Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
02.11.2011 22:35 - Грешка на ЦИК или просто нехайство
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 8952 Коментари: 19 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Преди малко пратих писмо до ЦИК...

До Централна избирателна комисия

cik@cik.bg

Уважаеми дами и господа,

от И З В Л Е Ч Е Н И Е от П Р О Т О К О Л на СЕКЦИОННАТА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ в ИЗБИРАТЕЛНА СЕКЦИЯ № 224602038 за избиране на ОБЩИНСКИ СЪВЕТНИЦИ на 23.10.2011 г. населено място гр.София община София административен район Красно село област СОФИЯ-ГРАД

публикувано на вашия сайт на интернет адрес:
http://results.cik.bg/tur1/protokoli_os/2246/02038.html

става ясно, че няма подадени гласове за Синята коалиция намираща се под № 33 в интегралната бюлетина за избор на общински съветници. За сметка на това в предходния ред под № 32 са подадени 49 (четиридесет и девет) гласа за ПП „ЗЕЛЕНИТЕ”. От извлеченията от Протоколите на СИК в район Красно село не намерих случай без нито един подаден глас за Синята Коалиция, поради което в мен се заражда основателно съмнение за истинността на горното извлечение и възможна грешка поради близостта на редовете.

Надявам се да ми отговорите в разумен срок.

Юрий Александров

П. П. Нарочно публикувам принт скрийн на извлечението от протокола, за да не вземат да се отметнат после :) Щото всичко вече очаквам от тях... Не че се надявам да получа от умрял писмо де :)


image


Тагове:   ОИК,   софия,   избори 2011,   сик,   ЦИК,


Гласувай:
37



1. dorichela - Ако отговорят, то ще е някоя смут...
03.11.2011 00:41
Ако отговорят, то ще е някоя смутолевица, колкото да кажат нещо за верността на изборите :) Иначе похвала за оптимизма ти :)
цитирай
2. анонимен - Гончо
03.11.2011 08:44
Това е не грешка, а чисто безобразие. А ти ще има да чакаш да ти отговорят до Второ пришествие:)
цитирай
3. mamkamu - :)
03.11.2011 09:01
dorichela написа:
Ако отговорят, то ще е някоя смутолевица, колкото да кажат нещо за верността на изборите :) Иначе похвала за оптимизма ти :)


Не толкова оптимизъм, колкото инат :)
цитирай
4. mamkamu - .
03.11.2011 09:03
анонимен написа:
Това е не грешка, а чисто безобразие. А ти ще има да чакаш да ти отговорят до Второ пришествие:)


Все едно, как ще го наречем, фактът си е факт. А за чакането...търпелив съм :)
цитирай
5. hristo27 - Ако беше всичко нормално, дали щеше ...
03.11.2011 10:12
Ако беше всичко нормално, дали щеше да се случи в България?
цитирай
6. mamkamu - :)
03.11.2011 11:04
hristo27 написа:
Ако беше всичко нормално, дали щеше да се случи в България?


Е, мисля, че и при нормална ситуация се получават грешки. Да не говорим за такава лудница, каквато представляваше 1-ия тур :)
цитирай
7. mirachopi - По скоро си мисля,че
03.11.2011 12:30
манипулацията на тези избори става все по явна,в Плевен и Пловдив направи си намирисва на гнило да избират кмет с под 1%,така че явно тези дето във въпросната избирателна секция не са преброили нито един глас за сините,просто са се присъединили към политиката на нагаждане.
цитирай
8. demonwind - mamkamu,
03.11.2011 13:28
някой преди време беше казал, че на тези избори няма да се купуват само обикновени хора. Ще се купуват ЦЕЛИ ИЗБОРНИ СЕКЦИИ...
цитирай
9. chara - Хм ... Караш ме да се замисля. При мен са протоколите на ОИК Правец от двата тура
03.11.2011 13:46
и има неща, които откровено ме смущават.
Като например различния брой придружители в различните избори. Логично е за местна власт и за президент да са еднакъв брой, нали така. Ако ще те "придружават" да гласуваш за президент, как така ще те оставят "на собствен ход" за кмет на община, а за местен кмет на селото? Нали изборите са 2 в 1?
Та ей тия различни числа ме озадачават.
Ама и да питам ... не могат да ми дадат логичен отговор.
цитирай
10. yotovava - Истината е някъде там, както казваше другарйт Мълдър.
03.11.2011 14:42
Валя
цитирай
11. lelya - Не забравяй после да публикуваш ...
03.11.2011 15:22
Не забравяй после да публикуваш отговора. Не че нещо ще произтече от това.
цитирай
12. patzolino - Яко..
03.11.2011 16:07
А как да намеря протоколите от моята секция? Интересно ми е да видя резултатите. Ще е яко ако моите кандидати имат 0 гласа :) Не, че бих се осъмнил в ЦИК разбира се! По-скоро бих се осъмнил дали не съм сънувал, пък да си мисля, че съм ходил да гласувам. На всеки се случва :)
Та, къде мога да намеря инфо за протоколите по райони?
цитирай
13. mamkamu - )
03.11.2011 16:11
mirachopi написа:
По скоро си мисля,че
манипулацията на тези избори става все по явна,в Плевен и Пловдив направи си намирисва на гнило да избират кмет с под 1%,така че явно тези дето във въпросната избирателна секция не са преброили нито един глас за сините,просто са се присъединили към политиката на нагаждане.


Ами то винаги си е имало манипулации при всички избори. Въпросът е да не надхвърлят поносимия праг...
цитирай
14. mamkamu - :)
03.11.2011 16:13
demonwind написа:
някой преди време беше казал, че на тези избори няма да се купуват само обикновени хора. Ще се купуват ЦЕЛИ ИЗБОРНИ СЕКЦИИ...


Да и аз бях чул подобно нещо. Що може да се играе на дребно, като може на едро :)
цитирай
15. mamkamu - :)
03.11.2011 16:16
chara написа:
Хм ... Караш ме да се замисля. При мен са протоколите на ОИК Правец от двата тура
и има неща, които откровено ме смущават.
Като например различния брой придружители в различните избори. Логично е за местна власт и за президент да са еднакъв брой, нали така. Ако ще те "придружават" да гласуваш за президент, как така ще те оставят "на собствен ход" за кмет на община, а за местен кмет на селото? Нали изборите са 2 в 1?
Та ей тия различни числа ме озадачават.
Ама и да питам ... не могат да ми дадат логичен отговор.


Има доста логика в в разсъжденията ти. А относно отговора... Ти си питай, за всеки случай :)
цитирай
16. mamkamu - :)
03.11.2011 16:19
yotovava написа:
Истината е някъде там, както казваше другарйт Мълдър.

Валя


Верно е там :) Само че извънземните не щат да ни просветлят :)
цитирай
17. mamkamu - .
03.11.2011 16:20
lelya написа:
Не забравяй после да публикуваш отговора. Не че нещо ще произтече от това.

Задължително! Ако въобще има отговор :)
цитирай
18. mamkamu - .
03.11.2011 16:25
patzolino написа:
А как да намеря протоколите от моята секция? Интересно ми е да видя резултатите. Ще е яко ако моите кандидати имат 0 гласа :) Не, че бих се осъмнил в ЦИК разбира се! По-скоро бих се осъмнил дали не съм сънувал, пък да си мисля, че съм ходил да гласувам. На всеки се случва :)
Та, къде мога да намеря инфо за протоколите по райони?


Хе хе :) Знае ли човек, кога действителността му се превръща в сън и обратното :)

В сайта на ЦИК можеш да намериш всичката информация за секционните протоколи. Само трябва да си знаеш номера на секцията. Ако не го знаеш, ще го намериш в сайта на Столична община (ако си от София)
цитирай
19. bigbro - Не ми е Сидеров любимец, но едно ново ...
03.11.2011 20:48
Не ми е Сидеров любимец, но едно ново преброяване на всички бюлетини ще е много интересно като резултат
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9469896
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол