Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2023 00:15 - Тротинетка Валери Какачев
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4518 Коментари: 0 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
           
                ТРОТИНЕТКА

- Спрете, спрете, госпожице!

 - Какво има?

 - Трябва да ме качите бързо и да ме закарате, защото автобусът закъснява…

 - Но моля ви, това е тротинетка, как да ви кача?!

 - В този ужасен трафик, при този закъсняваш автобус само вие може да ме спасите с вашата бърза тротинетка, като слаломирате между колите…

- Но къде да ви кача, господине?

- Ами отзад. За десет минути ще стигнем. Не е далеч. Много, много е важно. Цял живот ще ви бъда благодарен.

 - Да не ражда жена ви?

 - Още по-спешно.

- Ако ви кача, може да ни глобят.

- Госпожице, не ставайте смешна. Те пияни и дрогирани мачкат хора и им се разминава, вие за тротинетката се кахърите. Нали не сте пили?

 - Какво говорите?

 - А дрога?

- Стига сте ме обиждали!

 - Чудесно. Няма от какво да се безпокоите. Хвърлете ме за десет минути и цял живот ще се моля за вашето здраве и щастие…

 - Значи жена ви ражда и нямате пари за такси?

- Да, всички пари отидоха за избор на екип. Нали знаете как е, инфлация.

- Е, добре. Давайте.

 - Ох, благодаря ви от цялото си сърце. Така добре ли е?

- Хванете ме по здраво с ръце през кръста.

- Нещо като прегръдка се получава, но извинявайте…

 - Тръгвам. Дръжте се. - Чудесно. Така… Наляво. След светофара вдясно. Още малко, ето там, на ъгъла може да спрете.

 - Но това не е болница, а кафене.

- Точно така, а онези тримата на масата са мои приятели. Хванах се на бас за петстотин лева с тях, че тази сутрин ще дойда, прегърнал млада блондинка… Успях. Благодаря ви от сърце.

Валери КАКАЧЕВ

В. Стършел, седмичник за хумор и сатира 7 юли 2023 г. Брой 4007 •Година LXXVIII •       






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12257092
Постинги: 1347
Коментари: 16857
Гласове: 70807
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930