Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
16.02.2009 17:07 - Как не гласувах за Белоградчишките скали
Автор: mamkamu Категория: Новини   
Прочетен: 30000 Коментари: 57 Гласове:
0

Последна промяна: 16.02.2009 17:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И аз взех най-накрая, че гласувах за новите седем чудеса на природата. Това действие едва ли би трябвало да е нещо заинтригуващо, ако в надпреварата, в категория  „Пещери, скални формирования и долини”,  не участва и един невероятен феномен, разположен в България –Белоградчишките скали.

 

Гласуването, не е нищо особено –избираш някое място, дето най-много ти харесва от дадена категория и гласуваш. Няма да се спирам на избраните от мен места от другите категории, защото интересното за нас става в „нашата” категория. Белоградчишките скали са на първо място, изпреварвайки „Гранд каньон” в САЩ, а наскоро и най-прекия си конкурент –„Дяволския град” в Сърбия. До края на цялата процедура по гласувания и избор остават по-малко от две години.

 

За популярността на това начинание в България изключително допринесе кмета на Белоградчик, който напоследък го слушам, гледам и чета по всяка възможна медия, как призовава „всички българи да гласуват за скалите”.

 

И аз чинно и безпрекословно, спазвайки заръките му, щях да си избера „нашето си”, когато онова животинче у мен взе, че пак се обади.

-Чакай бе! Къде си тръгнал? Това ли ти харесва най-много? Ама честно си признай!

-Ама, аз...таковата,...той нали кмета...Ами нали съм българин ...-взех да се оправдавам аз.

-Няма, кмета, няма мета! Я виж другите кандидати, после да не се наложи да ти се обаждам пак!

 

Какво пък, викам си, ще попрегледам другите и после пак ще си гласувам за родното. Почнах ги долу нагоре и постепенно ставах все по убеден, че нашите скали си заслужават първото място. Когато, обаче за кой ли път през живота си, погледнах Гранд каньон, моменталически, без повече разсъждения, гласувах за него. Защо ли?

 

Ами ето, вижте сами. Белоградчишките скали: една невероятна, забележителна и уникална природна гледка, която спира дъха. Тя може да те направи щастлив и безкрайно впечатлен

 image

image

image

 

 

Но ето и Гранд Каньон. Това е не само забележително! Това е незабравимо, грандиозно, неземно. Когато застанеш там отгоре и се вгледаш в безкрайната шир с неземен пейзаж, мозъкът ти отказва да обработи подадената му информация, светът се завърта около теб, а краката, в синхрон с останалите части от тялото пропадат в нищото. Това е, може би единственото място, което въздейства не само ума, но и буквално на физиологията ни.
image

 
image

image


Та как да не избера второто? И тук вече глупости от сорта, „ама нали си е наше” ми звучат като онази рекламна кампания „Изберете българското”, която май продължава да се върти из медиите. Нищо, че като си купя български обувки, изкарват три месеца, а една и съща марка сирене не могат да я докарат два последователни пъти еднаква на вкус.

 

При Белоградчишките скали положението е по-друго и едва ли ще се намери някой, който да отрече красотата на това място. Но чак пък някой да ми обяснява, че трябва да гласувам за тях, защото съм българин направо ми звучи, все едно да избираме президент по височина. Да гласуваш за природна красота по национален признак е безсмислие, което изопачава смисъла на това начинание и някак ми се струва глупаво –винаги ще се намери някой, който да изкара повече гласове от теб.

 

А пък, когато един ден повечето китайци запроимат интернет, по добре такива работи въобще да не се правят. Щото кмета на Белоградчик, може и да надцака Колорадо, ама цял Китай няма да може!



Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. julllinkata - :D
16.02.2009 17:20
Уважавам подобна позиция!:)
цитирай
2. mitchell - добре казано.
16.02.2009 17:59
добре казано.
цитирай
3. princesss - Уважавам позицията ти.
16.02.2009 18:22
Аз гласувах за нашето си, защото съм българка.
И вече в няколко поста на тази тема писах, че Гранд Каньон ми харесва в пъти повече.
Но нали все пак сме българи :)))
цитирай
4. gothic - Моя дъх спира на Амазония и водопада ...
16.02.2009 18:52
Моя дъх спира на Амазония и водопада Анхел...какво да правя, влюбен съм в тази част от света...
цитирай
5. cornflower - наистина,
16.02.2009 19:24
от нашето по-хубаво нема..
цитирай
6. ianchefff - не съм гласувал,
16.02.2009 21:01
може и да гласувам, може и да не гласувам.
Има един велик филм "Гранд каньон", мисля, се казваше, ако не сте го гледали, гледайте го.
В самия край на филма се появява големият каньон... и всеки, който е изгледал филма, би трябвало веднага да си избие от главата белоградчишките скали, колкото и да са красиви.
цитирай
7. venercheto - :)
17.02.2009 03:00

благодаря ти, че изрази тази позиция. мене ме мързеше. нали мога да препращам линка към някакви хора, да я четат? :)

уважавам хората, които гледат истината винаги в очите.
цитирай
8. zaw12929 - Всяко мнение е за уважение! В ...
17.02.2009 06:57
Всяко мнение е за уважение!

В сблъсъка на мненията се ражда истината
ЗАЩО ГЛАСУВАМ ЗА "бЕЛОГРАДЧИШКИТЕ СКАЛИ"
ЗАЩОТО И ТЕ СА
1. ТОЛКОВА ЗАШЕМЕТЯВАЩИ, КОЛКОТО ДРУГИТЕ ОБЕКТИ

2.ИМАТ ТРИ СЪЩЕСТВЕНИ ПРЕДИМСТВА и те са:
а/ ПО КОМПАКТНИ И ДОСТИЖИМИ ЗА ТУРИСТА
б/ -Търиста може да огледа , да се допре до всяко чудо. Прави посещението незабравимо за цял живот събитие. Ще свързва посетителите чужденци с една друга визия за държавата, а не с домове за изоставени деца, корупция, политически убииства, касаещи 1% от лумпенизираните в държавата. Всяко стадо си има мърша и всяка държава-не и мислещи доброто

в/ ЧАСТ ОТ ВСИЧКО ОНОВА, КОЕТО ПРАВИ РАЙСКИ КЪТ със СЪТВОРЕН ОТ БОГ ПРИРОДА България. НЕГОВ МАТЕРИАЛЕН ИЗРАЗ

3. защото е моята България. Цял свят ще избира обектите и нека той прецени, Аз ще му предложа България. С избирането им за едно от чудесата България ще стане желана дестинация, което ще даде шанс на всичк ни как да преодолеем кризата. За което трябва да мисли всеки един от нас. Независимо кои са шепата управници. Който и да ни управлява, трябва да имаме добри стоки за котиране на международния пазар.
България е богата на обекти от земните цивилизации. Тя цялата е една зашеметяваща височина, ако имаш умен поглед да вникнеш оставените от природата и историческите повратности БЕЛЕЗИ - туристически обекти, където историята не е легенда, щом докосваш митове и легенди, които няма да изброявам, защото са без чет!
които човечеството трябва да види, за да опознае себе си. А Ние, да се гордеем, че сме българи, Дори и с това, че последмите 20 години Дърдавата ни извървя път за да бъде приета в клуба на най напрдналите. Които ни помагат, за да направим всичко така, че да имаме техните показатели на Мрутен вътрвшвн продукт като цчло и на глава от населението, За което всяка глава от това население трябва да се упражнява да мисли позитивно за себе си, а всички заедно за България

Сега е наш ред, да не пропуснем ШАНСА да влвзем в световните каталози, за да не ни бъркат с други страни по света. Даже модата акцентира, да се показва онова, което лови окото
цитирай
9. zaw12929 - За новите 7 чудеса на света, вклю...
17.02.2009 09:22
За новите 7 чудеса на света, включващи Белоградчишките скали гласувайте на :
на www. now7wonders.com

Та как да не избера второто ЧУЖДОТО ? И тук вече глупости от сорта, „ама нали си е наше” ми звучат като онази рекламна кампания „Изберете българското”, ( Дори Обама призова да се купуват стоките на САЩ!) която май продължава да се върти из медиите. Нищо, че като си купя български обувки, изкарват три месеца, а една и съща марка сирене не могат да я докарат два последователни пъти еднаква на вкус. ( каква стока с твоите ръце или ум си направил да прославиш българското?! Сипи му жар да изгори или още п лошо?!)

Щом е за доброто на България, Никога няма да се постави в препоръчаните за четене

За да искаш нешо от някого, трябва да го обичаш, даже и ако е България първо да видим мнението против: тези дето ходят с тъмни очила, слагат скелети мразят себе си , че са българи .Гордеят се с невежество ,смятат се за гении, щом имат постинги и неколцина лумпени им аплодират да заклеймяват България със и без повод

Ами ето, вижте сами. Белоградчишките скали: една невероятна, забележителна и уникална природна гледка, която спира дъха. Тя може да те направи щастлив и безкрайно впечатлен


За популярността на това начинание в България изключително допринесе кмета на Белоградчик, който напоследък го слушам, гледам и чета по всяка възможна медия, как призовава „всички българи да гласуват за скалите”. И аз чинно и безпрекословно, спазвайки заръките му, щях да си избера „нашето си”, когато онова животинче у мен взе, че пак се обади.( животинчето на омразата също си е казало думата, гледащо държавата ни с тъмни очила)
-Чакай бе! Къде си тръгнал? Това ли ти харесва най-много? Ама честно си признай!
-Ама, аз...таковата,...той нали кмета...Ами нали съм българин ...-взех да се оправдавам аз.
-Няма, кмета, няма мета! Я виж другите кандидати, после да не се наложи да ти се обаждам пак!


Какво пък, викам си, ще попрегледам другите и после пак ще си гласувам за родното. Почнах ги долу нагоре и постепенно ставах все по убеден, че нашите скали си заслужават първото място. Когато, обаче за кой ли път през живота си, погледнах Гранд каньон, моменталически, без повече разсъждения, гласувах за него. Защо ли?


Ами ето, вижте сами. Белоградчишките скали: една невероятна, забележителна и уникална природна гледка, която спира дъха. Тя може да те направи щастлив и безкрайно впечатлен




Но ето и Гранд Каньон. Това е не само забележително! Това е незабравимо, грандиозно, неземно. Когато застанеш там отгоре и се вгледаш в безкрайната шир с неземен пейзаж, мозъкът ти отказва да обработи подадената му информация, светът се завърта около теб, а краката, в синхрон с останалите части от тялото пропадат в нищото. Това е, може би единственото място, което въздейства не само ума, ..."

( Изглежда, когато сте писали постинга не сте го намерили...)

Та как да не избера второто? И тук вече глупости от сорта, „ама нали си е наше” ми звучат като онази рекламна кампания „Изберете българското”, ( Дори Обама призова да се купуват стоките на САЩ!) която май продължава да се върти из медиите. Нищо, че като си купя български обувки, изкарват три месеца, а една и съща марка сирене не могат да я докарат два последователни пъти еднаква на вкус. ( каква стока с твоите ръце или ум си направил да прославиш българското?! Сипи му жар да изгори или още п лошо?!)

При Белоградчишките скали положението е по-друго и едва ли ще се намери някой, който да отрече красотата на това място. Но чак пък някой да ми обяснява, че трябва да гласувам за тях, защото съм българин направо ми звучи, все едно да избираме президент по височина. ( Аз ви обеснявам по горе защо ) Да гласуваш за природна красота по национален признак е безсмислие, което изопачава смисъла на това начинание и някак ми се струва глупаво –винаги ще се намери някой, който да изкара повече гласове от теб.( Освен, че сега нас гледа светът!)
А защо смяташ че си по висок от България. Освен..Всяко стадо си има ...
А пък, когато един ден повечето китайци запроимат интернет, по добре такива работи въобще да не се правят. Щото кмета на Белоградчик, може и да надцака Колорадо, ама цял Китай няма да може! ( Да опитаме, защотото сега сме на първа позиция, може да е за малко, да опитаме няма ли да е завинаги!)
цитирай
10. анонимен - @ 8 Нещо не мога да схвана логик...
17.02.2009 09:26
@ 8
Нещо не мога да схвана логиката.
А това, че Белоградчишките скали били "по компактни", направо избива рибата от раз!
цитирай
11. radalia - И аз
17.02.2009 11:59
предпочетох Гранд Каньон. Все пак оценявах "чудо", а не нещо друго.
цитирай
12. ianchefff - радалиа,
17.02.2009 12:14
именно.
За чудеса на света става въпрос, а не за чудеса на България.
цитирай
13. luben - Готино
17.02.2009 12:24
аз гласувах, но сложих Гранд каньон на първо място. Белоградчик - на второ. Щото съм бил и на 2-те места и просто не може да има каквото и да е място за сравнение. На Гранд Каньон просто ти спира дъха ... а съм виждал не малко природни красоти по света и у нас. Е - не съм ги виждал всичките...признавам си.

Между другото, в Китай има няколко невероятни места, които не можах да посетя, но съм гледал на снимки - ако се не лъжа едното беше каменната/скалистата гора и на снимки изглеждаше фантастично - надявам да го посетя някой ден. Та - нека не подценяваме и китайските красоти (не че си го направил - просто се хванах за израза...).
цитирай
14. venercheto - демек,
17.02.2009 12:29
се подразбира, че от чист патриотизъм си гласувал за Белоградчишките скали?
цитирай
15. mamkamu - Май опираме до провокиращия въп...
17.02.2009 12:42
Май опираме до провокиращия въпрос:
Вреден ли е патриотизма при оценка на обективната истина въобще? Или е вреден само при някои индивиди?
цитирай
16. luben - Ами в интерес
17.02.2009 12:59
на истината имаше и доза патриотизъм. Не знам колко. Все пак скалите ми харесват. Като се замисля, обаче - Триград и Ягодино повече ме бяха впечатлили. Ала ги нямаше в класацията. Та - хем имаше "патриотизъм", хем си ги подредих искрено от известните ми и посетени забележителности. Ако бях посетил в Китай онази гора, мисля че Белоградчик щеше да иде (патриотично) на 3-то място ;)))
цитирай
17. luben - Въпросът "вреден ли е"
17.02.2009 13:02
автоматично се разширява до "какво е вредно?" и "има ли обективност?"

Мое лично мнение е, че аз мога да си позволя известна (лека - а де - колко точно...) необективност, ако има сходни хубави неща и предпочета от сходните нашенското. Но не считам, че е редно да предпочета Белоградчик пред Гранд Каньон, щото са несъвместими величини. И не го направих.
цитирай
18. mamkamu - До luben
17.02.2009 13:11
Аз никак нямах предвид теб, а някои други, като например zaw12929, която тотално е превъртяла тази сутрин.
Пуснала е шест или седем поста един след друг в задочен спор с мен. То като общо 95% процента от тия творения са чисто мой текст, ама...
цитирай
19. анонимен - VAN4E MIHAILOV - DO MamkaMu , radalia , ianchefff
17.02.2009 13:55
DA VI GO NA4UKAM I OBEKTIVNO I SUBEKTIVNO I NA VAS I NA MAIKITE VI I NA BA6TITE VI V SKASANITE SRBSKI GAZOVE MRASNI GEYSKI KOMUNISTI4ESKI BEZRODNICI .
цитирай
20. ianchefff - ан 19,
17.02.2009 13:58
не виждам как миожеш да ми го начукаш, при положение, че не го вдигаш.
И прати много поздрави на Волен Сидеров, той ме знае много добре.
Поздрави и за теб също. Без задни мисли.
:)))
цитирай
21. luben - Аз просто
17.02.2009 14:08
се замислих И за себе си. Не съм усетил (ако има, кажи ми) каквато и да отрицателна нотка към мен :). Според мен човек не трябва да се вижда "извън времето и пространството", а да се поглежда до колкото може критично и от срещнати думи - даже да не са към него. И просто си казах какво си мисля. Не съм чел творбите на zaw12929 и до колкото мога да си направя извод от гореспоменатото - няма и да го сторя.

Апропо, подготвям няколко пре-любопитни извадки от "Оккупационньй фонд, основанньй для устройсва Русско-Дунайской области" ;)
цитирай
22. mamkamu - @ luben
17.02.2009 14:16
Естествено, че не съм ползвал никакви отрицателни нотки по отношение на теб. Аз, каквото имам да го кажа, казвам го директно!
П.П. Това дето го приготвяш, май ще е интересно.
цитирай
23. mamkamu - @ анонимен 19
17.02.2009 14:20
Е тука вече грешиш много!
Нема начин да съм сръбски задник, щото ич не ги долюбвам тия! Нема начин и да съм гейски комунистически безродник, щото си имам жена, мразим комунягите и обичам страната си. Но забележи, страната, не държавата!
цитирай
24. soho - Добре де,
17.02.2009 15:29
аз там където гласувах имаше още 6 позиции за кавото сърце ти иска. Даже по едно време се чудих вече какво да посочвам. Така че незнам какво си се тръшнал - скалите или каньона.
цитирай
25. mamkamu - @soho
17.02.2009 15:57
Понеже съм си подредено момче гласувах по категории. Та в нашата категория бяха и скалите и каньона. И тогава се започна с мойто тръшкане!
цитирай
26. zezo - Гласувах за скалите, заради хуб...
17.02.2009 16:09
Гласувах за скалите, заради хубавите им фотоси :)
Иначе цялата тази истерия по медиите вече почва да ме дразни.
цитирай
27. анонимен - balgarka v 4ujbina
17.02.2009 16:30
Ako igraexa dva futbolni otbora--Balgaria i iunaited ili drug parvoklasen 4ujd otbor--kogo 6tqxte da poddarjate??Onzi --za6toto e s pati po dobar ot na6ia????ama 6to za sranna filosofia....Tova go nqma nikade....kade ste balgari??...Kaniona go znae6e i baba mi deto umre predi 30 god--no Balgaria nikoi po4ti po sveta ne znae kade e....moje bi e edin 6ans da o razberat 4e ni ima,i ni6to ne im otstapvame!!! Patrioti mi bili....
цитирай
28. анонимен - bagarka v 4ujbina,ili po to4no edna baba na 62 v 4ujbna
17.02.2009 16:39
Izvinqvavan se za pravopisnite gre6ki,no 7 mes,mi vnuk,neprekasnato mi darpa klaviaturata i ne moga da pi6a normalno--pri vse 4e e polvin italianez--i toi qvno iska da glasuva za BALGARIA!!!
цитирай
29. hara73 - красотата земна си остава
17.02.2009 19:39
красота . Няма значение ,негово Величество човека в какви категории ,класации и националности се опитва да я вкара и категоризира . Ние ще си идем , класификациите заедно с нас ,красотата земна ще си остане още много години там кадето е и ще се надсмива над човешката преходност ...има ли значение как гласуваш ...
цитирай
30. emil60 - Това е предимството на великия Българин!
17.02.2009 19:50
Да, великия Българин затова е велик, че спокойно може да гласува и за „Гранд каньон” в САЩ, а и за „Дяволския град” в Сърбия. И то не от инат, а защото наистина ги харесва. Интересното, важното и решаващото в случая е, че хората от целия свят може пък да харесат именно Белоградчишките скали... Защо ли? Ами просто защото ги харесват, харесват тяхното величие и вселенска хармония, може би...
цитирай
31. radalia - Малко е смешна
17.02.2009 21:29
цялата тази истерия. Да гласувам за нещо, което ще бъде обявено за световно чудо само, защото е българско? Наблягат тук на патриотизъм и родолюбие... Ми то и Хитлер се е водил от подобни подбуди.
цитирай
32. анонимен - VAN4E MIHAILOV - Do ianchefff
17.02.2009 21:34
BE TI SI NAGAZI SCEPEN 6UMADIISKI URODE PAK DA VIDIM DALI NE GO VDIGAM , 6TE MI NOSI6 MED POSLE CQLA GODINA I STE HODI6 S GAZA NAPRED .
цитирай
33. анонимен - VAN4E MIHAILOV - Do radalia
17.02.2009 21:43
I ZTOVA NIKOI NE BARKA HITLER GERMANEC LI ILI NE E , A AKO BELOGRAD4I6KITE SKALI NE STANAT PARVI KOI 6TE GI ZNAE I BALGARIQ SA6TO A DJOFRO BEZRODNA .
цитирай
34. анонимен - VAN4E MIHAILOV - Do mamkamu
17.02.2009 21:50
A KAKAV SI , KAKVO PRE4E6E DA GLASUVA6 ZA BALGARSKOTO PAK POSLE PRIMIRAI PO KAKVOTO SI ISKA6 , EI IMAHTE VAZMOJNOST DA NAPRAVITE NE6TO ZA STRANATA SI , E TAKA BEZPLATNO I BEZ USILIE S EDNO KLIKVANE , MA NE NIQ 6TE SE PRAVIM NA UMNI NALI SME GEYOVE OT PARTIQTA NA serGEY .
цитирай
35. madchemist - Съгласен съм!
18.02.2009 10:22
И аз не гласувах за Белоградчишките скали, защото не смятам, че заслужават първото място. От патриотични подбуди обаче не гласувах и за другите кандидати :)
цитирай
36. luben - Почти съм
18.02.2009 14:35
готов, но гледам, че както подсказва календара през следващата седмица се навършват 101 години от убийството на Димитър Петков, та ще напиша малко и за него (както и от него), защото предговорът на книгата за Окупационния фонд е точно от този велик българин.
цитирай
37. zaw12929 - и в червата имате омраза. Тези об...
18.02.2009 22:31
и в червата имате омраза. Тези обекти се менят и сега е наш ред. Прочетох Ви простотиите. След време ще си спомните. Ще е късно, Както сега се питате защо сме най бедни. Защото сме сбор от най глупави, Така казват американските експерти- Който няма приложими печеливши идеи няма как да не е беден духовно и икономически.
Доброто е, че иде незапомнена криза, която ще ви даде урок. Не ми е жалко. На блога ми е написано от първия ден- И ПО ЛОШО ЩЕ СТАНЕ И СЕ ПОТВЪРЖДАВА. нА МНОЗИНА КАЗАХ И САМИ ИДВАТ ДА ПРИЗНАЯТ, ЧЕ Е СТАНАЛО ПРЕДВИДЕНОТО. ВИЕ СИ ГУБИТЕ ВРЕМЕТО ДА ЗЛОБЕЕТЕ, ВМЕСТО ДА ПОМИСЛИТЕ ЗА НЕЩО ПОЛЕЗНО.
ТОЛКОВА СЪМ НАПРЕД ОТ ВАС, ЧЕ ВИ Е ТРУДНО, ДА МЕ ЧУЕТЕ И РАЗБЕРЕТЕ. НЕ ВИ СЪЖЕЛЯВАМ!

Едно пиле се оказа с по вече акъл. Като му дадоха на славейчето да занесе трошици, то ги даде на своето си дете и никой не го упрекна,
защото да ОБИЧАШ ДЕТЕ, МАЙКА. РОДИНА Е ОБИЧ СВЕЩЕННА. САМО БЕЗРОДНИЦИ НЕ ЗНАЯТ КАКВО Е ОБИЧ, УВАЖЕНИЕ И ПОДКРЕПА. И СЕ НАДЯВАМ ДА РАЗМИСЛИТЕ. ДА НЕ МИ ИзЛИЗАТЕ С ОПРАВДАНИЕ, ЧЕ ТАЗИ ДЪРЖАВА ... ВИЕ НЕ СТЕ ПОЛИТИЦИ И САМО В СГРАДАТА НА ПАРЛАМЕНТА ХОРАТА С ИМУНИТЕТ МОГАТ ТАКА ДА ГОВОРЯТ И ПАПАГАЛИТЕ ИМ( ПТИЦИ ДА ПОВТАРЯТ
нАЙ МАЛКО МОЖЕТЕ ДА НАРИЧАТЕ МЕН И СЕМЕЙСТВОТО МИ КОМУНИСТИ, ЗАЩОТО ИМАМЕ ПРИСЪДИ ОТ ТЯХ. нЕ ЗНАЕТЕ КАКВО Е СТРАДАНИЕ, нО С НЕАДЕКВАТНОТО СИ ПОВЕДЕНИЕ ЩЕ ГО РАЗБЕРЕМ.

Умният винаги ще излезе от положение , което мъдррият няма да допусне А мъдростта е плод на знание опит и търсеща мисъл. Каквато папагалите не притежават
цитирай
38. emil60 - Поздравления!!!
18.02.2009 22:34
Както казват талантливите преподаватели по журналистика: новина е не това, че Кучето е ухапало Президента, а това че Президента е ухапал Кучето!
Ура, би добавил Бареков, имаме нова новина!
цитирай
39. empire - ххх
18.02.2009 23:26
Много ме дразнят такива като теб :)
ЧЕСТНО !
Бъди поне веднъж ПАТРИОТ И НАЦИОНАЛИСТ бе човек !
Стига си се правил на чужденец !
"АМАН" !
цитирай
40. анонимен - американофили
19.02.2009 11:50
искам да ви питам вие българи ли сте или...........? вместо да направим българия едно по-специално и известно място, така че като кажеш, че си от българия, да не те питат къде е това, а да кажат: ааа българия - белоградчииииик, ние..... пак като някои от тук пишещите, а вярвам че има и още много други, се НАГЪЗИМ на американците. айде като свършите се обърнете и клекнете та да ви хванат за ушите. доволни ще останете.
цитирай
41. анонимен - до mamka mu
19.02.2009 11:54
смени си "заглавието". направи го на "MAMKA SI" da eba,а аз ще допълня : и аз и аз да я еба
цитирай
42. ianchefff - зав129дръндрън,
19.02.2009 11:56
къде видя омраза?
Омраза има в твоя и в много други коментаари, които веднага определяте кой е фил, кой е фоб, кой бил патриот, кой обичал и кой мразел Родината.
Не става дума за омраза и обич, а за най-елементарна преценка според собствения ти вкус, да кажеш кое според теб е по-велико чудо на света. Нищо повече.
След време на никой няма да му дреме, дали е било българско или китайско.
Нима има значение в момент (примерно) пирамидите дали са египетски или не са? Няма никакво значение.
за мен лично в момента те просто се намират там, където е Египет. Пирамидите не издигат египтяните по-високо в очите ми. Същите са си.
Ей, тва националистите не сте като нормалните хора...

анонимен 40, ако искаш се нагъзвай, но защо вменяваш това действие и на останалите? Това, че на теб ти харесва, трябва ли и на останалите да им харесва?
цитирай
43. анонимен - анонимен 40
19.02.2009 13:11
първо не не се нагъзвам аз, а такива като теб.явно си ви харесва.
и второ както египтяните могат да печелята от пирамидите си, така и ние можем да правим същото.
но защо ли, ние и сега сме си добре. дайте да гласуваме всички за любимите американци.
и трето, за разлика от теб се определям като патриот, а не като дупедавец.
цитирай
44. venercheto - iancheff,
19.02.2009 15:18
няма смисъл да спориш с анонимковците. хабиш си умните доводи пред някаква стена от простотия и злоба. радвам се, все пак, че има хора като теб, мамка my, радалия и други. и съм 100% съгласна с това, което пишеш :)

поздрави, вечерчето
цитирай
45. malart - Стига ПРИМАпатриотизъм
19.02.2009 21:54
Абсолютно съм на позицията на г-н Александров. Аз вярвам от малък, че от Витоша има по-високо и от Искъра има по-дълбоко. Проявите на патриотарство в призивите за гласувне за нашенското си чудо, за нашенската си песен за Евровизия са жалки и са проява на ниско национално самочувствие, което при ПРИМАпатриотите се изявява във викане на футболни мачове, гласуване със смс и лозунги.
цитирай
46. анонимен - Патриотарството
20.02.2009 11:24
Патриотарството (да не се бърка с патриотизма!) е най-прекият път към масовото оглупяване! При поставяне самия избор на "патриотарска" основа, 100% е сигурно, че в края на избора след 2 години Белоградчишките скали няма даже да са в 10-ката. Наистина те са красиви (за мен лично се най-впечатляващото нещо в България), но понеже гласуването ще бъде патриотарско не само в България, със нашата малобройност нямаме никакви шансове - достатъчно е само всяка държава с на 15-тина милиона население и сравнително развит интернет (а такива вече са много) да гласува "по български", и край! Белоградчишките скали отиват извън 50-тицата! Аз лично предпочитам Мачу-Пикчу и Ангкор-Ват - все пак са постоени от човешка ръка! Филипинците например биха поставили Марианската падина - и тя е природно чудо, непалците - Еверест и т.н, и т.н...
цитирай
47. emil60 - Аз гласувам за Белоградчик, защото така ми харесва...
20.02.2009 15:24
Опитвам се и струва ми се разбирам хората, които гласуват за Гранд Каньон... Всеки има право на избор. Радвам се, че сме толкова различни... Не е само патриотизъм, да гласуваш за родното... Това са и лични чувства, и родова обич... Някъде тя надделява при избора, някъде надделява извисеността и стремежа на всяка цена да бъдеш обективен...
Скоро пак ще отида в Белоградчик, ще застана на площада в центъра и ще погледна към скалите... Ще им се усмихна и ще им кажа: Обичам ви и винаги ще гласувам за вас!
А те ще ми отговорят: Знаем, знаем... Знаем и за родата ти от Черна гора, от Салашкия балкан, от Корито. Знаем, че дядо ти 3 години е бил в Чикаго и се е върнал, защото ви е обичал...
цитирай
48. анонимен - ...
22.02.2009 22:15
Аз гласувам за Белоградчишките скали, защото са уникални.
цитирай
49. dmitriiradoslavovich - емиле, браво за поста ти
25.02.2009 15:12
емиле, браво за поста ти
цитирай
50. анонимен - Никой не може да избяга от корените си!
26.02.2009 23:00
Живея от 6 години в чужбина, поради простата причина,че съм студентка тук. Познавам хора от над 70 държави и техният манталитет. Други като нас- няма! Ние сме уникални!
Само ние можем да оцелеем винаги и на всяко едно място! Знаем, как да си стоплим вода, когато от кранчето тече студена, но имаме модерна печка. Знаем, как да си разбъркаме салатата, когато имаме капак за купата, в която се намират листата. Знаем, че за да обелиш чушката е необходимо да я изпечем, докато потъмнее кожата и, без страх, че ще изгори. Има толкова много примери, с които доказваме, че ние винаги ще съществуваме, защото България е там, където има и само един българин!
Само за 2 месеца Белоградчишките скали се изкачиха от 165 до първо място!!! И това ако не е доказателство, че обединението прави силата, то какво друго би могло да бъде?!
Само човек, който не е живял в чужбина, който не познава мисленето на останалите народи, би постъпил по такъв глупав начин!
Както казва един приятел- "Ако ще боклук да е, щом е български, ще гласувам за него!"
Повярвайте ми, така мислят и познатите ми чужденци. Попитах 15 човека ,от 15 различни държави, от 5 различни континента- "За вашето не толкова красиво чудо или за чуждото прекрасно бихте гласували?" Отговорът беше категоричен- "За нашето!"
Мисля, че няма нужда от коментари!
цитирай
51. анонимен - за гласуването за Белоградчишките скали
04.03.2009 15:29
гласувам за Белоградчишките скали,защото преди всичко съм българка и се гордея с тази красота.Да има по красиви места и от тях но нашето си е наше!
цитирай
52. анонимен - Белоградчишки скали
07.03.2009 14:25
Просто са великолепни!!!
цитирай
53. анонимен - Белоградчик
09.03.2009 12:19
Белоградчишките скали са чудо на природата
цитирай
54. анонимен - децата в Белоградчик
24.03.2009 10:03
Не е ли време да поговорим за изоставетите деца в дом "Надежда"
цитирай
55. анонимен - vot
29.06.2009 13:00
kato ne ti haresva ne glasuvai. Za6to pliue6?
цитирай
56. анонимен - Белаграчишките скали
31.05.2011 11:38
Те са едни от най-красивите скали в България

цитирай
57. анонимен - продажник и предател
29.06.2012 16:40
Много си прост шъ знаиш!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9470712
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол