Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
02.05.2011 15:44 - Без Батето и Осама
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 23916 Коментари: 52 Гласове:
43

Последна промяна: 04.05.2011 22:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image„За мъртвите -или добро или нищо” казват старите хора. Явно родните ни медии уважават традициите и където и да погледна тия дни все се натъквам на славословения по адрес на починалия Иван Славков, т.нар. „Бате”.

Славков е емблематична фигура в българския преход, че и преди това и това естествено не може да отрече никой. Въпросът е дали тази емблематика носи положителен или отрицателен нюанс. Сякаш много бързо всички забравиха за скандалите около зетят на диктатора Живков и как журналистите от ВВС го изловиха един хубав ден в крачка, когато Славков беше готов да получи пари срещу подкрепа за кандидатурата на Лондон за провеждане на Олимпийски игри. Тогава безславно го изритаха от МОК, а тук нашата родна прокуратура подхвана разследване срещу... журналистите от ВВС. Така Иван само затвърди широко разпространеното мнение из белите страни, че България е прословуто гнездо на корупцията и продажничеството, а прокуратурата не можа да учуди никого.


Скандалът с ВВС беше едно съвсем естествено развитие на животът на Баткото, превърнал се в глезеник на съдбата, който преди Промените, разчиташе на тъста си Живков, а след тях, на многобройните си храненици, които го подкрепяха, къде от лична изгода, къде от носталгия по миналото, оставяйки го неуместно дълго време начело на полукриминалните и до ден днешен БОК и БФС. Но паметта на българина е ,както знаем, кратка, да не говорим, че понякога липсва въобще.


Паметта на някои от по-старите ни сънародници дава на заето и когато трябва да си припомнят, как след като тъстът му го назначава за шеф на единствената телевизия в България тогава, Иван Славков започва да присъства като консултант или сценарист в почти всички предавания, за някои от които не е чувал дори. Оригинален начин по онова време да точиш държавни пари, за разлика от днес, когато е станал почти банален. Паметта на тия хора зацикля и когато трябва да се сетят, че „идолът” им, продаваше оръжие на размирни ембаргови държави, използвайки най-брутално връзките си като член на МОК.


Или може би никой от тях не се сеща, как скоро след като мутрите го избраха за шеф на БФС през 95-та, по родните терени започнаха да се разхождат футболисти с надписи върху фланелките ВИС, СИК, Мултигруп и прочее.


Както и да е... Днес всичко това е, слава Богу, минало. Притеснителното е, че днес много хора симпатизират на Славков и дори го харесват... А харесването му е, както онова при министър-председателя ни –повърхностно и подчинено на първични архишаблони. Нищо, че Славков бе може би най-известния сред всички бивши управляващи или техни слуги, които не се покаяха до ден днешен, за това което са вършели по онова време. Нещо повече. Той бе и най-кряскащата личност сред тях, опитваща се да подмени човешкия морал и да представи злото, като върховно постижение на доброто.


Това е типично за тези хора, завзели върховете на политическия ни и икономически живот. Те ежедневно измиват съвестта си публично, налагайки на доверчивия до болка български народ етика, морал и светоглед нямащи нищо общо с цивилизацията към която някои си мислим че принадлежим. Някои от тях, дори се опитваха да ни обясняват, как работели всъщност за доброто на Родината си, докато издевателствали над съгражданите си.


Славков Бог ще го съди, но все си мисля, че преди това трябваше да го направи и обществото. Поради простия факт обаче, че тук общество няма, а преобладава меката, аморфна маса от лумпени, хора като Батето, Бойко и Цецо получават овациите на публиката и любовта на зрителите на фарса наречен „България -130 години преход”.


Другата добра новина от тия дни е, че след тайна операция на ЦРУ в Пакистан е застрелян Осама бин Ладен...

Тоя свят взе да става по-справедлив ;)


Текстът е публикуван в брой 413 на вестник Седем

image




Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. usandthem - ДА , отиде си знамето на българските тарикати,
02.05.2011 16:12
на онези, които вярваха в андерсенови приказки. Само че, свинарите винаги са много, а царската дъщеря винаги е една. Та от там и лафа, че батето живя в такава приказка- жениш се за принцесата, взимаш половината царство и ставаш шеф на БТ, МОК, БОК и на всичсо , което ти хареса.
цитирай
2. haralanov - До анонимкото
02.05.2011 16:19
Няма как Бог да прости на човек разсипал и пръснал милиони левове народна пара!Робското у теб си го има и винаги ще го има!
цитирай
3. edinman - Слушах днес професорът на "шарените котлета"
02.05.2011 16:49
колко трудно намираше думи за приятелят си!Робева и тя си изказа благодарноста,
но на мен ми стана гнусно от хвалбите!
"Няма щастие без глупост"/Софокъл/
Глупоста за много от тях се наричаше Батето!
цитирай
4. mamkamu - Ама...
02.05.2011 18:16
анонимен написа:
Плюнчо, не на кутрето, ами на на нокътя на кутрето на Батето - Бог да го прости - не можеш да стъпнеш!


Ама верно си много тъп... Честно!
цитирай
5. tili - Ами няма свестните хора
02.05.2011 18:22
да прибира Господ без време!
Лека им пръст на двамата, но отдавна им беше време!
цитирай
6. mamkamu - :)))
02.05.2011 18:28
usandthem написа:
ДА , отиде си знамето на българските тарикати,
на онези, които вярваха в андерсенови приказки. Само че, свинарите винаги са много, а царската дъщеря винаги е една. Та от там и лафа, че батето живя в такава приказка- жениш се за принцесата, взимаш половината царство и ставаш шеф на БТ, МОК, БОК и на всичсо , което ти хареса.


Много точно казано: "знамето на българските тарикати" :)))
цитирай
7. mamkamu - :)
02.05.2011 18:30
haralanov написа:
До анонимкото
Няма как Бог да прости на човек разсипал и пръснал милиони левове народна пара!Робското у теб си го има и винаги ще го има!


Минчо, не се хаби! Той няма да те разбере :)
цитирай
8. mamkamu - :)
02.05.2011 18:31
анонимен написа:
до анонимен 1
Много си тъп честно


И аз това казвам... Той всъщност не е анонимен ...
цитирай
9. mamkamu - :)
02.05.2011 18:33
edinman написа:
Слушах днес професорът на "шарените котлета"
колко трудно намираше думи за приятелят си!Робева и тя си изказа благодарноста,
но на мен ми стана гнусно от хвалбите!
"Няма щастие без глупост"/Софокъл/
Глупоста за много от тях се наричаше Батето!


Софокъл правилно го е рекъл.
А те така са оплетени един в друг... Като свински черва са :)))
цитирай
10. mamkamu - Верно...
02.05.2011 18:36
tili написа:
Ами няма свестните хора
да прибира Господ без време!
Лека им пръст на двамата, но отдавна им беше време!


Верно им беше време...
Е, на единия лека му пръст, а на другия -леко му море.
цитирай
11. lado - Здрасти, Юри! И приятели! За умр...
02.05.2011 19:26
Здрасти, Юри! И приятели! За умрелите или добро, или нищо. Да, ама традициите вече не са това , което бяха. Защото и измеренията на бита ни не не са същите. Ако некрофилите и гъзолизците не се бяха развихрили, може би щях да премълча.
"Стефка Костадинова: Името Иван Славков значи спорт
Пък при мен асоциациите са други - алкохол, разюзданост, скудоумие, корупция, наглост, дебелоочие, лицемерие, простащина ..."
А пък Вуцата се изцепи , че даже за баща му и майка му не бил жалил толкоз...
цитирай
12. lado - За Обама - кой съд доказа, че е пре...
02.05.2011 19:31
За Обама - кой съд доказа ,че е престъпник, кой съд му произнесе присъдата, коя институция я изпълни? На чия територия? Законно? Не изпадай в заблуди, моля те!
Или има юрисдикция, или няма! В случая - няма! Тотално погазване на правото!
цитирай
13. meto76 - Вчера Крум Савов по Канал 3 ревеше в ...
02.05.2011 19:32
Вчера Крум Савов по Канал 3 ревеше в ефир за човека Иван Славков.То рев,сълзи само дето не си раздра дрехите.Срамно е че паметта на българина е толкова къса.Скандалите около подкупа са най-малкото нещо.Никой не може да ми каже този човек от какво се издържаше през тези години и цялата Живкова рода.Една пияница,пропаднал човек, който хвърляше тъпи смешки, на които простолюдието се заливаше от смях.
цитирай
14. mamkamu - Да!
02.05.2011 20:08
lado написа:
Здрасти, Юри! И приятели! За умрелите или добро, или нищо. Да, ама традициите вече не са това , което бяха. Защото и измеренията на бита ни не не са същите. Ако некрофилите и гъзолизците не се бяха развихрили, може би щях да премълча.
"Стефка Костадинова: Името Иван Славков значи спорт
Пък при мен асоциациите са други - алкохол, разюзданост, скудоумие, корупция, наглост, дебелоочие, лицемерие, простащина ..."
А пък Вуцата се изцепи , че даже за баща му и майка му не бил жалил толкоз...


Напълно съм съгласен. Може би и аз щях да си замълча, но славословенията за Славков ми дойдоха малко повече!
цитирай
15. mamkamu - !
02.05.2011 20:29
lado написа:
За Обама - кой съд доказа ,че е престъпник, кой съд му произнесе присъдата, коя институция я изпълни? На чия територия? Законно? Не изпадай в заблуди, моля те!
Или има юрисдикция, или няма! В случая - няма! Тотално погазване на правото!


Нали се сещаш, че всички държави действат по този начин срещу лидерите на терористични групи, чиито звена се целят с-у цивилното им население. Няма да ти давам примери от близката история с ИРА, ЕТА, ООП, Хизбула и т.н... Не можем да се борим с-у тероризма с конвенционални методи. В Израел, например си е чиста война...

От друга страна съм съгласен с теб, че прекрачим ли границите на правосъдието, в един момент ще започнем да приличаме на тези срещу, които се борим.

Знам ли, истината навярно е някъде по средата. Въпросът тук е, дали днес Западната цивилизация, хем ще запази демократичната си същност, хем ще намери сили за безкомпромисен отговор срещу непризнаващите правила терористи. А това си е трудно. Нали?
цитирай
16. mamkamu - Абе...
02.05.2011 20:31
meto76 написа:
Вчера Крум Савов по Канал 3 ревеше в ефир за човека Иван Славков.То рев,сълзи само дето не си раздра дрехите.Срамно е че паметта на българина е толкова къса.Скандалите около подкупа са най-малкото нещо.Никой не може да ми каже този човек от какво се издържаше през тези години и цялата Живкова рода.Една пияница,пропаднал човек, който хвърляше тъпи смешки, на които простолюдието се заливаше от смях.


Абе не само Крум ревеше... То беше едно ревАне по всички телевизии... Мъка..., мъка!!!
цитирай
17. evrazol - Сега ще се махнат ограниченията по ...
02.05.2011 21:24
Сега ще се махнат ограниченията по летищата. Антропометричните данни от личните документи, всички ограничения в името на сигурността. Войната в Авганистан ще приключи. Остава да освободим Тибет и Чечня и готово. Сал една Корея ще остане да цапа световната демокрация. И сомалииските пирати, ако не броим Иран.

На фона на победата, на едни хора им замина Батето, а лидерът им роди чрез сурогатна майка /бащата не се афишира/. И на Шипка е спокойно и Спортната зала е на привършване. Е-е-х, славни времена. С какви спомени ще се гордея след време пред внуците!!! :)))
цитирай
18. bamby13 - Всички плюещи по Иван Славков, са ...
02.05.2011 21:24
анонимен написа:
Всички плюещи по Иван Славков,са нещастни нереализирали се лу2мпени в живота!

А всички леещи сълзи за него безкритични плебей
цитирай
19. gantree - !!!
02.05.2011 21:30
Момчета, спрете се. Вярно е, че в един ден станаха известни тези две новини, но дръжте си реакциите в рамките на нормалното. Юрий, да, Славков беше всичко това, което описваш, но вече го няма, и от едното самоуважение следва "или добро, или нищо". Аз лично не мога да кажа нито една добра дума нито за единия, нито за другия, и затова си мълча. И, Хараланов, да, Бог ще му прости на Славков, колкото и да не ти се вярва. Бог прощава на всички, защото е милостив. Анонимният може и да се е осрал, пишейки как никой от нас тук не можел да стъпел на малкия пръст на тоя жалък нещастник с пропилян в огромни заблуди живот, но това си е за негова сметка. Нека си мисли колко велик е бил, проблемът си е само негов.

За Славков единственото весело, за което сега се сещам, беше оня виц, който плъзна след смъртта на оня друг много сбъркан комунист-бохем с широкопола шапка, Дончо Цончев. Подхожда и на Славков, с пълна сила :))) Умрял той, и започнал да се издига бързо нагоре, а срещу него се появила една много ярка и красива светлина, която постепенно го обгърнала, и изведнъж се чул един мек приглушен глас, който през смях му казал: "- Аха, ти не вярваше, нали? И кво пра`им ся?" :)))
цитирай
20. mamkamu - Хаха
02.05.2011 21:43
evrazol написа:
Сега ще се махнат ограниченията по летищата. Антропометричните данни от личните документи, всички ограничения в името на сигурността. Войната в Авганистан ще приключи. Остава да освободим Тибет и Чечня и готово. Сал една Корея ще остане да цапа световната демокрация. И сомалииските пирати, ако не броим Иран.

На фона на победата, на едни хора им замина Батето, а лидерът им роди чрез сурогатна майка /бащата не се афишира/. И на Шипка е спокойно и Спортната зала е на привършване. Е-е-х, славни времена. С какви спомени ще се гордея след време пред внуците!!! :)))


Хаха! Ебавай се ти, ама Бог ти е дал да живееш в интересни времена. Дано не станат по-интересни, де :)
цитирай
21. mamkamu - :)
02.05.2011 21:44
bamby13 написа:
анонимен написа:
Всички плюещи по Иван Славков,са нещастни нереализирали се лу2мпени в живота!

А всички леещи сълзи за него безкритични плебей


Безкритични, да!
цитирай
22. mamkamu - !
02.05.2011 22:01
gantree написа:
Момчета, спрете се. Вярно е, че в един ден станаха известни тези две новини, но дръжте си реакциите в рамките на нормалното. Юрий, да, Славков беше всичко това, което описваш, но вече го няма, и от едното самоуважение следва "или добро, или нищо". Аз лично не мога да кажа нито една добра дума нито за единия, нито за другия, и затова си мълча. И, Хараланов, да, Бог ще му прости на Славков, колкото и да не ти се вярва. Бог прощава на всички, защото е милостив. Анонимният може и да се е осрал, пишейки как никой от нас тук не можел да стъпел на малкия пръст на тоя жалък нещастник с пропилян в огромни заблуди живот, но това си е за негова сметка. Нека си мисли колко велик е бил, проблемът си е само негов.

За Славков единственото весело, за което сега се сещам, беше оня виц, който плъзна след смъртта на оня друг много сбъркан комунист-бохем с широкопола шапка, Дончо Цончев. Подхожда и на Славков, с пълна сила :))) Умрял той, и започнал да се издига бързо нагоре, а срещу него се появила една много ярка и красива светлина, която постепенно го обгърнала, и изведнъж се чул един мек приглушен глас, който през смях му казал: "- Аха, ти не вярваше, нали? И кво пра`им ся?" :)))


Учуден ми се виждаш нещо :) Славков е симптоматика и символ. Именно заради това трябва да говорим за него, дори след като е ритнал камбаната. Славков беше типичния представител на онази част от българския народ, с която аз никак не бих искал да се асоциирам. Нали се сещаш, какво ще стане на погребението му и как тогава ще се види духовното безпътствие на целия ни т.нар. "елит". Как да се спра, като Славковците все още са живи и са завзели всичките стратегически части от обществения, политическия и икономическия ни живот. Шибана работа му се вика на това!

Аз разбирам, че християнската ти етика те спира да говориш лошо за мъртвец, но аз като един езичник не страдам от нея :) Защото тук даже не става дума за т.нар "Бате", а за морала на един народ, който отдавна е изгубил себе си.
цитирай
23. gantree - @ mamkamu
02.05.2011 22:20
Ще се спреш, и още как, длъжен си. Все нещо трябва да те различава от тях, от същите като Славков.
А от християнската етика не се "страда" :)) по-скоро е обратното, но нека не сменяме темата. Моралът "на народа", за който жалиш, че се изгубил, е именно въпросната християнска етика, от която казваш, че "не страдаш". Някакси противоречиво става хем да жалиш за изчезналия християнски морал на народа, хем да ми пишеш, че не страдаш от липсата му у теб. Славков е мъртъв и точка, и в момента обсъжда едни много важни неща с Отца си. Ако имаш да казваш добра дума за него, подреди се в редичката на крумблаговците и стефките, а ако нямаш - задръж си думите. Извинявай, ако малко остро ти звуча, неволно е.

Поздрави.
цитирай
24. dolsineq - Мир на праха им!. . . Славков си взе ...
02.05.2011 22:46
Мир на праха им!... Славков си взе всичко от живота, а Осама живя като затворник. Кои от двамата е повече за окайване?...
цитирай
25. анонимен - Юрий, много добре градиран текст.
02.05.2011 22:52
Логично води към жалкия край на Осама и неизбежния, макар и доста избързал - на Батето.
Той е еманация на опита на червените принцове да живеят бохемски и лежерно и през годините на соца. Един вид разглезени гамени, над които органите бдят. Симпатяги, пичове, хайлайф. Но - ерзац. Обикновени тарикатчета с определени качества и, естествено, с яки връзки. Винаги са на страната на камунизъма, независимо че изглеждат като "западняци", пият виски, карат западни автомобили, живеят плейбойски.
Ако направят "нещо", то е, защото само на тях могат да го позволят. Всички, облагодетелствани от него и от такива като него (а името им е легион), ще го хвалят, то се знае.
Не и ние. ))))
цитирай
26. анонимен - За Иван Славков - като християнин, нищо
02.05.2011 22:56
нищо, нищо и много нищо. Само да питам наследниците му. Ще върнат ли на някой конфискуваната от ДС колекция марки на Жорж Дундов и появила се .... /по магически начин, очевидно/ в ръцете на това нищо?
цитирай
27. despinida - Съгласна с Ладо...
02.05.2011 23:00
lado написа:
За Обама - кой съд доказа ,че е престъпник, кой съд му произнесе присъдата, коя институция я изпълни? На чия територия? Законно? Не изпадай в заблуди, моля те!
Или има юрисдикция, или няма! В случая - няма! Тотално погазване на правото!

и друго...кой ще ме убеди, че утре няма да се появят нови десет Осами... и те ще имат правото да се изживяват като последователи на Мъченика...и да издигат в култ делата му...
Ужас, до какво ли ще доведе тази шеметна надпревара за власт и пари...
цитирай
28. dorichela - Днес прочетох мнение "Голям ...
02.05.2011 23:05
Днес прочетох мнение "Голям човек беше, много направи за България"... Шокирах се :) Ама така де, или хубаво, или нищо... Ще си замълча.
цитирай
29. tit - Нищо!
02.05.2011 23:27
Осама отдавна е извън играта...
Само това!
цитирай
30. xloranphyl - Поради овакантяване на длъжността ...
03.05.2011 01:52
Поради овакантяване на длъжността "Главен Злодей на Галактиката", ФБР направи кастинг, като след грубия подбор бяха отсети следните лица и персонажи:

1.Уго Чавес
2.Джокера
3.Евг.Миндж.
4.Муамар Кадафи
5.Иван Костов
6.Румен Петков
7.Мерелин Менсън
8.Мегатрон
9.Ози Озбърн
10.Джъстин Бийбър
11.Сватбата на Уилям и Кейт
12.Саурон
13.Велински
14.Бонбонения човек
15.Торбалан
16.Дарт Вейдър
17.Тарторът на Иран(не го помня кой беше...)
18.Мамкати
19.”То”
20.Ким Чен Ир (или Чен Ким Ир, или там каквото е)
21.Сергей Станишев

Извън тези персонални кандидатури, за втория тур се класираха следните групи:
1.Агнетата от „Мълчанието на агнетата”
2.Клингоните
3.Мангошиваните
4.Патиланците
5.Щурмоваците на Империята
6.”Те”
7.Французите
8.Бактериите
9.Вси светии.
10.СРС-тата с Бойко
цитирай
31. novitejivotni - Хм, много е просто,
03.05.2011 05:00
ама никъде досега не съм го видял написано.
Това недоразумение,този "шегаджия" е един от малкото, а може би единствения, който гребеше от кацата с пълни шепи, НО...даваше и на другите ( приближени нему ) да топнат пръстче в меда. Това е !
И затова го преизбираха години наред с 90 %, подобно на тъст му.
И как няма сега да плачат? В тия вълчи времена, не само, че няма кой да им даде да си топнат пръстчетата, не само няма да има безкрайни софри и запои на аванта, ами и просташки лафове вече няма кой да пуска...
Ех Иване, куцо пиле, какво ще правят сега толкова много хора без теб ?
цитирай
32. vmir - С изключение на приравняването на батето с настоящите управляващи, съгласен съм с всичко останало.
03.05.2011 06:10
Покъртително е преклонението пред способността да се присмиваш над всичко,
но най-вече – над всяко очакване за приличие, сдържаност, смирение и разум. А това са необходими качества и предпоставки за промяна в полза не само на паразитите, но и на хората, които със скромност и всеотдайност, осигуряват напредъка на страната си. Покъртително е да се нарича “остроумие” и “чувство за хумор” пренебрежението към нуждата от порядъчност и благоприличие не когато са прекалени и неподходящи поради неотложна нужда от решителни действия, а напротив - да ги отрекат или обезсмислят, когато са най-необходими и спасителни.

Никога не ми е бил симпатичен с плоските си примитивни “шеги”, защото оригиналните и остроумни циници имат позитивни и полезни послания в подигравките си, докато този беше отявлен простак, служещ като вдъхновение на всички, недосъбрали сили да се изгаврят с надеждите на околните за нормална държава и нормални взаимоотношения, кандидат – тарикати, които мечтаят да обърнат нещата единствено в своя полза и се нуждаят от опростачване на всичко, за да намират и създават нови сподвижници в превръщането на държавата в маймунарник, удобен единствено за тях.

Не мутрите, а батето е олицетворение на криминалния ни злополучен преход към демокрация, защото мутрите са само изпълнителите на заинтересованостите да имаме криминален преход, който да изглежда много жизнерадостен, атрактивен и да е същевременно плодотворен за простаците, за да не се разбира кой пие и кой плаща.

Батето от една страна, и Борисов и Цветанов от друга, в морално отношение са коренно различни величини и мога да си обясня, но не мога да приема за разумно или полезно приравняването им.
цитирай
33. vmir - 27. despinida - Съгласна с Ладо...
03.05.2011 06:50
despinida написа:
lado написа:
За Обама - кой съд доказа ,че е престъпник, кой съд му произнесе присъдата, коя институция я изпълни? На чия територия? Законно? Не изпадай в заблуди, моля те!
Или има юрисдикция, или няма! В случая - няма! Тотално погазване на правото!

и друго...кой ще ме убеди, че утре няма да се появят нови десет Осами... и те ще имат правото да се изживяват като последователи на Мъченика...и да издигат в култ делата му...
Ужас, до какво ли ще доведе тази шеметна надпревара за власт и пари...


Какви гаранции търсиш, когато става дума за хора, които са плюли на закона? Закона не е фетиш, нито съществува сам за себе си нито, за да бъде обект на култ или сляпо преклонение, без да служи на хората.

Закона е нещото, с което всеки сам решава дали да съобразява несъгласията с опонентите си или не. Кайто сам е показал, че е над закона или, че закона не е средството за уреждане на несъгласията, той сам се е отказал от защитата на закона, и когато е предприел е военни действия (войната е отказ от закона) следва, че сам е изразил съгласието си с възможността да бъде убит от другата страна. Всичко е точно и застрелването му е логичен резултат от неговия личен избор да рискува с нарушаването на закона.

На оплаквачите на "невинността" му да напомня, че той никога не е оспорвал авторството си над убийствата, даже е плашил с нови, така че, убийствата за него са единствено въпрос на възможности, а не на зачитане на закона. Терорист, вдигнал оръжие срещу невинни хора, сам е плюл на закона, защитаващ живота на всеки и затова трябва да се застрелва на място, за да няма шанс да бъде направен медийна звезда и източник на корупция и следващи нарушения на закона.
цитирай
34. evrazol - Само добро
03.05.2011 07:06
Когато ровиш с пръчка акото, за крайния продукт има значение възрастта на която го правиш.

На 3 години - това е тортичка
На 13 - себедоказване
На 23 - поза
на 33 - скандал, патриотизъм или интрига
на 43 - простотия
на 53 - политика
на 63 - философия
на 73 - склероза

Ако винаги го правиш, значи си скарабей в естествена среда.
цитирай
35. staler - staler
03.05.2011 07:51
много е странно това съвпадение,умре славков и хоп веднага убиха осама???изглежда някак съмнително,като на маитап..не е лошо мамка,да напишеш една статия за това,може би има някаква връзка,може да е маитап някакъв,просташки/славков тертип/,като за идиоти .........????сега ако погребат и славков в морето,става съвсем екстраординарно и конгениално?
цитирай
36. vmir - 36. анонимен - ще ги видим всички на стадиона на 5-ти май !
03.05.2011 08:31
анонимен написа:
снощи сашо диков рева от благодарност,че батето му, от "троянско селянче" го вкара в БНТ и без жителство го направи софиянец. а аз дойдох от малък окръжен град и 10 години ревах от студ,носене на тежко и куп болести в строителството,до като взема двустайна панелка. от тогава насам,вече 21 години рева от бъбреци и дископатии,подарък от същото това строителство "на светло бъдеще".ама сама съм си виновна,защото ако и на мен батето ми стискаше циците ,както направи скоро с аня пенчевапо ТВ,щях къде къде по-лесно да се справя с този живот.


Това е истината! (Какво тук значат някакви си цици пред останалото...)
цитирай
37. sparhawk - рядко харесвам писанията ти...
03.05.2011 09:16
gantree написа:
Бог прощава на всички, защото е милостив.

... но това е може би най-хубавото нещо, което си писал в тоя блог...
цитирай
38. vmir - 38. анонимен - една от вас 09:08
03.05.2011 09:29
анонимен написа:
Браво на автора! Много точно е написано. Така е- за мъртвите или добро или нищо, но тук не става въпрос за обикновен човек от народа. Такъв, който поради неразумен начин на живот си е отишъл преждевременно от този свят. Батето бе превърнат в знаме, в символ на изродената ни демокрация.Заради него обикновените хора плюят настоящето и жалят за миналото.И трябва много ясно и категорично да го сложим на мястото му- да се знае, че е един тарикат и паразит влияещ зле на морала на хората.Инак ставаме съучастници на злото и мълчаливо го поддкрепяме.


Напълно съгласен!
цитирай
39. boristodorov56 - Нали се казват Хитлер, Кадафи, Живков, Славков, Путин -
03.05.2011 11:11
Живи или мъртви - боклуците са си винаги боклуци!
цитирай
40. gantree - @ sparhawk
03.05.2011 11:12
sparhawk написа:
рядко харесвам писанията ти ...
... но това е може би най-хубавото нещо, което си писал в тоя блог...

Здравей.
Изобщо не ми дреме дали харесваш "писанията" ми, или не. И блогът е друг, и темата тук е друга.
цитирай
41. lisichka - Имам нов материал
03.05.2011 11:27
http://lisichka.blog.bg/politika/2011/05/03/tova-hristiiani-li-sa-be.740438
цитирай
42. анонимен - С риск да ме захапете заради отношението ми към "народа"
03.05.2011 11:28
Съдейки по представителната извадка от народа: Живков, Даков, Таков, Славков, Кушел и други, тоз народ не си е събул цървулите още и смята каскета за мека шапка.
цитирай
43. sparhawk - така като
03.05.2011 11:56
gantree написа:
sparhawk написа:
рядко харесвам писанията ти ...
... но това е може би най-хубавото нещо, което си писал в тоя блог...

Здравей.
Изобщо не ми дреме дали харесваш "писанията" ми, или не. И блогът е друг, и темата тук е друга.

отговори вече съм по-спокоен :D
цитирай
44. gantree - @ sparhawk
03.05.2011 12:49
така като отговори вече съм по-спокоен :D

Дали наистина? Абе знам си аз, че има много хора, които ползват блоговете като своеобразна психотерапия.
цитирай
45. gothic - Анонимна тиквичке,
03.05.2011 14:19
анонимен написа:
Аз познавах Батето и съм сигурен, че Вие нямате никакъв шанс да се докоснете до него, а само да пишете неща които не знаете и не познавате!


и аз съм виждал как въпросното Бате поръчва бутилки Чивас за всички маси в клуба и реве с пълен глас - "Държавата плаща!!!!" Държавата, демек аз и ти. Капиш? Просветва ли ти за какво иде реч?
цитирай
46. antivlaks - Помня
04.05.2011 14:40
много добре "подвизите" му !
Даже и на гроба му няма да се изпикая,
понеже ,така ще му окажа голяма чест !
цитирай
47. oranjevia - сираче
04.05.2011 23:36
Даа без Бате и Осамма света осиротя наполовина...
цитирай
48. luben - За жалост
05.05.2011 10:32
светът е несправедлив от както съществува. Което е ярко доказателство за несъстоятелността на религиозните теории, измислени от хората. Съвсем друг е въпросът има ли и какъв е Бог, но във всички случаи няма нищо общо с известните книги, теории и измислени от хората религии. Това е и във връзка с "кой ще прощава" и дали някой ще прощава, има ли всеобща справедливост или не и т.н.

Та - от една страна си е редно да се каже дали някой е бил читав или не - да се залъгваме с фактът, че щото някой е умрял да не говорим лошо за него (по тази логика за всички злодеи, диктатори и престъпници не трябва да се обелва дума). Считам, че принцип като се избягва да се говори за негативното и лошото, човек се свързва по-малко с това негативно/лошо и мислите му не са в тази насока.

В края на краищата - всеки си има собствена ценностна система и си я следва. А колкото до Батето и Обама - освен всичко, дето мамкаму казва и съм съгласен с него се замислих, че все пак сравнен с други идиоти, малоумни или егоисти, Батето имаше (селски, тарикатски, какъвто е там) някакво присъствие и явно е помагал (с чужда пита, да) на хората както може, а и не е бил особено партийно-тясно праволинеен. На това се дължи и популярността му - факт, който не може да отречем. Той явно също разбра, че няма такова нещо като справедливост или възмездие, та вкарваше своята простотия, гарнирана с остроумие в действие, да не се забравя, че го има. Което пък ни напомня, че като няма публика, няма представление. Е - за такава публика, такива артисти. Каквито са малките братчета, такива бяха и батетата.
цитирай
49. schumpov - Чалга
05.05.2011 18:56
Чалгата в българската политика започва с Гошо тарабата, достигна връх при бай Тошо, а батето бе най- великия чалгоджия по телевизията, Слави ряпа да яде.
цитирай
50. gantree - @ luben
05.05.2011 21:57
Светът бил несправедлив, което било ярко доказателство за несъстоятелността на религиозни теории, хахах :))) Любене, не става така. С тия плоски примери може да ти се вържат само бабите в някой селски клуб на БСП.

А светът определено е справедлив, защото злото не е безсмъртно. Следователно яркото ти доказателство пет пари не струва.

Отвръщам ти само защото коментираш моето мнение, а не като подкана за разговор.

Поздрави.
цитирай
51. merlin68 - Ами какво да ти кажа, "за мъ...
07.05.2011 17:13
Ами какво да ти кажа, "за мъртвите или добро, или нищо" както казваш е една от предците ни дадена мъдрост, е да беше се съобразил с нея, не би се изложил.
Мисля има достатъчно живи които просто плачат да бъдат оплюти, защо не се хванеш с тях? Батето поне имаше чувство за хумор, а като гледам след него спорта не се оправи, имиджа на страната ни "сред белите народи" също. И между впрочем докато има нихилисти като теб прекланящи се пред чуждото и определящи собствения си народ като черен (естествено без да вкарват себе си в това число), то няма и как имиджа ни пред света да се оправи. Не се ли чудиш защо по времето когато тато и батето управляваха страната ни бе много по-уважавана сред "белите народи"
цитирай
52. luben - А светът определено е справед...
10.05.2011 13:20
gantree написа:

А светът определено е справедлив, защото злото не е безсмъртно.


изби всичката риба от всички клубове на БСП с това твърдение :))) Злото не било безсмъртно. Ами то само човешката глупост е такава - оопс, по-точно безкрайна (не визирам гантри - говоря по принцип), както казва Айнщайн :)))

И аз така - хич не влизам в полемика, но нямаше как да не се изкефя на този бисер!

Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9471293
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол