Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.01.2016 20:44 - Един глас отдясно в защита на Петър Волгин
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 26543 Коментари: 52 Гласове:
22

Последна промяна: 22.08.2016 09:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
Как един десен човек защитава правото на един ляв журналист на свободно слово. Въпреки множеството въпроси около личността на журналистта и неговата честност и безкористност. И въпреки глупостите, които говори от националния ефир...

Прочетете нататък >

Юрий Александров

http://gledam.blogspot.bg/



image




Гласувай:
26



1. apostapostoloff - Последните избори доказаха, че избирателите,
11.01.2016 21:03
които плащат заплатата на Волгин, не искат разни червени лайнари да им надуват главите с идиотските си брътвежи.

Пък е и повече от ясно, че Борисов провежда тихомълком лустрацията, която така и не се състоя през последните 25 години. Само така! Комуняга ли е- бой! Комунягата само от това разбира- бой, глад и сух тормоз.
цитирай
2. mamkamu - ..
11.01.2016 21:14
apostapostoloff написа:
които плащат заплатата на Волгин, не искат разни червени лайнари да им надуват главите с идиотските си брътвежи.

Пък е и повече от ясно, че Борисов провежда тихомълком лустрацията, която така и не се състоя през последните 25 години. Само така! Комуняга ли е- бой! Комунягата само от това разбира- бой, глад и сух тормоз.


Не, ако действаме така, както те, значи се превръщаме в тях. Пък и Волгин е по-скоро заблуден ляв интелектуалец, отколкото комунист, който си мисли, че може да оправи света чрез "справедливост", без да си дава сметка, че когато унищожи съзидателната част от нацията, няма да има, кой да плаща социалните помощи...
цитирай
3. getmans1 - mamkamu, аз пък си мисля, че всичко ...
11.01.2016 21:21
mamkamu, аз пък си мисля, че всичко ще се препише на ГЕРБ, Боко и Цвъко въпрос на време и ситуация.
Ако ГЕРБ и РБ не успеят да затвърдят коалицията само гледай куриозното е, че и при успех пак ще е същото.
На ГЕРБ и особено на Боко сега му се „пече яйце“ на задника, Костов и той дава едни нишани които също го ситуират там където не може дясното да го приеме, поне в мое лице.
цитирай
4. mamkamu - +
11.01.2016 21:24
getmans1 написа:
mamkamu, аз пък си мисля, че всичко ще се препише на ГЕРБ, Боко и Цвъко въпрос на време и ситуация.
Ако ГЕРБ и РБ не успеят да затвърдят коалицията само гледай куриозното е, че и при успех пак ще е същото.
На ГЕРБ и особено на Боко сега му се „пече яйце“ на задника, Костов и той дава едни нишани които също го ситуират там където не може дясното да го приеме, поне в мое лице.


Ми нека им се пече на "Задника". Всеки носи отговорност пред избирателите си... Опс... забравих, че сме в България и тукашният избирател хич не е придричив :) Както го излъжат, така се връзва :)
цитирай
5. mamkamu - !?
11.01.2016 23:00
Досега гласовете са точно, както ги предвидих. Десните ми съмишленици гласуват "против" статията, а 3-ма леви гласуват "за". Другите съм ги изпуснал :) Естествено гласуванията са на отборен фенски принцип, а не на принципна основа. Явно никой не го е еня за свободата в България, а отново сме на противопоставяне от типа Левски - ЦСКА, като бяхме 89-та.

И после някои се чудят, защо тая държава е закъсала... Ми тук рядко ще срещнеш човек, който да защити правото на политическия ти опонент да говори. Напротив! Феновете на едните лайнари ще ръкопляскат на своите, ако те запушат устата на другите лайнари. Ще се радват дори, ако ги набият на кол или затворят. Направо се чудя въобще има ли смисъл от това ограмотяване на средната селска пръчка, преобладаваща из територията наречена България или наистина свестните хора отдавна се емигрирали оттук.

Говоря за правила, хора! Правилата създават цивилизацията, а не моментната омраза. Защото утре, както се радвате, че някой е затворил устата не Волгин, така този някой ще затвори и вашата уста, щото не му изнася!
цитирай
6. анонимен - Ето какво
11.01.2016 23:02
написах по повод този случай във ФБ си в края на декември:

Хайде и аз да кажа какво мисля за сваленото предаване "Деконструкция".

Да, аз съм опонент на Петър Волгин. Да, не споделям възгледите му. Да, намирам ги за крайни.

Има обаче няколко важни момента:
- Беше направен два пъти опит да се сложи балансиращо предаване на неговото. Успешни ли бяха? Какъв беше критерият, по който водещите на баланса бяха избрани?
- Какво следва оттук нататък? Напълваме ли "Хоризонт" с хора, които изразяват само и единствено обратната позиция? Ако да, какво променяме тогава?
- Прави ли в момента СЕМ мъченици екипа на "Деконструкция"? Мисля, че въпросът е реторичен.

И пак опираме до това какво беше направено през годините, така че в българския ефир наистина да се развият журналисти с потенциал.. С различните си гледни точки, които да бъдат изразявани според правилата на журналистиката в развития свят... Какво се лее от родния ефир вместо това и защо се стимулират "дръжките на микрофона"?
Ето, за мен това са важните въпроси.

И, да, пак ще кажа, че оставам опонент на Петър Волгин. Но намирам свалянето на предаването от ефир за голяма грешка и това скоро ще проличи.
цитирай
7. mamkamu - !
11.01.2016 23:35
angpiskova написа:
написах по повод този случай във ФБ си в края на декември:

Хайде и аз да кажа какво мисля за сваленото предаване "Деконструкция".

Да, аз съм опонент на Петър Волгин. Да, не споделям възгледите му. Да, намирам ги за крайни.

Има обаче няколко важни момента:
- Беше направен два пъти опит да се сложи балансиращо предаване на неговото. Успешни ли бяха? Какъв беше критерият, по който водещите на баланса бяха избрани?
- Какво следва оттук нататък? Напълваме ли "Хоризонт" с хора, които изразяват само и единствено обратната позиция? Ако да, какво променяме тогава?
- Прави ли в момента СЕМ мъченици екипа на "Деконструкция"? Мисля, че въпросът е реторичен.

И пак опираме до това какво беше направено през годините, така че в българския ефир наистина да се развият журналисти с потенциал.. С различните си гледни точки, които да бъдат изразявани според правилата на журналистиката в развития свят... Какво се лее от родния ефир вместо това и защо се стимулират "дръжките на микрофона"?
Ето, за мен това са важните въпроси.

И, да, пак ще кажа, че оставам опонент на Петър Волгин. Но намирам свалянето на предаването от ефир за голяма грешка и това скоро ще проличи.


Чест ти прави Ангелина!
Задаваш въпроси обаче, на които, дай Боже, някой ден някой да отговори...
Апропо на мен Калин Манолов доста ми харесваше.
цитирай
8. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
11.01.2016 23:36
Скоро не се бях логвал тук, но сега го направих, защото и аз като теб рядко виждам демократи, които мислят демократично. Повечето десни разсъждават точно като комунисти, т.е. подкрепят диктатурата. Разликата е само в Големия Брат.

Хубаво е, че умееш да гледаш обективно. Въпросът е дали би написал същото, ако не Борисов, а Костов беше на власт и имаше опасност да обвинят него? Да не забравяме, че неслучайно му викат Командира - той също не е от търпящите различно мнение.

Колкото до червените, гласували с плюс, не храни надежди - плюсът им е не за твоята позиция, а за Волгин. Биха го подкрепили дори да е масов убиец. Ако наистина бяха разбрали твоите думи, щяха да се извинят на Ангелина Пискова. Но няма да го направят, понеже не търпят чуждо мнение. Те и досега настояват за връщане на комунистическата цензура. Значи сещаш се колко са те ''подкрепили''. Да не храним илюзии по отношение на болни червени кратуни.

От мен плюс - понеже сам признаваш, че следиш. Шегичка ...

цитирай
9. mamkamu - :)
11.01.2016 23:58
tutankhamon661 написа:
Скоро не се бях логвал тук, но сега го направих, защото и аз като теб рядко виждам демократи, които мислят демократично. Повечето десни разсъждават точно като комунисти, т.е. подкрепят диктатурата. Разликата е само в Големия Брат.

Хубаво е, че умееш да гледаш обективно. Въпросът е дали би написал същото, ако не Борисов, а Костов беше на власт и имаше опасност да обвинят него? Да не забравяме, че неслучайно му викат Командира - той също не е от търпящите различно мнение.

Колкото до червените, гласували с плюс, не храни надежди - плюсът им е не за твоята позиция, а за Волгин. Биха го подкрепили дори ако е масов убиец. Ако наисина бяха разбрали твоите думи, щяха да се извинят на Ангелина Пискова. Но няма да го направят, понеже не търпят чуждо мнение. Те и досега настояват за връщане на комунистическата цензура. Значи сещаш се колко са те ''подкрепили''. Да не храним илюзии по отношение на болни червени кратуни.

От мен плюс - понеже сам признаваш, че следиш. Шегичка ...



А, не! Следях първите два часа, щото ми беше интересно дали ще ми се потвърди мнението :) Заради това написах, как десни гласуват "против" мнение на съидейник , а левите обратното. То и зависи, кой колко е ляв или десен, де. Аз утре, ако напиша, че Путин е велик и че рептилите са се вградили в правителството на САЩ, ще обера точките на блога, предполагам :)

Що се отнася до Костов, вече и за него не ми дреме, след като излязоха някои неща наяве. Бе с една дума пълно политическо отчаяние ме е налегнало, което не е на добре. Няма светлина в тунела :)
цитирай
10. blackpredator - един път да се съглася с Пискова
11.01.2016 23:58
и най-паче с теб
член Първи измести редакторите в медиите,
запълни празното в хорицата без души
и тая негласна Конституция, официализира
битието ни до стадо
цитирай
11. vencivaleri1951 - Не не се "превръщате в тях"
12.01.2016 00:20
Защото ТЕ не свалиха нито едно предаване от обществена медия когато им идваше ред за власта
СДС свали две емблематични предавания-" Постфактум" и "Каналето" или както се казваше там предаването.
Не слушам отдавна радио Хоризонт, но в колата съм попадал но Волгин Мисля , че имаше обратна връзка. Ако не съм се заблудил как тогава няма плурализм Та и двамата слушатели му опонираха
цитирай
12. koshmar - Гледам и не вярвам на ушите си. Дори ...
12.01.2016 00:45
Гледам и не вярвам на ушите си. Дори само фактът, че лицето петър петров или кой беше там, е решил да се нарече волгин, е ярко доказателство, че е захвърлил във фризера чувството си за национална идентичност, не се възприема като българин, а като русский человек. БНР е обществено радио, а не рупор на руска идеологическа диверсия, русският человек яде парите на български данъкоплатци и може да работи в Алфа, Дума, Афера , ПИК, Блиц и пр., но не и в НАЦИОНАЛНО радио.
Никакъв мъченик не се явява тоя рууский человек, видя се на сбирките в негова защита колко хора отидоха. Всякакво обръщане на внимание към тоя поручик на руската хибридна война у нас с подобни материали е противоестествено.
Недоумявам как може некомунисти да съжаляват за тоя.
цитирай
13. getmans1 - Оказва се все пак, че в интересно време живеем, важното е като се освестим да не съжаляваме а у нас ...
12.01.2016 01:15
mamkamu написа:
getmans1 написа:
mamkamu, аз пък си мисля, че всичко ще се препише на ГЕРБ, Боко и Цвъко въпрос на време и ситуация.
Ако ГЕРБ и РБ не успеят да затвърдят коалицията само гледай куриозното е, че и при успех пак ще е същото.
На ГЕРБ и особено на Боко сега му се „пече яйце“ на задника, Костов и той дава едни нишани които също го ситуират там където не може дясното да го приеме, поне в мое лице.


Ми нека им се пече на "Задника". Всеки носи отговорност пред избирателите си... Опс... забравих, че сме в България и тукашният избирател хич не е придричив :) Както го излъжат, така се връзва :)


...на никой избирател не му пука за „политическата отговорност“ а феновете са си фенове „за винаги“, политикани..
При Инджев скокнах след първият си коментар тук, вече се беше произнесъл по казуса Костов. Сега пак отскочих, интересни метаморфози забелязах сред коментиращите.

Чудно ми е как ще реагират и при евентуалното „осветяване“ и на самият Инджев, тук в блога едни умници все ме пришиват към някого, ма аз не съм фен.

Мамкаму, ми аз как съм гласувал, че забравих пък ти сега ме заинтригува?! :)))

цитирай
14. ivoki - Не понасям Волгин и отвратителното ...
12.01.2016 01:19
Не понасям Волгин и отвратителното му поведение, но съм съгласен, че трябва да има свобода на словото. Но не бих дал гласът си за него.
цитирай
15. koshmar - 1. Миналата година дори създате...
12.01.2016 01:49
1.Миналата година дори създателите на "12 плюс 3" по БНР - журналистите Йордан Лозанов и Георги Папакочев, излязоха с отворено писмо, осъждащо изявите на радиоводещия.
Те написаха, че "Деконструкция, в опит да манипулира аудиторията, използва "перфидните агитационни методи на ЦК на БКП и ДС, за да се лансират груби антиевропейски и антизападни нападки за сметка на проруските и евразийски тези – нещо, което е далеч от официалната (засега поне в нейната видима част) политика на България и което е несъвместимо с националните й интереси".

2. милиони са му били привържениците друг път - колко гласове взеха на изборите руските партии бсп, атака, абв, м, а освен путинофилите някой дали аресва тоя?

3. Не биило демократично свалянето му,ха. Значи тоя да разпръсква зловоние в национално радио, откровено да служи на русия е много демократично.
РЯДКО СЛАБ МАТЕРИАЛ, СИГУРЕН ЛИ СИ, ЧЕ СИ ДЕСЕН И НЕ РУСОФИЛ
цитирай
16. jelezov - Аз съм единият от левите блогъри, ...
12.01.2016 01:58
Аз съм единият от левите блогъри, гласувал положително, въпреки абсолютното ми несъгласие с текста, който цитирам по-долу:
„Волгин има един проблем с професията, която упражнява, а тя е, че революционната му реторика често преминава в чист патологизъм, особено в моментите, когато взема да говори за ДСБ, за „Америка за България” или за „протестърите“. Тогава той се вживява в ролята на някакъв нов Че Гевара, и оставя омразата в думите му да се разпръсква на щедри дози из ефира подобно на „световния революционер“, който правеше това с куршуми. Това обаче не го прави никак убедителен в днешния свят, а по-скоро разкрива пред всички логично разсъждаващи хора, че е пристрастен, едностранчив и дори платен... Знам ли от кого?”
Оцених положително поста , защото е написан от нормален човек с десни идейни убеждения. Като комунист-марксист разбирам, че, в епохата и обществото в които живеем, е нормално хората да се делят на леви и десни, и че, и едните, и другите са нормални, когато не са психично увредени или крайно глупави. Това се определя от АНТАГОНИСТИЧНИТЕ обществени отношения, основани върху частната КАПИТАЛИСТИЧЕСКА собственост на средствата за производство. Нормалните дясно мислещи хора разбират закономерната природа на това обстоятелство и се борят за прикриване на очевадната истина, каквато е и истинската цел на този пост. Бих желал г. Юрий Александров да отговори на следния въпрос: дали и той не мисли и пише същото – само че по-интелигентно, - каквото мислят и пишат ненормалните десни, типични представители на които са apostapostoloff & tutankhamon661?
цитирай
17. tutankhamon661 - jelezov
12.01.2016 02:29
Искаш да колиш и бесиш, нали? Не става! Hикога вече няма да има убийствата, които подкрепяш. Защото да подкрепяш комунизма, означава да одобряваш убийствата на невинни хора.

Няма: аз така, ама за другото не съвсем! Който мисли, че хората са живели добре преди 1989г, все едно казва ''Па к'во като са пукясали някакви в Белене?'' Даже уважавам повече онези, които го казват в прав текст - може да са луди, но поне са откровени. А ти играеш игрички, лицемерничиш мазно, а в главата ти смърдиииииии ...

Вие, червените лумпени, много обичате да се заигравате с ''нормален-ненормален''. Преди 1989г на този принцип елиминираха по-интелигентните дисиденти. Вкарат го в лудница, месеци наред го удрят с дърво и желязо, промиват му мозъка с химикали под формата на ''лекарства'' и ако изобщо го пуснат, викат ''О, тоя е луд!'' Гадни червени убийци!

Намерил кой да се прави на нормален. Ха-ха! Hормален си колкото Чикатило.

цитирай
18. darktales - @
12.01.2016 04:13
Никой привърженик на демокрацията, бил той ляв или десен, не би одобрил да се запушва по този начин устата на журналист.
В България няма реално противоборство на политически идеи. Дясното беше тролено много пъти и от много субекти - от отделни лица до цели партии. Един ляв журналист, който винаги е бил ляв и винаги се е знаело за какво и срещу какво е, може би е за предпочитане пред такива като Инджев, Коритаров, Сидеров (едно време и той беше журналист и един от първите тролове на дясното, направил много за отблъскаване на потенциални избиратели на СДС), Дачков, Бочаров и тем подобни.
цитирай
19. staler - ляво?....дясно?
12.01.2016 04:59
ляво?....дясно?
цитирай
20. andrei - Петър Волгин най-малко
12.01.2016 06:01
от теб би искал подкрепа господин Слагачев.
цитирай
21. theeconomist - Защо точно Че Гевара с пистолет?
12.01.2016 06:54
Може би Сталин с лула или Гьобелс с микрофон или най добре Иди Амин Дада с човешки бут в ръка?
Предъвкването на темата за "Деконструкция" е ненужно и тъпо. Ако някой е за плурализъм и свобода на медиите, щеше да акцентира върху предаването, а не върху "дразнещия" Волгин.
Очаквате от виновните да изпитат угризения? Глупости!
Обикновено обясненията са второ нахалство!
А най тъпата и смешна мотивация в решението на СЕМ за санкция, е че в предаването имало "ирония".
И шута на Боко, "папионкаджията", реагира мигновено!Гнъс!
Само вижте речника на тутанкамон и ще ви стане ясно за какво точно иде реч!

п.п. г-жо Пискова, не се самозълъгвайте! Вие не сте журналист а четец - говорител в БНР. На чуждо мнение.
цитирай
22. getmans1 - http://megafon.blog.bg/politika/2016/01/11/kak-da-se-spravim-s-migrantite-nai-humanno-byrzo-i-lesno.1421679
12.01.2016 07:13
Като прочетете това, ще видите, че напразно „ручаме жабетата“!
цитирай
23. анонимен - Може би Сталин с лула или Гьобелс с ...
12.01.2016 09:04
theeconomist написа:
Може би Сталин с лула или Гьобелс с микрофон или най добре Иди Амин Дада с човешки бут в ръка?
Предъвкването на темата за "Деконструкция" е ненужно и тъпо. Ако някой е за плурализъм и свобода на медиите, щеше да акцентира върху предаването, а не върху "дразнещия" Волгин.
Очаквате от виновните да изпитат угризения? Глупости!
Обикновено обясненията са второ нахалство!
А най тъпата и смешна мотивация в решението на СЕМ за санкция, е че в предаването имало "ирония".
И шута на Боко, "папионкаджията", реагира мигновено!Гнъс!
Само вижте речника на тутанкамон и ще ви стане ясно за какво точно иде реч!

п.п. г-жо Пискова, не се самозълъгвайте! Вие не сте журналист а четец - говорител в БНР. На чуждо мнение.

Не че дължа обяснения на някой, на когото вероятно са дадени едно-две куфарчета за припиране и от това си е въобразил, че е велик, но ще припомня, че интервютата и репортажите ми са и тук, и на други места в мрежата. И те са си мои - и идеите, и реализацията. Впрочем, споделяла съм линкове и от други медии, които са цитирали мои материали. Повече нямам какво да ви кажа.
цитирай
24. koshmar - Предаването естествено, че е много добро като концепция.
12.01.2016 09:38
theeconomist написа:
Може би Сталин с лула или Гьобелс с микрофон или най добре Иди Амин Дада с човешки бут в ръка?
Предъвкването на темата за "Деконструкция" е ненужно и тъпо. Ако някой е за плурализъм и свобода на медиите, щеше да акцентира върху предаването, а не върху "дразнещия" Волгин.
Очаквате от виновните да изпитат угризения? Глупости!
Обикновено обясненията са второ нахалство!
А най тъпата и смешна мотивация в решението на СЕМ за санкция, е че в предаването имало "ирония".
И шута на Боко, "папионкаджията", реагира мигновено!Гнъс!
Само вижте речника на тутанкамон и ще ви стане ясно за какво точно иде реч!

п.п. г-жо Пискова, не се самозълъгвайте! Вие не сте журналист а четец - говорител в БНР. На чуждо мнение.


Проблемът е, че беше дадено на най-неподходящия тип, който го превърна в антибългарско, антидемократично и ненормално, защото се постави в услуга на кремъл, узурпира националния ефир с антиевропейски и проруски внушения и е безобразие не че го махнаха, а че го направиха едва сега.
С нормален водещ, каквито са другите водещи в наионалните медии, предаваето щеше да е наистина предаване, а не хибридна война на русия.
И изхвърлянето на руския агент не е нарушаване на свободата на словото, а нормална реакция на защита от руската пропаганда у нас.Друг е въпросът, че го направиха и БНР и СЕМ по кретенски начин.
цитирай
25. vencivaleri1951 - :)))Хайде сега
12.01.2016 10:43
angpiskova написа:
theeconomist написа:
Може би Сталин с лула или Гьобелс с микрофон или най добре Иди Амин Дада с човешки бут в ръка?
Предъвкването на темата за "Деконструкция" е ненужно и тъпо. Ако някой е за плурализъм и свобода на медиите, щеше да акцентира върху предаването, а не върху "дразнещия" Волгин.
Очаквате от виновните да изпитат угризения? Глупости!
Обикновено обясненията са второ нахалство!
А най тъпата и смешна мотивация в решението на СЕМ за санкция, е че в предаването имало "ирония".
И шута на Боко, "папионкаджията", реагира мигновено!Гнъс!
Само вижте речника на тутанкамон и ще ви стане ясно за какво точно иде реч!

п.п. г-жо Пискова, не се самозълъгвайте! Вие не сте журналист а четец - говорител в БНР. На чуждо мнение.

Не че дължа обяснения на някой, на когото вероятно са дадени едно-две куфарчета за припиране и от това си е въобразил, че е велик, но ще припомня, че интервютата и репортажите ми са и тук, и на други места в мрежата. И те са си мои - и идеите, и реализацията. Впрочем, споделяла съм линкове и от други медии, които са цитирали мои материали. Повече нямам какво да ви кажа.


комунистите създали банките и борсите та да "перат" като чели си нямат "Волга" да си преперат и рубашка и Фамилия:)
Виж в създаването на радиоприемника комунистите/доколкото руснак вече е еднозначно на комунист имат основен дял- А Попов /на когото г-жа Пискова по дифиниция също е опонент/
цитирай
26. luky - !!!
12.01.2016 12:14
Абе, пич, що се заиграваш с идиоти?! Тия ще ти отрежат главата при първата възможност. Това е като да правиш опити за арабска пролет сред заклети комунета. По лоши са от Ал Кайда. Комунизмът е поляризация на абсолютното зло и ти би трябвало да го знаеш отдавна. Давам ти плюс за доброто сърце, но си го пази, моля те!
цитирай
27. balebalev - Удоволствие е да те чете човек!
12.01.2016 13:19
Напоследък рядко попадам на разумно и грамотно написани материали.
цитирай
28. tutankhamon661 - theeconomist
12.01.2016 13:21

Ти откога стана културовед? Или мислиш, че сме забравили просташките изцепки, използвани от теб като основно изразно средство?

Ама иначе си прав: както казва Ангелина, разбрали сме че си получил някое и друго куфарче с червени пари. Сега е нормално да плачеш за комунизма. Ти си на принципа ''Нека измират не хиляди, а милиони в Белене, ама аз да лапам чужди пари''. Честито, ''честни човече''!

цитирай
29. getmans1 - А, сувенирите и другата „братска“ помощ от Металхим?
12.01.2016 14:12
tutankhamon661 написа:

Ти откога стана културовед? Или мислиш, че сме забравили просташките изцепки, използвани от теб като основно изразно средство?

Ама иначе си прав: както казва Ангелина, разбрали сме че си получил някое и друго куфарче с червени пари. Сега е нормално да плачеш за комунизма. Ти си на принципа ''Нека измират не хиляди, а милиони в Белене, ама аз да лапам чужди пари''. Честито, ''честни човече''!


цитирай
30. freeoldmen - Както виждаме,
12.01.2016 15:52
в "дясна" България тенденцията е да се запушва устата не само на
другомислещи журналисти, но и на обикновени блогъри.
Ненадейно се появиха никове, не писали от месеци тук, за да наритат
несъгласните.
Мило им е да си припомнят, когато в блога само те колеха и бесеха.
цитирай
31. apostapostoloff - Стига с тези полуинтелигентски, либерални брътвежи!
12.01.2016 17:06
Всеки левичар трябва да бъде опраскан безпощадно! Така по- бързо ще преодолеем и забравим комунистическото робство, което преживяхме.
цитирай
32. tutankhamon661 - freeoldmen
12.01.2016 17:10

Знам, ефенди, знам - мястото на жената е до печката в кухнята. Не че си турчин по манталитет. Изобщо!

Кой друг да ни информира за Кончита Вурст, ако не ти? Което съвсем не означава, че следиш патологии и психарии, защото са ти в кръвта. Изобщо!

Върхът на блогването е да се оплачеш, че са свалили твоя постинг от Първа страница. Ти си един истински блогър. Дори трябва училище да отвориш.

А пък ония в Белене - о, да, те били престъпници. Ти не лъжеш. Изобщо!

цитирай
33. анонимен - Когато
12.01.2016 17:20
такива като Фараона "колеха и бесеха", както се изразяват някои, можеше да се прочете и нещо смислено в блога. Сега постинги като този на Юри са повече от рядкост.
Но, както се казва, който каквото си направи. Важи за ВСИЧКИ потребители.
цитирай
34. tutankhamon661 - angpiskova
12.01.2016 17:44

Видях, че сами си признават - няма какво да напомпат. Няма и да има, ха-ха!

Отидох да търся противници, които не съм смачкал и стават за нещо повече от спаринг. Tук няма такива.

цитирай
35. theeconomist - Няма да спамя в блога, като блоговите просяци анджи и
12.01.2016 18:17
тути.....
Само ще им напомня, че аз като "owner", съм много повече десен от тях, горките, които са на трудови договори.
Да им припомня, че ако бях като тях, дори да са ми дали "чемодани" с дойче марки, ако имах техният просешки лумпенпролетариатски хоризонт, до сега щях да съм просяк, като тях.
тутанчо мачкал - може да си е мачкал непраните чорапи. Джипа ми мухльо / единят / струва толкова пари, колкото ти в живота си няма да видиш на куп. Я постни една снимка на твоята кола с телевизора вътре и sat system вътре та да те приема за този който ме е смачкал! Смешник!
Мамка му, съжалявам за това че трябваше да обясня на блогъри, каскво е дясно!
цитирай
36. tutankhamon661 - theeconomist
12.01.2016 18:37
Така ще говориш на майка си! Ясно ли е, Путьо /когото съм направил за смях и още скимти/.

Никога няма да работя за тлъст работодател, чийто интелект стига само да отиде до тоалетната. Работя единствено за себе си. За разлика от теб мога да се похваля, че пари не съм откраднал и не са ми подарени черни куфарчета. С кражба всеки може. Пълно е с малоумни идиоти - една стотинка не са изкарали с полезен труд, но на един му подарили, друг получил наследство, трети откраднал. Та не ми се хвали, Груйо! Много хляб имаш да ядеш и пак няма да ме настигнеш.

Искат ти се снимки, нали? Губиш, не съм ексхибиционист като теб. Да не говорим, че всеки може да сваля снимки от Нета.

Нали помниш: не аз теб, а ти мен молеше да ти коментирам. Ай ся, връщай се при няколкото си читатели, да им обясниш колко ''не си спамил''.

Хубаво, че призна колко са ''леви'' комунистите в България. Точно това им е трагикомичното - едно говорят, друго правят, трето помнят. Като прибавя убийствения ти правопис, на който би се изсмял и първокласник, направо будиш ''възхищението ми''.

цитирай
37. tutankhamon661 - angpiskova
12.01.2016 18:57

Енджи, чу ли го този килимундер?

Говори точно като затлъстяла пияна мутра, за която смисълът на живота е да се похвали и излъже. Явно приятелите му са същите крадци и няма как да знае, че хората, натрупали състояние с ум и полезни действия, изобщо не говорят като него - нито обичат да се фукат, нито да натякват какво имат. Просто го намират за нормален факт. А крадливите селяндури /макар и родени в София/ правят точно обратното - умират да се хвалят, защото знаят много добре, че нямат заслуга за нито една своя стотинка.

Owner, ха-ха ... Пак пробва да ни убеди, че ''говори английски''. Помниш ли произношението му на някои думи? Още ми е смешно. Направо нов език измисли - английско-български с цигански елементи.

Уоу! ''Единият джип'' ... да не си помислим, че има само един. Ха-ха, баси зверските комплекси! Точно от Сусурлево.

цитирай
38. balebalev - Пискова, уволнявам те от Блог.бг!
12.01.2016 18:57
цитирай
39. josarian - Към поста ти имам една забележка: "Едно защото в България има милиони граждани разсъждаващи по сходен с неговия начин,...."
12.01.2016 18:58
Не са милиони. Даже не са стоци хиляди. По-скоро са няколко десетки хиляди.
цитирай
40. theeconomist - Ха, ха, ха, тутан работодателя........
12.01.2016 19:02
не може да снима джипа си, щото няма стинки за фотоапарат!
Снимки от нета, казваш....:-)))
Постинга на мамка му е точно за такива като теб!
Ти си оскърбление за човешкият интелект. Понеже си в най - ниската степен на хранителната верига, почеши основната си жизнена функция - отделителната....в края на паркинга! :-)))
цитирай
41. анонимен - Фараоне,
12.01.2016 19:12
остави това недоразумение да се излага колкото си иска. Аз му отговорих веднъж и смятам, че и това му е много. Не мисля, че заслужава отговор на елементарните си провокации.
Жалко наистина, че разводнихме хубавия постинг:(
цитирай
42. tutankhamon661 - theeconomist
12.01.2016 19:14

Що ми е фотоапарат, като имам Интернет? Мога да си копна. По твоя пример.

Давай, Икономиченоткъмакъл! Разкажи подробно колко комплекси ... пардон ... джипове имаш. Или май трябва да напиша джипS? Видиш ли, видиш ли? И азе пошпрехвам инглиш. Дали па не беше Енглиш - може би ти ще помогнеш /като Експерто Гранде/.

Експерт, баце! Край с културата на отделителната му функция. Само задни мисли, кенефджийски. Културовед от класа. Вижте му речника, моля ви се! О, то само за другите се отнасяше, ха-ха.

цитирай
43. tutankhamon661 - angpiskova
12.01.2016 19:14

Окей, стига му толкова.

Щом заскимтя, ще му отпусна каиша.

цитирай
44. raders - Недоволството ти е разбираемо. ...
12.01.2016 19:45
Недоволството ти е разбираемо. Разбира се, че не трябва да се процедира по комунистически по причини, които сам си посочил. Но, ако този журналист съвсем се е наакал /олял/ не в политически аспект, а в прекаляване с псувните примерно, то всяка медия, уважаваща себе си, малко трудно ще го приеме. Иначе наистина свободата на словото е хубаво нещо. Но на словото, а не на наакването...
цитирай
45. vencivaleri1951 - Ооо разбира се
12.01.2016 20:08
angpiskova написа:
такива като Фараона "колеха и бесеха", както се изразяват някои, можеше да се прочете и нещо смислено в блога. Сега постинги като този на Юри са повече от рядкост.
Но, както се казва, който каквото си направи. Важи за ВСИЧКИ потребители.



помня, че тогава госпожа Пискова канеше да дрейфва американската марина

в наши води., че станало опасно и Русия излязла на Черно море.) От тогава ме мъчат

съмнения.

-Дали дядо Боже е разделил милостиво мозък с около 100 бала интелект по равно

между Пискова и /имаше Ангелина една колежка говорителка на американското

правителство/ Псаки

-или по стъпките на свекър си /комунист и ДСар / искаше да подлъже янките

да заседнат в плиткото ни териториални води

Нямам все още отговор:(
цитирай
46. staler - абе даите го малко по сериозно, бе. . ...
12.01.2016 20:17
абе даите го малко по сериозно,бе....проблема е за подменен модел на цивилизационно развитие те за размерите на джиповете си спорят....с саморазрушаването на съветската система ,започна и демонтаж на капитализма като такъв...строим комунизъм.политбюро е на уолстриит и в лондонското сити.процеса сега върви с пълна сила в европа и като привърши ще приключат и бежанските вълни,кризите с тероризма,ебането на германки по площадите и пр пикантерии...мамка и колегите му били десни,пък волгин ляв....пу дееба...първо ---капитализъм означава свободен пазар,конкуренция,съревнование на равнопоставени пред законите икономически субекти....къде го има това в момента? в сащ?....аууу....един вагон частници печатат парите и владеят около полувината от нац.богатство в това число--медиите,мегакорпорациите,мегабанките,борсите,военнопром.комплекс ,полит.субекти пр../тоест всичко необходимо за тотален контрол/......китаи?? --компартията определя валутния курс,държи борсите,открива и закрива производства,направлява пазари и инвестиции....и пр като не пропуска чат-пат да реже публично главата на некои самозабравил се другар-милиардер.....русия??--другарите милиардери тук за разлика от китаи могат свободно да си харчат парите в маями и на малдивите,но скоро и това ще свърши.....
цитирай
47. batogo - !!!:))) Поздрав!
13.01.2016 09:56
Донякъде имаш право. Всеки осъзнат гражданин би било естествено да защитава свободите и ценностите на демокрацията, защото те са свещено право на всеки човек. Но понякога границата между свободата и слободията е почти незабележима и тя се измерва с отговорността за действията. Свободата е ясно съзнание за последствията от действията и поемане на отговорността за предизвиканите последствия. Волгин, според мен, си понесе последствията за прескачането от свобода към слободия, защото разпространяваше откровени лъжи в публичното пространство и чрез тях манипулираше съзнанието на посредствените и неразбиращите. Хубав ден!
цитирай
48. анонимен - Донякъде имаш право. Всеки осъзнат ...
13.01.2016 17:43
batogo написа:
Донякъде имаш право. Всеки осъзнат гражданин би било естествено да защитава свободите и ценностите на демокрацията, защото те са свещено право на всеки човек. Но понякога границата между свободата и слободията е почти незабележима и тя се измерва с отговорността за действията. Свободата е ясно съзнание за последствията от действията и поемане на отговорността за предизвиканите последствия. Волгин, според мен, си понесе последствията за прескачането от свобода към слободия, защото разпространяваше откровени лъжи в публичното пространство и чрез тях манипулираше съзнанието на посредствените и неразбиращите. Хубав ден!


Оги, знаеш ли къде е парадоксът? Тези, които се изсипаха пред БНР да защитават Волгин сега, биха го удавили в капка вода само преди няколко години. Принципни хора, какво да ги правиш:)
цитирай
49. getmans1 - Анджи, възприемах го като нормален опонент до Майдана, този първи въведе в България, че Майданци са фашисти ...
13.01.2016 19:51
angpiskova написа:
batogo написа:
Донякъде имаш право. Всеки осъзнат гражданин би било естествено да защитава свободите и ценностите на демокрацията, защото те са свещено право на всеки човек. Но понякога границата между свободата и слободията е почти незабележима и тя се измерва с отговорността за действията. Свободата е ясно съзнание за последствията от действията и поемане на отговорността за предизвиканите последствия. Волгин, според мен, си понесе последствията за прескачането от свобода към слободия, защото разпространяваше откровени лъжи в публичното пространство и чрез тях манипулираше съзнанието на посредствените и неразбиращите. Хубав ден!


Оги, знаеш ли къде е парадоксът? Тези, които се изсипаха пред БНР да защитават Волгин сега, биха го удавили в капка вода само преди няколко години. Принципни хора, какво да ги правиш:)


... Още в самото начало когато никой не беше наясно какво се случва той и онази Червенкова /такива спомени имам/ обвиниха протестиращите във фашизъм.
За мен това негово държание е недопустимо, той просто „спуска опорни точки“ а не представя лично мнение, не е необходимо човек да е с особен интелект да го разбере. В медиите работят и други които са с „особено“ мнение питам се защо това не им създава неговите проблеми.

Учудващо е, че хора с претенции не ги виждат тези неща, а всеки „дядо политикан“ сутрин в кафенето цитира.
цитирай
50. samvoin - които плащат заплатата на Волгин, ...
15.01.2016 04:25
apostapostoloff написа:
които плащат заплатата на Волгин, не искат разни червени лайнари да им надуват главите с идиотските си брътвежи.

Пък е и повече от ясно, че Борисов провежда тихомълком лустрацията, която така и не се състоя през последните 25 години. Само така! Комуняга ли е- бой! Комунягата само от това разбира- бой, глад и сух тормоз.
Интересно ако Борисов е почнал "тихомълком" или "нетихомълком", някаква "лустрация"... Не беше ли редно да започне от "другаря" Цецко Цачев, но и най - вече ОТ СЕБЕ СИ?!...
Меко казано, странна "лустрация" - с Председател на "НС" - партиен секретар и член на ОКРЪЖНИЯТ КОМИТЕТ на БКП в Плевен! И с Мая Манолова - Омбудсман, избрана с ГЛАСОВЕТЕ НА ГРОБ?!...
Меко казано - странно и трудно обяснимо...
Да не говорим за коалицията с "Гоце" и "Главъта"...
Да не говорим за местните управления...
цитирай
51. samvoin - Инак. . . У нас това не е за "с...
15.01.2016 04:32
Инак... У нас това не е за "сефте".
Репресии над ТВ и радио - водещи... Мога да дам в "изобилие" примери и то в ЧАСТНИ МЕДИИ за гнет над водещи и про - правителствен натиск да се изгонят!
Просто, когато е с некой "непопулярен" и минал за "нацист" и "антисемит", няма толкова шум...
Както и за истински антикомунист, патриот, националист, християнин и дори мюсюлманин...
Когато обаче от собствената им система, изгори некой "марксист" - мардохаист, левак, либерал... Шума е на ниво!
Не че не съм съгласен с аргументите по - горе, принципно!...
"Другаря" Волгин, казва и немалки дози истини, доколкото съм го слушал и все пак вкарва "тънко" и немалката доза манипулация и тикане в погрешен и всеобщо ОТРЕЧЕН път и "глух коловоз"!
Пропуска да каже, че и "левите" и особено болшевиките, бяха поставени също на власт от тези - срещу които говори и В ТЯХНА УСЛУГА!...
цитирай
52. schumpov - Сложих минус преди два дни. Не см...
15.01.2016 10:45
Сложих минус преди два дни. Не смятах де пиша нищо. Чух че Гоце заплашва Българското правителство , ако не подкрепи боклукова за ООН ще оттегли подкрепата си. Това е последният пример , как комунистите заради лични и партийни интереси са готови да съсипят държавата. От демокрацията най-много се възползват недемократите. Да се защитава един комунистически глашатай може да изглежда демократично, но не е полезно за демокрацията. Приспивната песен над робската люлка, в която ни люлеят управниците, се пее от глашатаи като Волгин.
Защитата на глашатаи като Волгин удължава прехода и краят му отива зад хоризонта.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9469367
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол