Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
07.04.2015 19:16 - Но защо с руски знамена?!
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 26163 Коментари: 41 Гласове:
17

Последна промяна: 10.05.2017 12:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageПреди десетина дни в Бургас около 300-400 души от Българската инвестиционно строителна асоциация (БИСА) скочиха на протест против евентуалния отлив на руски туристи от Черноморието. Това им действие щеше да е съвсем нормално и икономически обосновано, предвид последните събития из Европа и Русия, ако някои хора сред участниците не бяха накичили по автомобилите си руски знамена с надписи „Напред Русия“… Нали се представяте абсурдността на ситуацията, в която някой австрийски или френски хотелиер, тръгне да протестира по пътищата, против спада на руски туристи и развява наляво и надясно… руски знамена...

Текстът продължава
в новия ми блог




Гласувай:
19



1. balebalev - Отлична публикация!
07.04.2015 19:31
С твое позволение ще я споделя с приятелите си във Фейсбук.

Поздрави!
цитирай
2. mamkamu - :)
07.04.2015 19:38
Благодаря!
цитирай
3. getmans1 - Гогподи, мамкаму ...
07.04.2015 19:47
... прочетох и излязох на въздух, и НЕ заради тебе, ти си точен до болка.
98% от пишещите в категория „политика“ развяват Руския байряк, количество народ напусна блог.бг заради тези руски байряктари обичащи Русия и мразещи Родината си!
Жалко е, наистина!
цитирай
4. lado - Поздрави!
07.04.2015 19:49
(последната снимка е монтаж... :)
цитирай
5. sherif - ...
07.04.2015 20:02

Поздравления за публикацията!

цитирай
6. mamkamu - Да!
07.04.2015 20:11
getmans1 написа:
Гогподи, мамкаму... прочетох и излязох на въздух, и НЕ заради тебе, ти си точен до болка.
98% от пишещите в категория „политика“ развяват Руския байряк, количество народ напусна блог.бг заради тези руски байряктари обичащи Русия и мразещи Родината си!
Жалко е, наистина!


Истина е. Аз за това съм си кръстил блога така, защото почти всеки ден в тая страна се намира някаква причина, поради която да възкликна "мамка му!".
цитирай
7. mamkamu - :)
07.04.2015 20:12
lado написа:
Поздрави! (последната снимка е монтаж... :)


Нищо, Владо. Но пък вярно отразява миналото :)))
цитирай
8. mamkamu - :)
07.04.2015 20:14
sherif написа:

Поздравления за публикацията!



Мерси :) Радвам се, че ти е харесала.
цитирай
9. podvodni - Поздрави за публикацията! С твое ...
07.04.2015 20:27
Поздрави за публикацията!
С твое позволение ще я предложа за "Пулицър"....... не, направо за "Нобел" политература, и по-специално за най добра научно фантастична творба за столетието.
Чакай да те питам, ти ако си някой "бизнесмен" с кого ще предпочатиш да си имаш работа - с руснак който плаща или със западняк който е вечно недоволен и мрънкащ?
цитирай
10. mamkamu - :)
07.04.2015 20:42
podvodni написа:
Поздрави за публикацията!
С твое позволение ще я предложа за "Пулицър"....... не, направо за "Нобел" политература, и по-специално за най добра научно фантастична творба за столетието.
Чакай да те питам, ти ако си някой "бизнесмен" с кого ще предпочатиш да си имаш работа - с руснак който плаща или със западняк който е вечно недоволен и мрънкащ?


Разбира се, че с този, който плаща! Обаче няма да развявам знамето му по улиците, крещейки нацистки лозунги :) В бизнеса чувствата не са препоръчителни. Друг въпрос е, точно какъв "плащач" е средният руски турист... особено след третия ден, като изпие всичките пари :))) Повярвай ми, виждал съм го!
цитирай
11. podvodni - А-ха-ааа, разбрах ти намека. Значи ...
07.04.2015 22:41
А-ха-ааа, разбрах ти намека.
Значи руснаците като почнат да пият та не спират цели 3 дена и после - олеле, свършихме паретата. И Путин загрижен за своите си хора, ще фвземе да прати вежливите зелени човечета да ги пази, нал тъй?
Ей, какъв мръсен хитрец бил тоя кагебейски минцунер!?!?
Апък заблудените ХАТАКисти и хотлиери развяват руски знамена, вместо български.
Нямаме ли чувство за национална гордост? Нашият велик президент разшири границите ни чак до Скалистите планини.
цитирай
12. sherif - podvodni
07.04.2015 23:06
Ама верно тия руснаци са големи веселяци. Като пийнат, па подгонят девойките, без да ги питат искат или не искат. Където сварят, там чукат. Каквото сварят – пак същото. Като не им дадат с добро, вадят пищовите и ....... освобождават. Ако не успеят, тогава на помощ идват зелени човечета, които ту ги има, ту ги няма ..... ту Путин друго сънува. :)))

А на червените блогъри само соросоиди са им в акъла. То какво да очакваш от пророци, които все под водата шетат? Как па не се намери един над водата ...... в трезво състояние и здрава психика. :)))

цитирай
13. podvodni - Е, видяхме трезво и здравомисле...
08.04.2015 02:51
Е, видяхме трезво и здравомислещите недоразумения на природната генетика, до къде докараха страната - от 4 енергийни проекта останахме с един среден пръст.Даже и съседите ни вече ни избягват като чумави. Слушам тези дни, в Будапеща се събрали турци, гърци, макета, сърби и маджари на сладка газова раздумка. Питам се, що не поканиха и Банкянският идиот или поне Помашкият пудел, дето в предишен живот бил Шотландска овчерка, да им прави компания? Нали сме уж от едно еврогейско семейство и заради това семейство подарихме газовият транзит на Турция?
Та, такива ми ти работи, дарги ми смехурко.
А ти си остани с заблужденията на соросоидните олигофрени!
цитирай
14. sherif - podvodni
08.04.2015 09:32

Да бе, някакви соросоидни заблуждения са, че хората избягаха на запад веднага след 1990. Tе всъщност бягали от демокрацията и търсели на запад друга диктатура, която да ги мачка. Преди 1990 пък не излизаха, не защото застрелваха бегълците на границата, а просто защото им харесваше тук. Как да не обичаш държава, където любима партия измисля новините и вкарва в лагер, ако се изкажеш срещу нейния ръководител?

Три фалита на България за 45 години комунизъм, но не вярваме на документите, а на Тодор Живков – този честен човек, който беше толкова умен, че нямаше проблеми с изговарянето на най-обикновени думи. Tой твърдеше, че по негово време не сме имали нито стотинка дълг – ама май не разбра изобщо какво го питат.

Пак соросоидни измислици са, че самите руснаци бягат от Русия. Hо да не откриеш вина у Путин! Не, няма такова нещо. Даже обратното – цяла Америка иска да живее в центъра на Mосква, щот е много хубаво там. Aма Cорос е наложил информационно затъмнение и не се знае.

В САЩ като кихне квартален джебчия и руската преса го представя за “гангстерска война в лошата Америка”. Друго е като застрелят известен политик под носа на Путин - тогава пак американците са виновни. Cещаш се, че няма кой друг да е виновен, освен тях, дори за онова, което става в гащите на Путин.

Ех, живот ..... ех, реализъм ...

цитирай
15. joysii - Поздравления за постинга. Няма ...
08.04.2015 10:33
Поздравления за постинга. Няма какво повече да кажа по темата. Статията е достатъчно изчерпателна.И на мен ми писна от надути руснаци в България.Тия дето си строиха грозните хотели по морето, специално за да гушат пари от арогантни пияндета говорещи руски, сега да си сърбат попарицата. Хич не са ми проблем, че да седна да ги мисля ,или пък да им съчувствам докато хленчат и развяват руски знамена.

.....................
А.....в този сайт, наистина, често има повод човек да изврещи:"Мамка му!"
цитирай
16. podvodni - Ами, ще бъдат виновни американц...
08.04.2015 10:59
Ами, ще бъдат виновни американците, я! На каквото са си послали, на такова и щще лежат. Култовата фраза "Отидохме, подгонихме и го убихме" е изречена от американка - Хилари Клинтън , а не от марсианец. А и миналите събития във Фъргюсън едва ли са били проста настинка на джебчия.
Но това е кремльовска прапаганда, нал тъй го водите.

Питаш що българи са бегали на запад?
Не знам! Знам само, че по времето на соца тоз който е пожелал е забегнал, ма такива са били съвсем малко. Имам роднина който е забегнал по времета на Тошо в Австралия, но от родата е бил сал един. А по времето на демокрейшъна роднините в странство са станали доста много. Преди години, брат ми получи покана да бачка в Дубай щот бил супер профешънъл ( то не, че не е професионалист в работата си), и взе че я прие. Защо си мислиш , че я прие? Нали сега е пъти по-добре от преди? Т.е. не би трябвало да има причини за напускане на страната ни, ма те на - фактите говорят съвсем различно. И пича, брат ми де, може да си идва на три-четири месеца в България, но други мои приятели и роднини няма тази възможност. Даже за тази година някои няма да си идват, щото малко ги е притиснала икономическата криза и казват, че едно идване до България им излиза, вече, доста скъпо. А викат на запад е по-добре щот давали повече пари.
А за рашките няма отговорност, но като процент от населението напусналите Русия са далеч по-малко от напусналите България.
цитирай
17. vmir - Дебелаци с чужди байраци нямат нищо общо с бизнес маркетинга,
08.04.2015 11:12
а са политическо послание с анонсиране на подчиненост и преданост. Абсурдното е, че знамето е на непризната бандитска “държава”, но в контекста на родните “нормалности” и практики, това е напълно обяснимо.

На подлагащите се български дебелаци предлагам истински бизнес – послания, съобразени в максимална степен с ценностите и нуждите на клиентите им:

http://demotivation.ru/images/20101229/smzwxw166396.jpg

http://demotivation.ru/images/20101229/g4jkvhlr3oe0.jpg

http://demotivation.ru/images/20150328/nraxfcn7n35f.jpg

http://demotivation.ru/images/20150309/7kd76xsk0cuy.jpg

http://demotivation.ru/images/20150310/xw6yul7ts29s.jpg

Тези бизнес послания със сигурност ще зарадват очите и стоплят сърцата на клиентите им, и ще спестят нуждата на “бизнесмените” да заявяват преданост и готовност за продажничество пред чуждестранни престъпници.
цитирай
18. sherif - podvodni
08.04.2015 11:32

О, мина на откровени лъжи! Айде тогава да те оставям на звездите.

Който искал, бил избягал преди 1989г .... това изби рибата ...... също като убитите на границата.

цитирай
19. podzemni - Братко Подводни, моля те престани!
08.04.2015 12:22
Излагаш цялото семейство!
цитирай
20. podvodni - Хи-хи-хи, успешно бягство през ...
08.04.2015 13:27
Хи-хи-хи, успешно бягство през кльона и браздата бе част от градският фолклор и приказка за лека нощ за наивници. Там наистина се стреляше, на месо. Далеч по-безопасно бе да се чупиш от България отивайки на някой от Сръбско-Българските събори или когато излезеш на екскурзи. Мой роднина така и направи - екскурзия до Австрия и от там си би камшика за Италия и след това в Австралия.
Пък може и звездите да са му помогнали, знам ли?
цитирай
21. balebalev - Мой роднина така и направи - екск...
08.04.2015 13:45
podvodni написа:
Мой роднина така и направи - екскурзия до Австрия и от там си би камшика за Италия и след това в Австралия.
Пък може и звездите да са му помогнали, знам ли?


Не звездите, а близки и познати високопоставени партийци са помогнали на твоя роднина. Не знам дали ти е известно, но по времето на бай Тошо, обикновеният българин нямаше почти никакъв шанс да получи задграничен паспорт, а за пътуване в чужбина се изискваха изходни визи. Каква Австрия, каква Австралия... хахаха. Не знам дали ти е известно, но през 1989-та има трима убити, по време на опит да преминат от Източен в Западен Берлин. Само няколко месеца преди падането на Стената. Може би просто не са се сетили да отидат на екскурзия в Австрия. Моля те, послушай брат си Подземни и престани да се излагаш! Все пак и ние сме живяли по времето на СОЦ-а.
цитирай
22. sherif - podvodni
08.04.2015 13:47

Какво станА??!!
Говориш за “по-безопасно” в държава, където хората са щастливи и всички искат да живеят точно в нея!
Щом сам се закопа, значи няма нужда да казвам нищо повече. :)))

“По-безопасно”..... останалото наистина са подробности и фоклор.
Ти го каза. :)))
цитирай
23. vmir - Нямаше как да не се появи и дежурната лъжа, че всички са били с еднакви възможности.
08.04.2015 14:08
Моят чичо избяга в Канада точно през сръбската граница и е бил стрелян. Спасил се е като се е хвърлил в пропаст, без да знае колко е дълбока. Не защото е глупав, а защото не е бил в квотата на онези, които са можели да ходят по света или дори да ги изпращат там на държавни разноски. Нищо, че ВВ1951 ще докаже, че тази квота е нямало как да ощети никого, защото била само за достойни, в краен случай гениални като него. А чичо ми е фабрикантско чедо, което не е било очаровано от национализацията и приказката му беше: "Няма да работя за славата на Тодор Живков". Затова чеверме в сръбско или на музейни посещения във Виена за него бяха абсолютно невъзможни и той предпочете да го стрелят и да се спаси в пропастта, отколкото да бъде преформатиран от гении като ВВ1951, за когото подобни истории са израз на кощунствено недоверие в комунизма и съвсем оправдано са били преследвани, но за съжаление неизкоренени.
цитирай
24. sherif - balebalev
08.04.2015 14:08

Именно! И аз помислих да обясня, че за да отидат роднините му на екскурзия, значи са задействали връзки. Aма се отказах, защото Подводни има доста по-големи проблеми в главата.

Едно време не са пуснали майка ми за седмица при роднина в Австралия, хем не е смятала да бяга. Човекът й е изпратил пари и билет. Просто да се запознаят след серия от писма.

Не са я пуснали. А сега някакъв Подводен разправя, че не било проблем. Не е било за партийните гъзоблизци, които днес личат по това, че отричат всички забрани и наказателни лагери от едно време.

цитирай
25. batogo - !!!:))) Поздравления!
08.04.2015 14:14
Направил си чудесна илюстрация на духовното падение на лъже-патриотите, които и майка си ще продадат за някоя рубла повече. Тези дегенерати са голия задник на националното ни достойнство и себеуважение...
цитирай
26. yoan2015 - Манталитет братле слугински. Простотия и... култура - почти никаква.
08.04.2015 15:31
Е за т'ва ще ги веем знамената. Ти беше писал в един предишен постинг нещо по темата за глупостта. Нещо такова.
цитирай
27. podvodni - Какво станА??!! Говориш за ...
08.04.2015 16:46
sherif написа:

Какво станА??!!
Говориш за “по-безопасно” в държава, където хората са щастливи и всички искат да живеят точно в нея!
Щом сам се закопа, значи няма нужда да казвам нищо повече. :)))

“По-безопасно”..... останалото наистина са подробности и фоклор.
Ти го каза. :)))



Хм, изглежда че ще трябва да пиша по-бавно та дано (надеждата винаги умира последна) де разбереш за какво иде реч.

Казах че, през кльона е къде-къде по опасно да щипнеш извън България, отколкото през различните му Сръбско-Български събори или чрез екскурзия.
То и ВМИР-ски потвърди казаното от мен. Деда му бил стрелян на границата, а не изпровождан с китка и бъклица вино.
Сега чаткаш ли какво съм казал?
цитирай
28. podvodni - Мой роднина така и направи - екск...
08.04.2015 16:50
balebalev написа:
podvodni написа:
Мой роднина така и направи - екскурзия до Австрия и от там си би камшика за Италия и след това в Австралия.
Пък може и звездите да са му помогнали, знам ли?


Не звездите, а близки и познати високопоставени партийци са помогнали на твоя роднина. Не знам дали ти е известно, но по времето на бай Тошо, обикновеният българин нямаше почти никакъв шанс да получи задграничен паспорт, а за пътуване в чужбина се изискваха изходни визи. Каква Австрия, каква Австралия... хахаха. Не знам дали ти е известно, но през 1989-та има трима убити, по време на опит да преминат от Източен в Западен Берлин. Само няколко месеца преди падането на Стената. Може би просто не са се сетили да отидат на екскурзия в Австрия. Моля те, послушай брат си Подземни и престани да се излагаш! Все пак и ние сме живяли по времето на СОЦ-а.


Явно съм проспал този урок по геогрофия където са ни преподавали, че Източен и Западен Берлин са в България!
Задганични паспорти и изходни визи по времето на соца наистина трудно се получаваха от "боржуазните елементи" но за трудовият народ нямаше чак такива големи спънки.
Ама компютри или компоти - ква е разликата, нал тъй?
цитирай
29. sherif - podvodni
08.04.2015 17:40

Правилно. Пиши по-бавно, но и го прочети! Пък току-виж си се отказал да ни разсмиваш за днес.

Ако не ме послушаш, следващия път като нищо ще изтърсиш, че Барак Обама се съветва с теб преди всяко свое изказване и мечтае да бъде президент на Pусия, но признава, че Подводни от Блогбг е по-достоен за този пост. :)))

цитирай
30. mamkamu - ?!
08.04.2015 18:53
Подводни, нещо си много активен :) Не лъжи обаче! Сега се уверявам, че си бил част от "трудовия народ", нещо, което съм подозирал винаги :)
цитирай
31. mamkamu - :)
08.04.2015 18:55
batogo написа:
Направил си чудесна илюстрация на духовното падение на лъже-патриотите, които и майка си ще продадат за някоя рубла повече. Тези дегенерати са голия задник на националното ни достойнство и себеуважение...


Да, обаче тия русофили са и опасни. Не ни трябва нов преврат ала 9-ти септември...
цитирай
32. mamkamu - .
08.04.2015 18:57
vmir, и аз имам подобни примери в рода ми.
цитирай
33. mamkamu - Да...
08.04.2015 19:06
joysii написа:
Поздравления за постинга. Няма какво повече да кажа по темата. Статията е достатъчно изчерпателна.И на мен ми писна от надути руснаци в България.Тия дето си строиха грозните хотели по морето, специално за да гушат пари от арогантни пияндета говорещи руски, сега да си сърбат попарицата. Хич не са ми проблем, че да седна да ги мисля ,или пък да им съчувствам докато хленчат и развяват руски знамена.

.....................
А.....в този сайт, наистина, често има повод човек да изврещи:"Мамка му!"


Мерси. Проблемът на руснаците, когато дойдат в България е, че си мислят, че ръка трябва да им целуваме под път и над път за нещо, което са направили дедите им преди ебем ти години, забравяйки какво ни причиниха след това.
цитирай
34. podvodni - Правилно. Пиши по-бавно, но и го ...
08.04.2015 19:47
sherif написа:

Правилно. Пиши по-бавно, но и го прочети! Пък току-виж си се отказал да ни разсмиваш за днес.

Ако не ме послушаш, следващия път като нищо ще изтърсиш, че Барак Обама се съветва с теб преди всяко свое изказване и мечтае да бъде президент на Pусия, но признава, че Подводни от Блогбг е по-достоен за този пост. :)))



Хи-хи-хи, голем си образ!
Казваш начи, аз съветник на маймуняка? И кой ще му позволи? И без това, американският президент, независимо кой и да е той, винаги е държан на къса верижка, а какво остава няякой да му разреши своеволничене!
Или все още вярваш, че америкнаските президенти са независими и в САЩ има демокрация?
Чакай да те питам - да не би все още да вярваш в Дядо Коледа?
цитирай
35. podvodni - Юри, да не би моята активност нещо да ...
08.04.2015 19:57
Юри, да не би моята активност нещо да те притеснява?
А що се отнася до моята принадлежност към една или друга прослойка ще оставя въпроса висящ.
Нищо лично, просто малък бъзик.
цитирай
36. sherif - podvodni
08.04.2015 20:05

Знаех си!!!
Въпросът опирал до това дали ще му позволят да те слуша, а не до това дали ти ставаш за съветник на президент.
Тц, тц, тц ... :)))

цитирай
37. mamkamu - .
08.04.2015 22:20
podvodni написа:
Юри, да не би моята активност нещо да те притеснява?
А що се отнася до моята принадлежност към една или друга прослойка ще оставя въпроса висящ.
Нищо лично, просто малък бъзик.


Не, не се притеснявам от твоята активност, а само от това, че стремейки се да докажеш някаква си твоя теза пишеш чисти лъжи, пренебрегвайки хилядите българи застреляни на граничната бразда в опит да избягат от тогавашния русофилистически режим. Те просто са нямали друг избор. Нали се сещаш, че наличието на т. нар. "изходна виза" предполага и наличието на тоталитарна държава, която я е въвела? Та това не го е имало дори по време на Османското владичество! За бъзика - ОК, радвам се :)
цитирай
38. vmir - 32. mamkamu,
09.04.2015 02:25
mamkamu написа:
vmir, и аз имам подобни примери в рода ми.


Значи най-вероятно знаеш как се чувства човек, когато за кандидатстване дори за задължителни неща като постъпване в училище, трябваше да отговаря дали има роднини, "засегнати от мероприятията на народната власт". Но ти си доста по-млад от мен, може и да не си хванал от тази хубавиня на "рая", с която ти отреждаха ролята на съмнителен елемент, от който трябва да се очакват неприятни изненади и ако иска да просперира, трябва да доказва лоялност.
цитирай
39. vmir - mamkamu,
09.04.2015 08:30
И като се чудя сега какви са били основанията за такава съмнителност и нарочване, сещам се за някои блогови персонажи, които все ги избива да трепят "фашисти" и колят американци. Точно такъв кух образ - същенски Кушел ме беше сащисал в казармата - мечтаел да застреля нарушител и разправяше с възторг как някой си изпразнил пълнителя на АК 47 във вратата на ареста, защото арестанта блъскал по нея. Явно има толкова тъпи копелета, че не могат да си представят по-"мъжествено" дело от това да застреляш някого. Ясно беше, че тъпото копеле мечтае да убие човек, и да бъде наградено за това с домашен отпуск. Но тъпака затова е тъпак, защото приема безкритично за свои опорните точки, които безсрамно го лъжат. Ако беше имал чичо стрелян на границата, може би нямаше да вярва така безрезервно, че който бяга е такъв, какъвто са му казали, но лумпените затова вярват в опорни точки, защото нямат умствения капацитет да потърсят истината сами. И така, опиянено от идеята колко е велико да си въоръжен и да гърмиш по "фашагите", тъпото копеле (едва се въздържам да не му напиша имената, дано да се е освестило) застреля приятеля и съселянина си - най-кроткото момче, едно на майка, застреля го погрешка на същата дата, на която година по-рано е починал баща му. Ето това е Кушелизъм в действие, но докато не свършат идиотщината, Кушелите не мирясват.
цитирай
40. linuxfan - Точно за туристите....
18.04.2015 11:01
Точно за туристите може доста да се спори дали руските са чак такива боклуци. Явно някой не е бил на море скоро и не е виждал британските туристи, те са по-популярни от руските, даже няколко филма им посветиха. Правят такива свинщини, че на някои хора им е бедна фантазията, руските са далеч по-културни и цивилизовани. Известни са като такива не само у нас, но и в Гърция и Испания.
http://vbox7.com/play:def316d3f9
http://vbox7.com/play:75e604abf0
Само за сведение- думи на познат от Германия: алкохолните оргии започват още на тръгване от Великобритания, правете си изводите!
цитирай
41. linuxfan - Още едно изпуснато образователно видео
18.04.2015 11:05
http://vbox7.com/play:1a7e5cb5a1
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9471455
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол