Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
03.10.2011 14:30 - „Есента на агитките” или футболните фенове в патологично раздвоение
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 27149 Коментари: 35 Гласове:
40

Последна промяна: 03.10.2011 14:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageВчера в Пловдив футболни фенове и други граждани поискаха да бъдат разследвани мафиотските босове в страната. Похвално и наистина смислено искане, което трябваше да бъде издигнато още на първия ден след събитията в Катуница. Логично нали?

Логиката обаче се разпада на хиляди несглобяеми парчета, когато се запитаме, кои са тези които издигат тези искания. Не са ли част от тях хората, които издигат на стадиона си огромни транспаранти с лика на убития шеф на ВИС и собственик на отбора им Георги Илиев с безумния надпис „Завинаги един от нас”?

image

Не бяха ли те на погребението му преди шест години с разстроени физиономии сякаш е починал най-близкият им човек?!

image

Не върви някак от устата на такива хора днес да чувам искания против мафиотите, защото се чудя кога те са искрени. На площада или на стадиона?

В подобно патологично раздвоение в последните дни се оказаха не само феновете на пловдивския Локо, но и на повечето български отбори, които са или са били собственост на мафиоти, престъпни групировки и подозрителни субекти. Левски, ЦСКА, Черно Море, Славия, Локомотив София, Литекс... Обществена тайна е, че от много години българският футбол се владее от мафиоти и естествено срещу това държавата не е предприела нищо. За съжаление не предприеха нищо запомнящо се и феновете, които би трябвало да са най-засегнати от това. Нещо по-смислено от онова „Батков вън”, май не се е чуло.

Всъщност на повечето ултраси им харесва отборът им да бъде  притежаван от богат собственик, за да може той да привлича по-добри и скъпи играчи и от там тимът им да се изкачва в класирането. Съвсем нормално. На повечето от тях обаче им дреме на шмайзера тоя собственик какъв е –касапин, мафиот или адвокат на дявола. Щом се „грижи” за отбора, значи е готин.

Иначе е много лесно да крещиш до полуда „Циганите на сапун, турците под ножа”, но когато се наложи да формираш своя смислена позиция, да започнеш да гледаш умно, примигвайки на парцали минута-две... и пак да подхванеш наизустеното: „Циганите на сапун...” Какви мафиоти, какви олигарси?

„Есента на агитките” така и не можа да се превърна в революция или поне бунт. Едно защото протестиращите не успяха да формулират исканията си смислено, друго защото просто нямаше интелектуалния капацитет за това и най-важното може би –расистите и бръснатите глави бяха стряскащо количество и редица нормални хора просто отказаха да застанат до тях.

Все пак обаче тя успя да поразмърда заспалите ни правосъдие, полиция и обществено мнение. Накара ги да покажат, че все пак съществуват, макар и от кумова срама. А и това не е малко, ако се задържи поне месец-два :) До следващия сигурен път, когато на хората ще им писне да плащат за издръжката на непрекъснато увеличаващите се паразитиращи елементи и ще вземат нещата в свои ръце. Но хората, не агитките.

image



Гласувай:
40



1. kass - mamkamu
03.10.2011 14:59
Някакво безумно начало имаха тези митинги този път. Прибирах се от работа когато сварих насъбрали се хора около аджисан махала в Пловдив... Не бяха на площада, нито пред парламента или общината... бяха си там където смятаха че трябва да бъдат... Няма как да се присъединя към такъв митинг.
Вчерашния специално вече имаше съвсем друг вид. На който отидох, защото знаех кой го организира и под какво мото ще мине. Хората в Катуница се страхуват от отмъщение и не бива да останат с чувството, че не са подкрепени в борбата им с царкировата фамилия...
Поздрави!
цитирай
2. анонимен - Агитките ги интересува само &qu...
03.10.2011 15:31
Агитките ги интересува само "Циганите на сапун". Това за разни босове мосове им е непосилно за акъла. Нова и интересна гледна точка имаш. Поздрави
цитирай
3. анонимен - Те смърфовете оная мутра Жоро Илиев ...
03.10.2011 16:17
Те смърфовете оная мутра Жоро Илиев го имат за бог. За какъв мафиот говориш :)
цитирай
4. boristodorov56 - Абсолютно прав си!
03.10.2011 16:38
Абсолютно прав си!
цитирай
5. tit - ама те агитките от същите хора, като преди шест години ли са?:)
03.10.2011 17:25
щото и ултрасите са хора, де!:)
Само, че мачът на промяната не трае деветдесет минути без продълженията...
Или пък - продължението е доста дълго и трудно и не става само с викане!:))
цитирай
6. darcy - Страхотен постинг!
03.10.2011 17:36
Поздрави!
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Добре си описал обстановката, само ...
03.10.2011 18:15
Добре си описал обстановката, само с това твърдение не съм съгласна: протестиращите не успяха да формулират исканията си смислено.
Имаше много добри искания, даже и вчера в 16.30 ч протеста пред храм-паметника Ал.Невски-София на гражданско сдружение Сила исканията бяха за промяна на правораздавателната и правоохранителната ни система. Вярно че бяхме една шепа народ, но исканията бяха поставени. Днес микино е описала това в постинг, надникни там да не се повтарям. А това тук е един малък репортаж от мястото на събитието:
http://bnt.bg/bg/news/view/61380/ot_sila_se_razgranichiha_ot_agresijata
цитирай
8. mamkamu - :)
03.10.2011 19:22
kass написа:
Някакво безумно начало имаха тези митинги този път. Прибирах се от работа когато сварих насъбрали се хора около аджисан махала в Пловдив... Не бяха на площада, нито пред парламента или общината... бяха си там където смятаха че трябва да бъдат... Няма как да се присъединя към такъв митинг.
Вчерашния специално вече имаше съвсем друг вид. На който отидох, защото знаех кой го организира и под какво мото ще мине. Хората в Катуница се страхуват от отмъщение и не бива да останат с чувството, че не са подкрепени в борбата им с царкировата фамилия...
Поздрави!


Ами някои разбраха май, че с див расизъм нищо не се постига... Обаче лошото бе, че поне 20 % от присъстващите си бяха същите ония лумпени, които искаха да палят циганските гета. Голите им глави тревожно лъщяха на почти всички протести. Радвам се за останалите.
цитирай
9. mamkamu - :)
03.10.2011 19:23
анонимен написа:
Агитките ги интересува само "Циганите на сапун". Това за разни босове мосове им е непосилно за акъла. Нова и интересна гледна точка имаш. Поздрави


Ами то тази липса на акъл компрометира всъщност "Есента на агитките".
цитирай
10. mamkamu - :)
03.10.2011 19:27
анонимен написа:
Те смърфовете оная мутра Жоро Илиев го имат за бог. За какъв мафиот говориш :)


Ами и аз не знам... Сигурно, ако утре някой тръгне да разследва богатството на вдовицата му, същите тия ще скочат с пяна на устата да я защитават. Смех!
цитирай
11. mamkamu - :)
03.10.2011 19:27
boristodorov56 написа:
Абсолютно прав си!


Надявам се. Благодаря!
цитирай
12. mamkamu - :)))
03.10.2011 19:30
tit написа:
ама те агитките от същите хора, като преди шест години ли са?:)
щото и ултрасите са хора, де!:)
Само, че мачът на промяната не трае деветдесет минути без продълженията...
Или пък - продължението е доста дълго и трудно и не става само с викане!:))


Мачът е много дълъг и като гледам така от 130 години не е свършил. Само не ми разправяй, че агитките се състоят от благонравни демократи :)
цитирай
13. mamkamu - :)
03.10.2011 19:31
darcy написа:
Страхотен постинг!
Поздрави!


Тенкю пипъл! Дано някой футболен фен ме е прочел :)
цитирай
14. mamkamu - :)
03.10.2011 19:34
kasnaprolet9999 написа:
Добре си описал обстановката, само с това твърдение не съм съгласна: протестиращите не успяха да формулират исканията си смислено.
Имаше много добри искания, даже и вчера в 16.30 ч протеста пред храм-паметника Ал.Невски-София на гражданско сдружение Сила исканията бяха за промяна на правораздавателната и правоохранителната ни система. Вярно че бяхме една шепа народ, но исканията бяха поставени. Днес микино е описала това в постинг, надникни там да не се повтарям. А това тук е един малък репортаж от мястото на събитието:
http://bnt.bg/bg/news/view/61380/ot_sila_se_razgranichiha_ot_agresijata


Да де, ама 50 души са като вик в пустиня. Нали?
цитирай
15. kasnaprolet9999 - То и на мен ми бе малко криво, но не ...
03.10.2011 21:08
То и на мен ми бе малко криво, но не очаквах друго, даже им го казах преди още да се случи. Loke ми писа в коментар да дам шанс както на тях, така и на себе си и да бъда по-позитивна. Виж предишния постивг на микино, там е отразен този диалог.-"Няма как да те убедя да ни вярваш! Това е първият протест, който се организира от нас, законово и обмислено! Мисля, че ще ти хареса!!! Дай още един шанс на себе си и на нас!"
После се убеди в моята правота на место. Ама кажи сега, можем ли да оставим нашите млади блогери като донкихотовци да се бият с вятърни мелници. И въпреки всичко има нещо хубаво, което се случи вчера, въпреки че бяхме малко, бяхме качествени и исканията също, за тях ми е думата:))))
цитирай
16. nicodima - То не е патологично раздвоение...
03.10.2011 21:08
За да има раздвоение, трябва да има яснота! Кой кой е! За това не стига интелектуалния капацитет на масовия фен... Босовете са наши героизирани мутри, стремящи се към обществена легитимност, те дават парите и "изстрадват" загубите... Циганите са виновни за всичко, обаче... Да не говорим колко политици имат интерес обществената нагласа да е точно такава! Според мен и агитките бяха доста изманипулирани, за да се принизи общественото недоволство до примитивен расизъм!
цитирай
17. diso - По принцип си прав,
03.10.2011 21:47
но ми звучи като съветското "А вие защо биете негрите!"
Иначе, си прав...
Само ден преди "Катуница" бях в гр. Септември - хората там са "пропищяли" от циганите и се възхищават на методите на Димитър Джамов (помниш ли го - мутра, бивш шеф на борбата, ментор на Лечков... сега селски кмет) - били ги "вкарал в пътя" в селото си.
цитирай
18. cefulesteven - Много точно!
03.10.2011 23:24
Много точно!
цитирай
19. анонимен - Казвате "на хората ще им писне ...
04.10.2011 00:31
Казвате "на хората ще им писне да плащат за издръжката на непрекъснато увеличаващите се паразитиращи елементи и ще вземат нещата в свои ръце. Но хората, не агитките."
Когато хората се освестат и стигнат до тая идея, паразитиращите елементи ще са организирани за да ги накарат да плащат!
Организираните и мотивирани малцинства са винаги по-силни от от неорганизираните и инертни мнозинства!
цитирай
20. анонимен - БЪЛГАРИН
04.10.2011 07:12
АБСОЛЮТНО ТОЧНА СТАТИЯ.ТА НА ,,ПЪРВИЯТ'' ТЕЖАТ ПОВЕЧЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ И УБИЙСТВА ОТ ВСЕКИ ДРУГ В БЪЛГАРИЯ.НО ТОВА КОЕТО СТАНА СЛЕД УБИЙСТВОТО ТРЯБВАШЕ ДА СТАНЕ,ЗА ДА СЕ СТРСНАТ ПОЛИТИЦИТЕ И ЦИГАНИТЕ,А БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД ДА СЕ СЪБУДИ.
цитирай
21. анонимен - Право казваш!
04.10.2011 08:35
Покрай тях се завъртяха и читави хора, а това беше целта. Гоце им даде сигнал на 22 в речта си за независимостта, те провокираха безредиците, много хора се включиха спонатнно, защото са се напатили от диваците мангали, и ето ти на теб - опорочаване на кампанията, отлагане на изборите (това искат), нагнетяване на напрежение, утре могат да искат касиране на изборите и т.н.
Само комунягите миризливи имат интерес от тези неща.
А иначе - да биеш циганин, е все едно да биеш комунист - те са братя. )))
цитирай
22. анонимен - Без коментар
04.10.2011 10:06
Радвам се, че живея в България и тук има такива хора:
http://tinyurl.com/neshto-hubavo-v-poslednite-dni
Евала на такива хора! Успех!
цитирай
23. анонимен - но ми звучи като съветското "А ...
04.10.2011 11:07
diso написа:
но ми звучи като съветското "А вие защо биете негрите!"


Че негрите не бяха ли бити? А лидерът им Мартин Лутър Кинг дори беше убит? Какво е това "съветско" "А вие защо биете негрите!",че нещо не ми е ясно? Гледал съм расистки изстъпления на стари киноленти от щата Алабама. Куклуксклан да не бяха измислица? И защо ги забраниха накрая в Щатите? Избраха мулата Барак Обама,а убиха Мартин Лутър Кинг и майка му. Върхът на лицемерието! До вчера бяхме примитивни расисти.Днес станахме защитници на човешките права по света!
цитирай
24. veselinvalev - mamkamu
04.10.2011 11:39
Е, не ги съди чак толкова жестоко пловдивските футболни фенове. Всяка революция си има преди това еволюция. Днес позицията на футболните фенове, решителността на действията им са нещо много достойно. Въпреки "липсата на интелектуален капацитет". Време е да се обединим заради това, че сме българи, и че сме ограбвани от цигани и от управляващи ни олигархични малцинства. Да се обединим въпреки интелектуалните си и всички останали различия. Заради това, че сме българи, които искат нормален и достоен живот и битие. Така мисля.
цитирай
25. анонимен - Има такива фенове
04.10.2011 11:45
Има фенове които се противопоставиха на престъпника - собственик. Ботев Пловдив. Феновете саботираха участието на отбора в шампионата и Ботев започна от "В" група ръководен от управителен съвет и акционерно дружество. Ботев скъса със собственика мошеник Димитър Христолов и излезе с чисто лице в професионалния футбол.
цитирай
26. diso - но ми звучи като съветското "А ...
04.10.2011 12:32
анонимен написа:
diso написа:
но ми звучи като съветското "А вие защо биете негрите!"


Че негрите не бяха ли бити? А лидерът им Мартин Лутър Кинг дори беше убит? Какво е това "съветско" "А вие защо биете негрите!",че нещо не ми е ясно? Гледал съм расистки изстъпления на стари киноленти от щата Алабама. Куклуксклан да не бяха измислица? И защо ги забраниха накрая в Щатите? Избраха мулата Барак Обама,а убиха Мартин Лутър Кинг и майка му. Върхът на лицемерието! До вчера бяхме примитивни расисти.Днес станахме защитници на човешките права по света!

Явно си твърде млад/а и не знаеш за какво става дума: Не отричам, че цветнокожите в САЩ са били сегрегирани и бити - затова сега американците са толкова чувствителни по темата "расова дискриминация"... Тогава на почти всяка критика към това, което ставало в Съветския съюз, управляващите отговаряли не по същество, а с: "А вие защо биете негрите?"
Уважавам и чета редовно автора, даже съм съгласен с по-голямата част от позицията му, но не мисля, че феновете нямат морално право да протестират, даже с призиви срещу мафиотите. Да, феновете първи се отзоваха и не знам кой и дали някой ги е организирал. Факт е, че поразбудиха много хора, а и на по-късните протести се държаха съвсем нормално.
цитирай
27. анонимен - една от феновете
04.10.2011 12:32
Много сте силни по постингите, нали! А защо вие - хората - не сте на площадите при нас - агитките. Аз имам самочувствието, че съм човек, а не само фен. И да, между хората от агитките има доста трудни за обуздаване, но при тези протести нямаше ексцесии - това поне признавате ли го? И не говорете, че агитките търсят "благодетеля" безкритично - пример: изгонването на Банев от "Берое", изгонването на Христолов от "Ботев", това го направиха феновете, а не хората, които гледат отстрани и си чешат езиците и клавиатурите, и само ахкат и охкат - ама какви невъзпитани фенове има по тези протести. Аз повече искам да има още фенове на които им писва от простотиите в държавата, отколкото хора, които само дават акъли зад монитора.
цитирай
28. asthfghl - ...
04.10.2011 12:39
> и най-важното може би –расистите и бръснатите глави бяха стряскащо количество и редица нормални хора просто отказаха да застанат до тях

Именно.
цитирай
29. анонимен - Путьо Марийкин от майново тръгнал ...
04.10.2011 13:12
Путьо Марийкин от майново тръгнал да ми прави анализ на онова, което се случва в държавата, в която живеят хората от агитките. Я марш на копанката на сегашния си господар, сульо ренегатски!
цитирай
30. haralanov - Държавата им също е мафиотска!
04.10.2011 14:37
,,Обществена тайна е, че от много години българският футбол се владее от мафиоти и естествено срещу това държавата не е предприела нищо.,,
Не се предприема нищо,защото държавата е мафиотска.
Мутра-премиер.
Вътрешен министър-физкултурник.
Главен прокурор-съветник на Гоце Парламанов!
С тези хора няма как да е нормална държавата!И няма как т.нар. босове да бъдат вкарани в затвора!
цитирай
31. syrmaepon - Това мнение някак ми напомня
04.10.2011 14:46
че във всеки протест има два типа хора,такива които търсят пътя и такива просто сигнализират макар и не съвсем съзнателно,че чашата прелива

анонимен написа:
Много сте силни по постингите, нали! А защо вие - хората - не сте на площадите при нас - агитките. Аз имам самочувствието, че съм човек, а не само фен. И да, между хората от агитките има доста трудни за обуздаване, но при тези протести нямаше ексцесии - това поне признавате ли го? И не говорете, че агитките търсят "благодетеля" безкритично - пример: изгонването на Банев от "Берое", изгонването на Христолов от "Ботев", това го направиха феновете, а не хората, които гледат отстрани и си чешат езиците и клавиатурите, и само ахкат и охкат - ама какви невъзпитани фенове има по тези протести. Аз повече искам да има още фенове на които им писва от простотиите в държавата, отколкото хора, които само дават акъли зад монитора.

цитирай
32. malkiatprintz - В първия момент желаещите просто да ...
04.10.2011 15:16
В първия момент желаещите просто да трошат не бяха малко, Мамкаму, но впоследствие в протеста започнаха да се канализират. Факт е, че исканията, издигнати на митинга в Пловдив бяха организирани и формулирани от студентите от пловдивските университети, а не от агитките. Ако нормалните, тъй да ги наречем, хора се бяха организирали още в самото начало и бяха излезли, лумпените, желаещи просто да трошат, щяха още тогава да се окажат една малка група и нямаше да изпъкнат така ярко.
цитирай
33. asthfghl - 29.
04.10.2011 19:43
Анонимний, що не излезеш с името си или поне с псевдоним. Много си смел така.
цитирай
34. анонимен - КОМИТЕТЪТ ПО ЧОВЕШКИ ПРАВА на св...
04.10.2011 21:15
КОМИТЕТЪТ ПО ЧОВЕШКИ ПРАВА на световната организация ООН е осъдил расистките демонстрации в България. Можете да бъдете доволни от себе си. Лошата слава на България се разнася по света отново. Скоро ще станем трън в очите на великите сили. Лидерите им ще си спомнят някои закани на премиера Чърчил по адрес на България. Всичко това благодарение на вас.
цитирай
35. pagan - Не бива да забравяме, че днешните притежатели на футболни клубове,
07.10.2011 13:05
мутромилионери и пр. са издънки на БКП/БСП, а футболът в България се използва за тяхни цели! (Не само икономически)!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9469045
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол