Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2022 19:52 - Продаваш ли сърце
Автор: vasisid7 Категория: Поезия   
Прочетен: 4992 Коментари: 1 Гласове:
18

Последна промяна: 04.03.2023 22:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Продаваш ли сърце                                 image

- Добър ден, продаваш ли сърце?

- Остана ми едно такова, наранено ...

- Не мога да го взема, имам две,

едно горещо и едно студено!

С горещото говоря с другите....

Пред тях на показ всеки ден е то,

а на студеното сърце услугите

за мен остават, знаеш ли защо?

Защото всеки път когато се намирам

на някой в прах потънал кръстопът,

в студеното сърце се взирам

и там откривам правилният път....

Но остави това, ръце продаваш ли ?

- Продавам, но уви са хладни ....

- Такива имам вече, вледеняващи,

на мен ръце ми трябват жадни,

да милват нежно и прегръщат здраво,

да вдигат всичко нависоко в небесата,

а не в безсилие увиснали направо

да падат, да се влачат по земята ....

Последно питам, имаш ли очи?

- Продавам две, но жалко че са слепи ...

- Такива търся, с тях не ще личи

безцветното във дните ми нелепи,

С очи на сляп ще виждам по - добре

Къде и как лъжите се пресичат,

кога ръцете всъщност са ръце

и как сърцата почват да обичат .....

                                Marvin Boil

 




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emelika - "Сърцата почват да обичат"
01.12.2022 15:49
и изтриват раните. Възцаряваща живителност възраждат. Горещи длани кътат пулса на живота. В очите се оглежда пак дъгата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 825234
Постинги: 267
Коментари: 922
Гласове: 21072