Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
07.06.2011 16:05 - Лъже ли Меглена Кунева или просто ни се подиграва
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 35345 Коментари: 77 Гласове:
60

Последна промяна: 15.06.2011 18:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageС прочувствена и сърцераздирателна реч извадена сякаш от клиширания сценарии на някой холивудски филм, Меглена Кунева най-сетне обяви кандидатурата си за президент. Това стана след повече от годишно подхвърляне на името и насам-натам из медиите, като евентуален кандидат на НДСВ. И този избор беше съвсем логичен, защото жълтите нямат друг човек, който да е съизмерим по популярност с бившата еврокомисарка.

Оказа се обаче, че Меглена няма да е издигната от НДСВ, както предполага политическия морал и логика, а ще бъде „независим” кандидат, предложен от инициативен комитет. Нищо, че в него влизат доста членове на НДСВ и нищо, че самата кандидатка е силно обвързана I царската партия, доказателство за което е самата и политическа автобиография.

Това чудно явление „инициативен комитет” се утвърди в най-новата ни история, като безотказно средство за замазване на политическата идентификация на даден партиен кандидат, за да може да бъдат прилъгани максимален брой избиратели с различни убеждения да гласуват за него. А българите, както знаем се лъжем лесно. От тази тарикатщина са се възползвали до сега всички по-големи български политически партии и дори президенти като Петър Стоянов и Георги Първанов. За кандидат-кметовете из градчета и селца, да не говорим. Както виждаме, традицията не е отмряла още, въпреки, че по думите на позагубилата представа за българската действителност Кунева, тя била „нова формула за България”.

По принцип инициативните комитети би трябвало да се организират за да издигат кандидатурите за изборни длъжности на достойни българи, които са партийно необвързани и нямат възможност да бъдат издигнати по друг начин. При един типично партиен кандидат, какъвто е Кунева обаче, наличието на инициативен комитет е само подигравка с нямащия дълга политическа памет български избирател.

Въпреки, че не се изисква кой знае каква дълготрайна памет за да си припомним, какво стана на евроизборите през 2009 г.. Тогава Кунева беше записана първа в листата на НДСВ с кандидати за Европейския парламент. По това време цялата кампания на жълтите се въртеше около нея и те дори не пожелаха да оформят някакво смислено послание към избирателя. Е, освен краткия и доста подвеждащ призив: „Гласувайте за Меглена Кунева”. След като така НДСВ успяха да излъжат 8% от избирателите, провеждайки една мажоритарна кампания за пропорционални избори, накрая Миглена Кунева се отказа от мястото си в европарламента и на нейно място влезе Станимир Илчев. Съвсем естествено -по това време тя беше еврокомисар и трябваше да е луда, да не го направи.
image
На луди обаче направи всичките си избиратели, които гласуваха по-скоро за нея, отколкото за все по-изстиващия труп на НДСВ. Така тя направо излъга не само симпатизантите на жълтите, но и всички дали си зора да гласуват. Разбира се, законът позволява тази врътка, но не всичко което позволява законът е морално и това важи още повече за всеки, който иска да се нарича честен политик.

А Кунева, за разлика от миналия път, започна с подигравките с избирателя още преди изборите: „Искам хората да знаят, че имат своя надпартиен кандидат” –заяви тя в речта си, разчитайки явно, че всички я виждат за първи път или пък се намира в някоя паралелна Вселена, където действителността не е това, което е. За туй сигурно започна речта си с незабравимите думи за много бъдни поколения: „Тук съм за да свикам мнозинството на промяната”. Като чуя подобни думи неволно си представям стохилядна ръкопляскаща тълпа от възторжени избиратели. В сайта и мнозинството на промяната е написано с удебелен шрифт, което предполага, че сме свидетели на раждането на поредното нищо незначещо политическо клише, което ще влезе в арсенала на бъдещата битка за президентския пост...

Всъщност няма да коментирам речта и, защото в момента хич не ми е до забавления...

В заключение само мога да добавя, че Кунева заключи пътя към себе си на що годе интелигентните избиратели, откривайки кампанията си с три грешни стъпки:

1. Издигната бе от „инициативен комитет”, като „независима”, въпреки, че всички знаем в кой отбор играеше до вчера;

2. Произнесе дълга реч, в която на каза нищо, а само породи отегчение у едни и смях у други.

3. Показа по недвусмислен начин, че популизмът не и е чужд. 

Всъщност в милата ни Родина през последните двайсетина години това май не са грешки, а висша форма на печеливша изборна стратегия. Ще видим докога...

Текстът е публикуван и в брой 419 на вестник Седем



Гласувай:
61



1. teodortodorov - Меглена Кунева е най-малоумния ...
07.06.2011 16:18
Меглена Кунева е най-малоумния кандидат за изборите тази година. Ужас! Отватен съм от тази жена...
цитирай
2. dorichela - По изборите освен стари песни на нов ...
07.06.2011 16:21
По изборите освен стари песни на нов глас....
цитирай
3. masterpiece08 - Лошото е,
07.06.2011 16:23
че тя дава вид, че си вярва. С пи-ар режисьор ... сигурно са падали дълги месеци разучаване на сценарии, репетиции... Пък и продукцията май е финансирана с размерите на холивудски бюджет ...
цитирай
4. анонимен - А трябваше да изкоментираш речта й ...
07.06.2011 16:42
А трябваше да изкоментираш речта й та да се позабавляваме отново :)
цитирай
5. karambol5 - По изборите освен стари песни на нов ...
07.06.2011 16:58
dorichela написа:
По изборите освен стари песни на нов глас....

+ 1
цитирай
6. edinman - За нея
07.06.2011 16:58
За нея сякаш са казани думите,че власта покварява!Тя им придаде достатъчно ясна визия както на тях, така и на дружината зад гърбът и.Лъснаха скрити темета и мазни усмивки.
Показаха се озъбените лешояди на българската политическа сцена.
цитирай
7. анонимен - Заградена от всякакви интелектуалци,
07.06.2011 17:11
в екипа й липсва само теляк ...:)
цитирай
8. haralanov - Искам да те поправя...
07.06.2011 17:15
,,А българите, както знаем се лъжем лесно."Това изобщо не важи за мен въпреки,че съм българин!В този смисъл бих могъл да напиша ,,А българите, както знаем се лъжат лесно".Кандидатурата на Крадлив дедо и Ахмед Доган няма как да ме прилъже да гласувам за Пръмова-Кунева.Дори и чавка да ми е изпила умът-пак не бих го направил!Хеле пък и ако БСП я подкрепи(което е напълно възможно).
цитирай
9. edinman - Кажи си поне заглавието
07.06.2011 17:28
6 анонимен написа:
Кунева е готина!


Кажи си поне заглавието, а не започвай направо с ...песента!Срам ли ви е,страх ли ви е?
цитирай
10. penchoan - Прекалено много внимание отделяте ...
07.06.2011 17:38
Прекалено много внимание отделяте за един бивш политик - аутсайдер.
цитирай
11. mamkamu - :)
07.06.2011 17:54
teodortodorov написа:
Меглена Кунева е най-малоумния кандидат за изборите тази година. Ужас! Отватен съм от тази жена...


E, не знам дали е най малоумния, ама Волен води класацията отвсякъде... После Янето :)
цитирай
12. mamkamu - :)
07.06.2011 17:57
dorichela написа:
По изборите освен стари песни на нов глас....


+1 и от мен. Само дето певците се променят... Ама и те едни певци :)
цитирай
13. mamkamu - Абе...
07.06.2011 17:58
masterpiece08 написа:
Лошото е,
че тя дава вид, че си вярва. С пи-ар режисьор ... сигурно са падали дълги месеци разучаване на сценарии, репетиции... Пък и продукцията май е финансирана с размерите на холивудски бюджет ...


Абе може и да си вярва... Толкова по-лошо за нея:)
цитирай
14. mamkamu - :)
07.06.2011 18:00
анонимен написа:
А трябваше да изкоментираш речта й та да се позабавляваме отново :)


То речта и може да влезе в дебелите книги по психология на прехода :)
цитирай
15. mamkamu - :)
07.06.2011 18:01
анонимен написа:
Как да не е надпартийна кандидатка жената? Един файтон хора -партия ли са? Вие още малко и Ера 3-ма ще провъзгласите за партия!


Виж за това не се бях замислил :)
цитирай
16. mamkamu - !
07.06.2011 18:03
анонимен написа:
Президент, който ще обедини хората.
Кунева е готина!


Въпросът е в името на какво ще ги обедини и трябва ли ни такова обединение?
цитирай
17. mamkamu - :)
07.06.2011 18:04
nikstan написа:
И аз я искам за жена да ми спретне софра с нейната пара!!
От "Братчетата на Гаврош"


Ще ти се! Софрата, де :)
цитирай
18. mamkamu - :)
07.06.2011 18:06
karambol5 написа:
dorichela написа:
По изборите освен стари песни на нов глас....

+ 1


Както вече казах, само изпълнителите се менят :)
цитирай
19. apollon - Всеки разумен човек би разбрал от ...
07.06.2011 18:34
Всеки разумен човек би разбрал от кандидатката Меглена Кунева, че е лъган, защото довчера тя бе обвързана с тройната коалиция, а днес като непартийна получи подкрепата на Сакс-кобурготски. Впрочем царя наистина се е обърнал против политиката на баща си, за разлика от сина си, който е съюзник на социалистите. Така се осигурява двойна подкрепа за БСП - веднъж за нейния кандидат, веднъж за резервния кандидат - крадец на гласове - тоест за безпартийната кандидатура - целта е да се обърка избирателя и да му се дадат безброй много алтернативи.
цитирай
20. mamkamu - :)
07.06.2011 18:48
edinman написа:
За нея сякаш са казани думите,че власта покварява!Тя им придаде достатъчно ясна визия както на тях, така и на дружината зад гърбът и.Лъснаха скрити темета и мазни усмивки.
Показаха се озъбените лешояди на българската политическа сцена.


Аз не знам, дали властта я е покварила, но знам, че се оплеска от лъжи към избирателя. Да не говорим, че го подценява... Това ми стига.
цитирай
21. mamkamu - :)
07.06.2011 18:49
andreshko написа:
Заградена от всякакви интелектуалци,
в екипа й липсва само теляк ...:)


Абе той Симеон, ако беше по-млад, щеше да търка гърбове на воля. Както беше почнал...
цитирай
22. mamkamu - :)
07.06.2011 18:56
haralanov написа:
Искам да те поправя...
,,А българите, както знаем се лъжем лесно."Това изобщо не важи за мен въпреки,че съм българин!В този смисъл бих могъл да напиша ,,А българите, както знаем се лъжат лесно".Кандидатурата на Крадлив дедо и Ахмед Доган няма как да ме прилъже да гласувам за Пръмова-Кунева.Дори и чавка да ми е изпила умът-пак не бих го направил!Хеле пък и ако БСП я подкрепи(което е напълно възможно).


Всъщност първо го бях написал, както ти си го предложил, но после от някакъв прилив на съпричастност, жалост или що ли промених лицето на множественото число :) Знам ли... Взех да омеквам с годините :)))
цитирай
23. mamkamu - Ооо...
07.06.2011 18:58
penchoan написа:
Прекалено много внимание отделяте за един бивш политик - аутсайдер.


Ооо, трябва да им отделяме внимание на тези екземпляри, защото изведнъж след изборите, ще се учудим безкрайно, как са могли да вземат толкова много гласове :)
цитирай
24. mamkamu - :)
07.06.2011 19:00
анонимен написа:
ZNAM 4E NQMA SRAM...
.....AMA PAK TOLKVA?!


Срамът не е чувство присъщо за повечето политици :)
цитирай
25. mamkamu - :)
07.06.2011 19:05
анонимен написа:
Подигравка, наистина подигравка!!!!!!!


Наистина, даже обида към избирателите. За съжаление тя има основание да дрънка такива неща. Като имаме предвид общата култура на средния избирател, който с трепет очаква да чуе такива неща...
цитирай
26. mamkamu - Да...
07.06.2011 19:16
apollon написа:
Всеки разумен човек би разбрал от кандидатката Меглена Кунева, че е лъган, защото довчера тя бе обвързана с тройната коалиция, а днес като непартийна получи подкрепата на Сакс-кобурготски. Впрочем царя наистина се е обърнал против политиката на баща си, за разлика от сина си, който е съюзник на социалистите. Така се осигурява двойна подкрепа за БСП - веднъж за нейния кандидат, веднъж за резервния кандидат - крадец на гласове - тоест за безпартийната кандидатура - целта е да се обърка избирателя и да му се дадат безброй много алтернативи.


Да, прав си. Царя, хич не прилича на баща си, поне в отношението му към комунистите! Той е жив пример за деградирането на една династия. Само като се сетя за незнаещите български негови синове...
цитирай
27. mamkamu - Всъщност бих нарекъл Кунева Жъл...
07.06.2011 20:30
Всъщност бих нарекъл Кунева Жълтата дама... Има защо
цитирай
28. анонимен - Под жълтото -
07.06.2011 20:59
убийствено червено. Дори и тези на снимката сякаш се срамуват. ))))
цитирай
29. dedenze - Не съм и фен, но
07.06.2011 21:01
Считам, че по страшни са марсианските кандидати на СДС и ДСБ !?
цитирай
30. neutral - ре
07.06.2011 21:23
Тя обикновено разчита на особено празноглавата част от електората - жените. Които се отъждествяват с нея. Това е тенденция навсякъде, още повече като се има предвид, че са мнозинството от избирателите със стабилна разлика от 150-200 хил. Ант. Първанова скоро се изхвърлила, че 1 на 4 жени била бита вкъщи, нищо чудно и тази овца скоро да се заиграе с феминистките лъжи и пропаганда. Все пак и Обама и Х. Клинтън са го правили и продължават да го правят, защо и тя да не почерпи безценен ноу-хау за печелене на избори.

"2. Произнесе дълга реч, в която на каза нищо, а само породи отегчение у едни и смях у други."

:) Тя по принцип е особено добра в това, да говори дълго свръхклиширани и банални приказки.

Ако ГЕРБ издигнат Кристалина обаче, ще я изядат. Ако издигнат мъж обаче влизат с няколко десетки хиляди пасив от сливовия вот за тая пача Кунева.
цитирай
31. mamkamu - ОТНОВО ИЗЧЕЗВАТ КОМЕНТАРИ БЕЗ МОЯ ...
07.06.2011 21:33
ОТНОВО ИЗЧЕЗВАТ КОМЕНТАРИ БЕЗ МОЯ НАМЕСА. ПСУВАЙТЕ ЗА ТОВА НЕ МЕН, А БЛОГ. БГ. ЯВНО НЕ МОГАТ ДА СИ ОПРАВЯТ ПРОБЛЕМА ОТ ПОЛОВИН ГОДИНА. Извинявам се за големите букви!
цитирай
32. dolsineq - По й мяза розовата рокличка и кюч...
07.06.2011 22:14
По й мяза розовата рокличка и кючека...
цитирай
33. haralanov - Вижте всички в блога на torros
07.06.2011 22:19
Една позабравена снимка на Кунева,като кючекчийка.Отива и...
цитирай
34. lado - Здравейте! Кунева-Пръмова - доста ...
07.06.2011 22:36
Здравейте! Кунева-Пръмова - доста жизнен хомункулус излезе...
цитирай
35. demonwind - Инициативният комитет на Кунева
07.06.2011 22:43
май е иницииран от Трактора...
цитирай
36. hatanasov - Чудно защо ли...
07.06.2011 22:49
не изписва пред името/което смени/ си ДЮН. Тази титла получи само за 3 години с помощта на ЦК на БКП, но беше Пръмова.
цитирай
37. megafon - Какво очаквате
08.06.2011 00:03
от една политическа урва? Беше член на БКП, после стана от НДСВ, а накрая независима? Независима, независима, колко да е независима?
цитирай
38. vencivaleri1951 - Добре де...лоша е тази Кунева-Пръмова, но
08.06.2011 00:35
я да видим известните до сега кандидатури, и спряганите в медиите. Първа бе кандидатурата на Волен. "Сините" направо си бягат от избора за президент. В ГЕРБ ББ не би допуснал някой да го засенчи и не се ли яви самия той/ББ/ очаквайте някаква креатура също. Това , че Кунева не Ви допада по различни причини/полит биография, външност, некоректно представяне и проче.../ не Ви дава право да я подценявате. Подкрепят ли я БСП и ДПС тя става много сериозен кандидат. На евроизборите сама заработи към 10% за НДСВ. От ДПС има още 10, 12 %, от БСП над 20 при най лошия случай и смятайте. Има ли горепосочената подкрепа и не се ли яви Бойко или Кристалина Георгиева много вероятно е следващия президент да се казва Кунева.
цитирай
39. gothic - Ами. . . не знам. Четете това: ...
08.06.2011 01:04
Ами...не знам. Четете това:

http://www.ekipnews.com/news/mnenia/komentari_na_georgi_daskalov/prezident_na_grazhdanite_prezident_na_b_tv_prezident_na_bsp_ili_/109191/

и това:

http://www.ekipnews.com/news/mnenia/komentari_na_georgi_daskalov/kuneva_v_evklidovata_geometriq_i_izvyn_neq_/109244/

Май повече не може да се добави....
цитирай
40. vostroto - Един единствен свестен коментар:)
08.06.2011 08:30
vencivaleri1951 написа:
я да видим известните до сега кандидатури, и спряганите в медиите. Първа бе кандидатурата на Волен. "Сините" направо си бягат от избора за президент. В ГЕРБ ББ не би допуснал някой да го засенчи и не се ли яви самия той/ББ/ очаквайте някаква креатура също. Това , че Кунева не Ви допада по различни причини/полит биография, външност, некоректно представяне и проче.../ не Ви дава право да я подценявате. Подкрепят ли я БСП и ДПС тя става много сериозен кандидат. На евроизборите сама заработи към 10% за НДСВ. От ДПС има още 10, 12 %, от БСП над 20 при най лошия случай и смятайте. Има ли горепосочената подкрепа и не се ли яви Бойко или Кристалина Георгиева много вероятно е следващия президент да се казва Кунева.


Така е Венци! Когато има лоши кандидати, се избира най-малкото зло.
Според мен новия президент въпреки всичко, ще е Борисов...
цитирай
41. tera - Искрено се надявам тази скумрия Кунева да не стане президент-ка
08.06.2011 09:01
Винаги ми е била противна с този назидателен тон на бивша комсомолска секретарка и изобщо цялото й постно излъчване.
Това, че я пробутват напред само показва, че навремето е станала "снаха" на точния човек и поради този правилен избор ще си я дондуркат до пенЦия.
цитирай
42. mikino - Само вижте кой е около нея и ще ви с...
08.06.2011 09:19
Само вижте кой е около нея и ще ви стане ясно, коя политическа партия ще я подкрепи! Независима била! Тия ще ги рацправя на Хасанчо или на Айшето, но не и на нормалните хора!
цитирай
43. aman - Кунева - депутат от НДСВ, министър ...
08.06.2011 09:25
Кунева - депутат от НДСВ, министър по европейските въпроси от НДСВ, Еврокомисар издигнат от Тройната коалиция - БСП, ДПС, НДСВ, евродепутат издигнат от НДСВ.
Председател на изборния щаб - Мария Дивизиева - зам.министър на държавната администрация в правителството на Тройната коалиция. Председател на предизборния щаб на НДСВ за предходните евроизбори и парламентарни такива. В инициативния комитет - Николай Василев - министър на много неща в две правителства, зам-председател на НДСВ.
В дружинката издигащи я - Дони, един от авторите и изпълнител на песента Идва новото време, член на "Новото време", Мариана Попова равно на Георги Първанов, Даниел Вълчев - депутат от НДСВ, министър на образованието в правителството на Тройната коалиция, Владимир Дончев, избиран два пъти за депутат от НДСВ, отцепил се от групата, бивш член на СДС и Демократическата партия, Огнян Герджиков, избиран два пъти за депутат от НДСВ, председател на НС от НДСВ, свален от поста. Борислав Цеков - депутат от НДСВ отцепил се от парламентарната група в Новото време, работи при Гиньо Ганев докато беше омбутсман, сега е в някакъв си център за нещо си.. Димитър Радев - адвокат и апологет на Симеон (нарича го публично Негово Величество) по темата за царските имоти; Веселин Тодоров - шеф на Сиела, фен на ББ, снимката му с него стои над камината му , Даниела Русева, председател на ОС Шумен, кандидат за кмет на града от НДСВ (неуспял)....
Малко ми е тъжно за председателката на НДСВ Христина ХРистова дето навсякъде се кълне, че безрезервно ще подкрепят и работят за Кунева, пък тя в лицето им вика не съм ваш кандидат, а надпартиен, но нямам нищо против да ползвам вашите ресурси.
Големият въпрос със шансовете на дамата е дали ДПС ще пусне директива за подкрепа. Иначе ще се бори за почетното 4-5 място с кандидата на Синята коалиция в най-добрия случай. С подкрепа на ДПС и слаб кандидат на БСП (тя е в листа им с номинираните) мирише на балотаж, а там вече става сериозно и може да осъмнем с лейди Ейс
цитирай
44. aman - Проблемите на нейната кандидатура ...
08.06.2011 09:34
Проблемите на нейната кандидатура обаче не са в партийността или безпартийността:
1. Не е ясно кой стои зад нея и чии интереси ще защитава;
2. Не познава България и българите за нея те са "материал" или "сбъркан чип", на който говори назидателно като класната в първи клас;
3. Готова е безкритично и без никаква мисъл да защитава позиции на някой чиновник в ЕС, които нямат нищо общо с българския интерес - аз се покъртих от позицията и за жените и квотите, ако някой го влече може да види поста ми, но това дет се вика е само симптом;
4. Подобно на Първанов при първия му мандат (чрез който реанимира набитото и сложено в ъгъла БСП), тя ще реанимира Тройната коалиция, като третия играч вероятно ще е формация на Първанов, НДСВ ще получава трохици защото са "част от биографията и, а тя не е хамелеон";
5. Няма ясна позиция за развитието на икономиката ни, за ядрената енергетика, за финансовата стабилност, за шенген, за визите, за социалната политика и политиката на доходи, за досиетата и дипломацията, за нищо пряко свързано с България и непродиктувано от някоя директива на ЕС.
6. Шансовете за ревизия на Първановото наследство и неговите действия като президент, както и за справедлива присъда по въпроса с имотите на Симеон с нея отиват по дяволите - те и така са си малки;
7. На хранилка ще се подредят във всички президентски квоти неуспели министри и депутати от НДСВ, Новото време и БСП, същото се отнася и за дипломатическия корпус.

Президентът на България трябва да може да формулира и отстоява обединяваща позиция за това какъв е българския национален интерес и как нацията ни да се възстанови, да получи цел и бъдеще. Всичко друго е алабала и тинтириминтири на гърба на все по оредяващия български избирател!
цитирай
45. anonymousbulgaricus - И лъже и ни се подиграва, ако я изб...
08.06.2011 10:54
И лъже и ни се подиграва, ако я изберем ще го прави 5 години минимум!
цитирай
46. boristodorov56 - Ешерихия Куни е вече диагностицирана и с подобрена фасада - готова матрьошка на синджир!
08.06.2011 11:02
Знам добре, че г-жа Еднакво зарядно е Б варианта на комунистите.
Представете, че Слънцето и въздуха на тъпаците Винету Рапонджиев не се кандидатира(щото има да връща услуги на русия, за които е взел капаро, а отговаря с кратуната си), а негова креатура не се представи убедително, което е нормално - какво би станало с кандидатурата на Ешерихия Куни с активна подкрепа на всичките БСП-та + ДПС + Балон Лидеров и т.д. сволач и антибългарска паплач?
Не гледайте на ефектните циркаджалъци на г-н Вивнету -
той отдавна е доказал, че много слушка, което означава, че при невъзможността на комун.онанистите да спечелят пряко с техен кандидат, в никакъв случай не биха пропуснали възможността да го сторят чрез един точно такъв "независим" кандидат като Ешерихия Куни и биха брали обилни плодове на пряката си опека над поста, който с Гоце малце им идваше престрани.
цитирай
47. djovana38 - Има ги много...
08.06.2011 11:16
ХОРА БЕЗ ОЧИ... И СТАВАТ "НЕЗАВИСИМИ КАНДИДАТИ"!
цитирай
48. mt46 - Нищо ново под слънцето...
08.06.2011 11:45
Пак искат да ни излъжат... Локумена работа...
цитирай
49. asthfghl - Относно точки 2. и 3. --
08.06.2011 12:02
-- Т.е. е идеална за фигуранския пост, наречен президент :)))
цитирай
50. parus - MERSI ZA KOMENTARA
08.06.2011 12:14
MOETO MNENIE E 4E BALGARIA E TOLKOVA DALBOKO V LAINATA ,4E PROSTO NEZAVISIM E ABSTRAKTNO PONIATIE ! NEZAVISIM V BALGARIA = DARVENO JELIAZO .A ZASTO NI E PREZIDENT ? KAKVO RABOTI TOI ? KOLKO STRUVA NA NARODA TAZI SINEKURA ? DOBRE E 4E IMA HORA KATO TEB , DA RAZBUJDAT DUHOVETE !
цитирай
51. boristodorov56 - А този на илюстрацията - горе в дясно ...
08.06.2011 12:26
А този на илюстрацията - горе в дясно - що си крие лицето?
цитирай
52. moniboneva - Тя си вярва!Но ние не и вярваме!!! ...
08.06.2011 13:11
Тя си вярва!Но ние не и вярваме!!! Кунева се представя с облик на''светица'' изпълнена с качества.Вътрешно за себе си тя влага надежди, че като следва модерни политически шаблони е неустоимо привлекателна за електората. Обаче хората в България твърде добре са наясно що за апетити стоят зад нея.Кобургито също се облизва да спечели пай и нови шансове за възвръщане на власт.
цитирай
53. zabylgarite - и двете
08.06.2011 13:15
и двете Мамка му

и двете
властта е непосилно нагла вече за нас обикновените и неизвестни българи

основна "заслуга" за това имат и медиите,които изкарват престъпленията и предателствата на властта като постижения

фалша е голям много

поздрави
цитирай
54. borjanmljakov - Лъже.
08.06.2011 13:24
Комунистите по необходимост лъжат.
цитирай
55. aman - Може би всъшност "независ...
08.06.2011 15:09
Може би всъшност "независим" е израз на това, че нищо в поведението и не зависи от нея? Квот кажат тия от които зависи това прави - значи е независима от себе си!
цитирай
56. vencivaleri1951 - Кунева е неудобна и за Бойко.
08.06.2011 15:57
vostroto написа:
vencivaleri1951 написа:
я да видим известните до сега кандидатури, и спряганите в медиите. Първа бе кандидатурата на Волен. "Сините" направо си бягат от избора за президент. В ГЕРБ ББ не би допуснал някой да го засенчи и не се ли яви самия той/ББ/ очаквайте някаква креатура също. Това , че Кунева не Ви допада по различни причини/полит биография, външност, некоректно представяне и проче.../ не Ви дава право да я подценявате. Подкрепят ли я БСП и ДПС тя става много сериозен кандидат. На евроизборите сама заработи към 10% за НДСВ. От ДПС има още 10, 12 %, от БСП над 20 при най лошия случай и смятайте. Има ли горепосочената подкрепа и не се ли яви Бойко или Кристалина Георгиева много вероятно е следващия президент да се казва Кунева.


Така е Венци! Когато има лоши кандидати, се избира най-малкото зло.
Според мен новия президент въпреки всичко, ще е Борисов...



Не може да и каже , че е педал, не може да я подкани да се бият, не може да я заяде, че е човек на царя/защото той също/, не може да я заяде за свекър и /защото Бориславова-Абаджиева е доста по напред с материала/...Предполагам, че Кобурга ще и даде някой и друг факт за Борисов от време на слугинажа му в "двора"...Кой го е представил, каква е намазал/за СИ Банк например/...Така , че няма да му е лесно да си отвори устата срешу нея, а Боце без глас е като глиган без бивни. Той/ББ/ се явява в битки които са предрешени на 150%. Срещу Първанов имаше не лош шанс но не посмя. Мисля си, че и сега няма да се яви защото загуби ли губи всичко. Той не е хазартен играч според мен. Просто в неговата среда не би оцелял ако беше такъв/хазартен/
цитирай
57. alexs - Казано просто
09.06.2011 11:19
трябват нови хора
ново мислене
A НЕ ТЕЗИ НАТРАПЕНИ ОТ СИСТЕМАТА !
В противен случай няма шанс да се оправим!
цитирай
58. murmashka - На който не му хресва Кунева ....
10.06.2011 16:00
На когото не му харесва Кунева по една и ли друга причина искам да кажа само едно.Каквато и да е тя,пред Бойко е с поне 3-4 глави отгоре!.Имам усещането че нея най-много я оплюват ,,гербери" или съчувситващи им.За България при сегашното положение дори Къна перачката ще е хиляди пъти по-добра кандидатура от някоя герберска или не дай си Боже Бойкова кандидатура.А Кунева не е перачка и пожарникарка също!
Малко по-горе vostroto написа:,,Така е Венци! Когато има лоши кандидати, се избира най-малкото зло." Значи искате или не Харесва ли ви Кунева или не,но ако Бойко или Герб издигнат някаква кандидатукра то всички трябва да гласуват за Кунева! Иначе дупе да е яко на страната! Бойко ще я ,,мутризира" съвсем! А хората ще проядат шикалки!
цитирай
59. анонимен - ZA KUNEVA..
11.06.2011 22:42
TIA NE E LI EVREIKA ??? BRATOV4EDKA NA SOLOMON PASI...??
цитирай
60. анонимен - Interesting, thanks
07.09.2011 12:02
Hello there, just required you to know I he added your website to my Google bookmarks due to your layout. But seriously, I feel your web web site has 1 in the freshest theme I??ve came across. It extremely helps make studying your website significantly easier.
цитирай
61. apostapostoloff - Не се ебавай с Куневица, защото
07.09.2011 14:36
ще видиш как цели 17 души ще гласуват за нея!
цитирай
62. murmashka - На apostapostoloff
07.09.2011 16:07
Не позна! И аз ще гласувам за нея По-добре да е тя отколкото мутра от ,,Герб" Ако не друго,поне няма постоянно да се оправдава че все някой и пречел да работи (т.е. да си реже лентичките които тия до преди нея са и приготвили) Разбра ли тонкио намек Вуте?
цитирай
63. анонимен - Меглена Кунева откри новият бар...
08.07.2012 00:25
Меглена Кунева откри новият бардак. Има една поговорка, че със стари сатаначки бардак не става. Така, че и новият и проект няма да успее. Не се хващайте на въдицата та да гласувате за нея, защото е заложила примамка с тази мощна кампания, с която още от сега и напомпват циците от 6 % нагоре.
цитирай
64. murmashka - 63. анонимен - Меглена Кунева откри новият бар...
08.07.2012 00:51
Не се хващайте на въдиците на мутрата Бойко.Той е майстор на лъжите и измамите
Зв Витоша наример той е вътре и с двата крака.Лапа яки пари от там и се прави на херувимче.А тия които са ужким собственици са негови подставени лица на които добре им се плаща дори и ако потрябва да ги осъждат и т.н. А против Меглена Кунева пишат разните му ,,гербери" защото ги е страх че при смяна на властта,тях за многобройните им кражби и пакости ще ги вкарат в пандиза
цитирай
65. анонимен - Не се хващайте на въдиците на мут...
08.07.2012 16:43
murmashka написа:
Не се хващайте на въдиците на мутрата Бойко.Той е майстор на лъжите и измамите
Зв Витоша наример той е вътре и с двата крака.Лапа яки пари от там и се прави на херувимче.А тия които са ужким собственици са негови подставени лица на които добре им се плаща дори и ако потрябва да ги осъждат и т.н. А против Меглена Кунева пишат разните му ,,гербери" защото ги е страх че при смяна на властта,тях за многобройните им кражби и пакости ще ги вкарат в пандиза


Абе аланкоолу, спри, пишеш глупости! Сега виж какво ще ти кажа. За Бойко знаем, че не става и за пожарникар, камо ли за министър-председател. Меглена Кунева пък хубаво се провали като еврокомисар, министър и депотат от НДСВ. Нека ви припомня как помогна като беше еврокомисар да се закрият 3 и 4 блок на АЕЦ Козлодуй. Точно тя беше против интересите на България. Преди да я защитаваш като адвокат, първо пиши за свършената от нея работа като еврокомисар!
цитирай
66. murmashka - 65. анонимен
08.07.2012 17:00
За АЕЦ Козлодуй Меглена Кунева направи това което много преди нея трябваше да бъде направено но на комунягите не им стискаше пред ,,големия брат"За Ваше сведение конструктор,строител и подрядчик бяха именно тези хора които построиха ,,Чернобъл".Браво на Меглена че го затвори! Иначе нов ,,Чернобъл" в Козлодуй щеше да затрие целия Балкански полуостров. Във името на България,жената намери сили да се изправи срещу ,.червената" мафия и Р.Овчаров и ни спаси (и Вас също) от неминуемия ,,Чернобъл" А такива като Вас имат още и наглостта да я осъждат!!!! Позор!
P.S. При АЕЦ ,,Белене" е същият ,,шаек" но ужким подобрен
цитирай
67. анонимен - За АЕЦ Козлодуй Меглена Кунева н...
08.07.2012 18:06
murmashka написа:
За АЕЦ Козлодуй Меглена Кунева направи това което много преди нея трябваше да бъде направено но на комунягите не им стискаше пред ,,големия брат"За Ваше сведение конструктор,строител и подрядчик бяха именно тези хора които построиха ,,Чернобъл".Браво на Меглена че го затвори! Иначе нов ,,Чернобъл" в Козлодуй щеше да затрие целия Балкански полуостров. Във името на България,жената намери сили да се изправи срещу ,.червената" мафия и Р.Овчаров и ни спаси (и Вас също) от неминуемия ,,Чернобъл" А такива като Вас имат още и наглостта да я осъждат!!!! Позор!
P.S. При АЕЦ ,,Белене" е същият ,,шаек" но ужким подобрен


Абе невежесто, спри, пишеш глупости! Не видях какво направи тази като еврокомисар, освен, че закри 3 и 4 блок на централата. Абсолютно нищо не видях, което е свършено от нея. Няправо беше против интересите на България.
цитирай
68. murmashka - 67. анонимен
08.07.2012 19:07
Много си учтив.Няма що. ,,Гербер" и комуняга именно с такава учтивост към опонента си се отличават от нормалните хора.
А това че не си видял нищо хубаво направено от Меглена си е само твой личен недостатък.И недей да се перчиш с него! Но ако все пак искаш да видиш нещо още по-хубаво направено от нея,изчакай да дойде на власт и ще видиш! Ако не нещо друго,то поне Бойко и шайката му ще бъдат съдени!
цитирай
69. анонимен - Много си учтив. Няма що., , Гербе...
08.07.2012 21:14
murmashka написа:
Много си учтив.Няма що. ,,Гербер" и комуняга именно с такава учтивост към опонента си се отличават от нормалните хора.
А това че не си видял нищо хубаво направено от Меглена си е само твой личен недостатък.И недей да се перчиш с него! Но ако все пак искаш да видиш нещо още по-хубаво направено от нея,изчакай да дойде на власт и ще видиш! Ако не нещо друго,то поне Бойко и шайката му ще бъдат съдени!


Ок, след това пак ще си пишем да видим кой е бил прав. Интересно защо ми викате ''Гербер'', като нищо общо нямам с тези, по принцип съм противник на всички, защото последните 23 години ни излъгаха всички. Интересно пък как вярвате на чудеса. Аз лично малко се съмнявам Кунева да направи чудеса. Да беше и най-честния и кадърен човек, не би направил такива чудеса за каквито очаквате от нея. Знаете добре в какво състояние е икономиката ни, трябват ни държавни предприятия, производство и износ. Аз Ви казвам пък, въпреки фактите, имам и вътрешно усещане. То си личи по физиономията на личността. От начало ме навиваха да гласувам за Сидеров. Гледах го този как се клееше в името на България и как обещаваше, но нещо не ми хареса. Вътрешно усетих по физиономията и мислите му, че всичко това го правеше за рейтинг и влизане във властта. Тогава той събираше митинги и обещаваше невероятни неща. По същия начин и със Симеон Сакскобургготски, още като дойде в България и усетих на къде бият нещата. За щастие не се излъгах на неговите обещания, на които се подлъгаха една много голяма част от населението на България. ГЕРБ няма смисъл да ги коментираме. Сега за Кунева по същия начин. Усещам отнова на къде бият нещата и Ви казвам истината, дано не съм прав. Не само по физиономията усещам, но и фактите, които говорят за нея не ми допадат. Сега да Ви казвам едно, а Вие да си мислите друго, не става. Докато един човек не напати и не види с очи, не става. Както Тома Неверни. Доакато не докосне Христос по раните му, не може да повярва на очите си, че е възкръснал.
цитирай
70. анонимен - Кунева ли ще ви оправи? Смешно ...
09.07.2012 10:35
Кунева ли ще ви оправи?
Смешно стана, все някои ще оправя България.
цитирай
71. murmashka - 70. анонимен
09.07.2012 10:50
Не Меглена Кунева бе наивни мой опоненте! А хората които се обединяват окорло нея ще оправят.На всички вече им е писнало от тоя ,,Шменти капели" от Банкя.Идва време за работа в името на България е не за рязане на лентички!
цитирай
72. starotomagare - Тя и политиката ни е като пазара-менте до менте
09.07.2012 11:13
Да трябва да се гласува за да не ни избират управляващите циганите и турците и залисаните неадекватни пенсионери.Само ,че за кого?Питомците на червения бардак така са се разпръснали и са плъзнали навсякъде ,че не можеш да пристъпиш без да настъпиш някоя такава гадина.Защо ли у нас най-кресливите гарги водят ятото?Политическият ни живот до такава степен се е освинил ,че хората с интелект ,възпитание и морал направо се гнусят да се гмурнат в него(а и кой ги допуска?)-толкова по-зле за всички нас дето сме вдигнали очи ,цъкаме с език и накрая търсим някое уж по-малко зло за да гласуваме за него за да ни предложи отново същата дясна (едро мафиотско-чорбаджийска) политика.Трябва ни наистина голям катаклизъм (като да ни резнат една от най-хубавите части на страната -това не са фантазии а реален план който се осъществява на много фронтове)за да скочим и от последвалия ни вопъл да се възправи истинския водач .Може би така ще стане -но защо на такава висока цена?
цитирай
73. анонимен - Не Меглена Кунева бе наивни мой о...
09.07.2012 12:07
murmashka написа:
Не Меглена Кунева бе наивни мой опоненте! А хората които се обединяват окорло нея ще оправят.На всички вече им е писнало от тоя ,,Шменти капели" от Банкя.Идва време за работа в името на България е не за рязане на лентички!


Най-малкото очаквам от тази кукувица да направи коалиция с ГЕРБ, или с БСП и ДПС. Нищо повече не можете да очаквате от нея. Всичко останало са фантазии.

Я по-добре да потърсим свестни хора, които да учредят партия. Аз познавам такива хора, но ще бъде трудно да ги навия да влязат в политиката. Точно свестните хора не желаят да влизат в политиката. Останалите се натискат, че не може ги спря. За това трябва да се потърсят такива хора, които не се намират толкова лесно под път и зад път. Аз, ако се ангажирам да търся такива хора, няма да допусна такива изчадия, на каквито се нагледахме. Тези хора дето познавам, не са жадни толкова да крадат, занимават се с оклутни неща. Трябва такива хора да могат да си подават оставката винаги, когато им е поискана. Също така да не участват в никакви предизборни кампании и да не обещават нищо, както и да не агитират по никакъв начин. Такива хора трябва да мислят за България, да защитават интересите и. Не трябва да продават държавата. Трябва да създават работни места, като строят заводи и изнасят една част от продукцията. Трябва да са в състояние да засилят икономиката ни. Всичко трябва да се национализира, включително и всичко, което е било приватизирано след 89 г. Жизненият стандарт на България трябва да се вдигне. Заплатите и пенсиите също. Нужно е да наложат мораториум върху цените на ток, вода и парно. Да се направи златен фонд и левът ни да бъде защитен от инфлация, а не да минаваме на евро. Това за мен са честни хора, за които трябва да се гласува, ако се намерят такива. Кунева се натиска да влезе във властта и да лапа отново, ако естествено и позволят и я допуснат. Като не иска мира, ще виде секира! Трябва да я изхвърлим, както и останалите стари мутри в народното събрание.
цитирай
74. murmashka - Добри, , песни" пееш. Но не ...
09.07.2012 15:57
Добри ,,песни" пееш. Но не мога да разбера само едно нещо.Защо не проумяваш че Бойко е най-голямото зло което е сполетяло България.Всички до него които бяха пред Бойко са като ангелчета херувимчета.Дори Костов,Царя и ,,тройните" Разбери това! А хората за които пишеш занимаващи се с окулни науки,НЕКА направят всичко тоя шопски шопар от Банкя да изчезне от лицето на земята! А щом не го правят,значи са ,,гола вода" или НИЩО не умеят
цитирай
75. анонимен - Хората вече поумняха, не са вчер...
09.07.2012 17:32
Хората вече поумняха, не са вчерашни, за да се вържат за тази кукувица.
цитирай
76. murmashka - 75. анонимен
09.07.2012 18:29
Дай Боже да са поумняли! Че то иначе с тоя шопар от Банкя съвсем я увапцахме А понеже що Костов,що мотористчета Станишев,или Доган за нищо не стават все дано все повече хора да разберат че за страната ни е нужна кардинална смяна на политическата върхушка и политическият курс на развитие.Нужни са нови лица и нови идей.И тези които вървят след Меглена са именно такива.Тя е достатъчно умна жена и едва ли като Бойко ще ламти за власт и постоянни хвалби от купените от него СМИ. Поне в това можеш да бъдеш уверен.Меглена ще я критикуват без някой журналист да го е страх че ако напише някаква истина копоите на Бойко и Цецо ще му видят сметката.А кратиката ВИНАГИ води към прогрес! Надявыам се с това да си съгласен
цитирай
77. анонимен - Дай Боже да са поумняли! Че то иначе с ...
10.07.2012 11:23
murmashka написа:
Дай Боже да са поумняли! Че то иначе с тоя шопар от Банкя съвсем я увапцахме А понеже що Костов,що мотористчета Станишев,или Доган за нищо не стават все дано все повече хора да разберат че за страната ни е нужна кардинална смяна на политическата върхушка и политическият курс на развитие.Нужни са нови лица и нови идей.И тези които вървят след Меглена са именно такива.Тя е достатъчно умна жена и едва ли като Бойко ще ламти за власт и постоянни хвалби от купените от него СМИ. Поне в това можеш да бъдеш уверен.Меглена ще я критикуват без някой журналист да го е страх че ако напише някаква истина копоите на Бойко и Цецо ще му видят сметката.А кратиката ВИНАГИ води към прогрес! Надявыам се с това да си съгласен


Вижте, за това сте прави, че трябва да има смяна на властта, но аз не виждам подходящи хора, които да я наследят. Няма такива хора. Бойко и Кунева са един дол дренки и двамата. Аз не правя особено голяма разлика между тях. Най-много да се прегърнат двамата и да направят коалиция. Така и така на Бойко няма да има мнозинство и ще му се наложи да прави коалиции. Божа работа, но тези коалиции не управляват добре, защото стават много уродливи. Трябва нещо друго, а не старите мутри. На дали ще се промени нещо, както изглеждат нещата в момента.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9469000
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол