Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
26.09.2011 15:35 - Катуница. Два часа справедливост
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 17494 Коментари: 33 Гласове:
50


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

imageДа, прави са някои, че конфликта в Катуница е мутренски. Излизайки извън рамките на селото обаче и разширявайки се из страната, той моменталически се превръща в чисто етнически, подхранван, къде от народопсихология, къде от някои среди, които се хранят от него, къде дори от местни олигарси и дерибеи, които разбраха, че някой ден може да им се случи същото и по-добре да пострадат циганите, отколкото те.

Защото естественият ход на нещата след царкировото аутодафе беше, вместо да се нападат ромските махали, да бъдат нападнати местните мутри и феодали навред из България и да се процедира с имуществото им по същия начин, както с царкировото... Това не се случи обаче, защото омразата към Циганина Киро явно е по-голяма от омразата към Мутрата Киро. Затова някъде скандираха: „Циганите вън”, а не „Мутрите вън”...

Справедливост! Обикновения човек се надява да я получава от държавата в която живее и плаща данъците си. Той я очаква от всеки съдия, полицай, общински или държавен служител. Той е склонен да търпи много, но когато ежедневно се сблъсква с липсата й, у него се натрупва онова угнетяващо чувство, което рано или късно е ставало причината за избухването на много кървави войни и конфликти. Ежедневното сблъскване с несправедливостта изтрива усмивката от лицето на човек, отчайва го, прави го все по-примиряващ се и все по-инертен. Прави го готов на всичко. Кара го да предпочита справедливостта пред закона, възмездието пред наказанието... Но и го гневи и го ядосва!

Местните българи отдавна са гневни на Рашкови, но трябваше да се стигне за съжаление до поредния „царски” зулум -убийството на едно момче, за да може цялата дълго стаявана ненавист да избухне с неизненадваща сила. Затова, разбира се, допринесоха и многото граждани дошли от Пловдив, на много от които им личеше от сто километра, че са ядосани футболни ултраси.

В цяла България обаче днес има и много други "Катуници" -селца и градчета, че и големи градове, където местни дерибеи и феодали държат в ръцете си кметове, общинари, полицаи, съдии и прокурори. Те обикновено са недосегаеми за правосъдието и правилата за тях не важат. Те могат да направят, каквото си поискат с някого, могат да изнасилват, бият и рекетират. Могат да подкупват, където и когото трябва, за да получават закрила, съдействие или направо подчинение. Те са от всеки етнос –българи, турци, цигани. Някои от тях вече са бизнесмени и методите им са по-изтънчени, но със същия стар поразяващ ефект.

Някой пък подхвърли днес из медиите, че изгорените имоти не били на Киро и че неговите били по-навътре в махалата. Друг по-авторитетно заяви, че полицията не си е свършила работата, а е оставила тълпите да вилнеят. Така може да се окаже, че нито бунтът е бил бунт, а обикновен палеж, нито пък полицията полиция, а обикновени наблюдатели.

Ако полицията или жандармерията обаче бяха употребили прекомерна сила, това нямаше никак да се вмести сред установеното им напоследък страхливо държание към все по-разрастващата се циганска престъпност. Щеше да излезе на всеослушание, че българската полиция, милва циганите и бие българите. Затова протестиращите ни сънародници получиха своите два часа справедливост, а България избягна наистина един всенароден бунт. Или по-точно го отложи...



Тагове:   бунт,   Цар Киро,   цигани,   роми,   Катуница,


Гласувай:
50



1. cefulesteven - Имам един дълъг списък от кървави ...
26.09.2011 15:52
Имам един дълъг списък от кървави събития в плевенско.

Съгласен съм, че не всички цигани са престъпници. Не са. Повечето не са.
Не съм съгласен, че всички цигани са мързеливи. Работил съм рамо до рамо с цигани, знам как могат да работят.
Мога да разкажа и трогателни неща, как един евангилизиран циганин два часа ме е убеждавал, осланяйки се изцяло на еваглието, че трябва на всяка цена да отивам в Плевен, при жената с която се обичаме. И сигурно сега този човек, много се радва, когато чуе за мен. Тъй, че не всички са и неморални, пияници и т.н. и т.н.
Лично, когато кажа, че има етнически проблем. Имам предвид съответната етническа черта на вид мутренство. Защото циганското мутрентство си има свой характер. Идва оттам, че са феодална собственост на босовете си, а босовете им са престъпници и ги използват за престъпни цели. Досега всички властимащи са толерирали, отминавайки тези босове и затова този вид организирана престъпност, защото тя е организирана, не е спонтанна или битова, нищо, че някои изтъкват социални причини за някое или друго закононарушение, се е развила толкова и се е пръснала като зараза из цялата страна.
Наоколо в селата хората живеят в непрекъснат страх. Радват се, когато не са ограбени. И честно, страх ме е и за българи и за цигани. Тези 5 минути справедливост може да са далеч по-разрушителни. И за това ще са виновни и циганските босове и тези в държавата ни, която не е никаква държава, ако не може да се справи с подобни типове.
цитирай
2. boristodorov56 - Някой си играе с огъня и това е безотговорността на сестрите травеститки ББ и ЦЦ.
26.09.2011 15:53
А нямаш ли чувството, че донякъде има режисираност в трагедията?
Къде се скриха нашите холивудски актриси?
Защо не коментираха?
Защо не отговарят на натрупалите се в общественото пространство въпроси?

Това си е политическо шоу с трагични последици.

Опита да се разделят хората по един или друг принцип е доста изпитан похват още от древността, но у нас го използват постоянно и хората непрекъснато се хващат на въдицата.

Кой има ресурси да провокира или предскаже подобно събитие?

Отговора на този въпроси дава обяснение на много неразбираеми за широката публика въпроси.
цитирай
3. bven - Можеш ли да разпространиш?
26.09.2011 16:04
ЗА ДНЕС 26 . 09 ПРОТЕСТИ ИЗ ЦЯЛАТА СТРАНА - РАЗПРОСТРАНЯВАЙТЕ !
София- НДК, Пилоните 19:00
Пловдив - Площад "Съединение" 19:00
Варна - Катедрален Храм-Паметник "Свето Успение Богородично" 19:00
Бургас - Паметник "Альоша" 19:00
Русе - Площад "Свобода",
Общината 19:00
Велико Търново - Общината 18:00
Стара Загора - Общината 19:00
Хасково - Площад "Съединение" 19:00
Враца - Площад "Ботев" 19:00
Пазарджик - "Тортата" 19:00
Плевен - "Часовника" 19:00
Ловеч - СОУ "Климент Охридски" 19:00
Шумен - Входа на Градската градина 19:00
Сливен - Площад "Хаджи Димитър" 19:00
Казанлък - Парк "Розариум" 19:00
Ямбол - Общината 19:00
Монтана - Паметник Васил Левски 19:00..
Благоевград 18:30ч. пред Общината
Велико Търново 18:00ч. пред Общината
Кюстендил-18:00-на площад Велбъжд!!!!
цитирай
4. анонимен - Да почнем от мутрите тогава. От тях ...
26.09.2011 16:05
Да почнем от мутрите тогава. От тях по лесно ще се изчистим.
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Още по темата:
26.09.2011 16:47
http://kasnaprolet9999.blog.bg/novini/2011/09/26/ciganiiata-v-bylgariia.826197
цитирай
6. bojo12345 - Каква сила да употребят спецчастите?
26.09.2011 17:07
Нашите само стоят като манекени с тежко въоръжение и бронежилетки.
ПРИМЕР-израелските командоси очистиха за отрицателно време отвлеченият
от сомалийски пирати техен кораб-избиха ги.
В Библията е казано: Който нож вади,от нож умира.
С престъници - само по изваелски стил!
цитирай
7. lado - Здравей, Юри, и поздрави за прем...
26.09.2011 17:56
Здравей, Юри, и поздрави за премерения и точен пост.
цитирай
8. mt46 - Мамка им -
26.09.2011 18:03
на всички местни дерибеи, феодали!... И на главните кратунари!...
цитирай
9. mamkamu - @ cefulesteven
26.09.2011 18:21
Стефане, аз пък съм отрасъл в непосредствена близост с една циганска махала. Днес един рокер разправяше, че циганите не можели "ГЕНЕТИЧЕСКИ" да се интегрират в българското общество, което само по себе си е пълна глупост, по-голяма от онова, което ми разправя някой циганин с завършен 4 клас.

Примерите дадени от теб само потвърждават думите ми.

Намираме се в един граничен период, в който, ако изпуснем циганската интеграция, след двайсет години ще трябва да ги отстрелваме. А тоя вариант не ми харесва никак! Надявам се и на теб.

Обаче за циганска интеграция няма пари и най-вече желание и от двете страни. Което значи, че тук ще имаме големи проблеми след време, за предвиждането на които, не се изисква много мозък в главата :)
цитирай
10. mamkamu - @ boristodorov56
26.09.2011 18:24
Абе и на мен ми се мотаеше нещотакова в главата, но не смея да го повярвам, че е истина.
цитирай
11. mamkamu - @ bven
26.09.2011 18:27
Май часът вече е късен за разпространение на това. Сори, ама сега влизам :)
цитирай
12. mamkamu - :)
26.09.2011 18:28
анонимен написа:
Да почнем от мутрите тогава. От тях по лесно ще се изчистим.


Знам ли?! Звучи ми добре :)
цитирай
13. mamkamu - С това...
26.09.2011 18:31
bojo12345 написа:
Каква сила да употребят спецчастите?
Нашите само стоят като манекени с тежко въоръжение и бронежилетки.
ПРИМЕР-израелските командоси очистиха за отрицателно време отвлеченият
от сомалийски пирати техен кораб-избиха ги.
В Библията е казано: Който нож вади,от нож умира.
С престъници - само по изваелски стил!


С това съм напълно съгласен. Но когато действаш против собствения си народ, който е озверял спрямо циганската престъпност, май трябва да действаш с по-меки ръкавици...
цитирай
14. mamkamu - Здрасти...
26.09.2011 18:32
lado написа:
Здравей, Юри, и поздрави за премерения и точен пост.


Здрасти, lado. Благодаря!
цитирай
15. mamkamu - ;)
26.09.2011 18:33
mt46 написа:
Мамка им -
на всички местни дерибеи, феодали!... И на главните кратунари!...


Ами аз защо съм си кръсти блога така ;)
цитирай
16. mamkamu - :)
26.09.2011 18:34
kasnaprolet9999 написа:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/novini/2011/09/26/ciganiiata-v-bylgariia.826197


Ще се опитам, да му хвърля едно око, щом имам време...
цитирай
17. haralanov - Защо от 2009г. Цар Киро е член на ГЕРБ?
26.09.2011 20:19
За да си осигури чадър над незаконният си бизнес.
И за да пълни урните с цигански гласове в полза на ГЕРБ.
цитирай
18. hristo27 - Не трябва да се заблуждаваме, че ...
26.09.2011 20:48
Не трябва да се заблуждаваме, че циганският проблем е само в Катуница. Цяла България е пропищяла от безобразията на циганите. Кой и защо не вижда това? Циганските гласове ли пречат за това?
цитирай
19. анонимен - Забравих ти кой беше.
26.09.2011 22:01
Понякога, рядко се случва, ти чета пасквилите и ми става интересно - как,бе човек успяваш едновременно да си на страната и на двата лагера?? Хамелеон ли си, Би-хамелеон ли си??
цитирай
20. bojo12345 - Твърдата ръка за който писах разбирай...
27.09.2011 05:12
Всички престъпници , като случая в Сливен с обира на банката,освободения убиец и отново тръгнал да убива и краде,битовия скандал отнел три живота само през тези няколко дни и т, н. Крайно време е да се спре и с така наречените споразумения с прокуратурата и получаване на ниски присъди за тежки престъпления.
цитирай
21. анонимен - Гущерът ще си отреже опашката
27.09.2011 10:01
....Ще жертват Киро Циганина. Може би и някои други, които не слушат, за назидание на другите. По същия начин както отстреляха Илия Павлов, знайни ВИС-аджии и СИК-аджии. Не трябва да им позволяваме да продължават по този начин. Радвам се, че хората се разбудиха, макар и доста плахо.
Да, аз също имам натрапчивото чувство за режисиране на събитията. Всички са знаели за конфликта между българчето и цигането. Имало е официални жалби. Дали някой друг не е махнал камъчето, което е подпирало лавината? Дали не е поръчал някой друг убийството? Едва ли ще можем да си отговорим, но ако е така - страшно е!!!
цитирай
22. анонимен - http://biasbiasov. blog. bg/d...
27.09.2011 10:07
http://biasbiasov.blog.bg/drugi/2011/09/27/.826510
цитирай
23. анонимен - продължение на 21
27.09.2011 10:12
...това, което ме кара да мисля, че събитията за режисирани е:
- времето на събитията - точно преди избори. При една рязка дестабилизация всъвсем кратък срок преди избори вероятността да се получи емоционален, а не рационален вот е повече от сигурна
- реакцията на Борисов - няколко дена се кри, защото не знаеше как да реагира. Изчакваше. Въпреки това, реакцията му е неадекватна и неясна. Липсва позиция. В интервюто си той използва същите думи, които използва и Киро Циганина в телефонния разговор, който излъчиха по НОВА ТВ - "Полицията не се справи!" Неловкото поведение на Б.Б. според мен свидетелства за раздвоение - има ангажименти и вероятно финансиране на ГЕРБ от Киро Циганина (ТОВА Е МОЕ ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ)
- пак според мен, това е удар на преобладаващия електорат, на който разчита ГЕРБ за изборите. Някой зъл гений резна колоса през краката.
цитирай
24. canis - . . . . . Всички са знаели за конфликта ...
27.09.2011 11:38
анонимен написа:
..... Всички са знаели за конфликта между българчето и цигането. Имало е официални жалби. Дали някой друг не е махнал камъчето, което е подпирало лавината? Дали не е поръчал някой друг убийството? Едва ли ще можем да си отговорим, но ако е така - страшно е!!!

???
Конфликти НЕ СЕ решават, чрез убийства. Ако ще се действа така, за какво се плащат данъци и се издържа държавата, полицията ?...
? Да хващаме всеки по една сопа и да живеем както в каменния век...
цитирай
25. анонимен - Най-накрая едно балансирано мн...
27.09.2011 11:56
Най-накрая едно балансирано мнение! Без крайни и ненужни залитания.
цитирай
26. malkiatprintz - Напълно съгласен. Затова казвам, ...
27.09.2011 14:05
Напълно съгласен. Затова казвам, че тези протести не са насочени в правилната посока - проблемът е в управляващите, които допуснаха през годините всичко това, та да се стигне до тук. Лощото е, че и на мен ми намирисва на режисура. Не по отношение на убийството на момчето, а по отношение на последвалите го събития - целенасочено оставени палежи, повторна липса на справедливост (Киро - в Банско), протестирането срещу циганите, после - срещу джамиите, после... докато би трябвало да го отнесат онези, които умишлено години наред не си вършеха работата, но така им е удобно. Просто използваха убийството в Катуница, добре им дойде, за да отместят отново вниманието на хората от себе си и своята некадърност. Поздрави.
цитирай
27. анонимен - Управление на конфликти
27.09.2011 14:19
Един от начините да тушираш организирани протести е като "разводниш" проблема или насочиш агресията в друга посока. Гледайте само какво ще стане. След 3 дена вече никой няма да знае за какво точно се протестира или протестите ще се разцепят на много единични протести - един ще протестира срещу циганите, друг срещу джамиите, трети срещу ГЕРБ докато всичко утихне от самосебе си.....
цитирай
28. mikino - Търсете виновниците от двадесет години назад до днес!
27.09.2011 14:34
Проблемът е, че има едно леко отклоняване от същината на протестите, което става пак заради държавата, заради медиите и заради провокативни действия от страна на един луд, който иструктира хората си да тръгнат към джамията в София!
цитирай
29. анонимен - Почна се!!!
27.09.2011 16:24
Румен Петков показва на пресконференция документи, които уж били намерени от членове на младежкото БСП в къщите на Киро Циганина. Документите доказвали, че Киро Циганина щял да купува гласове за ГЕРБ, но нямало да ги пкажат сега, защото вътре имало лични данни на Рашков?!?!? Имам малко въпроси:
- откога БСП се загрижи да пази личните данни на Киро Циганина?
- защо членове на младежкото БСП са тарашили за докумети в къщите на Рашков? или как са ги намрили "случайно"?
Новината можете да прочетете на: http://news.ibox.bg/news/id_1163796739
(виж тезата ми изложена в коментар 23)
цитирай
30. haralanov - Нямам думи Юри!
27.09.2011 17:48
http://www.youtube.com/watch?v=Re2QpdJ4N_E
цитирай
31. sparotok - опасения
28.09.2011 01:47
Точно от това се страхувам - ....България избягна наистина един всенароден бунт. Или по-точно го отложи...

Да пази Господ, насилието не е разрешило нито един проблем, само е създавало условия за повече и по-сериозни проблеми.
цитирай
32. анонимен - В цял свят умните хора отричат да ...
02.10.2011 17:34
В цял свят умните хора отричат да имат етнически конфликти в техните страни. Една Турция до нас отрича да има кюрди и етнически конфликт. Една Испания и Англия-същото правят. Един Живков като гонеше турците също отричаше и дори заявяваше,че в България турци няма!
И В ЦЯЛ СВЯТ Е ТАКА! САМО В БЪЛГАРИЯ СЕ НАМЕРИХА ТОПИДИОТИ,КОИТО СЕ НАПЪВАТ НЕИСТОВО ДА ПРЕВЪРНАТ ПРЕД ЕВРОПА КРИМИНАЛЕН СЛУЧАЙ В ЕТНИЧЕСКИ. САМО В БЪЛГАРИЯ ИМА ИДИОТИ,КОИТО ВИКАТ КЪМ ЕВРОПА "ЕЛА ВЪЛЧО,ИЗЯЖ МЕ" ИМА ЕДНА МНООООГО СТАРА БЪЛГАРСКА МЪДРОСТ КОЯТО ГЛАСИ "КАТО НЕ ЗНАЕ ЕДНО КУЧЕ КАК ДА ЛАЕ,САМО ВКАРВА ВЪЛКА В КОШАРАТА" ЧЕ И ВАШАТА РАБОТА ТАКА. ДАЛИ БЕГЕ ИДИОТИТЕ ЗНАЯТ ТАЯ ПОГОВОРКА
цитирай
33. анонимен - смена полюсов земли доклад славяне традиции русичи газета магия на продажу дома гадания да нет
14.11.2011 00:12
Hi! i'm repost you post: to my www.twitter.com/#!/slavcentrinfo

трехлебов япония славянские обереги тату теории происхождения славян великое переселение славян восточные славяне занятия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9470352
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол