Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2023 19:44 - РАЗМИНАВАНЕ НА КРИТЕРИИТЕ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 2240 Коментари: 11 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Разказ по действителен случай



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - РАЗМИНАВАНЕ НА КРИТЕРИИТЕ
11.07.2023 19:45
/ Разказ по действителен случай/
Дойде ми настроението наскоро, барнах се с един тоалет, ама от най-елегантните, грим, маникюр, пътък, чанта, а бе не е за приказка. И редовната ми пътна чанта, на служба от доста години. Малко поизбеляла в едното крайче, ама здрава, та здрава.
И хайде, на гости. А, докато стигна адреса, нося поредната книга за радиопредаването.
В метрото ме наблюдаваше възрастна жена, не се сдържа и се обади:
- Госпожо, страхотно изглеждате, ама тази пътна чанта ви разваля фасона.
- Няма как, госпожо, редовно нося по някоя книга и чета, щом има свободно място.
- Тю -ю-ю, гледай ти. Е, аз мислех да не е пълна с пари.
- Мамо, - сопна й се млада жена до нея, - не говори глупости.
- Ух, пък и аз, то затова има банки.
Наоколо се засмяха.
Ама старата хич не се смути.
- Д а не сте преподавателка?
- Не.
- Мамо!
- Нищо, нека попита, - мило се усмихнах аз.- представям млади талантливи автори по радиото.
Очаквах да продължи да пита, но тутакси настъпи мълчание.
Сепна ли се като чу " радиото" или просто загуби интерес, не разбрах, но повече нищо не каза, нито кимна, та на дъщерята не се наложи да я мъмри.
12 юли 2023г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. rosiela - СИЛАТА НА ПЛАНИНАТА
11.07.2023 19:46
Витоша ме насърчава,
Просто дава ми кураж.
Аз обичам да я славя,
Тя за мен е верен страж.
Гледаме се неотлъчно
И сезоните броим.
Няма ли ме, ни е мъчно,
Видим се. Ощастливим.
Планина съм като нея.
Тя е като мен - душа.
Силата ми да живея,
Черпя с тази красота.
Витоша ми е картина.
Витоша ми е сърце.
Неведнъж по нея минах
И я милвах по лице:
По вълшебните дървета
И по меката трева.
От потоците във шепи
Пих кристалната вода.
И на птици подражавах,
Пях им песните докрай,
Катерички насърчавах
Да гостуват в моя рай.
Витоша ми се отплаща
Като майка и сестра.
Често стихове ми праща
И ме прави по-добра.
12 юли 2023г., Симеоново, на вилата
Росица КОПУКОВА
цитирай
3. pipinana - .....
11.07.2023 20:10
mdaaaa......
цитирай
4. rosiela - БЛАГОДАРНОСТИ!
11.07.2023 20:17
Да--а-а-а-а-а!
цитирай
5. elenkokoschkov - Роси, ти си я убила с твоето настроение !
11.07.2023 21:53
Злобен бабунгер, занемяла е от злоба и завист!
цитирай
6. kvg55 - rosiela,
11.07.2023 22:46
Имах познат, който по времето на социализма работеше часпром и си носеше парите в чанта постоянно със себе си. Така че резонен въпрос ти е задала пътничката в метрото.
цитирай
7. missana - Ти си възпявала неведнъж Витоша в стих, Роси.
12.07.2023 00:50
Предполагам, че са се натрупали стихове за цяла стихосбирка, сред които този ще заеме своето достойно място.

...А този твой къс разказ, по действителен случай, за сетен път доказва, че хората са много любопитни и обичат да си навират носовете в чуждите дела.
цитирай
8. rosiela - Злобен бабунгер, занемяла е от з...
12.07.2023 07:31
elenkokoschkov написа:
Злобен бабунгер, занемяла е от злоба и завист!

цитирай
9. rosiela - Напълно възможно. Разсмя ме от сърце. Благодаря.
12.07.2023 07:32
rosiela написа:
elenkokoschkov написа:
Злобен бабунгер, занемяла е от злоба и завист!


цитирай
10. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.Знаеш, Витоша ми е любима.
12.07.2023 07:32
missana написа:
Предполагам, че са се натрупали стихове за цяла стихосбирка, сред които този ще заеме своето достойно място.

...А този твой къс разказ, по действителен случай, за сетен път доказва, че хората са много любопитни и обичат да си навират носовете в чуждите дела.

цитирай
11. rosiela - Те повечето само за това мислят, Краси.
12.07.2023 07:33
kvg55 написа:
Имах познат, който по времето на социализма работеше часпром и си носеше парите в чанта постоянно със себе си. Така че резонен въпрос ти е задала пътничката в метрото.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6765727
Постинги: 5075
Коментари: 24046
Гласове: 9816
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930