на приемливи цени последните - хем да се навъртат около д-р Б. Борисов, който и без това си живее на село.
Съплеменника им Гоцето - също може да приюти поне 20 бр. в новозакупените апартаменти на синовете си, а и ще демонстрира нагледно социална съпричастност, а освен това избори се задават - по лесно ще им сервират кифтетата и бирата.
И всичко това на поносими цени.
Ебати и хуманистите!
цитирай
7. nicodima - Видяхме скоро как се е интегрирало едно англичанче в Шуменско...
28.09.2010 10:47
Като го попитаха може ли да каже няколко български думи, то каза: " Ко праиш, ва?"

Понякога се чудя нашите министри у нас ли живеят, знаят ли за какво всъщност става въпрос...
Определям поведението на Младенов не като ексцентрично, а като неадекватно! Не знае ли този човек, че тези хора с цел да се интегрират са живяли врата до врата с военни, а семействата на военните едно по едно са се изнесли - пак от чувство на самосъхранение!
Поздрави!
цитирай
8. benra - ще
28.09.2010 11:04
се интегрираме ама друг път.Аз предлагам всички депутати, министри, шефове и членове на ромски фондации да си вземат по едно ромско семейство срещу изгоден наем.Предлагам също така в личея в Горна Баня да бъдат разпределени с цел интеграция ромчета от факултето
цитирай
9. dolsineq - Министърът да даде пртимер..;)
28.09.2010 11:24
Министърът да даде пример..;)
цитирай
10. анонимен - браво на втора
28.09.2010 11:45
поздравления за поста!
Много добре казано. Първо трябва интегриращите да са постигнали интегритет, а после да прилагат интеграционни схеми върху трети лица.
100%"за" с две ръце
цитирай
11. mikino - Тоя Тотю се боцка!!!
28.09.2010 12:01
Каква интеграция??? Тия управници на кой свят живеят бе??? Ама те самите цигани не искат да се интегрират, а камо ли българин да интегрира някой от тях под наем - това е супер смешно!!! Да сте чували циганин да плаща наем??? Ако да, кажете, щото аз не съм!
цитирай
12. semtomovi - Клишета и отново клишета
28.09.2010 12:11
Всичките изисквания и планове на политиците у нас и по света за "интеграция" на чужди етноси са измислени клишета, с които те манилират дискусиите в една или друга посока.

Истината е друга. Човек бива приет в една общност само когато се "ожени".

Докато няма реално количество смесени бракове между роми и българи то не може да се говори за интеграция.
цитирай
13. gothic - Каква интеграция??? Тия управници ...
28.09.2010 12:14
mikino написа:
Каква интеграция??? Тия управници на кой свят живеят бе??? Ама те самите цигани не искат да се интегрират, а камо ли българин да интегрира някой от тях под наем - това е супер смешно!!! Да сте чували циганин да плаща наем??? Ако да, кажете, щото аз не съм!



По-скоро трябва да почне де се боцка. Прекалени глупости плямпа за небецкащ се. Най-добре да се разходи до циганската махала на Перущица. Да види как стават нещата....
цитирай
14. swan16 - Аз и друго се чудя- защо не предложи ...
28.09.2010 12:28
Аз и друго се чудя- защо не предложи ведомствените станции на МС министър Младенов да ги даде на приемливи цени на така домилелите му бездомни братя роми? Ми така де- хем да си починат хората щото много се измориха да чакат по тия пусти опашки за социалните помощи, хем да се оползотворяват въпросните постройки в тази мъртъв сезон. Все пак зима идва- да бъдем хора и да приберем бедтсващите братя преди те да са възстанали врещу още по-бедстващото ни правителство...
цитирай
15. mikino - Каква интеграция??? Тия управници ...
28.09.2010 12:29
gothic написа:
mikino написа:
Каква интеграция??? Тия управници на кой свят живеят бе??? Ама те самите цигани не искат да се интегрират, а камо ли българин да интегрира някой от тях под наем - това е супер смешно!!! Да сте чували циганин да плаща наем??? Ако да, кажете, щото аз не съм!


По-скоро трябва да почне де се боцка. Прекалени глупости плямпа за небецкащ се. Най-добре да се разходи до циганската махала на Перущица. Да види как стават нещата....

Ами аз му предлагам и да поживее там, да се поинтегрира така хубаво, поне за месец и тогава да ги разправя тия недомислици!
цитирай
16. rpatel - Напрово ми взе думите от устата! ...
28.09.2010 12:50
Напрово ми взе думите от устата! Преди 2 мин. написах постинг по същата тема и съответно стигнах до същите заключения. Интеграция и циганин са две напълно несъвместими понятия!
цитирай
17. dorichela - Гениална идея. . . Министрите ни са ...
28.09.2010 12:57
Гениална идея... Министрите ни са най-умните в света! И най-толерантните... Само дето тоя глупав народ реагира така спрямо горките цигани и не иска да ги вземе под крилото си и да ги интегрира.. Лоши, лоши, българи!
цитирай
18. анонимен - Очевидно голяма част от пешештите ...
28.09.2010 14:23
Очевидно голяма част от пешештите тук мислят със зъдните си полукълба. Майстори сме, да се правим, че не виждаме проблемите и да чакаме да се решат сами. Няма да стане!
С насилие на става. С ругатни също. И понеже не решаваме проблемите, други ще ни го решат, както го решиха в Косово!

цитирай
19. lado - Гениална идея. . . Министрите ни са ...
28.09.2010 14:30
dorichela написа:
Гениална идея... Министрите ни са най-умните в света! И най-толерантните... Само дето тоя глупав народ реагира така спрямо горките цигани и не иска да ги вземе под крилото си и да ги интегрира.. Лоши, лоши, българи!

Българите долни, ама министрите им - прекрасни, целите в бяло, крица им поникват, ореолчета светят, а Дянков (главният гявол, пардон - ангел) вика,че след 10 всички хора щели да искат да живеят в България!!!!!!!!!!!!
цитирай
20. lado - Братя, Тотю хептен е избутал мас...
28.09.2010 14:31
Братя, Тотю хептен е избутал маслото, така си мисля аз със задните си полукълба!
цитирай
21. vmir - Нека да уточним какво разбираме под "интеграция", а после да спорим възможна ли е.
28.09.2010 14:37
Засега е ясно само, че "интеграция" не е цигани да се смесят по административен път с българи. Много грешно е според мен да се очаква, че циганите ще се учат как да живеят от белите си съседи, и не само, защото са цигани, а защото представата е сбъркана.
цитирай
22. анонимен - съм за гъмза-по Илф и Петрофф
28.09.2010 15:36
"Проблема по интеграцията на интегриращите се е проблем преди всичко на самите интегриращи се!":)
цитирай
23. gothic - Каква интеграция??? Тия управници ...
28.09.2010 15:37
mikino написа:
gothic написа:
mikino написа:
Каква интеграция??? Тия управници на кой свят живеят бе??? Ама те самите цигани не искат да се интегрират, а камо ли българин да интегрира някой от тях под наем - това е супер смешно!!! Да сте чували циганин да плаща наем??? Ако да, кажете, щото аз не съм!


По-скоро трябва да почне де се боцка. Прекалени глупости плямпа за небецкащ се. Най-добре да се разходи до циганската махала на Перущица. Да види как стават нещата....

Ами аз му предлагам и да поживее там, да се поинтегрира така хубаво, поне за месец и тогава да ги разправя тия недомислици!



Това не беше шега. Там наистина интеграцията е в ход, както ви разказа един мой близък. Благодарение на свещеник от "нетрадиционно" вероизповедание. Не ми се пише пак как е сторено, описал съм го в предпоследният постинг на benra. Като цяло - действа се на принципа на тоягата и моркова. Но за такива действия е нужно някой да поеме лична отговорност. За сега сред (без)отговорните кадри не виждам такъв....И да уточня - не съм много сигурен за Перущица или Пещера става дума. Отдавна ми го разказаха...
цитирай
24. armorica - Умрях от смях, ама не ми е смешно
28.09.2010 15:39
Много добре сте го написали - "за пред света и за пред Бойко". Защото който не се хареса на Бойко, изхвърча от правителството. Но не само за това ми е думата.
Циганите НЕ ИСКАТ да се "интегрират". Мартин Карбовски го казва много директно в днешния си коментар в "Стандарт". Коментарът му е озаглавен "Изборът да си аутсайдер".
Ето и линк към него:
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?article=341809
цитирай
25. dorichela - Ладо,
28.09.2010 15:46
надявам се разбра, че бях иронична :)
цитирай
26. artanis - тоя наистина
28.09.2010 16:21
е изперкал :)
цитирай
27. анонимен - А аз предлагам той да интегрира няколко рома! :D
28.09.2010 17:00
цитирай
28. анонимен - всеки министър- хазаин !!!!
28.09.2010 17:15
...на по 2 цигански семейства,че на министрите и палатите им са по-големшки.
цитирай
29. анонимен - Модната дума "интеграция"
28.09.2010 20:11
mamkamu, прав си, но какво означават думите ти в края на текста : "Интеграция не става с безумни идеи......., а с наистина действащи мерки, които бавно и полека да превръщат циганите в граждани." Кои са действащите мерки и как ще се превърнат тези хора в граждани? Та нали десетилетия се мъчим с този проблем. Заселвахме ли ги сред българи? Заселвахме ги. Даваме ли им социални помощи? Даваме. Опрощаваме ли неплатените им сметки за всякакъв вид услуги, които ползват? Опрощаваме. Оставяме ли ги да си живеят както искат, дори в новопостроени специално за тях блокове? Оставяме ги. Какво повече и колко години още "бавна" и внимателна интеграция,която да не накърнява достойнството им? През 80-те години в блока ни настаниха учени от БАН, лекари, преподаватели и...цигани. Търпяхме дълго, не се оплаквахме никъде, защото разбирахме проблема и искахме да помогнем. Всички се приспособявахме, само те - не! Събираха трески и кашони, и палеха огън в мокрото помещение на апартамента си за да готвят. Развъдиха се бълхи, хлебарки и дървеници, които стигнаха до последния етаж. Накрая се отървахме и знаете ли как? Дадоха им по-голям апартамент в друг район на столицата.
цитирай
30. gantree - :)))
28.09.2010 20:42
Долу ръцете от Тотю! Той е един от онези важни имена, които усърдно работят срещу правителството на ББ.
Колкото повече приказва, толкова повече му заминава рейтинга на правителството.
цитирай
31. karavelov - Десетилетието на "ромско...
28.09.2010 21:01
Десетилетието на "ромското" включване продължава! :) Очакваме още включвания към мрежите на Енергото в цялата страна!? :)
цитирай
32. анонимен - В страната на Чалгата интегрира...
28.09.2010 21:22
В страната на Чалгата интегрирането на джагал е все едно да преливаш от празно в пусто или обратното
цитирай
33. анонимен - Не блейте, пак ще ви дерем кожите
28.09.2010 21:59
ГЕРБ, водопроводчик инж. Младенов
цитирай
34. semtomovi - Те нашите български мохамедани не са се интегрирали
28.09.2010 22:53
че са си етнически българи. Че друг етнос никога не би се интегрирал. Те си имат друга религия. Вярват в кастовата система. Имат си касти които само крадат и убиват. Режели палци на деца с тази цел (това ми го каза наскоро местния полицай в България) и т н. Ние просто не ги познаваме. Как ще ги интегрираме, като нито им знаем езика, обичаите. Културата им е номадска. Номадите никога не са се интегрирали в дадена държава, живеели са на кон и каруца. Голяма каша забъркаха отново тия от ЕС!
цитирай
35. bassplayer - А циганите в комплект с конете ли вървят ?
28.09.2010 23:00
Честито на печелившите спечелили катун с цигани :)
цитирай
36. анонимен - циганин
28.09.2010 23:20
аз съм доброволец бих платил наема на 20 цигански семейства ,ако ги приеме някой министър у тях.само да ги приюти аз ще плащам наема:):):):):):):)какви министри имаме само,на тоя 20 блок да бяха оставили животни блокът щеше да е в по добро състояние.пне знаят че се сере на някой ъгил а не като тия извънземни.само като видях снимката ми настихна косата.немам думи към ваз господа и госпожи българи каквото и да казвате сте прави?
цитирай
37. svetlaivanova - Браво!
28.09.2010 23:54
Интелигентен блог!
цитирай
38. flyco - ...
29.09.2010 00:39
Идеята на министъра преценявам като изключително тъпа!
Между другото да те питам и теб, ти знаеш ли дали в пазарджишкото училище циганчетата са били разпределени по всички класове или са записани всичките в един клас?
цитирай
39. inventmediagroup - "Интеграцията не става с б...
29.09.2010 02:59
"Интеграцията не става с безумни идеи, които да отчитат някаква дейност за пред света и за пред Бойко, а с наистина действащи мерки, които бавно и полека да превръщат циганите в граждани."

Съгласен съм с казаното от теб ! Само че и ти само критикуваш,( макар и правилно).
Би ли ми казaл какви трябва да бъдат " действащите мерки" господин капацитет.
Дет се вика, като си казал А, кажи и Б.....
цитирай
40. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
29.09.2010 03:20
Flyco 2 паралелки от по 12 българчета и по 6 циганета всяка.
цитирай
41. wilim - ЧЕ какво му е на расизма!???
29.09.2010 06:50
Пишеш, че не щата не опират до расизъм! Как? Нещата опират точно до расизъм, обаче повечето изкукали европейци, че и БГ, не искат да си признаят, щото не е "политически коректно"!!! Расизмът е нещо нормално, наложено от СЪЗДАТЕЛЯ! Колкото и да се твърди, че е античовешки! С ръка на сърцето трябва да си признаем - ДА - расисти сме, защото не можем да търпим циганите! Няма нищо лошо в това! Иначе ставаме като съвсем изперкалите французи!!!!!
цитирай
42. flyco - ок
29.09.2010 06:52
voinyt написа:
Flyco 2 паралелки от по 12 българчета и по 6 циганета всяка.

Благодаря!
цитирай
43. pin777 - Що не вземе да се интегрира нашия министер
29.09.2010 08:15
в някоя циганска махла...
цитирай
44. анонимен - дачо
29.09.2010 08:37
Този Врачански специалист все твореше глупост след глупост,а сега стигна и до най-голямата си.Немога да разбера защо като ги тапосат за министри започват да акат вс л...нета ? Решение на въпроса има единствено ако много(не)уважаемото правителство вземе решение и настани ромите в изоставните казрми. Все пак и те са хора ! Така ще си се запазят като общност. А това за интеграция с Българите е свещенна глупост !
цитирай
45. vmir - 44. анонимен,
29.09.2010 09:18
анонимен написа:
Решение на въпроса има единствено ако много(не)уважаемото правителство вземе решение и настани ромите в изоставните казрми. Все пак и те са хора ! Така ще си се запазят като общност. А това за интеграция с Българите е свещенна глупост !


В казармите - има такова решение за мургавите ми съседи, които опустошиха околността - да им бъдат безвъзмездно предоставени хубави масивни казармени постройки, съобщиха го по тв и радиа, но единствената пречка е, че те не искат да се разделят с катуна си, а не можело да им се отнема правото на избор. За сведение, въпреки протестите, катуна беше настанен на това място от бившия кмет на общината Афионлиев, за да освободи терен за построяването на "Била", и ако правилно съм чул, същия Афионлиев за заслугата си към "Била", в момента е там директор, и ако това е вярно, и не е достатъчно доказателство за търговия с влияние, здраве му кажи.

За сведение, откраднатото или унищоженото от катунарите за последните няколко години САМО в моята служба, е за над 500 000 лева, какви са щетите на съседните десетки фирми не знам, но е справедливо безличния, тъп и корумпиран Афионлиев не да директорства с подобни "заслуги", а да ги изплаща на ограбените от собствените си приходи.
цитирай
46. rat - ''които бавно и полека да превръщат ...
29.09.2010 10:21
''които бавно и полека да превръщат циганите в граждани" - не всички цигани нямат гражданско поведение и манталитет. Не бива да обобщаваме от уважение към тези цигани, които се опитват да живеят нормално. Заслужават го, защото полагат огргомни усилия, за да го постигнат. Гонении мразени и от българския и от ромския етнос.

цитирай
47. pin777 - /46. rat / Не бих се изразил точно така.
02.10.2010 13:57
Българското общество е доказало прекалено голямата си толерантност към всички етноси. Да се твърди, че някой българин мрази тези цигани, които са се социализирали към начина на живот на българите е леко несериозно и малко инфантилно. Не може така да се обобщава.
цитирай
48. lambo - А не може ли ?
04.10.2010 12:47
А не може ли вонящите "трайно-безработни" да ги настанят в празните хотели по Черноморието за зимния период ?

И в празните хотели край ски пистите през летния период ?

Или най-добре във "прогимназиите" на Олигарсите ...

Ааааа , не можееее ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9471455
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол