Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
18.02.2010 12:36 - Каква гордост бе, Батков?
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 14522 Коментари: 37 Гласове:
20

Последна промяна: 18.02.2010 18:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageОказа се, че и Тодор Батков е един от многото тъмни субекти, сътрудничели в миналото на ДС и превзели в настоящето политическия и икономическия живот на скъпата ни родина. И съвсем в стила на тази категория „хора”, той изказа гордостта си от това в собствения си вестник „Стандарт”.

„Аз съм горд, че имах възможността да работя за националната сигурност на България, изпълнявайки своя воински дълг” пише мустакатият адвокат в едно прочувствено писмо и по-нататък продължава: „Служих достойно и нямам нито един повод да се срамувам”.

Явно, наричаният от футболните фенове Бай Ганьо собственик на Левски, не е далеч от алековия първообраз, защото тотално обърква основни морални понятия, като чест, достойнство, срам и дълг към родината. Явно за него Военното контраразузнаване на тогавашна България е просто част от неговата „родина”, а не репресивен апарат на една тоталитарна машина, слугуваща на външни сили. Всички, които са имали нещастието да служат в Българската армия преди 90-та много добре знаят, с какво се занимаваха тогавашните ВКР-та и тази тяхна дейност едва ли е повод за гордост, както тогава, така и сега.

Подобни изказвания чуваме от години и от други агенти, разузнавачи, контраразузнавачи, доносници и прочее слуги на комунистическия режим. Приказките им са направени по калъп, в който думите чест, достойнство и Родина заемат основно място. Честото им използване, цели да оправдае техни минали действия, от които в нормалния свят всеки най-малкото би се срамувал. Точно те бяха онези градивни елементи, които правеха възможно съществуването на цялата тоталитарна система. Без тях тя щеше да се срути за миг.

Подмяната на морала, който се опитват да ни наложат тези хора е обезпокоителна, защото повечето от тях имат влиянието, медиите и парите за да направят думите си чуваеми. И да внушат на мнозинството българи, че да си слуга на сатрап е повод за гордост и висша форма на любов към Родината. Закичването им пък с висши държавни отличия още повече легитимира техните минали действия и узаконява влиянието им в подобието на общество, в което живеем.

"О времена, о нрави" е казал преди повече от 2000 години Цицерон. Аз само ще го повторя!

image



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demokratizator - Много добре казано
18.02.2010 12:53
Самият факт, че той се гордее, показва, че нещо не е в ред. Със сигурност в системата на ДС е имало много хора, които са били изнудвани да доносничат за свои колеги, съседи и т.н., но те, ако имат съвест, не се гордеят с това, че са работили за ДС, а съжаляват, задето са били заставени. Батков обаче явно не е в тази категория хора.
цитирай
2. bamby13 - всички тези боклуци забравят едно ...
18.02.2010 13:39
всички тези боклуци забравят едно основно правило "когато си на*ран, не си вири главата"
цитирай
3. gantree - :)))
18.02.2010 14:05
Пропуснал си текстът под снимката.
Мога само да гадая какъв е бил. Вероятно нещо от рода на:

- Здравей, колега. Хууо медалче, нали, харесва ли ти? Добре ти стои.
- Да бе, само Левски, долу чорбата! Мноо съм доволен и съм горд, я ела да тА гушна.
цитирай
4. mamkamu - Да!
18.02.2010 14:41
demokratizator написа:
Самият факт, че той се гордее, показва, че нещо не е в ред. Със сигурност в системата на ДС е имало много хора, които са били изнудвани да доносничат за свои колеги, съседи и т.н., но те, ако имат съвест, не се гордеят с това, че са работили за ДС, а съжаляват, задето са били заставени. Батков обаче явно не е в тази категория хора.


Да! Едно съжаление си е съвсем уместно! Някои обаче си изплакват съвестта, чрез гордеенето :) Да не говорим, че има хора, които искрено си вярват, че това, което са правили е правилното! Те са проблема!
цитирай
5. mamkamu - Те
18.02.2010 14:43
bamby13 написа:
всички тези боклуци забравят едно основно правило "когато си на*ран, не си вири главата"


Те обаче, вече доста години са свикнали да си я вирят и как така сега ще я наведат. Това душевно състояние им е непознато. Нищо, че са целите в лайна...
цитирай
6. mamkamu - :)
18.02.2010 14:43
gantree написа:
Пропуснал си текстът под снимката.
Мога само да гадая какъв е бил. Вероятно нещо от рода на:

- Здравей, колега. Хууо медалче, нали, харесва ли ти? Добре ти стои.
- Да бе, само Левски, долу чорбата! Мноо съм доволен и съм горд, я ела да тА гушна.


Ха-ха! Сигурен съм, че е било нещо от тоя сорт :)))
цитирай
7. анонимен - кърлеж
18.02.2010 15:12
В ДС е имало хора които са работили като пчели за държавата ное имало и търтеи като тоя, които след 90 г се превърнаха в кърлежи за обществото. Те оплюха честните хора за да се угоят.
цитирай
8. tit - Остана ли някой от "елита" да не е бил агент?
18.02.2010 15:29
Или просто има още "неосветени"?
цитирай
9. анонимен - Да, бай
18.02.2010 15:29
Ганьо винаги се е гордял със своя келепирджилък! (((
цитирай
10. lado - Батко, Батков и Батето - какво ли ги ...
18.02.2010 16:23
Батко, Батков и Батето - какво ли ги свърза, освен партизанщината?
цитирай
11. haralanov - Не съм изненадан!
18.02.2010 16:28
Никак не съм изненадан,че Батков е работил за репресивната комунистическа ДС!То това някак си се знаеше доста от отдавна.За бай Петко Бочаров не искам да пиша нищо,защото е на преклонна възраст...
цитирай
12. boristodorov56 - Всичко е в рамките на нармалното в ...
18.02.2010 16:52
Всичко е в рамките на нармалното в държавата на ДС.
цитирай
13. mamkamu - !
18.02.2010 18:06
анонимен написа:
В ДС е имало хора които са работили като пчели за държавата ное имало и търтеи като тоя, които след 90 г се превърнаха в кърлежи за обществото. Те оплюха честните хора за да се угоят.


Въпросът тук е, как тези хора възприемат държавата. Като съвкупност от управляващите или като съвкупност от нацията? Явно в случая е първото...
цитирай
14. mamkamu - :)
18.02.2010 18:07
tit написа:
Остана ли някой от "елита" да не е бил агент?
Или просто има още "неосветени"?


Трудно ще ни е да ги преброим :)
цитирай
15. mamkamu - :)
18.02.2010 18:09
parasol написа:
Да, бай
Ганьо винаги се е гордял със своя келепирджилък! (((


Да! И действителността ни показва, че е бил прав!

Не за наша радост, де :)
цитирай
16. mamkamu - :)
18.02.2010 18:10
lado написа:
Батко, Батков и Батето - какво ли ги свърза, освен партизанщината?


Оооо! И други неща ги свързват :)
цитирай
17. mamkamu - :)
18.02.2010 18:13
haralanov написа:
Никак не съм изненадан,че Батков е работил за репресивната комунистическа ДС!То това някак си се знаеше доста от отдавна.За бай Петко Бочаров не искам да пиша нищо,защото е на преклонна възраст...


И аз никак не съм изненадан. Вероятността за всеки от влиятелните и богати българи да е имал взимане-даване с ДС граничи със 100-те процента :)
цитирай
18. mamkamu - Да!
18.02.2010 18:15
boristodorov56 написа:
Всичко е в рамките на нармалното в държавата на ДС.


За съжаление си прав. В една нормална страна със нормален народ, тия екземпляри нямаше да смеят да се обадят! От срам!
цитирай
19. ok3223 - Глей ги
18.02.2010 19:17
на тъпанари ли се правим. Има ли държва без ВКР. Няма. И сега ГИ има в армията, във всяка армия, да следи и наблюдава, да знае и контролира настроенията на войниците.
Където има държава и армия ги има и тези служби, и хора, които им сътрудничат или служатт в тях.
НИЩО НОВО ПОД СЛЪНЦЕТО.
А дали е добър или лош човека служил там.
И В АДА КАЗВАТ, ИМАЛО АНГЕЛИ.
цитирай
20. анонимен - berberin
18.02.2010 20:57
batkov da si obrasne mustaka.
цитирай
21. анонимен - Батков беше Първи секретар на ДКМС в р-н "В.Левски"
18.02.2010 21:11
Батков бише Първи секретар на ДКМС в р-н "В.Левски" в София още в 1985 г...а преди това отговаряше за комсомолските дела в отбора...НЕ ЗНАЕХТЕ ЛИ?! Там нямаше случайни хора...как да не се гордее?!
цитирай
22. zezo - Нееее...
18.02.2010 21:54
Не си прав. Наричат го не Бай Ганьо, ами Борат.
Освен това се напикава, когато отбора му спечели купа :)))
http://images.ibox.bg/2007/07/13/batkov/460x665.jpg
цитирай
23. injir - , , . . подобие на общество, , , в което ...
18.02.2010 22:37
,,..подобие на общество,, , в което сме принудени да живеем.
цитирай
24. анонимен - Аре стига,а!!!
18.02.2010 23:21
Стига с тия простотии бе хора.Недейте постоянно да плюете и да отричате работата на ДС.Защо си мислите,всичко свързано с агентурната мрежа е било свързано само и единствено с доноси и следене на инакомислещи хора.Ако в момента мерим със същия аршин то незабавно трябва да бъдат разпуснати ГДБОП,ДАНС,НСО и т.н.Изобщо не си давате сметка колко много достойни хора са работили и работят в момента в служба на България.
цитирай
25. анонимен - Остава да поиска за това и по висока ...
18.02.2010 23:54
Остава да поиска за това и по висока пенсия. Как не го е срам.
цитирай
26. plamenshopov - За всичко се плаща един ден! Ако няма покаяние, а има гордост!
19.02.2010 01:08
Лука 3:9
А и брадвата лежи вече при корена на дърветата; и тъй, всяко дърво, което не дава добър плод, отсича се и в огън се хвърля.
цитирай
27. анонимен - Човека е служил с гордо вдигнато чело
19.02.2010 02:24
Това е прекрасно! :-D
цитирай
28. vmir - Гордеят се? Глупости на таркалета.
19.02.2010 04:27
Натрапването на въпросната меко казано странна "гордост" не е нищо друго, освен усилие за зомбиране на общественото мнение. А това е едно адски гадно мероприятие, защото е пряко заявяване, че партийният монопол и службите за опазването му са нещо похвално. Не е за вярване, че след 20 години демокрация, тези идеи продължават да задушават държавата ни. Гадна пасмина...
цитирай
29. eien - Покрай работат си, съм срещала такива хора и
19.02.2010 05:04
те наистина се гордеят, живеят си в някакъв свой свят. Да бе Стоичков тук, би казал само.... цървул.
цитирай
30. vmir - 29. eien,
19.02.2010 06:58
eien написа:
те наистина се гордеят, живеят си в някакъв свой свят. Да бе Стоичков тук, би казал само.... цървул.


Ако те наистина си гордеят с принадлежността си към една отречена от света система, и въпреки неодобрението на мнозинството българи, са се добрали до върхови позиции в държавата, това значи, че у нас демокрацията е подменена от механизми, игнориращи принципите й. Това още значи, че те не са адекватни нито на света, нито на хората у нас, а продължават да си живеят в миналото и да ни управляват чрез старите методи за елиминиране на политическите опоненти, дезинформация и манипулиране на общественото мнение.
цитирай
31. анонимен - д-швейка
19.02.2010 07:26
Защо не вземете и мнението на тия,на което подобни твари са разбили живота заради един виц или подигравка с тогавашната власт.Или за слушането на песни по чужди радиостанции.Отврат е само да го гледаш и после как да си обичаш родината-награден
цитирай
32. анонимен - съгласен съм...
19.02.2010 09:28
Откакто този тип пое отбора, просто провали любимия ми тим!
цитирай
33. анонимен - Правилно го казахте...
19.02.2010 09:57
... че "имат влиянието, медиите и парите за да направят думите си чуваеми", аз само ще Ви допълня, че благодарение на това тези мекерета властват повече от 20 години вече. За съжаление властта и силата им расте непрекъснато, и де факто вече са НЕДОСЕГАЕМИ...
цитирай
34. leonidas - То е ясно кой държи парите...
19.02.2010 10:38
То е ясно кой държи парите в БГ. Ферарита, Ламборджинита, имения и яхти не се купуват с честен труд и на заплата в Гъзолизания (разбирай България). В Гъзолизания хамериканската мечта е невъзможна... Тук политици с мухлясали мозъци и извратено мислене преследват само собствените си интереси и издигат изродчетата, които се пръкват от собствените им гени.
В Гъзолизания няма хора - има плужеци. Ако имаше истински хора, които уважават себе си, досега парламентът да е сринат до основи. Не може да живееш в крайна мизерия, без никаква ценностна система и да се залъгваш, че живееш нормално.
Да сте живи, здрави и проспериращи в Гъзолизания!
цитирай
35. анонимен - ???
19.02.2010 11:01
ВКР - част от репресивния апарат? Нещо ти е жега ми се струва, странно, щото не е такъв сезона, мамка му!
цитирай
36. анонимен - VSI4KI OT DC SA PEDALI
19.02.2010 11:01
TOVA SE ZNAE 4E GI 4UKAHA BORCITE KOITO SU6TO SA SAMO PEDALI
цитирай
37. анонимен - коренът на проблема
19.02.2010 11:54
анонимен написа:
В ДС е имало хора които са работили като пчели за държавата ное имало и търтеи като тоя, които след 90 г се превърнаха в кърлежи за обществото. Те оплюха честните хора за да се угоят.

Ето това е, така мисли кърлежа и още половин България. Затова сме на тая хал. Никакви аргументи не могат да ги разубедят, че в ДС и навсякъде 90% от комунистите били свестни, а останалите 10% развалили рахата на България. Само че, досега никой не е уличен, че е бил от тези 10%. Вероятно са измрели. Сега 90-те% работят за измирането на останалата (ужким некомунистическа) част от "нацията", та рожбите им да я довършат Родината.
Това е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9470145
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол