Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
09.02.2015 19:35 - Осем вида неприятни български русофили
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 40916 Коментари: 51 Гласове:
35

Последна промяна: 10.05.2017 12:08


image
Текстът се намира вече в новия ми блог. Можете да го прочетете тук:

http://gledam.blogspot.bg/2015/02/blog-post.html




Гласувай:
49



1. apostapostoloff - Турската дума за русофил е
09.02.2015 19:39
гьотферен. Останалото са подробности.
цитирай
2. newsoftheworld - Интересни групи:) Общо взето съм ...
09.02.2015 20:04
Интересни групи:) Общо взето съм съгласен. Трудно ми е да приема българските русофили като нормални хора щом подкрепят безскрупулната кражба на територия. Ако държим нa честността, няма как да го оправдаем.
цитирай
3. mamkamu - Да
09.02.2015 20:07
apostapostoloff написа:
Турската дума за русофил е
гьотферен. Останалото са подробности.

Да, тук съм съгласен, макар, че си има своите нюанси....
цитирай
4. mamkamu - :)
09.02.2015 20:17
newsoftheworld написа:
Интересни групи:) Общо взето съм съгласен. Трудно ми е да приема българските русофили като нормални хора щом подкрепят безскрупулната кражба на територия. Ако държим не честността, няма как да го оправдаем.


И аз така. Тук опира до някакви международни отношения, които, когато някой наруши, могат да станат сакатлъци, като Втората световна например... Умножено по ядрените ракети...
цитирай
5. blackpredator - Добре де,
09.02.2015 21:19
не ти ли се струва, че има и десета група, повлияна не от "възраждането на руския империализъм", а от възраждането на руския джоб.
Съвсем нормално е, някои българи да се сравняват с руснаците, не с жителите на Зимбабве. Нито пък Путин с Роберт Мугабе, защото последният не е бил комунист.
Щото позицията ти е точно прозимбабве. :)
Има статистика, точно доказваща ръстът на Русия при управлението на Путин.
За аналогиите Крим-Косово и ГДР нема да споменавам. Нали такива няма.
Обикновено българското нерусофилство е не от девет-десет типа, а от един единствен тип. Мрази Путин и харесва "Боко Харам", щото е Боко.
Е, аз пък харесвам Путин, щото не е Боко.
Заради резултатите от управлението и щото си няма хъб. :)
Та ако перифразирам Димитър Бочев, "И най-съвършената демокрация не може да надхвърли нивото на собствените си русофоби."
Те така...
цитирай
6. ravramov - Долните американо-юдеиски
09.02.2015 22:49
престъпници и терористи скоро ще бъдат отпратени по живо и по здраво с камъни в Анадола!
цитирай
7. ykpaina - ...
09.02.2015 22:57
mamkamu, поздравления за анализа!

blackpredator, едно от нещата, които предлагам на захласващите се пред ръста (моля?!?!?) на Русия при управлението на Путин е да напишат в търсачката в ютюб "Степан Демура" и да го послушат.
Финансов експерт от Москва, руснак.
цитирай
8. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
09.02.2015 23:09

Добре си ги наредил. Браво!

Повечето от русофилите се надяват да откраднат нещо в суматохата, иначе нямаше да защитават кожодера Путин. По същия начин биха защитавали и всеки друг, стига да им обещае банкноти.

Tолкова са луди и зомбирани, че май наистина очакват руските бомби да ги заобикалят, ако се стигне до такава беля.

цитирай
9. freeoldmen - "По-добре турска чалма, отколкото папска тиара".
09.02.2015 23:27
А не ти ли хрумва, че българинът е преди всичко практичен и
предпочита фразата:
"По добре руски ботуш, отколкото чалма?"
Антируските провокации са добре приети от компрадорските властимеющи в България,
но какъв е твоят отговор на засилващата се мюсюлманска заплаха към нашата страна?
Колко от нашите сегашни партньори и съюзници ще влезнат в истинска битка заради нас?
Та тези наши "приятели" досега само ни докараха брутално намаление на
народа ни и гледат само собственият си интерес, който мигом ще се стопи, ако имаме
проблем с мюсюлманите и защитата ни ще им струва прекалено скъпо...

Ние сме нищо в очите на съюзниците ни от ЕС и НАТО.
Приети сме по политически причини, по такива ще ни изоставят, когато
му дойде времето.


цитирай
10. podvodni - Малеее, че прозрения. Автора със ...
09.02.2015 23:31
Малеее, че прозрения.
Автора със своето първично мислене, се опитва да сугестира четящите заради простият факт, че на него се предоставя трибуна, за озвучаване собствените му мисли в опит да бъдат превърнати в общовалидни, че всичко се свежда до обич и омраза на нещо и някого.
Да де, ама не е така. Нещата са малко по-сложни отколкото ги представя авторът.
Ще се опитам да обясня нещата с един прост пример.
Аз съм фен на Българскят национален отбор по футбол. Също така съм и цесекар, и като такъв не означава, че обичам Руският национален отбор по футбол. Също така симпатизирам на Германският отбор, както и на Бразилците. Естественно когато играят България срещу някой от другите два на когото симпатизирам отдавам своята енергия и мисли на нашите. Но за жалост това все по-рядко се хслучва защото нашият отбор се е превърнал в абсолютен статист и пълнеж в общият футбилен свят. На последното световно първенство, сотдавах своите предпочитания на Бразилия и би следвало на финала да подкрепям Аржентина, защото по логиката на автора на статията следва да е така, защото не съм отдавал предпочитания на Германия като гражданин на ЕС. Да де, но нали казах че другият предпочитан от мен отбор е Германия та от това следва, че .... Което не означава че съм почитетел на ЕС, а напортив, симпатизирам на Русия и политиката на Путин.
Т.е и аз кото онези 25% американци които са също почитатели на Путин защото смятат, че именно такъв лидер с такива действия водещи до подобни резултати, са необходими на днешен етап на страната си за постигане на желаният просперитет.
Което не ги прави обичащи Русия (русофили по категопизацията на автора), както и не прави обичащи Русия онези 35% от хората в ЕС мислещи по същият начин.
цитирай
11. sestra - Много точно, че последните
09.02.2015 23:31
не сме русофили, ние сме хейтъри и хора, които се боят от руснаци за горделиво самоизтъкващите се като русофили. Голяма каша им е в главите.
цитирай
12. injir - A, бе, мамка му! Като получиш при...
09.02.2015 23:33
A, бе, мамка му! Като получиш призовка , с която да те пратят на източния фронт, тогава ще те питам русофил ли си или русофоб.:)
цитирай
13. didanov - интересно
09.02.2015 23:35
какво ше стане, със всичките русофили и русифоби, когато залезе звездата на Путин?
цитирай
14. getmans1 - mamkamu, ... ами тва е матриала, ...
09.02.2015 23:53
„Тези хора не искаха толкова демокрацията и свободата на западните хора, колкото техните заплати, коли, къщи, мебели и т.н. Естествено, когато това не се случи, много хора се разочароваха от т.нар. български преход и, кой знае защо, от Запада.“

... Вярно е , че заплатите не са „като ТАМ“ защо другото, са колите ни и мебелите хладилниците ни, а ... бедни неудачници има на вред по света!

„ ИЗКЛЮЧЕНИЯТА, ПОТВЪРЖДАВАТ ПРАВИЛАТА“ - а от мен добавям, и истината !!!
цитирай
15. shtaparov - Девет вида впрочем.
10.02.2015 03:31
Девет вида впрочем.
цитирай
16. lado - Подводен,ти си шизо, не си фен или фил (извини ме, Юри, ама човека не си знае диагнозата)
10.02.2015 03:33
podvodni написа:
Малеее, че прозрения.
Автора със своето първично мислене, се опитва да сугестира четящите заради простият факт, че на него се предоставя трибуна, за озвучаване собствените му мисли в опит да бъдат превърнати в общовалидни, че всичко се свежда до обич и омраза на нещо и някого.
Да де, ама не е така. Нещата са малко по-сложни отколкото ги представя авторът.
Ще се опитам да обясня нещата с един прост пример.
Аз съм фен на Българскят национален отбор по футбол. Също така съм и цесекар, и като такъв не означава, че обичам Руският национален отбор по футбол. Също така симпатизирам на Германският отбор, както и на Бразилците. Естественно когато играят България срещу някой от другите два на когото симпатизирам отдавам своята енергия и мисли на нашите. Но за жалост това все по-рядко се хслучва защото нашият отбор се е превърнал в абсолютен статист и пълнеж в общият футбилен свят. На последното световно първенство, сотдавах своите предпочитания на Бразилия и би следвало на финала да подкрепям Аржентина, защото по логиката на автора на статията следва да е така, защото не съм отдавал предпочитания на Германия като гражданин на ЕС. Да де, но нали казах че другият предпочитан от мен отбор е Германия та от това следва, че .... Което не означава че съм почитетел на ЕС, а напортив, симпатизирам на Русия и политиката на Путин.
Т.е и аз кото онези 25% американци които са също почитатели на Путин защото смятат, че именно такъв лидер с такива действия водещи до подобни резултати, са необходими на днешен етап на страната си за постигане на желаният просперитет.
Което не ги прави обичащи Русия (русофили по категопизацията на автора), както и не прави обичащи Русия онези 35% от хората в ЕС мислещи по същият начин.

цитирай
17. lado - Статистиката току-що отбеляза не развитие у Путинова Русия, а 200 млрд назад, малко търпение за крайния резултат. Нещо империята на злото зе да се разпада с
10.02.2015 03:38
темп 2 пъти на всеки 100 години

blackpredator написа:
не ти ли се струва, че има и десета група, повлияна не от "възраждането на руския империализъм", а от възраждането на руския джоб.
Съвсем нормално е, някои българи да се сравняват с руснаците, не с жителите на Зимбабве. Нито пък Путин с Роберт Мугабе, защото последният не е бил комунист.
Щото позицията ти е точно прозимбабве. :)
Има статистика, точно доказваща ръстът на Русия при управлението на Путин.
За аналогиите Крим-Косово и ГДР нема да споменавам. Нали такива няма.
Обикновено българското нерусофилство е не от девет-десет типа, а от един единствен тип. Мрази Путин и харесва "Боко Харам", щото е Боко.
Е, аз пък харесвам Путин, щото не е Боко.
Заради резултатите от управлението и щото си няма хъб. :)
Та ако перифразирам Димитър Бочев, "И най-съвършената демокрация не може да надхвърли нивото на собствените си русофоби."
Те така...

цитирай
18. larryone - Винаги е приятно, когато прочетеш ...
10.02.2015 05:24
Винаги е приятно, когато прочетеш нещо, написано наистина интелигентно и с разбиране за ставащото. Поздравления!
цитирай
19. apostapostoloff - Искам да добавя и това:
10.02.2015 05:47
в Русия има само един вид БЪЛГАРОФИЛИ: те 5 пари не дават за някаква си там България, а повечето дори не са и чували за нея.
цитирай
20. theeconomist - Русофили, казваш - гадове....
10.02.2015 06:44
Пречат ти на живота и получаваш колики от тях.
Колкото русофили познавам, все са хора които дават леб на други. Включително и тук в блог.бг.
Аз тоже храня известна група хора и ги деля на можещи и неможещи.
Примерно при мен, човек на който никнейма му е псувня, не би вирял и 15 мин., ако и да е русофил на квадрат.
Хубав тъжен ден! :-))))
цитирай
21. dekost - Според моите наблюдения русофи...
10.02.2015 07:09
Според моите наблюдения русофилите са хора, които като цяло не умеят да се оправят сами в живота. Затова се нуждаят от партия или по-голям брат, който да им дава постоянно. Поради същата причина са привърженици на държавното. От времето преди 1989 до днес уредиш ли се на държавна службица, никой не може да те мръдне. А практиката е доказала, че точно това стимулира мързела и неефиктивността. Hеслучайно комунизма не е дал нищо на света, само приема чуждите идеи. Как да бъдеш полезен в такава среда щом основната идея на комунизма е да не изпъкваш по никакъв начин? Ако имаш необичайни способности или си наистина добър в нещо, трябва да го прикриваш за да не ти завидят другите. Идеална обстановка за създаване на сиво стадо от безлични човешки единици.
цитирай
22. batogo - !!!:))) Поздравления!
10.02.2015 08:18
Много ми хареса този твой точен, безпристрастен и обективен анализ на русофилията - която е царството на посредствеността и олицетворение на максимата: " Моето си е мое, а чуждото е общо." Перфектно си разкрил основните й аспекти, а от там и вредите й за развитието на нашето общество, на което най-много пречат хрантутниците.
Колегата dekost преди мен е направил изключително точен коментар.
цитирай
23. hipospadias - Човече, нямаш представа, какво си направил, в услуга на РУСОФИЛСТВОТО. Аплодирам те, искрено...
10.02.2015 09:38
Човече, мамка му, баща му, дядо му, прадядо му - от времето на РУСКО-ТУРСКАТА ОСВОБОДИТЕЛНА ВОЙНА...Имаш или нямаш представа, какво си направил, в услуга на РУСОФИЛСТВОТО...Аплодирам те, искрено!
Ако аз трябваше да направя критика на КАПИТАЛЯГО-ФИЛИТЕ, в никакъв случай нямаше да я представя така, за да не провокирам още по-вече симпатии към капиталяго-филството, където основната поза е здраво стъпил на земята в животинска четири-опорни точки, пред еврейските банкери и строители на капитализма по света...
Човече! Пействам я медната и я слагам в чернова, да си я имам.
Нямаш представа, колко мното ме радва, така написаното от теб...Личи си, макар и от враждебна позиция, че наистина българското население във всичките му разновидности, прослойки и класи, е СТАБИЛНО ПРЕДСТАВЕНО.
Но няма и кас да не е! След като имаме поне един световно-признат повод да се гордеем, че сме русофили, сиреч благодарни на Русия от 1879-та година! Боже господи, днес бихме били като КЮРДИТЕ -те са 20 милиона население в състава на 50 милионна Турция, но ги броят ТУРЦИ...Та помисли си, Христо Ботев е бил български поет-революционер, но ТУРСКИ ПОДАНИК. НИКОГА НЕ Е БИЛ БЪЛГАРСКИ ПОДАНИК...Васил Лъвский - рекетьор на чорбаджии в полза на неизбухналото Въстание е роден и обесен като поданик на Турския Султан...Творците от породата на Иван Вазов са извадил голям късмет - родили са се турски султански поданици, а са умрели като свободен български гражданин и поданици на България...Заради освободителната мисия на Руската войска.
И НИЕ, БЛАГОДАРЕНИЕ НА ОНАЗИ ВОЙНА, СЕ БРОИМ БЪЛГАРИ - РУСОФИЛИ, КАПИТАЛЯГО-ФИЛИ...НО ВСЕ РАВНО -граждани на РБългария.
По време на комунизма бяхме малко англо-фили и американо-фили, когато ни казваха, как съюзниците на СССР - Въздушните сили на САЩ и Англия са бомбили и рушили Царска София... Обаче партия Атака в наше време ни казаха, че не можем да бъдем братя с бомбо-убийците на българския народ, независимо дали са русофили или капиталяго-фили.
цитирай
24. ramone - :)
10.02.2015 10:08
не мога да не отбележа, че най-забавното към този иначе добър текст са коментарите под него.
Комично е, как "русофилите", в опита си да се разграничат от описаните категории са допуснали (явно несъзнателно) поне по едно-две изречения с които всъщност се прикрепят към (поне) една от осемте.
Абе, момчета, авторът (явно в порив на великодушие) ви е отпуснал и девета категория - барем да бяхте поизвъртели нещата, че да се прикачите към нея :)
Което ще рече, че текстът е безпощадно точен :)
цитирай
25. tutankhamon661 - mamkamu
10.02.2015 11:33

Нямаше да се намеся, но тъй като забелязах удар под пояса, реших да го кажа.

Тheeconomist е известен с вулгарния си език и няма как да е против хората със същата особеност, след като той самият е такъв. Значи само си говори, за да те засегне. Друго бих разбрал, но това си е истински удар под пояса. Особено имайки предвид, че при теб псувните завършват с никнейма ти. Не съм виждал да ги употребяваш в друг случай – дори когато Kushel заплашваше да те заколи, обеси или друго от сорта.

Просто не е честно. Ако Тheeconomist ще ти опонира, да използва друга линия. Но всъщност не е никак странно – той самият си казва, че думата “справедливост” съществува само в речника на буквата “С”. Явно го смята за нормално.


цитирай
26. vencivaleri1951 - Дяволът е в детайлите
10.02.2015 12:22
Виждам "развитие" в отношението тим към Крим и Севастопол. В коментар или постинг ти преди време смяташе присъединението към Русия на тези територии за справедливо. Кери явно и теб е убедил:) Впрочем българите в Украйна към коя от категориите русофили слагаш, или и ти подобно на нашите сановници смяташ, че след като са /и / украински граждани вас не ни интересуват техните пристрастия и неволи. За сведение българите/неправилните/ , а и немците в Крим гласуваха масово за присъединяването към Русия. И един щрих към това събитие. Малцина европейци например знаят , че жителите на Севастопол нямаха право да избират кмет. Кметът се назначаваше от Киев и неговата дума беше закон в Севастопол и района.
Как да наричаме едно правителство в което на сериозни позиции са лидирети на формации които и на Майдана и на факелните шествия бяха с портретите на Бандера и лозунги "Москали, поляки и жиди на ножи" или "москали и поляки на гиляку" Как да наричаме толерирани от властта формирования които живи изгориха десетки хора в Одеса. Днес същите тези хора влизат в Одеския съд и шиканират две поредни заседания като не позволяват на съдебния състав да влезе в задълженията си, а в съдебната зала издевателстват над опечалените близки. Изтича вече срокът в който обвиняемите за садистичните убийства в профсъюзния дом могат да получат присъда. След това ще бъдат свободни.
За Грузия:
По време на събитията бях в Краснодар-гостувах на състудент . От работата му бяха пуснали чартър до Пекин за Олимпиадата и той ме беше поканил. Ден преди да излетим почна безумието в Южна Осетия. Както разпивахме и гледахме състезанията прекъснаха предаването и екипи почнаха за предават от столицата на осетинците. С очите си видях какво правеха грузинците с мирните жители. Набил се е спомен в главата ми. Възрастен мъж явно неорентиран или дементен се щураше без да разбира къде върви по една улица. От БТР двама с картечница го разкъсаха на части. Единствения път от столицата към Русия където бягаха хората продъл
цитирай
27. demonwind - Дай нещо и за американофилите -
10.02.2015 12:29
ще е доста интересно. Въобще това -филство или -фобство ми е много смешно. Никога не съм ходил в Русия, но не съм на мнение, че животът там би ми харесал. От друга страна, нагледал съм се на западен начин на живот (ако считаме за такъв Брюксел) - цигания, мизерни чернилки и чаршафи, лежащи на социалка, педерасти и т.н. По Нова година и Коледа бях за две седмици в Бавария, в едно малко селце. Отпочинах психически, гледайки една прекрасна страна с едни също толкова прекрасни хора. Не казвам бели, въпреки, че имаше само такива в това селце. Ако ме накарат да избирам къде да живея - в Германия или Русия, дори за секунда не бих се колебал. Имам един приятел - голям американофил беше. По-голям е с двайсетина години от мен, та като падна Тато и взе че емигрира в Щатите, ЛА. След петнайсетина години се върна също толкова гол, колкото и замина, пустосвайки Щатите, защото... трябвало да работиш по 12-14 часа на ден, за да успееш след десетина години. А нашия синковец искаше да работи по час-два на ден и на главата му да се изсипят пачките. От другата страна пък, в Русия, положението е почти същото, само че с една подробност - може да ти платят чак след година-две (сиреч като у нас) това, което си изработил днес. Та затова разни там русофили, русофоби и т.н. са ми много смешни. Русия ни е освободила от турците, защото е имала интереси тук. Защо Наполеон не е тръгнал да ни освобождава (имал е пълния потенциал да го направи и да завладее дори Цариград)? Ами защото Франция е далеч и не сме му били интересни. Левски добре го е казал - този, който дойде да ни освободи, той ще да ни пороби. Е, не са ни поробили точно, но определени кръгове биха си подложили задника без допълнителни въпроси. А до нас братята сърби бозаят от две майки, при тях фобии и филии няма, заплатите са три-четири пъти по-големи от нашите (пенсиите нямат таван), пътищата са им почти готови... Е, бензинът е мааалко по-скъп, ама пък какво от това? И все пак, рисковено е да се бъзикаш с държава-континент...
цитирай
28. vencivaleri1951 - продължение
10.02.2015 12:44
беше обстрелван от танкове базирани на хребета над пътя. Представи си пътя Смолян Пловдив/единствен също/ и бягащи хора от града. Предсави си на високото танкове стрелящи по тези хора. Това беше отговор на грузинците след като осетинците се сдобиха с руско гражданство. И питам те теб демократе. Как не е справедливо да има Източна и Западна Германия, Северна и Южна Корея, а е в реда на нещата да има Северна и Южна Осетия. Как разбираш желанията на германците за обединение, а не разбираш това на осетинците. Това не е ли расизъм драги в какъвто мен обвиняваш?
Ще ти кажа кое ме възмути у руснаците в случая.
Те бяха готови за случващото. Екипите на ТВ бяха там и даваха по подобие на СНН на живо ставащото. Руската военна част която после помля грузинците и частните подразделения на янките за два дни беше в театъра на военните действия. Предполагам, че си наясно какво представлява Кавказ и за два дни да мине такова количество техника означава само едно-кракът е бил на стартера.
Можеха да се предотвратят кръвопролитията , ако Путин както си седеше до Буш на Олимпиадата го беше предупредил какво ще се случи с подопечния му Саркашвили ако задейства военния план. Руснаците обаче приеха да се пролее кръв и да решат въпросът с Абхазия и северна Осетия веднъж завинаги. А че това население желаеше да излезе от Грузия бе очевидно. Върху тях се оказваше всемъзможен натиск от грузинската администрация, но те отиваха в посолството в Тбилиси или в самата Русия и получаваха гражданство. Представи си да стрелят по македноците или бесарабските българи само зарад това че са станали наши граждани. Това е неудобната истина за събитията там. Ето аз съм русофил помещаващ се в няколко от изброените от теб категории/ няколко пъти значи по отвратителен:)/ , но това не ми пречи да се възмущавам и от руснаците в една част от действията им. Виж,не можеш да празнуваш нашето Съединение, а да отричаш правото на други да го направят. " Анексията " на Крим е индентична с "анексията" на Източна Румелия
цитирай
29. viovioi - Бъди коректен
10.02.2015 12:59
Бъди коректен и класирай и русофобите с цялата куку-клика поклоници на Алианса, САЩ, НАТО ,ЕС с Европейските ценности като Гей паради, Гей бракове, Инцест и да не изброявам целия букет от ценности.
цитирай
30. christotamarin - Турската дума е ..
10.02.2015 13:31
apostapostoloff написа:
гьотферен. Останалото са подробности.

гьотверен. Останалото са подробности.

http://en.wiktionary.org/wiki/g%C3%B6tveren
цитирай
31. christotamarin - Всички русофили са дебили ..
10.02.2015 13:40
Всички русофили са дебили ..

Защото ако не бяха, то би могло да им бъде обяснено, че:

ако България някой я откачи от Брюксел (НАТО и Евросъюзът),
то:

-> България директно ще бъде закачена за Цариград
-> Москва няма шанс пред Цариград
-> Българите няма да бъдат питани Цариград ли искат или Москва

цитирай
32. zaw12929 - mamkamu направо напиши книга, ще ...
10.02.2015 14:10
mamkamu направо напиши книга, ще стане бетселър и сега ще бъде на точното мяато в точното време - антирусия върви, осребри- това е пък за русофил- те са само един вид- платена любов... те сложиха паметник на американските летци, съсипали София... ТОВА Е ПРАВИЛНОТО ПОВЕДЕНИЕ В ПАЗАРНАТА ИКОНОМИКА СРЕЩУ ИМПЕРИЯТА РУСИЯ...
цитирай
33. zaw12929 - Всички русофили са дебили. . Защото ...
10.02.2015 14:15
christotamarin написа:
Всички русофили са дебили ..

Защото ако не бяха, то би могло да им бъде обяснено, че:

ако България някой я откачи от Брюксел (НАТО и Евросъюзът),
то:

-> България директно ще бъде закачена за Цариград
-> Москва няма шанс пред Цариград
-> Българите няма да бъдат питани Цариград ли искат или Москва



ЗА ВСИЧКО СТЕ ПРАВ, НО НЕ И ЗА ТУРЦИЯ- грешката е всеобща- само Турция може да ни защити от всички стари и нови империи... само тя... щом 500 години не сме станали мюсюлмюни и занапред няма да бъдем, но... и на други няма да сме роби... , а държавата ни колония...
цитирай
34. yohnny - Браво, чудесно.
10.02.2015 15:39
Всъщност - както обикновено.
Не съм нито фил, нито фоб.
А ако някой ме определи като някой от тях -
просто няма да ме интересува.
Уважавам русите и винаги ще бъде така,
независимо кой какво говори за тях.
Боли ме за това, в което ги въвличат.
А истински се дразня когато слушам мнения на
разни клакьори и конформисти.
Дори да си такъв - това си е твоя работа, не се притеснявай.
Извинявам се за крайното мнение.
цитирай
35. lightsaber123 - Поздравление
10.02.2015 16:40
За автора. Най-сетне някой трябваше да им го каже.
цитирай
36. анонимен - Ще ти кажа само две думи. Осра се! (не ...
10.02.2015 17:03
Ще ти кажа само две думи. Осра се! (не за първи път)
цитирай
37. alchemist - .
10.02.2015 17:15
Йезуитско написан постинг.
цитирай
38. raders - :))) Мисля, че съм донякъде от по...
10.02.2015 17:22
:))) Мисля, че съм донякъде от последната група. С тази разлика, че повечето /дори всички/ си мислят, че след като си русофил, трябва непременно да мразиш американците и западно европейците. Ами аз не ги мразя. Защото това е твърде тъпо. Но не по-малко тъпо е, след като си антикомунист /какъвто съм/, трябва непременно да мразиш руснаците. Хората с примитивен начин на мислене не могат да различат нацията от идеологията. Разбира се, гадни са тези претенции към Украйна, но това е друга тема. Напомня ми за турската инвазия в Кипър. Изобщо примитивната държава е по принцип агресивна.
цитирай
39. zzz65 - забравихте да посо4ите туркофи...
10.02.2015 17:24
забравихте да посо4ите туркофилите ....то е много по опасно от русофилите защото водят за съюзници на нато ...за мен са омразни вси4ки фили независимо дали западнофили или русофили ...оби4ам руската култура ,индииската ,латиноамериканската култура . но следва ли от това 4е съм НЕ4ИИ фил ?да европа както и русия имат нужда една от друга и когато го разберат и престанат със глупавото противостоене светът ще стане едно по добро място за живот
цитирай
40. asthfghl - :)
10.02.2015 17:36
Нямам какво повече да добавя, печелиш ми вота! :)
цитирай
41. apostapostoloff - Мамкаму не се е осрал, ама Кухел
10.02.2015 18:03
пак се изпърдя в блога. И се разсмърдв на пелмени и борш. Щото жена му пазарува само от "Берьозка". Бах ти малоумниците!
цитирай
42. mamkamu - :)
10.02.2015 18:37
Благодаря за коментарите, хора. Просто нямам физическата възможност да отговоря на всеки, заради което много съжалявам. Особено съм признателен на русофилите коментирали тук! Те само затвърдиха написаното от мен :)
цитирай
43. evrazol - Поздрав
10.02.2015 18:54
В момента, в който приключи носталгията по Тато и надеждата за връщане на онова време умре безвъзвратно, ще се свърши и с родното русофилство.
В основата си то е комерсиално и робуващо на заблудата, че някой може да ти ДАДЕ онова, което не си в състояние да постигнеш САМ. Било свободи, било материални придобивки.
цитирай
44. balebalev - Напълно съм съгласен...
10.02.2015 19:33
Напълно съм съгласен със статията. Единствено ме раздразни противопоставянето на лекарите с миньорите. Миньорският труд е изключително тежък и рискован, и е напълно достоен за уважение и високо възнаграждение.
цитирай
45. alcom4 - Прекрасно !
11.02.2015 10:21
На Юри Александров едно голямо БЛАГОДАРЯ ! Прекрасна статия! Точно и ужавсно ВЯРНО ,написана! За да се победи,коварния враг номер-1 на България ...ПОЛУ-ФЕОДАЛНАТА РУСКА ИМПЕРИЯ ...ПЪРВО ,ТРЯБВА ВЯРНО И ТОЧНО ,ДА БЪДЕ "ОСЪЗНАТА".Хората трябва да се "очистят" и "излекуват",от тази "болест" ..русо-филството..!Това е много робско....да обичаш собствения си насилник..в случая имперска Русия ! Ето защо ,такива четива ,относно Русия ,СССР ,а и комунизма ,ТРЯБВА ДА БЪДАТ ,ЧЕТЕНИ И РАЗПРОСТРАНЯВАНИ.! ТРЯБВА ,да дозтигнат до максимален брой хора ,тъйкато има и ..мислещи хора ,не само "поглъщащи"!!!
цитирай
46. tutankhamon661 - mamkamu
11.02.2015 10:50

Нали виждаш харесванията от Facebook и Google+? Pазпространил съм публикацията на толкова много места, че вече са я видели не стотици, а хиляди пъти повече хора, отколкото са се регистрирали в Blog.bg за цялата му история. Ще има още, а и системата тук не отчита всички харесвания.

Наистина няма какво да те притеснява. Mодераторите обслужват руските интереси, затова свалят и качват избирателно. На Първа страница почти всичко е фалшиво. Тук могат да дрънкат и злобеят, но хората контактуват и по други сайтове, та нещата се знаят. Който има реална аудитория, личи отдалече. А който няма, седи тук и дрънка празнословия с 50-те истински потребители на Blog.bg. След като блогърите са свикнали да контактуват с няколко човека на кръст, много ясно че няма да разберат, а още по-малко ще признаят какво е многохилядна аудитория.

В Blogspot всяка моя публикация е посетена от няколко хиляди човека и това е само до момента. Броячите виждам само аз, следователно не мога да бъда обвинен, че парадирам или се натискам за Първа страница, каквато там изобщо няма. След като го виждам с очите си, мога да бъда доволен.

цитирай
47. mamkamu - @ tutankhamon661
11.02.2015 17:45
Благодаря ти, Сашо. Аз съм малко мързелив по отношение на разпространението :)
цитирай
48. haralanov - Кушел е типичен пример за русофил-лумпен.
11.02.2015 20:54
Кушел е типичен пример за русофил-лумпен.Простак, който не се и свени, публично да напише ,,осра".Този човек е напълно неспособен да бъде свободен! Той е роб по душа.И такъв ще си умре...
цитирай
49. djani - Аз съм от деветия вид...
12.02.2015 13:23
Да... Признавам си, признавам си! Без да съм бит, горен, давен, без да ми забиват клечки под ноктите и о, ужас, да тъпчат мусаката на тъщата в устата ми. Да, да, путинофил съм! Та, кое истинско мъжко сърце не се разтапя от нежност и нега, от видението на скритото в нашенската асоциация с името на Путин. Или, при споменаване на водката „Путинка”. Е-е-ех, тя може да довърши и съкруши всеки, дори и най-пропадналия алкохолик. Как само въртим вратовете си до изкълчване, при разминаване по улицата с някои от прекрасните и женски аналози? Да, това е първосигнално, но навярно и една от причините за разрасналата се неимоверно у нас путинофилия. Интересно, защо например, споменаването на името Обама предизвиква в болшинството от нацията усещането за „Еба ма”? Народеца ни, въпреки яростно набиваните в главата му от политици и медии „демократични” и прочее евроценности, си остава прост, неразкрепостен и все още хетеросексуален. Може би, заради 500-те години чуждо „присъствие”, атавистично все още чувства болката изотзад. И му е болно на душата и самочувствието. И се дърпа инстинктивно...
цитирай
50. tsanynka - Отдавна не съм влизала в блог.бг...
13.02.2015 00:30
Но добре,че влязох,тъй като току-що разбрах,че съм"русофил"!Абе,аз отдавна си го подозирах...Защото обичам руската литература и култура,и наистина смятам,че "световната култура няма да достигне своята завършеност без хора като Толстой, Гогол, Чайковски, Пушкин, Достоевски, Репин, Солженицин... "
Поздрави!
цитирай
51. viktorkordon - до mamkamu
13.09.2015 16:06
Благодаря на г-н Александров за интелигентния и изчистен от емоции анализ на явлението "русофилство", което е широко разпространено из нашата татковина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9469896
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол