Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
08.06.2009 11:50 - Избори 2009,първа част –патова ситуация за политиците, матова за България
Автор: mamkamu Категория: Новини   
Прочетен: 26129 Коментари: 69 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageКакто всички вече видяха, водещите политически партии, до една са доволни от изборните си резултати. ГЕРБ са доволни, че са първи, БСП -че ГЕРБ не са толкова първи, на ДПС им стигали 300 000 гласа –и те доволни. За сините това е „голямото завръщане”, според НДСВ резултатът им бил „стабилен”, ЛИДЕР даже са щастливи, Зелените пък се тупат в гърдите, че са тези които ще имат растеж на 5 юли. РЗС и те доволни от представянето си в големите градове. Волен нищо не казва, сигурно и той е доволен. С една дума вчера, през нощта, зацари политическо доволство.   Доволни обаче едва ли са българските граждани, които днес виждат какви са ги надробили вчера. Недоволни би трябвало и да са онези, които не участваха във дробенето на попарата, защото ясно се вижда, че ако резултатите бъдат повторени на парламентарния вот, има реална опасност отново да ни управлява тройната коалиция.   С 41% от подадените гласове трите субекта на сегашното управление си дадоха заявка за още един мандат! Ако вземем и мажоритарните места в бъдещия парламент, от които БСП и ДПС ще вземат поне две трети, то бъдещото им управление с НДСВ им е кърпа вързано. Пък и ако малко не им стигне от „Лидер” с готовност ще им се притекат на помощ. Май! И цяла България ще бъде отново елегантно изиграна.   Хората, които вчера не гласуваха, трябва яко да раздвижат мозъчните си клетки и да решат дали искат да се повтори това олигархично управление, което ни докара дотам, че да ни сочат с пръст навред из Европа, като най-корумпираната, най-престъпната и най-бедната страна в Европейския съюз. Сега тия хубавци имат право на поправителен на идващата втора част -парламентарни избори! Ако пък им е все тая кой ще ги управлява, то тогава трябва да се замислят, какво въобще правят в тая страна! В Саудитска Арабия ще им е по-гот –там избори няма и никой няма да им досажда с политика и демокрация!






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparhawk - според мен
08.06.2009 12:26
НДСВ може да се прехвърли към ГЕРБ и всичко ще се обърне наопаки.
цитирай
2. mph - *
08.06.2009 12:45
Мисля, че възпитаните деца не трябва да си играят с НДСВ.
цитирай
3. eien - Опасения, или казано по-ясно, дано не изляза права!
08.06.2009 12:55
При подобен изборен резултат през юли, да не се стигне до сформирането на една "голямааааа, широ-ооока коалиция", тоест юруш на трапезата вкупом, че властта е сладко нещо, казват, по-сладко и от ...
Тъй де, и само народът извън нея.
цитирай
4. miralyub - мисля, че НДСВ подведе яко хората. и ...
08.06.2009 12:57
мисля, че НДСВ подведе яко хората. и това тепърва ще се види.
Извади М.Кунева да им дръпне гласове, но тя не дава ясен сигнал да иска да си зареже мястото на еврокомисар...и май ще отстъпи на втория в листата. тея заблудени гласували за нея ще останат с пръст в...:))
цитирай
5. gothic - Дано
08.06.2009 13:00
да не съм прав, но ми се струва, че досегашното управление ще замирише на гербери...
цитирай
6. анонимен - честито на всички доволни
08.06.2009 13:05
Някой пак вярва, че политиците управляват или пък гласоподавателят, който един ден бил на власт и той определял и решавал. Ще умра от смях. Бизнесът, картелите и ционистите ни управляват. Наистина много, много хора си мечтаят да няма политическа система, но види се - други живеят заради политиката, трети - от нея. Всяка една светла партийна идея заминава, когато дойде "батко", икономическият убиец, както те самите се наричат, и твойте политици разбират, че и да не се подчинят на батко, пак ще бъдат убити, затова по-добре да изядат почерпката и да слушат Големите Братя.
цитирай
7. valsodar - Когато фактите говорят...
08.06.2009 13:07
2/3 от българските гласоподаватели, не искат да легитимират олигархията отново във властта, чрез гласът си на изборите!

Това сочат реално резултатите - болшинството от българският народ, не иска отново и отново да гледа едни и същи мутри във властта, защото е наясно че така наречените "демократични" избори са всъщност един фарс, плащан с парите на олигарсите ни.

С парите на тези, за които е от без значение кой с колко ще победи, защото всички са подвластни на парите им.

цитирай
8. анонимен - А какво точно иска българският народ ?
08.06.2009 13:17
Чакам отговор от негласувалите и № 6 и 7 по-горе . Още повече, че те се афишират за говорители на "българския народ".
цитирай
9. анонимен - #6
08.06.2009 13:26
Иска комунизъм, тези детски идейки за демократично управление наистина ме разсмиват. Как може някой да вярва в такива неща в тези времена
цитирай
10. mamkamu - @ sparhawk
08.06.2009 13:27
Хич няма и да се очудя! Макар, че със сегашните си партньори някак си са се сработили :)
цитирай
11. mamkamu - @ mph
08.06.2009 13:32
А невъзпитаните? ;)
цитирай
12. mamkamu - @eien
08.06.2009 13:39
Това хич не ми се вярва, че ще стане!

Макар, че знае ли човек :)
цитирай
13. mamkamu - @ miralyub
08.06.2009 13:43
И според мен точно така ще стане :) Но тя няма да е нито първата нито последната, спретваща този номер. Щом закона го позволява ;)
цитирай
14. zabylgarite - Пускат бандити
08.06.2009 13:59
пускат бандити от арестите и следствените килии,за да участват в изборите.Такова чудо има ли го някъде?
Толкова ли сме безсилни срещу президента и останалите власти,които позволяват това-поредният абсурд.Гоце всъщност не ми е президент,гоце-пъзльото,който се движи в 12 човека охрана и шашна света в Румъния преди няколко години.А Доган имал 36 човека!!!Шубето голям страх...
цитирай
15. mamkamu - @ gothic
08.06.2009 14:19
ДАНО да не си прав :)
цитирай
16. анонимен - Гласувайте за нови
08.06.2009 14:25
Трябва да се смени тея управници с нови. Гласувайте дори и да мислете,че няма смисъл,трябва подмяна докъто улучим верния избор,а той според мен за сега е Герб,но подкрепете тея, които не са в сегашното управление, за да се сменя. Мислете според разума си и гласувайте,защото турците и пенсионерите гласуват за дпс и бсп,а ние после съжаляваме
цитирай
17. mamkamu - да анон. 6
08.06.2009 14:31
Тебе световни еврейски конспирации ли ти се въртят в главата или просто не си добре!
цитирай
18. анонимен - do 16
08.06.2009 14:42
Хайде моля Ви се стига предрасзъдъци, че турците гласували за ДПС. Аз съм турчин и не гласувах за никого, както и повечето ми приятели. Това за твърдия електорат е мит или е валиден само за пенсионерите.
цитирай
19. mamkamu - @valsodar
08.06.2009 14:48
Сега, ако почнеш да пишеш и за световни конспирации, ще заприличаш точно на № 6 :)
цитирай
20. mamkamu - @ andreshko
08.06.2009 14:54
Говорители няма! Е, някои се опитват, но... :)
цитирай
21. tili - Бандитска работа!
08.06.2009 14:57
Тази престъпна банда трябва да бъде поставена зад решетките!
цитирай
22. mamkamu - @ zabylgarite
08.06.2009 14:57
Пускат, защото такъв е законът :)
цитирай
23. mamkamu - @ анон 16
08.06.2009 15:00
Ама тоя народ от доста време го кара все на налучкване и все не уцелва! Ще ми мине животът, бре :)
цитирай
24. mamkamu - До tili
08.06.2009 15:01
Взех да ставам песимист, че това може да се случи!
цитирай
25. psihotikva - mamka mu...
08.06.2009 15:26
sigurno shte poostana oshe malko ... U nas nishto ne se`promenya...Sega Boyko e na moda,predi Volen,Simeon,Jorj Ganchev...Nyamat kray glupatcite v milata mi tatkovina...
цитирай
26. haralanov - Моята прогноза е...
08.06.2009 15:37
След Парламентарните Избори,ГЕРБ и БСП ще управляват заедно.Запомнете го!!!И да не се вайкат после ония уж Десни,които са дали гласа си за ГЕРБ!
цитирай
27. mamkamu - До psihotikva
08.06.2009 15:50
Да, за съжаление тук глупаците са малко в повече! Все търсят някой да ги оправи... и накрая той ги оправя, ама отзад! Жалко, че и оправя и останалите дето още висим тук с надежда :)
цитирай
28. анонимен - Надявам се да им просветне,
08.06.2009 17:41
но се чудяа понякога дали пък не им харесва. Нация от мазохисти.
цитирай
29. cefulesteven - Дано, дано повече гласуват. Ако съм ...
08.06.2009 17:43
Дано, дано повече гласуват. Ако съм доволен от нещо във вчерашните избори е, че въпреки автобусите и всички други издънки свързани с една й също политическо лоби на престъпни играчи, доста му е спаднал вота.

Учудва ме много, че точно в София, някои секции бележат най-ниската избирателна активност.

И колкото и грубо да прозвучи, иска ми се да кажа:

"Драги, провинциалисти, защо не се върнете у дома, явно тук, по-добре, можете да видите за кого гласувате като "не гласувате"
цитирай
30. bimbo163 - Аз гласувах за личности, не за па...
08.06.2009 18:52
Аз гласувах за личности, не за партия....за партия ще гласувам следващият път.....

Но някой може ли да ми покаже партия без изхабени герои - доказали колко са некадърни, без мутри - или лобиращи за тях, без некрамотни и спящи формални детутати?

Хора , царя е гол.....А вие що спите?????
цитирай
31. анонимен - Що бе, mamkamu? :)))
08.06.2009 18:52
Какво и е лошото на тройната коалиция, mamkamu? Имаше навремето един одеколкон, Тройной се зовеше и на малки глътки го пиехме, че иначе гърлата ни изгаряше, mamkamu! И сега пак е тъй и що да не остане пак тъй, mamkamu?! Е, вярно руската тройка не е като шведската, ама нали божем славяни сме все, mamkamu, и трябва да се подкрепяме, mamkamu! :)))
цитирай
32. raylight - хората
08.06.2009 19:19
заслужават своето управление при демокрацията, като най - го заслужават негласуващите
цитирай
33. mamkamu - до parasol
08.06.2009 20:33
Тц, хич и не се надявам да им просветне, щото те си мислят, че отдавна им е просветнало :)

И естествено, че това им харесва. Нация от всезнайковци и капацитети :)
цитирай
34. mamkamu - До cefulesteven
08.06.2009 20:39
Ясно е, че на парламентарните избори ще гласуват повече хора. Въпросът е дали ще са достатъчно.

Относно твоето задоволство -то само от това май можем да бъдем доволни :)
цитирай
35. assssss - тъпо племе сме си и това е ;-((
08.06.2009 20:46
иначе мн точно си го написал.
цитирай
36. mamkamu - до bimbo163
08.06.2009 21:00
Може би, освен за личности, трябва да гласуваме и за идеи :) Има значение, дали една личност е с ляво, дясно или сиво неопределено мислене ;)
цитирай
37. mamkamu - до анонимен 31.
08.06.2009 21:05
Тоя "Тройной", беше много гаден, ама като закъсаш, не пробираш :)

Само дето си мисля, че сега не сме закъсали толкова! Или сме? Мамка му :)
цитирай
38. apollon - верен анализ на база изборен рез...
08.06.2009 21:27
верен анализ на база изборен резултат
цитирай
39. mamkamu - до raylight
08.06.2009 21:44
Много точна сентенция! Напълно съм съгласен :)
цитирай
40. mamkamu - до assssss
08.06.2009 22:23
Казваш племе? Племе, я! Май добре схващам разликата между племе и нация! За съжаление... :)
цитирай
41. анонимен - e kak be otvori edin uchebnik po g...
09.06.2009 00:10
e kak be otvori edin uchebnik po geografiq ili istoriq bili sme izgradena naciq ot 10 veka :)
цитирай
42. анонимен - ГЛАСУВАЙТЕ!
09.06.2009 00:35
Писна ни да ни управлява тоя и ония, но най ми писна да МИ ОБЯСНЯВАТ КАК ДОСЕГА СА МЕ УПРАВЛЯВАЛИ комунисти, фашисти, турци, оранжеви, лидери, резус-фактори и други маймуни. Е баси за 20 години доста хора така и не разбраха че не може от месия на месия ... не ги виня, и аз бях така едно време.

Е баси гласувайте за да си кажете мнението, дори да имате илюзиите че ББ ще ни оправи(tm) за 800(tm) дена(R).
цитирай
43. thedarkangel1977 - заблуда 1: не българина решава с ...
09.06.2009 02:08
заблуда 1: не българина решава с гласа си кой да управлява.
самите управляващи разпределят парчетата от баницата. който плати повече, той взема голямото парче... шшмите са ясни... подправени бюлетини... подкупени цигани и селяни - с парче хляб и кебабче... гласувайте за номер...
това го знае всяко хлапе...
явно от бсп и от сдс са обеднели, та лапнаха малки парченца от баничките...

заблуда 2: турците не гласуват за ДПС
е за кой аджеба.. за ндсв ли... или за партията към която е погледнал Доган?
е,как турците да предположат към кой ше се прилепи Ахмед?
тъй че турците си гласуват за турската партия, за турския език в училищата и телевизиите... за всичко което не е българско...
това го знае всяко хлапе...

заблуда 3: ако не гласувам, друг решава вместо мен...
то и да гласувам все тая...
сега се ядосвам че партията на която симпатизирах не спечели...
но не се сърдя много... нали не съм гласувала...
виж ако бях гласувала, щях да се сърдя... щото някой друг вместо мен щеше да е решил че тази партия не трябва да е във властта...
тъй че баламите нека си мислят че с един глас решават бъдещето на българия... ама без моя глас,моля. аз съм пас!
цитирай
44. vmir - thedarkangel1977, илюзиите са сладко нещо,
09.06.2009 08:29
но илюзията, че можеш да останеш неподвластна на решенията на другите е далеч по-нелепа от илюзията, че с гласуване ще постигнеш мечтите си. Гласът ти е един мъничък, но реален дял в решенията за рамките и правилата, по които ще продължиш да живееш. Дори онези, които подготвят и реализират тези решения и правила, успяват да ги наложат благодарение на избирателите си. Разбирам желанието ти да виждаш резултата от гласуването си, но това изисква не само очи, но и реални наблюдения, както и усилия да се отдели същественото от конюнктурното и подвеждащото. Разбирам желанието ти да имаш лесно забележим дял в бъдещето, но това не се постига с отиване до урната, а и които имат подобен дял, го имат благодарение на повечето си гласоподаватели. Така е при демокрацията. Единствения начин да бъдеш непоколебимо доволна от гласуването си е да гласуваш за партия, която печели от порядъка на 99% от гласовете, а ти да си вярваш, че тази партия сбъдва съкровените ти желания. Но тази сладка илюзия беше изоставена преди 20 години...
цитирай
45. mamkamu - до анонимен 41.
09.06.2009 08:46
Те учебниците са егати мерилото за истината ;)
цитирай
46. mamkamu - до анонимен 42.
09.06.2009 08:47
Е ти поне си си направил някакви изводи :)
цитирай
47. анонимен - 2-ро полувреме
09.06.2009 14:21
защо си мислите 4е резултатите ще се повторяд.нито една партия няма да се пребори сама.а народа не е дорасал да прави то4ен избор.
цитирай
48. psihotikva - mamka mu...
09.06.2009 14:40
nay-smeshnoto e,che nie glasuvame zashtoto ni haresva tozi ili onzi,bez znachenie kakva programa predlaga...(ako izobshto pedlaga neshto...)Daje ne si zadavame vaprosa..Na mem kakva mi e polzata?.....Zvuchi smeshno,ako ne e tragichno.No u nas nyama yasno razgranichenie mejdu lyavo,dyasno ili tcentar...20 godini ni ubejdavat ,che vsichki sa maskari...koeto ne e lisheno ot osnovanie...i tvurdiyat elektorat na Dogan i na BSP komandva parada...Ima samo edin izhod - da vazpitavame detcata si i edin den da se nadyavame,che shte stane...anie nyamame shans da go dojiveem...
цитирай
49. psihotikva - do ANONIMEN 18
09.06.2009 14:44
Pich,ne me agitiray za GERB...Sefa im v Pernik go znam,beshe zam kmet po stroitelstvoto s listata na SDS;BSP,kmetche s NDSV...i sega se tochi s GERB...ne na meme tiya ,druje...
цитирай
50. psihotikva - Do ANONIMEN16,perdon:)))))
09.06.2009 14:46
anonimen 16...ne 18
цитирай
51. mamkamu - до thedarkangel1977
09.06.2009 15:06
Ами то тогава да премахнем изборите въобще и да се върнем в епохата на феодализма :)
цитирай
52. mamkamu - до vmir
09.06.2009 15:09
Благодаря ти, че ме отмени :))) Щях да напиша нещо подобно...
цитирай
53. vmir - mamkamu, всичко е OK.
09.06.2009 16:10
:)))
цитирай
54. анонимен - Да заприлича тази територия на държава.
10.06.2009 09:22
1. Не трябва да гласуваме за партии, а за личности.
2. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО преброителя на гласовете трябва да бъде чужда фирма.
3. Да отпадне т.нар "имунитет" на народните избраници.
4. Депутатите да са задължени със закон да присъстват на заседанията на парламента.
5. За началник на МВР да се сложи служебно комисар от Интерпол. Поне до намаляване корупционните практики до допустими граници.

Идея за господа журналистите.
Защо никой не се сеща да вземе да опише къде в днешно време живеят и с какво се занимават БИВШИТЕ управляващи в предишните правителства и техните деца? Много голям процент изобщо не са в България. Защо? Нали всички те работиха УСЪРДНО за БЪДЕЩЕТО на България?
Защо никой не търси отговорност от БИВШИТЕ за сътвореното от тях?
Напишете на колко от бившите, децата им са завършили училище в България. По българските учебни програми.
Вярно ли всяко ново правителство подписва декларация за непреследване по делата на предишните?

Знам, че горното в тази държава е невъзможно. Защо тогава трябва и аз да ставам на маймуна?
цитирай
55. анонимен - moe mnenie
11.06.2009 12:45
може ли някой да ми каже за кого да гласувам,за 20 год. демокрация трябваше да сме на нивото на италия,португалия и гърция поне,но никой нищо не прави за това(включително и аз)затова смело мога да кажа че БЪЛГАРИЯ винаги ще бъде страна от третия свят. за огромно мое съжаление
цитирай
56. анонимен - 6to psuvash be?
12.06.2009 00:45
i tva mamkamu go vijdah nqkude v drug blog.
цитирай
57. анонимен - прочетете
13.06.2009 14:11
http://magdaonline.com/tag/%d0%b1%d1%8a%d0%bb%d0%b3%d0%b0%d1%80%d0%b8%d1%8f/
цитирай
58. анонимен - гласувайте!
14.06.2009 07:42
Вижте резултатите в секции 58-63 в гр.Кюстендил и тези в 2030-2054 в Пловдив. Вижте и резултатите в Ротердам, Брюксел и Париж - добра екскурзия е била...Нима искате те да решават ВАШЕТО бъдеще? Ако гласуваме повече тяхната тежест намалява!
ГЛАСУВАЙТЕ!!!

цитирай
59. анонимен - do 58
14.06.2009 08:03
ОК 58. За кого? Кой е новото лице в бардака?
цитирай
60. pepi1962 - Пиночет
14.06.2009 21:50
Май ни трябва един Пиночет за 5-6 години.
цитирай
61. анонимен - опомнете се
20.06.2009 16:24
Последно - не разбрах -зад ГЕРБ - Костов ли
или С ГЕРБ -БСП ??
Много нещо оплетохте конците.
PS.При достатъчно мислещи Българи и 125 мандата за ГЕРБ ще е Промяна и Ново начало за България!
цитирай
62. анонимен - ГЛАСУВАЙТЕ!!!
21.06.2009 12:02
http://www.youtube.com/watch?v=dwHu9mF3CAM
цитирай
63. анонимен - само един е изхода
22.06.2009 15:22
Всички от дясно за ГЕРБ с Б и №3
цитирай
64. анонимен - каква демокрация,какви 5 лева?
23.06.2009 15:48
каква демокрация,какви 5 лева?това се нарича милиционерска демокрация на фашистката партия БСП!нали ограбиха собствения си народ и го накараха да работи безплатно без да протестира!гласувайте с краката си за да се осъществи новия социален модел натрапван от медиите!само милиционери гонят цигани наркотрафиканти и бандити из празните и разкъртени улици......
цитирай
65. анонимен - За когото и да се гласува, при тези ...
24.06.2009 16:37
За когото и да се гласува, при тези алтернативи нищо добро не ги чака обикновените граждани. Единствено ще се преразпределят "благата" между властващите и техните "клики". Както казва един мой пpиятел - единствения начин да спечели някой обикновен човек от избоpите, е като заложи на тях. Вече има и букмейкъp,който пpeдлага залози за избоpите (bet7days).
цитирай
66. анонимен - Mislite li she mili-er moje da smyata do 125
24.06.2009 21:56
koi moje da broi do 125
цитирай
67. анонимен - vapros
24.06.2009 21:59
Kade sa misleshti te hora v RB
цитирай
68. анонимен - АЛТЕРНАТИВАТА
24.06.2009 22:56
АЛТЕРНАТИВАТА
Мафията БСП-ДПС тръби че няма алтернатива. Всяко правителство, щяло да има същата икономическа програма. Така се опитва да подмени основния дебат на българското общество с второстепенни –за данъци, за антикризисни мерки и пр.
Основният дебат не е този. Основният проблем на България е самата Мафия. Този факт не омаловажава необходимостта от програма. Напротив. Но Мафията, чрез фалшиви дебати се опитва да изтръгне най-съществената част от нея: Как да отвоюваме родината си обратно от Мафията БСП-ДПС? Защото запазването на статуквото обезсмисля всичко останало. Не защото е маловажно, а защото без тази точка, изчезват ресурсите за реализация на всички останали. Ако ЕС продължи да стопира еврофондовете, ако инвеститорите бягат, ако не работят институции и органи, ако честният човек е незащитен, а престъпника безнаказан, никоя програма няма да ни помогне. Състезания между програми може да има само между честни политически субекти. Мафията БСП-ДПС, не е такъв.Тя е просто Мафия - в нея никога не е имало нищо социално, тя няма дори идеология. (Който не вярва да прочете “Защото сме социалисти” на Станишев, и я съпостави с публикуваното в сайта на депутата на БСП Таско Ерменков, и ще се убеди сам.) Мафията има само престъпни интереси и пропаганда с която ги прикрива. Впила се е в България като кърлеж и се стреми да се задържи с всички средства, за да продължи да я смуче. Какво по-ясно доказателство за това от самата й мръсна предизборна кампания, която клакьорите й се надпреварват да представят за нещо нормално. Затова академичен дебат с Мафията е безсмислен.Когато в домът ти влезе крадец, какъв дебат можеш да водиш с него? Заставаш на вратата на домът си и или той трябва да мине през тебе, или ти през него! Човеци от всички етноси, не се предавайте!
Гласувайте за която и да е партия извън мафиотската гнусотия БСП-ДПС!
цитирай
69. анонимен - алтернативата
25.06.2009 20:31
не е то така,гласувай за коя да е партия,различна от БСП/ДПС."Лидер" нали е президентска партия,на Първанов/Гоце/.Чрез нея той цели да не позволи разследване на сараите и обръчите от фирми на доган.НДСВ също са предатели,те ще бранят имоти
те на кобурга,РЗС и Атака са си направо креатура на комунистите,и ги активират при нужда.Герб и те са пълни с ДС агенти и бивши комунисти,ще заиграят по свирката на БСП,като им каже партията.Само СИНЯТА КОАЛИЦИЯ Е НАДЕЖДАТА.Подкрепете ги,ако искате промяна и достоен живот.И се вслушвайте в това което предлагат нейните представители.Като например връщането на необлагаемия минимум върху доходите...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9470339
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол