Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
13.04.2010 11:15 - Иван Костов оголи зъби на Бойко
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 15799 Коментари: 49 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageНай-сетне от Синята коалиция се чу думата „популизъм” по отношение на управлението на ГЕРБ. Така Иван Костов и Мартин Димитров определиха знаците, които управляващите дават за отказ от реформи. Даже Костов уточни, че става дума за ляв популизъм, сякаш популизмът може да бъде друг по тия земи.

Неправенето на реформи, особено когото те са най-необходими е доста характерно за тези ширини. Хората му викат назлъндисване. Назлъндисването се проявява особено в тежки моменти, когато се налага да направиш решителни крачки, обаче не ти стиска. Примерите за назлъндисване на правителствено равнище в съвременната ни история –бол. Като почнем от Луканов та стигнем до Сергей -все гениални назлъндатори. Назлъндисването е спасителното убежище за страхливите и некомпетентни политици, които предпочитат да не правят нищо, отколкото да предприемат някакви полезни действия, които могат да им донесат само негативи в лицето на лумпенизирания народ. Заради назлъндисването сме я докарали до тук.

За да извършиш непопулярни, но необходими реформи се изисква мъжество, а министър председателят е показал, че го има в излишък. Явно обаче биенето в гърдите, като побесняла западно африканска горила не е достатъчно за тръгването на реформите. Трябва и стратегия, ценности, светоглед и особено акъл. Реформите в образованието, здравеопазването, пенсионната система, ако щете дори МВР са все неща, които могат да накарат всяка нежна душа да вдигне ръце и да се откаже.

Силно се надявам обаче, че Бойко ще съумее да запази хъса си от първата половин година на управление и да го насочи към реформаторски действия. Защото, ако това не стане така ще го забатачим, че кризата в Гърция ще ни се види, като дребно финансово недоразумение. После пак ще викаме Гаргамел (кой друг?!) да ни изважда от блатото.

image



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. phoenix2000 - Вижте вижте
13.04.2010 11:25
царя е гол, царя е гол, Бойко е гол
цитирай
2. streetsmart - Не ти опонирам, просто си разсъждавам по темата
13.04.2010 11:31
"Реформите в образованието, здравеопазването, пенсионната система, ако щете дори МВР са все неща, които могат да накарат всяка нежна душа да вдигне ръце и да се откаже." Слава Богу, ББ едва ли може да се нарече "нежна душа". Прочетох днес в Стандарт, че първо с ЦЦ щели да запушат течовете, а после да правят реформа. Ами - от мен добре. В интерес на истината, то и запушването на течовете вече си е реформа, най-вече на нашенския манталитет. Така де, ако го направи, хубаво.
Иначе и аз почвам да си мисля, че ГЕРБ нямат политическата воля за истинска реформа. Съдя по това, което се случва с детските градини в София (да да, мойта голяма болка) - прах в очите на хората, че ще се спре корупцията и абсолютно нищо, за да няма предпоставки за корупция.
цитирай
3. анонимен - гениални назлъндатори
13.04.2010 11:43
;))) И за това се изисква гений, прав си!
Но ако Костов не бе разсипал СДС навремето, сега щеше да е алтернатива наистина.
цитирай
4. mamkamu - :)
13.04.2010 12:14
phoenix2000 написа:
царя е гол, царя е гол, Бойко е гол


Верно е гол е :)
цитирай
5. mamkamu - Ама...
13.04.2010 12:18
streetsmart написа:
"Реформите в образованието, здравеопазването, пенсионната система, ако щете дори МВР са все неща, които могат да накарат всяка нежна душа да вдигне ръце и да се откаже." Слава Богу, ББ едва ли може да се нарече "нежна душа". Прочетох днес в Стандарт, че първо с ЦЦ щели да запушат течовете, а после да правят реформа. Ами - от мен добре. В интерес на истината, то и запушването на течовете вече си е реформа, най-вече на нашенския манталитет. Така де, ако го направи, хубаво.
Иначе и аз почвам да си мисля, че ГЕРБ нямат политическата воля за истинска реформа. Съдя по това, което се случва с детските градини в София (да да, мойта голяма болка) - прах в очите на хората, че ще се спре корупцията и абсолютно нищо, за да няма предпоставки за корупция.


Ама те тия пари няма смисъл да ги дават за дейности, които не са оптимизирани, защото просто ще трябват повече левчета. А сега те май нещо са кът!
цитирай
6. mamkamu - :)
13.04.2010 12:20
parasol написа:
;))) И за това се изисква гений, прав си!
Но ако Костов не бе разсипал СДС навремето, сега щеше да е алтернатива наистина.


Иска се я :)

Разпадът на СДС е друга тема, за която дълго можем да говорим. И да не стигнем до еднакви позиции :)
цитирай
7. анонимен - Като не върви, не върви, народе възродени!
13.04.2010 13:15
Ние сме затънали до гуша, а най-гадното е,че идва приливът...:)))))))))))
цитирай
8. vmir - Казано е "ако не можеш да хапеш, недей да лаеш".
13.04.2010 14:06
Моите уважения към Костов, но с тази позиция няма да стигне далеко нито той, нито ДСБ, а най-вероятно ще повлече и СДС. Не бива да се губи връзка с реалността и да не се отчитат идеологемите "Костов е виновен", "Костов съсипа България" и пр., независимо, че са пропагандни клишета. Истината не побеждава чрез безразсъдно упорство, а след много и адекватни усилия за доказването й. Самонадеяността е по-вероятно да я преиначи или опорочи.
цитирай
9. kass - май,
13.04.2010 14:31
най-големия назлъндатор е народа :):):)...
цитирай
10. haralanov - Здрасти!
13.04.2010 14:41
Обаче има и нещо друго.Без популизъм по тия земи,просто е невъзможно да се управлява!Как си представяш обещание за ,,кръв,пот и сълзи,, и да бъдеш избран..?Това е просто абсурд!Бате им Бойко нито е първият популист,нито ще е последният!Популист е бил Александър Стамболийски примерно.Или Цар Борис ІІІ,дето сам е карал влака и автомобилът си(то голяма работа!)ама се е харесвало и е минавал за ,,народен човек,,.И разбира се най-големият популист в българската история Тодор Живков.С успешното внушение,че лагери може и да е имало но,, саламът беше лев и шейсе а бензина 16 стотинки,,.Бойко Борисов спира реформите заради това,че ще му падне рейтинга!А идват президентски избори...Без висок рейтинг,шансът за успех е минимален.
цитирай
11. mamkamu - :)
13.04.2010 14:48
starbuck69 написа:
Като не върви, не върви, народе възродени!
Ние сме затънали до гуша, а най-гадното е,че идва приливът...:)))))))))))


Ооо, още можем да затъваме, преди да дойде приливът :)))
цитирай
12. mamkamu - Да, но
13.04.2010 14:52
vmir написа:
Казано е "ако не можеш да хапеш, недей да лаеш".
Моите уважения към Костов, но с тази позиция няма да стигне далеко нито той, нито ДСБ, а най-вероятно ще повлече и СДС. Не бива да се губи връзка с реалността и да не се отчитат идеологемите "Костов е виновен", "Костов съсипа България" и пр., независимо, че са пропагандни клишета. Истината не побеждава чрез безразсъдно упорство, а след много и адекватни усилия за доказването й. Самонадеяността е по-вероятно да я преиначи или опорочи.


Има известен смисъл в това, което пишеш, но пък има и неща, които не могат да бъдат премълчавани. Ако си мълчи пък после ония ще рекат: "Костов е виновен и за провала на Бойко, нали го подкрепяше през цялото време"...
цитирай
13. mamkamu - :)
13.04.2010 14:57
kass написа:
май,
най-големия назлъндатор е народа :):):)...


Отсекъде назлъндатор :)))
цитирай
14. mamkamu - @ haralanov
13.04.2010 14:58
Прав си, популизмът не прощава на никого!
цитирай
15. monarchism - Браво на Мартин Димитров. :)
13.04.2010 14:59
Браво на Мартин Димитров. :)
цитирай
16. gantree - @ mamkamu
13.04.2010 15:10
Какви зъби, какви пет лева?! Гледах го човека, всичко си беше нормално.
Зъби не видях.

Парасол, що не се метнеш от балкона, братле. :))
Дори и реформиран, комунистът пак си е комунист.
цитирай
17. mamkamu - Е
13.04.2010 15:12
monarchism написа:
Браво на Мартин Димитров. :)


Е, и на него браво, де :)
цитирай
18. crisis - Авторе, не си прав...
13.04.2010 15:14
За разцепването...Костов се отцепи от хубавото Наде и Трактора.. Бакърджиев, Данчо ментата, Бонев и мистър 10%. и още стотина агента на ДС.
Не мисля, че е сгрешил.
ББ наистина не провежда реформи и не взима най-добрите решения и кадри - спомни си за женския отбор в Герб...
Давай го малко по-обективно, все пак...
цитирай
19. mamkamu - !
13.04.2010 15:19
gantree написа:
Какви зъби, какви пет лева?! Гледах го човека, всичко си беше нормално.
Зъби не видях.


Е, образно казано, де! Метафора, дет`се вика :)
цитирай
20. mamkamu - :)
13.04.2010 15:26
crisis написа:
Авторе, не си прав...
За разцепването...Костов се отцепи от хубавото Наде и Трактора.. Бакърджиев, Данчо ментата, Бонев и мистър 10%. и още стотина агента на ДС.
Не мисля, че е сгрешил.
ББ наистина не провежда реформи и не взима най-добрите решения и кадри - спомни си за женския отбор в Герб...
Давай го малко по-обективно, все пак...


Не съм аз, бе :) Нещо си се объркал! Само цитирах по-нагоре Парасол. Но доколкото си мисля, той има предвид още по ранното цепене, когато СДС се превърна от коалиция в партия.

Иначе съм съгласен с това, което си написал.
цитирай
21. анонимен - Иван Костов оголи зъби на Бойко
13.04.2010 15:39
Дано не е било на тъмно, че ще почне да заеква милия, как ще дава по цял ден интервюта после.
цитирай
22. luben - Когато уцеля
13.04.2010 15:42
да го чуя/гледам се убеждавам, че Костов издигна много своето ниво на политик. Запази своята твърдост, но където и когато трябва проявява гъвкавост и разум, търпение и визия.

Колкото до ББ и правителството - единствено май в МВР нещо смислено се прави (може би щото не познавам тази система/работа по-отвътре и виждам само резултатите, обявявани по медиите, но то съвсем не е зле). По здравеопазването е добре, че се махна представителят на ТИМ в правителството (всъщност те бяха 2-ма...Желева бе другата), което значи евентуално по-малко влияние на една силна групировка. Пък и никак не бях убеден, че там реформите са в правилна посока. Май още не мога да видя и там реформа като хората - навремето се копира една такава, която е взета от Австралия...но БГ не е Австралия. А сега ... както и да е. В образованието - една-две разумни идеи и ужасно прибързано и необмислено изпълнение. Ако продължи с бързането там, нашата наука и образование ще спаднат още повече (а изглеждаше, че няма на къде). На моменти ми се струва, че Игнатов искрено иска да реформира, но няма ни търпение, ни задълбочен анализ защо, какво и как. Иначе изглежда, че просто иска да си подкрепя НБУ в производство на доценти и професори. Тези 2 сектора са наистина убийствено трудни и сложни, а същевременно - много деликатни.

Дано не затънем още в блатото, щото се опасявам, че някаква перверзна коалиция (Яне, Доган и Станишев) ще скочат на овакантялата каручка на реформите. И те ще постъпят като Андрешко... и учениците ще пишат колко правилно постъпват в съчинения и есета.
цитирай
23. gantree - @ mamkamu
13.04.2010 15:48
mamkamu написа:
... Само цитирах по-нагоре Парасол. Но доколкото си мисля, той има предвид още по ранното цепене, когато СДС се превърна от коалиция в партия.

Мислиш ли, наистина, че това е имал предвид?
На 15-ти февруари 1997-а петнайсетина-двайсет партии се обединиха в една. Дори и най-захлупеният социалдемократ не може да нарече това обединяване през 1997-а "разцепване".
цитирай
24. mamkamu - @ luben
13.04.2010 15:58
Е, и Костов си има кусури, но в общи линии съм съгласен с тебе!

За МВР е вярно, че се върши някаква работа или поне така изглежда, но да вземет да ги понамалят тия ми ти полицаи и служители. Или поне съотношението административен апарат-полицаи да се промени в полза на вторите. Така ще има пари за редовите полицаи, защото те само за сега си мълчат. Утре пак ще излязат на по цигара.

За ТИМ си прав, но се питам що чинеха тия хора преди няколко месеца в правителството...

В образованието е ясно, че рано или късно трябва да стигнем до система "парите следват ученика". + Засилен контрол естествено, че ще го опорочим и това.

За здравеопазването, не знам. Знам само, че нямам познат или роднина, който е бил опериран и не са му били искани пари на ръка. Включително и на мен, но тоя дето ми поиска сега е подсъдим :)

Айде приятна вечер!
цитирай
25. despinida - Що за изпаднал народ, трябва да сме,
13.04.2010 16:48
щом имахме овчедушието да изтърпим 45-годишния соц-хомот, след което, вместо да се вземем в ръце, се отдадохме като последната магистрална проститутка , на първия срещнат, с навирена...платформа, че после на втория...на третия...вече даже не ги броим тия, дето ни оправят, а само стискаме зъби и очи от болка и срам, докато ги чакаме да свършат...мандатите им, с тайната надежда, че следващия ще ни обича и ще се отнася добре с нас.... Сори, няма да дойде бленувания рицар, защото и ние като народ, вече не сме оная напета мома, с розовите бузки и кръшна снага, а се превърнахме в беззъба, неугледна, вмирисана парцалана... Или греша ?
цитирай
26. анонимен - страх....
13.04.2010 16:56
Да,именно страхът от следващите избори пречи на сега управляващите да извършват кардинални реформи.От 6-7г всяка вечер ББ е на екрана на телевизията-АЗ и пак АЗ.....да де ама до там.Не можеш да съставяш правителство от непроверени хора,хора на които да се облегнеш в трудните моменти.А що се отнася до Костов,можеше да го използва 1-2 г.,доказал се е човека с всичките си кусури,как да го сравниш с Дянков като финансист,не става!Че и Цецка в парламента...
цитирай
27. анонимен - Крайно време е
13.04.2010 17:46
Да! Крайно време е Б.Борисов да се вслуша в мнението и ползва съветите на Иван Костов.
цитирай
28. анонимен - Най-сетне М. Димитров да прояви характер, макар че не съм му фен
13.04.2010 17:58
До № 26 despinida Поздравления! Не грешиш! Невероятно точен и обективен коментар, поднесен със завидно чувство за хумор!
цитирай
29. zahariada - На фона на ставащото...
13.04.2010 19:11
....Иван Костов изглежда като един политически баобаб, в сравнение с те зи сега. За съжаление, защото това е назад, не напред.
цитирай
30. boristodorov56 - Костов няма избор! Сам се насади и ще търпи `и унижения - има време.
13.04.2010 19:46
Вече се е хванал на хорото - ще играе както д-р Б. Борисов свири!
Сега да не прави нещо друго.
Няма изгледи да я обърка в клякането.
цитирай
31. анонимен - Браво на Синята коалиция
13.04.2010 19:52
Гледах интервюто с Костов по БТВ. Не трябва да си кривим душата - по-добър управленски анализ отдавна не се беше правил. Но както се видя, няма да ни помогне.
цитирай
32. анонимен - Никола
13.04.2010 20:06
От всички политици за тези 20 г. наистина Иван Костов е най добрия,лошото е че в целия политически спектър няма поне на полвина така знаещи и най важното ДЕЙСТВАЩИ.
цитирай
33. flyco - =
13.04.2010 20:27
Да ти кажа нещо, което може да ти се стори невероятна глупост: Защо мислиш, че реформите са крайно необходими? В сферите, които си изброил. Според мен крайно необходими са две реформи - на съдебната и на избирателната система. Всички други не са крайно необходими. Ако тези, които споменах се осъществят бързо това ще бъде гаранция за драстично намаляване на кражбите и за неотменно носене на отговорност. Според мен ако кражбите се намалят наполовина бюджетния кораб ще се изправи. Ако се намалят на три-четвърти ще имаме дори растеж. И тогава трябва да се продължи с реформите в другите сфери. Не "по принцип", а конкретно. Кое след кое следва. Според мен това е последователността. Засега тя не се спазва.
Само да допълня, имаш страхотен стил на писане!
цитирай
34. анонимен - еми много хубава дума - назланди...
13.04.2010 20:41
еми много хубава дума - назландисване точно обаче се лепва за американския възпитаник Дянков, който за мен е бил един анализатор в Световната банка, не е работил пряко с действаща икономика и е само един теоретик и се опитва да управлява с теории от учебниците по макроикономика и финанси!
цитирай
35. despinida - Точно попадение!
13.04.2010 21:10
flyco написа:
Да ти кажа нещо, което може да ти се стори невероятна глупост: Защо мислиш, че реформите са крайно необходими? В сферите, които си изброил. Според мен крайно необходими са две реформи - на съдебната и на избирателната система. Всички други не са крайно необходими. Ако тези, които споменах се осъществят бързо това ще бъде гаранция за драстично намаляване на кражбите и за неотменно носене на отговорност. Според мен ако кражбите се намалят наполовина бюджетния кораб ще се изправи. Ако се намалят на три-четвърти ще имаме дори растеж. И тогава трябва да се продължи с реформите в другите сфери. Не "по принцип", а конкретно. Кое след кое следва. Според мен това е последователността. Засега тя не се спазва.
Само да допълня, имаш страхотен стил на писане!


В тази продажна държава, когато се спре корупцията и безчинствата в правораздавателната и избора на законодателната власт, ще настъпи народния оргазъм...:)))
До тогава ще сме в един кунституционен Содом и Гомор.
цитирай
36. анонимен - Ухапи Иване
13.04.2010 22:18
Бойко по гъза! :-D
цитирай
37. анонимен - Костов разбра, че нищо няма да получи, само ще събира негативи
13.04.2010 23:31
Проблемът на Бойко Борисов не е че не иска да прави реформи, а че не знае смисъла на думата реформа. За него едно постановление, едно вдигане на данъка е реформа, едно уволнение е реформа.
цитирай
38. tili - Ами Гаргамел е вече трети по рейтинг!
13.04.2010 23:43
И на нас никой няма да ни даде 30 милиарда евро! Ще трябва да се хванем за косите...
А иначе - имам приятелка във ВСС. Казва, че ги привикват през ден в Брюксел да им набиват канчетата!
цитирай
39. flyco - Re: 40. tili
14.04.2010 00:33
И как са им канчетата, дрънкат ли на кухо?
цитирай
40. vmir - 35. flyco,
14.04.2010 03:41
flyco написа:
Да ти кажа нещо, което може да ти се стори невероятна глупост: Защо мислиш, че реформите са крайно необходими? В сферите, които си изброил. Според мен крайно необходими са две реформи - на съдебната и на избирателната система. Всички други не са крайно необходими. Ако тези, които споменах се осъществят бързо това ще бъде гаранция за драстично намаляване на кражбите и за неотменно носене на отговорност. Според мен ако кражбите се намалят наполовина бюджетния кораб ще се изправи. Ако се намалят на три-четвърти ще имаме дори растеж. И тогава трябва да се продължи с реформите в другите сфери. Не "по принцип", а конкретно. Кое след кое следва. Според мен това е последователността. Засега тя не се спазва.
Само да допълня, имаш страхотен стил на писане!


Глупост ли? Та това е най-смисления от всички коментари, приветствия за което, Flyco!!!

p.s. Разумна опозиция сигурно би изиграла полезна роля. Но не и такава, която подхранва популизма на БСП. Това би било предателство срещу моралната кауза, като каквато се роди СДС, но тази кауза биваше през цялото време погребвана жива от демагозите и популистите в БСП, не без съдействието на мнозина от СДС.
цитирай
41. анонимен - Абсолютно съгласен с автора, много ...
14.04.2010 08:43
Абсолютно съгласен с автора, много хубави заключения.Борисов ако е умен трябва да "назначи" Костов като пръв съветник, макар и някои негови негативи.България не е имала по-кадърен и умен политик от Костов от Стамболов насам, но и Костов трябва малко да "попремине" към отбора на добрите.
цитирай
42. sparhawk - Не, не мисля
14.04.2010 08:50
Борисов си прави политика първо да ограничи бандюгите и го разбирам. А разбирането за това, че хората са бедни не е ляв популизъм, а здрав разум. Озлоби хората срещу себе си и наесен ще гледаш Първанов с песен.
За мен обаче основното, от това, което Костов каза е, че има нужда от реформа в администрацията. По-специално - да се отърве от "кадрите", с които тройната коалиция я е задръстила.
цитирай
43. tili - Както виждаш, flyco -
14.04.2010 10:48
flyco написа:
И как са им канчетата, дрънкат ли на кухо?

Започнаха разни арести, вероятно под брюкселски натиск. Както и знакът, който ни беше даден с Румяна Желева, че не минава всичко! Само че на мен ми прилича повече на зрелище без хляб. Ще видим!
цитирай
44. drym - Рейтингът
14.04.2010 11:56
Ясно е, че основна движеща сила при действията на премиера е рейтингът. Така както нямаше пари в бюджета за нищо, така се намираха още на следващия ден щом се чуеше, че дадена социална прослойка ще стачкува, щото няма пари за тях. За това спря и здравната реформа. За това реформи от Борисов не може да се очакват, освен ако те нямат доказано положителен ефект върху рейтинга. А те имат точно обратен ефект - Костов е живия пример за това.
Дразни ме постоянното плашене на Борисов с предсрочни избори - на мен това все повече ми се струва най-удачния вариант. За 20 години преход нещата в БГ никога не стигнаха до крайност, колкото по-плавно, толкова по-бавно ! Така че аз съм ЗА предсрочни избори, пък там ще видим :)
цитирай
45. анонимен - Няма такъв филм...
14.04.2010 14:06
Такова нещо няма - първо ще запушим течовете, а после ще правим реформи! Може и да съществува при винарството или пожарогасенето, но в едно управелние всичко се прави успоредно! Още повече, че точно реформите ще запушат течовете в държавата! Щото иначе, докато чакаме ББ да напълни хазната, ние какво - да измрем ли?
Засега действията на ББ остават в сферата на театралната самодейност. Посочи с пръст ЕРП-тата, после се оказа, че цената на тока няма да пада! ДА не стане така, че после да се окаже, че не може и течовете да запълни и реформи да направи! И едно нещо остава неясно - посочените за крадци от ББ ще връщат ли парите или не? Щото ако не ги връщат, значи не са крадци!
цитирай
46. анонимен - za men boiko e produkt na bsp, s koeto ...
14.04.2010 14:44
za men boiko e produkt na bsp , s koeto te celqha da unishtojat dqsnoto v Bylgariq :) e pochti uspqha- vidq se che boiko ne e desen i che izbiratelite mu sa prosto porednite lumpeni deto ochakvat svoq spasitel i reshavat izborite ot 20 godini nasam :) nadqvam se poveche hora da proglednat i da osyznaqt che imenno kostov e nositel na istinskite desni cennosti no se symnqvam da go razberat :)
цитирай
47. vmir - И докога ще чакаме някой да осъзнае кой политик или политика са най-добрите?
14.04.2010 23:59
Животът си тече и, харесва ли ни, или не, имаме работа с легитимно избрано Народно Събрание, правителство, президент. Някой горе иска правителство от няколко човека да прави за милиони всичко наведнъж, не можело по пожарникарски едно по едно, а не вижда, че не като работа, а дори само като мисъл остава неосъществима нуждата да се видят управляващите като свършен факт, пък после да се анализира и предлага...
цитирай
48. анонимен - 48
15.04.2010 21:53
" ..... а не вижда, че не като работа, а дори само като мисъл остава неосъществима нуждата да се видят управляващите като свършен факт, пък после да се анализира и предлага..."

Е, че накъде си тръгнал тогава?
цитирай
49. анонимен - абсурд
16.04.2010 20:23
Аз не виждам, нещо съществено да се е променило в тази държава?
Ще дам, само няколко примера!
В общините, ремонти се правят през 2-3г на едни и същи пътищата! Кърпи се, после фирмичката близка до еди кой си X идва и пак прибира парички, за да кърпи отново.
В Германия улиците на мърдат с години, а там магистрала на км струва 3млн. евро. У нас улиците във Варна, която тъне в дупки и наводнения, зазиждайки и отводните шахти, цената е 8млн!!! За околовръстният път на София, 11млн на км!!! Да допуснем, че е е имало очуждявания, но дали поне качеството ще е добро? Не, нали :) да всички знаем, че дупките ще са факт за по-малко и от 5г.
В София, за боклукчии бюджета доколкото знам, надхвърля 200млн., да попитам софиянци, като завали снежец на сутринта и започнат задръствания и катострофи, чувствате ли като да се е положила грижа като за тази сума или някой просто си ги е прибрал в джоба?
Пари, ток, вода и т.н наготово текат перманентно за хора, които въдят нови паразитиращи в/у бюджета представители на уж т.н. малцинства.
Пари текат за една тромава ,в пъти по-голяма и по-скъпа от развитите държави и нищо не вършеща администрация! Не Тимбукту, а държави с пъти по-огромни бюджети и възможности, имат по-качествени и далеч по-малко струващи им държавни чиновници....
Престъпността, при това организираната, ами за нея..... спомняте ли си Вальо топлото.? Да нали? Как е, сметките намаляха ли, поне, намериха ли главата на змията? Чакайте сега наглите, октоподите и т.н. да дадат ефект в/у вашия джоб!!!
За здравеопазване, сигурност, инфраструктура(главен виновник с КАТ за непрекъснато умиращи хора в активна възраст по пътищата), рушветчийство, заменки......... Проблеми и проблемни сфери, по които нищичко не се прави и тези хора очакват за пореден път, ние да им изнесем далаверщината на гърба си!!? Този път не са познали, няма как с ножа да колиш стадото и да ти остане мляко и вълна!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9471293
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол