Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
20.04.2018 10:08 - Ди Велт: Русия е фалшив колос
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 22788 Коментари: 56 Гласове:
13

Последна промяна: 20.04.2018 13:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


Постарах се да преведа тая статия, защото си заслужава, макар че е написана малко в телеграфен стил :)


Пряка връзка тук:

image







Гласувай:
15



1. анонимен - Статията
20.04.2018 10:22
можеше да се напише по-добре и по-разгърнато, но, общо взето, е така.
Путин така задълба в улицата без изход, че май вече няма полезен ход.
цитирай
2. 1997 - Колкото и фалшив да е колосът, Западът прави много за да го руши
20.04.2018 12:15
Западът не оставя Русия да се съвземе, а целенасочено я унищожава. Русия страда не поради вътрешни причини, а защото е жертва на хибридна война. Като четем статията, разбираме, че срещу страната са впрегнати санкции, целящи да засегнат обикновените граждани, въвличането й дълбоко във войни, спиране на западните инвеститори и ограничаване достъпа до международните финансови пазари,финансовата изолация на руските олигарси, технологичните забрани, санкцииите против руските банки.
Това са целенасочени действия срещу силен противник. Путин вероятно скоро ще престане да говори за близкия и далечен запад като "партньори и колеги" и ще заяви, че това са противници на Русия.
цитирай
3. bojinkata - Нищо ново, господа! Хитлер: Русия е ...
20.04.2018 12:24
Нищо ново, господа! Хитлер: Русия е колос на глинени крака! Знаем как завърши неговата авантюра.
цитирай
4. sosa - надай се ....... на пияни рускини
20.04.2018 12:34
Все пак благодаря за старанието над превода ама немаше нужда. Все пак слънцето не изгрява от запад. Защо запада си мисли че е най великия и преспива ситуацията с истока. Както викат южнокорейците-европееца преди да почне работа пие хапче за сън. Запада тепърва го чакат големи кризи, що си мисли че е велик не се сещам.
цитирай
5. getmans1 - . . . Цифровото тролче както обик...
20.04.2018 14:40
... Цифровото тролче както обикновено си лъже и маже.
В Гугъл много лесно можеш да намериш "графика за цената на петрола от1990 до ден днешен и ако си в състояни да анализираш ще видиш, че не само Запада а ЦЕЛИЯТ свят подпомогна не само Русия а и всички останали износители.
И какво се получи?
Вместо да устроят държавите си няколко от големите износетели избраха пътя на диктатурата и сега заслужено си получават рестото.
Венецуела, Либия, Иран, Ирак и за всеобщото ви неудоволствие "прогресивна" Русия всите в един кюп.
Прогресивна била Русия, дрън-дрън, най-обикновена диктатура си е, поръсена обилно с демагогия. Кой нормален ще ги остави да изнудват половината свят?



1997 написа:
Западът не оставя Русия да се съвземе, а целенасочено я унищожава. Русия страда не поради вътрешни причини, а защото е жертва на хибридна война. Като четем статията, разбираме, че срещу страната са впрегнати санкции, целящи да засегнат обикновените граждани, въвличането й дълбоко във войни, спиране на западните инвеститори и ограничаване достъпа до международните финансови пазари,финансовата изолация на руските олигарси, технологичните забрани, санкцииите против руските банки.
Това са целенасочени действия срещу силен противник. Путин вероятно скоро ще престане да говори за близкия и далечен запад като "партньори и колеги" и ще заяви, че това са противници на Русия.

цитирай
6. blackpredator - и аз за тупика
20.04.2018 16:46
1. angpiskova - Статията
10:22
можеше да се напише по-добре и по-разгърнато, но, общо взето, е така.
Путин така задълба в улицата без изход, че май вече няма полезен ход.

първо за прословутия БВП
да обясня на хитина на брюкселската калинка, че едни маратонки произведени в Китай или Русия, добавят 10 долара за БВП на тия страни
същите маратонки, купени от аФтора на статията, от сергията пред Ди велт за 50 ойро, са 50 ойро за БВТ на Германия
същото е за услугите, а те от БВП за развита страна са колкото две безиноколонки
клизмите на Юла, увеличават БВП на обитаваната от читателите на Ди велт страна

и по същество за половин 2017, по актуално от аФторовата статия
само за ипостаса афтърокеански, дето не ползва бензина от колонката:
"По данным таможенной статистики в I полугодии 2017 года внешнеторговый оборот России составил 270,4 млрд. долларов США и по сравнению с I полугодием 2016 года увеличился на 28,1%.
Сальдо торгового баланса сложилось положительное в размере 66,8 млрд.долларов США, что на 15,9 млрд. долларов США больше чем в январе-июне 2016 года.
Экспорт России в I полугодии 2017 года составил 168,6 млрд.долларов США и по сравнению с I полугодием 2016 года увеличился на 28,7%."

ово е реалноста друзя, икономика и интереси, не бръмчене на бръмбари от Брюксел и Ди велт

за тръмпанаря Гетю
по-простите си спомнят едно време ОПЕК как направи луди "високотехнологичните" западняци, на които им отърваше уно щаДси долар за барел
ми луднаха и клекнаха...и арапчугите се видяха с пари..
мноо си умен бе Гетьо
цитирай
7. platttonnn - Ами,
20.04.2018 18:02
няма връзка с статията...
цитирай
8. анонимен - До № 6
20.04.2018 18:36
като вържеш едно смислено изречение, заповядай, ще го обсъдим. Но бълване на безмислици няма как да коментирам:))
цитирай
9. graucho - до бкп и кпсс
20.04.2018 19:07
Някой скоро да си е купил нещо руско от магазините освен водка и сельодка?ГЪза в тецовете е на големия брат и за друго се не сещам. И за рускините, разбира се, ама те са друга стока. Иначе са страшно развити, дано само не се развият и към нас.
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Каквато винаги е била -
20.04.2018 20:15
колос на глинени крака.
цитирай
11. germantiger - мило момиче
20.04.2018 20:56
3. bojinkata - Нищо ново, господа! Хитлер: Русия е ...
12:24
Нищо ново, господа! Хитлер: Русия е колос на глинени крака! Знаем как завърши неговата авантюра.

...

Дядо ми е убил 2 руснака във войната и един е оставил да агонизира в снега - следователно 3 трупа

Русия е сритана в границиоте си отпреди Пьотр Великий - СССР УМРЯ, за каква русия иде реч през всв - то е СССР с 15 републики - вече е гроб, това умря

РАВНОСМЕТКАТА

3 : 0 в трупно месо

и ссср, който погребахме
цитирай
12. germantiger - ...
20.04.2018 21:00
НРБ УМРЯ

СССР Е ГРОБ

ние никога няма да допуснем руските комунистически българи да се върнат пак

върху вашите гробове и руини ще танцуваме

ПС
Това го научих от вас - от "хора" като Еренбург, от левичари като Сартр, от боклуци, които така наложиха либералното ляво

Аз просто искам да ви дам от вашето - така е справедливо
цитирай
13. vencivaleri1951 - Това с брутния продукт
20.04.2018 21:03
е доста нелепо сравнение, когато няма паритет спрямо покупателната способност. По точно коефициент. Няма да ме разберете , затова давам пример.
За операцията на един апендикс у нас касата даваше преди 2, 3 години около 500лв.
В Германия се плащаше около 5000евро, а в САЩ 20 000 долара. Тоест за една и съща работа , за един и същ продукт имаме три различни натрупвания в брутния продукт. Когато у нас например консумативите да едно жилище са 150 евро например, а н Русия 20, 30 то средно всеки дом у нас натрупва 5 пъти и повече брутен продукт. България например сега има брутен продукт около 100 млн лева , а НРБ през 80те около 30млн. Приравнено брутото на соца по действащи днес ценни веднага скача на около 350-400млн лв. И това става ясно веднага защо става , като сравним билетче за транспорт от 6 стотинки на 1,50 или колкото е там. м2 жилище от 150лв на 1500-2000 в София, Варна и т н Просто да се сравнява брутен продукт без корелация е все едно да събираш баби със жаби-има някаква цифра, но не знаем баби ли са, жаби ли са. Естествено , че германската икономика е със сериозна преднина пред руската. Американци, англичани, шведи и швейцарци също...Не обаче в брутния продукт е тяхното предимство, а главно в производителността на труда и качеството на продукта. И когато се превежда с неразбиране се стига до конфуз. Ето вчера или онзи ден Тръмп скочи /разбирай финансистите на щатите/ срещу Китай и Русия именно заради обезценяването на юана и рублата. Тоест американската паричка поскъпва и от там стоката на янките намалява конкурентността си. Тръм подозира , че е нарочно. Скъп долар, скъп нефт и в момента е пей сърце за руснаците-с цитрусите и пармезана някак си ще се справят.
цитирай
14. starforlife - ~ 6. blackpredator
20.04.2018 21:16
blackpredator написа:
първо за прословутия БВП
да обясня на хитина на брюкселската калинка, че едни маратонки произведени в Китай или Русия, добавят 10 долара за БВП на тия страни
същите маратонки, купени от аФтора на статията, от сергията пред Ди велт за 50 ойро, са 50 ойро за БВТ на Германия

"На кака кофичко" позволи ми аз да разбирам повече от маратонки, защото това го признава дори травеститът шаПбала, който още малко да се сгрее - и ще си кисне пи~ката в морската вода.
Наскоро бях в Русия. Факт. Ноторен (ха ха ха)
Малка БЪЛГАРИЯ пуска там завод за обувки.
Не Путин...
Не онези десетки мастити руски "бизнесмени", които смучат природни богатства и пак БВП на Русия (великая) 14 пъти и половина по-малък от този на САЩ...
А България направи модерен завод за обувки, за да не ходят там боси.
Ще посочиш ли някое руско ПРОИЗВОДСТВЕНО предприятие, което тенденциозно влива финансов ресурс в БЪЛГАРСКИЯ БВП?
Защото за "маратонките" (естествено, че не съм приел, че говориш буквално, "кофичко", а просто показвам, че накъдето и да зажонглирате - все настъпвате мотиката) намекнах, че ако не подпомагаме Русия по отношение на БВП, то поне даваме работа (защото има и други български крупни инвестиции, говоря за десетки и дори стотици милиони).




blackpredator написа:
за тръмпанаря Гетю...

Е да де, но:
На ЛС в 21:14 ч. на 15-ти този месец, Гети написа:
Гребло отнасям, резил не ставам.
и беше там, където и когато ти, "кофичко", определи, а ти нали "си" мъж...
СМЕШНИК!
цитирай
15. starforlife - ~ 14. vencivaleri1951
20.04.2018 21:21
Венци,
би ли ми обяснил защо тогава "всеки" (и руснак, и българин, и от която и да е СЛАБА - естествено, че Русия е слаба - държава) би предрочел и иска да живее в Германия и САЩ, а не в Русия?
Хей така, просто ни го обясни. Ако искаш с паритети, ако искаш с девалвации, ако искаш чисто философски.
цитирай
16. starforlife - Всъщност, Венци, имам и още един въпрос, който след отговора ти ще породи нов:
20.04.2018 21:28
Русия има над 100 супер богати олигарси...
90% са такива непроизвеждащи нищо, а експлоатиращи природни дадености (които рано или късно ще привършат)...
О, не, няма да те питам защо те не правят така, че маратонките да носят в тяхната родина по-висока "ставка" за БВП...
Ще те попитам смяташ ли, че тези хора (руските богаташи, а и политиците, които също трябва да имат отношение към БВП на страната си) са глупави?
цитирай
17. blackpredator - https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2016/06/16/2778475_lukoil_obmislia_da_prodade_aktivite_si_v_bulgariia/
20.04.2018 21:39
на батко решетото
една кофичка мат'рял не мое да съдържа..
https://www.capital/biznes/kompanii/2016/06/16/2778475_lukoil_obmislia_da_prodade_aktivite_si_v_bulgariia/
цитирай
18. анонимен - Преди
20.04.2018 21:48
време на един подобен, когато се опитваше да пробутва тезата за педофилските партии, му казах да не продава краставици на краставичар. Същото сега ще кажа и на коментиралия преди мен.
Имай предвид, че първото, което гледам, когато цитират линк, е датата. А тази статия е писана през 2016-та година. Голямо мислене пада, шъ знайш:)
цитирай
19. starforlife - ~ 17. blackpredator
20.04.2018 22:00
Някой се опита нещо да каже ли? Или от кофичката се разнесе поредното празнословие?
Говори ми, "кофичко", дискутирай. А не ми давай СТАРИ линкове.
Аз говоря сега с теб и то на ниво логика (образно).
А ти искаш да ме изгубиш някъде.

Два послеписа:

ПС1: Когато некадърните ни домакини ос~аха това с линковете при коментарите тук, аз не те пратих (образно към теб адресирам) да се просвещаваш в... блога на Ричард Столман (Примерно. Когото, Венци, познавам лично и нека аз да съм нищо пред зет ти ли беше, но когато преди години беше тук, в България - с мен пи бира в Южен парк, така, че...)
Та, "кофичко", не те препратих някъде си при този проблем, а на момента дадох вид решение, което ти ползваш (вижда се и в момента).
А аз (както и никой друг тук) не съм получшл нищо полезно от теб.

ПС2: Нещо заглъхнаха фанфарите ВИ как видиш ли САЩ-ракетите били унищожени на 80% от старите руски ПВО-системи на Сирия?
Да можеш да цитираш къде там има С400?
Или и те са стари?
А и те не успяха да отреагират.
Говоря да прихванат и ефективно ВОДЯТ (ако не ти и познат термина - питай някой направленец или планшетист от РТВ) целите, а не да реагират с 314.

И отново: СМЕШНИК!
цитирай
20. starforlife - ~18. angpiskova
20.04.2018 22:05
Именно!
Писали сме едновременно.
Моят понеже дълъг и в момента сънен в леглото от ГСМ-а - та отстоящ времево от твоя.
цитирай
21. blackpredator - к'ва лъжа изпрасках
20.04.2018 22:22
angpiskova написа:
време на един подобен, когато се опитваше да пробутва тезата за педофилските партии, му казах да не продава краставици на краставичар. Същото сега ще кажа и на коментиралия преди мен.
Имай предвид, че първото, което гледам, когато цитират линк, е датата. А тази статия е писана през 2016-та година. Голямо мислене пада, шъ знайш:)

да продавам стари от 2016 краставици като нови
аз отде да знам, че от Нова година "Лукойл" била собственост на идин програмен бос..
цитирай
22. анонимен - време на един подобен, когато се ...
20.04.2018 22:28
blackpredator написа:
angpiskova написа:
време на един подобен, когато се опитваше да пробутва тезата за педофилските партии, му казах да не продава краставици на краставичар. Същото сега ще кажа и на коментиралия преди мен.
Имай предвид, че първото, което гледам, когато цитират линк, е датата. А тази статия е писана през 2016-та година. Голямо мислене пада, шъ знайш:)

да продавам стари от 2016 краставици като нови
аз отде да знам, че от Нова година "Лукойл" била собственост на идин програмен бос..

Я сега като си казал А, кажи и Б.
КОЙ е този бос? И с линк след Нова година, ако обичаш.
цитирай
23. blackpredator - Б
20.04.2018 22:33
носят се слухове
руският софтуерен олигарх Георгий Решетко..
цитирай
24. getmans1 - . . . ПоЗдрави от "тръмпънаря ...
20.04.2018 22:37
... ПоЗдрави от "тръмпънаря Гетьо" за Кофичко и да му напомня, че руската статистика от 14-та годин е засекретена и това което достига до обществото и света е корегирано с наплюнчения химически молюф.

Колкото до Тръмп хич не ми се губи време да ви вадя постинги и коментари за "вашето Дони или Тръмпи" и надеждите ви говежди свързани с него.



blackpredator написа:
1.
за тръмпанаря Гетю
по-простите си спомнят едно време ОПЕК как направи луди "високотехнологичните" западняци, на които им отърваше уно щаДси долар за барел
ми луднаха и клекнаха...и арапчугите се видяха с пари..
мноо си умен бе Гетьо

цитирай
25. анонимен - носят се слухове руският софт...
20.04.2018 22:40
blackpredator написа:
носят се слухове
руският софтуерен олигарх Георгий Решетко..

Сега разбираш ли защо никой сериозен човек няма да те приеме сериозно? Подхвърляш стари информации, измъкваш се, когато ти поискат пояснение за определено твърдение, говориш за неща извън темата на постовете /вероятно за да отклониш вниманието/, криеш се, след като си определил среща на някого...
Типичният блогов фейк.
цитирай
26. blackpredator - тъй бе Гетьо
20.04.2018 22:58
ама Федеральная таможенная служба не знае за твоята запрета
и публикува Таможенная статистика внешней торговли - товаров за январь-июнь 2017 года
а пиндостанските партнери - шттт! и те с наплюнчения химически молюф
цитирай
27. getmans1 - . . . "Кофичко", Г-жо...
20.04.2018 23:06
... "Кофичко", Г-жо!
Не си спомням, кой го каза това но безспорно е точно:)))


angpiskova написа:
blackpredator написа:
носят се слухове
руският софтуерен олигарх Георгий Решетко..

Сега разбираш ли защо никой сериозен човек няма да те приеме сериозно? Подхвърляш стари информации, измъкваш се, когато ти поискат пояснение за определено твърдение, говориш за неща извън темата на постовете /вероятно за да отклониш вниманието/, криеш се, след като си определил среща на някого...
Типичният блогов фейк.

цитирай
28. krumbelosvet - Ква икономика
20.04.2018 23:06
Ква руска агресия, кви пет лв.
Въпросът е на живат и смърт.
Русия разбра най-после, че ще я унищожат ФИЗИЧЕСКИ.
И се бори не на живат, а на смърт, щото смъртта БЕШЕ зад ъгъла, когато американските кораби отиваха да се настанят в Севастопол.
Не само Русия. И Европа е в смъртна хватка. Ще я доутепат след Русия.
Няма връщане. Или ав или дав.
Тя Северна Корея не случаюно "Ще яде трева, но няма да се откяже от ядреното оръжие" (Путин). Щото ако Кадафи го имаше, нямаше да го обезчестят с нож и народът му да се върне в каменния век.
цитирай
29. blackpredator - Пискова
20.04.2018 23:10
де вика Венци, "Въпросът ти е глупав и некоректен"
за Вагит Алекперов ли да ти пиша, за премиерския приятел Златев или за комините
на рафинерията през април 2018 ?
цитирай
30. vencivaleri1951 - На "гробокопачите" на Русия
20.04.2018 23:12

Към клеветниците на Русия

Защо шумите днес, разпалени витии?

Защо с анатема заплашвате Русия?

Какво ви разгневи? — Бунтува се Литва?

Я, стига: туй е спор между славянски братя,

домашен, древен спор, претеглен от съдбата,

не ще го разрешат ораторски слова…



Отдавна вече помежду си

враждуват двете племена;

не знам кого ли ще покруси

неравносилната война.

Кои сега ще надделеят:

наперен лях[1]? Надежден росс[2]?

Славянски ручеи в Русия ще се влеят

или ще секне тя? — тепърва е въпрос.



Махнете се, непроумяли

окървавените скрижали,

щом нашта родова вражда

за вас е някаква лъжа;

за вас какво са Кремъл, Прага;

и блазни ви с безсмислен бяс

обнажената храбро шпага —

с омраза гледате към нас…



Защо, кажете ми? — Защото,

дори и след Москва в пожарища и прах,

не сведохме глави пред Оня, от когото

треперехте[3] в безсилен страх?

Или задето повалихме

могъщия, зловещ кумир —

и за Европа с кръв платихме

нейната волност, чест и мир?



На думи страшни сте — но как ще се решите!

И богатирът стар, отдъхващ след войните,

не ще ли втъкне пак щика от Измаил[4]?

Или монархът наш ще слуша чуждо слово?

Или да спорим с вас е ново,

и русинът не би се сбил?

Или пък малко сме — от Перм чак до Таврида,

от финските скали до знойната Колхида,

от Кремъл, който прогърмя,

чак до китайските предели —

в стоманна четина не ще ли

въстане руската земя?…

Изпращайте сега, витии,

проклетите си синове —

а тук, в полята на Русия,

ги чакат родни гробове.

Преди около два века Александър Сергеевич е подредил гениално думи в блестящо стихотворение , а сякаш го е писал за днес.Вярно щеше да бъде и за два века преди написването му. Тоест матушка Руссь е била винаги мечтана плячка за Запада и винаги му е присядала
цитирай
31. germantiger - ...
20.04.2018 23:19
Всъщност е обратното

ЗАПАДА, ЛА-МАШНА, ПРОЛИВИТЕ винаги са били мечтата на руските угро-фини

световната революция беше тяхната планетарна мечта

но това беше утопия

нашите червени боклуци ще си умрат с мечтата

за втори народен съд

трета световна война

и глупостите на ванга

голям смЕх

А ПУШКИН КАКТО ЗНАЕМ Е 1/4 ШВЕД, 1/4 НЕГЪР-ОХАВОН, както и Лермонтов започва своя род от шотландски наемници на руска служба

впрочем тя руската државност е от викинги, а красотите на санкт петерсбург от германски и италиански зодчие майстери ;)

а като спомена кремъл - КРЕМЛИН Е ТАТАРСКА ДМА, казват московата също

те и църквите ви са такива - с чалма на покрива, усукани тюрбани
цитирай
32. germantiger - +
20.04.2018 23:27
какви славяни бре аланкоолу ?!

СВЕТА Е АНГЛО-САКС

океаните са англо-сакс

световния лингва франка език е английски от германската езикова група

сащ, канада, юар, австралия, южна африка, индия - това англо-сакса е създал и грабил

къде сте вий бре сибиряци сравнени с империята над която слънцето не залязва

англо-сакса ви гледа от небоскребите в NYC и ви се усмихва

а онзи с мустака вашия герой беше грузин, жидов син

а другия с мавзолея беше калмик и още 7-8 примеса

ленин - сифилистка

вас ви управляха геманци от няколко династии векове наред

кауниии :)
цитирай
33. vencivaleri1951 - ГРАБИЛ-това
20.04.2018 23:47
[quote=german[/quote]

е точната дума, но днес от империята където слънцето никога не е залязвало се очаква да остане дори без Шотландия и Ирландия. Германия...Богатата бедна Германия-все още окупирана от янките, нашарена като великденско яйце с джамии и араби шляпат и щипат фрйланите по д-тата
Извинявай тигре, но има и такъв прочит
цитирай
34. vencivaleri1951 - Ами този въпрос е глупав
20.04.2018 23:57
starforlife написа:
Венци,
би ли ми обяснил защо тогава "всеки" (и руснак, и българин, и от която и да е СЛАБА - естествено, че Русия е слаба - държава) би предрочел и иска да живее в Германия и САЩ, а не в Русия?
Хей така, просто ни го обясни. Ако искаш с паритети, ако искаш с девалвации, ако искаш чисто философски.


Норвегия е винаги или на първо , или на второ място по жизнен стандарт, а и там напливът малък. Преди години , дори по канадски образец даваха бонуси да се заселят там. Българите не ходят там, а отиват например в Испания, Гърция ...които са бедни страни
цитирай
35. vencivaleri1951 - Този въпрос не го разбирам
20.04.2018 23:59
starforlife написа:
Русия има над 100 супер богати олигарси...
90% са такива непроизвеждащи нищо, а експлоатиращи природни дадености (които рано или късно ще привършат)...
О, не, няма да те питам защо те не правят така, че маратонките да носят в тяхната родина по-висока "ставка" за БВП...
Ще те попитам смяташ ли, че тези хора (руските богаташи, а и политиците, които също трябва да имат отношение към БВП на страната си) са глупави?


ако има някой трезвен до теб да го преформулира...
цитирай
36. анонимен - Венци, би ли ми обяснил защо тогава ...
21.04.2018 00:08
vencivaleri1951 написа:
starforlife написа:
Венци,
би ли ми обяснил защо тогава "всеки" (и руснак, и българин, и от която и да е СЛАБА - естествено, че Русия е слаба - държава) би предрочел и иска да живее в Германия и САЩ, а не в Русия?
Хей така, просто ни го обясни. Ако искаш с паритети, ако искаш с девалвации, ако искаш чисто философски.


Норвегия е винаги или на първо , или на второ място по жизнен стандарт, а и там напливът малък. Преди години , дори по канадски образец даваха бонуси да се заселят там. Българите не ходят там, а отиват например в Испания, Гърция ...които са бедни страни

Някои хора лъжат така, както дишат. Това е една от малкото справки по въпроса:

https://bg.wikipedia/wiki/%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8_%D0%B2_%D0%9D%D0%BE%D1%80%D0%B2%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%8F

Аз лично имам съученичка там.

цитирай
37. starforlife - Добро утро.
21.04.2018 06:52
Венци, и на двата въпроса си "отговорил" извъртяно - тоест, не си отговорил, а си ги отклонил, защото си безпомощен да дадеш адекватни отговори или по-скоро изводите ще са оборващи твои фундаменталните позиции.
Както първият въпрос е прост, така вторият е още по-прост и ги повтарям:

1-ви въпрос: Защо "всеки" човек основно от бившите соц страни и слабо развитите такива, предпочита да живее в Германия и особено САЩ, а не в Русия?
(ама в никой случай не в Русия)

2-ри въпрос: Смяташ ли руските супер богаташи за глупави?
(Ти умен и икономически осеферен, но икономически относително слаб, а те глупави, но свръх богати?)


И двата въпроса са пределно прости и ясни.
И, Венци, аз не пия и никога през живота си не съм пил, пич, а ти подметна поредната жалка педерастия. Още спортувам, мальчик.
цитирай
38. kuschel - Гледай само фалшивия колос да не ти ...
21.04.2018 07:40
Гледай само фалшивия колос да не ти го навърви отзад да ти ЕПМ фашистка!
цитирай
39. nalia - Стар, отговорът е общоизвестен
21.04.2018 07:56
Нямах представа как се живее в комуналка с обща кухня, докато не видях с очите си.
И Путинград да стане Питер, руският стандарт на живот няма да се подобри.
цитирай
40. vencivaleri1951 - Аз също имам приятели които живеят и работят в Русия
21.04.2018 08:06

.

[/quote]

но това не я прави желателна дестинация за постоянно.
Но да се върнем към Норвегия.
Като северна страна жилищата са скъпи-боксониера е около 4-5 хиляди крони на месец-3 месеца депозит. 5000крони минимум за храна. Работа средно се намира между два и три месеца./ не говорим за циганин , който ще се пльосне веднага за социални и е разчел да ги получава няколко месеца докато не се произнесе съдът и го върнат/ Освен нископлатена работа в сервиса и хигиената без норвежки език забрави.
Тоест без предварително да си устроен и да си си договорил работа ти трябват едно 15-20хиляди лв на ръка . Друг е въпросът , че без работа почти е невъзможно да ти дадът квартира и ецетера франкофонке. Та колко от тези два и повече милиона българи имаха тези 20 хилки на ръка , преди да емигрират-2/3 ти от тях нямаше да емигрират ако ги имаха в наличност. Това е масовият емигрант българин-в невъзможност да свърже двата края в нас, гладуващ и отчаян. Ето и за това отива в Гърция, където ще се отнасят с него като добитък, ще спи където свари, но ще е нахранен поне. Много хиляди са там и непрекъснато четем и слушаме какво им се случва, но гладът ни кара да се надяваме, че на нас няма да се случи. Като чуя или прочета бодрячески изказвания от хора чието призвание е да говорят истината започвам да мразя, а не съм такъв човек. Хора си продават бъбреците, дъщерите та да оцелее семейството и този месец, а бойко борисов "плаче" и Вас просълзява, но после ставате над нещата и говорите за брутен продук, трендове, тенденции в света...Истината е , че като нация оскотяваме все повече и повече, изчезваме българите като етнос, но Вие като оркестрантите на "Титаник" се опитвате да "санирате" сетивата ни
А темата бе брутен продукт и дали този показател е адекватен за сравнение. Аз казвам , че не е и обясних защо така смятам-без корелация , само в нетно изражение се получава цифра която " не прави смисъл" според един култов наш колега.
Кажи къде греша в тезата си, а не общи лафове
цитирай
41. nalia - Ех, Валериевич Венци, оскотяваме от 44-та година с помощта на бившия СССР,
21.04.2018 08:22
а сега с руска помощ.
Нека не пречим на необремененото с идеология поколение да съживи страната ни.
цитирай
42. vencivaleri1951 - И там ти е грешката " пич"
21.04.2018 08:37
starforlife написа:
Венци, и на двата въпроса си "отговорил" извъртяно - тоест, не си отговорил, а си ги отклонил, защото си безпомощен да дадеш адекватни отговори или по-скоро изводите ще са оборващи твои фундаменталните позиции.
Както първият въпрос е прост, така вторият е още по-прост и ги п.


Не пиеш и от там ти идва хиперактивността. Ами сушито "пич" с какво го преглъщаш-със "старопрамен"-"ресто , не струва". Я питай франкофонката наша и блогова и тя ще ти каже , че пуасон без буавон си е чиста отрова:)))

За ума:
Не твърдя, че съм умен, не твърдя , че съм заможен/умен и заможен в блога си ти-кой друг има сако за 180кинта/, но от опит светът знае , че умът не винаги е пропорционален на материалния просперитет. Нпример авторът на "богатството на народите", който се смята за бащата на "пазара" завършва дните си силно притеснен материално, а и никога през живота си , не си е купувал "скъп компютър от Технополис"-нищо скопо не си е купувал. Нещо повече , ако изключим/впрочем днес го смятат за ляв/ Кейнс повечето гурута на пазара започват кариерата си като клеркове в счетоводни кантори и върха на сладоледа за тях е бил да си имат един ден свои клеркове. Виж при соц адептите нещата са съвсем различни-голяма част от тях са заможни, някои неприлично заможни/ Херцен, Енгелс-Родшилд е излизал да посреща херцен пред банката , когато онзи е заявявал че идва/ и почти всичките с блестящо образование. Така , че умът, талантът и моженето не върви винаги с богатството. Моцарт е погребан в общ гроб, Моделиани загива в мизерия. Впрочем "пич " внимавай за сакото-художникът го убиват и крадът именно сакото му, което той слага отивайки към Лувъра да получи награда. Ти руснаци не четеш, но има един там
"ватник " Гогол , който написал " Шинел". Къде шинел, там и сако...Та внимавай приятелю благ.
цитирай
43. starforlife - ~ 40. vencivaleri1951
21.04.2018 08:47
Мальчик - мальчик, отново се клатиш като матрьошка и пак за Норвегия та за Норвегия.
Ще потретя въпросите:

1-ви въпрос: Защо "всеки" човек предпочита да живее в Германия и особено САЩ, а не в Русия?
(ама в никой случай не в Русия)

2-ри въпрос: Смяташ ли руските супер богаташи за глупави?


И, Венци, пич, не ставай жалък с това, че видиш ли темата била БВП по две причини:
1-ва, по-неноторна (Ха ха ха. Тук е момента, пич, да ти поясня, че постоянно вплитам тази дума, за да се ебавам с "кофичко", защото той се изпъна като чикия на пясък наскоро с нея.): Ето този мой постинг
http://starforlife/lichni-dnevnici/2018/04/18/relevantno-i-notorno-i-notorno-za-sasht-oon-to-i-naakanata-r.1604488
изобщо не касаеше това, за което спорим отдолу, но спореше. А сега, усещащ, че сам би "закопал" Русия - не било това темата.
2-ра, вече ноторна (ха ха ха) причина: БВП на една държава е пряко свързан именно с маститите й бизнесмени, за които ти не искаш да говориш.
Упс, поизлъгах!
При нормална, капиталистическа обстановка в държавата, където Бизнесът има свободата да работи каквото реши и с темпове, с които реши - е така.
Русия е типична... държавна държава (хааа ха ха - как го казах само). Тоест: Там Бизнесът (който прави БВП) е малтретиран на държавно ниво, а нивата на корупция са просто уникални.
цитирай
44. getmans1 - . . . Ами, кардинално грешиш и ти сам ...
21.04.2018 08:52
... Ами, кардинално грешиш и ти сам си го знаеш Венци.
Вярно, че доста нашенци слугуват и подгъзуват в т.н. западни страни но защо ли не избират руският ви рай!?
Вярно е, че статията започва със сравнения на БВП но ми се струва, че се правиш, че не виждаш нейния край.


vencivaleri1951 написа:

.



но това не я прави желателна дестинация за постоянно.
Но да се върнем към Норвегия.
Като северна страна жилищата са скъпи-боксониера е около 4-5 хиляди крони на месец-3 месеца депозит. 5000крони минимум за храна. Работа средно се намира между два и три месеца./ не говорим за циганин , който ще се пльосне веднага за социални и е разчел да ги получава няколко месеца докато не се произнесе съдът и го върнат/ Освен нископлатена работа в сервиса и хигиената без норвежки език забрави.
Тоест без предварително да си устроен и да си си договорил работа ти трябват едно 15-20хиляди лв на ръка . Друг е въпросът , че без работа почти е невъзможно да ти дадът квартира и ецетера франкофонке. Та колко от тези два и повече милиона българи имаха тези 20 хилки на ръка , преди да емигрират-2/3 ти от тях нямаше да емигрират ако ги имаха в наличност. Това е масовият емигрант българин-в невъзможност да свърже двата края в на ....
започвам да мразя, а не съм такъв човек. Хора си продават бъбреците, дъщерите та да оцелее семейството и този месец, а бойко борисов "плаче" и Вас просълзява, но после ставате над нещата и говорите за брутен продук, трендове, тенденции в света...Истината е , че като нация оскотяваме все повече и повече, изчезваме българите като етнос, но Вие като оркестрантите на "Титаник" се опитвате да "санирате" сетивата ни
А темата бе брутен продукт и дали този показател е адекватен за сравнение. Аз казвам , че не е и обясних защо така смятам-без корелация , само в нетно изражение се получава цифра която " не прави смисъл" според един култов наш колега.
Кажи къде греша
цитирай
45. анонимен - Ха добро утро!
21.04.2018 09:33
Ама Венци, аз ти казвам, че в Норвегия има българи, а ти ми отговаряш, че носът ми е крив.
Какъв диалог водим всъщност?
цитирай
46. анонимен - По повод
21.04.2018 09:47
"слугуването" в западни страни - всичко зависи от това какво умееш да правиш. Някои вършат ниско квалифициран труд, други - не. А трети започват с нискоквалифицирания труд, образоват се и сменят професията.
Абсолютно не е истина твърдението, че всички там "слугуват".
цитирай
47. troina - ВВ1951, от твоята..хъм дислексия..думата не можем взе....алоо, враца!!
21.04.2018 10:23
angpiskova написа:
"слугуването" в западни страни - всичко зависи от това какво умееш да правиш. Някои вършат ниско квалифициран труд, други - не. А трети започват с нискоквалифицирания труд, образоват се и сменят професията.
Абсолютно не е истина твърдението, че всички там "слугуват".


тъй като и аз слугувам, по 4ч,а се разхождам из блога 6..
а, освен това ми и заплащат супер добре,да ти тегля една ПМ..
от мястото на събитието..
Българи има по цял Свят, защото сме умни, смели, креативни..борбени..
даже ..непобедими..
аз казах!!
да повторя ли Девиза на нашите прародители.

„не замръквай там, където си..се събудил,
и не умирай там, където си се родил!
казах, уау..
Фрау Юлия

цитирай
48. vencivaleri1951 - Аз ти написах, че и в Русия има българи
21.04.2018 10:40
[quote

и определено са повече отколкото в Норвегия. Аз само написах , че Норвегия , не е сред най-предпочитаните дестинации за нас, а и въобще въпреки че е сред най" щастливите" страни. С вметката си исках да кажа, че има и други фактори, които възпират хората да емигрират в Русия освен изоставането в икономиката. Много бъркаш , ако смяташ, че в Русия плащат малко на добри работници и специалист.
Те имат крещяща нужда от такива и дават мило и драго-разбира се не в Питер и Москва. Ти ходиш често във франция и знаеш, че ако си решил да учиш за архитект подписваш декларация, че си запознат, че в пазара на труда стагнацията за тази професия е огромна и , че бюрата по труда не поемат отговорност да ти търсят работа по тази специарност-тоест оставаш без социални, ако държиш да бъдеш архитект. В Томск, Омск напротив-архитект с неголяма практика ще бъде назначен на минутата и ще получава в пъти по висока заплата от главния архитект на София-просто в Париж е епизод вече да се строи нещо/просто е застроен/ , а Русия е една строителна площадка в момента. Ние се заяждаме на дребно, но в момента там се строи уникално съоръжение в Крим. Продължава се и на изток и на запад мрежа за енергоносители-и в Крим и в газопренасянето работят и българи. Наскоро излезе в медиите , че 11 от руските вузове са в 100тицата престижни университети. Къде бяха те преди 20 години? В Космоса са като таксиметрова служба на янкиет-последните вече колко години не могат да саздадът безопасен двигател-дори за спътниците си купуват двигатели за носителите си от рашките. Ами културата им-продължават въпреки застоя от Елциново време да са марка в света Като си решила да пишеш за Русия, "напазарувай" си компетентност и пиши комплексно. Не може с това една приятелка или една гостенка ми каза...
Точно така:
– какъв диалог водим. Темата беше брутен продукт-какво имаш против казаното от мен по този въпрос?
-Ако искаш за Русия добре, но дай аргументирано и комплексно, а не Мей и Джонсън казаха и ...
цитирай
49. vencivaleri1951 - С теб никой не може да се мери
21.04.2018 10:48
troina написа:
angpiskova написа:
"слугуването" в западни страни - всичко зависи от това какво умееш да правиш. Някои вършат ниско квалифициран труд, други - не. А трети започват с нискоквалифицирания труд, образоват се и сменят професията.
Абсолютно не е истина твърдението, че всички там "слугуват".


тъй като и аз слугувам, по 4ч,а се разхождам из блога 6..
а, освен това ми и заплащат супер добре,да ти тегля една ПМ..
от мястото на събитието..
Българи има по цял Свят, защото сме умни, смели, креативни..борбени..
даже ..непобедими..
аз казах!!
да повторя ли Девиза на нашите прародители.

„не замръквай там, където си..се събудил,
и не умирай там, където си се родил!
казах, уау..
Фрау Юлия



както си с неопределено количество никове, така най-вероятно си и на неопределен брой работи в едни и същи 4 часа. Това че си невъзпитана е общоизвестно и аз не бих ти " теглил нищо" -ще цитирам тук приятелката ми Пискова -от хигиенни съображения
цитирай
50. troina - дядоВВ51, затова ти го рекна, ангелина..
21.04.2018 11:08
както си с неопределено количество никове, така най-вероятно си и на неопределен брой работи в едни и същи 4 часа. Това че си невъзпитана е общоизвестно и аз не бих ти " теглил нищо" -ще цитирам тук приятелката ми Пискова -от хигиенни съображения

ние говорим за История,Геополитика,Икономика,
а ти, за моите имена/ хах мога и повече, байно
защото съм..МУЛТИФУНКЦИОНАЛНА, ДА!!!!!
и се гордея с това..
а „ПМ,беше за..вашия кръжок и Флагмана ви Кукушель
или, той може да пцува, а аз не..
ДГД, деде..
не съм тук за да ме харесват жалки,изкукали
от безделие и безпаричие..лицемери..

писах накратко..по Темата, но кой да разбере..
пак се криеш зад разни „профи“ термини..
щот си зомбиран точно като Кухела..с русския флаг!!!!
само и само да си на П-ва, и да ти четем..русоффилистичните пУтетизми
Истината се живее, валерко, а не се ..логорейства..
цитирай
51. todorlaz - Za kolosa.......
21.04.2018 12:09
Po tozi vapros se obadete na naj kompetentniq prepatil=efr Shikylgruber
цитирай
52. vencivaleri1951 - Ние не говорим за политика с теб
21.04.2018 15:21
troina написа:
както си



писах накратко..по Темата, но кой да разбере..
пак се криеш зад разни „профи“ термини..
щот си зомбиран точно като Кухела..с русския флаг!!!!
само и само да си на П-ва, и да ти четем..русоффилистичните пУтетизми
Истината се живее, валерко, а не се ..логорейства..


при теб политика, философия, история се свежда до ЕПМ-агресивността на хама ти е инстументариума в спора. Колкото до живеенето-"има време за сеени, има време за жънене...има време да разхвърляш камъните има време да ги събереш" Да уцелиш времената значи да живееш или си живял смислено. Твойте страсти не са ми непознати, но са минало за мен. Нямам никакво желание да се изтъквам, няма викакъв стремеж към каквато и да е страница-чета си моята. Гледам в момента внучката на съседа как дърпа едно седмично теленце за опашката ...ааа.а падна по корем и сестра и я успокоява. Преди час кръжаха ято гераци-станали са с 2 повече от миналата година. След малко ще се появи семейство орли. Разделили са си времето и небето като коалициите в сирийско. Довечера ще имам в къщи селско парти. Истудявям дюлева ракия-не пия ракия, но други я харесват и за това вчера слезох до
сръбския Димитровград да я купя, с малко мръвка не от хипермаркетите-без бои , без консерванти. Внуците могат да донесат и риба-отидоха до реката да ловят-малко не е сезон но рибата е много-пак гледаме да внесем или от рибарниците да купим-аквакултура, звучи авторитетно. Съседът ще дойде след около час и ще запали скарата-на никого не позволява да го прави, ще донесе вероято и агнешко-негово си производство и така въоръжени ще псуваме футболния съюз и Бойко борисов с потни чаши и от сърце.Ето днешната страничка. С друг съсед пък за неделя сме си разменили съпругите-той отива с моята на "Добри хора" в камерната сцена на Народния, аз с неговата на Процесът срещу богомилите в" голямата"
Ти как ще "живееш " през почивните дни?
цитирай
53. radostinalassa - Русия била свила границите си
21.04.2018 16:26
Какъв виц само. Та да не искаш да е още по - голяма ? няма нужда. И кой напомпи този постинг ? Не показва кой знае какъв вкус според мен. Важното е , че тя никога не е нападала другите страни. Това говори много на разбиращите.
цитирай
54. starforlife - ВЕНЦИ, УБЕДИХ СЕ, ЧЕ ЦИТИРАНЕТО НА ЧУЖДИ КОМЕНТАРИ ТУК НЕ ТИ Е ЯСНА МАТЕРИЯ.
21.04.2018 16:30
(което не говори нищо лошо за теб естествено)
Съветвам те да даваш някакви инкарнации кого репликираш в отделите си коментари, защото често не се разбира.

Сега по 48-ми твой коментар, на разбъркано:
- Беше времето когато САЩ използваха руски двигатели за космоса. Това време обаче безвъзвратно отмина.

- Специалистите навсякъде са ценени, Венци, но ти преекспонираш с доброто заплащане в Русия. Повярвай, мога да ти цитирам как се движат заплатите на който вид работници или специалисти ми посочиш и повярвай ми - като паритет средно са по-зле от нашите тук. В много сфери са леко назад, в някои леко напред. Следователно, много назад спрямо Запада.

- За ВУЗ-овете си и прав, и не. Но това е специфична сфера, която е дълга за дискусия, при все, че е свързана с БВП.
И именно с нея нагази в "кофата с лай~ата", в която щеше да се вкараш, ако ми беше отговорил на въпроса за руските богаташи.
Как ли?
Много просто.
Мога да ти цитирам къде са учили или учат (дори остават да живеят) синовете и дъщерите на над 100 руски олигарси и поритици. Много над 100.
И предимно учат в САЩ и Великобритания.
Така, че...
цитирай
55. radostinalassa - germantiger- А ме лъжеше, че дядо ти не е убивал никого
21.04.2018 21:18
Какво стана с добрата ти памет ? не ми се мисли за това.
цитирай
56. vencivaleri1951 - Ей, няма отърваване от теб
22.04.2018 03:54
[quote=starforlife]

Събудих се по никое време, а ти вече си ми писал.
Все едно ми пише " Большая советская енциклопедия", или поне "Британика"-всичко
знаеш, всичко можеш да цитираш. Не знам на кого да вярвам вече-на цитатите ли , или на клиенти които искат да се пенсионират със стаж и в РФ.Преди два месеца например обработвахме догументите на строител от " Глав-Булгар строй"-е ами човекът бе осигуряван на равностойността на около 1500долара, а бе взимал най-малко двойно. Говорим за работник.Разбира се работил доста на север
В Равда имам малък имот. Съседи са ми руснаци-той ресурсен учител/логопед/, тя фризьорка. По миналата година черпиха че си изплатили ипотеката по жилището им в Равда. Хайде сега ми обясни , колко български учители могат да имат второ жилище
в морски курорт? А в Южното ни черноморие са хиляди като тях. Там ВИП персони са рядкост и те купуват на едро , за инвестиция. Болшинството са хора средна и дори под средна ръка хора. И не го правят само в България-Черна гора, Хърватия, Кипър...Богатите имат други дестинации...Преди рецесията руснаците имаха покупателна възможност равна на французите и имаха амбицията/виж речта на Путин в Мюнхен/ Дойде рецесията, дойдоха санкциите и дадоха заден , но не може да има никакво сравнение с България.
За богатите/т нар олигарси/
Руснаците са по презумция нихилисти. Вътрешно в себе си подценяват страната си, моженето си и са комплексирани от Западните страни. И това идва от силовото налагане на Запада от Петър. Започва да се говори на френски в двора, знават направо задължителни сюртуците сред аристокрацията, униформата на чиновниците е копирана, гувернантката е германка или французойка, офицерите и гвардейците до голяма част германци-принцесите също Остава усещането , че те не могат така добре като чужденците. От там и тягата към Запада. Ще отиде търговеца или дворянина на бани в Швейцария или Австрия, макар че Кавказ има не по лоши минерални извори, а и е по топъл и разнообразен планински масив от Алпите Большой театър например е световна марка. Там се плаща много добре. Всяка балерина , балетист, хореограф от трупата обаче ще отида без да мисли на Запад и ще стане част от по невзрачна трупа, с не по добро, а може и с по лошо заплащане. Смислен отговор за това няма, но го правят-и богатите , и не до там богатите.
Вътрешната миграция в много случаи е също необяснима. Събужда се някоя сутрин даден човек, събира си на две , на три най-необходимото и се изнася на хиляди км Защо, и той не знае. Сързват го с меланхолия, но аз си мисля, че е свързано с крепостничеството-съвсем близък е споменът, а и като прибавим режимът с жителството, нещата почват да сиидват на мястото. Желанието да се махнеш, да заминеш се предава от поколение в поколение и остава почти генетична следа. Това , че младите учат в чужбина е добре, дори и да е в не до там престижен университет. Образование в чужда държава винаги е полезно, която и да е държавата. Америанци също учат в Русия. 10 ина човека беше групата им в нашето общежитие-разбира се повечето са в сферата на изкуството.
Този нихилизъм обаче свършва до момента в който се почувстват застрашени. Тогава всичко става с обратен знак-ние сме най-силни, най-умни, най-смели. И мантрата най- им помага наистина. Няма друга армия в света/освен финландците, но те са били част от р армия/ където подразделенията и да се бият при над 80% загуба на личния състав. Американците напускат полесражението при 25-30% и това не е погрешно.
Разпускат, прегрупирват се и отново...Руснаците обаче се бият до последно кажи , речи-нихилистични са и към смъртта. И тук да се върнем съм темата-БВП
Брутния продукт също е странна величина-не е само нетен израз-има и своите нюанси. Поведението на руснака без да познаваш особеностите също заблуждава. Италианецът отскубнал се от мизерията и отишал в САЩ е благодарен на Бог и Америка. Руснакът, колкото и да е успял на Запад си остава националист и си прави малка Русия където живее.
Типичен пример е Солженицин. В Русия затвор, гонения, репресии...На Запад почести , пари, Нобелова премия...И какво -накрая се върна в Русия и се изправи срещу Запада. Горки общо взето същата история
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9460619
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол