Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
08.09.2009 12:45 - София без син кандидат кмет?!
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 6459 Коментари: 17 Гласове:
7

Последна промяна: 08.09.2009 12:45


imageВсе повече зачестяват гласовете в синьото политическо пространство, че десните не е необходимо да издигат свой кандидат за кмет на предстоящите избори за градоначалник в столицата. Аргументите са най-разнородни –от резонното твърдение, че тоя кандидат няма никакви шансове, до притеснителната декларация, че е необходимо да се оправи първо собствената кочинка. (това последното, като го чуя, не знам защо си представям, отцепвания, отлюспвания, изключвания, скандали и други мили сини и тъмносини родни картинки...)   Водени от презумпцията, че кметските избори в София са предварително загубени и че няма смисъл да се влагат време и средства за загубена кауза, най-добре ще да е всички кандидат-кметове и кандидати за кандидат-кметове да вземат да се откажат от участие и да гледат изборното действие отстрани. Така хем партиите ще спестят по някой и друг лев, хем няма да се излагат с неизбежния разгром. На изборите ще има един кандидат -човекът на ББ, а всички ние, избирателите, с бодра песен на уста ще се отправим към урните. Познато звучи, нали?   За да не стане това е необходимо ръководствата и на ДСБ и на СДС да не се подмотват, както обикновено, а бързо да стигнат до споразумение за издигане на общ кандидат, да изберат кандидата и да се впуснат в предизборна кампания. Разбира се човекът не трябва да е някой немощен старик или пък арогантно юпи, каквито нещастни кандидатури за кмет или за президент вече сме виждали. Не трябва да е и някой партиец, за който сред хората, къде с право, къде с неправо е разпространено мнението, че е свързан с корупция и далавери. И да не му липсва мъжеството и куража да се впусне в предварително изгубени избори. Щото и за това се иска дупе!   Всеизвестно е, че кандидата на ГЕРБ ще бъде посочен от ББ и подкрепата на такъв един, кандидат, независимо дали е ченге или не, ще докара сините до конфузното положение да подкрепят една вождистка партия, където нищо не може да стане без позволението и одобрението на Батко. Защото някак си бързо и неусетно сред обществото се наложи факта, че България се управлява вече от един единствен човек. Много хора приемат това за нормално, вкл. голяма част от сините. Идеите и принципите от които се ръководят двете сини партии обаче, едва ли могат да им позволят подкрепата на един такъв кандидат. Това само би довело до постепенното преливане на СДС в ГЕРБ и до окончателното превръщане на ДСБ във второстепенна квартална партия.   И за децата вече е ясно, че и магаре да посочи Бойко за кандидат за кметските избори в София, животното ще спечели и то с убедителна преднина. Просто повечето от избирателите на генерала хич не ги еня за личността на техния кандидат. Те са такъв тип -обичат едноличното управление, където един Вожд поема всичките отговорности, включително, ако може и техните. Предпочитат сигурността пред свободата и с готовност ще изберат верния човек.  Не такива, обаче са десните избиратели и е справедливо и честно да им се даде възможност да гласуват, защото иначе има реална опасност те да забравят за ДСБ и СДС за доста дълго време. „Десни” партии в България колкото щеш.   София без син кандидат-кмет!? Самото съчетание от тези думи поражда изненада и безкрайно учудване у редовия син избирател, който хич не го е еня за тънките партийни сметки и стратегически анализи на ръководствата на сините.

image



Гласувай:
7



1. анонимен - А кои ще предложат кандидат?
08.09.2009 13:16
Нали в ръководството са същите/почти/ хора, чиито кандидат загуби миналите избори от ББ.
Колко ще повярват на новия кандидат - та дори да загуби, да бъде с достойнство!
Не става ли огледална ситуация - щом го предлага Костов, ще гласуваме ...и каквото сабя покаже!
СДС и ДСБ вече трябваше да коментират програми, платформи за града ви през следващите години.Не следя от близо, защото не ме касае пряко. Но чувал ли си, чел ли си нещо такова
Не съм овца /всеки си има самочувствие:)/, но не искам да ме правят на патка!
Тъжно, тъжно - що е то "дясно" и има ли почва у нас?
цитирай
2. estrella - Ето това
08.09.2009 13:47
"Те са такъв тип -обичат едноличното управление, където един Вожд поема всичките отговорности, включително, ако може и техните" много боли и е много вярно.
Да разбирам ли, че ти не си за Мартин Заимов? Изненадана съм, че той не се кандидатира пак, честно казано.
цитирай
3. mamkamu - +
08.09.2009 13:55
tit написа:
Нали в ръководството са същите/почти/ хора, чиито кандидат загуби миналите избори от ББ.
Колко ще повярват на новия кандидат - та дори да загуби, да бъде с достойнство!
Не става ли огледална ситуация - щом го предлага Костов, ще гласуваме ...и каквото сабя покаже!
СДС и ДСБ вече трябваше да коментират програми, платформи за града ви през следващите години.Не следя от близо, защото не ме касае пряко. Но чувал ли си, чел ли си нещо такова
Не съм овца /всеки си има самочувствие:)/, но не искам да ме правят на патка!
Тъжно, тъжно - що е то "дясно" и има ли почва у нас?


Сега не е въпроса колко ще повярват на синия кандидат, а колко няма да повярват на Бойко и БСП!
Естествено, че дясното няма почва у нас при целия тоя лумпенизиран народ. Но при употреба на правилните торове ... ;)
цитирай
4. mamkamu - +
08.09.2009 13:57
estrella написа:
"Те са такъв тип -обичат едноличното управление, където един Вожд поема всичките отговорности, включително, ако може и техните" много боли и е много вярно.
Да разбирам ли, че ти не си за Мартин Заимов? Изненадана съм, че той не се кандидатира пак, честно казано.


Всъщност нямам нищо против Мартин Заимов, но според мен той ще отблъсне повече избиратели, отколкото ще привлече!
цитирай
5. tili - Предполагам, че
08.09.2009 15:05
си видял снощния ми постинг за блогърска независима кандидатура. ББ и Царя показаха, че у нас няма стабилно общество за стабилни партии. Като имам предвид и срамните сцени по време на парламентарните избори и напускането на Върбанов - нещо ми писна от тънки сметки и разправии! За първи път в живота си решавам да се присъединя към незвисима група. трябва и нашият глас да се чуе някъде! Погледни назначенията на ББ, неловкото положения, в което се намират сините в НС. Умирам от срам, без да съм направила нещо от което да се срамувам... Трябва да се прави нещо ново - това е!!!
цитирай
6. mamkamu - Да
08.09.2009 15:24
tili написа:
си видял снощния ми постинг за блогърска независима кандидатура. ББ и Царя показаха, че у нас няма стабилно общество за стабилни партии. Като имам предвид и срамните сцени по време на парламентарните избори и напускането на Върбанов - нещо ми писна от тънки сметки и разправии! За първи път в живота си решавам да се присъединя към незвисима група. трябва и нашият глас да се чуе някъде! Погледни назначенията на ББ, неловкото положения, в което се намират сините в НС. Умирам от срам, без да съм направила нещо от което да се срамувам... Трябва да се прави нещо ново - това е!!!


Да, аз харесвам начина на мислене на Теодор Дечев и понякога понаглеждам блога му... Понякога навлиза в подробности, повече отколкото мога да понеса, ама т`ва да му е! Засега съм заел изчаквателна позиция! Все пак искам да видя, какво ще направят сините. Един добър вариант е те да го подкрепят.

От друга страна пък Дечев е неразпознаваем сред масовата публика и никак няма да може да направи пробив! Не знам...
цитирай
7. анонимен - Не ти трябва кандидат безмозъчно ...
08.09.2009 16:42
Не ти трябва кандидат безмозъчно същество. Сега е време сините да се консолидират и да заздравят редиците
цитирай
8. luben - Не знам
08.09.2009 17:42
дали за щастие или нещастие отново съм съгласен с думите ти. Щото съм си ги мислил точно така. Макар и вече поотдалечен от политиката и оставам на дълбокото убеждение, че човек трябва да гласува. Иначе няма право да е недоволен от кмет/правителство/президент.

А стратегическите сметки на повечето партии - дело на умни политолози, изтънчени анализатори и вещи играчи ... до момента скапват техните избиратели / (наша скромна милост наречена електорат - е - без ДПС, дето гласуват под строй и по заповед на падишаха си, но и неговото време изтече - за жалост - безславно).

Според мен (нали за това са блоговете и коментарите към тях) сините трябва да излязат от партийността си и да изберат нови лица, които все пак имат понятие от обществен живот и политика. И ... разбира се - да не са червени или мутри.
цитирай
9. mamkamu - До анон. 7
08.09.2009 18:05
Само не разбрах, кой е безмозъчно същество. Аз или евентуалния кандидат на сините :)
цитирай
10. mamkamu - До luben
08.09.2009 18:08
И аз мисля, че един непартиен кандидат би имал по-големи шансове!

Не за победа, а поне за балотаж, де :)
цитирай
11. анонимен - каква файда
08.09.2009 18:25
за внука на клетвопрестъпник,предател и съветски шпионин софиянци няма да гласуват...за световно неизвестния - също.. я си представете пък въобще кмет на сфия - 4-ти в иерархията на държавата при премиер ББ и който няма да позволи да бъде мръднат нито един от замовете и началници в общината назначени от него и който ще играе к8акто му свири батБ иначе няма пари и пр.и пр.жива мъкаоще повече че след 2 мандата ББ си има виждане по всички въпроси на управлението и стопанисването на столицата от които няма да се откаже,ако ще и Ив К да му стане кмет - но пък и нищо чудно да сработи,както е сработвала групичката Цв.Б. ББ Сл.Хр.и Ив.К.както се разбра от медиите на скоро. Но пък тогава каква файда за сдс или т.нар.дясно Пуснете ГЕРБА пък ако щете и не гласувайте с вас или бед вас пак него ще избера
цитирай
12. haralanov - Здравей,приятелю!
08.09.2009 18:43
Изцяло съм съгласен с теб!Колкото и неполитическо да е,от много време насам,съм си мислел,че подходящ кмет за София(а защо не и за Президент след две години..?)и то издигнат от Синята Коалиция би бил Кирил Маричков.Хем е почтен,хем е и популярен...
цитирай
13. rummi - надявам се да имаме син кандидат,
08.09.2009 20:17
и то избираем. обратното би било най-малко странно.
цитирай
14. mamkamu - Изцяло съм съгласен с теб!Колкото и ...
09.09.2009 09:05
haralanov написа:
Изцяло съм съгласен с теб!Колкото и неполитическо да е,от много време насам,съм си мислел,че подходящ кмет за София(а защо не и за Президент след две години..?)и то издигнат от Синята Коалиция би бил Кирил Маричков.Хем е почтен,хем е и популярен...


Това ще бъде добър стратегически удар :) Само има един проблем: Дали той ще се съгласи?
цитирай
15. mamkamu - и то избираем. обратното би било ...
09.09.2009 09:05
rummi написа:
и то избираем. обратното би било най-малко странно.


Не знам дали ще е избираем, щото при това положение...
цитирай
16. rummi - mamkamu, положението си е положение,
09.09.2009 10:59
а предложението - предложение.
цитирай
17. emil60 - Уникален си авторе, аз не мога така!
11.09.2009 13:34
"И за децата вече е ясно, че и магаре да посочи Бойко за кандидат за кметските избори в София, животното ще спечели и то с убедителна преднина."
Това е връх на всички анализи и коментари!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9470117
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол