Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
02.06.2009 15:56 - Айде да се направя и аз на пророк –на есен пак пред урните
Автор: mamkamu Категория: Новини   
Прочетен: 5091 Коментари: 25 Гласове:
0



Социологическите агенции, са може би съвременните превъплъщения на древните пророци и средновековните магьосници. На базата на разни формули-мормули и точни пропорции от извадки, проценти и разбира се народонаселение, съвременните питии накрая изплюват в медийното пространство своето пророчество, наречено със модерната дума „прогноза”. В повечето случаи прогнозата за резултатите от изборите е като прогнозата за времето –неясна в основата си и обикновено с няколко възможни резултата. “Статистическа грешка” му викат социолозите, „променлива облачност с превалявания на места” –синоптиците.   Ще взема да изпророкувам резултатите от парламентарните избори и бъдещите политически събития след тях. Да видим дали ще позная! Ако пък не позная, имайте предвид, че и аз си имам някакъв процент на статистическо отклонение, чиято стойност не мога да споделя с вас точно, понеже смятам всичко на вътрешно око.   И така. Какво ни очаква? Най-важен, разбира се е парламента. Ето бъдещото разпределение на местата при активност около 50-те процента:  
image
ГЕРБ -81 БСП -60 ДПС -38 Синята коалиция -24 Атака -22 РЗС -15   И от тук започва мъката на политическите лидери. Президента Гоце връчва мандат за съставяне на правителство на най-голямата парламентарна група –ГЕРБ. Бате Бойко (Би Би) вижда, че няма абсолютно мнозинство и трябва да се отметне от думите си преди изборите, че няма да се коалира с никого, ако иска да вземе властта. Отчаяно се нуждае от 50 гласа.. -С кого?! С кого? –пита се Би Би напрягайки с титанични сили сивото си вещество. Пред него в кабинета на „Московска”, стоят чинно съратниците му –всичките и те замислени. -Може би с БСП –само те имат над 50 депутата –прошепва смутено Це Це. -Дума да не става! –извиква патетично Би Би. –Аз съм дал дума! -Госин генерал, вие дадохте дума, че няма с никого да се коалираме, а сега ...-обажда се от зад някакво си бивше полковниче от МВР. -Ти к`во! Отваряш ли ми се! –пита го генерала със смразяващ поглед. –Падни! - Съвсем не, госин генерал! –отвръща полковничето и пада на земята....   Но да оставим Би Би и неговата дружинка да се терзаят и да се пренесем при Волен, който нервно крачи из кабинета на главната редакторка на вестник „Атака”, жена му Капка, и разпенявен крещи: -Не ми се обажда! Той няма да ми се обади! Той трябва да ми се обади! Той не може без мен! Аз съм му необходим!!! Аз трябва да бъда...   Ще може ли Бойко да спретне правителство? Ще участва ли най-накрая Волен в управлението? Ще има ли нови парламентарни избори на есен и кой ще ги спечели! Ще се върне ли НДСВ на бял кон! Ще бъдем ли управлявани отново от тройната коалиция!Отговорите -в следващия пост.

image



Гласувай:
0



1. miralyub - моят бгбаробетър сочи вариант №1- ...
02.06.2009 15:59
моят бгбаробетър сочи вариант №1- че бСП и гЕРБ ще си ни изпързалят дружно и ще си се вземат:))
цитирай
2. sowhat - юри
02.06.2009 16:13
много се надявам с мира , да сте сгрешили пророкуването
цитирай
3. mamkamu - @ miralyub
02.06.2009 16:15
Не го вярвам! То и наглостта си има граници :)
цитирай
4. mamkamu - @ sowhat
02.06.2009 16:25
Соу, и аз се надявам да не съм прав, но...
цитирай
5. tili - Въпросът е Атака или ДПС.
02.06.2009 16:46
Може би, ще се наложи да преглътнем Атака... ;-(((
цитирай
6. ianchefff - айде да видим
02.06.2009 17:34
ставаш ли за врачка.
:))))
цитирай
7. mamkamu - @ tili
02.06.2009 17:52
Абе, аз и двата тия субекта не бих ги преглътнал :)
цитирай
8. mamkamu - @ ianchefff
02.06.2009 17:54
Ако не позная плюс-минус няколко места, ще се наложи да посипя главата си с пепел. Публично при това :)
цитирай
9. ianchefff - е чак пък толкова:)
02.06.2009 17:58
да си виждал Мира Янова, Андрей Райчев и всички останали, някога да се разкайват?
:)))
цитирай
10. eien - Политическата сергия не готви изненади!
03.06.2009 06:23
Тези избори явно ще са загубени за по-добро бъдеще на България."Синята коалиция" се бори единствено да е добавка към ГЕРБ. Еххх, Българийооо...
цитирай
11. mamkamu - @ eien
03.06.2009 11:11
А май по-резонно щеше да е ГЕРБ да е добавка на Синята коалиция. Малка :)
цитирай
12. raylight - Оценката е силно песимистична в ...
03.06.2009 13:00
Оценката е силно песимистична в прогнозата за Синята коалиция. 420 000 гласа при 3 000 000 гласували прави доста повече от 24 места след пропорционално разпределение
цитирай
13. sis - мамка му,
03.06.2009 13:00
само аз ли виждам, че ГЕРБ и БСП играят едно и също хоро?! .... просто след изборите ще си съберат ръцете, въпросът е кой ще маха с кърпичката!

... не че е за усмивки, ама...
:):):):)
цитирай
14. mamkamu - @ raylight
03.06.2009 15:25
Друг може да каже, че е песимистична и за ГЕРБ, ама това са моите прогнози :)

За сините съм твърдо на това число, даже се притеснявам, да не изляза един вид оптимист ;)

Надявам се да греша, де!
цитирай
15. mamkamu - @ sis
03.06.2009 15:30
Шшшшт!!! Да не те чуе дявола, че тогава съвсем ще се закопаме :)
цитирай
16. lambo - Ще видите че пак Доган ще оправи работата
03.06.2009 16:25
Без ДПС власт няма ...

Така че ... след като ГЕРБ не може да състави правителство, по Конституция мандата се дава на втората пол. сила. Тоест - БСП. ДПС гласува въздържал се. Пропада и БСП.

Тогава Президента ПАК дава мандата на ДПС. Доган великодушно посочва за премиер Станишев. И с глаовете на БСП, ДПС, Атака и РЗС имаме нова коалиция, в която пак Доган е мандатоносителя.

Айдеее, и аз станах баба Ванга ...
цитирай
17. mamkamu - @ lambo
03.06.2009 16:42
Абе и на мен някакви такива ми се мотаят из главата, ама не вервам Атака да са толкова нагли. Направо ше се подиграят с избирателите си!
цитирай
18. raylight - На какво
03.06.2009 21:19
се обзалагаме?
цитирай
19. mamkamu - @ raylight
03.06.2009 21:54
Дай някакво число и ти (за да бъдем равнопоставени, де :) ). Ясно ми е, че твоето ще е по-оптимистично!

Който от двамата е по-далече от истината, пише в блога си пост със заглавие:

" raylight / mamkamu беше прав, а аз сгреших!"

Бонус за позналия -шише уиски, ако искаш. Пък може и да го изпием заедно :) Дали от мъка или радост...

Повярвай ми, ако излезеш прав, това ще ми е най-сладко изгубения бас до сега :)
цитирай
20. raylight - ОК
03.06.2009 22:11
Всъщност не съм сигурен дали да се обзаложа, бях забравил за пустите лъжоритарни мандати :(
цитирай
21. mamkamu - @ raylight
03.06.2009 22:26
Именно! Тях ще ги оберат главно БСП и ДПС! Нали затова го промениха изборния закон!

Е и ГЕРБ ще закачи нещо, ама ние...
цитирай
22. eien - Запитан защо спартанците се сражават толкова храбро, Полидор отговорил: "Защото сме научени да уважаваме водачите си, а не да се боим от тях."
04.06.2009 09:11
Кой по-точно водач, според Вас, да уважавам?????
цитирай
23. mamkamu - @ eien
04.06.2009 09:40
Спартанците едва ли са удачен пример за демократично общество :)

Кой водач ли? По-добре без водачи ;)
цитирай
24. veselaj - mamkamu,
04.06.2009 09:56
не знам дали ти или Лъчезар ще спечели, ама ще стискам палци да загубиш баса :))). Предполагам, че и ти :))))
цитирай
25. mamkamu - @ veselaj
04.06.2009 12:47
Естествено :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9527905
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20436
Блогрол