Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
20.03.2015 18:59 - Оплешивях
Автор: mamkamu Категория: Забавление   
Прочетен: 5374 Коментари: 7 Гласове:
19

Последна промяна: 24.03.2015 18:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageОня ден фризьорката ме резна,
за да ми е прическ
ата полезна.
Обаче взе, че се оля
и на темето разкри ми се плешивина.

О, ужас! викнах аз със глас пресипнал,
туй кубе от де ли съм го пипнал?
От времето, ми вика тя, ще да е, човече,
виж какъв дъртак си станал вече.


Излязох, от салона, като покосен
и оглеждах за плешивци като мен.
Няма!
Всички по главите окосмени
и ме гледат някак изумени.

Бързо някак се придвижих
и за духа си се погрижих.
В бара долу три обърнах
и увереност възвърнах.

Там на хората услужих
и благодарности заслужих,
щото токът взе, че спря,
а аз огрявах всичко със глава.

А вчера слънцето напече
и темето ми гладко спече.
Сега го мажа с фактор петдесет и пет
за да не прилича на изгорял тапет.

Днес кубето ми е по-голямо
премерих го един път само.
Докарвам го на диаметър
точно повече със сантиметър.

Юрий Александров, начинаещ плешага :)




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Следващия парадокс ...
20.03.2015 19:55
... дали ще си с коса като гора
или с глава като гола скала,
при фризьорката цената е една! :)))
цитирай
2. mamkamu - :)
20.03.2015 20:16
getmans1 написа:
Следващия парадокс ... ... дали ще си с коса като гора
или с глава като гола скала,
при фризьорката цената е една! :)))


Ще видим, ще видим :)
цитирай
3. miralyub - Отгоре никой няма да те гледа. При ...
21.03.2015 09:16
Отгоре никой няма да те гледа. При това първи оплешивяват по-умните хора.:)
цитирай
4. newsoftheworld - В такива случаи най-добре e нула ...
21.03.2015 10:38
В такива случаи най-добре e нула номер.
цитирай
5. haralanov - Хм...
24.03.2015 21:08
Нека дуе,
нека вие,
ич на темето да не ти е.
цитирай
6. hara73 - :-)
25.03.2015 07:48
Малка смешка по упоменатия от теб проблем. Двамата ми дядовци(бащите на мама и тати и двамата шегобийци, също като теб обичали да се надсмиват над този проблем. Единия бил плешив, а другия с буйна коса. Плешивя на другия:
-Свате, умна глава, коса не държи.
-На празна плевня, керемиди не и трябват, отговарял другия.
Накара ме, да се усмихна и да си спомня за тях Благодаря ти!
цитирай
7. vmir - Добре дошъл в клуба на плешивците.
28.03.2015 13:13
Истинско щастие е, че днес плешивостта не е чак такъв недостатък, какъвто беше някога, когато утехата от лъщящото кубе на таварищ Ленин беше скромна компенсация срещу буйните перчеми на Маркс, Енгелс, Брежнев и Сталин, които гледаха строго отвсякъде.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9469175
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол