Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.06.2017 16:20 - За гей парадът и тъмните балкански субекти
Автор: mamkamu Категория: Политика   
Прочетен: 2849 Коментари: 5 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
4



1. apostapostoloff - Рускогейската общност пак се
11.06.2017 17:39
изтъпани пред паметника на съветската армия и си показа рогата.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Не знам как ти, мамка му,
11.06.2017 22:22
но аз никак , ама никак не съм съгласен под прозорците на внуците ми да преминава
тази разюздана и разглезена в последно време прослойка...точно така прослойка щото
да си гей вече си е едва ли не бизнес.
Нямам нищо против хомосексуалистите, но да ми я тикат с фанфари и пера по задниците тази своя различност не съм съгласен. По същият начин бих отрекъл и парад на хетеросексуалните. Впрочем такъв парад никой няма да разреши/и с право/ защото се смята, че има дискриминационен характер срещу педерастите.
Колкото до браковете, личното ми мнение е , че когато те не са църковни са си ни повече, ни по малко събирателни дружества където съдружниците спят в един креват и се възпроизвеждат по между си. Аз наистина не виждам смисъл да не им се дава право да узаконят връзката си и в съвета под някаква форма. Все пак може би много от тях искат да градят дълготрайна връзка и това е свързано с добиване, управление и притежание на материални активи. Тоест, граждански акт би им дал по голяма сигурност.
С осиновяване на деца, публична реклама на този начин на живот/парадът е такава реклама/, ежедневно натрапване на различността им като едва ли не престижна обаче не съм съгласен.
Макар и по скоро вярващ да съм, не се съгласявам с Евангелието по този въпрос и не смятам, че трябва да се "сече дърво което не ражда плодове", но и "дървото" трябва да знае, че тази особеност няма как да му гарантира най-лично място на главната алея в парка
цитирай
3. staler - Болестите, малформациите, ген...
12.06.2017 01:18
Болестите,малформациите, генните мутации у т.н.съпътстват Човешкия род от време оно....има ги и ще ги има......аз друго питам----като как за пореден път на определена дата в годината по цял свят пидирасите и пирираските съвсем спонтанно,ей тъй по чисто човешки и граждански събраха и организирана....мер туй струва мнооого милиони.....та питам....кой дава парата? Кой е в ръководството на трансджендър интернационална?какъв е манифеста?какви са целите педераси?
цитирай
4. krumbelosvet - Тия паради
12.06.2017 09:20
Тия паради са ПАРАДИ НА ГЕЙ-Р А З В Р А Т. Публичен разврат не е позволен за хетер-двойките. Ами дайте паради на туберкулозните, например. Да храчат и т.н. Но туберкулозата НЕ ЛИШАВА ХОРАТА от ЧОВЕШКО ДОСТОИНСТВО, както особената генна хомо-мутация. НЕ У ВСИЧКИ, НЕ У ВСИЧКИ хомо, а само у склонните към ексхибиционизъм и други безсрамия. И тия паради са едно от ОРЪЖИЯТА ЗА УНИЩОЖЕНИЕ на бълата раса. Защото без морал няма семейство, няма деца (освен захвърлени), и скоро няма да има и бели хора.
Вече съм напомнял, че Парцалев го обичаше цял народ, макар да се знаеше нещо... Но Парцалев НИКОГА не обиди СВОЕТО и ЧУЖДОТО ДОСТОИНСТВО.!!! И Емил Димитров не парадираше.
тогава забраната беше ФОРМАЛНА, а търпимостта беше реална, но без безсламие.
цитирай
5. shtaparov - Парад на гейовете е като парад на ...
12.06.2017 17:32
Парад на гейовете е като парад на педофилите и геронтофилите: те си се харесват,но народа не ги харесва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9460697
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол