Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
13.10.2009 14:30 - ДСБ И СДС – новите асоциирани членове на ГЕРБ
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 7404 Коментари: 35 Гласове:
16



imageВчера и СДС си направи политическо харакири, последвайки съюзника си ДСБ. Столичната организация на сините подкрепи човекът посочен от Бойко и окончателно се отказа от участие в изборите за кмет на столицата. Така двете партии поеха по дългия път водещ към политическото небитие и още по-големия изборен разгром след две години.   Явно последната загуба на парламентарните избори, трайно е увредила мозъчната дейност в ръководните глави на тези партии и те с готовност прегърнаха по-големия Батко, без да осъзнават, че едно такова действие тотално ги обезличава в очите на техните избиратели. Оправданията от сорта, че са от едно политическо семейство с ГЕРБ, че ако са против ГЕРБ, са за комунистите и че ГЕРБ са спечелили доверието на хората и Запада и за това ще подкрепят Фандъкова могат само да предизвикат бурен смях в залата. Тези аргументи биха важели при едно евентуално присъединяване на двете сини партии към ГЕРБ, но не и при конкретна ситуация, като случаят Фандъкова.   Нека бъде ясно! Това, че Европейската народна партия прие в редиците си ГЕРБ не означава автоматично, че Бойко и неговите хора са типични представители на европейската десница. Ако се направи проучване сред привържениците на Сините и им бъде зададен елементарния въпрос: „Смятате ли ГЕРБ за дясна партия?”, всички знаем, какъв ще е отговорът. Съгласен съм, че подкрепата за ГЕРБ на парламентарно ниво, трябва да остане, поне докато ония държат „вярната” посока, но това не означава, че същата тази подкрепа може да се прехвърля автоматично и в София, само защото според социологическите проучвания сините нямат никакъв шанс. Защото може и след две години анкетите да показват шанс нула! Що ще се хабят тогава да участват и в тях! После може същото да направят и на следващите, парламентарни... Така всички ще заобичаме Вожда и ще живеем мирно и щастливо, а единствената що годе свястна опозиция ще се окажат бесните кучета от БСП, макар че и там взеха нещо да се цепят. И един хубав ден май ще се окаже, че държавата се ръководи еднолично по всички показатели, защото едва ли някой вярва, че ГЕРБ е демократична партия, където решенията се взимат с мнозинство?! Всички знаем, кой ги взима!   И нека бъдем откровени! Единствения начин сините отново да управляват е при провал на ГЕРБ в управлението. Един такъв провал ще рефлектира остро на състоянието на държавата, като цяло и на отделния неин гражданин. Тогава на бял кон няма да се върне Костов, а за съжаление Станишев, защото сините ще са достатъчно обезличени с подобни странни ходове и навярно подкрепа движеща се около опасните 4%.   Ако пък всичко това е част от някакъв стратегически план на Синята коалиция за постепенното превземане на властта, тогава моля да бъда извинен, но все си мисля, че избирателят е по важен от политическите сметки. И не беше ли по достойно, когато си безсилен да издигнеш свой кандидат, да не подкрепяш този, когото твоите симпатизанти не искат! Щото заместник кметското място се получава лесно, но доверието на избирателите се задържа трудно!

image


Тагове:   местни избори,


Гласувай:
16



1. miralyub - подкрепата е елитарна. надолу ще се ...
13.10.2009 14:33
подкрепата е елитарна.
надолу ще се гласува кой както намери за добре, а повечето ще се въздържат. сигурна съм.
цитирай
2. анонимен - Изводът е:
13.10.2009 14:33
гласувайте за Теодор Дечев!
http://parasol.blog.bg/politika/2009/10/13/otpadat-poslednite-zadryjki-pred-sinite-izbirateli.414865

Така навремето Ииван Костов обезличи партиите от коалицията СДС, като ги направи "присъдружни", а власт добиха местните клубове, в които влязоха политическите шмекери и търговци. Сега ДСБ и СДС ще станат присъдружни на ГЕРБ....
цитирай
3. анонимен - Стратегия ли?
13.10.2009 15:07
Кой ти мисли за след четири години!Има само "сега".
За съжаление!
цитирай
4. mamkamu - :)
13.10.2009 15:09
miralyub написа:
подкрепата е елитарна.
надолу ще се гласува кой както намери за добре, а повечето ще се въздържат. сигурна съм.


То това е ясно! Синия избирател не можеш да му кажеш, за кого да гласува. Елитът е за бой :)
цитирай
5. mamkamu - :)
13.10.2009 15:21
parasol написа:
Изводът е:
гласувайте за Теодор Дечев!
http://parasol.blog.bg/politika/2009/10/13/otpadat-poslednite-zadryjki-pred-sinite-izbirateli.414865

Така навремето Ииван Костов обезличи партиите от коалицията СДС, като ги направи "присъдружни", а власт добиха местните клубове, в които влязоха политическите шмекери и търговци. Сега ДСБ и СДС ще станат присъдружни на ГЕРБ....


С извода за гласуването съм съгласен :)

С изводът ти за Иван Костов, обаче не съм. Именно превръщането на СДС в партия го спря от понататъшно разцепление и люспене. А със шмекери и търговци, беше пълно и из всички тези партии и партиики. Както и да е...
цитирай
6. mamkamu - :)
13.10.2009 15:22
tit написа:
Кой ти мисли за след четири години!Има само "сега".
За съжаление!


Абе все се надявам, ама...
цитирай
7. gantree - @ mamkamu
13.10.2009 17:06
Вгледай се. :))))) В очите й. Не е ли красива?
Как да не я подкрепи човек?

Хахах
цитирай
8. boristodorov56 - Всичко заченато от грешници-
13.10.2009 17:59
умира в грях заедно с праведните!



цитирай
9. mamkamu - :)
13.10.2009 18:55
gantree написа:
Вгледай се. :))))) В очите й. Не е ли красива?
Как да не я подкрепи човек?

Хахах


Сега разбирам, че причината за всичко била любовта! Това осветлява нещата в неподозирани нюанси :)))
цитирай
10. mamkamu - :)
13.10.2009 18:58
boristodorov56 написа:
Всичко заченато от грешници-
умира в грях заедно с праведните!





Аааа! Не искам да умирам ;)
цитирай
11. thetrooper - Говориш за подкрепа на ГЕРБ
13.10.2009 19:26
в Парламента, а опозиция в София.

Да, ама обикновените хора не се вглеждат в "тънката" разлика, даже много често не я правят. За тях или сме с управляващите, или сме в опозиция.
цитирай
12. cefulesteven - Какво можем да направим, освен във ...
13.10.2009 19:42
Какво можем да направим, освен във виртуала колкото се може по-силно да подкрепим Теодор Дечев. Аз също, с това заставам срещу политическата сила на която принципно съм симпатизирал и в момента ще е с ГЕРБ. Изборът ми си е личен, нядявам се и на повечето сини симпатизанти да е такъв.
цитирай
13. gantree - :))))
13.10.2009 20:43
mamkamu написа:
Сега разбирам, че причината за всичко била любовта! Това осветлява нещата в неподозирани нюанси :)))

Мани, майтапим си се ние, ама ще видиш ти, като спечели Теодор Дечев. :))
Ще напълни цялата община с блогъри, и тогава блог.бг ще фалира, помни ми думата :)))
Цефуле, предполагам, ще стане нещо като "завеждащ отдел малолетни палавници", или нещо такова.
цитирай
14. анонимен - :))) - gantree,
13.10.2009 21:34
общината ще фалира, щото блогърите пак в Блогбегето ще висят!:))
Ама като спечели - ще видим!!!
цитирай
15. mamkamu - :)
13.10.2009 21:51
thetrooper написа:
в Парламента, а опозиция в София.

Да, ама обикновените хора не се вглеждат в "тънката" разлика, даже много често не я правят. За тях или сме с управляващите, или сме в опозиция.


Сам разбираш, че разликата се долавя. Иначе още на парламентарните избори трябваше да се откажем и да подкрепим ГЕРБ ;)

Говоря в първо лице, защото цял живот съм гласувал за ДСБ (преди за СДС). Даже моите приятели ме бяха провъзгласили за виден непоправим костовист :)))
цитирай
16. mamkamu - :)
13.10.2009 21:55
cefulesteven написа:
Какво можем да направим, освен във виртуала колкото се може по-силно да подкрепим Теодор Дечев. Аз също, с това заставам срещу политическата сила на която принципно съм симпатизирал и в момента ще е с ГЕРБ. Изборът ми си е личен, нядявам се и на повечето сини симпатизанти да е такъв.


Да, но засега виртуала не стига! Е, пак е нещо :)
цитирай
17. mamkamu - :)
13.10.2009 22:04
gantree написа:
mamkamu написа:
Сега разбирам, че причината за всичко била любовта! Това осветлява нещата в неподозирани нюанси :)))

Мани, майтапим си се ние, ама ще видиш ти, като спечели Теодор Дечев. :))
Ще напълни цялата община с блогъри, и тогава блог.бг ще фалира, помни ми думата :)))
Цефуле, предполагам, ще стане нещо като "завеждащ отдел малолетни палавници", или нещо такова.


Що бе, общината може да се ръководи и от тук! Заповедите на кмета ще се публикуват в блог.бг, а всички служители от общинската администрация, ще бъдат задължени да си направят блог! Иначе...

А Цефула трябва да е поне заместник кмет по този ресор! Много важен ресор :)))

Нещо много на смях взехме да го избиваме! Да не е само истеричен :))))))))))))))))))))))))
цитирай
18. mamkamu - :)
13.10.2009 22:08
tit написа:
общината ще фалира, щото блогърите пак в Блогбегето ще висят!:))
Ама като спечели - ще видим!!!


Аз за това предлагам блог.бг да стане официален орган на общината. Така нещата ще се допълват в един неподозиран синхрон на полезното с приятното :)))))))
цитирай
19. rumyrayk - общината ще фалира, щото блогърите ...
13.10.2009 22:50
mamkamu написа:
tit написа:
общината ще фалира, щото блогърите пак в Блогбегето ще висят!:))
Ама като спечели - ще видим!!!


Аз за това предлагам блог.бг да стане официален орган на общината. Така нещата ще се допълват в един неподозиран синхрон на полезното с приятното :)))))))



ох, тази дума `орган`...:)
цитирай
20. анонимен - тия тъмносините пак взеха да се п...
13.10.2009 23:02
тия тъмносините пак взеха да се пеняват. що не се скриете някъде бе. не виждате ли, че вашrте политици са умрели отдавна. да не ви приседне смеха!
цитирай
21. mamkamu - :)
13.10.2009 23:04
rumyrayk написа:
mamkamu написа:
tit написа:
общината ще фалира, щото блогърите пак в Блогбегето ще висят!:))
Ама като спечели - ще видим!!!


Аз за това предлагам блог.бг да стане официален орган на общината. Така нещата ще се допълват в един неподозиран синхрон на полезното с приятното :)))))))



ох, тази дума `орган`...:)


Ами неизбежна е :) На където и да погледнеш...
цитирай
22. mamkamu - Е!
13.10.2009 23:06
анонимен написа:
тия тъмносините пак взеха да се пеняват. що не се скриете някъде бе. не виждате ли, че вашrте политици са умрели отдавна. да не ви приседне смеха!


И ти ми се струваш малко умрял, ама...

За къде без смях. Не всеки го може :)
цитирай
23. libertybell - :(((
14.10.2009 01:52
вече като чуя за "сестринските" партии ми се повдига!
цитирай
24. mamkamu - :)
14.10.2009 08:39
libertybell написа:
вече като чуя за "сестринските" партии ми се повдига!


Условен рефлекс, а :)))
цитирай
25. анонимен - Изводът е: гласувайте за Теодор ...
14.10.2009 09:26
mamkamu написа:
parasol написа:
Изводът е:
гласувайте за Теодор Дечев!
http://parasol.blog.bg/politika/2009/10/13/otpadat-poslednite-zadryjki-pred-sinite-izbirateli.414865

Така навремето Ииван Костов обезличи партиите от коалицията СДС, като ги направи "присъдружни", а власт добиха местните клубове, в които влязоха политическите шмекери и търговци. Сега ДСБ и СДС ще станат присъдружни на ГЕРБ....


С извода за гласуването съм съгласен :)

С изводът ти за Иван Костов, обаче не съм. Именно превръщането на СДС в партия го спря от понататъшно разцепление и люспене. А със шмекери и търговци, беше пълно и из всички тези партии и партиики. Както и да е...


Участвах в тия порцеси, знам какво и как стана. Когато имаше партии, имаше и повече задръжки и взаимен контрол, а с местните клубове настана същинска офеизация на СДС.
Не беше случайно това падане на авторитета за няколко години, та до днешната маргинализация.
цитирай
26. gantree - @ parasol
14.10.2009 11:42
parasol написа:
Участвах в тия порцеси, знам какво и как стана. Когато имаше партии, имаше и повече задръжки и взаимен контрол, а с местните клубове настана същинска офеизация на СДС.

Повече задръжки и контрол - глупости, пълни глупости. Дори и най-малката мижава и измислена "партийка" в онази коалиция, съставена обикновено от "лидера" й и семейството му, имаше равен глас с основните и можеше без проблем да блокира всяко решение, обикновено срещу добро заплащане. Та, ае поне си трайте вие, вечно плачещите по възможностите за изнудване и забогатяване, които даваше коалицията СДС отпреди 15 февруари 1997-а. Не само вие сте сред участвалите.

Костов те бил обезличил, пишеш още. Нали знаеш как е станало това? Просто е бил по-добрият. А ти си бил по-некадърния, по-слабия, и най-вече - онзи, който е загубил поради слабостта си. Дванайсет години са минали вече, и още мрънкаш, че те боли гърба. Вместо това можеш да свършиш нещо полезно. Или поне да се пробваш.
цитирай
27. jedi - Слаб 2 за тоя срок
14.10.2009 13:00
Следващият трябва да е 6-ца, за да им пиша 4-ка;)
Излагация голяма.
цитирай
28. gantree - @ jedi
14.10.2009 13:26
jedi написа:
Следващият трябва да е 6-ца, за да им пиша 4-ка;)
Излагация голяма.

Ти недей така, с двойките наред.
Личо Гогов от СДС София първи обяви, че СДС ще подкрепят ГЕРБ.
Нека да не го забравяме това толкова бързо. :))
цитирай
29. luben - жалко звучи заглавието, но
14.10.2009 13:39
тонът му е ужасно верен. Май за 2-ри път няма да гласувам... (след като преди време се избираше между ББ или ТД)
цитирай
30. mamkamu - :)
14.10.2009 14:01
jedi написа:
Следващият трябва да е 6-ца, за да им пиша 4-ка;)
Излагация голяма.


Значи нямат право на никаква грешка :) Иначе тройка или двойка! А поправителни тук няма :)))
цитирай
31. mamkamu - :)
14.10.2009 14:07
luben написа:
жалко звучи заглавието, но
тонът му е ужасно верен. Май за 2-ри път няма да гласувам... (след като преди време се избираше между ББ или ТД)


Е, помисли пак де :) Може би има за кого :)
Аз избрах Теодор Дечев, ама чакай да видиме, дали ще го регистрират :)
цитирай
32. rat - Е Вие какво предлагате? Десен ка...
14.10.2009 14:37
Е Вие какво предлагате? Десен кандидат, който да бъде издухан и победен с разлика в пъти от кандидата на ГЕРБ. То като се критикува някаква политика трябва да се види каква е нейната алтернатива. Една такава разгромна загуба няма ли да бъде далеч по унищожителна за останките наречени ДСБ и СДС, второто изобщо съществува ли още?
цитирай
33. teodordetchev - Малко късно съобщавам, но:
14.10.2009 14:54
Днес, 14 октомври 2009 г., от 17:00 до 19:30 ще събираме подписи в сладкарница "Авенс". Намира се на много лесно място - на ъгъла на "новия булевард" - Тодор Александров и ул. Софроний Врачански.

Това е точно мястото между училище "Св. Климент Охридски" и хотел "АНЕЛ" - недалече от спирката на широкорелсовия трамвай за Дружба и от седалището на Лукойл.

Официалният адрес е ул. "Софроний Врачански" № 13.
цитирай
34. teodordetchev - Да не забравя ...
14.10.2009 14:54
... Имам всички основания да смятам, че ще бъда регистриран ... :)
цитирай
35. luben - Може би..
14.10.2009 16:11
ще трябва да прочета повече за Теодор... погледнах една негова статия за паметника на СА и ... абе доста интересни неща, но аз очаквах първо кратък и ясен отговор, а после анализ на ситуация, история и т.н. И малко се отвях. а може би ще попитам приятел?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9469519
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол