Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
23.10.2013 12:38 - Как едни малоумници гласуваха малоумно решение за да угодят на малоумните си избиратели
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 18045 Коментари: 45 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageГласуваното вчера от Народното събрание продължаване на мораториума върху закупуването на земя от чужденци е може би едно от най-глупавите решения гласувани въобще някога от тази институция, която успешно показва, че е въплъщение на всичко най-долно, малоумно и тарикатско, което българският народ е способен да излъчи.

Самият факт, че и досега чужденци можеха да купуват земя в България след като регистрират фирма в страната бе подминат някак небрежно от онези, които отвориха големите си усти, за да изкажат онова, което се върти в малките им мозъци. Там сред обърканите им мисли светна лампичката, която им сигнализираше, че това е идеалният начин да възвърнат загубената популярност сред избирателите си, известни с още по-малките си мозъци.

Депутатите от Атака, ГЕРБ и почти всички от БСП загърбиха съвсем безотговорно националните интереси и в името на демагогията и популизма най-безпардонно гласуваха решение, което може да докара на България куп проблеми идващи от нарушаването на международни споразумения Защото договорите са затова, за да се изпълняват и според тях мораториумът върху продажбата на земя на частни лица от страните от ЕС изтича на Нова година. Под това България се е подписала. Всяко друго шикалкавене, още един път ще затвърди широко разпространеното мнение сред хората на запад, че комуникират с балкански тарикати, които при всяка възможност гледат да променят правилата на играта.

Мораториумът пряко бие и по правата на собствениците на земя, като им отнема правото да избират купувачът с най-добра оферта, който в определени случаи може да се окаже чужденец. Това, естествено, е изгодно за определена група бивши мутри, наричани днес олигарси, които в последните години успяха да окрупнят многобройни масиви земеделски земи и да цоцат, къде честно, къде чрез измами, дотации от Евросъюза. Много от тях дори не си дават труда да купуват земите от собствениците, а им дават по някоя и друга торбица брашно за аренда и тежко на онзи, който не я приеме, камо ли да иска да продаде земята си на някой чужденец за добра цена.

Иронията около всичко това е, че никой не си е изпочупил краката да дойде в България, за да изкупува земя и колкото и да звучи кощунствено за националистическите уши, това не е добра новина. По-големият интерес от чужденци би вдигнал цената на земята, като обикновено тя ще бъде продавана за осъществяването на някаква земеделска дейност, което пък ще съживи икономиката в някои вече пословично бедни селски райони. Сега огромни площи земеделски земи пустеят и ще е по-добре за цялата държава да ги купуват и обработват други граждани на ЕС, отколкото да останат буренясали, но собственост на българи. Какво говоря?! Дори китайци ще е по-добре да дойдат да орат, отколкото земята да се превръща в дивото зове. Поне нея не можем да я изнесем.

Но всичките препирни около мораториума се обезсмислят от простия факт, че и днес всеки гражданин на ЕС може да си купи земеделска земя в България, стига да си регистрира юридическо лице тук. Е, оти ги ручахте жабетата тогава, питам аз? Само да покажете на всички, че сте много загрижени за България ли? Че сте патриоти ли? Че сте умни и достойни политици ли?

Да, вашите неориентирани избиратели ще се хванат на фокуса. Те се хващат на подобни трикове от 130 години насам. Защо да не се хванат и сега? Не подценявайте обаче целия български народ, господа политици. По тези земи все още са останали хора, използваащи мозъка си не само за да се нахранят, напият, изчукат и да гледат телевизия. Тези хора вчера видяха, че сте способни да извършите големи поразии за страната, стига това да ви вдигне проклетия рейтинг. Че сте готови да дозакопаете държавата, в името на болни амбициии. Пфу... За това ще си останем земята на байганювщината, бойковщината и барековщината. Страна, която вие успяхте да натикате на дъното на всякакви европейски, класации. Най-бедната, най-корумпираната, най-необразованата, най-несвободната, най-зависимата.

Страна, за която по време на Освобождението Достоевски пише : „изведнъж видяхме китните български къщички с градинки около тях, цветя, плодове, добитък, обработена земя, която богато се отблагодарява за грижите, и като връх на всичкото по три православни църкви на всяка джамия — и ще се бием за вярата на поробените! „Как смеят!” — кипнаха мигновено оскърбените сърца на някои освободители, лицата им пламнаха от обида. „Ами ние сме дошли да ги спасяваме, значи те трябва да ни посрещат едва ли не на колене. Да, ама те не коленичат, те ни гледат накриво, даже май не ни се и радват! Не ни се радват на нас! Вярно е, посрещат ни с хляб и сол, ама гледат накриво, накриво!…”

Къде са сега, след 130 години управление на българската политическа класа, тези китни къщи и градинки, къде е обработената земя, къде е добитъка, къде са плодовете? Къде са онези достойни българи, които не коленичат пред никого? Няма ги, безвъзвратно отидоха на майната си. Останахте само вие, политиците и един изтерзан, полуграмотен и лумпенизиран народ. Да ви е честито!

Та, ако трябва да обобщим станалото в Парламента вчера, можем уверено да заключим, че едни малоумници, гласуваха малоумно решение, за да задоволят прищевките на малоумните си избиратели, а единствената национално отговорна партия се оказа... тази на българските турци, придружена от няколко депутати от БСП. Ако трябва да се уповаваме на тях, то Бог да пази България. Но като гледам и чета за положението в последните 70 години, не бих заложил и на Него...



Гласувай:
31



1. aboychev - ТОВА НЕ Е ЗАЩИТА НА ЗЕМЯТА НИ
23.10.2013 13:01
ТОВА Е ГАРАНТИРАНА ПРЕВИЛЕГИЯ ЗА ОЩЕ 7 ГОДИНИ С ПРЕДИМСТВО НА РУСКИТЕ И ТУРСКИ АФЕРИСТИ И РУСОФИЛСКИТЕ ИМ МЕКЕРЕТА ДА ОГРАБВАТ БЪЛГАРИТЕ ИЗКУПУВАЙКИ ЗЕМИТЕ ИМ НА БЕЗЦЕНИЦА

БОЙКО БОРИСОВ И ГЕРБ ДОКАЗАХА ЧЕ НЕ СА ГРАЖДАНИ ЗА ЕВРОПИЙСКО РАЗВИТИЕ НА БЪЛГАРИЯ,
А ИНСТАЛИРАНА ОТ КГБ ПСЕВДО ОПОЗИЦИОННА ПАРТИЯ, КАТО АТАКА И ДПС, СЪС ЗАДАЧА ДА ОБЕЗПЕЧАВА РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ В СТРАНАТА НИ,
"МОТИВЪТ", ЧЕ "ПРОМЕНЕНАТА ГЕОПОЛИТИЧЕСКА ОБСТАНОВКА" НАЛАГАЛА ПОДОБНО РЕШЕНИЕ Е ПОРЕДНО ДОКАЗАТЕЛСТВО, ЧЕ Е ПОЛИТЕЧЕСКИ НЕДОРАСЛЯК, НЕСПОСОБЕН ДА ОТСТОЯВА ЕВРОПЕЙСКОТО БЪДЕЩЕ НА СТРАНАТА НИ !
цитирай
2. olivie - глупости
23.10.2013 13:44
Мораториумът не се отнася за граждани на ЕС по силата на ратифицирания договор за присъединяване. Думата чужденец обаче, се тълкува превратно и приватизирано от всички с НЕБЪЛГАРСКО самосъзнание и това ги издава. Хора, записвайте си ги един ден да знаем кой кой е. А авторът не е сбъркал в заглавието - 2 пъти НЕ си е ДА. В смисъл малоумие на малоумието си е трезво мислене. Защитата на България минава през Българската азбука и мислене, господа и дами. Който не мисли с български думи, ще се издънва все по - често.
цитирай
3. olivie - Торбалан
23.10.2013 13:46
Мораториумът не се отнася за граждани на ЕС по силата на ратифицирания договор за присъединяване. Думата чужденец обаче, се тълкува превратно и приватизирано от всички с НЕБЪЛГАРСКО самосъзнание и това ги издава. Хора, записвайте си ги един ден да знаем кой кой е. А авторът не е сбъркал в заглавието - 2 пъти НЕ си е ДА. В смисъл малоумие на малоумието си е трезво мислене. Защитата на България минава през Българската азбука и мислене, господа и дами. Който не мисли с български думи, ще се издънва все по - често.
цитирай
4. penchoan - За първи път парламентът гласува ...
23.10.2013 13:49
За първи път парламентът гласува национално отговорно решение и натриха носа на предателите от ДПС!
цитирай
5. анонимен - Поздрави, Юри!
23.10.2013 13:52
Буквално си прочел мислите ми!
цитирай
6. luben - и още
23.10.2013 14:05
Струва ми се, че вчерашното гласуване беше по-голям гаф и скандал от назначението на Пеевски!

И ... според мен - разпространи това си прекрасно мнение на колкото се може повече места - както винаги си ... (почти-напълно) брилянтен :)
цитирай
7. rumbg - По принцип съм за свободата във в...
23.10.2013 14:35
По принцип съм за свободата във всяко отношение. Но знам каква алчност и мръсни интереси буди земята, както и постоянното прекрояване на граници, раздробяване, пръкване на нови държавици. Ако българската земя бъде изкупена от хора свързани с определени общи интереси, ти можеш ли да обясниш какво ще им попречи или как ще ги спрем да основат своя държава на българската територия?
цитирай
8. mamkamu - :)
23.10.2013 18:54
aboychev написа:
ТОВА Е ГАРАНТИРАНА ПРЕВИЛЕГИЯ ЗА ОЩЕ 7 ГОДИНИ С ПРЕДИМСТВО НА РУСКИТЕ И ТУРСКИ АФЕРИСТИ И РУСОФИЛСКИТЕ ИМ МЕКЕРЕТА ДА ОГРАБВАТ БЪЛГАРИТЕ ИЗКУПУВАЙКИ ЗЕМИТЕ ИМ НА БЕЗЦЕНИЦА

БОЙКО БОРИСОВ И ГЕРБ ДОКАЗАХА ЧЕ НЕ СА ГРАЖДАНИ ЗА ЕВРОПИЙСКО РАЗВИТИЕ НА БЪЛГАРИЯ,
А ИНСТАЛИРАНА ОТ КГБ ПСЕВДО ОПОЗИЦИОННА ПАРТИЯ, КАТО АТАКА И ДПС, СЪС ЗАДАЧА ДА ОБЕЗПЕЧАВА РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ В СТРАНАТА НИ,
"МОТИВЪТ", ЧЕ "ПРОМЕНЕНАТА ГЕОПОЛИТИЧЕСКА ОБСТАНОВКА" НАЛАГАЛА ПОДОБНО РЕШЕНИЕ Е ПОРЕДНО ДОКАЗАТЕЛСТВО, ЧЕ Е ПОЛИТЕЧЕСКИ НЕДОРАСЛЯК, НЕСПОСОБЕН ДА ОТСТОЯВА ЕВРОПЕЙСКОТО БЪДЕЩЕ НА СТРАНАТА НИ !


Има известна доза истина в това, което пишеш... Само не пиши с главни букви, че някак Словото ти не тежи на място :)
цитирай
9. mamkamu - :)
23.10.2013 18:57
olivie написа:
глупости
Мораториумът не се отнася за граждани на ЕС по силата на ратифицирания договор за присъединяване. Думата чужденец обаче, се тълкува превратно и приватизирано от всички с НЕБЪЛГАРСКО самосъзнание и това ги издава. Хора, записвайте си ги един ден да знаем кой кой е. А авторът не е сбъркал в заглавието - 2 пъти НЕ си е ДА. В смисъл малоумие на малоумието си е трезво мислене. Защитата на България минава през Българската азбука и мислене, господа и дами. Който не мисли с български думи, ще се издънва все по - често.


Не разбрах, чии са глупостите!? Онова, което аз съм написал или онова, което ти? :)
цитирай
10. mamkamu - ?
23.10.2013 18:58
penchoan написа:
За първи път парламентът гласува национално отговорно решение и натриха носа на предателите от ДПС!


За чия националност национално отговорно???
цитирай
11. mamkamu - :)
23.10.2013 18:59
angpiskova написа:
Поздрави, Юри!
Буквално си прочел мислите ми!


Не се и учудвам :)
цитирай
12. mamkamu - :)
23.10.2013 19:03
luben написа:
Струва ми се, че вчерашното гласуване беше по-голям гаф и скандал от назначението на Пеевски!

И ... според мен - разпространи това си прекрасно мнение на колкото се може повече места - както винаги си ... (почти-напълно) брилянтен :)


Любене и на мен ми се струва, че това е безподобен гаф. На практика Парламентът показа, че единствената проевропейска партия е ДПС. Смех и трагедия в едно :)... И благодаря за добрите думи :)
цитирай
13. mamkamu - :)
23.10.2013 19:06
georgedt написа:
Защо ги наричате малоумници? От 70 години погаждат подобни простотии на народа и той продължава да ги търпи. Не само това, ами им завижда за тарикатлъците. Всеки малоумник се възхищава от тях и тайно се надява някой ден да им заеме мястото за да може и той да се нагуши. Малоумен е народа. Докато ги считате за малоумни, техните номера ще минават.


Прав си! Но все си мислех, че във върховни моменти, когато трябва да бъде проявена национална отговорност тия хора малко ще си опичат акъла. За туй ги наричам малоумници...
цитирай
14. mamkamu - !
23.10.2013 19:22
rumbg написа:
По принцип съм за свободата във всяко отношение. Но знам каква алчност и мръсни интереси буди земята, както и постоянното прекрояване на граници, раздробяване, пръкване на нови държавици. Ако българската земя бъде изкупена от хора свързани с определени общи интереси, ти можеш ли да обясниш какво ще им попречи или как ще ги спрем да основат своя държава на българската територия?


Алчност буди не само земята... А частното притежание на определен терен, не дава права на никого за създаването на някакво независимо образувание. Иначе САЩ и Западна Европа щяха да са пълни с нови държави :) Всъщност независимите територии се пръкват главно чрез революции, въоръжени бунтове или военни действия...
цитирай
15. rumbg - По принцип съм за свободата във в...
23.10.2013 19:50
mamkamu написа:
rumbg написа:
По принцип съм за свободата във всяко отношение. Но знам каква алчност и мръсни интереси буди земята, както и постоянното прекрояване на граници, раздробяване, пръкване на нови държавици. Ако българската земя бъде изкупена от хора свързани с определени общи интереси, ти можеш ли да обясниш какво ще им попречи или как ще ги спрем да основат своя държава на българската територия?


Алчност буди не само земята... А частното притежание на определен терен, не дава права на никого за създаването на някакво независимо образувание. Иначе САЩ и Западна Европа щяха да са пълни с нови държави :) Всъщност независимите територии се пръкват главно чрез революции, въоръжени бунтове или военни действия...

Проблема е, че ние не сме САЩ и Западна Европа. Нито сме им равнопоставени. Големите винаги мачкат малките и това се приема за нормално по цял свят, както каза преди време политик от Дания. В САЩ или Западна Европа никой не си позволява като Доган открито да говори за прекрояване на граници и откъcване на земя. Cещаш се какво би се случило на такъв. Tук не е така и това е голямата разлика. Ако бяхме като тях, разбира се, всеки собственик би трябвало сам да решава на кого да продаде. Hо не сме като тях. Ще стане страшно, гледай само!
цитирай
16. mamkamu - !
23.10.2013 20:16
rumbg написа:
mamkamu написа:
rumbg написа:
По принцип съм за свободата във всяко отношение. Но знам каква алчност и мръсни интереси буди земята, както и постоянното прекрояване на граници, раздробяване, пръкване на нови държавици. Ако българската земя бъде изкупена от хора свързани с определени общи интереси, ти можеш ли да обясниш какво ще им попречи или как ще ги спрем да основат своя държава на българската територия?


Алчност буди не само земята... А частното притежание на определен терен, не дава права на никого за създаването на някакво независимо образувание. Иначе САЩ и Западна Европа щяха да са пълни с нови държави :) Всъщност независимите територии се пръкват главно чрез революции, въоръжени бунтове или военни действия...

Проблема е, че ние не сме САЩ и Западна Европа. Нито сме им равнопоставени. Големите винаги мачкат малките и това се приема за нормално по цял свят, както каза преди време политик от Дания. В САЩ или Западна Европа никой не си позволява като Доган открито да говори за прекрояване на граници и откъcване на земя. Cещаш се какво би се случило на такъв. Tук не е така и това е голямата разлика. Ако бяхме като тях, разбира се, всеки собственик би трябвало сам да решава на кого да продаде. Hо не сме като тях. Ще стане страшно, гледай само!


Напротив! Точно в САЩ етническите и верски партии са разрешени и никой копче не им казва, стига да не нарушават правата на останалите граждани... Да не говорим за стотиците легитимни формирования, които желаят независимост и в САЩ и в европейските страни. Тях никой не ги забранява, стига да използват законни приоми за своите цели.
цитирай
17. marrta - да
23.10.2013 20:57
смях през сълзи
цитирай
18. shtaparov - Нека Европа ни даде 300-400 милиарда като на гърците,пък после да иска от нас!
23.10.2013 21:24
Подбраният цитат е много хубав и вдъхновяващ,но истината е,че България земя за продан няма. Нашата земя е малко и ние просто няма какво да продадем с нашите малки ресурси- курортни зони,градове,села,пътища,камъни,туристически обекти и земеделски земи,от които имат нужда самите Българи- това е! Кое по-напред да продаваме? Друго бе ако имахме територията на Либия,Сибир,Аляска или Гренландия- там има много земя за продаване и купуване,но турците и техните подстрекатели не искат пустини и ледници- те искат нашите курортни зони и плодородни земи,за да се разпореждат с тях така,както са се разпореждали нашите деди до налагането на мракобесния комунизъм! Дедите ни са проливали кръвта си за тия земи с думите "Хора се раждат,земя се не ражда!",и ако при тия ниски цени я раздадем "бадява" на турците,потомците ще ни прокълнат! Реципрочното право да си купим земя в Европа не ни грее- колко Българи след грабежите на комунизма могат да си го позволят? Ние не сме пройдохи и скитници,ламтящи за чуждото- ние си искаме своето и не ни е драго да го гледаме омърсено и осквернено в ръцете на нечестиви чужденци,каквито в Анадола хич не липсват! Нали така се обезбългари западна Македония- забогатели от наркобизнес и проституция шиптари плащат тройни цени за домовете и имотите на нашите,и в чисто Български градове като Струга,Тетово и Дебър вече няма и един-единствен Българин! Там всеки ден вият на умряло мюезини и се веят албански знамена,Българите ги бият и прогонват,а Косовският и палестинският сценарий работят с пълна сила! Друго е,ако нашите не бяха така ограбени от комунизма и бе запазено селското стопанство както преди 1944 г.- тогава дори да разрешехме продажбите,нашите нямаше да си дадат земята за нищо на света! Но сега не става- потиснатите и ежедневно крадени от цигани и комунисти хорица гледат да се сдобият с по някой лев и да изчепват за чужбина,където да се спасяват овреме! Разрешим ли сега продажбите,спукана ни е работата и скоро ще станем чужденци в собствената си родина!
цитирай
19. seasonofthewitch - mamkamu,
23.10.2013 21:42
Чакай да ти сложа един минус за темата в знак на несъгласие с изложението,че някои те четат като библейско откровение и ще ти копи-пейстнат мнението директно в техните полирани мозъци.Разсъждението ТИ по темата с гласуваното продължение на мораториума е в стила на средностатистическия българин ЕВТИН НА БРАШНОТО,СКЪП НА ТРИЦИТЕ.Чужденците нямат ли си земя,че ще купуват от нас?Задайте си всичките въпроса ЗАЩО искат да купуват???И то земя?Искате ли жокер?Мислете какви са проучванията за това,което е ПОД ЗЕМЯТА.В Добруджа за природния газ,Еди къде си-еди какво си.Мислете за концесионерите на злато какви тонове злато изваждат от земята ни,пък после пишете.Такива като вас искаха инвеститори.И като дойдоха инвеститорите кой върза?-единствено ТЕ.Хазната да не би да се препълни с пари?Социалната политика се влоши........Тук спирам-другото,ако искате се сещайте.
Поздрави.
цитирай
20. shtaparov - Сведенията на Достоевски са дос...
23.10.2013 21:43
Сведенията на Достоевски са достоверни,но реакциите на Българите са плод на чисто недоразумение. Първоначално на нашите съвсем не им се е вярвало,че руснаците са дошли да ги освобождават а не да ги поробват,понеже са се нагледали на твърде много войни,коя от коя по-безплодни за България и донасящи не свобода а смърт,разрушения и разорение за хората! Когато накрая те все пак повярвали,дошъл Берлинския договор и донесъл нови жестоки драми и разочарования,с което оправдал първоначалните реакции на дедите ни. В рамките на около 100 години е имало 5-6 войни,чиито бойни действия минали през земите ни,донесли свобода някому другиму но не и на нас,а временната свобода била заменена с терор,грабежи и обезбългаряване на големи територии от Добруджа,Влашко и Сърбия! Затова нека видим гледната точка и на нашите- те са очаквали и в тази поредна война да стане същото: турците да се завърнат и веднага да почнат с убийствата,отмъщенията и етническия геноцид срещу повярвалите в свободата си Българи,затова изобщо не са вярвали,че е възможно да станем някому толкова драги и симпатични,че да си позволи хей така,заради черните ни очи да дойде да ни освобождава!
цитирай
21. injir - Кога е гласуван законът, който п...
23.10.2013 22:07
Кога е гласуван законът, който позволява на чужденци да купуват земя? Не считаш ли , че е продажен? И ако мислиш, че не е, да попитам дали има закон , който позволява на българи да купуват земя в страна, членка на ЕС?Защото аз не съм чула.
цитирай
22. seasonofthewitch - П.П:
23.10.2013 22:07
Вие,които недоволствате от парламента в този случай помислете какво се случи с всички предприятия,които се продадоха или дадоха на концесия на чужденци-заводи,Софийска вода,електроразпределителните дружества.......и да не изброявам повече.Мислете за цените на продуктите,които ни продават от нашите ресурси.Спомнете си и причината за началото на февруарските протести.Помислете за онези,които гласуваха за вдигането на мораториума чии интереси лобират-социалните на България ли,националните ли?Помислете какво означава национален интерес.Национален интерес идва от "нация",което не се свежда до тесен кръг от хора.Помислете и колко още желаете парламент(ите) да продадават България и да ни "ЗАЛИВА(т) С БЛАГОДЕНСТВИЕ".
цитирай
23. seasonofthewitch - mamkamu сигурно няма да ти отговори
23.10.2013 22:31
injir написа:
Кога е гласуван законът, който позволява на чужденци да купуват земя? Не считаш ли , че е продажен? И ако мислиш, че не е, да попитам дали има закон , който позволява на българи да купуват земя в страна, членка на ЕС?Защото аз не съм чула.

защото ще е зает да интелектуалства поредния бизнес-политико-икономически ластик като надъхан студент от Харвард,преинсталирано зомбиран с псевдо-демокрация и мечти като глобалист-финансист от най-висшия сегмент ;)))))
цитирай
24. balar - игри
24.10.2013 08:13
само игри. щеше ми се да вярвам че наистина на някого в парламента му пука за Родната Земя. Но за съжаление това са само игри. Утре ще им скръцнат със зъби и някой ще го отнесе за назидание на непослушните зомбита. Опитват се да покажат че нещо зависи от тях. Да ама не. А дпс са страхливци и си гледат само своята изгода. Действията им нямат нищо общо със ЕС и разни договори.
цитирай
25. mamkamu - @ shtaparov
24.10.2013 09:11
Склонен съм да се съглася с мнението ти за случилото се около и преди Руско-турската война. За земята обаче монетата има две страни. При положение, че българите не ги искат тези земи, к`во правим тогава? Да ги оставим ей така пустеещи? Или да ги продадем на българските мутрофеодали, които и сега колят и бесат по селата, за жълти стотинки? Не знам, не знам, кое ще е по-добре... А собствеността на чужденци от ЕС върху земеделска земя не застрашава по никакъв начин държавата ни. Що се отнася за кандидат-купувачи от други страни, там можем да въведем известни ограничения, като изисквания за фермерски опит, постоянно обработване на масивите и каквото друго се сетиш. Такива ограничения съществуват и днес в някои европейски страни, но те са по-скоро перманентни, а не важат само за чужденците.
цитирай
26. mamkamu - @ seasonofthewitch
24.10.2013 09:26
Моля те, бъди по-подготвена, преди да се изкажеш по въпроси от които явно не разбираш. За успокоение на такива като теб Конституцията казва, че всичките подземни природни богатства са собственост на държавата, независимо от собствеността върху земята. Така е и според закона третиращ този проблем. Така ако под твоята нива утре намерят нефт, газ или диаманти, държавата има вариант да ти очужди насила земята, за да може да я даде на концесия за добив и ти да останеш с пръст у г.. :) Мен ако ме питаш това е доста тъпо и нарушава правото на собственост, но си мисля, че едва ли ще се заинтересуваш от моето мнение.
цитирай
27. mamkamu - !
24.10.2013 09:49
injir написа:
Кога е гласуван законът, който позволява на чужденци да купуват земя? Не считаш ли , че е продажен? И ако мислиш, че не е, да попитам дали има закон , който позволява на българи да купуват земя в страна, членка на ЕС?Защото аз не съм чула.


Виж сега. Работата не ми е да ви ограмотявам юридически. Погледни в Закона за собствеността и ползването на земеделски земи и прочети, каквото те интересува. Ще ти се изяснят много неща. И, да, като гражданин на страна от ЕС можеш да купуваш земя в други страни от съюза. В някои от тях съществуват ограничения, но те не са на базата деление по гражданство, а по-скоро професионални с цел запазване на съществуващите стари фермерски фамилии...
цитирай
28. mamkamu - :)
24.10.2013 09:54
balar написа:
само игри. щеше ми се да вярвам че наистина на някого в парламента му пука за Родната Земя. Но за съжаление това са само игри. Утре ще им скръцнат със зъби и някой ще го отнесе за назидание на непослушните зомбита. Опитват се да покажат че нещо зависи от тях. Да ама не. А дпс са страхливци и си гледат само своята изгода. Действията им нямат нищо общо със ЕС и разни договори.


Да, нашите политици това го умеят най-добре. Да играят театър :)
цитирай
29. mglishev - Както винаги, много приличен материал.
24.10.2013 10:44
Но самата дейност на Парламента е неприлична.
цитирай
30. vencivaleri1951 - Как са прочете Юри
24.10.2013 11:08
angpiskova написа:
Буквално си прочел мислите ми!


това което не е "написано":)
цитирай
31. batogo - !!!:)))Поздрав за постинга и позицията!
24.10.2013 11:15
При качествено и ясно, защитаващо националните ни интереси законодателство, закупуването на земя от чужденци може да има добър ефект върху икономиката ни и върху получаването на реална цена срещу този безценен на практика фактор - земята... За съжаление в тази държава няма кой да изготви, приеме и утвърди ясно национално- отговорно законодателство, което да гарантира изгодни за България и нейните граждани сделки, защото освен земята тук на безценица се продават националните интереси и съвестта на управниците ни, които не знаят какво е чест и достойнство...
цитирай
32. eloiz - Да,
24.10.2013 11:42
всъщност другият проблем не е ли във възможността при закупуване на земеделска земя да се сменя статутът й ? Но пък този проблем май е на корумпираната местна администрация, от която нищо не зависи и която не подлежи на никакви закони... На местната администрация и на местното население, което толкова години си трае, докато земята буренясва и всичко отива по дяволите, докато основна причина за това според тях е "парламентът, чиято дейност е неприлична."
цитирай
33. eloiz - В грешка си,
24.10.2013 11:43
те и театър не умеят да играят, просто ние имаме твърде малко представа от добър, истински театър, и мислиш шутовските им бездария за нещо театроподобно.
цитирай
34. vencivaleri1951 - Здравей на автора и коментиращите!
24.10.2013 11:46
Ще започна с това, че всеки договор може да бъде променен в случай, че страните се договорят./Варшавския договор, СИВ:)))/ Така, че един подобен акт на НС/макар и нищожен/ може да бъде се използва като някакъв аргумент в едни преговори . Ако има преговарящи разбира се:(
Ще продължа и с това, че едно е фирма да закупи земя, съвсем друго е физическото лице. Фирмата общо взето няма кой знае какви права, а само задължения:) С хората не е така./ Ще купят няколко хиляди шведи земя и после им търси учители по шведски за децата и изменяй законите за педофилия:)/
Предложих на един автор с подобен постинг да се разходи в съседна Македония и да погледне в Охрид как са изтикани/через покупко продажба/ македонското население от крайбрежието на езерото. Албанският етнос живеят бедно , но изкупуват земята край езерото знаейки, че това е завинаги. Ние живеем до мощен икономически и демографски комшия. Те ще са в ЕС до десетина години. Имат солидна "колона " у нас, имат младо и платежносопособно население. Тоест това население може да придобие значителна част от гериторията ни. После може да поиска всичко. Косово е пресен пример.
Накрая:
Аргументите за 7 годишния мораториум бяха , че сме бедни и българите не са конкурентни на останалите народи в Европа. Сега променено ли е това. Тоест условията за мораториума са все още налице. Какво ни пречи да опитаме?
цитирай
35. minevv - da
24.10.2013 12:43
Земята е единственното което ни остана...
цитирай
36. ok3223 - Плиткоумнико
24.10.2013 13:41
batogo написа:
При качествено и ясно, защитаващо националните ни интереси законодателство, закупуването на земя от чужденци може да има добър ефект върху икономиката ни и върху получаването на реална цена срещу този безценен на практика фактор - земята... За съжаление в тази държава няма кой да изготви, приеме и утвърди ясно национално- отговорно законодателство, което да гарантира изгодни за България и нейните граждани сделки, защото освен земята тук на безценица се продават националните интереси и съвестта на управниците ни, които не знаят какво е чест и достойнство...


Не те ли смущава ФАКТА,че ДПС като един гласуват против мораториума.
ТКЗС-та БЯХА разграбени,селяните докарани до крайна бедност,и върнатата по чукарите уж в реални граници земя,те,нямаха пари за техника,с която да я обработват и тя запустя.
Награби я местната мафия,и къде без пари,къде за мизерна рента,я комасираха, накупиха със субсидиите модерна техника,и я обработват години,като сеят житни култури,лесни за обработка с модерни земеделски машини.Направили са чифлици от стотици хиляди декари земя,даже милиони,които обработват, получават стотици милиони евро субсидии,и са едни от най-богатите капиталисти у нас.На селяните трохи,а за тях стотици милиони чисти печалби.В много правителства земеделски министри бяха хора от ДПС,помогнали това да стане.Тези дни Доган заговорил за автономия на турците у нас.
Венци каза,какво е разликата между собственост на фирми с чуждо участие,и собственост на чужденци на закупена земя.
При това обезценяване на земята.Чужденци,турци,евреи,китайци,и какви ли не ще купят милиони декари и правят каквото си поискат на нея.
Ще ни купят земята за 0 време и изритат,ако не им станем послушни ратаи.
За да схванеш сложни истини иска много знания,най-вече силен ум,какъвто в теб няма.
Защо САМО ДПС Е ПРОТИВ МОРАТОРИУМА?
Защо ДОГАН мисли стратегически,и за след 100год
Не като теб, от днес за утре.
Кацал ли е американец на луната?
Каак и кога? С какво?
Хайде кажи ...
цитирай
37. haralanov - Поздрави Юри!
24.10.2013 17:17
По тези земи все още са останали хора, използваащи мозъка си не само за да се нахранят, напият, изчукат и да гледат телевизия.
цитирай
38. penchoan - И тук се изявяват предатели, пла...
24.10.2013 17:57
И тук се изявяват предатели, платени от ДПС. Не е за първи път.
цитирай
39. staler - спокоино, днес 24. 10. 13 полит. ...
24.10.2013 20:02
спокоино,днес 24.10.13 полит.лидери и орешарски биха отбои,което показва ,че нац.отговорни решения в българия могат да се вземат само по погрешка в резултат на "полит.емоции".защо мамка не си прав?защото мамка:1.земята е стока като всички други и свободно може да се продава в страните от западна европа,поради една проста причина---техните фермери/земеделци/са имали възможност да станат собственници и да се развиват като производители 200-300 и повече години без да се притесняват от "чужди инвеститори",мамка.те не са преживявали колективизации и разкулачване,след това 25 години демоничен преход,при които една корумпирана върхушка с много лица за пред хората продава и последния нац.интерес за центова/копеики/.2.защо ,мамка,земята е нещо повече от стока за маика българия ,мамка?защото това е нашия последен шанс,последен ресурс,които може да ни направи бели хора в европа,мамка.нито ще откриеме нечувани запаси от нефт и газ/па било то и шистов/,нито ще произвеждаме некога мерседеси,нито ще произвеждаме електроника на световно ниво ,мамка,нито ще развиваме високи технологии.защото мамка ни е вече сме назад не 10-20 години ,както по времето на тошо,,ние сме назад 100 години от лидерите в съответните производства.ние даже и ширпотребата си е внасяме мамка.но ние имаме нещо което другите/включително и германците /нямат---земя , климат които са уникални и хора с традиции в земеделието/ако че са ги прогонили по цяла европа да аргатстват/.домати произвежда всеки на тоя свят--с вкус на полипропилен,на риба,на антифриз и пр.мамка.но екологично земеделие на продукти с превъзходен вкус и ценни своиства може и трябва да излиза от нашата земя в наши ръце.така че въпроса не е в мораториума само,а в цялостната политика по отношение на селскотони стопанство и съпътстващите го производства.или и и ти смяташ че от земеделие не може да се печели?
цитирай
40. mamkamu - :)
24.10.2013 20:35
haralanov написа:
Поздрави Юри!
По тези земи все още са останали хора, използваащи мозъка си не само за да се нахранят, напият, изчукат и да гледат телевизия.


Минчо, през цялата човешка история хората, които са движели тоя шибан свят напред са били малцинство. И като гледам няма никакъв шанс те да станат мнозинство. Надявам се и ние с теб, да сме част от това малцинство...
цитирай
41. mamkamu - :)
24.10.2013 20:39
mglishev написа:
Както винаги, много приличен материал.
Но самата дейност на Парламента е неприлична.


Да, "неприлична" е даже меко казано :) Както по-нагоре отбеляза Любен това решение е дори по-скандално от опита да ни пробутат Пеевски.
цитирай
42. batogo - !!!:))) до ок3223-плиткоумника...
25.10.2013 09:12
Първо се научи да четеш внимателно и ако има с какво, да мислиш върху прочетеното, защото ако беше го направил, нямаше да напишеш такъв коментар. Но, като ми говориш за ТКЗСета, кажи защо след толкова дълъг комунистически рай и разцвет, хората нямаха пари да си купят техника и да си обработват върнатата им земя, умнико?!
цитирай
43. mamkamu - Да
25.10.2013 09:41
batogo написа:
При качествено и ясно, защитаващо националните ни интереси законодателство, закупуването на земя от чужденци може да има добър ефект върху икономиката ни и върху получаването на реална цена срещу този безценен на практика фактор - земята... За съжаление в тази държава няма кой да изготви, приеме и утвърди ясно национално- отговорно законодателство, което да гарантира изгодни за България и нейните граждани сделки, защото освен земята тук на безценица се продават националните интереси и съвестта на управниците ни, които не знаят какво е чест и достойнство...


Да, човешкият фактор е от голямо значение за създаването и прилагането на едно справедливо законодателство. Тук и добрите намерения потъват сред разложената централна и местна администрация.
цитирай
44. ok3223 - Първо ...
25.10.2013 22:07
репликата ми е на написаното от мамка му, а те цитирам като потвърждение на написаното от мен.Станало е нодоразумение като вината е моя.
... Техниката на ТКЗС у нас бе разграбена и гооляма част продадена на наши хора за стотинки.
Така се създаде базата, основата, за образуваната бандата от мафиоти-чифликчии, присвоили и на по-късен етап заграбили и закупили стотици хиляди декари плодородна земя, която обработват днес с модерни машини, подпомогнати от милионните субсидии, отпускани от ЕС за земеделското стопанство у нас.
Които милиони отиват в джобовете на десетина едри чифликчии, а не за подпомагане на средните и дребни селски стопанства.
В това е трагедията на земеделието у нас днес.
В Чехия и други соц.страни, ТКЗС-та не бяха ликвидирани, а преобразувани в частни земеделски кооперации подпомагани със субсидии от държваите и ЕС,и днес тези частни земеделски кооперации са печеливши и в отлична форма, като всеки получава рента съобразно внесената от него земя и трудодните, които е изработил на полето.
Там няма пустеещи села и земята не е заграбена от 10-на чифликчии. В кооперациите има добре платена работа за хората живеещи на село, която им дава възможност да получават нормални доходи и да живеят прилично,
В това е разликата в станалото у нас и при тях, земеделието е на висота и дава добри доходи. Селата не са обезлюдени и хората живеят и на село нормален живот.
цитирай
45. veseliakat - Абе Льольо, за това ли прадядо ми ...
26.10.2013 19:49
Абе Льольо, за това ли прадядо ми нямаше три пръста от Чаталджа , А? Да може свободно някой да ни купи със хартия дето и гъза не можеш си избърса!!! Голям си Акъл няма що!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9469113
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол