Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
18.01.2010 12:35 - Защо аз ставам за европейски комисар, а Румяна Желева не
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 24049 Коментари: 58 Гласове:
30

Последна промяна: 18.01.2010 13:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image1. Знам къде се намира Аденският залив.
2. Половинката ми няма нищо общо с ТИМ.
3. Не си зарязвам блога на произвола на съдбата.
4. За поста не ме е предложил Бойко Борисов.
5. Не съм участвал в ръководството на хубавата партия „Обединен блок на труда”.
6. Не членувам в популистки и авторитарни политически формирования.
7. Когато не знам нещо, си признавам, а не замазвам положението с банални клишета.
8. Знам кои са конфликтните райони по света. Всичките!   Защо не ставам за европейски комисар   1. Имам достатъчно акъл!   Един съвет към правителството: Абе що не вземете да номинирате българския еврокомисар едва след провеждане на конкурс! Да не изпадате после в неудобно положение. И всички ние с вас!   А! И един въпрос за размисъл: Ако Румяна не я бива за европейски комисар, то подходяща ли е тя за поста външен министър на Република България? Чудя се само!   И за да не остана криво разбран, веднага ви предлагам кандидат : Данка Панчова –онази хуманитарна работничка, която бе отвлечена преди две години и в продължение на 9 месеца беше пленник на въоръжени сомалийци. Тя поне знае за какво става въпрос, когато си говорим за кризи и хуманитарни помощи. Ето едно нейно интервю от тази сутрин по БТВ: http://www.btv.bg/ -„Хуманитарната помощ в 21 век”. Определено стои по-добре от Желева.  
В краен случай можете на предложите на Барозу Миглена Кунева, а най -в краен –Надежда Михайлова. Все ще са по-удачни номинации от Румяна.
  Но за всеки случай попрепитайте кандидата в Народното събрание, преди да го изпратите в западна посока! Защото знае ли човек?! Да си немаме после пак излагации!

image



Гласувай:
30



1. tit - Всяка буква в поста е права!!!:):):)
18.01.2010 12:39
Ама защо мислиш, че в Народното събрание ще знаят какво да питат кандидата?!:))
цитирай
2. анонимен - :))))
18.01.2010 12:44
Кой ще изпитва изпитващите? ))))
цитирай
3. flyco - =
18.01.2010 12:46
След конкурс за каквото и да било в България:
"Събрахме се, обсъдихме и аз реших"...
цитирай
4. gantree - @ mamkamu
18.01.2010 13:05
Здравей :)) Аз принципно си знам, че не ставаш за еврокомисар, ама защо ти трябваше да го оповестяваш публично? Трай си, виж ме аз как си мълча :)))

Извън шегата, виж бомбата тук

http://www.atanas.fr/articles/categories/politics/229-jeleva-ek
цитирай
5. mamkamu - :)
18.01.2010 13:08
tit написа:
Всяка буква в поста е права!!!:):):)
Ама защо мислиш, че в Народното събрание ще знаят какво да питат кандидата?!:))


Благодаря!

За НС. Не знам, сигурно ще трябва да ги препитват в някой институт на БАН, ама и там не съм сигурен, че ще знаят, какво да питат ония феодални старци ;)
цитирай
6. анонимен - а бе,момченца
18.01.2010 13:20
Това са големи игри,бе!Ква Меглена Кунева,кви 5 лв!?Ми нали заради нея удариха по Желева!Не че тя е китка,ма това е друга бира!Айде стига с тоя демократичен идеализъм!Освестете се и слезте на земята!:))
цитирай
7. mamkamu - :)
18.01.2010 13:25
parasol написа:
Кой ще изпитва изпитващите? ))))


Е т`ва вече е труден въпрос!!!

Да вземем да поканим тука Барозу и да му предложим стотина кандидати. Барем някой си хареса :)
цитирай
8. flyco - http://www. atanas. fr/arti...
18.01.2010 13:26
gantree написа:

http://www.atanas.fr/articles/categories/politics/229-jeleva-ek

Страхотен почерк!
цитирай
9. mamkamu - :)
18.01.2010 13:27
flyco написа:
След конкурс за каквото и да било в България:
"Събрахме се, обсъдихме и аз реших"...


Ха-ха!

Значи и конкурса отпада. Значи ли това, че сме в безисходица?

Или пак Бойко е на ход, а?
цитирай
10. flyco - Re: 9.
18.01.2010 13:33
Не, конкурсът не отпада. Не обичам Костов, но го уважавам като политик. Вчера в предаването на Цветанка Ризова той каза, че контролните механизми в държавата не работят и е прав. Конкурси могат да се провеждат - за тях има всякакви регламенти и те са справедливи по презумпция , защото иначе няма да получат легитимност поради липса на участници. Контролът върху избора обаче се пренебрегва и то нарочно.
цитирай
11. gantree - :)))))
18.01.2010 13:40
flyco написа:
Страхотен почерк!

На Желева ли? Да, много е изящен :))
Аз пиша така изящно като нея само с левия крак, не мога и с двата.
цитирай
12. mamkamu - :)
18.01.2010 13:41
gantree написа:
Здравей :)) Аз принципно си знам, че не ставаш за еврокомисар, ама защо ти трябваше да го оповестяваш публично? Трай си, виж ме аз как си мълча :)))

Извън шегата, виж бомбата тук

http://www.atanas.fr/articles/categories/politics/229-jeleva-ek


Верно, трябваше да взема пример от теб :)

Значи все пак Румяна е излъгала, а?

А! Верно, че почерка е доста изящен :)
цитирай
13. анонимен - imas 3 osnovni nedostatyka
18.01.2010 14:53
Ti izobsto niams shance da se Komisiras, zastoto:
1. nemoesh da lambadish kato tarantula
2. ne sa te provyzglasili za 6-mese4en Profesor ot Magdeburg i
3. ne si se snimal s 4ervena roklia i sys semeistvo Obama

taka 4e bydi taka liubesen i prenapisi po iasno za nepreodolimite si pre4ki za tozi tolkova atraktiven post

i Hubava Nova Godina s Noviat Komisar -Liubimkata na celiat BG narod i Ali PilBozu, simpati4nato reklamno lice na zubolekarite ot Aldomirovci, Aitos i Arbanasi.
цитирай
14. mamkamu - :)))
18.01.2010 16:09
анонимен написа:
imas 3 osnovni nedostatyka
Ti izobsto niams shance da se Komisiras, zastoto:
1. nemoesh da lambadish kato tarantula
2. ne sa te provyzglasili za 6-mese4en Profesor ot Magdeburg i
3. ne si se snimal s 4ervena roklia i sys semeistvo Obama

taka 4e bydi taka liubesen i prenapisi po iasno za nepreodolimite si pre4ki za tozi tolkova atraktiven post

i Hubava Nova Godina s Noviat Komisar -Liubimkata na celiat BG narod i Ali PilBozu, simpati4nato reklamno lice na zubolekarite ot Aldomirovci, Aitos i Arbanasi.


Ха-ха-ха! Умрях от смях още след тарантулата! Ще си взема бележка :)))
цитирай
15. haralanov - Аз това го знам и без да си го писал...
18.01.2010 16:56
Въобще нямам колебания,че си несравнимо по-подходящ за Еврокомисар,отколкото Румито Желева!!!И още един плюс,който си пропуснал!Знаеш,че Грузия и Египет не са държави от Близкия изток!
цитирай
16. анонимен - ахил
18.01.2010 17:16
Лошо е ,човек да е прост, но още по лошо е когато не го осъзнава.
цитирай
17. анонимен - he rmother fukan
18.01.2010 17:19
hermother,
aide da patentoveme izrazyt za tarantulata. ako si se smial e zastoto si gledal onova show "Tancuvai-pa ko she da staa" demek kandidatirai se pa show ke staa, hermother fukan
цитирай
18. анонимен - Приятелю,
18.01.2010 17:20
не ставаш, защото ставаш. :)))
Кратко и ясно!
цитирай
19. анонимен - и аз си блъскам главата
18.01.2010 18:43
И аз тези дни се мъча да проумея , защо след като работното място комисар е от мъжки род , а се пробват и предлагат жени?! То не е като комсомолска секретарка
седесарка ,
комисарка и
др. поетични рими
с окончания . . . ярка


п.п От скромност може би не си добавил и ,че английският ти е над ниво !? Нищо не се каза по този въпрос .
Определено за теб съм !

цитирай
20. анонимен - Do mamkamu
18.01.2010 18:51
Zemi tresni info, ko staa ima li reshenie ko e to i kyf e tekstyt po diskusiata za Tarantulo-kopitnata Jelhefa.

w celoto dnes.bg-posle.bg nema edna duma za EU vs BoBU. daze izmetoha file4etata sys samata krasavica.

bydi pyrvi na efira!
цитирай
21. zaw12929 - Гласувам за Вас! А Данка вземете в ...
18.01.2010 19:04
Гласувам за Вас! А Данка вземете в екипа си. Смилете се намерете служба и на Румяна, ако може... та да се сродите с ГЕРБ
цитирай
22. karambol5 - Данка си заслужава място в екипа ...
18.01.2010 19:12
Данка си заслужава място в екипа :)))
цитирай
23. gothic - Аз пък си мисля, че ставаш. Много ...
18.01.2010 19:25
Аз пък си мисля, че ставаш. Много даже. дали пък да не подема една инициатива? ;) И сериозно - за г-жа Панчова си архиправ!
цитирай
24. veninski - Поздравления, приятелю!
18.01.2010 19:26
Поздравления, приятелю!
цитирай
25. анонимен - makamu, dai info ko staa s JeleMU
18.01.2010 19:34
4to tokoe Tarantula i ima li to lambada u nas?
цитирай
26. анонимен - АМАН ОТ ЧЕРВЕНО/СИНИ ТИКВЕНИЦИ
18.01.2010 19:46
КОЙ СИ ТИ ВЕ ГЪЗ? ТИПИЧЕН БУЛГАРИСТАНЕЦ - "РОДЕН" ЗА ДИРЕКТОР,С ГОЛЯМА УСТА И С ПИЛЕШКИ АКЪЛ. ЗА ТОВА ЩЕ НИ МАЧКАТ ВСИЧКИ,ЗАЩОТО СМЕ ПООТДЕЛНО ВСЕ ГОЛЕМИ ОТВОРКОВЦИ ,А КАТО НАЦИЯ НИ НЯМА!- ВИЖ СЕ САМО КВИ ПРОСТОТИИ РЪСИШ-ПРЕДЛАГАШ КАТО АЛТЕРНАТИВА 2 ДЖОФРИ ДОПРИНЕСЛИ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗА СИРОМАШИЯТА НА БЪЛГАРИНА,ЧРЕЗ ЗАТВАРЯНЕТО НА КОЗЛОДУЙ.НЕЩАСТНИК ПРОСТ!
цитирай
27. mitternacht - втф
18.01.2010 19:47
за пръв път да съм съгласен с тебе!
Добър и забавен постинг :)
цитирай
28. kobata - България има един голям политик, ...
18.01.2010 20:23
България има един голям политик, който е специалист точно в областта на международинте отношения и това е Николай Камов.
цитирай
29. анонимен - samo si mislite 4e ste umni
18.01.2010 20:50
всички си мислим,че ставаме за нещо но май от всички не става нищо.....за съжаление
цитирай
30. yuliya2006 - ИСКАМ ДА ВИ КАЖА ЧЕ ГОСПОЖАТА МОЖЕ ДА ...
18.01.2010 21:07
ИСКАМ ДА ВИ КАЖА ЧЕ ГОСПОЖАТА МОЖЕ ДА ВЪРВИ ГРАЦИОЗНО, ДА СЕ ОБЛИЧА СТИЛНО-ШАНЕЛ, ДА СЕ УСМИХВА КАТО ХОЛИВУДСКА ЗВЕЗДА
НО ЗА ЖАЛОСТ ТРЯБВА ДА ИЗБЯГВА ДА ГОВОРИ, ЗАЩОТО ТЯ КАЗВА ЛИ НЕЩО?
ДОРИ НЕ РАЗБИРА ЧЕ ДРЪНКА ЗАУЧЕНИ ДУМИ..И СЕ ОПЛИТА НА ВСЯКА ПРОВОКАЦИЯ...
ТРАГИКОМЕДИЯТА И БЕШЕ ПОДГОТВЕНА И ДА БЛАГОДАРИМ НА ОНАЗИ ПРЕКРАСНА ДАМА ОТ БЪЛГАРСКИ ПРОИЗХОД..ТЯ ПОНЕ МОЖЕ ДА ГОВОРИ УМНО А ДА ПРАВИ КАКВОТО И ЩТРАКНАТ С ПРЪСТИ

ТАТЕ КАЗВАШЕ ЧЕ ПОЛИТИКАТА Е ГОЛЯМА КУРВА И ДА БЕГАМ ОТ НЕЯ
ОТИ НЕ Е ВАЖНО КАК ЩЕ ВЛЕЗНЕШ В НЕЯ
А КАК С КИТКАТА ЩЕ ИЗЛЕЗЕШ

ПОЗДРАВИ ЗА ПОСТИНГА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
31. анонимен - Все пак не виждам с какво Миглена и ...
18.01.2010 21:11
Все пак не виждам с какво Миглена и Надежда по-стават от Румяна? Това, че някой казал!? Тя и една от околовръстното става.
Вече са три! /четири))/
цитирай
32. raylight - Платон е казал,
18.01.2010 21:13
че умните хора, които се смятат твърде добри за политиката, са наказани да ги управляват глупци. Фактология отпреди 24 века
цитирай
33. gantree - :)))))))))
18.01.2010 21:36
kobata написа:
България има един голям политик, който е специалист точно в областта на международинте отношения и това е Николай Камов.

Хахах, чак мускулите на лицето ме заболяха от смях :))))))
цитирай
34. rat - А английски език говориш ли своб...
18.01.2010 21:40
А английски език говориш ли свободно?
Желева има прекрасен английски?
Няколко пъти си представях, най различни други наши политици, седящи там на "препитване". Представих си Надежда Михайлова, Меглена Кунева, Николай Младенов, Ивайло Калфин, Георги Пирински, Соломон Паси..........всичките ми се видяха класи над Желева. Дори и Пирински и Паси, които са ми силно антипатични. Замислих се: вдигнахме летвата на известна височина, във външната си политика, и сега изведнъж толкова стъпала надолу. И все пак смятам, че ние трябваше последни да надигнем глас срещу Желева, а не първи, както се случи.
цитирай
35. miralyub - Неее, Рат, този вопъл срещу Желева е ...
18.01.2010 22:08
Неее, Рат, този вопъл срещу Желева е от преливането на чашата.
От това, че някого пращат някъде, а не отива, щото става или сам си е извоювал мястото.
От това, че управляващата клика от година на година става все по-калпава откъм кадри, но пък излъчва самочувствие до небето.
От това, че досега не сме имали по-голямо падение никъде...
Съвсем закономерен си е гневът на българина и като реакция, и като коментари...
Мамкаму, а ти ставаш за еврокомисар!


цитирай
36. drakulla - сутринта гледах Данка
18.01.2010 22:52
Панчова. И си помислих същото като теб, mamkamu, че ще е по-подготвена по хуманитарни въпроси поне.
Николай Камов, Калфин, Надето Михайлова, Пирински, Пасиииии- тези имена ме потрисат - обединява ги "любовта" към България :))))))!
цитирай
37. анонимен - От Сульо
18.01.2010 22:57
Да, така е, не ставаш за комисар и няма нужда да замърсяваш блоговете стова, че не ставаш.МАй като гледам и за друго не ставаш. Стой си в къщи до кюмбето и си гле'й тАлавизора.
цитирай
38. apollon - Ще ти обясня защо не ставаш - без да се ...
18.01.2010 23:35
Ще ти обясня защо не ставаш - без да се ъмнявам в прекрасната кандидатура в твое лице ти не си от жълтата партия, която отпусна на Барозу тлъсти примамки по строежа на автомагистралата във връзка със Португалската фирма, която първоначално бе спечелила търговете, но бе изгонена, макар с доста големи комисионни по неустойките на договора.
цитирай
39. apollon - с други думи човекът на снимката е ял ...
18.01.2010 23:37
с други думи човекът на снимката е ял от българската баница и от българската пица толкова, че чак корема му се пръска
цитирай
40. totoni - Абсолютно съм за номинацията на ...
18.01.2010 23:47
Абсолютно съм за номинацията на хуманитарната работничка! Сутринта я гледах в БТВ и веднага ми хрумна аналогията с Румяна Желева и си помислих "Ето един човек, който май знае за какво става дума..."
Поздрави за поста!
цитирай
41. elena196643 - БРАВО
19.01.2010 00:03
Възхитена съм от поста,харесва ми начина на мислене,умните хора не били на изчезване...
цитирай
42. анонимен - Анонимен - БРАВО НА ПОСТИНГА
19.01.2010 00:37
Радвам се на мислещите хора. Не беше хубаво, че ние като българи застанахме един срещу друг в европарламента, обаче на нас българите свободата винаги е идвала отвън. Тук ще ми внушават и от вестници, и от телевизии, че има заговор срещу Желева, а всъщност истината, е че такива некомпетентни като нея се избират на какви ли не скъпоплатени службици при всяко идване на нова власт и народът е безсилен срещу тях.
цитирай
43. tili - Браво, Юри!
19.01.2010 03:43
Мамкаму!!!! Писна ми вече от простотии и задкулисия!!!
цитирай
44. eien - МамкаМу,
19.01.2010 05:30
европейските парламентаристи приличат на българските и то дотам, че различаването им става загадка.
Поради това, тя ше стане комисар и мястото не е овакантено.
Прочетено в пресата: "Становището на Правната служба на Европейския парламент оневинява Румяна Желева! Тя ще стане еврокомисар и няма да оттеглят кандидатурата й! Румяна Желева не трябва да се оттегля, няма план Б, ще я защитаваме докрай и тя ще стане еврокомисар. Това е заявил лидерът на ЕНП Жозеф Дол по време на приключилото преди малко заседание на парламентарната група на партията. Участници в него разказаха още, че по думите на Дол той лично е убедил Румяна Желева да не се отчайва".

Пито-платено!

Жозеф Дол казал още, че е в постоянна координация с българския премиер Бойко Борисов и с председателя на Европейската комисия Жозе Барозу, за които е бил категоричен, че също подкрепят Румяна Желева.
цитирай
45. анонимен - blog.bg да ми лапа хуя!
19.01.2010 05:44
http://zlika.org/temp/blogbg.htm
цитирай
46. benra - определено
19.01.2010 10:31
Данка Панчова би била по-смисленият избор. Ама кой ни пита
цитирай
47. nicodima - 42. анонимен - Анонимен - БРАВО НА ПОСТИНГА
19.01.2010 10:33
Какъв заговор срещу Желева - ами тя е заговор срещу всички нас! Аман от некомпетентници на всички равнища в тази държава, дето все някой нещо им е задължен!
mamkamu, ставаш за еврокомисар!
И аз ставам!
цитирай
48. luben - Абе...
19.01.2010 10:40
я да си кажа 2-та цента

1. Нямаш доказателство, че преди интервюто на Желева си знаел къде е Аденския залив.
2. Знаеш ли всичко за половинката си - вероятно да, но тогава идва въпросът,че не и оставяш лично пространство, а се бъркаш навсякъде кат ББ
3. До сега - да, но ако станеш buddy (термин от гмуркането ;) ) на ББ - нищо се не знае ;)
4. Все още ;)
5. Я си признай на колко партии си бил в ръководството!
6. виж т. 3
7. Това наистина е кусур за политическа длъжност. Все пак - първи от списъка
8. Друг път...

Така разчитах да станеш... и без това ми свиха солунската митница и сега - няма от къде да взимам за кебапчета и мастика по изборите...

Не мислиш за близките, мамка му - голям егоист си!!! Едно комисариатство не взимаш ...
цитирай
49. анонимен - НЯМА КАК . . .
19.01.2010 10:45
ОСВЕН ВСИЧКО ОСТАНАЛО - НАВЯРНО Е И - ПРЕДСТАВЕТЕ СИ - ВЯРВАЩА ХРИСТИЯНКА. Е - ТОВА Е ВСИЧКО!
цитирай
50. boristodorov56 - Резултатите от "реалната" политика у нас са налици!
19.01.2010 10:46
Това трябваше да се случи и срама от представите на д-р Б.Борисов за политиката - трябваше да ги усетят нормалните хора по-осезателно.
Да `и берат дерта на Румянчето онези, които гласуваха за новоизлюпения хаджия и негови бекграунд.

Позора предстои.

Продължавам да питам всички,
които - къде с отвръщение,
кога тихомълком - преди и след изборите поддържаха Герб и можеха да спят спокойно давайки своя вот - дори за даскалицата Фандъкова -
е доволи ли сте от резултата?
Съзнавате ли, че това става благодарение на вас и ще се случва вече - въпреки вас?

Къде е дяснато в България? Не го ли заменихте за спокойствието на Костов в парламента като младши присъдружник с новият д`есен дес`ен на ситните дясно-демократични каренца на вторичната ДС вълна?

Следващата стъпка е наистина големия международник
Николойчо Камов да стане еврокомисар - като план "г" от варианта за спасяване на комунистите и постоянното им присъствие във властта.
цитирай
51. vmir - Пролемът с тъпите копелета е, че няма как да разберат колко са тъпи.
19.01.2010 11:25
Ти си се преценил, че не ставаш, но как да прецени някой, умствения багаж на който е недостатъчен за решаване на тази тежка задача? А някои от избраниците са уникално тъпи, но това си остава в тайна за обществото. Предложението ти е добро, но няма технологично време за прокарването му, пък и съществуващата партийна система за издигане на кандидатури не пропуска хора, необвързани с ключовите й фигури. Това е положението.
цитирай
52. flyco - ...
19.01.2010 12:47
"Кандидатурата на Румяна Желева за поста еврокомисар е оттеглена, според пресслужбата на Европейския парламент, както и според членове на ЕП, съобщава на електронната си страница „Ню Юръп”.
цитирай
53. анонимен - Защо аз ставам за европейски комисар, а Румяна Желева не
19.01.2010 12:47
с данка панчова съм учил за вет.лекар мога да ви кажа че още от тогава си беше откачалка иначе е добра като човек
цитирай
54. анонимен - Проблемът е че в страната на чудесата -България не се цени професионализма.
19.01.2010 13:21
Защо ,където имахме завоювани позиции ,трябваше да пращаме нов еврокомисар .И докога за да си на някакъв пост - непременно трябва да си от управляващата партия . Кога в тази държава ще се цени професионализма , умението за справяне в напрегнати ситуации .Нали все се говори за прозрачност .Аз лично не виждам такава. Има толкова можещи и кадърни хора , но те не се занимават с политика .Тях намерете и им предложете .Когато човек е без връзки - това означава ,че той може и знае .Това трябва да бъде критерия .
цитирай
55. flyco - Re: 54.
19.01.2010 14:17
Изискването на Мартенс към Борисов беше българският еврокомисар да бъде от ЕНП за да получи подкрепа. Кунева е от НДСВ, която пък е от групата на либералите.
цитирай
56. boristodorov56 - 54. анонимен
19.01.2010 14:21
Да не би Кунева да е подбирана по квалитетност?
Бъди сериозен.
цитирай
57. vmir - Добра новина е, че се е оттеглила сама.
19.01.2010 15:57
А горепредложения критерий да нямаш връзки е много интересен. Уверил съм се, че у нас кариера се прави ЕДИНСТВЕНО с ОГРОМНО внимание към това кой на какъв пост е в бранша ти и кой от твоите хора е на "ти" с ключовите фигури в бранша. Не преувеличавам, просто стотици пъти съм гледал като теле как колеги познават необходимите хора, как фамилиарно си контактуват и как скоро си се качват на следващото стъпалце в йерархията, защото, познаваш ли когото трябва, и черното ще нарекат бяло. Мнозина искрено вярват, че това е не само единствения възможен начин за просперитет, но и критерий за професионализъм... И затова сближават позиции с помощта на необходимите бутилки, и разбира се, "приятелски" благодарствени жестове... После се чудим и маем какви хора ни представляват и управляват... Навързани са като кренвирши един за друг, това е.

p.s. В партиите е още по-зле, защото там всеки бързо може да се обяви за всякакъв. Не е за вярване какви лични пробиви се правят там за нула време. Някои се издигат толкова бързо и нависоко, че изпускат завинаги всякакъв шанс да опознаят проблемите на избирателите си. После се крепят чрез лични отношения.

p.p.s. Де тая радост Първанова да последва примера на Желева...
цитирай
58. zahariada - zahariada Да не забравяме!
22.01.2010 10:02
Боко, скоро каза, че той лично платил за Панчова. После допълни ...и правителството! Ама тя не беше там по линия на България! С нашите пари!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9469045
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол