Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
02.08.2016 20:02 - Постепенното изчезване на свободите ни
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 4547 Коментари: 9 Гласове:
10

Последна промяна: 18.08.2016 12:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
Как свободите ни изчезват толкова бавно и постепенно, че дори не го забелязваме. Първа част от поредицата ми за изчезването на свободите в световен и местен мащаб. Тук пиша за образованието и неговата трансформация от общо във все по-специализирано. За липсата на обща култура дори при висшистите и такива ми ти работи...

прочетете целия текст 




Гласувай:
12



1. planinitenabulgaria - От свободите се възползваха престъпниците, обратния процес е непредотвратим.
02.08.2016 21:42
Американците мразят Едуард Сноудан, защото той разкри, че полицията подслушва хората ако от имейлите им попаднат при тях ключови думи. Ако не бяха отстъпили американците пред натиска да не подслушват когото реши полицията, нямаше да има атентати като този с педерасите във Флорида. Хората там настояват да се отнемат част от правата им срещу повишаване на сигурността им. Престъпниците като чуят за отнемана не правата им, гаче ли чадър в гъзъ шм разтворят. Аз също извършвам нарушения, но не застрашавам никого, не съм и престъпник. Съгласен ксъм да ме следят но при едно условие - да не предодставят информацията на съпругата ми. Ето и пример за сто мои нарушения за едни ден: Пътувам по билото на Балкана от Ком на запад. Границата - браздата - пресичам десетки пъти на ден в търсене на необрасло място за придмижване, но застрашавам ли някого, престъпността ли е в основата на тези мои нарушения? Да ме следят.
Тази теза взема превес пред алтернативата й, свободата, зад която се крият основните престъпници. В САЩ ще въведат това официално,, хората го искат, в България ще стане по-трудно, защото 1000000 души не работят и не търсят работа, по същество те са престъпници в различни степени...Те ще са против, а те имат и връзки чадърбабаитите от парламента, с които са тясно свързани и дЕлат...
Проникналите в Европа ислямски бойци също ползваха паравана на демокрацията. А стига вече...
цитирай
2. batogo - !!!:)))
03.08.2016 08:25
Според мен свободата е състояние на духа и никой не може да ти я отнеме, ако ти самия не го позволиш. Сигурността е работа на държавата и тя трябва да я върши прецизно, без да изпада в крайности.
цитирай
3. mamkamu - ?
03.08.2016 09:06
planinitenabulgaria написа:
Американците мразят Едуард Сноудан, защото той разкри, че полицията подслушва хората ако от имейлите им попаднат при тях ключови думи. Ако не бяха отстъпили американците пред натиска да не подслушват когото реши полицията, нямаше да има атентати като този с педерасите във Флорида. Хората там настояват да се отнемат част от правата им срещу повишаване на сигурността им. Престъпниците като чуят за отнемана не правата им, гаче ли чадър в гъзъ шм разтворят. Аз също извършвам нарушения, но не застрашавам никого, не съм и престъпник. Съгласен ксъм да ме следят но при едно условие - да не предодставят информацията на съпругата ми. Ето и пример за сто мои нарушения за едни ден: Пътувам по билото на Балкана от Ком на запад. Границата - браздата - пресичам десетки пъти на ден в търсене на необрасло място за придмижване, но застрашавам ли някого, престъпността ли е в основата на тези мои нарушения? Да ме следят.
Тази теза взема превес пред алтернативата й, свободата, зад която се крият основните престъпници. В САЩ ще въведат това официално,, хората го искат, в България ще стане по-трудно, защото 1000000 души не работят и не търсят работа, по същество те са престъпници в различни степени...Те ще са против, а те имат и връзки чадърбабаитите от парламента, с които са тясно свързани и дЕлат...
Проникналите в Европа ислямски бойци също ползваха паравана на демокрацията. А стига вече...


Добре де, ти какво предлагаш. Да станем, като Узбекистан ли? Или да върнем комунизма :)
цитирай
4. mamkamu - :)
03.08.2016 09:09
batogo написа:
Според мен свободата е състояние на духа и никой не може да ти я отнеме, ако ти самия не го позволиш. Сигурността е работа на държавата и тя трябва да я върши прецизно, без да изпада в крайности.


Разбира се че наличието на свободен дух у всеки човек е предпоставка за свободата в обществото. Иначе не става. Видяхме, как някои страни крачат уверено назад, просто защото на народонаселението така му е по-уютно.
цитирай
5. syrmaepon - Проблемът е че всеки закон за защита ...
03.08.2016 10:10
Проблемът е че всеки закон за защита на държавата може да бъде използван срещу неудобните на властта, статуквото, които са малцинство. Такива примери в историята много. Властта обикновено посяга към такива мерки когато имиджа и спада, а също и не знае какво да прави в кризисен период / като сегашния например/ .
цитирай
6. appen13 - Да са говори за свобода в окупационния евро-райхскомисариат "България"...
03.08.2016 10:29
...мизерстващия европейски Бангладеш на анти-европейския германски ЕСсср, който е аграрно-суровинен ПРИДАТЪК на ЕСсср и НЕТЕН ИЗНОСИТЕЛ на евтини ПРОСТИТУТКИ, евтина ПРИСЛУГА и ЕВТИНА РАБОТНА РЪКА за евро-КОЛОНИАЛНАТА МЕТРОПОЛИЯ, е най-малкото ЦИНИЧНО.
Всъщност в случая е ПЛАТЕН ИНКОМЕДИЕН ГЬОНСУРАТЛЪК в най-добрите практики на "Протестна мрежа", която е на хранилка на КРИМИНАЛНО-ОЛИГАРХИЧНИЯ КРЪГ "Капитал".
А свободата с най-голяма скорост изчезва именно в агонизиращия анти-европейски германски ЕСсср, където европейските граждани вече ПРЯКО зависят от настроенията и желанията на АРАБСКИТЕ, НЕГЪРСКИТЕ, ТУРСКИТЕ и ЦИГАНСКИТЕ ГЕТА в големите градове и мегаполисите. И където евро-райхфюрерин Меркел съзнателно и целенасочено налага ЕВРО-ИСЛЯМА и ПОДМЕНЯ етническия състав на населението в европейските страни.
И реакцията на истински свободните европейци НЕ ЗАКЪСНЯ : първо Brexit, а вчера и Швейцария официално уведоми Европейската комисия, че оттегля своето заявление за членство в ЕСсср, подадено още през 1992 г.
цитирай
7. appen13 - В случаят нямаш НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ, защото евро-окупационате територия на евро-германското гау "България", отдавна НЕ Е Държава
03.08.2016 10:32
syrmaepon написа:
Проблемът е че всеки закон за защита на държавата може да бъде използван срещу неудобните на властта, статуквото, които са малцинство. Такива примери в историята много. Властта обикновено посяга към такива мерки когато имиджа и спада, а също и не знае какво да прави в кризисен период / като сегашния например/ .

Ако не си разбрал това, значи живееш в някакъв паралелен инкомедиен свят на кривите медийни огледала !
цитирай
8. sestra - Хората сме нетрайни духовни конструкции,
03.08.2016 13:34
тъй че и свободите ни ще си останат такива. Просто е - няма как да се възползвам пълноценно от извоювани в обществен план пространства, ако сама не съм ги извоювала за своя дух. По-скоро ще дрънча като куха тенекия подобно хиляди, тълпящи се на призрачни опашки за безоблачно бъдеще. Но да, надделее ли едното, ще го връхлети неговата противоположност. Така и човеците ще живнат скоро... неочаквано, както е писано.
цитирай
9. staler - планините. . . . нещо си я омотал с ...
08.08.2016 18:36
планините....нещо си я омотал с америка,човече....имат купища от носители на информация за всеки един в тая страна,както и за всеки един по света,които ги интересува......проблема е че автоматично системата обработва събраната информация до определено ниво,след което решенията за по нататъшни деиствия се вземат от живи хора,а те нема как да насмогнат,капиш?...след това---срещу ограниченията за личните оръжия е целата републиканска партия и по голямата част от населението,да не говорим за лобито на проиводителите.......свободата на мамкаму е илюзия,не само в страни като с.корея,либия или пакистан ,но дори и в сърцето на европа.....защото едно е да имаш права,а съвсем друго-да можеш да ги упражниш....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9469417
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол