Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
15.10.2009 08:55 - Защо Теодор Дечев? Размисли над шише ракия
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 13948 Коментари: 68 Гласове:
19

Последна промяна: 15.10.2009 09:08


imageПонеже всеки сам за себе си, си анализира изборът, който прави, си позволявам да публикувам тук моят отговор към зададен ми въпрос на лично съобщение от блогър, когото много уважавам и който винаги ми е давал надежда, че в България има достойни и мислещи хора. Все още!

Това са сбити и елементарни разсъждения, които обаче ми помагат винаги, когато в махленски разговор на две ракии с приятели, трябва да отговарям на въпроса, защо аджеба, точно Теодор Дечев е моят кандидат за кмет на София.

Та зададения ми въпрос е:   „Тъй като съм мързелив, ако ми напишеш с 5-6 изречения защо Теодор, ще съм ти ужасно благодарен. Иначе, както писах - няма да гласувам, а на твоето политисторическо мнение се радвам, като онези 3-5% разлика не вярвам да са точно за казуса Теодор :)”

Моят семпъл отговор:

1. Теодор Дечев е доказал е, че са бори с корупцията ефективно –случаят „Омонит”, случаят „Пътнически превози”-Перник...

2. Зам. министър на труда и социалната политика в правителството на Костов.

3. Ерудит (даже понякога прекален) –строителен инженер, магистър по политология и доктор по социология.

4. Отворен е за дискусии, като отговаря директно на зададени му неудобни въпроси онлайн от Груйо, Муйо, Атанас и аз. (Погледни от дясно на блогрола ми)

5. Той беше инициатора за предлаганата награда от ССИ до 10 000 лева за годна пред съда информация за купуване на гласове при провеждането на последните избори.

6. Вече два пъти (във връзка с постовете, които заема) е проверяван за принадлежност към ДС. Няма нищо общо с нея!

7. Отношението му към националната ни митология, почти припокрива моето.

И последното добавено към „арсенала” ми:

8. Днес се срещнах за първи път с Дечев, във връзка със събирането на последните подписи за регистрацията му. В личен разговор впечатлението ми за него е в пъти по-добро от предварително изграденото. Показва приятно чувство за хумор, откритост и гледа хората в очите. Не хапе :)))

Разбира се, някои негови социалдемократически възгледи не покриват напълно моите, но пък не познавам политик, който напълно да ги покрива. Е, ако „Синята коалиция” беше издигнала свой кандидат, не знам дали щях да подкрепя Теодор Дечев, но това щеше и да зависи и от личността на синия кандидат, защото в тези среди са малко политиците, които са съизмерими с него.

Е, излезе малко повечко от 5-6 изречения, но се опитах максимално да редуцирам онова, което се върти в главата ми!

Поздрав от мен, ........

П.П. Признавам си, някои от нещата съм прочел преди време в блога на Тодор Райков тук - http://raykov.blog.bg/politika/2009/08/22/blogyr-za-kmet-zashto-pyk-ne-22-08-09.384095

image



Тагове:   местни избори,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - абе,
15.10.2009 08:59
да вземем да го подкрепим, а...
:)
цитирай
2. mamkamu - :)
15.10.2009 09:29
ianchefff написа:
абе,
да вземем да го подкрепим, а...
:)


Ейде де! Откога те чакам да се произнесеш :)
цитирай
3. ianchefff - ето де,
15.10.2009 09:50
готов съм.
:)
цитирай
4. gantree - :))
15.10.2009 10:01
Добрютро
mamkamu написа:
Е, ако „Синята коалиция” беше издигнала свой кандидат, не знам дали щях да подкрепя Теодор Дечев ...

Това не е бивало да го пишеш, като че ли :)))
Утрепва се целият нетизенски ентусиазъм с тъкмо ей такива дребни вметки.
цитирай
5. boristodorov56 - Не знам софиянци - разбират ли смисъла на този избор!
15.10.2009 10:04
Не че в Пловдив биха разбрали, но поне тази кандидатура - на Теодор Дечев - би изяснила политическите позиции и рълната несъстоятелност на всички политически субекти наричащи се "десни".

Теодор Дечев трябда на бъде подкрепен от свободомислищите и необременени граждани на столицата - в противен случай неизбежно ще потънат в боклуците на Бойко Рапона - дори и пловдивския завод не може да им помогне.
Образно казано!

СТИГА С ТАЗИ СИНЯ КОАЛИЦИЯ!

НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО ВЕЧЕ!
цитирай
6. mamkamu - :)
15.10.2009 10:26
ianchefff написа:
готов съм.
:)


Още един спечелен глас! Никак не е зле :)
цитирай
7. mamkamu - :)
15.10.2009 10:34
gantree написа:
Добрютро
mamkamu написа:
Е, ако „Синята коалиция” беше издигнала свой кандидат, не знам дали щях да подкрепя Теодор Дечев ...

Това не е бивало да го пишеш, като че ли :)))
Утрепва се целият нетизенски ентусиазъм с тъкмо ей такива дребни вметки.


Е не може само ентусиазъм, трябва и податки за размисъл :)
цитирай
8. mamkamu - ianchefff, да взема да те включа в ...
15.10.2009 10:39
ianchefff, да взема да те включа в "оня списък", а?
цитирай
9. ianchefff - мамкаму,
15.10.2009 10:44
не виждам какво чакаш...
:)
цитирай
10. mamkamu - :)
15.10.2009 10:46
boristodorov56 написа:

СТИГА С ТАЗИ СИНЯ КОАЛИЦИЯ!

НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО ВЕЧЕ!


Абе все се надявам новината за смъртта и, да е леко преувеличена :)
цитирай
11. ianchefff - мамкаму,
15.10.2009 10:55
в последно време изобщо не знам какво се случва тази Синя коалиция.
И лека полека, почва да ми писва окончателно и накрая ще им пратя по 1 довиждане и "сбогом, любима", и само ще помоля да не ме занимават повече.
цитирай
12. gantree - :)))))
15.10.2009 11:17
За какво коментирате Синята коалиция в постинг, посветен на г-н Дечев, аз това не мога да разбера. Освен, че косвено искате да го унизите, за друго не се сещам :))
А, и една или друга съвест има нужда да се поизпере, вероятно.
В такъв случай, ползвайте савекс две в едно, скъп френски парфюм на прах, и прочие дъра-бъра. :)))
цитирай
13. mamkamu - *
15.10.2009 11:22
ianchefff написа:
в последно време изобщо не знам какво се случва тази Синя коалиция.
И лека полека, почва да ми писва окончателно и накрая ще им пратя по 1 довиждане и "сбогом, любима", и само ще помоля да не ме занимават повече.


Ние, техните избиратели сме издържливи! Те отдавна ни пробват, колко ебавки можем да понесем за единица време. Ние обаче титанично издържахме до последните избори, когато се оказа, че бая сме намалели! На следващите -не знам...
цитирай
14. mamkamu - :)
15.10.2009 11:29
gantree написа:
За какво коментирате Синята коалиция в постинг, посветен на г-н Дечев, аз това не мога да разбера. Освен, че косвено искате да го унизите, за друго не се сещам :))
А, и една или друга съвест има нужда да се поизпере, вероятно.
В такъв случай, ползвайте савекс две в едно, скъп френски парфюм на прах, и прочие дъра-бъра. :)))


Всъщност целта е една. Да се покаже, че сините избиратели подкрепят Теодор Дечев :)))
цитирай
15. gantree - @ mamkamu
15.10.2009 11:41
mamkamu написа:
Всъщност целта е една. Да се покаже, че сините избиратели подкрепят Теодор Дечев :)))

Това ли било? А нали знаеш, че това всъщност не е вярно?
Теодор Дечев не е политическа кандидатура, няма да спечели тези ясно политизирани гласове, и го знае. Да вдигне активността е една напълно постижима цел, и дори само заради нея си струва усилието му.
цитирай
16. boristodorov56 - Правилно - да говорим за Теодор Дечев.
15.10.2009 11:46
mamkamu написа:
boristodorov56 написа:

СТИГА С ТАЗИ СИНЯ КОАЛИЦИЯ!

НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО ВЕЧЕ!


Абе все се надявам новината за смъртта и, да е леко преувеличена :)


Седесар и костовист съм - наедно - никога не съм гласувал за друг на каквито и да е избори.

Но не е ли време да си дадем сметка,
а поводът е подходящ да признаем, че СК просто отвлича вниманието на дясномислещите хора, антикомунистите, свободните хора от основните проблеми на тази държава и в никакъв случай не отразяват мисленето им?
Не е ли времеда осъзнаем, че те не могат да формулират никаква смислена политическа теза, освен безалтернативтото - за ББ или против ББ.
В това ли се състои дилемата на Иван Костов или Мартин Димитров?
Ако е така - довиждане им в небитието на историята.

Лично мен те не могат да ме мотивират, а това се отнася и за други симпатизанти на СК - тогава какво - да мълчим и се правим, че не разбираме?
Да ги подкрепяме - дори когато ту са за ББ, ту не са в еднин отбор?
Много здраве на всички, които си мислят, че могат да спечелят точно по този начин свободно и мислещите хора.
Който иска да скача, да верва, да се обляга на гаранции.

Аз не искам вече!

Ето го момента с подкрепата на Теодор Дечев - в СК
се правят, че не същаствува. Като на молоумници обясняват, че на редовните избори ще издигнат кандидат - до тагава - пиши ги всички бегали - и СК и избирателите и.
Какво печелят?
С какво са обвързани с Бойко Рапона - та не издигат -
то няма и подходящ, де - кандидат. Като няма защо не подкрепят Теодор Дечев - кво не го харесват Костов, Димитров, Сотиров и т.н.- без да разбират, че той е спасение за тяхната безполезност - сякаш някой им е изрязал топките и са се превърнали в политически евнуси?
Е - политеческите евнуси ли да подкрепяме или реални педерасти като Умното Серги!

Или мачото супермен?

Тук - тук, трябва да се говори за политическия край на създадените от ДС ракови метастази извръщаващи нормалния политически живот в страната.

Кандидатурата на Теодор Дечев е най-удобния повод за това!

цитирай
17. ianchefff - борисе,
15.10.2009 11:56
те подкрепиха г-жа Фандъкова. Известна това, че е известна като учителка, зам. кмет, проблеми със записването в детските градини, после министър и накрая кмет.
Яко. Твърде яко.
цитирай
18. tili - И като си я изберат,
15.10.2009 12:06
задкулисно ше си управлява Минко Герджиков с мазните си мустаци!!! Аз съм естет човек и ми писна от грозни задкулисия. На сцената и на светло!!!
цитирай
19. gantree - @ г-н Тодоров
15.10.2009 12:11
Струва ми се, че множество простотии изписахте в коментар 16. Чрез тях създадохте впечатление на нискоинтелигентен и не особено добре възпитан човек. Ще Ви бъда благодарен при така създалото се впечатление, ако още веднъж, още поне веднъж публично се провикнете в подкрепа на г-н Теодор Дечев. По този начин ще свалите високите му прогнозни резултати с поне две десети от процента. :)

Поздрави. И благодаря предварително.
цитирай
20. mamkamu - :)
15.10.2009 12:18
gantree написа:
mamkamu написа:
Всъщност целта е една. Да се покаже, че сините избиратели подкрепят Теодор Дечев :)))

Това ли било? А нали знаеш, че това всъщност не е вярно?
Теодор Дечев не е политическа кандидатура, няма да спечели тези ясно политизирани гласове, и го знае. Да вдигне активността е една напълно постижима цел, и дори само заради нея си струва усилието му.


Ясно политизирани са гласовете на партийните членове, дори не и на техните семейства! Повярвай ми, все още има хора надхвърлящи политическите рамки сред електората и на ДСБ и на СДС. Да си син е светоглед, а не партийна принадлежност, нито цвят на боя!

Другото Борето го е написал!
цитирай
21. boristodorov56 - Защо?
15.10.2009 12:29
gantree написа:
Струва ми се, че множество простотии изписахте в коментар 16. Чрез тях създадохте впечатление на нискоинтелигентен и не особено добре възпитан човек. Ще Ви бъда благодарен при така създалото се впечатление, ако още веднъж, още поне веднъж публично се провикнете в подкрепа на г-н Теодор Дечев. По този начин ще свалите високите му прогнозни резултати с поне две десети от процента. :)

Поздрави. И благодаря предварително.



Защо?

Обясни защо?

Не искам да създавам впечатление,
че съм интелигентен, нито възпитан -
просто казвам това каквото мисля.

Аз съм свободен човек -
никой не може да ограничава мисленето ми.
Нека го квалифицира,
както си иска - това си е негов проблем.

Защо ще сваля подкрепата за Теодор Дечев -
защото казвам това,
което всички честни и чисти хора разбират.
Няма как да бъде подкрепен Теодор Дечев,
ако тези истина се премълчават.

Това е истината за СК -
съжалявам - казвам го с болка -
но политически евнуси
или хермафродити - няма да защитавам.

Синята идея,
дори Синята коалициая не е на въпросните посочени лица,
а на наша - на хората гласували и страдали за нея!

Теодор Дечев не се нуждае от шикалкавенето на
този или онзи, бил той Костов, Димитров или сие.

Те подкрепят даскалицата.

Стига вече!
цитирай
22. mamkamu - :)
15.10.2009 12:39
tili написа:
И като си я изберат,
задкулисно ше си управлява Минко Герджиков с мазните си мустаци!!! Аз съм естет човек и ми писна от грозни задкулисия. На сцената и на светло!!!


Къде търсиш ти естетика в политиката :)))
цитирай
23. gantree - @ mamkamu
15.10.2009 12:44
mamkamu написа:
Ясно политизирани са гласовете на партийните членове, дори не и на техните семейства! Повярвай ми, все още има хора надхвърлящи политическите рамки сред електората и на ДСБ и на СДС. Да си син е светоглед, а не партийна принадлежност, нито цвят на боя!

Другото Борето го е написал!

"Надхвърлящите" едни или други политически рамки са всъщност онова, което политолози и социолози наричат "периферия". Въпросната "периферия" съществува, и ние тук очевидно не говорим за нея. Ти ясно пишеш "сините избиратели". От момента, в който един човек се определи - син, зелен, няма значение, той спира да бъде част от каквато и да било "периферия". Може би трябваше да визирам този тип активни хора като "ясно определени", вместо като "ясно политизирани", за да ме разбереш още от първия път. Съвсем отделен е въпросът, че ясно политизирани са множество хора, които не са партийни членове. Съвсем на първо четене се сещам за поне петима такива, които са ясно политизирани, не са партийни членове, познати са ти от нета и са само на един клик разстояние.

Пишейки "сините избиратели" ме остави с впечатлението, че разбираме едно и също под това произволно понятие. Явно не е точно така. Проблемът с тези хора в момента е много по-сериозен, отколкото си мислиш. За първи път в множество активни биографии се случва това, което се случи. Много голяма част от тях ще се доверят на преценката на ръководствата си, а останалите малцина или ще пропуснат, или ще постъпят като мен. Наивно е да се очаква разпиляване, и това ще го видиш и в резултатите след месец.

Има противоречия в написаното от г-н Тодоров, но не ми се коментират. Ако ги видиш - видиш, ако не - няма да се свърши света.

Поздрави.
цитирай
24. анонимен - сега редовите седесари ще вземат да ...
15.10.2009 12:46
сега редовите седесари ще вземат да е изпокарат и заради дечев. все си намират нещо да се дърлят. явно това е най-наболелия им проблем -дечев или не
цитирай
25. gantree - @ г-н Тодоров 21
15.10.2009 13:00
boristodorov56 написа:
Защо?

Обясни защо?

Няма нищо за обясняване. Вие си казвате мнението, аз също си казвам мнението, и това е всичко.

boristodorov56 написа:
Аз съм свободен човек -
никой не може да ограничава мисленето ми.

Това са пълни глупости. И аз съм свободен човек, и целият блог.бг е пълен и претъпкан със свободни хора. Да твърдите, че Синята коалиция целенасочено Ви ограничава мисленето е тъпо, и е невярно.

boristodorov56 написа:
Защо ще сваля подкрепата за Теодор Дечев -
защото казвам това,
което всички честни и чисти хора разбират.

Ще Ви обясня. Защото пишете простотии, имате мръсен език. Хората от Синята коалиция за Вас са "евнуси", "хермафродити" и "малоумници", а политическите им опоненти са "педерасти" и "Бойко Рапона". Вие сте подчертано прост човек с някакъв сексуален проблем, за което съдя по епитетите, и сигурно тъкмо защото го осъзнавате, се тъпчете сам сред "честните" и "чистите" хора. Аз, всъщност, нямам нищо против да се тъпчете където си искате.

Поздрави.
цитирай
26. mamkamu - :)
15.10.2009 13:08
Аз да взема да прекръстя поста "Проблеми и перспективи пред Синята коалиция и нейните привърженици", а :)))
цитирай
27. gantree - @ mamkamu
15.10.2009 13:27
mamkamu написа:
Аз да взема да прекръстя поста "Проблеми и перспективи пред Синята коалиция и нейните привърженици", а :)))

Късно е вече. :)) Съсипахме ти я.
Аз още в коментар 12 се зачудих и предупредих, ама никой не чете.
И да я препишеш сега, все тая.
цитирай
28. boristodorov56 - 25. gantree - те не могат да формулират никаква смислена политическа теза
15.10.2009 14:27
Това трябваше да коментираш - вместо да характеризираш езика ми.

Думите ми не са за онези като мен, на които се крепи самочувствието на вече дълбоко потъналите в собствената си несъстоятелност политически лидери.

И Костов, и Димитров ми са скъпи, но истината повече!

Не е справедливо да мълчим - ние не сме политици, а честни и чисти хора, които искат да се уважават за избора си!
Съжалявам, че казвам нещата, които всички разбират но не казват на висок глас, а ти като патиен функционер се хвърляш на амбразурата за да не се урони русопа и престижа на лидери, които смятат, че сме им задължени с нещо.
Достойнството на всеки политически лидер претендиращ да го вземат на сериозно се състои `и във факта, че трябва да разбират и изразяват мнението на електората си - а не партийци като теб да ме замерят с литературни епитети.
Впрочем това не е необичайно, а закономерно и следствие на безсилието и превръщането на Синята идея в параван на изчерпали се безидейници.

"Защото пишете простотии, имате мръсен език."

Мисля дори, че е време за псуване.

Но това ще го правят лидерите - отнасяйки го към себе си и питайки се - защо тези тъпи хора не ги разбират?

Ако не им харесва - да си намерят други партии - тези ги съсипаха - вече окончателно. След този колаборационизъм с Бойко Рапона - нищо не е в състояние да ги възстанови.

Мръсен ми е изика, прав си, но въобще нямам намерение да се съобразявам с никого, още по-малко с интоксикирани доктринално партийни функционери - от всякакъв ранг.
цитирай
29. ianchefff - :)
15.10.2009 14:43
аз лично не се чувствам задължен на нито един политик. Смятам, че те са ми задължени и то доста.
Времето ще покаже, дали ще продължа да ги подкрепям.
цитирай
30. luben - Не смогнах
15.10.2009 15:47
да прочета всичките коментари (пък и май някъде лодката се отнесе във води мътни, пенливи), но много благодаря на автора, защото аз определено не знам/знаех много за Теодор Дечев. Бях си дал труда да прочета 2-3 неща (или бяха 1-2), ала в това безвремие не успявам (септември-декември са гадни месеци за четене на извън служебни нещица). Вечер компютър включвам рядко. Сбити разсъждения обожавам - струва ми се, че ти и на 4 ракии ще си по-интересен и съдържателен от мнозина политиканстващи, дето след параграф 2.2 кликвам първата връзка с вицове или снимки. Макар и от всеки източник да си заслужава инфо-то.

Г-н Дечев да знае, че благодарение на теб има още един привърженик. Макар и ако беше казал простичко "Местя паметника на СА на място, дето е не-централно в София ... по примера на Будапеща" щях да съм много радостен. А дългите разсъждения по темата бяха интересни, но ... като човек в науката обичам да видя абстракта/тезата и след нея аргументи и анализи, а не обратното ;)

сигурно съм вече доста одъртял, но да ти призная, много ме убедиха 7 и 8. 1-6 - интересно, добре, ала ... да де - одъртял съм яко.
цитирай
31. luben - аз лично не се чувствам задължен на ...
15.10.2009 15:51
ianchefff написа:
аз лично не се чувствам задължен на нито един политик. Смятам, че те са ми задължени и то доста.
Времето ще покаже, дали ще продължа да ги подкрепям.


И аз почти така. Макар и преди 10 г. да бях поканен да бачкам точно от политик, но мисля, че си отработих бая яко поканата :) Пък и бях на не-политически пост - част от администрацията :) Благодарен съм и за това, защото добих поглед над това, какво представлява и как функционира държ. апарат - за мое щастие при най-добрият до момента от 1989 г. мин. председател. Министрите, при които работих бяха също прекрасни хора!
цитирай
32. mamkamu - :)))
15.10.2009 16:16
luben написа:

сигурно съм вече доста одъртял, но да ти призная, много ме убедиха 7 и 8. 1-6 - интересно, добре, ала ... да де - одъртял съм яко.


Аз за това ги оставих накрая, като най-тежащи, поне за мен, де!

Днес на това място, ти си втория след ianchefff, присъединил се към каузата! Ще пусна есно тото! Ще взема да те прибавя и теб към "оня списък" -http://mamkamu.blog.bg/politika/2009/09/25/blogyri-za-kmet.403965
цитирай
33. luben - Не знам дали
15.10.2009 16:21
бих посъветвал г-н Дечев да те назначи за пи-ар, щото като гледам как почти всичко гледаш под лупа и го мислиш (при това нестандартно) - хич не си за дегустатор на политическа супа. Но пък ако той не те почерпи една голяма ракия, просто няма да е истина :)
цитирай
34. luben - сигурно съм вече доста одъртял, ...
15.10.2009 16:21
mamkamu написа:
luben написа:

сигурно съм вече доста одъртял, но да ти призная, много ме убедиха 7 и 8. 1-6 - интересно, добре, ала ... да де - одъртял съм яко.


Аз за това ги оставих накрая, като най-тежащи, поне за мен, де!

Днес на това място, ти си втория след ianchefff, присъединил се към каузата! Ще пусна есно тото! Ще взема да те прибавя и теб към "оня списък" -http://mamkamu.blog.bg/politika/2009/09/25/blogyri-za-kmet.403965


Манипулатор такъв :)))
цитирай
35. luben - да вземем да го подкрепим, а. . . :...
15.10.2009 16:22
ianchefff написа:
да вземем да го подкрепим, а...
:)


аха :)
цитирай
36. gantree - @ mamkamu
15.10.2009 16:30
mamkamu написа:
Днес на това място, ти си втория след ianchefff, присъединил се към каузата!

Имаш ли две риби, дай едната на ближния си :))
цитирай
37. iliada - :)
15.10.2009 16:36
Определено мисля ,че има качествата на кмет от какъвто се нуждае столицата
цитирай
38. luben - Днес на това място, ти си втория след ...
15.10.2009 16:39
gantree написа:
mamkamu написа:
Днес на това място, ти си втория след ianchefff, присъединил се към каузата!

Имаш ли две риби, дай едната на ближния си :))


По-добре двете риби да дадат по някой лев за кампанията, ако има такова събиране на левчета :)
цитирай
39. luben - Определено мисля, че има качест...
15.10.2009 16:45
iliada написа:
Определено мисля ,че има качествата на кмет от какъвто се нуждае столицата


това не го знам, защото да си добър в изпълнителната власт означава да взимаш решения. Не рядко гадни, понякога противоречиви... особено е. Най-важното е там да следваш една линия, една посока. А това е по-различно от това, да имаш "правилни" и добре формулирани възгледи по много/всички/повечето въпроси. Може г-н Дечев да е добър във взимане на решения и е ясно, че има опит от адм. власт и знае за какво става дума, но тук говорим за друго ниво. Все пак мамкаму до тук ме убеди да гласувам :) Което ме радва, щото по принцип считам, че всеки трябва да гласува и щях да си наруша принципа.
цитирай
40. kosara2008 - :) твоите
15.10.2009 16:51
отговори са и мои, ако някой ме попита

и понеже обичам готовисериозни теми, и понеже въпросът е сериозноразличен си те "взех" и в моя блог,с този твой постинг...моля за извинение само,че не попитах предварително, :)
цитирай
41. cefulesteven - Единствения кандидат - кмет, който ...
15.10.2009 17:04
Единствения кандидат - кмет, който с перманентното си присъствие в блога е ДЕКЛАРИРАЛ, че е запознат с всички проблеми на столицата, защото в това време едва ли е останал един незасегнат проблем. Първичен инстикт на блогъра е, че когато нещо го раздразни и провокира, веднага мисли какво да напише в блога си и така едва ли е останали нещо неизложено през годините в които Теодор Дечев е в blog.bg. При това е запознат не само с проблема, а и различните отношения и гледни точки. Това е човек наясно с изберателите си и техните вълнения.

Вярно е, сам той казва в едно интервю, че да си блогър, не означава, че ставаш за кмет, но като се добави към всички други качества които има, това вече е една много добра препоръка.

И всеки трябва да е наясно, че някогашните жалби към кмета, належащият ред, бюрократични спънки, този технократ/защото освен всичко друго е и технократ/ вече е пратил в миналото. И не живее свой капсулиран живот, като много хора от политическия елит, а е наясно с вълненията във всяко едно ниво.

Декларирал е това, с присъствието сред нас и проблемите ни.
цитирай
42. gantree - :))))))
15.10.2009 17:41
Хахах, ох, ще умра ...
цитирай
43. ka4ak - Трябва да гледаме положително на тази кандитатура!
15.10.2009 17:44
Блог.бг става място където въпреки различията си, се пръкват инициативи,които колкото и несериозно да глегат някой на тях,започват да дават резултати и определено може да говориме за блог общество,което влияе и в реала!Това е начина ,независимо че огромната част е анонимна,да почнем да си вярваме и с отделяне на малко лично време, нета да се превърне във фактор, определящ дневният ред в страната!Ето един момент,когато може да объркаме нагласите на политическите сили и това за което говоря да не бъде Химера!
цитирай
44. mamkamu - :))))))
15.10.2009 18:13
Сега остава да убедим и gantree да се присъедини към каузата и ще мога да си легна тази вечер с чисто сърце ;)

Като първо си го окача на най-видно място сред колекцията от трофеи де ;) :))))))))

gantree, що не вземеш да пуснеш една бюлетина за нашия човек, вместо да чертаеш по оная твоя прочута невалидна такава. Така индиректно подкрепяш Фандъчката, щото с нищо не допринасяш за промяна в "предизвестения" резултат :)

Ако не кандисаш, ще пробвам и на колене да ти падна. Жена ми ще ме снима и ще ти я изпратя (снимката де, не жената). И когато след години стана президент, ще има с какво да се фукаш пред близки и познати: "Вижте, как президента ми падна преди време в краката", а :)

П.П. Леле, тоя пост трябваше да го публикувам в "Забавление", а не в "Политика" :))))))))
цитирай
45. cefulesteven - научил се вълчо да подстригва ов...
15.10.2009 18:17
kontrasti написа:
научил се вълчо да подстригва овцете, та го назначили за овчар, вземал лиса за секретарка, и организирали първия бал. Досетете се какво яли?...


Както не е достатъчно да умееш да стрижеш овце за да те вземат за овчар, така не е достатъчно и да си наясно с проблемите на избирателя за да си политик, не е достатъчно, но пък не е излишно, даже никак не е излишно един овчар да умее да стриже овце и един политик да е наясно с проблемите на избирателя си.

Чувството ми за хумор е изглежда е напуснало своеволно обекта, но не ми се струва, че казах нещо чак толкова смешно.

Поздрави.
цитирай
46. mph - :)
15.10.2009 18:18
Категорично съм "за" да гледаме положително.
цитирай
47. gantree - @ mamkamu
15.10.2009 18:36
mamkamu написа:
Сега остава да убедим и gantree да се присъедини към каузата и ще мога да си легна тази вечер с чисто сърце ;)

Като първо си го окача на най-видно място сред колекцията от трофеи де ;) :))))))))

gantree, що не вземеш да пуснеш една бюлетина за нашия човек, вместо да чертаеш по оная твоя прочута невалидна такава. Така индиректно подкрепяш Фандъчката, щото с нищо не допринасяш за промяна в "предизвестения" резултат :)

Ако не кандисаш, ще пробвам и на колене да ти падна. Жена ми ще ме снима и ще ти я изпратя (снимката де, не жената). И когато след години стана президент, ще има с какво да се фукаш пред близки и познати: "Вижте, как президента ми падна преди време в краката", а :)

П.П. Леле, тоя пост трябваше да го публикувам в "Забавление", а не в "Политика" :))))))))

Не, ако ще е за едното лягане, ще те метна, за да не ми тежиш цяла вечер на съвестта :))
Иначе, извън шегата, няма как. Не мога и няма да се присъединя към веселата ви компания. Имах едно условие, което се разми в обяснения за разни междудържавни отношения, и това ми е достатъчен аргумент. Като не искаш да свършиш нещо, намираш причина. Музеи разни, на тоталитаризма, се предложиха, и други такива весели работи, като унгарците в Будапеща да сме постъпели и други такива. Можеше това да стане един хубав пирон на цялата кампания, но човекът го е страх, и предпочита да го запомнят като демократ, каквото и да означава това в конкретния случай.

За снимката съм навит, хахах :)) ще ти дам мейл, ако наистина си готов да си жертваш президетската кампания предварително :)))
цитирай
48. cefulesteven - вие не влизате в това число, поради ...
15.10.2009 18:45
kontrasti написа:
вие не влизате в това число, поради тази причина и специялен коментар за вас, ,,41,, Ще си позволя да се поясня, наивно звучите ако наистина погледнем нещата професионално...
да се надяваме че е моментно състояние, в едно съм съгласен, детаийлите на кандидатурата са добре подредени, което само означава че Тошко си е написал добре домашното...


Възможно е професионално да звуча наивно, изберател не е професия, нито всеки изберател е професионалист, а това което казах е принципно, не само в конкретния случаи, но с пълна сила важи за него. То е продължението на много сполучливата ви басня. Ще го повторя:

"Както не е достатъчно да умееш да стрижеш овце за да те вземат за овчар, така не е достатъчно и да си наясно с проблемите на избирателя за да си политик, не е достатъчно, но пък не е излишно, даже никак не е излишно един овчар да умее да стриже овце и един политик да е наясно с проблемите на избирателя си. "




цитирай
49. mamkamu - :))))))
15.10.2009 19:12
kontrasti написа:
доколкото си спомням разговора беше на шише ракия,
несипваш нещо?...:-)))))


Ами то верно, че настана ракиено време... Сипвайте си де! Мене ли ще ме чакате :))) После ще искате и салатка, ама гледайте да не омажете компютрите с нея! И блога ми:))))
цитирай
50. baletlnetpepas - абе
15.10.2009 19:59
вие вярно ли ще гласувате?
Блраво на вас
цитирай
51. анонимен - @56 - има нещо нередно у нас щом ще гласуваме
15.10.2009 20:19
и отново ще се "ДОВЕРИМ"..глямо коментиаране е паднало
Браво на нас!
Сн С
цитирай
52. анонимен - глас от провинцията
15.10.2009 23:25
Когато дойдем при вас, столичани, нека да ни е не само удобно, но и уютно.
Впечатлена съм както от кандидата Дечев, така и от хората, които го подкрепят. Рядко съм чувала толкова добре мотивиран избор!
Успех по пътя!
цитирай
53. анонимен - Щом гарантираш, че не хапе!:))
15.10.2009 23:48
Искрено желая успех на четата!:)
Въпреки нестройния и ред!
цитирай
54. kobata - Вчера говорих с едни познати, ин...
16.10.2009 00:03
Вчера говорих с едни познати, интелигентни хора и лека-полека нещата се завъртяха около избори, кметове, депутати и един от тях сподели, че чел някъде, че "Интернетаджиите" си издигнали кандидат за кмет на София. И каза угрижено: Страхувам се, че може Бойко този път да се озори, защото тези хора (разбирай "интернетаджиите) са много и като нищо ще гласуват всички заедно.
цитирай
55. stoni - Не, ако ще е за едното лягане, ще те ...
16.10.2009 00:37
Не, ако ще е за едното лягане, ще те метна, за да не ми тежиш цяла вечер на съвестта :))
Иначе, извън шегата, няма как. Не мога и няма да се присъединя към веселата ви компания. Имах едно условие, което се разми в обяснения за разни междудържавни отношения, и това ми е достатъчен аргумент. Като не искаш да свършиш нещо, намираш причина. Музеи разни, на тоталитаризма, се предложиха, и други такива весели работи, като унгарците в Будапеща да сме постъпели и други такива. Можеше това да стане един хубав пирон на цялата кампания, но човекът го е страх, и предпочита да го запомнят като демократ, каквото и да означава това в конкретния случай.

За снимката съм навит, хахах :)) ще ти дам мейл, ако наистина си готов да си жертваш президетската кампания предварително :)))

Koj u4astva6e do Bakqrdgiev pri sqbaraneto na mavzoleq ???????
цитирай
56. stoni - Не, ако ще е за едното лягане, ще те ...
16.10.2009 00:38
"Не, ако ще е за едното лягане, ще те метна, за да не ми тежиш цяла вечер на съвестта :))
Иначе, извън шегата, няма как. Не мога и няма да се присъединя към веселата ви компания. Имах едно условие, което се разми в обяснения за разни междудържавни отношения, и това ми е достатъчен аргумент. Като не искаш да свършиш нещо, намираш причина. Музеи разни, на тоталитаризма, се предложиха, и други такива весели работи, като унгарците в Будапеща да сме постъпели и други такива. Можеше това да стане един хубав пирон на цялата кампания, но човекът го е страх, и предпочита да го запомнят като демократ, каквото и да означава това в конкретния случай.

За снимката съм навит, хахах :)) ще ти дам мейл, ако наистина си готов да си жертваш президетската кампания предварително :)))"



Koj be6e vtoriq slerd Bakardgiev pri sqbarqneto na mavzoleq na G. Dimitrov????????????
цитирай
57. gantree - @ stoni
16.10.2009 07:36
Не си прав. По твоята логика би трябвало да подкрепя и Бакърджиев, ако се беше кандидатирал. Не се сърди, че не ти отговорих на л.с. Като от градски човек, може би единствения не-натурализиран софиянец, очаквах категорично, а не мнение под условие.

Поздрави.
цитирай
58. luben - . . . Ако не кандисаш, ще пробвам и на ...
16.10.2009 13:24
mamkamu написа:
...
Ако не кандисаш, ще пробвам и на колене да ти падна. Жена ми ще ме снима и ще ти я изпратя (снимката де, не жената). И когато след години стана президент, ще има с какво да се фукаш пред близки и познати: "Вижте, как президента ми падна преди време в краката", а :)



о, това на нищо не прилича. Отказвам се да гласувам. По-точно - прати снимка (бъдещият президент коленичил) и на мен, инак няма да гласувам. А от Шоу, след време, ще изкарам за ракийка и салатка с тази снимка... или Уикенд беше, или квотоетам...
цитирай
59. gantree - :)))
16.10.2009 13:44
Окъсня, Любене. Снимката мина и замина, прибрал съм я на най-дълбокото място на света, и сега мисля как да изклинча моята част от уговорката. Ти изтърва кьоравото, и ще трябва да гласуваш без снимка, съжалявам.
цитирай
60. luben - Окъсня, Любене. Снимката мина и ...
16.10.2009 14:10
gantree написа:
Окъсня, Любене. Снимката мина и замина, прибрал съм я на най-дълбокото място на света, и сега мисля как да изклинча моята част от уговорката. Ти изтърва кьоравото, и ще трябва да гласуваш без снимка, съжалявам.


това бе удар под капачките...колебая се в момента дали да обявя гладна стачка, да се напия с облак (от казарамата не съм го правил) или да изсвиря на пиано Веселите гъски по време на парти в Ескейп...

цитирай
61. mamkamu - ?
16.10.2009 15:36
Абе тоя kontrasti що си изтри коментарите! На отворен ли се прави или к`во?
цитирай
62. mamkamu - @ luben
16.10.2009 15:40
Добре де, ще има и за теб! Недей рева :)))
цитирай
63. stoni - "Това че имаш блог не доста...
16.10.2009 16:53
"Това че имаш блог не достатъчно основание да си добър кмет"...Т.Д.
Това, че си разрушил една гробница не е достатъчно основание да си добрия, способния и чистия човек...
Но ето и двамата са били там а аз познавам лично само единия и знам, че е точно за това за което се е кандидатирал.
Не се сърдя, че не си ми отговорил на л.с.
Не ми е приятно, че най вярната част от най твърдото ядро на онези, които се броите за крайни антикомунисти ще отидете да гласувате за Бойко Борисовата кукла а на мен ми е ясно, че ББ не е никакъв антикомунист а поредното лике което използват за да минава време и чакат супер силна русия.
цитирай
64. luben - Значи да си
16.10.2009 17:34
разгледам подправките и да спретна една вечеря ;) Сори, че оспамвам темата...

От друга страна без някоя усмивка и майтап, без подправки животът ще стане такава скука... пасирана супа в тенекиена чиния :)

Днес няма ли среща с ТД? Това сериозно питам.
цитирай
65. gantree - @ stoni 63
16.10.2009 19:50
И на мен не са ми приятни много неща. Например, при обявяването на кандидатурата му вие, от миленовата зора, изпраскахте едно напълно ненужно анти-послание с адресат Синята коалиция. По същото време нито ДСБ-София, нито СДС-София бяха взели решенията, които по-късно взеха. Защо постъпихте така, без да е нужно, не питам и не коментирам, това си е ваша работа, но не се съмнявай, че още с първата си публична декларация вече сте отблъснали онези, които според теб търсите. И още нещо - нека да не забравяме, че г-н Дечев не "играе" за победа на тия избори. Процентите му са в рамките на статистическата грешка и едва ли ще се увеличат. След като не играе за победа, тогава е заради нещо друго, което води до въпроса защо е целият този шум, и цялото това усилие. Аз обаче не го задавам, не ме разбирай погрешно. Вместо това предпочитам да видя, каквото всички ще видим. Евентуално си помислих, че може шумът да се насочи към нещо полезно, какъвто е въпросът с онзи паметник, но темата се отсвири с някакви общи приказки, които разбирам, но не приемам. "Нещото друго" явно ще трябва да се изчака, и да се види. Добре, хубаво.

За Борисов мнението ми не е важно, а и се знае, така че няма какво да го коментираме тук. Ще гласувам с невалидна бюлетина. Останалите - големи хора сте, умни и грамотни, всеки сам си решава и си носи отговорността.
цитирай
66. stoni - Ангеле, декларацията и несъгас...
16.10.2009 23:52
Ангеле, декларацията и несъгасието бяха по конкретен повод. Ти го знаеш това и понеже не съм проследил коментара ти по (помирението с премирение) сега се замислям точно пък ти как го прие това!!????
От там и вододела, който настана, което също ти е известно защото знаеш добре и мнението ми за Костов и изобщо от мнооого отдавана посоката в която все се опитвахме доколкото можем да стигнем до този бряг. Може би още от както ми каза, че от навигация не отбираш.
От тогава изтече много вода но на теб няма защото да ти обяснявам нищо защото си наясно с всичко и най вече с личните ми позиции и не е нужно да те убеждавам в нищо.
Дали кандидатурата е обречена и какви пътища отваря после смея да твърдя, че отново се досещаш сам, знаейки, че това не е самоцелна и действие само парче.
Да оставим всичко така.
И да запитам чисто хипопотично.
Ако Дечев е втори за кого ще се гласува на балотаж ако има да речем?
Това е много интересен въпрос и отговора трябва да е безкрайно интересен.
цитирай
67. gantree - @ stoni
17.10.2009 08:19
Разбира се, че поводът е предизвикал декларацията, няма спор по това. Можеше и да не я предизвика, и тогава всичко да изглежда другояче. Просто си се поддадохте на емоцията, което в случая е било лошо, но пък полезно за другите като мен.

Не казвам, че кандидатурата е обречена, за да засегна или омаловажавам нещо. Да се прави сега с евентуален поглед за след две години е безсмислено, вече видяхме един такъв случай, който се провали от страх. За да е втори и да има балотаж, тогава точно преди изборите трябва да се е споминал скоропостижно или Кадиев, или Фандъкова. Но както и да е, няма смисъл от хипотези. Няма и смисъл от центрирането в твърдите градски хора, но това е тема на друг разговор. За себе си съм решил окончателно, и ще пиша за това в блога през другата седмица.

Приятен уикенд.
цитирай
68. анонимен - 67. gantree - Така и не разбрах защо се подкрепя Фандъкова,
18.10.2009 11:01
при положение, че Синята коалиция не издигна кандидат.

Ще ми обясниш ли малко по-обстоятелствено?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9471633
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол