Постинг
08.01.2014 19:48 -
Залезът на България
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 22116 Коментари: 41 Гласове:
Последна промяна: 27.05.2017 20:58
Прочетен: 22116 Коментари: 41 Гласове:
44
Последна промяна: 27.05.2017 20:58
Забързани в ежедневните си грижи, ние често оставаме втренчени в личните си проблеми и рядко успяваме да обхванем общата картина, обрисуваща цялата ни държава, която бавно върви към своя залез. Разбира се, този български път към упадъка е част от голямата магистрала, водеща към пропастта, по която отделните части на света се носят днес с различна скорост. Разликата е, че българската скорост е една от най-високите...
Текстът е преместен в новия ми блог тук:
http://gledam.blogspot.bg/2014/01/blog-post.html
Текстът е преместен в новия ми блог тук:
http://gledam.blogspot.bg/2014/01/blog-post.html
Номерът с т.н. "просрочие" на ...
544 страници хомосексуализъм в Русия с д...
Путин и Медведев са руски евреи, а Машк...
544 страници хомосексуализъм в Русия с д...
Путин и Медведев са руски евреи, а Машк...
Следващ постинг
Предишен постинг
imam golemi nadevdi i ne wqrwam в тези омразни предвиждания...
Не бързайте да погребвате БЪЛГАРИЯ и БЪЛГАРИНА
цитирайНе бързайте да погребвате БЪЛГАРИЯ и БЪЛГАРИНА
minevv написа:
imam golemi nadevdi i ne wqrwam в тези омразни предвиждания...
Не бързайте да погребвате БЪЛГАРИЯ и БЪЛГАРИНА
Не бързайте да погребвате БЪЛГАРИЯ и БЪЛГАРИНА
Защо "омразни"?! Тук не става въпрос за чувства. Опитвам се да разсъждавам логично и искрено се надявам, предвижданията ми да не се сбъднат. Действителността днес обаче не ми вдъхва никакъв оптимизъм.
Хайде малко оптимизъм и от мен - тази година 2081 с която си белязъл края, нека е предвиждане за край на Третата държава, та поне психически да се готвим за Четвъртата :)
цитирайsyrmaepon написа:
Хайде малко оптимизъм и от мен - тази година 2081 с която си белязъл края, нека е предвиждане за край на Третата държава, та поне психически да се готвим за Четвъртата :)
Обаче между всеки номер българска държава стоят доста големи паузи от по няколко века. Тъй че и психическата подготовка няма да свърши работа :)
5.
анонимен -
Юри, добре разсъждаваш, но малко ми ...
09.01.2014 10:50
09.01.2014 10:50
Юри, добре разсъждаваш, но малко ми приличаш на Марк Порций Катон стари. Не е възможно за всичко да ти е виновен комунизма. Колкото и да ти е неприянто да го признаеш, по това вриме населението на България се увеличаваше.
Аз вярвам, че всеки организъм и в частност обществото има инстинкт за самосъхранение и, че рано или късно той ще си задейства.
Поздрави за добрата инициатива!
цитирайАз вярвам, че всеки организъм и в частност обществото има инстинкт за самосъхранение и, че рано или късно той ще си задейства.
Поздрави за добрата инициатива!
И то само защото си несъмнено прав.
цитирай
7.
vmir -
Разумните аргументи за надвиснала опасност или мобилизират хората срещу опасността,
09.01.2014 10:53
09.01.2014 10:53
или остават пренебрегнати, което е фатално в случай, че опасността е реална. Разумът намира решения и ги привежда в действие, безумието се задоволява с крясъци "България над всичкo" и искане на невъзможното с глупавата вяра, че някой ще му го осигури.
Поне да вярваха в Господ, че ще им роди, отгледа и възпита политиците, които искат, но те нито в Господ вярват, нито се сещат, че като го няма Господ, трябва те да му вършат работата, която искат друг да свърши вместо тях, а когато някой се хване да я върши, го оплюват и изкарват по-черен от дявола. И си вярват, че един ден някой ще им каже: "Брей, колко велик е бил дядо ти, я да ти отпусна аз една пенсия, че да не се мориш да работиш при такъв велик дядо, а да лежиш и по цял ден да псуваш на воля".
цитирайПоне да вярваха в Господ, че ще им роди, отгледа и възпита политиците, които искат, но те нито в Господ вярват, нито се сещат, че като го няма Господ, трябва те да му вършат работата, която искат друг да свърши вместо тях, а когато някой се хване да я върши, го оплюват и изкарват по-черен от дявола. И си вярват, че един ден някой ще им каже: "Брей, колко велик е бил дядо ти, я да ти отпусна аз една пенсия, че да не се мориш да работиш при такъв велик дядо, а да лежиш и по цял ден да псуваш на воля".
статията е точно написана. Тя обобщава някои от пропуснатите приоритети през миналото и накои от логичните последствия които ни очакват в бъдещето. Трезвеното обмисляне на състоянието се нуждае „Днес“ повече от вякога от „Интересът ни“...
- Заветът нетрябва да остане само легенда...
За България и българите не би трябвало също никога да е късно, обединявайки се самите те от цял свят и овладявайки състоянието си,, да активарат отново затрупаното от безинтерес „Бащино огнище“...
Поздрави!
цитирай- Заветът нетрябва да остане само легенда...
За България и българите не би трябвало също никога да е късно, обединявайки се самите те от цял свят и овладявайки състоянието си,, да активарат отново затрупаното от безинтерес „Бащино огнище“...
Поздрави!
kushel написа:
Юри, добре разсъждаваш, но малко ми приличаш на Марк Порций Катон стари. Не е възможно за всичко да ти е виновен комунизма. Колкото и да ти е неприянто да го признаеш, по това вриме населението на България се увеличаваше.
Аз вярвам, че всеки организъм и в частност обществото има инстинкт за самосъхранение и, че рано или късно той ще си задейства.
Поздрави за добрата инициатива!
Аз вярвам, че всеки организъм и в частност обществото има инстинкт за самосъхранение и, че рано или късно той ще си задейства.
Поздрави за добрата инициатива!
Бе аз не казвам, че е виновен за всичко комунизма. Че е виновен за някои неща, виновен е. Има и други фактори, някои от тях много по-стари и с по-дълбоки корени, които влияят на съвременното ни дередже.
Що се отнася до увеличаващото се население през комунизма, то от 1975 естествения прираст в България непрекъснато спада, за да стигне през 1990 отрицателната стойност от -0.4 промила и после да продължи все така надолу. Това си е една европейска тенденция в която ние изоставаме с около 10 години. Комунизмът няма тук място. Естественият прираст на Германия например пада от 1965 г. непрекъснато надолу, като през 72 е вече отрицателен, но те компенсират с имигранти.
А чувството за съмосъхранение у един народ обикновено се проявява под формата на крайни ексцесии, като бунтове, революции, диктатури, граждански войни и прочее процеси и състояния, които водят до страдание за голяма част от населението...
haralanov написа:
Не ми се коментира
И то само защото си несъмнено прав.
И то само защото си несъмнено прав.
И на мен не ми се пишеше, ама исках да погледна истината в очите...
vmir написа:
Разумните аргументи за надвиснала опасност или мобилизират хората срещу опасността или остават пренебрегнати, което е фатално в случай, че опасността е реална. Разумът намира решения и ги привежда в действие, безумието се задоволява с крясъци "България над всичкo" и искане на невъзможното с глупавата вяра, че някой ще му го осигури.
Поне да вярваха в Господ, че ще им роди, отгледа и възпита политиците, които искат, но те нито в Господ вярват, нито се сещат, че като го няма Господ, трябва те да му вършат работата, която искат друг да свърши вместо тях, а когато някой се хване да я върши, го оплюват и изкарват по-черен от дявола. И си вярват, че един ден някой ще им каже: "Брей, колко велик е бил дядо ти, я да ти отпусна аз една пенсия, че да не се мориш да работиш при такъв велик дядо, а да лежиш и по цял ден да псуваш на воля".
Поне да вярваха в Господ, че ще им роди, отгледа и възпита политиците, които искат, но те нито в Господ вярват, нито се сещат, че като го няма Господ, трябва те да му вършат работата, която искат друг да свърши вместо тях, а когато някой се хване да я върши, го оплюват и изкарват по-черен от дявола. И си вярват, че един ден някой ще им каже: "Брей, колко велик е бил дядо ти, я да ти отпусна аз една пенсия, че да не се мориш да работиш при такъв велик дядо, а да лежиш и по цял ден да псуваш на воля".
Да, мен ме тревожи, че крясъците ще надделеят над разума, както е ставало не един път през новата ни история и пак ще стигнем до под кривата круша...
kontrasti написа:
статията е точно написана. Тя обобщава някои от пропуснатите приоритети през миналото и накои от логичните последствия които ни очакват в бъдещето. Трезвеното обмисляне на състоянието се нуждае „Днес“ повече от вякога от „Интересът ни“...
- Заветът нетрябва да остане само легенда...
За България и българите не би трябвало също никога да е късно, обединявайки се самите те от цял свят и овладявайки състоянието си,, да активарат отново затрупаното от безинтерес „Бащино огнище“...
Поздрави!
- Заветът нетрябва да остане само легенда...
За България и българите не би трябвало също никога да е късно, обединявайки се самите те от цял свят и овладявайки състоянието си,, да активарат отново затрупаното от безинтерес „Бащино огнище“...
Поздрави!
Надявам се наистина да стигнем до "трезво обмисляне на състоянието" ни, а не да зариваме главите в пясъка, защото това няма да ни помогне. Дългосрочните мерки трябва да бъдат взети днес, (ако и не е вече късно) но ние нямаме политици с дългосрочна визия, а само такива, които гледат да живеят от мандат да мандат и от бюджет до бюджет.
mamkamu написа:
Да, мен ме тревожи, че крясъците ще надделеят над разума, както е ставало не един път през новата ни история и пак ще стигнем до под кривата круша...
vmir написа:
Разумните аргументи за надвиснала опасност или мобилизират хората срещу опасността или остават пренебрегнати, което е фатално в случай, че опасността е реална. Разумът намира решения и ги привежда в действие, безумието се задоволява с крясъци "България над всичкo" и искане на невъзможното с глупавата вяра, че някой ще му го осигури.
Поне да вярваха в Господ, че ще им роди, отгледа и възпита политиците, които искат, но те нито в Господ вярват, нито се сещат, че като го няма Господ, трябва те да му вършат работата, която искат друг да свърши вместо тях, а когато някой се хване да я върши, го оплюват и изкарват по-черен от дявола. И си вярват, че един ден някой ще им каже: "Брей, колко велик е бил дядо ти, я да ти отпусна аз една пенсия, че да не се мориш да работиш при такъв велик дядо, а да лежиш и по цял ден да псуваш на воля".
Поне да вярваха в Господ, че ще им роди, отгледа и възпита политиците, които искат, но те нито в Господ вярват, нито се сещат, че като го няма Господ, трябва те да му вършат работата, която искат друг да свърши вместо тях, а когато някой се хване да я върши, го оплюват и изкарват по-черен от дявола. И си вярват, че един ден някой ще им каже: "Брей, колко велик е бил дядо ти, я да ти отпусна аз една пенсия, че да не се мориш да работиш при такъв велик дядо, а да лежиш и по цял ден да псуваш на воля".
Да, мен ме тревожи, че крясъците ще надделеят над разума, както е ставало не един път през новата ни история и пак ще стигнем до под кривата круша...
Точно заради това казах, че по-добре кресльовците да вярват, че Господ ще ни реши проблемите, отколкото с глупави и нереалистични претенции да съсипват и малките подобрения, които всеки постига отвреме навреме.
Очаквам с интерес другите 2 части. Вероятно ще ги изкоментирам и тях. На пръв поглед имаш право, но... Пишеш, че вече 50% от ражданите деца у нас не са с майчин български език. Всъщност какво задържа хората в България? За българите е ясно - майката родина, която обичаме, въпреки трудностите и мизерното съществуване, но какво ще задържа в България циганите и турците? Скоро по-големият процент от емигриращите ще бъдат може би български граждани от небългарски произход. Всички, които имат майчин език турски спокойно още днес могат да избягат в Германия и да си намерят работа, без да знаят една дума на немски. Тук(в Германия) е възможно да имаш работа и да се грижиш за семейството си, без да можеш да кажеш, как се казваш на немски (имам такъв познат от Кърджали, който се справя само с турски и преди няколо години "дръпна" семейството си. Дори когато посещавах курс по немски се запознах с турци, които са раждани в Германия, а знаеха толкова немски, колкото аз преди 8-9 години т.е. на ниво "Ich heisse..." и до там).
цитирайРаждаемостта сред българите не е на по-ниско ниво от средната за европейците, просто вече много българчета се родиха извън България, защото родителите им са емигранти. Дали тези българчета и родителите им завинаги ще живеят в чужбина е под въпрос. Убеден съм, че при първа възможност повечето биха се завърнали в България, ако им се отвори възможност за приходи два пъти по-ниски или по-добри в родината в сравнение с приходите им сега, защото обичат България, а българските граждани с небългарски произход биха се завърнали в България само ако приходът им е поне толкова висок, колкото и в чужбина, защото емоционалната им връзка с България не е толкова голяма, колкото при нас. За нас "аз съм българче обичам..." има истинска стойност, а при тях само спомен за училището(ако са го посещавали).
цитирайВисококвалифицираните кадри напускащи страната ни за първи път, не са наясно с какви проблеми ще се сблъскат в чужбина, мислейки само за проблемите им, които ще бъдат разрешени чрез емиграцията. Нека си очукат главите и след това да преценят дали ще останат или ще се завърнат. В чужбина по принцип се появяват проблеми, които българина в България дори не е осъзнавал, че е възможно да съществуват - проблеми от съвсем друго естество.
цитирайБългария не е особено застрашена от емигриращите от Азия и Африка хора, защото те биха използвали страната ни като временна спирка и нищо повече дотогава, докато при нас приходите са на толкова ниско ниво, а ако се вдигнат, то повечето българи ще се завърнат.
цитирайЗа "белите петна" - те са временен процес, докато малцинствата се преориентират към по-богатите страни и докато българите в чужбина понатрупат опит и пари. Днес вече е възможно да имаш бизнес във Франция или пък да работиш за американска фирма, а да живееш в България, благодарение на технологийте. В бъдеще този вариант ще е все по-често срещан. Забелязва се и днес, и не малко българи го практикуват, дори аз самият се опитвам да направя нещо подобно, но все още съм "до под крушата", затова не съм се завърнал в родината си. Надявам се обаче до няколко години да реализирам планчето си.
цитирайЗащо голяма част от българските ученици днес са неграмотни? Много просто, сам си написал колко процента от ражданите деца в България са от български произход. Познаваш ли българско семейство, в което детето да е неграмотно(в смисъл да не може да чете и пише)? Аз не... Процентът на неграмотните е приблизително същият като процентът на децата, които не са с български произход. Така че нека не приписваме неграмотността на циганите на нас българите. Вярно, че това е проблем за България, но ако искаме да го разрешим трябва да сме наясно къде се корени.
цитирайБългаринът днес мрази интелигенцията, защото често приравнява богатите с нея, а знаем какви ги вършат богатите българи. Едно е да си богат, а съвсем друго образован и интелигентен. Някой ще каже "а защо не е богат, като е толкова умен?" - Защото за да си богат днес е необходимо да си находчив, а не толкова образован. Българите не са находчиви, защото това тяхно качество е закърняло по време на комунизма, заради липсата на право на собствен бизнес. Нужно е време, за да се оттърсим от това наследство. Всички си търсят работа, вместо да си създадат сами.
цитирайГолемите инвеститори може и да не проявяват интерес към България на този етап, но ако поне 1% от българите-емигранти забогатеят сериозно и ако поне 1% от забогатялите сред тях се престрашат да инвестират парите си в България, то вече ще имаме нови 200 големи инвеститора. Ако всеки от тях осигури работа на 1000 човека, ще имаме 200 000 нови работни места, така че времето ще покаже.
цитирайТова с висшето образование на всяка цена също е наследство от комунизма. Тогава, както вече писах е нямало собствен бизнес, с който да се докажеш, че си нещо специално и единственият вариант за това доказване е било висшето образование. Хората възпитани в онези години осъзнато или не са предали на децата си това виждане за света, но когато ние децата им разберем, че то вече не е актуално, ще го коригираме и ще възпитаме нашите деца по друг начин т.е. ще ги научим да са находчиви. Поздрави!
цитирайmamkamu написа:
Надявам се наистина да стигнем до "трезво обмисляне на състоянието" ни, а не да зариваме главите в пясъка, защото това няма да ни помогне. Дългосрочните мерки трябва да бъдат взети днес, (ако и не е вече късно) но ние нямаме политици с дългосрочна визия, а само такива, които гледат да живеят от мандат да мандат и от бюджет до бюджет.
kontrasti написа:
статията е точно написана. Тя обобщава някои от пропуснатите приоритети през миналото и накои от логичните последствия които ни очакват в бъдещето. Трезвеното обмисляне на състоянието се нуждае „Днес“ повече от вякога от „Интересът ни“...
- Заветът нетрябва да остане само легенда...
За България и българите не би трябвало също никога да е късно, обединявайки се самите те от цял свят и овладявайки състоянието си,, да активарат отново затрупаното от безинтерес „Бащино огнище“...
Поздрави!
- Заветът нетрябва да остане само легенда...
За България и българите не би трябвало също никога да е късно, обединявайки се самите те от цял свят и овладявайки състоянието си,, да активарат отново затрупаното от безинтерес „Бащино огнище“...
Поздрави!
Надявам се наистина да стигнем до "трезво обмисляне на състоянието" ни, а не да зариваме главите в пясъка, защото това няма да ни помогне. Дългосрочните мерки трябва да бъдат взети днес, (ако и не е вече късно) но ние нямаме политици с дългосрочна визия, а само такива, които гледат да живеят от мандат да мандат и от бюджет до бюджет.
Вероятно имате основанието да мислите че политиците в българия живеят от мандат до мандат, безспорно е, защото с ги има в действителност. Фундамента на трезвеното мислене е „ правилното дефиниране“ на дадена ситуация или състояние, което води до извличането на стратигически най правилно взематото дългопредсрочно или късопредсрочно решение. Друга е темата за самото му утвърждаване като такова. Ето тук на това място, би било чудесно ако не се продължава да се губи ценно време със вътрешни междупартийни дебати които са обзели тяхната действителна сила. А да се обърнат всички партии толерантно с лице една към друга и да дебатират заедно националния проблем. Тъй като всяка от тях си има предназначението, има необятно количество работа която ги чака. Силата на това „Обединяване“ или временно общо коалиране (взаимодействие) ще предостави нужните сили за защитата, първо на националния ни интерес в Евросъюза във който страната ни фиктивно се намира. Придобитите нови норми същевременно ще насочат нужните инвистиции във вътрешната социална и инфроструктурната политика. Зависими сме още и от много други фактори
.....а линейката няма бензин и екип.
цитирайЧаст от написаното е безспорно, друга част не. Германия която е на върха като икономика и демокрация, с отлично образование има подобни демографски проблеми. И като приръст, и част от населението отказва да се интегрира и остава с ниско образование и примитивен бит.
Иначе част от емигриралите ще се върнат. Европа също не я чакат добри дни. Най малкото зарад климатичните промени . Затоплянето ще остави под вода доста територия,а сеговори и за друг ъгъл на Гълфстрийм. И всичко това не толкова далече във времето. Нищо чудно англичани, шведи/те са били впрочев тук/ и др да потърсят пристан у нас.
Така, че не отрицателния прираст е най-страшното. Далеч по страшна е бездуховността в която сме изпаднали. Понеже колега в коментара си използва "линейка "като метафора, аз ще я използвам буквално.
Може ли някой да ми обясни смислено как така на територията на София/2млн души/ има 13 екипа на Бърза помощ. Оправданието е че нямало пари за повече. Как и откъде има за над 200 екипа в НСС които с висок клас автомобили обслужват правоимащите. Това безхаберие, тази бездушност, тази паравенющина убиват нацията, а не временото движение на прирастта. Ивало е години на страшен мор, катаклизми, войни и проче. Хората са гинели , падало е населението до критични стойности и после се е вдигало.
Впрочем и тюфлеците законодатели от ЕС спомагат за тези аномалии. Направо си толерират разни примитивни етноси, хомосексуалността... Сега както се вижда се борят някои от тях кръвосмешението да стане нормална практика. Не знам какво да мисля вече.
А и законодателстват хора без акъл и познания. Преди месец ветеринарят ми ми каза, че ще въвеждат нещо като матраци за крави, телета и коне. Да не настивали и да им било удобно. Пробните стрували към 150 евра.Сложи 150 евро на крава и у нас кравите ще изчезнат. Конят пък на практика не ляга в бокса. Тежък е и костна структура и мускули не позволяват дълго да е легнал. Те спят прави. Просто луда работа
цитирайИначе част от емигриралите ще се върнат. Европа също не я чакат добри дни. Най малкото зарад климатичните промени . Затоплянето ще остави под вода доста територия,а сеговори и за друг ъгъл на Гълфстрийм. И всичко това не толкова далече във времето. Нищо чудно англичани, шведи/те са били впрочев тук/ и др да потърсят пристан у нас.
Така, че не отрицателния прираст е най-страшното. Далеч по страшна е бездуховността в която сме изпаднали. Понеже колега в коментара си използва "линейка "като метафора, аз ще я използвам буквално.
Може ли някой да ми обясни смислено как така на територията на София/2млн души/ има 13 екипа на Бърза помощ. Оправданието е че нямало пари за повече. Как и откъде има за над 200 екипа в НСС които с висок клас автомобили обслужват правоимащите. Това безхаберие, тази бездушност, тази паравенющина убиват нацията, а не временото движение на прирастта. Ивало е години на страшен мор, катаклизми, войни и проче. Хората са гинели , падало е населението до критични стойности и после се е вдигало.
Впрочем и тюфлеците законодатели от ЕС спомагат за тези аномалии. Направо си толерират разни примитивни етноси, хомосексуалността... Сега както се вижда се борят някои от тях кръвосмешението да стане нормална практика. Не знам какво да мисля вече.
А и законодателстват хора без акъл и познания. Преди месец ветеринарят ми ми каза, че ще въвеждат нещо като матраци за крави, телета и коне. Да не настивали и да им било удобно. Пробните стрували към 150 евра.Сложи 150 евро на крава и у нас кравите ще изчезнат. Конят пък на практика не ляга в бокса. Тежък е и костна структура и мускули не позволяват дълго да е легнал. Те спят прави. Просто луда работа
Хахах... Това за матраците за крави ме уби :))) Няма какво да се чудиш, някой производител на матраци е инвестирал малко парички в евродепутати и си е прокарал закон, който да му стимулира бизнеса. Тези неща не сме ги измислили ние в България. Примерно тук(в Германия) преди няколко години въведоха плакети за колите уж за да се подобри качеството на въздуха в големите градове. Дизелова кола произведена преди 2000г. няма право да влиза в голям град още от януари 2011г., а дизелова кола произведена до 2004г. също, но от януари 2012г. Ако искаш да не продаваш колата си, а същевременно да я караш, тогава сменяш катализатора с нов(евро 4). Дизелова кола над 30г. обаче се води ретро и за нея няма проблем. Това ако не е лобистки закон, кое? Виж кой произвежда катализатори и ще разбереш кой е подкупил законотворците. Правиха много изследвания на въздуха след нововъведенията и се оказа, че разликата е незначителна, но едва ли е незначителна печалбата на производителите на катализатори. С това не искам да кажа, че трябва да напускаме ЕС, а че и германците са хора като нас, някои корумпирани, някои боклуци и т.н. Също съм съгласен за отрицателния прираст на Германия. Тук го има въпреки постоянния поток от новопристигащи имигранти, така че какво да кажат за демографския си проблем немците? При нас поне хората бягат от държавата, което малко или много е обяснение за него...
цитирайБългария няма да изчезне историята познава и по-тежки случаи...!
цитирайБлагодаря за коментарите. Това за майката-родина важи в същата степен и за турците, както и за нас. Познавам едно семейство български турци от Измит, чиято мечта е да съберат достатъчно пари, че да си купят къщурка във Великотърновско и да се завърнат в България. Виж при циганите чергарската кръв е още в жилите им и за тях понятието "родина" е малко несъстоятелно :)
Точно преди година писах за залезът на Запада и там съм отбелязал някои моменти, които работят в негова вреда:
http://mamkamu.blog.bg/politika/2013/01/02/2013-zalezyt-na-zapada.1037511
цитирайТочно преди година писах за залезът на Запада и там съм отбелязал някои моменти, които работят в негова вреда:
http://mamkamu.blog.bg/politika/2013/01/02/2013-zalezyt-na-zapada.1037511
rakurs написа:
Спасението на страната е толкова неотложно,спешно.....
.....а линейката няма бензин и екип.
.....а линейката няма бензин и екип.
Това ми хареса :) Да, май е така.
но не и надгробна плоча:
681 - 2081
Дотогава, я камилата, я камиларя...
Помисли (ако си оптимист) за
165 - ?
цитирай681 - 2081
Дотогава, я камилата, я камиларя...
Помисли (ако си оптимист) за
165 - ?
След 500 години турско робство България възкръсва като феникс от пепелта...
Не вярвам българите да изчезнат въпреки геноцида на упраляващите....
цитирайНе вярвам българите да изчезнат въпреки геноцида на упраляващите....
ЧНГ и на теб, Венци! Да, климатичните промени са най-малката причина, поради която Европа върви към своя залез. И това ще е така, докато европейците не си припомнят някои свои стари навици, като трудолюбието и предприемчивостта и спрат да разчитат на социалната държава, щото така губят все повече инстинкта си за съмосъхранение, ако щеш и достойнството си. От друга страна е необходимо също да се ограничат големите компании, защото те са същият убиец на капитализма, както и прекалено социалните общества.
За раздутата европейска администрация въобще не ми се говори, защото тя напоследък ражда доста такива недомислици, като посочения от теб, както и директивата за правостта на краставиците, която, слава Богу, отпадна :) За безумните евродирективи бях писал преди време:
http://mamkamu.blog.bg/politika/2012/03/07/bezumni-evrodirektivi.916345
За бездуховността съм напълно съгласен. Това е състояние на нацията още от времената на Алеко и трудно ще я преборим, защото съвременните технологии ни докараха до там, че простотията вече стига до всички ни със скоростта на интернет доставчика ни, а не както преди векове със скоростта на коня :)))
цитирайЗа раздутата европейска администрация въобще не ми се говори, защото тя напоследък ражда доста такива недомислици, като посочения от теб, както и директивата за правостта на краставиците, която, слава Богу, отпадна :) За безумните евродирективи бях писал преди време:
http://mamkamu.blog.bg/politika/2012/03/07/bezumni-evrodirektivi.916345
За бездуховността съм напълно съгласен. Това е състояние на нацията още от времената на Алеко и трудно ще я преборим, защото съвременните технологии ни докараха до там, че простотията вече стига до всички ни със скоростта на интернет доставчика ни, а не както преди векове със скоростта на коня :)))
boris66 написа:
България няма да изчезне историята познава и по-тежки случаи...!
Да, така е! Само че днешната България е едно джудже във влиянието си в световната цивилизация в сравнение с Първото българско царство, че и Второто. От царство на царство все по-малки, незабележителни и коплексирани ставаме. Че и обидчиви :)
Споделям мнението, че България изчезва. Статията е фундаментална и размисляща, дано кукловодените от Центъра в НС да я прочетат. Аз имам мнение защо това ни се случва и често съм го споделял в блога си. Чакам с интерес продължението й, особено третата част, която ще засегне неинтегриращите се малцинства. Дано намериш данни за броя им и сумата от държавния бюджет за тях. Тези данни сега укриват както при социализЪма бюджетът на държавата.
Брависимо за статията!
цитирайБрависимо за статията!
planinitenabulgaria написа:
Рядко се появява такава страхотна статия!
Споделям мнението, че България изчезва. Статията е фундаментална и размисляща, дано кукловодените от Центъра в НС да я прочетат. Аз имам мнение защо това ни се случва и често съм го споделял в блога си. Чакам с интерес продължението й, особено третата част, която ще засегне неинтегриращите се малцинства. Дано намериш данни за броя им и сумата от държавния бюджет за тях. Тези данни сега укриват както при социализЪма бюджетът на държавата.
Брависимо за статията!
Споделям мнението, че България изчезва. Статията е фундаментална и размисляща, дано кукловодените от Центъра в НС да я прочетат. Аз имам мнение защо това ни се случва и често съм го споделял в блога си. Чакам с интерес продължението й, особено третата част, която ще засегне неинтегриращите се малцинства. Дано намериш данни за броя им и сумата от държавния бюджет за тях. Тези данни сега укриват както при социализЪма бюджетът на държавата.
Брависимо за статията!
Благодаря за добрите думи. Имам чувството, че някои хора във властта са отдавна скъсали с действителността. Не са обикаляли явно из селцата на България и не могат да си представят, какво беззаконие е там. Не само заради шайките цигани, че и българи, а и заради местните олигарси, като всички тия заедно превръщат тоя народ в една аморфна маса разтърсвана от страх и отчаяние...
България може да бъде спасена! от нас зависи!
цитирайkushel написа:
Не за всичко е виновен комунизмът, естествено. В частност, демографският колапс сред българският етнос не е причинен от комунизмът, нито от падането му. По времето на комунизмът населението на България действително се увеличаваше, но за сметка на мюсюлманското и циганското население. Сега изострянето на ситуацията не може да се скрие, понеже мюсюлманите и циганите не могат вече да компенсират демографска колапс сред българският етнос.Не е възможно за всичко да ти е виновен комунизма. Колкото и да ти е неприянто да го признаеш, по това вриме населението на България се увеличаваше.
Аз вярвам, че всеки организъм и в частност обществото има инстинкт за самосъхранение и, че рано или късно той ще си задейства.
Поздрави за добрата инициатива!
Аз вярвам, че всеки организъм и в частност обществото има инстинкт за самосъхранение и, че рано или късно той ще си задейства.
Поздрави за добрата инициатива!
Статията на авторът е обективна и издържана. Проблемът е поставен. Но решение за него няма. Или поне аз не виждам. И щом е така, щом лично аз не знам как да се реши проблемът, как да се спаси българският етнос, то не мога да вменявам вина на политиците, че били подминавали или премълчавали този проблем. Ами като не може да се направи нищо в моментът.. Изчезването на българският етнос не може да се предотврати, уви .. Той просто ще си умре "от старост", както се полага, както се полага и на всички малки европейски християнски етноси, и няма да го боли. Предсмъртната агонията в случаят е нерелевантна.
цитирайДемографският колапс сред българският етнос не означава непременно, че и държавата България ще изчезне. Ето, партията на българските мюсюлмани начело с изтъкнатият си ръководител Ахмед Доган ефенди управляваше България през 11 (единадесет) от последните 23 години на преход. Можем да се надяваме, че те все повече ще осъзнават и ще поемат своята отговорност за съдбата на държавата България.
цитирайa kakwo li 6te stane ako zakriem socialnite pomo6ti? ako sprem da razdawame pari na mangalite koito se plodqt za socialni pomo6ti?
цитирайСпоред мен тази тема е добра за трупане на рейтинг, но самата статия изобщо не е добра. Аман от зловещи прогнози!
Каквото и да става у нас, винаги ще има хора, които движат нещата - това са предприемачите. Винаги ще има будители и лидери. Винаги ще има хора, които мислят в перспектива и които поддържат около себе си другите - пък дори и с цел да ги наемат на работа, за да спечелят всички.
Първата задача е да се работи от всички в посока на духовно израстване и връзка с Бога. Дали това е задача на традиционните религии или на алтернативните духовни учения, е въпрос.
Добре е да се осъзнае, че сме взаимно зависими и за да напредваме, имаме нужда едни от други. Българи, цигани, турци, каквито и да сме - ние сме един народ и една държава. Колкото и да сме различни, трябва да намерим начин да живеем заедно, обединени около общите ценности - семейство, деца, труд, творчество, здраве, уважение едни към други и т.н.
В това отношение училището е много важно, но също так и извънучилищното учене. Който каквото знае и вижда, че работи, да го споделя с хората наоколо. Да се учим на изобилие и успех взаимно. Да се публикуват книги в тази посока. Впрочем много от тези неща вече се правят - всеки има избор дали да ги търси или да тъпче на едно място.
Колкото до ниската квалификация - такива хора могат да се научат на основни неща в земеделието и да работят в селското стопанство. Така ще се препитават и ще произвеждат БВП. Нормално е не всички да са образовани и даже грамотни и пак е въпрос на избор. А тези, които сме грамотни, е добре да помислим как да насочваме останалите така, че да е добре и за тях, и за нас.
Интелигентността задължава - не я използвайте за глупости, моля!
цитирайКаквото и да става у нас, винаги ще има хора, които движат нещата - това са предприемачите. Винаги ще има будители и лидери. Винаги ще има хора, които мислят в перспектива и които поддържат около себе си другите - пък дори и с цел да ги наемат на работа, за да спечелят всички.
Първата задача е да се работи от всички в посока на духовно израстване и връзка с Бога. Дали това е задача на традиционните религии или на алтернативните духовни учения, е въпрос.
Добре е да се осъзнае, че сме взаимно зависими и за да напредваме, имаме нужда едни от други. Българи, цигани, турци, каквито и да сме - ние сме един народ и една държава. Колкото и да сме различни, трябва да намерим начин да живеем заедно, обединени около общите ценности - семейство, деца, труд, творчество, здраве, уважение едни към други и т.н.
В това отношение училището е много важно, но също так и извънучилищното учене. Който каквото знае и вижда, че работи, да го споделя с хората наоколо. Да се учим на изобилие и успех взаимно. Да се публикуват книги в тази посока. Впрочем много от тези неща вече се правят - всеки има избор дали да ги търси или да тъпче на едно място.
Колкото до ниската квалификация - такива хора могат да се научат на основни неща в земеделието и да работят в селското стопанство. Така ще се препитават и ще произвеждат БВП. Нормално е не всички да са образовани и даже грамотни и пак е въпрос на избор. А тези, които сме грамотни, е добре да помислим как да насочваме останалите така, че да е добре и за тях, и за нас.
Интелигентността задължава - не я използвайте за глупости, моля!