Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
13.11.2009 13:15 - Въпрос на съвест или кукла на конци
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 16907 Коментари: 58 Гласове:
20

Последна промяна: 13.11.2009 13:19


imageМного от решилите да гласуват за Йорданка Фандъкова напоследък повтарят заклинателните мантри „Да наритаме комунистите”, „Да се обединим пред червената заплаха”, „Да ги смажем ”и т.н.

Това се повтаря главно от някои от членовете и симпатизантите на „Синята коалиция”, които наистина са искрени антикомунисти и не желаят градът им да се управлява от червен кмет. Освен патосът и архаичната фразеология, в тези лозунги прави впечатление и използването на глаголната форма за първо лице множествено число. Т.е. тези сини избиратели се отъждествяват, чувстват се, като част от едно по-голямо цяло, което ще „смаже” и „нарита” комунистите.   Ще смаже и нарита комунистите единствено Бойко, този, който доскоро беше заклет враг № 2 на сините партии. И тези, които го подкрепят -една странна смес от чалгаджии, полицаи,  мутри, демагози, малоумници и просто неориентирани единици, готови да гласуват винаги за този, когото „дават” най-много по-телевизията. Към тях се прибавят и хора, които избират, използвайки чувствата, а не мозъка си. Точно те ще наритат комунистите и после те заслужено ще пият шампанското, а не Иван Костов и Мартин Димитров.   Така онзи тип граждани, с наистина мозък в черепната кутия, избират демагогията пред комунизма –един избор, който щеше да е логичен, ако ставаше въпрос за двоумение, но случаят тук не е такъв. Избор има и той може да се види от списъка с кандидат кметове, май осемнадасет на брой. Макар, както обикновено, наситен с чисти идиоти и не успели политици, в него може да се намери поне една кандидатура, която в голяма степен може да покрие изискванията на сините избиратели. Аргументите от сорта, че при гласуване за друг, освен за Йорданка, щели да се разпръснат антикомунистически гласове е несъстоятелен, защото е ясно, че Кадиев няма да вземе над 50% от раз и така да прецака всички ни още на първия тур. Избор има и като просто не гласуваш, поради факта, че никой не отговаря на критериите ти.   Не коментирам способностите и качествата на Фандъкова, защото колкото и да ги има, те едва ли ще и помогнат при упражняването на евентуалното и ново поприще „кмет на конци”. Конци, които е повече от очевадно, кой ще дърпа. Не знам дали това няма да дойде малко в повечко на онези сини избиратели, които хич не обичат подобни неща и цял живот са го показвали чрез гласуването си.   Освен мисъл, при упражняването правото на глас присъства и един друг атрибут, част от нематериалната същност на човека, наречен съвест. Съвестта е, която ни води при взимане на трудни решения, когато мисълта зацикля в измислени оправдания. Тя ни показва пътя, по-който да вървим, нашия път, а не пътя на другите. Тя е и онзи глас, който се обажда у почти всеки човек, когато е извършил нещо в разрез с принципите и убежденията си. Зная, че бая съвести ще заговорят след деня на изборите. Надявам се не и моята!   А! Аз избрах Теодор Дечев. Писна ми да ви обяснявам защо :)

image



Гласувай:
20



1. xfire - Успех на изборите.
13.11.2009 13:25
Че иначе един ден за гъби - четири години интоксикация.
цитирай
2. haralanov - Здрасти!
13.11.2009 13:26
Глупаво и нелепо е 20 години след падането на Берлинската стена,основният избор в България да е между популист и неокомунист.Другите са напълно маргинализирани от медиите!Фандъкова или Кадиев.Сергей или Бойко.Гоце или Волен.,,Номерът,, е повече от успешен още от 2001 г.Крадлив дедо...Щото иначе комунистите!Резултатите след това винаги са плачевни!
цитирай
3. mamkamu - :)
13.11.2009 13:53
xfire написа:
Че иначе един ден за гъби - четири години интоксикация.


Ха-ха! Може направо да се гътнае човек :)
цитирай
4. mamkamu - :)
13.11.2009 13:54
haralanov написа:
Глупаво и нелепо е 20 години след падането на Берлинската стена,основният избор в България да е между популист и неокомунист.Другите са напълно маргинализирани от медиите!Фандъкова или Кадиев.Сергей или Бойко.Гоце или Волен.,,Номерът,, е повече от успешен още от 2001 г.Крадлив дедо...Щото иначе комунистите!Резултатите след това винаги са плачевни!


Тия моменти отдавна трябваше да сме ги забравили! Ама тук нещата стават по ориенталскиму бавно :)
цитирай
5. gantree - мама му стара :)))
13.11.2009 13:59
С това настояване почти си ме навил да гласувам за Фандъкова.
При цялото ми уважение към г-н Дечев, не мога да гласувам за него. Причините може да ги коментираме след изборите, а може и да не ги коментираме. Политическото шарлатанство е много по-вредно от избирането на жената от Самоков.
цитирай
6. haralanov - То ако ставаше бавно,пак добре...
13.11.2009 14:02
Лошото е,че има неща,които въобще не стават!И понеже турците за нас са ориенталци,как така се случва,че в много отношения са далече по-бързи от българите..?
цитирай
7. luben - да сложа
13.11.2009 14:03
един параф и аз под 95% (вкл. най-същественото) от горните думи!

Почти убедих и жената да гласува за Дечев :) Мисля, че убедих и още 1 :) Както и да е - думата ми бе за "качествата на Фандъкова". Единственият плюс, който мога да съзра в нейният избор (който изглежда най-вероятно сигурен, но ... нека мине неделята) е че ББ ще отпусне пари за големи проекти на София, когато това се налага. Пък и може да увеличи бюджета му - ще видим сега като мин. председател как ще се отнесе към дилемата, която той преди размахваше толкова явно и критикуваше предишния МС за това - София да получава поне 50% от парите, които генерира. Или ще се окаже същото, което се оказа с дупките, завода за отпадъци и кучетата - т.е. - едно нищо.

Та - Фандъкова. Първо - не се сещам в близкото минало, а и в по-далечното България да е имала толкова неподходящ министър на образованието и науката. Гл. ас. Атанасов (дет стана доцент по времето на министерстването му) все пак си беше някакво асистентче - загубено, с тотално неясна мисъл и визия, ала все пак - кадър на СУ и даже асистент/доцент. А сега какво имаме - учителка... Не че има нещо лошо в това, но човек аджеба си задава въпроса "Това ли е представител на това съсловие, който има визия по образователни и научни теми?" Без да принизявам основното училище и кадрите, които го водят непосредствено, но все пак ... това е нещо като да назначиш за шеф на космическа програма някой, дето е отговарял за доставките на гориво на ракетите. Чудя се и се мая как никой не повдигна и дума за това. Не че г-жа Фандъкова не може да се окаже по-добра от куп други министри с титли и звания - даже си мисля че е по-добра от поне 1-2 на този пост (може би щото не се вживява в ролята на все правата). До тук с образованието - и все пак е имала нещо общо с "космодрома". А като кмет - единствено е слушала на заседанийца кое какво. Визия за града? Политика на базата на видяно в други страни/градове? Воля да следва определена нейна политика? Изобщо - има ли такава? Това май означава, че десетки хиляди ще идат да пуснат вот за някой, който няма понятие какво прави и ще чака директиви от горе. Да, ама не. Аз също си мисля, че щеше да е по-добре в тази ситуация да не гласувам. Но хубави хора - от блога ме разубедиха :) Точно, кратко и ясно :)
цитирай
8. mamkamu - Леле
13.11.2009 14:12
gantree написа:
С това настояване почти си ме навил да гласувам за Фандъкова.
При цялото ми уважение към г-н Дечев, не мога да гласувам за него. Причините може да ги коментираме след изборите, а може и да не ги коментираме. Политическото шарлатанство е много по-вредно от избирането на жената от Самоков.


Леле пак оплетох конците :))) Ти нали щеше да пускаш невалидна бюлетина! Не ти трябва Йорданка :)
цитирай
9. mamkamu - Лошото е, че има неща, които въобще ...
13.11.2009 14:19
haralanov написа:
Лошото е,че има неща,които въобще не стават!И понеже турците за нас са ориенталци,как така се случва,че в много отношения са далече по-бързи от българите..?


Ами не знам! Тук като че ли винаги правим нещо, но резултат никакъв!
цитирай
10. luben - С това настояване почти си ме навил ...
13.11.2009 14:21
mamkamu написа:
gantree написа:
С това настояване почти си ме навил да гласувам за Фандъкова.
При цялото ми уважение към г-н Дечев, не мога да гласувам за него. Причините може да ги коментираме след изборите, а може и да не ги коментираме. Политическото шарлатанство е много по-вредно от избирането на жената от Самоков.


Леле пак оплетох конците :))) Ти нали щеше да пускаш невалидна бюлетина! Не ти трябва Йорданка :)


Айде сега - от де знаеш кой му трябва на човека...
цитирай
11. mamkamu - @luben
13.11.2009 14:30
Дааа! Лошо е когато парите за града зависят от това, кой е кмет! И аз съм убедил моята жена. Къде ще ходи :))) Май се разрастваме в геометрична прогресия. Времето обаче свършва :)

Йорданка има визия и дар слово -това му требе на избирателя по целия свят. А като тобавиш и най-важното-Бойко, работата става гаранция -Франция
цитирай
12. gantree - @ mamkamu
13.11.2009 14:36
mamkamu написа:
Леле пак оплетох конците :))) Ти нали щеше да пускаш невалидна бюлетина! Не ти трябва Йорданка :)

Да, решил съм да пусна невалидна бюлетина, с кръстчета на всичките осемнайсет места. Ама, не че имам нещо против, но особено коментарите в последните дни, плюс напълно неадекватното интервю на г-н Дечев в Медияпул, са неща, които са на път да ме накарат да гласувам за тази смешна жена. С основната идея тя да спечели още на първи тур, а шарлатаниите да си останат в рамките на статистическата грешка.
цитирай
13. luben - Да, решил съм да пусна невалидна ...
13.11.2009 14:53
gantree написа:

Да, решил съм да пусна невалидна бюлетина, с кръстчета на всичките осемнайсет места. ...


сложи поне един полумесец и една еврейска звезда...
цитирай
14. gantree - @ luben
13.11.2009 14:56
Не те разбрах?
цитирай
15. luben - А като тобавиш и най-важното-Бо...
13.11.2009 15:01
mamkamu написа:
А като тобавиш и най-важното-Бойко, работата става гаранция -Франция


Бойко си е мехлем за всичко - от цифрите след десетичната точка на числото пи, които той ги знаел (без майтап) до визията на човечеството за Космоса ;) Взема си го сложа сред няколкото дузини подправки в кухнята и кат се колебая нещо - слагам от пасващия на всичко ББ :)
цитирай
16. luben - Не те разбрах?нали знаеш, че в ...
13.11.2009 15:02
gantree написа:
Не те разбрах?


нали знаеш, че в американските филми почти задължително, освен героят баш американец има по един евреин и мюсюлманин... Както и да е - не беше лично, просто заигравка с политическа/религиозна коректност. Забрави.

по-скоро - ако не си го чел, погледни един интересен (според мен) материал в Дневник от вчера:

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/11/12/814942_ubo_pretorianskata_gvardiia_na_todor_jivkov/
цитирай
17. thetrooper - В края на краищата
13.11.2009 15:13
гласуваме на частични избори, за довършване на мандата. От 4-те години кметски мандат първата минава в това новият кмет да се ориентира в обстановката, а последната - в подготовка за изборите и евентуален следващ мандат. Остават 2 години полезно действие.

При сегашната ситуация (избори за 2 години полумандат) реално единствено Фандъкова може да свърши някаква работа (защото вече е била зам.-кмет и няма нужда от ориентация).

А иначе и аз се водя от мотивацията, че ние (гражданите на София, независимо дали сме за Синята коалиция, ГЕРБ или някоя друга партия) трябва ясно да покажем, че СОФИЯ МРАЗИ БСП!
цитирай
18. gantree - @ luben
13.11.2009 15:14
Американците имат да наваксват с опознаването на тия неща.
Колкото до политическата коректност - не става дума за такова нещо. Просто съм против правенето на "сива" политика, наричам я още и политическа шарлатания, и конкретен пример за това е кандидатурата на г-н Дечев - човек иначе свестен, макар и социалдемократ, но с ненормално разнородна и неясна пасмина зад гърба си - зелени, червени, жълти, морави и тук-там нещо светлосиничко, колкото за цвят.
цитирай
19. luben - Мисля, че
13.11.2009 15:25
съм наясно с пасмината, за която говориш и най-вероятно си прав - не съм изследвал подробно, а и нямам намерение. Аз щях да не гласувам, но реших, че да гласувам за Дечев ще ми е повече по съвест от това да не гласувам, което считам, че трябва да се прави. Иначе не критикувам мнението ти, което в много аспекти намирам също за разумно и обосновано. Не че ако го критикувах на тебе щеше да ти пука или друго :) И съм съгласен, че има сивота. Аз все още не различавам шарлатания, което според мен е по-различно от сивотата и виждам "свестния" човек в Дечев (не идеалния или пък много силния кандидат). Nuff said.
цитирай
20. mamkamu - :)))
13.11.2009 15:26
luben написа:
mamkamu написа:
А като тобавиш и най-важното-Бойко, работата става гаранция -Франция


Бойко си е мехлем за всичко - от цифрите след десетичната точка на числото пи, които той ги знаел (без майтап) до визията на човечеството за Космоса ;) Взема си го сложа сред няколкото дузини подправки в кухнята и кат се колебая нещо - слагам от пасващия на всичко ББ :)


Тоя бил конкуренция на Вегетата :)))
цитирай
21. mamkamu - !
13.11.2009 15:32
thetrooper написа:
гласуваме на частични избори, за довършване на мандата. От 4-те години кметски мандат първата минава в това новият кмет да се ориентира в обстановката, а последната - в подготовка за изборите и евентуален следващ мандат. Остават 2 години полезно действие.

При сегашната ситуация (избори за 2 години полумандат) реално единствено Фандъкова може да свърши някаква работа (защото вече е била зам.-кмет и няма нужда от ориентация).

А иначе и аз се водя от мотивацията, че ние (гражданите на София, независимо дали сме за Синята коалиция, ГЕРБ или някоя друга партия) трябва ясно да покажем, че СОФИЯ МРАЗИ БСП!


Това, че изборите са частични едва ли трябва да влияе на възгледите и идеите ми!

Ти като член на ДСБ, ще спиш ли спокойно, след като си пуснал бюлетина за Бойко Борисов? Само се чудя :)
цитирай
22. boristodorov56 - Прочетете това!
13.11.2009 16:39
http://tit.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/13/nedelia-ne-e-den-za-delba.435504
цитирай
23. flyco - ...
13.11.2009 16:40
Дилемата, която си сложил в основата на поста е изкуствена. При 70 към 16 процента такова противопоставяне няма. Хората, за които говориш просто искат да са от печелившия отбор.
цитирай
24. анонимен - Убеждения някакви ни водят,
13.11.2009 16:43
когато определяме позицията си за даден избор!
Ама малко като се поогледаме, би трябвало да се запитаме: "Абе, кво првая при тези, дето питат: ква ми е файдата!":(
Прав си - съвестта трябва да говори преди, а не - след!
Успех!
цитирай
25. анонимен - само бойко ще оправи тая държава. ...
13.11.2009 16:46
само бойко ще оправи тая държава. няма кой друг.
цитирай
26. mamkamu - +
13.11.2009 17:54
boristodorov56 написа:
http://tit.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/13/nedelia-ne-e-den-za-delba.435504


Много добре насочено към определена целева група избиратели! И някак истинско!
цитирай
27. katan - Защо НЯМА да гласувам за Фандъкова -
13.11.2009 17:55
1. Защото, съвсем в началото,когато се заговори за частичните местни избори и за кандидатурите/мисля веднага след номинирането на тази "жена от Самоков"/,самата г-жа Фандъкова заяви в едно интервю излъчено по БНТ, че "....НЕ ИСКАМ ДА СТАВАМ КМЕТ,НО..."/цитирам по памет.
Тя самата не желае да става кмет,а иска да си бъде министър!
Трябва ли да й "трошим хатъра"?!
А и зад това:"НО..." се крие много подтекст!
2. Защото аз съм избрала да гласувам за ТЕОДОР ДЕЧЕВ - мотиви бол!
3.Има и 3-то и 4-то, но смятам,че 1-во и 2-ро са достатъчни.
Успех на изборите на ТЕОДОР ДЕЧЕВ!
цитирай
28. mamkamu - Е
13.11.2009 17:56
flyco написа:
Дилемата, която си сложил в основата на поста е изкуствена. При 70 към 16 процента такова противопоставяне няма. Хората, за които говориш просто искат да са от печелившия отбор.


Е да, но когато цифрите говорят аз не мога да замълча :)
цитирай
29. mamkamu - Е да
13.11.2009 18:00
tit написа:
Убеждения някакви ни водят,
когато определяме позицията си за даден избор!
Ама малко като се поогледаме, би трябвало да се запитаме: "Абе, кво првая при тези, дето питат: ква ми е файдата!":(
Прав си - съвестта трябва да говори преди, а не - след!
Успех!


Е да, ама някой хора са оперирани едновременно и от този Божи дар наречен съвест и от другия, дето му викаме мисъл! Ефектът? Огледай се около теб :)))
цитирай
30. mamkamu - Знам
13.11.2009 18:01
анонимен написа:
само бойко ще оправи тая държава. няма кой друг.


Знам, знам! После да не викате, ама що така стана :)))
цитирай
31. mamkamu - Оооо
13.11.2009 18:03
katan написа:
1. Защото, съвсем в началото,когато се заговори за частичните местни избори и за кандидатурите/мисля веднага след номинирането на тази "жена от Самоков"/,самата г-жа Фандъкова заяви в едно интервю излъчено по БНТ, че "....НЕ ИСКАМ ДА СТАВАМ КМЕТ,НО..."/цитирам по памет.
Тя самата не желае да става кмет,а иска да си бъде министър!
Трябва ли да й "трошим хатъра"?!
А и зад това:"НО..." се крие много подтекст!
2. Защото аз съм избрала да гласувам за ТЕОДОР ДЕЧЕВ - мотиви бол!
3.Има и 3-то и 4-то, но смятам,че 1-во и 2-ро са достатъчни.
Успех на изборите на ТЕОДОР ДЕЧЕВ!


Оооо, има пето, шесто, седмо.. :)
цитирай
32. mamkamu - Айде
13.11.2009 18:12
gantree написа:
mamkamu написа:
Леле пак оплетох конците :))) Ти нали щеше да пускаш невалидна бюлетина! Не ти трябва Йорданка :)

Да, решил съм да пусна невалидна бюлетина, с кръстчета на всичките осемнайсет места. Ама, не че имам нещо против, но особено коментарите в последните дни, плюс напълно неадекватното интервю на г-н Дечев в Медияпул, са неща, които са на път да ме накарат да гласувам за тази смешна жена. С основната идея тя да спечели още на първи тур, а шарлатаниите да си останат в рамките на статистическата грешка.


Айде да коментираме интервюто в Медияпул след изборите. И аз имам какво да кажа по въпроса :)
цитирай
33. анонимен - само бойко ще оправи тая държава. ...
13.11.2009 19:00
mamkamu написа:
анонимен написа:
само бойко ще оправи тая държава. няма кой друг.


Знам, знам! После да не викате, ама що така стана :)))

неразбираш ли че той дава нова надежда на хората? другите какво правят. Едно нищо
цитирай
34. gantree - @ mamkamu
13.11.2009 19:12
mamkamu написа:
Айде да коментираме интервюто в Медияпул след изборите. И аз имам какво да кажа по въпроса :)

Да, няма проблеми, можем да направим това веднага след изборите, в "деня за размисъл" :))
Въпросът е там, че бих участвал в такъв разговор само заради теб, защото си свестен и открит човек. Иначе, имам много да кажа и в блога си, но преди изборите не бива, заради едната коректност, която едностранно дължа на г-н Дечев по ред причини. След изборите пък няма особен смисъл, с изключение само на ей такива евентуални разговори, като тоя с теб.

Гледам, по-горе питаш Митко, дали като член на ДСБ щял да спи спокойно. Аз, например, все още съм член на ДСБ, не одобрявам Фандъкова и не само заради това, че е издигната от ГЕРБ, но от друга страна ДСБ-София избра да я подкрепи. Аргументите "за" са известни и вече коментирани, и аз лично бих спал спокойно дори и ако гласувам за нея. Ако гласувам за г-н Дечев, тогава не, не бих спал спокойно. Изборът може и да е мажоритарен, но за мен е важен и бекграунда - като погледнеш зад него, и какво виждаш. Това, което виждам зад него е отвратително. Той го нарича "презрение към инициативния комитет", но греши. Не е никакво презрение.

Поздрави.
цитирай
35. sestra - Аз няма да гласувам, защото не живея в София.
13.11.2009 21:52
Моят мотив против кандидатурата на Фандъкова е, че тя е наистина министър на място. Съгласна съм с Катя, че това вероятно тя си го съзнава най-добре и се е заела с тази кампания от една лоялност, която никак не е за пренебрегване, защото рядко се среща като градивно качество по нашенско. Все пак точно тук се крие деликатната градация на мотивите, които ще ви водят при това гласуване. Всички тук съзнаваме, че споделянето на мнения в интернет пространството е нещо толкова реално, че в близките години не ще може да бъде пренебрегнато при нито един подобен повод. Теодор Дечев е, мисля си един честен избор. Успех!
цитирай
36. анонимен - Ае стига сте ме агитирали!
14.11.2009 06:59
Ще гласувам:
1. ако искам!
2. за който искам!
цитирай
37. boristodorov56 - Очевидните неща се забелязват, когато човек ослепее.
14.11.2009 08:22
Същото е и с избора - разбрал си че е грешно,
но вече е много късно И НЯМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПОПРАВКА!

Някои хора, по-нагоре - говорят за бекграунда зад Т. Дечев, питам се дали забелязват какво има зад Фандъкова.

КАКЪВ Е БЕКГРАУНДА ЗАД ФАНДЪКОВА - ВИЖДАТЕ ЛИ ГО ЯСНО?!!!!!
цитирай
38. malinko69 - :)
14.11.2009 10:51
малиййй..и тук пълно с компетентни и всичко знаещи човечета...знаещи,можещи..ама само когато са невидими и скрити в къщи..като толкова можете,знаете и сте във всичко добри защо сме на този хал..защо не сте в управлението бе хора..отвориш спортен сайт..всички компетентни..отвориш за политика...всички и всичко знаят..той бил решил за кого ще гласува..това ок.ама защо да не уплюем останалите и да лъснем в най коментирани че да ни видят там и доволно да си го местим от единия в другия крачол..
цитирай
39. pegas08 - Братко, със скръб на сърце,
14.11.2009 10:53
не смея и да прогнозирам.
Но като си познавам нацията,
акселерацията на мутризацията,
На мозъка деактивизацията...
Не знам, не знам, световна скръб
ме обзема. Дано не съм прав,
но май ще киризим Фандъкови крачета,
дано поличката малко, по- така!
цитирай
40. gantree - @ boristodorov56
14.11.2009 12:47
boristodorov56 написа:
Някои хора, по-нагоре - говорят за бекграунда зад Т. Дечев, питам се дали забелязват какво има зад Фандъкова.

Предлагам да се разберем ясно и конкретно, г-н Тодоров, по един основен въпрос - когато имате нещо да ми казвате, ако обичате, обърнете се лично към мен, а не по тоя индиректен и подчертано курвенски начин, с това "някои хора по-горе говорят ..." и т.н.
цитирай
41. анонимен - малиййй. . и тук пълно с компетентни ...
14.11.2009 12:55
malinko69 написа:
малиййй..и тук пълно с компетентни и всичко знаещи човечета...знаещи,можещи..ама само когато са невидими и скрити в къщи..като толкова можете,знаете и сте във всичко добри защо сме на този хал..защо не сте в управлението бе хора..отвориш спортен сайт..всички компетентни..отвориш за политика...всички и всичко знаят..той бил решил за кого ще гласува..това ок.ама защо да не уплюем останалите и да лъснем в най коментирани че да ни видят там и доволно да си го местим от единия в другия крачол..


хахаха, да участвате в управлението? Че то така ли се участва управлението? Искаш, напъваш се и управляваш:))))))) Можеш, само ако си послушна кукла на конци в днешната ни политическа и обществена система. Тогава може да ти направят една зашеметяваща кампания, която да хвърли прах в очите на електората и той да не разбере доколко си стойностен. Ето ви за пример г-жа Фандъкова - вместо да й поверят една детска градина, която би могла да управлява чудесно, те й поверяват да ръководи цяло министерство, където поне 99% са далеч над нейното ниво на образование. Защо пък да не може да стане и кмет на София? Преди 2 години присъствах на едно заседание на комисията по жалби на гражданите в СО. Оказа се, че проблемът от правно естество беше предоставен за разследване на възрастна журналистка, защото по думите на секретарката на комисията "тя е много кадърна", а както казва поговорката "между слепите и едноокият е цар", Стига да не е с 20 диоптра, би могъл нещо да свърши, за разлика от споменатата журналистка. След като се оплетоха като пиле в кълчища в законите, накрая вдигнаха ръце и казаха "между нас няма юристи и не можем да разискваме проблема". Тогава се надигна председателят на комисията и се потупа в гърдите "Аз съм юрист", след което каза приблизително така "черното е черно, но ако го освети слънцето откъм изток, може да се приеме, че е бяло". Не можеш да си почтен , компетентен и независим и да искаш да управляваш, особено в СО. Шашмите в СО, за които обществеността разбира, са само върхът на айсберга. Нима ще бъде допуснат почтен и компетентен човек да си навре носа там- NEVER!!!
Изборът е ваш, но само докато не се преборят вълците нагоре.
цитирай
42. boristodorov56 - Мисля, не съм обиждал никого директно, gantree. Лично теб - никога.
14.11.2009 12:57
gantree написа:
boristodorov56 написа:
Някои хора, по-нагоре - говорят за бекграунда зад Т. Дечев, питам се дали забелязват какво има зад Фандъкова.

Предлагам да се разберем ясно и конкретно, г-н Тодоров, по един основен въпрос - когато имате нещо да ми казвате, ако обичате, обърнете се лично към мен, а не по тоя индиректен и подчертано курвенски начин, с това "някои хора по-горе говорят ..." и т.н.


"някои хора по-горе говорят ..." и , въпреки че са ме обвинявали в мръсен език, gantree, не съм наричал начина им на изразаване курвенски.
Значи, ако имам да ти кажа нещо - ще го направя непременно, gantree, но в случая не се обръщах към теб, а към всички останали - ИСТИНСКИ СВОБОДНО МИСЛЕЩИТЕ И НЕОГРАНИЧЕНИТЕ ОТ ПАРТИЙНИ СКРИЖАЛИ ДОГМАТИЦИ, които са против ББ, и негласуващи за Фандъкова, тъй като забелязват бекграунда зад гърба и.
Съжалявам, не съм имал теб предвид в горния си коментар.
Благодаря, че изрази ясно политическите си възгледи!
цитирай
43. eien - BRAVO!
14.11.2009 14:46
Teodor!
цитирай
44. jedi - 2 години са само
14.11.2009 15:04
А като слушам Фънди и Ам Гъл как се изхвърлят с егати обещанията...
- Щели да прибират кучетата и да ги кастрират, после да ги пуснат;
- Щели да кастрират кучетата, после да ги приберат и пак да ги пуснат;
- Щели да ги водят на курсове за анонимни алкохолици;
- Щели да им пилят зъбите;
- Щели да им правят лифтинг и пластика, за да не били страшни;
За трафика, боклуците и чистота няма да коментирам.
---
Поне аз Теодор Дечев не съм го чул/чел да се изхвърля с дългосрочни обещания.
цитирай
45. gantree - @ boristodorov56
14.11.2009 15:05
boristodorov56 написа:
"някои хора по-горе говорят ..." и , въпреки че са ме обвинявали в мръсен език, gantree, не съм наричал начина им на изразаване курвенски.
Значи, ако имам да ти кажа нещо - ще го направя непременно, gantree, но в случая не се обръщах към теб ...

Единственият коментар, в който бекграунда се споменава, е коментар 34. Коментарът е мой, което е очевидно. В такъв случай какво, ако не курвенлък, е да напишете "някои хора по-горе"? Извинете леко мръсния ми език. Мисля отскоро, че специално по отношение на Вас единствено той е напълно уместен. Спрямо другите, нормалните хора - не, в никакъв случай.


boristodorov56 написа:
Благодаря, че изрази ясно политическите си възгледи!

А това, като финал, възприемам просто като израз на Вашата все по-очевидна сбърканост, ненормалност, която буквално блика от думите Ви.
цитирай
46. boristodorov56 - 45. gantree
15.11.2009 09:34
Аз пък съм леко притеснен за всички, изживяващи се уж демократи, а всъщност партийни кастрати, които ще гласуват за Фандъкова.
Притеснен съм повечко именно от бекграунда - много хубава дума, ако си дадем ясна сметка какво понятие точно замества, който стои зад Фандъкова.
Много съм притеснен, когато една личност е била наричана и определяна по един начин и всички почитатели на харизмата на Костов повтаряха като зомбирани същото, че тази фамозна личност вече в друго си качество се оказва най-необходимия партиен, парламентарен и профсъюзен съюзник на "демократи", определящи себе си като нормални.

Аз определено не съм нормален,
защото предпочитам да съм свободен в политическите си преценки, приказки и пристрастия - това в твоите доктринерски и партийни очи изглежда,
не - направо си е сбърканост.
Прав си - аз съм много сбъркан човек - свободен съм!

По всичко личи, че гласуваме за една и съща политическа сила - но сега разбирам защо другите не го правят. Сега разбирам защо не приемат двуличното безличие на "великия" Костов и елементарният му егоизъм и селски тарикатлък. Несвободата, с която партийните дейци на тази партия я превръщат в секта на зомбита отблъсква всеки разсъждаващ в нормални логически рамки сбъркан=свободен човек.

За кого играете - пишман демократи?

За кого?

И още нещо - не се впечатлявам от опита за уязвяване чрез лични обиди от хора, които нито ме познават, нито припознават собствения си нарцисизъм, а най-вече са жалки в опита си да играят ролята на матросовци в полза Костову.

Всичко това е лично към теб, затова предварително се извинявам, ако съм те обидил - помъчих се да бъда тактичен в рамките на нормалните вътрешноблогови взаимоотношения.

Да живее 8 март!

цитирай
47. gantree - @ boristodorov56
15.11.2009 11:44
По същество гледната Ви точка е антипартийна, г-н Тодоров. Сам си създавате илюзията за освободеност, възприемайки се като "избрал свободата" вместо отговорностите, които имате като член на определена политическа група. Ако разбирате свободата като отхвърляне на всичките отговорности, с които принадлежността към политическа група Ви ангажира - тогава да, в този смисъл сте я избрал, същата тази "свобода". Проблемът Ви обаче е там, че освобождаването от отговорности не Ви прави свободен в смисъла, който си въобразявате. Ако бяхте наистина "свободен", щяхте просто да се наслаждавате на свободата си, вместо да изригвате толкова негативизъм към всички онези, които не споделят "освободеността" Ви. Свободният човек е щастлив човек, а Вие сте автор на негативни словесни изблици. Казано най-простичко и неангажиращо, да Ви пикая на "свободата", като гледам само през последния месец докъде Ви е довела. :)))
цитирай
48. boristodorov56 - 47. gantree
15.11.2009 14:55
Да живее 8 март!
цитирай
49. gantree - ?!
15.11.2009 15:22
boristodorov56 написа:
Да живее 8 март!

Полудяхме ли вече, окончателно? Добре :)))
цитирай
50. анонимен - !
15.11.2009 21:41
Не познавам добре Т. Дечев, но това, което чета звучи интелигентно и смислено. Мисля, че има какво да направи още по въпроса за визията и наачина на представяне. Но не трябва ли да се замислим дали има шанс такъв избор и колко гласове ще събере? Защото все още гласуваме Против някого, в случая БСП и Кадиев, а не За някого. Да се надяваме, че и това време ще дойде!
цитирай
51. flyco - ...
16.11.2009 15:20
Exit poll към 18:00 часа:
Йорданка Фандъкова 70.3%
Георги Кадиев 23.1%
Павел Попов 3.0%
Валентин Симов 0.8%
Теодор Дечев 0.5%
Иван Антикаджиев 0.4%
Георги Жеков 0.3%
Илия Божинов 0.3%
Други 1.3%
цитирай
52. анонимен - Много елементарно-Ани
16.11.2009 19:56
Хора, които мразят и завиждат на дясното обединение на ДСБ и СДС, такива хора се опитват да пробутват уж независими кандидати, като горния, който не притежава дори нормална визия. И като независим не е ясно с леви или десни средства ще управлява София, или с омраза към Синята коалиция...Всъщност това се прави да отклони десни гласове под претекст за собствен уж достоен кандидат! Мното евтини номера, които минават само на комунисти и тези, които искат разединено и слабо дясно! Затова и се прави!
цитирай
53. анонимен - Ани
16.11.2009 20:07
И като продължение на горното-това са хора, които се надяваха, че Бойко ще заеме мястото на дебилния цар и ще управлява с комунистите и Доган и не могат да му простят, че не го направи, а избра за съюзник десните! Затова ще се мъчат да дискредитират всички инициативи и на СК и на ГЕРБ!
цитирай
54. teodordetchev - Благодарност към всички, които ми повярваха.
16.11.2009 23:59
Като поднасям изминението си за забавянето, Ви каня на адрес:

http://teodordetchev.blog.bg/drugi/2009/11/16/sled-izborniiat-den-ogromna-blagodarnost-kym-tezi-poveche-ot.437584
цитирай
55. teodordetchev - Резултати, ужким от ОИК:
17.11.2009 00:01
Най-сетне попаднах на някакви числа, които изглеждат правдоподобно:

Източникът : http://www.tvevropa.com/bg/news/bulgaria/view/16667

Общият брой на гласувалите на вчерашните частични местни избори за кмет на
Столичната община е 259 848, съобщиха от общинската избирателна комисия. Общият
брой на намерените пликове в избирателните урни е 259 871, а 24 са намерените
пликове в урните без бюлетини в тях. Подадени са 1967 недействителни гласове, а действителните са 257 881.

По реда на изписването им в интегралната бюлетина кандидатите за кмет на
Столичната община са получили следните гласове:

Мая Грозданова (партия "Социалистически младежки
съюз")- 364 гласа, което е 0.14 процента от действителните гласове,

ХристоАтанасов (партия "Либертас България") - 112 гласа, 0.04 процента,

Илия Божинов(партия "Българската левица") - 946 гласа, 0.37 процента,

Георги Кадиев (коалиция "Коалиция за България") - 71 453 гласа, 27.7 процента,

Йорданка Фандъкова ГЕРБ) - 170 796 гласа, 66.23 процента,

Валентин Симов (коалиция "Зелените" -ПК "Екогласност" и Партия на зелените) - 1479 гласа, 0.57 процента,

Иван Антикаджиев (партия "Съюз на свободните демократи") - 1040 гласа, 0.4
процента,

Антон Генов (партия "Българска демократическа общност") - 242 гласа
или .09 процента,

Емил Антонов (Българска национално-радикална партия) - 463
гласа, 0.18 процента,

Павел Попов (партия "Ред, законност и справедливост") - 7
282 гласа, 2.82 процента,

Татяна Папазова (Българска работническа партия-комунисти) -257 гласа, 0.1
процента,

Кристиян Кръстев (партия "Български бизнес
блок") - 191 гласа, 0.07 процента,

Сийка Найденова(Българска работническа социалистическа партия) - 177 гласа,
0.07 процента,

Виктория Данева (Българска комунистическа партия) - 204 гласа, 0.08 процента,

Венцислав Кърпачев (Българска
работническо - селска партия) - 93 гласа, 0.04 процента,

Сава Гърбузанов (Обединена партия на пенсионерите в България) - 226 гласа, 0.09 процента,

Георги Жеков (независим кандидат) - 447 гласа, 0.17 процента и

Теодор Дечев (независим кандидат) - 2111 гласа, 0.82 процента.
цитирай
56. teodordetchev - Всеки, който твърди, че съм враждебен към сините ...
17.11.2009 00:03
... или се заблуждава или лъже злонамерено.
цитирай
57. анонимен - !
17.11.2009 18:00
Има една поговорка-Не ми казвай, кой си, кажи ми кои са приятелите ти! Хората, които ви подкрепят, в голямата си част, са против СК! Авторът на блога се опита по ретв да критикува ДСБ и Иван Костов по повод сивия сектор в хазарта, много слабо и непрофесионално! Звучеше точно като Пламен Юруков! Или и Юруков е демократ, макар и слуга на Доган!!! Повече нямам какво да кажа!
цитирай
58. mamkamu - !!!
18.11.2009 13:50
анонимен написа:
Има една поговорка-Не ми казвай, кой си, кажи ми кои са приятелите ти! Хората, които ви подкрепят, в голямата си част, са против СК! Авторът на блога се опита по ретв да критикува ДСБ и Иван Костов по повод сивия сектор в хазарта, много слабо и непрофесионално! Звучеше точно като Пламен Юруков! Или и Юруков е демократ, макар и слуга на Доган!!! Повече нямам какво да кажа!


Леле доживях да ми рекат, че съм антикостовист :))) Нищо, че всички приятели ме мислят за тъмносин! И че откакто се помня съм гласувал винаги за партията, в която Иван Костов членува!

Е, поради тези причини, не мога да съм съгласен с него за всичко. Имам си мнение по някои въпроси :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9470572
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол