Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
06.11.2015 21:01 - Кушел - един предизвикан отговор на изтрит коментар
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 14921 Коментари: 32 Гласове:
22

Последна промяна: 06.11.2015 21:03


Понеже мразя да ми трият коментари, особено когато за тях съм отделил от свободното си време и мисъл, публикувам тук поста на влюбения в съвременна Русия блогър Кушел, моят отговор, който той изтри, и неговата типична и отдавна позната до болка реакция. Като гледам, е изтрил и доста други коментари, които не бяха в синхрон с неговото мнение. Чудно ми е, защо някои хора изявяват мнение, без да имат смелостта да понасят критики?!

Уважаемият блогър Кушел обаче не знае, че аз си пазя на три места това, което пиша :)

Та „статията” му е това, включая и снимките:

начало--------

image

За руснаците думата РОДИНА не е абстрактно понятие. Те се отъждествяват с нея. Понятието "гражданин на света" е измислено от гузни безродници. Те никога не биха се върнали за защитават с оръжие родната земя. За пет години започват да говорят с акцент, а децата им не могат да пишат на кирилица.”
image

край-------

На което аз отговарям така:

начало-------

Пак ме разсмиваш, поради което ти благодаря :)

Двете снимки, които си постнал са типична фашистко-империалистическа пропаганда по всички историко-политически определения. Питай Гьобелс за това... Той знаеше, как да придава на държавата чисто човешки черти и да зомбира германците до степен, че да одобряват безрезервно урода Хитлер. Почти същото се случва днес в Русия.

А що се отнася до това, дали Русия е добродушна, честна, щедра и доверчива, питай поляците, чехите, унгарците, литовците, латвийците, естонците, кавказките народи, българите в „Татарстан”, централно азиатците и дори чукчите, ако щеш. Те ще ти кажат, колко добродушна е Русия и чий го е дървила на техните територии, че и днес стои на някои места там, като една типична империя. И въобще славословията и любовта изпитвани от някои българи към чужда държава ми се струват някак странни и дори извратени.

За непобедимостта на Русия пък питай японците (Руско-японска война), германците (Първа световна война), афганистанците (80-те години), всички са ги трескали руснаците.
Питай и българите, които през 1916 година побеждават руснаците в Добруджа. Тогава генерал Иван Колев произнася забележителните си думи: „Кавалеристи, Бог ми е свидетел, че съм признателен на Русия, задето ни освободи. Но какво търсят сега казаците в нашата Добруджа? Ще ги бием и прогоним както всеки враг, който пречи за обединението на България!” И го правят нашите.

И да не забравя, за първи път научавам, че Ленин е създал Русия, а Сталин я бил укрепил :) Само страдания и терор са създали те на руснаците. Всъщност основните признаци на устройство на фашистката държава и на комунистическата са мо тамо едно към едно :) За съжаление днешна Русия е тръгнала натам и затова предполагам те кефи.

Още един път, благодаря за това, че ме развесели за пореден път и се извинявам за дългия коментар, ама някак ми напираше :))) От смях!

край---------

И получих следния отговор, едва след като бях изтрит:

image

Понеже от години си копирам заплахите и квалификациите от горния блогър и до сега съм си мълчал, този път мисля да предприема някакви мерки, съгласно законите на Р България и Общите условия на Блог.бг. Явно добротата ми не срещаше до сега никаква взаимност.

П.П. Отдолу мернах един коментар на колегата
asthfghl, в който той прибави и Финската война, за която не се бях сетил, но който уважаемият Кушел отново изтри.



Гласувай:
23



1. yoan2015 - 1
06.11.2015 21:27
Първо си загубил време да го четеш и след това да го коментираш. За това да му се потърси сметка по законен начин ако ти се занимава имаш моята подкрепа - морална. Въпреки, че ще е отново загуба на време и нерви.
цитирай
2. mamkamu - :)
06.11.2015 21:36
yoan2015 написа:
Първо си загубил време да го четеш и след това да го коментираш. За това да му се потърси сметка по законен начин ако ти се занимава имаш моята подкрепа - морална. Въпреки, че ще е отново загуба на време и нерви.


Знам, че съм се хабил. Просто моментно решение да напиша нещо... Добавил съм си неговия блог горе във фаворитите в подкатегория "майтапи". Заслужава си, особено като го споделям с приятели :)))
цитирай
3. mamkamu - :)
06.11.2015 21:38
Интересно. След като пуснах статията, Кушел си изтри обидния коментар в неговия блог. Снимката обаче си остава :)
цитирай
4. vmir - Кушел не е никакъв русофил,
06.11.2015 21:39
той е примат, който преповтаря изтъркани болшевишки клишета за неуки мужици от които средно информираните руснаци отдавна се срамуват, и служи да мамят българските глупаци, които си нямат представа от света или си имат личните причини да представят живеещите в чужбина Любомирчолаковски изпражнения като: "Холандците се извиниха на Путин за сваления малайзийския самолет".
цитирай
5. rumero - Остави го...
06.11.2015 21:40
Защо му обръщаш внимание?
Стига само човек да прочете коментара му по-горе и ще постави веднага една от десетките диагнози!
Не го чети и няма да имаш нерви.
Големите хора стоят винаги над дребните неща.
Затова ,не слизай на неговото ниво!
Поздрав!
цитирай
6. mamkamu - :)
06.11.2015 21:53
vmir написа:
Кушел не е никакъв русофил,
той е примат, който преповтаря изтъркани болшевишки клишета за неуки мужици от които средно информираните руснаци отдавна се срамуват, и служи да мамят българските глупаци, които си нямат представа от света или си имат личните причини да представят живеещите в чужбина Любомирчолаковски изпражнения като: "Холандците се извиниха на Путин за сваления малайзийския самолет".


Да, добро описание :)
цитирай
7. mamkamu - Бях
06.11.2015 22:01
rumero написа:
Остави го...
Защо му обръщаш внимание?
Стига само човек да прочете коментара му по-горе и ще постави веднага една от десетките диагнози!
Не го чети и няма да имаш нерви.
Големите хора стоят винаги над дребните неща.
Затова ,не слизай на неговото ниво!
Поздрав!


Ми аз съм го оставил от 5 години има-няма, да ми отправя лични обиди, че даже и заплахи, и то в мои статии. Триенето на мой коментар ме афектира накрая...

Но да,прав си. Итноре му е майката, но пък като преглеждам новите вицове, неизменно влизам и там. Забавлява!
цитирай
8. getmans1 - mamkamu - тоя мен ме трие като бесен но ...
06.11.2015 22:05
... но и ме чете ... инкогнито!

Онзи ден го сложих в моите „Любими“, даже мисля тези дни този факт да го направя обществено достояние. :)))

За негово неудоволствие ще го посещавам неколкократно всеки ден ... Едмон Дантес ... Ал. Дюма сигурно кат свредло се върти в гроба си!
цитирай
9. mamkamu - :)
06.11.2015 22:22
getmans1 написа:
... но и ме чете ... инкогнито!

Онзи ден го сложих в моите „Любими“, даже мисля тези дни този факт да го направя обществено достояние. :)))

За негово неудоволствие ще го посещавам неколкократно всеки ден ... Едмон Дантес ... Ал. Дюма сигурно кат свредло се върти в гроба си!


Бе, Дюма сигурно и горко плаче на оня свят :)
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Юри, няма смисъл да се правят анализи и да се привеждат аргументи,
06.11.2015 22:30
след като имаш "работа" с такъв ненормалник като Кухел. Неслучайно използвах ника му, за да създам нарицателното име кухелиат. Кухият е напълно луд за връзване руски человек. )))
цитирай
11. mamkamu - :)
06.11.2015 22:40
slavimirgenchev1953 написа:
след като имаш "работа" с такъв ненормалник като Кухел. Неслучайно използвах ника му, за да създам нарицателното име кухелиат. Кухият е напълно луд за връзване руски человек. )))


Да, кухелиата е следващата по-висша форма на пролетариата в епохата на технологичната революция и масов достъп до Интернет :)
цитирай
12. анонимен - Юри,
06.11.2015 22:59
не бях влизала в това пространство някъде от зимата, може би един-два пъти случайно попаднах на него и разбрах, че не си струва губенето на време - става все по-зле. Сега обаче видях поста ти и си активирах акаунта специално заради него.
Искам само да ти кажа, че ако сериозно решиш да съдиш този, имаш не само подкрепата ми, но и личното ми съучастие. Аз не съм се отказала да търся сметка на много клеветници тук, както и на този.
цитирай
13. анонимен - Най-малкото
06.11.2015 23:01
заплахата за нечий живот е наказуема. А този е заплашвал не веднъж или два пъти и не един или двама души.
цитирай
14. dinkov - Динков
07.11.2015 02:44
mamkamu - ама ти kushel ли четеш. Не си заслужава. Наистина си губиш времето. Отдавна му служих "Х" хасковския номер. Не искам да го обиждам, но наистина не си заслужава. А да го съдиш. Пак ще си загубиш времето. Махни с ръка и толкова. Такива са времената. Какво да се прави, макар, че ти си знаеш.
Поздрав.
Ицко
цитирай
15. apostapostoloff - Допуснал сте сериозна грешка-
07.11.2015 05:24
въпросното лице се каза Кухел, повтарям- Кухел, и е една куха лейка и селска пръчка. Той е един крайно некадърен простак, когото в края на годината ще провъзглася за селския идиот на блогбегето. И ще му връча специалния приз- ръкуване с руския посланник в София.

А да, съсем забравих да отбележа, че този пършивец е родоотсъпник и нациоанлен предател. Казано накратко, той е един долнопробен дупедавец.
цитирай
16. josarian - Здравей mamkamu, въпросния Кушел е вече напълно изтгрещял...
07.11.2015 07:53
Но какво можеш да очакваш от един тъп и ограничен фатмак, чиито кръгозор стига до околожката на шапката му!?И понеже вижда и усеща, че измисленият му комунистически свят се оттича в мръсния канал на Историята съвсем истерясва. Такива като него има трима-четирима, с по няколко ника, без да броим лудите, на които се дава дори достъп до първа - с всичките им смъртни заплахи, злоба, идиотски твръдения и истерясвания от яд, че светът им се есринал. Така че, Световната Революция се отлага до второ нареждане, а революционерите е време да започнат да си купуват памперси за възрастни. Ще видим какво ще стане и с новия пророк на Бог Комун - Путкин - и той ще потъне безславно като всичките им тирани - помнете ми думата:)
цитирай
17. debeloto - добре си го написал :))
07.11.2015 09:36
добре си го написал :))
цитирай
18. syrmaepon - @ mamkamu
07.11.2015 10:14
И ти си губиш времето да отговаряш в такъв пост, та и нов да пишеш ? За бога на света има по-важни теми от една многострадална криворазбрана любов необяснима. Имало да страда руския народ, додето не потъне мумията в дън земя. Остави лудите на лудостта им и само от време на време им носи храна и вода и някоя съветска песен.

Слышу голос из прекрасного далека,
Голос утренний в серебряной росе.
Слышу голос и манящая дорога
Кружит голову, как в детстве карусель.

Прекрасное далеко,
Не будь ко мне жестоко,
Не будь ко мне жестоко,
Жестоко не будь.
От чистого истока
В прекрасное далеко,
В прекрасное далеко
Я начинаю путь.

https://www.youtube/watch?v=n8xyOkb5M74
цитирай
19. vencivaleri1951 - И един който няма да те поздрави:)
07.11.2015 10:28
И не защото подкрепям ексиката която понякога Кушел използва, а защото коментарът ти е манипулативен и исторически далече от истината. Тоест няма да адвокатствам
на никого, но ще отбележа че е достатъчно да репликираш Кушел ставаш "първи на първа" , а и "разлайваш кучетата":)

За поляците, прибалтийците, якутите, калмиците, чукчите...:
Драги "мамка му" Найстина ли не знаеш, че преди казаците да поят конете си във Висла , то поляци в комплект с литовци са под москва, че московския княз е бил васал на литовския, че шведи многократно са вилняли в Европейската част на Русия прегазвайки преди това и половин Европа. Отношенията между балтийските народи
и Русия са белязани с много войни и в повечето случаи руснаците не са били инициаторите. Сега Русия е интересна с това което е под земята, тогава с това което е над. Няма още селектирани и устойчиви на клипата растителни видове и при по неблагоприятни условия в Северна Европа са загивали милиони от глад. Отивал си е и скота. А Русия по това време е хранилката на тази част от континента. В Русия се образуват редица немски селища например, а в градовете махали на занаядчии от там. Фройлани, панички и се грижат за домакинствата на по заможни руснаци, а и много откровено простутуират. Това след като войните не успяват.
А преди това руснаците лека полека правят империята си. Въпросните прибалтийци за първи път имат суверенна държава благодарение на Бресткия мир наложен на руснаците от агресор. Този мир не е приет еднозначно и срещу подписалият го /Ленин/ анархистите извършват атентата , който впоследствие го вкарва в гроба.
Със също спорен пакт Прибалтика е върната на СССР пак от Германия-тоест гарантът
по договора се коригира-взел дал. Финландия която често споменават е бонус за Русия след победите и над Швеция. Тя Финландия до Брест е била шведска или Руска област. Тоест както Марсилия, Каталуния, Шотландия...
В Каталуния направиха референдум и е въпрос на малко време да се отделят./продълж/
цитирай
20. batogo - !!!:))) Добре си му обяснил нещата!
07.11.2015 10:36
Роди го майка кухавел, за да се нарече Кушел... Той чува само собствения си глас, защото е ....... И ще се пръсне от злост, защото е много прост.
цитирай
21. balebalev - Много хубав постинг!
07.11.2015 10:50
С кеф го прочетох два пъти. :)))
цитирай
22. vencivaleri1951 - продълж
07.11.2015 10:51
Шотландците направиха неуспешен и готвят нов. Критикуват ги за всичко това, но никой не ги стреля. В Одеса изпепелиха десетки младежи само защото събираха подписи за референдум, и не да се отделят, а да направятфедерат. Тоест известна икономическа самостоятелност от Киев. В Донбас върви война отново заради това.
Защо нещо което е защитавано и препоръчвано/децентрализация/ в Европейския съюз в Украйна в Украйна е укоримо. Ето на изборите истината за Одеса е несвусмислена. Кандидатът на Киев бе пометен, а бе избран човек на който Москва симпатизира определено. В друго време това никога нямаше да се случи. Или Севастопол. Ти наясно ли си Мамка му, че в 21ви век кметът на Севастопол се назначаваше от Киев. Тъй като украинците там са незначителен процент въпроса бе решен административно с "вицегубернатор"
А недемократична Русия с близо 80% от населението заявяващо се като руско е федерация. Съществуват и федерати-автономни републики със своите президенти.
Не се познава разликата също между икономисеките район и федератите, а понякога и историческото наименование на някоя територия. Например чукчите в Чукотка са незначителна част от населението , както и ескимосите в Аляска. Спомням си как колега якут/баща, майка Рускиня/ покани една колега от Полша /с която имаха закачка/ на кости за през ваканцията. Тя се пошегува и попита къде това е Якутия? Той разгъна картата на света и и показа Якутия/ половин Европа по територия/ и на свой ред попита-А къде е това Полша:))) В деведесет процента от тази територия крак на якут едва ли е стъпвал до 20 век/ те са малък народец, без държава, без писменост и до революцията абсолютно неграмотен. Те и сега са слабограмотни въпреки , че се полагат неимоверни усилия за ограмотяването им Опорната точка на Запада е , че Русия е завладяла Якутия насила . Така е и с калмиците/те идват от Тибет между впрочем като наемни войници и им дават земя/, ненците, хевсурите, болгарите... Повтарям-Якутите имат свой президен, марсилците и каталунците не
цитирай
23. blackpredator - Мамкаму,
07.11.2015 11:06
Има един разговор между Караибрахим и Манол, в който Караибрахим показва огнището на Манол и казва: "Ще направя всичко във пепел". Тогава Манол разравя пепелта взема няколко въгленчета и казва: "Но ще останат въглени, които ще тлеят!"

Еднакво не одобрявам и Кушел, и Караибрахимовците - потурнаци, дето са ти коментирали...
цитирай
24. mikolaj - Трябва да се признае
07.11.2015 11:54
vencivaleri1951 написа:
За поляците, прибалтийците, якутите, калмиците, чукчите...:
Драги "мамка му" Найстина ли не знаеш, че преди казаците да поят конете си във Висла , то поляци в комплект с литовци са под москва, че московския княз е бил васал на литовския, че шведи многократно са вилняли в Европейската част на Русия прегазвайки преди това и половин Европа. Отношенията между балтийските народи и Русия са белязани с много войни и в повечето случаи руснаците не са били инициаторите. /


Полските походи към Москва в началото на 17 век не могат да се мерят с депортацията на 2 млн поляци (10 % от населението) в Сибир през 1939, нито със 123 г. руска окупация. Даже не споменавам за 100 000 избити поляци през 30-те години...
Но дори и да ги сравним- Русия става велика сила при Екатерина Велика. От този момент нататък няма случай (освен по време на гражданската война 1918-1919) Русия да е атакувана от поляци или балтийци. Няма как да се опровергае твърдението, че Русия в много случаи е била агресор през последните 2 века.

Но смайващ е фактът, че болшевиките, съсипали руската култура и държавност (подписали най-унизителния възможен мир в цялата световна история- при положение, че са имали избор), се радват на подкрепа днес сред русофилите. Сталин- човекът, избил най-мого руснаци, е обект на адмирации??? Ето това иска да каже авторът на публикацията, и с това съм съгласен.
цитирай
25. vencivaleri1951 - Е как да я атакуват
07.11.2015 16:05
mikolaj написа:
vencivaleri1951 написа:
За поляците, прибалтийците, якутите, калмиците, чукчите...:
Драги "мамка му" Найстина ли не знаеш, че преди казаците да поят конете си във Висла , то поляци в комплект с литовци са под москва, че московския княз е бил васал на литовския, че шведи многократно са вилняли в Европейската част на Русия прегазвайки преди това и половин Европа. Отношенията между балтийските народи и Русия са белязани с много войни и в повечето случаи руснаците не са били инициаторите. /


Полските походи към Москва в началото на 17 век не могат да се мерят с депортацията на 2 млн поляци (10 % от населението) в Сибир през 1939, нито със 123 г. руска окупация. Даже не споменавам за 100 000 избити поляци през 30-те години...
Но дори и да ги сравним- Русия става велика сила при Екатерина Велика. От този момент нататък няма случай (освен по време на гражданската война 1918-1919) Русия да е атакувана от поляци или балтийци. Няма как да се опровергае твърдението, че Русия в много случаи е била агресор през последните 2 века.

Но смайващ е фактът, че болшевиките, съсипали руската култура и държавност (подписали най-унизителния възможен мир в цялата световна история- при положение, че са имали избор), се радват на подкрепа днес сред русофилите. Сталин- човекът, избил най-мого руснаци, е обект на адмирации??? Ето това иска да каже авторът на публикацията, и с това съм съгласен.


когато са в състава и или васални. При всеки удобен случай обаче поляците са били против Русия. Наполеон ги използва, при това доста успешно в началото на кампанията си. След Брест в Балтия започва кърваво етническо прочивстване което след 40та се повтаря в обратна посока. Аз не мисля, че Русия е имала избор за споменатия договор. Пък и нека ние да сме попбедители поне веднъж от падането ни през турска робство:)
цитирай
26. slavimirgenchev1953 - Венци, стига си затлачвал
07.11.2015 20:31
простата истина с милиони листа. Тя е: Русия е изворът на болшевишкото зло, което непрекъснато намира нови и нови модификации. Но си остава болшевишки империализъм. Война срещу всички и всичко. Доле Раша!
цитирай
27. mikolaj - При всеки удобен случай обаче ...
08.11.2015 10:16
vencivaleri1951 написа:

При всеки удобен случай обаче поляците са били против Русия. Наполеон ги използва, при това доста успешно в началото на кампанията си. След Брест в Балтия започва кърваво етническо прочивстване което след 40та се повтаря в обратна посока.


Съвсем нормално, както при всеки удобен случай ние сме били против Турция. Когато си в лоши отношения (деликатно казано) с мощен съсед, не ти остава друго, освен да търсиш варианти да се защитиш. В случая с Наполеон Полша дори не е съществувала на картата (!). Повтарям пак, че за последните 200 години Полша е била агресор само през 1919-20, когато завзема Киев и сключва договор с болшевишка Русия в Рига.

А историята с Великото княжество Литва е прелюбопитна- не само, че литовците не окупират територията на Киевска Рус, но даже я изчистват от монголите! Тоест, литовците освобождават Киевска Рус от робство. Това е и периодът, когато започват да се оформят разликите между руснаците в Московското княжество, и руснаците в някогашна Киевска Рус, вече контролирана от Литва.
цитирай
28. linuxfan - Кушелоподобните
13.11.2015 20:32
Кушелоподобните са голяма напаст за блог.бг обаче. То тука не са креационисти, религиозни фанатици, неофашаги, путинисти и най-обикновени тролове-комплексари:-) Аз не случайно викам, че туй си е пенсионерска платформа за блогове. Интересно що се получава така...
цитирай
29. teodordetchev - Имам сродно на твоето преживяване.
18.11.2015 16:42
Въпросният "блогър" просто си подбира коментарите. Човекът просто има някакъв проблем със самосъзрцанието и иска всички да го харесват и да го смятат за гуру на блог.бг ...
Всякакво общуване с подобни лица е крещяща загуба на време.
цитирай
30. samvoin - Не е влюбен толкова в "съвр...
15.01.2016 04:37
Не е влюбен толкова в "съвременна" Русия или РФ, нито в някаква друга Русия, а си му е най - много "на сърце" - СЪВЕТСКА ТАКА НАРЕЧЕНА РУСИЯ!...;)
Тайничко мечтае и се надява, съвременната РФ да стане пак СССР и със старото влияние, но нема как...
Днес кукловодите, стояли и зад стария СССР и болшевиките, отредиха тая роля и продължаването на онова в което СССР не успя докрай-на едно западно съветоидно формирование, пак с дрисливата петолъчка отгоре, ама тоя път с повече!...;)
И всички се сещаме, кое е то... Само "Куш" (Какво "българско" име!) - не може или не иска да възприеме "играта" на кукловодите им...
цитирай
31. samvoin - Най - верно от всичко казано тук, ...
15.01.2016 04:40
Най - верно от всичко казано тук, всъщност е колажа - очертаващ една вярна хронология на нещата...
Само е меко казано под въпрос, тея "россияни" (Ако са и такива или са били някога!) - що за "руснаци са или бяха...;)
цитирай
32. haralanov - Съжалявам, че преди 7-8 години не осъдих Кушел!
21.08.2017 20:06
Съжалявам, че преди 7-8 години не осъдих Кушел!
А имаше за какво. Спомняш си...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9471599
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол