Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.09.2009 12:26 - Дезинформация, пропаганда или просто невинна лъжа
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 7781 Коментари: 32 Гласове:
13



Откриването на нови детски градини е похвална и народополезна работа, особено на фона на все по-хващащите липса места в тях. Така  пичовете в общината отговарят на обществения повик на една все по-пренаселена столица, понапълнила се вследствие на огромния приток от работещи в нея от всички краища на родината ни. После Гастарбайтерите  водят след себе си и семействата си и изведнъж идва момента, в който местата в детските градини стават кът.   Та след малко министър-председателят ще открие една такава нова детска градина на „Симеон” 225.   Браво, ръкопляскам аз! Тия правят нещо за хората! И понеже съм живял доста време в този квартал, си викам: Абе я да видя, къде точно я отварят тая градина.. Проверявам адреса с BGMaps и какво да видя:  image   Я! Тия от сайта сложили детската градина на картата, още преди да бъде открита. После се вглеждам по-отблизо и истината блясва, като халогенка на хамър в тъмна нощ. Ами да, това си е старата детска градина до градинката „Св. Троица”?! Защо по-дяволите, тия от пресцентъра на столична община тогава пишат „нова”? Ето съобщението. Подчертаното разбира се, е от мен.  image   Прави впечатление двукратното споменаване на думата „нова” по отношение на заведението, а то хич не е ново. Нова е допълнителната сграда, която мернах скоро минавайки от там. Това също е похвално и ще донесе бонус точки на Бойко и не разбирам, защо трябва да бъде преиначавано. Всъщност разбирам! „Откриване на нова детска градина” звучи много по-тежко и пропагандно отколкото „откриване на нов сграден фонд” или „откриване на нова сграда към 53 целодневна детска градина”.   И още нещо, което остава загадка за мен. Местата се увеличават със 100 или стават общо 100. Щото според това, до сега са били 96?!     Невинна лъжа, тънка пропаганда или чиста дезинформация е поднесеното ни от пресцентъра на столична община? Все тая! И в трите случая това ще е обидно към софиянци и най-вече за тия, дето живеят отсреща ;)

image



Гласувай:
13



1. flyco - ...
11.09.2009 13:12
Според мен този, който е одобрил текста за публикуване е пресметнал, че няма по-голям от хляба.
цитирай
2. mamkamu - Според мен този, който е одобрил ...
11.09.2009 13:26
flyco написа:
Според мен този, който е одобрил текста за публикуване е пресметнал, че няма по-голям от хляба.


Ама, неговия хляб ли ;)
цитирай
3. emil60 - Разбира се, че всичко може да се провери, но:
11.09.2009 13:27
Когато се изпълнява един проект за ремонт, преустройство или нов строеж се гледат две неща:
1. Съществуващо положение
2. Създадено и направено след периода на преустройване.
Гледа се разликата между двете и тогава се прави сравнение. Тук трудно мога да бъда убеден, въпреки че разбирам емоционалната настройка на Алековия Българин: - Всички са маскари!
цитирай
4. mamkamu - До emil60
11.09.2009 13:31
Нещо не те разбрах, ама може причината да е в мен :)
цитирай
5. pontis - Емил иска да каже, че има нещо ново в сградата
11.09.2009 13:37
:) поне частично. Вероятно има нещо ново.
цитирай
6. mamkamu - :) поне частично. Вероятно има нещо ...
11.09.2009 13:45
pontis написа:
:) поне частично. Вероятно има нещо ново.


А-а-а-а! Зацепих :)
цитирай
7. emil60 - Извинявай, ще ти кажа!
11.09.2009 13:46
Известно време трябваше да живеем в друго жилище... Наложи се преди да влезем да почистим, да подредим и да направим баня... Нямате представа колко време и пари ми отнеха тези дейности - от април до септември... Та затова не съдя тези които откриват дори уличка от 100 метра - лесно се познава какво е направено... По тази, а и по-много други причини не бързам да съдя... Както един младеж, може би и с право репликира новината за метрото: - Има си хас да не го открият... Строят го от 1976 година... Нали съм си на години, може и да ми се посмеете... благодаря... пасейки, пасейки...
цитирай
8. mph - :)
11.09.2009 13:49
Прекрасно, че са ремонтирали и пристроили. Ама да си кажат така. Затова става дума.Аз поне имам спомен за тази градина повече от двадесет години.
Прочее, лесно могат да открия и други нови. Просто да изкарат от тях районните администрации.
цитирай
9. mamkamu - До mph
11.09.2009 13:54
Да, мен това ме дразни, подмяната на едни думи с други! Новоговор някакъв ;)
цитирай
10. gothic - Ремотнираха
11.09.2009 14:12
я пред очите ми. Никак не ми приличаше на ново строителство :)
цитирай
11. mamkamu - +
11.09.2009 14:21
gothic написа:
я пред очите ми. Никак не ми приличаше на ново строителство :)


Абе нещо поразшириха май, ама съм я виждал два-три пъти тая година!

Въпросът тук е, какво разбира общината под словосъчетанието "нова детска градина"?
цитирай
12. tili - Защото и аз като
11.09.2009 14:54
минах оня ден по ул.Лозенец, видях, че в двора на старата детска градина нещо се зида. Оказа се, според табелата, че правят ново крило. Та и тази в св. Троица ще да е подобна радост. А колко детски градини изпродадоха в годините... На идеални места, в паркова среда... Не'ам думи! Това е положението.
цитирай
13. mamkamu - +
11.09.2009 15:08
tili написа:
минах оня ден по ул.Лозенец, видях, че в двора на старата детска градина нещо се зида. Оказа се, според табелата, че правят ново крило. Та и тази в св. Троица ще да е подобна радост. А колко детски градини изпродадоха в годините... На идеални места, в паркова среда... Не'ам думи! Това е положението.


Т`ва е щото щото има заинтересовани да е така! А пък заинтересованите да не стават такива неща, още не са го осъзнали ;)
цитирай
14. emil60 - Ей сега пускам една истинска ефективна присъда!
11.09.2009 15:32
Това е наистина наказание - доживотен затвор за държавник!
цитирай
15. flyco - Re: 7. emil60
11.09.2009 15:32
Никой не ти се смее. Става дума за това, че едно преустройство е изтипосано като завършване на нов строеж. На практика е имало една детска градина преди строителството, а след приключването му пак има една детска градина. Няма две, няма една нова и една стара, има пак една детска градина - толкова. Четейки обаче текста излиза, че усилията на управата на Софийска община са довели до това да се открие Нова детска градина, контекстно се разбира, че тя е проектирана и построена "на зелено" това идва от думата "нова". Фактически никой не е излъгал, защото обновена и нова е почти едно и също, само дето не е.
цитирай
16. tili - Това са напъните
11.09.2009 15:41
за кметските избори наесен.
цитирай
17. mamkamu - Вярно
11.09.2009 15:48
tili написа:
за кметските избори наесен.


Вярно, това е основното! Само да не се изпуснат в гащите с тия техни напъни :)
цитирай
18. flyco - =
11.09.2009 15:51
герджика, а?
цитирай
19. анонимен - Ами тя е по-голяма от старата сградка
11.09.2009 16:12
какво толко злобеете?Първо вижте после пишете.
цитирай
20. анонимен - става въпрос за чисто нов корпус
11.09.2009 16:16
за 4 групи - 100 деца....какво толкова не разбирате?
цитирай
21. mamkamu - Ами
11.09.2009 16:29
анонимен написа:
какво толко злобеете?Първо вижте после пишете.


Ами аз съм го видял и за това казвам, че това не е нова детска градине, а разширение на стара! Ако щеш нов сграден фонд... Можеше да се нарече дори "новата сграда на 53 ЦДГ. Дразни ме играта с думите ;)
цитирай
22. mamkamu - за 4 групи - 100 деца. . . . какво то...
11.09.2009 16:39
анонимен написа:
за 4 групи - 100 деца....какво толкова не разбирате?


Значи до сега градината е била за 96, а сега с новите 100 става за 196 деца? Така ли е, че нещо ми убягва мисълта?
Да не са 100? +Четири нови места? Не звучи за пред медиите!

Иначе браво за новия корпус, но що не го написаха просто и ясно така?
цитирай
23. анонимен - за 4 групи - 100 деца. . . . какво то...
11.09.2009 16:48
mamkamu написа:
анонимен написа:
за 4 групи - 100 деца....какво толкова не разбирате?


Значи до сега градината е била за 96, а сега с новите 100 става за 196 деца? Така ли е, че нещо ми убягва мисълта?
Да не са 100? +Четири нови места? Не звучи за пред медиите!

Иначе браво за новия корпус, но що не го написаха просто и ясно така?

да още съвсем нови 100 места.......извинете но 4 нови места е безумно да си помислите ;)
цитирай
24. mamkamu - за 4 групи - 100 деца. . . . какво то...
11.09.2009 18:15
анонимен написа:
mamkamu написа:
анонимен написа:
за 4 групи - 100 деца....какво толкова не разбирате?


Значи до сега градината е била за 96, а сега с новите 100 става за 196 деца? Така ли е, че нещо ми убягва мисълта?
Да не са 100? +Четири нови места? Не звучи за пред медиите!

Иначе браво за новия корпус, но що не го написаха просто и ясно така?

да още съвсем нови 100 места.......извинете но 4 нови места е безумно да си помислите ;)


Понеже съм предубеден малка към политическия новоговор, взех че попрегледах новинарските сайтове отразили събитието.
Дарик нюз: "53-та Целодневна Детска Градина разполага с четири групи и поема 100 деца".
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=398191
Какво по-ясно от това! 4 места + :)

А иначе евала, че са създали по-добри условия на децата, но тук става въпрос за първоначалната информация на общината, създаващо впечатление за изцяло нова детска градина.
цитирай
25. анонимен - Има и други сайтове отразили съб...
11.09.2009 21:53
Има и други сайтове отразили събитието, явно не четете достатъчно
цитирай
26. rummi - mamkamu, много раздразнителен си станал, човече :-)
11.09.2009 22:27
е, щом те дразни - О.К.
цитирай
27. анонимен - мамка му
12.09.2009 09:20
и мен ме дразни
цитирай
28. анонимен - ха, ха, ха
12.09.2009 09:22
нищо ново под слънчето:)))))
цитирай
29. emil60 - Мамка му, ама не на мамкаму, а на нашата журналистика
12.09.2009 17:33
Наистина, като се разприказвахме, за малко да ракрием точните данни за събитието, но това не наша работа, след като толкова медии се напъват да докажат колко са велики... Май само Уикенда се справя добре, за добро или за лошо - 323000 тираж, ама не ги харесвам и тях... Къде ли не чета, ама се убеждавач, че журналистиката е изкуство, което малко хора го владеят...
цитирай
30. raylight - Имам аз
13.09.2009 09:08
едно писание за ПР-а...
цитирай
31. mamkamu - Е
14.09.2009 16:29
rummi написа:
е, щом те дразни - О.К.


Е не бях си пил хапчетата ;) обаче днес съм по-добре :)
цитирай
32. rummi - mamkamu :-))))))
14.09.2009 18:18
ами аз нещо не успях да се подразня, защото, както се казва в една известна детска книжка: "Виждал съм хълмове, в сравнение с които този ми изглежда като равнина". (цитирам по памет, и то моята, така че... :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9471192
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол