Постинг
14.09.2009 15:51 -
Потребителски неволи или терор в града



Следващ постинг
Предишен постинг
Без захар и със лед!
цитирайАз имах такива екстри с Глобул.... пуснах си молба да ми спрат едната карта, следователно те ми казват няма проблем, молбичка, обадете се на еди кой се номер, дайте кодчето и ще ви го спрем и се оказва,че 3 месеца плащам 3 такси, а не 2.... След което пуснах жалба към магазина представител и съответния служител, на които още нямам отговор... Но пък глобул ми смъкнаха 400 лева "неустойки по договора", защото някак си магически на 20 и не знам си кой април ми свършват допълнителния пакет безплатни минути /което трябва да знам единствено от датата, на която съм подписала договора, което разбира се не помня/, иначе като пращам смс ми показва,че имам еди колко си пакет минути и еди колко си ДОПЪЛНИТЕЛЕН пакет минути и аз спокойно си говоря... Следващия месец дори пак имах СМС, че имам още допълнителен пакет минути, който всъщност е изтекъл.. И ако не бях видяла фактурата, че имам 80 лева изговорени и то към приятели.... и обща сметка 118 лева, която казах,че нямад а платя, щото се ядосах.. Та после стана 400 :) Незнайно как.... Дори остатъка от таксите до изтичане на договора не бяха толкова....
А като се замисля, бойлера ми го продадоха без маркучите, двд-то без кабели, който трябва да си купиш отделно..... и какво ли не още?!........ За поръчките по заведения не ми се говори :)
цитирайА като се замисля, бойлера ми го продадоха без маркучите, двд-то без кабели, който трябва да си купиш отделно..... и какво ли не още?!........ За поръчките по заведения не ми се говори :)
boristodorov56 написа:
Без захар и със лед!
Поръчката ти би трябвало да гласи: "Едно бяло фрапе без лед и без захар и една купичка с лед".
Щото иначе в повечето случаи ще пиеш пльокня. Е зависи от заведението де :)
Не знам как само на теб ти се случват подобни неща. Може би защото не проверяваш по 100 пъти всичко. Един майстор докато не ти го препоръчат 2-3 човека, е почти сигурно че няма да ти свърши работа. По същия начин, ако познаваш кафеджията, вместо със захар и лед, сервитьорът ще ти донесе фрапето с усмивка. И така за всяко едно нещо горе. Мтел също ги поставям на място като се опитват да увъртат нещо.
поздрави:
цитирайпоздрави:
Мисля, че бяха предприети някакви съдебни стъпки с-у Глобул по повод едномесечните предизвестия. Иначе и М-тел са същите тиквеници! В началото, когато бяха монополисти, го разбирах, защо си правят гаргара с потребителите, но сега при тази тройна конкуренция... :)
цитирайО, възоснова на натрупания опит, вече знам как да действам! Каквото било, било ;)
цитирайбратовчедка ми плати 500 лева сметка при изключен телефон, защото беше 3 седмици в САЩ, и само за един ден си включи телефона да си получи смс-ите за рожденния ден и го изключи. Без да им отговаря. А в сметката и пише,че е влизала в интернет постоянно. Е как става?!?! Изключен телефон сам си влиза в интернет /а дори да влиза, тя много ясно ще ползва уайърлес, а не през джи пи ес/ ?! Ама тъй като картата е на фирма и знаят,че не могат да си позволят да спрат телефоните на фимрата и ще го платят и си правят каквото си искат и земи тия 500 лева сметка!!!
цитирай
8.
анонимен -
Брой го съпреживяно!
14.09.2009 16:26
14.09.2009 16:26
Аз не пия фрапе, ма знаеш ли колко зор видях докато науча барманите/само двама/ да правят късо кафе!
И това е нищо - от сряда чакам Интернет, от петък се води - че имам, а ще ми я инсталират/надявам се/ довечера!Естествено - услугата за месеца е предплатена!
Дано не вземе някой друг след мене да разправя за нашенското обслужване, че говорилнята ти днес ще стане като онази песен: Сипни ми винце, да теглим, чие е бално - по-бално, девойко!:))
От мене - да изтегля песента с гайдите!
Виното - от следващия, щот се сетих първа!
Приятна вечер!
И - без захар и без лед, или каквото ви харесва!
цитирайИ това е нищо - от сряда чакам Интернет, от петък се води - че имам, а ще ми я инсталират/надявам се/ довечера!Естествено - услугата за месеца е предплатена!
Дано не вземе някой друг след мене да разправя за нашенското обслужване, че говорилнята ти днес ще стане като онази песен: Сипни ми винце, да теглим, чие е бално - по-бално, девойко!:))
От мене - да изтегля песента с гайдите!
Виното - от следващия, щот се сетих първа!
Приятна вечер!
И - без захар и без лед, или каквото ви харесва!
dorichela написа:
братовчедка ми плати 500 лева сметка при изключен телефон, защото беше 3 седмици в САЩ, и само за един ден си включи телефона да си получи смс-ите за рожденния ден и го изключи. Без да им отговаря. А в сметката и пише,че е влизала в интернет постоянно. Е как става?!?! Изключен телефон сам си влиза в интернет /а дори да влиза, тя много ясно ще ползва уайърлес, а не през джи пи ес/ ?! Ама тъй като картата е на фирма и знаят,че не могат да си позволят да спрат телефоните на фимрата и ще го платят и си правят каквото си искат и земи тия 500 лева сметка!!!
Хич не се и учудвам!
tit написа:
Аз не пия фрапе, ма знаеш ли колко зор видях докато науча барманите/само двама/ да правят късо кафе!
И това е нищо - от сряда чакам Интернет, от петък се води - че имам, а ще ми я инсталират/надявам се/ довечера!Естествено - услугата за месеца е предплатена!
Дано не вземе някой друг след мене да разправя за нашенското обслужване, че говорилнята ти днес ще стане като онази песен: Сипни ми винце, да теглим, чие е бално - по-бално, девойко!:))
От мене - да изтегля песента с гайдите!
Виното - от следващия, щот се сетих първа!
Приятна вечер!
И - без захар и без лед, или каквото ви харесва!
И това е нищо - от сряда чакам Интернет, от петък се води - че имам, а ще ми я инсталират/надявам се/ довечера!Естествено - услугата за месеца е предплатена!
Дано не вземе някой друг след мене да разправя за нашенското обслужване, че говорилнята ти днес ще стане като онази песен: Сипни ми винце, да теглим, чие е бално - по-бално, девойко!:))
От мене - да изтегля песента с гайдите!
Виното - от следващия, щот се сетих първа!
Приятна вечер!
И - без захар и без лед, или каквото ви харесва!
При мен вероятността да сбъркат или да ми поднесат бльоджа е минимализирана, защото бирата я поръчвам винаги да е от бутилка :) Вече за водката не знам...
и защо все по нашите родни ширини се случва тая работа :))
цитирайслучва се,защото тук не са ги научили, че в белите страни като сбъркат, после клинета не плаща, това ми е извинението от заведението... :) А да видим, ако и тук стане така, дали ще бъркат толкова? :)
цитирай
13.
анонимен -
ндам, така си е
14.09.2009 17:02
14.09.2009 17:02
историите, които мога да разкажа за лошо обслужване ще натоварят сървъра, че са терабайтове, абсолютно))))
от малоумни келнери, които на поръчка "мерло" носят отворена бутилка шардоне и се чудят защо вдигам скандал до небесата и я връщам, през барман, който се сърди,че искам лед за ракията (ами държи я топла, идиотът, а е лято), през всички весели монополисти като бтк, електрото, мтел и прочее паплач. засега съм му намерил цаката - оплаквам се - писмено - до комисия за защита на потребиля, до горна инстанция, до началници, директори или до централа в чужбина, ако има такава. към момента водя в битката, защото има поне 4-5 институции, които съм стресирал))))
оправия няма с общината, ама и там се боря, да го видим)))))
на терора с терор - това е призива!)))))
цитирайот малоумни келнери, които на поръчка "мерло" носят отворена бутилка шардоне и се чудят защо вдигам скандал до небесата и я връщам, през барман, който се сърди,че искам лед за ракията (ами държи я топла, идиотът, а е лято), през всички весели монополисти като бтк, електрото, мтел и прочее паплач. засега съм му намерил цаката - оплаквам се - писмено - до комисия за защита на потребиля, до горна инстанция, до началници, директори или до централа в чужбина, ако има такава. към момента водя в битката, защото има поне 4-5 институции, които съм стресирал))))
оправия няма с общината, ама и там се боря, да го видим)))))
на терора с терор - това е призива!)))))
така отказах ТЕхномаркет - не ползвам!
цитирайАко знаеш колко интернет доставчици съм сменил. Случвало се е през месец. Докато попадна на някой, който става.
@11, 12 На всякакви ширини се случват тези неща, но особено на места, където преди това е имало комунизъм. България е сравнително неразвита, но със сигурност бяла страна.
цитирай@11, 12 На всякакви ширини се случват тези неща, но особено на места, където преди това е имало комунизъм. България е сравнително неразвита, но със сигурност бяла страна.
Забелязал съм, че потребителските неволи стават много по-малко и по-редки, ако тежиш 90 кила и гледаш лошо.
цитирайПри мен започва да се оформя пък нещо обратно на манията за пазаруване. Изпитвам ужас, че трябва да си купя, нещо най-насъщно. Говоря за цигари, за някои сладкиш или нещо сериозно за хапване. Все на мен ли ми се случва, но точно когато ми се наложи, най-дебелата и най-приказливата баба от района ще е пред мен, а най-копнеещата за общуване продавачка ще е зад щанда.
цитирайМъжът ми не може да пие студени питиета и затова винаги поръчваме топла бира :) В бутилка разбира се. Знам как звучи, и можеш да си представиш какъв шаш предизвикваме.
А това, че не обичаме (ние българите) да работим си е факт.
цитирайА това, че не обичаме (ние българите) да работим си е факт.
С фрапето имам същия проблем! Дори напоследък след като повторя няколко пъти искането си след това се обзалагам с околните, че и този път ще е със захар! И ако имаш наглостта да помолиш да ти го сменят и да ти донесат това, което си поискал са готови да се заяждат мноооого дълго!
цитирайда не кажа -махленско.
Ако искаш да си поръчаш еспресо-късо и двойно,непременно първия път трябва да станеш от масата и да отидеш до кафемашината ,та да окажеш визуален контрол.....
И ако се окаже ,че за кафеджиите тази поръчка означава просто едно дъъълго и, естествено, слааабо...няма смисъл да ги учиш как се прави.Просто,никога повече не сядаш в това кафене!
Но има и такива , които ценят клиента и знаят как се прави двойно , късо.Хвала,дето се вика!
цитирайАко искаш да си поръчаш еспресо-късо и двойно,непременно първия път трябва да станеш от масата и да отидеш до кафемашината ,та да окажеш визуален контрол.....
И ако се окаже ,че за кафеджиите тази поръчка означава просто едно дъъълго и, естествено, слааабо...няма смисъл да ги учиш как се прави.Просто,никога повече не сядаш в това кафене!
Но има и такива , които ценят клиента и знаят как се прави двойно , късо.Хвала,дето се вика!
sowhat написа:
и защо все по нашите родни ширини се случва тая работа :))
Ами поогледай се, после иди на някоя екскурзия до Македония (но само сухоземна!), Сърбия, Украйна или Беларус! После отскочи до Виена и сравни нещата и пак ще си говорим :)
Всъщност някой ходил ли е на екскурзия в Беларус?
alexalex написа:
историите, които мога да разкажа за лошо обслужване ще натоварят сървъра, че са терабайтове, абсолютно))))
от малоумни келнери, които на поръчка "мерло" носят отворена бутилка шардоне и се чудят защо вдигам скандал до небесата и я връщам, през барман, който се сърди,че искам лед за ракията (ами държи я топла, идиотът, а е лято), през всички весели монополисти като бтк, електрото, мтел и прочее паплач. засега съм му намерил цаката - оплаквам се - писмено - до комисия за защита на потребиля, до горна инстанция, до началници, директори или до централа в чужбина, ако има такава. към момента водя в битката, защото има поне 4-5 институции, които съм стресирал))))
оправия няма с общината, ама и там се боря, да го видим)))))
на терора с терор - това е призива!)))))
от малоумни келнери, които на поръчка "мерло" носят отворена бутилка шардоне и се чудят защо вдигам скандал до небесата и я връщам, през барман, който се сърди,че искам лед за ракията (ами държи я топла, идиотът, а е лято), през всички весели монополисти като бтк, електрото, мтел и прочее паплач. засега съм му намерил цаката - оплаквам се - писмено - до комисия за защита на потребиля, до горна инстанция, до началници, директори или до централа в чужбина, ако има такава. към момента водя в битката, защото има поне 4-5 институции, които съм стресирал))))
оправия няма с общината, ама и там се боря, да го видим)))))
на терора с терор - това е призива!)))))
Това с ракията ми се е случвало на няколко места! Втори път там не съм стъпил! Мамка им и гадове :) Какво ли държат тогава в хладилника на бара?
benra написа:
така отказах ТЕхномаркет - не ползвам!
Не ми говори за продавачите в Техномаркет! Целият ден им е отдаден на разговори! Ама не с клиенти, а помежду си! И когато след дълго и изнервящо чакане попитам някой от тях: Няма ли кой да ме обслужи, тиквеникът насреща ми чупи стойки, сякаш си вика: Тоя пък навляк, откъде се взе да ми развали хубавия лаф!
За толкова години съм попаднал само на едно свестно момче там!
longanlon написа:
Забелязал съм, че потребителските неволи стават много по-малко и по-редки, ако тежиш 90 кила и гледаш лошо.
Верния поглед съм си го наследил по рождение, а от доста време работя и по въпроса за килограмите :) Докарал съм ги едва до 81 и едва сега разбирам, защо се ебават така злостно с мен :)
Като се замисля май трябва да попорасна малко и на височина :)
cefulesteven написа:
При мен започва да се оформя пък нещо обратно на манията за пазаруване. Изпитвам ужас, че трябва да си купя, нещо най-насъщно. Говоря за цигари, за някои сладкиш или нещо сериозно за хапване. Все на мен ли ми се случва, но точно когато ми се наложи, най-дебелата и най-приказливата баба от района ще е пред мен, а най-копнеещата за общуване продавачка ще е зад щанда.
Това си е чист заговор :)
elensia написа:
Мъжът ми не може да пие студени питиета и затова винаги поръчваме топла бира :) В бутилка разбира се. Знам как звучи, и можеш да си представиш какъв шаш предизвикваме.
А това, че не обичаме (ние българите) да работим си е факт.
А това, че не обичаме (ние българите) да работим си е факт.
Не се коси! На мен пък са ми сервирали изстудено червено вино :) Лаици...
theladybird написа:
С фрапето имам същия проблем! Дори напоследък след като повторя няколко пъти искането си след това се обзалагам с околните, че и този път ще е със захар! И ако имаш наглостта да помолиш да ти го сменят и да ти донесат това, което си поискал са готови да се заяждат мноооого дълго!
Тук Петя ще ти влезе изцяло в положението :)
alison написа:
да не кажа -махленско.
Ако искаш да си поръчаш еспресо-късо и двойно,непременно първия път трябва да станеш от масата и да отидеш до кафемашината ,та да окажеш визуален контрол.....
И ако се окаже ,че за кафеджиите тази поръчка означава просто едно дъъълго и, естествено, слааабо...няма смисъл да ги учиш как се прави.Просто,никога повече не сядаш в това кафене!
Но има и такива , които ценят клиента и знаят как се прави двойно , късо.Хвала,дето се вика!
Ако искаш да си поръчаш еспресо-късо и двойно,непременно първия път трябва да станеш от масата и да отидеш до кафемашината ,та да окажеш визуален контрол.....
И ако се окаже ,че за кафеджиите тази поръчка означава просто едно дъъълго и, естествено, слааабо...няма смисъл да ги учиш как се прави.Просто,никога повече не сядаш в това кафене!
Но има и такива , които ценят клиента и знаят как се прави двойно , късо.Хвала,дето се вика!
Да ама по пътя на елиминацията, то свестни заведения няма да останат! Пък аз обичам разнообразието :)
dorichela , бойлерите не се продават с "маркучи"
цитирайmamkamu написа:
Ами поогледай се, после иди на някоя екскурзия до Македония (но само сухоземна!), Сърбия, Украйна или Беларус! После отскочи до Виена и сравни нещата и пак ще си говорим :)
Всъщност някой ходил ли е на екскурзия в Беларус?
sowhat написа:
и защо все по нашите родни ширини се случва тая работа :))
Ами поогледай се, после иди на някоя екскурзия до Македония (но само сухоземна!), Сърбия, Украйна или Беларус! После отскочи до Виена и сравни нещата и пак ще си говорим :)
Всъщност някой ходил ли е на екскурзия в Беларус?
и се върнах снощи :)) но това е тема за отделен пост. :)
ми как се наричат ония съединения, дето приличат на маркучи и излизат от бойлера и се гмурват някъде в стената :):):) Жена съм, ще ми простиш за въпроса :):):)
цитирайИ накрая ще останат само най-добрите!
Като цяло за цялата мизерия в обслужването до голяма степен е виновен и икономическия бум.
Наша работа е да си разказваме един на друг - с имената на заведенията, фирмите и майсторите!
.. а децата ти, вече ще имат и твоя/моя опит и няма да им се случват подобни неща!
:):):):)
цитирайКато цяло за цялата мизерия в обслужването до голяма степен е виновен и икономическия бум.
Наша работа е да си разказваме един на друг - с имената на заведенията, фирмите и майсторите!
.. а децата ти, вече ще имат и твоя/моя опит и няма да им се случват подобни неща!
:):):):)
С това за икономическия бум съм съгласен! Но си мисля, че и ние сме си виновни, особено, когато отминаваме с мълчание подобни "дреболии".
цитирайнай-забавното за мен бе, че и на други геогр. ширини съм имал сходни проблеми с майстори и доставки. Ала е в други измерения (не с такава честота). Оказа се, че майстори-калпазани са обединени от всички страни! Скъпчии и мърльовци.
Поради което, аз най-често се придържам към "препоръчано от познати". И от своя страна препоръчвам моите дограмаджии и други добри майстори (едва сега, след 10-12 опита намерих и добри майстори за покрива - това се оказа по-по-най-трудно). Тъжно ми е, че моят бояджия вече не работи и другият - дето ми правеше вода/ток... но само с майстори на познати се върши работа. Иначе ... кофти.
цитирайПоради което, аз най-често се придържам към "препоръчано от познати". И от своя страна препоръчвам моите дограмаджии и други добри майстори (едва сега, след 10-12 опита намерих и добри майстори за покрива - това се оказа по-по-най-трудно). Тъжно ми е, че моят бояджия вече не работи и другият - дето ми правеше вода/ток... но само с майстори на познати се върши работа. Иначе ... кофти.
но само да споделя, че преди 1989-та беше ... леле, колко по-зле ... като цяло за тези 20 г. нещата поне в областтана обслужването и избор станаха на порядъци по-добре. Но пък мислене за 20 години изцяло се не променя - нали?
цитирайЗначи знам към кого да се обърна щом ми дотрябва някой майстор :) Само че имената ще ми ги пращаш на лично съобщение, щото ако ги оповестиш на всеослушание, няма да мога да се доредя до тях :)
цитирайПроблемът с Техномаркет е, научих с немалка изненада наскоро, че т.н. продавач-консултанти НЕ СА на процент, а на твърда заплата (която е абсурдно ниска - в Плевен е 320 лв.).
Т.е. докато в магазините за джиесеми примерно продавачът мило и драго дава, за да ти пробута нещо, щото ще вземе бонус за това, в Техномаркет колкото и да се натягаш нищо няма да последва от това... тъй че що да се мориш?
цитирайТ.е. докато в магазините за джиесеми примерно продавачът мило и драго дава, за да ти пробута нещо, щото ще вземе бонус за това, в Техномаркет колкото и да се натягаш нищо няма да последва от това... тъй че що да се мориш?
Наричат се меки връзки. Доколкото знам, не се продават с бойлерите, а отделно.
поздрави:
цитирайпоздрави:
Да. Икономическата логика отдавна е наложила схемата за подобни длъжности: заплата (мижава) + процент!
Направо съм изненадан! Но пък всичко си идва на мястото, когато се сблъскаш с обслужването там. За тия пари читави хора няма да намериш!
цитирайНаправо съм изненадан! Но пък всичко си идва на мястото, когато се сблъскаш с обслужването там. За тия пари читави хора няма да намериш!
има един много бърз, лесен и необорим начин да се покаже точно колко е точен, коректен и изобщо годен да работи нещо по-различно от общ работник/ хигиенист средностатистическия българин.
Ти си от София, та сигурно и сам си забелязал.
Първо погледни движението в понеделник сутрин - ад, коли, задръствания.
Вторник пак ад. Сряда като че ли е по-добре.
Четвъртък сутрин е определено по-добре.
Петък трафика е бонбон.
Защо ? Защото е ден на майстора и от 50 до 70% от работната ръка е измислила как да се кашира.
цитирайТи си от София, та сигурно и сам си забелязал.
Първо погледни движението в понеделник сутрин - ад, коли, задръствания.
Вторник пак ад. Сряда като че ли е по-добре.
Четвъртък сутрин е определено по-добре.
Петък трафика е бонбон.
Защо ? Защото е ден на майстора и от 50 до 70% от работната ръка е измислила как да се кашира.
mamkamu написа:
Значи знам към кого да се обърна щом ми дотрябва някой майстор :) Само че имената ще ми ги пращаш на лично съобщение, щото ако ги оповестиш на всеослушание, няма да мога да се доредя до тях :)
Като ми се наложи да намирам майстор (за нещо, за което си нямам свой) или фирма (за нещо) - винаги питам по няколко приятеля и пускам въпрос в един форум, където познавам повечето хора.
От друга страна един близък цитираше баща си: "На приятел - никога не препоръчвай майстор, не го уреждай с годеница, не му давай стая под наем". Аз обаче приемам препоръки за майстори и давам такива. Разбира се, че ще е на ЛС - освен за споменатата от теб опция и за мен ще е добре, ако случайно препоръката ми се издъни :)))
Събитията на живота имат начало и край. Дърветата имат клони, държавите- закони. В реда на нещата е едно да ни кефи, от друго, да сме недоволни, от трето учудени... затова светът е хубав
Вашият блог- интересен
цитирайВашият блог- интересен
grehovete na decata se prehvurlyat na bashtite im. Tova, che sega sme takiva, ne oznchava, che vinagi sme bili ili che vinagi shte budem takiva. Dostatuchno e da se razvali obrazovanieto i vuzpitanieto na dve pokolenia, za da se smeni IZCYALO mantaliteta na edin narod, taka che da ne mojesh da go poznaesh.
Nyamam kirElEca na rabota
цитирайNyamam kirElEca na rabota
В живота винаги има неща , които не са според нашите очаквания.Да се примиряваме с това , не е най добрата позиция.В такива случаи , аз просто казвам че съм недоволна и търся начин да намеря решение на проблема.Апропо , фрапето също ми е любима напитка в кафенетата.Обикновено го пия бяло а ми го носят , черно.Що се отнася до темата за намръщените сервитьорки- бих говорила много , защото тя се отнася за всички , които обслужват хора.Предстои ми да водя скоро едно обучение за култура на обслужване на администрацията от една държавна институция.Ще има шоу !Поздрав!
цитирай