Прочетен: 14175 Коментари: 68 Гласове:
Последна промяна: 15.10.2009 09:08
Понеже всеки сам за себе си, си анализира изборът, който прави, си позволявам да публикувам тук моят отговор към зададен ми въпрос на лично съобщение от блогър, когото много уважавам и който винаги ми е давал надежда, че в България има достойни и мислещи хора. Все още!
Това са сбити и елементарни разсъждения, които обаче ми помагат винаги, когато в махленски разговор на две ракии с приятели, трябва да отговарям на въпроса, защо аджеба, точно Теодор Дечев е моят кандидат за кмет на София.
Та зададения ми въпрос е: „Тъй като съм мързелив, ако ми напишеш с 5-6 изречения защо Теодор, ще съм ти ужасно благодарен. Иначе, както писах - няма да гласувам, а на твоето политисторическо мнение се радвам, като онези 3-5% разлика не вярвам да са точно за казуса Теодор :)”
Моят семпъл отговор:
1. Теодор Дечев е доказал е, че са бори с корупцията ефективно –случаят „Омонит”, случаят „Пътнически превози”-Перник...
2. Зам. министър на труда и социалната политика в правителството на Костов.
3. Ерудит (даже понякога прекален) –строителен инженер, магистър по политология и доктор по социология.
4. Отворен е за дискусии, като отговаря директно на зададени му неудобни въпроси онлайн от Груйо, Муйо, Атанас и аз. (Погледни от дясно на блогрола ми)
5. Той беше инициатора за предлаганата награда от ССИ до 10 000 лева за годна пред съда информация за купуване на гласове при провеждането на последните избори.
6. Вече два пъти (във връзка с постовете, които заема) е проверяван за принадлежност към ДС. Няма нищо общо с нея!
7. Отношението му към националната ни митология, почти припокрива моето.
И последното добавено към „арсенала” ми:
8. Днес се срещнах за първи път с Дечев, във връзка със събирането на последните подписи за регистрацията му. В личен разговор впечатлението ми за него е в пъти по-добро от предварително изграденото. Показва приятно чувство за хумор, откритост и гледа хората в очите. Не хапе :)))
Разбира се, някои негови социалдемократически възгледи не покриват напълно моите, но пък не познавам политик, който напълно да ги покрива. Е, ако „Синята коалиция” беше издигнала свой кандидат, не знам дали щях да подкрепя Теодор Дечев, но това щеше и да зависи и от личността на синия кандидат, защото в тези среди са малко политиците, които са съизмерими с него.
Е, излезе малко повечко от 5-6 изречения, но се опитах максимално да редуцирам онова, което се върти в главата ми!
Поздрав от мен, ........
П.П. Признавам си, някои от нещата съм прочел преди време в блога на Тодор Райков тук - http://raykov.blog.bg/politika/2009/08/22/blogyr-za-kmet-zashto-pyk-ne-22-08-09.384095
Вслушайте се в тези думи, МОЛЯ ВИ!!! За ...
Кметовете в София и Бургас ясни от раз
:)
да вземем да го подкрепим, а...
:)
Ейде де! Откога те чакам да се произнесеш :)
:)
Това не е бивало да го пишеш, като че ли :)))
Утрепва се целият нетизенски ентусиазъм с тъкмо ей такива дребни вметки.
Теодор Дечев трябда на бъде подкрепен от свободомислищите и необременени граждани на столицата - в противен случай неизбежно ще потънат в боклуците на Бойко Рапона - дори и пловдивския завод не може да им помогне.
Образно казано!
СТИГА С ТАЗИ СИНЯ КОАЛИЦИЯ!
НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО ВЕЧЕ!
:)
Още един спечелен глас! Никак не е зле :)
Това не е бивало да го пишеш, като че ли :)))
Утрепва се целият нетизенски ентусиазъм с тъкмо ей такива дребни вметки.
Е не може само ентусиазъм, трябва и податки за размисъл :)
:)
СТИГА С ТАЗИ СИНЯ КОАЛИЦИЯ!
НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО ВЕЧЕ!
Абе все се надявам новината за смъртта и, да е леко преувеличена :)
И лека полека, почва да ми писва окончателно и накрая ще им пратя по 1 довиждане и "сбогом, любима", и само ще помоля да не ме занимават повече.
А, и една или друга съвест има нужда да се поизпере, вероятно.
В такъв случай, ползвайте савекс две в едно, скъп френски парфюм на прах, и прочие дъра-бъра. :)))
И лека полека, почва да ми писва окончателно и накрая ще им пратя по 1 довиждане и "сбогом, любима", и само ще помоля да не ме занимават повече.
Ние, техните избиратели сме издържливи! Те отдавна ни пробват, колко ебавки можем да понесем за единица време. Ние обаче титанично издържахме до последните избори, когато се оказа, че бая сме намалели! На следващите -не знам...
А, и една или друга съвест има нужда да се поизпере, вероятно.
В такъв случай, ползвайте савекс две в едно, скъп френски парфюм на прах, и прочие дъра-бъра. :)))
Всъщност целта е една. Да се покаже, че сините избиратели подкрепят Теодор Дечев :)))
Това ли било? А нали знаеш, че това всъщност не е вярно?
Теодор Дечев не е политическа кандидатура, няма да спечели тези ясно политизирани гласове, и го знае. Да вдигне активността е една напълно постижима цел, и дори само заради нея си струва усилието му.
СТИГА С ТАЗИ СИНЯ КОАЛИЦИЯ!
НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО ВЕЧЕ!
Абе все се надявам новината за смъртта и, да е леко преувеличена :)
Седесар и костовист съм - наедно - никога не съм гласувал за друг на каквито и да е избори.
Но не е ли време да си дадем сметка,
а поводът е подходящ да признаем, че СК просто отвлича вниманието на дясномислещите хора, антикомунистите, свободните хора от основните проблеми на тази държава и в никакъв случай не отразяват мисленето им?
Не е ли времеда осъзнаем, че те не могат да формулират никаква смислена политическа теза, освен безалтернативтото - за ББ или против ББ.
В това ли се състои дилемата на Иван Костов или Мартин Димитров?
Ако е така - довиждане им в небитието на историята.
Лично мен те не могат да ме мотивират, а това се отнася и за други симпатизанти на СК - тогава какво - да мълчим и се правим, че не разбираме?
Да ги подкрепяме - дори когато ту са за ББ, ту не са в еднин отбор?
Много здраве на всички, които си мислят, че могат да спечелят точно по този начин свободно и мислещите хора.
Който иска да скача, да верва, да се обляга на гаранции.
Аз не искам вече!
Ето го момента с подкрепата на Теодор Дечев - в СК
се правят, че не същаствува. Като на молоумници обясняват, че на редовните избори ще издигнат кандидат - до тагава - пиши ги всички бегали - и СК и избирателите и.
Какво печелят?
С какво са обвързани с Бойко Рапона - та не издигат -
то няма и подходящ, де - кандидат. Като няма защо не подкрепят Теодор Дечев - кво не го харесват Костов, Димитров, Сотиров и т.н.- без да разбират, че той е спасение за тяхната безполезност - сякаш някой им е изрязал топките и са се превърнали в политически евнуси?
Е - политеческите евнуси ли да подкрепяме или реални педерасти като Умното Серги!
Или мачото супермен?
Тук - тук, трябва да се говори за политическия край на създадените от ДС ракови метастази извръщаващи нормалния политически живот в страната.
Кандидатурата на Теодор Дечев е най-удобния повод за това!
Яко. Твърде яко.
Поздрави. И благодаря предварително.
Това ли било? А нали знаеш, че това всъщност не е вярно?
Теодор Дечев не е политическа кандидатура, няма да спечели тези ясно политизирани гласове, и го знае. Да вдигне активността е една напълно постижима цел, и дори само заради нея си струва усилието му.
Ясно политизирани са гласовете на партийните членове, дори не и на техните семейства! Повярвай ми, все още има хора надхвърлящи политическите рамки сред електората и на ДСБ и на СДС. Да си син е светоглед, а не партийна принадлежност, нито цвят на боя!
Другото Борето го е написал!
Поздрави. И благодаря предварително.
Защо?
Обясни защо?
Не искам да създавам впечатление,
че съм интелигентен, нито възпитан -
просто казвам това каквото мисля.
Аз съм свободен човек -
никой не може да ограничава мисленето ми.
Нека го квалифицира,
както си иска - това си е негов проблем.
Защо ще сваля подкрепата за Теодор Дечев -
защото казвам това,
което всички честни и чисти хора разбират.
Няма как да бъде подкрепен Теодор Дечев,
ако тези истина се премълчават.
Това е истината за СК -
съжалявам - казвам го с болка -
но политически евнуси
или хермафродити - няма да защитавам.
Синята идея,
дори Синята коалициая не е на въпросните посочени лица,
а на наша - на хората гласували и страдали за нея!
Теодор Дечев не се нуждае от шикалкавенето на
този или онзи, бил той Костов, Димитров или сие.
Те подкрепят даскалицата.
Стига вече!
задкулисно ше си управлява Минко Герджиков с мазните си мустаци!!! Аз съм естет човек и ми писна от грозни задкулисия. На сцената и на светло!!!
Къде търсиш ти естетика в политиката :)))
Другото Борето го е написал!
"Надхвърлящите" едни или други политически рамки са всъщност онова, което политолози и социолози наричат "периферия". Въпросната "периферия" съществува, и ние тук очевидно не говорим за нея. Ти ясно пишеш "сините избиратели". От момента, в който един човек се определи - син, зелен, няма значение, той спира да бъде част от каквато и да било "периферия". Може би трябваше да визирам този тип активни хора като "ясно определени", вместо като "ясно политизирани", за да ме разбереш още от първия път. Съвсем отделен е въпросът, че ясно политизирани са множество хора, които не са партийни членове. Съвсем на първо четене се сещам за поне петима такива, които са ясно политизирани, не са партийни членове, познати са ти от нета и са само на един клик разстояние.
Пишейки "сините избиратели" ме остави с впечатлението, че разбираме едно и също под това произволно понятие. Явно не е точно така. Проблемът с тези хора в момента е много по-сериозен, отколкото си мислиш. За първи път в множество активни биографии се случва това, което се случи. Много голяма част от тях ще се доверят на преценката на ръководствата си, а останалите малцина или ще пропуснат, или ще постъпят като мен. Наивно е да се очаква разпиляване, и това ще го видиш и в резултатите след месец.
Има противоречия в написаното от г-н Тодоров, но не ми се коментират. Ако ги видиш - видиш, ако не - няма да се свърши света.
Поздрави.
15.10.2009 12:46
Обясни защо?
Няма нищо за обясняване. Вие си казвате мнението, аз също си казвам мнението, и това е всичко.
никой не може да ограничава мисленето ми.
Това са пълни глупости. И аз съм свободен човек, и целият блог.бг е пълен и претъпкан със свободни хора. Да твърдите, че Синята коалиция целенасочено Ви ограничава мисленето е тъпо, и е невярно.
защото казвам това,
което всички честни и чисти хора разбират.
Ще Ви обясня. Защото пишете простотии, имате мръсен език. Хората от Синята коалиция за Вас са "евнуси", "хермафродити" и "малоумници", а политическите им опоненти са "педерасти" и "Бойко Рапона". Вие сте подчертано прост човек с някакъв сексуален проблем, за което съдя по епитетите, и сигурно тъкмо защото го осъзнавате, се тъпчете сам сред "честните" и "чистите" хора. Аз, всъщност, нямам нищо против да се тъпчете където си искате.
Поздрави.
Късно е вече. :)) Съсипахме ти я.
Аз още в коментар 12 се зачудих и предупредих, ама никой не чете.
И да я препишеш сега, все тая.
15.10.2009 14:27
Думите ми не са за онези като мен, на които се крепи самочувствието на вече дълбоко потъналите в собствената си несъстоятелност политически лидери.
И Костов, и Димитров ми са скъпи, но истината повече!
Не е справедливо да мълчим - ние не сме политици, а честни и чисти хора, които искат да се уважават за избора си!
Съжалявам, че казвам нещата, които всички разбират но не казват на висок глас, а ти като патиен функционер се хвърляш на амбразурата за да не се урони русопа и престижа на лидери, които смятат, че сме им задължени с нещо.
Достойнството на всеки политически лидер претендиращ да го вземат на сериозно се състои `и във факта, че трябва да разбират и изразяват мнението на електората си - а не партийци като теб да ме замерят с литературни епитети.
Впрочем това не е необичайно, а закономерно и следствие на безсилието и превръщането на Синята идея в параван на изчерпали се безидейници.
"Защото пишете простотии, имате мръсен език."
Мисля дори, че е време за псуване.
Но това ще го правят лидерите - отнасяйки го към себе си и питайки се - защо тези тъпи хора не ги разбират?
Ако не им харесва - да си намерят други партии - тези ги съсипаха - вече окончателно. След този колаборационизъм с Бойко Рапона - нищо не е в състояние да ги възстанови.
Мръсен ми е изика, прав си, но въобще нямам намерение да се съобразявам с никого, още по-малко с интоксикирани доктринално партийни функционери - от всякакъв ранг.
Времето ще покаже, дали ще продължа да ги подкрепям.
Г-н Дечев да знае, че благодарение на теб има още един привърженик. Макар и ако беше казал простичко "Местя паметника на СА на място, дето е не-централно в София ... по примера на Будапеща" щях да съм много радостен. А дългите разсъждения по темата бяха интересни, но ... като човек в науката обичам да видя абстракта/тезата и след нея аргументи и анализи, а не обратното ;)
сигурно съм вече доста одъртял, но да ти призная, много ме убедиха 7 и 8. 1-6 - интересно, добре, ала ... да де - одъртял съм яко.
Времето ще покаже, дали ще продължа да ги подкрепям.
И аз почти така. Макар и преди 10 г. да бях поканен да бачкам точно от политик, но мисля, че си отработих бая яко поканата :) Пък и бях на не-политически пост - част от администрацията :) Благодарен съм и за това, защото добих поглед над това, какво представлява и как функционира държ. апарат - за мое щастие при най-добрият до момента от 1989 г. мин. председател. Министрите, при които работих бяха също прекрасни хора!
сигурно съм вече доста одъртял, но да ти призная, много ме убедиха 7 и 8. 1-6 - интересно, добре, ала ... да де - одъртял съм яко.
Аз за това ги оставих накрая, като най-тежащи, поне за мен, де!
Днес на това място, ти си втория след ianchefff, присъединил се към каузата! Ще пусна есно тото! Ще взема да те прибавя и теб към "оня списък" -http://mamkamu.blog.bg/politika/2009/09/25/blogyri-za-kmet.403965
сигурно съм вече доста одъртял, но да ти призная, много ме убедиха 7 и 8. 1-6 - интересно, добре, ала ... да де - одъртял съм яко.
Аз за това ги оставих накрая, като най-тежащи, поне за мен, де!
Днес на това място, ти си втория след ianchefff, присъединил се към каузата! Ще пусна есно тото! Ще взема да те прибавя и теб към "оня списък" -http://mamkamu.blog.bg/politika/2009/09/25/blogyri-za-kmet.403965
Манипулатор такъв :)))
:)
аха :)
Имаш ли две риби, дай едната на ближния си :))
Имаш ли две риби, дай едната на ближния си :))
По-добре двете риби да дадат по някой лев за кампанията, ако има такова събиране на левчета :)
това не го знам, защото да си добър в изпълнителната власт означава да взимаш решения. Не рядко гадни, понякога противоречиви... особено е. Най-важното е там да следваш една линия, една посока. А това е по-различно от това, да имаш "правилни" и добре формулирани възгледи по много/всички/повечето въпроси. Може г-н Дечев да е добър във взимане на решения и е ясно, че има опит от адм. власт и знае за какво става дума, но тук говорим за друго ниво. Все пак мамкаму до тук ме убеди да гласувам :) Което ме радва, щото по принцип считам, че всеки трябва да гласува и щях да си наруша принципа.
и понеже обичам готовисериозни теми, и понеже въпросът е сериозноразличен си те "взех" и в моя блог,с този твой постинг...моля за извинение само,че не попитах предварително, :)
Вярно е, сам той казва в едно интервю, че да си блогър, не означава, че ставаш за кмет, но като се добави към всички други качества които има, това вече е една много добра препоръка.
И всеки трябва да е наясно, че някогашните жалби към кмета, належащият ред, бюрократични спънки, този технократ/защото освен всичко друго е и технократ/ вече е пратил в миналото. И не живее свой капсулиран живот, като много хора от политическия елит, а е наясно с вълненията във всяко едно ниво.
Декларирал е това, с присъствието сред нас и проблемите ни.
Като първо си го окача на най-видно място сред колекцията от трофеи де ;) :))))))))
gantree, що не вземеш да пуснеш една бюлетина за нашия човек, вместо да чертаеш по оная твоя прочута невалидна такава. Така индиректно подкрепяш Фандъчката, щото с нищо не допринасяш за промяна в "предизвестения" резултат :)
Ако не кандисаш, ще пробвам и на колене да ти падна. Жена ми ще ме снима и ще ти я изпратя (снимката де, не жената). И когато след години стана президент, ще има с какво да се фукаш пред близки и познати: "Вижте, как президента ми падна преди време в краката", а :)
П.П. Леле, тоя пост трябваше да го публикувам в "Забавление", а не в "Политика" :))))))))
Както не е достатъчно да умееш да стрижеш овце за да те вземат за овчар, така не е достатъчно и да си наясно с проблемите на избирателя за да си политик, не е достатъчно, но пък не е излишно, даже никак не е излишно един овчар да умее да стриже овце и един политик да е наясно с проблемите на избирателя си.
Чувството ми за хумор е изглежда е напуснало своеволно обекта, но не ми се струва, че казах нещо чак толкова смешно.
Поздрави.
Като първо си го окача на най-видно място сред колекцията от трофеи де ;) :))))))))
gantree, що не вземеш да пуснеш една бюлетина за нашия човек, вместо да чертаеш по оная твоя прочута невалидна такава. Така индиректно подкрепяш Фандъчката, щото с нищо не допринасяш за промяна в "предизвестения" резултат :)
Ако не кандисаш, ще пробвам и на колене да ти падна. Жена ми ще ме снима и ще ти я изпратя (снимката де, не жената). И когато след години стана президент, ще има с какво да се фукаш пред близки и познати: "Вижте, как президента ми падна преди време в краката", а :)
П.П. Леле, тоя пост трябваше да го публикувам в "Забавление", а не в "Политика" :))))))))
Не, ако ще е за едното лягане, ще те метна, за да не ми тежиш цяла вечер на съвестта :))
Иначе, извън шегата, няма как. Не мога и няма да се присъединя към веселата ви компания. Имах едно условие, което се разми в обяснения за разни междудържавни отношения, и това ми е достатъчен аргумент. Като не искаш да свършиш нещо, намираш причина. Музеи разни, на тоталитаризма, се предложиха, и други такива весели работи, като унгарците в Будапеща да сме постъпели и други такива. Можеше това да стане един хубав пирон на цялата кампания, но човекът го е страх, и предпочита да го запомнят като демократ, каквото и да означава това в конкретния случай.
За снимката съм навит, хахах :)) ще ти дам мейл, ако наистина си готов да си жертваш президетската кампания предварително :)))
да се надяваме че е моментно състояние, в едно съм съгласен, детаийлите на кандидатурата са добре подредени, което само означава че Тошко си е написал добре домашното...
Възможно е професионално да звуча наивно, изберател не е професия, нито всеки изберател е професионалист, а това което казах е принципно, не само в конкретния случаи, но с пълна сила важи за него. То е продължението на много сполучливата ви басня. Ще го повторя:
"Както не е достатъчно да умееш да стрижеш овце за да те вземат за овчар, така не е достатъчно и да си наясно с проблемите на избирателя за да си политик, не е достатъчно, но пък не е излишно, даже никак не е излишно един овчар да умее да стриже овце и един политик да е наясно с проблемите на избирателя си. "
несипваш нещо?...:-)))))
Ами то верно, че настана ракиено време... Сипвайте си де! Мене ли ще ме чакате :))) После ще искате и салатка, ама гледайте да не омажете компютрите с нея! И блога ми:))))
Блраво на вас
15.10.2009 20:19
Браво на нас!
Сн С
15.10.2009 23:25
Впечатлена съм както от кандидата Дечев, така и от хората, които го подкрепят. Рядко съм чувала толкова добре мотивиран избор!
Успех по пътя!
15.10.2009 23:48
Въпреки нестройния и ред!
Иначе, извън шегата, няма как. Не мога и няма да се присъединя към веселата ви компания. Имах едно условие, което се разми в обяснения за разни междудържавни отношения, и това ми е достатъчен аргумент. Като не искаш да свършиш нещо, намираш причина. Музеи разни, на тоталитаризма, се предложиха, и други такива весели работи, като унгарците в Будапеща да сме постъпели и други такива. Можеше това да стане един хубав пирон на цялата кампания, но човекът го е страх, и предпочита да го запомнят като демократ, каквото и да означава това в конкретния случай.
За снимката съм навит, хахах :)) ще ти дам мейл, ако наистина си готов да си жертваш президетската кампания предварително :)))
Koj u4astva6e do Bakqrdgiev pri sqbaraneto na mavzoleq ???????
Иначе, извън шегата, няма как. Не мога и няма да се присъединя към веселата ви компания. Имах едно условие, което се разми в обяснения за разни междудържавни отношения, и това ми е достатъчен аргумент. Като не искаш да свършиш нещо, намираш причина. Музеи разни, на тоталитаризма, се предложиха, и други такива весели работи, като унгарците в Будапеща да сме постъпели и други такива. Можеше това да стане един хубав пирон на цялата кампания, но човекът го е страх, и предпочита да го запомнят като демократ, каквото и да означава това в конкретния случай.
За снимката съм навит, хахах :)) ще ти дам мейл, ако наистина си готов да си жертваш президетската кампания предварително :)))"
Koj be6e vtoriq slerd Bakardgiev pri sqbarqneto na mavzoleq na G. Dimitrov????????????
Поздрави.
Ако не кандисаш, ще пробвам и на колене да ти падна. Жена ми ще ме снима и ще ти я изпратя (снимката де, не жената). И когато след години стана президент, ще има с какво да се фукаш пред близки и познати: "Вижте, как президента ми падна преди време в краката", а :)
о, това на нищо не прилича. Отказвам се да гласувам. По-точно - прати снимка (бъдещият президент коленичил) и на мен, инак няма да гласувам. А от Шоу, след време, ще изкарам за ракийка и салатка с тази снимка... или Уикенд беше, или квотоетам...
това бе удар под капачките...колебая се в момента дали да обявя гладна стачка, да се напия с облак (от казарамата не съм го правил) или да изсвиря на пиано Веселите гъски по време на парти в Ескейп...
Това, че си разрушил една гробница не е достатъчно основание да си добрия, способния и чистия човек...
Но ето и двамата са били там а аз познавам лично само единия и знам, че е точно за това за което се е кандидатирал.
Не се сърдя, че не си ми отговорил на л.с.
Не ми е приятно, че най вярната част от най твърдото ядро на онези, които се броите за крайни антикомунисти ще отидете да гласувате за Бойко Борисовата кукла а на мен ми е ясно, че ББ не е никакъв антикомунист а поредното лике което използват за да минава време и чакат супер силна русия.
От друга страна без някоя усмивка и майтап, без подправки животът ще стане такава скука... пасирана супа в тенекиена чиния :)
Днес няма ли среща с ТД? Това сериозно питам.
За Борисов мнението ми не е важно, а и се знае, така че няма какво да го коментираме тук. Ще гласувам с невалидна бюлетина. Останалите - големи хора сте, умни и грамотни, всеки сам си решава и си носи отговорността.
От там и вододела, който настана, което също ти е известно защото знаеш добре и мнението ми за Костов и изобщо от мнооого отдавана посоката в която все се опитвахме доколкото можем да стигнем до този бряг. Може би още от както ми каза, че от навигация не отбираш.
От тогава изтече много вода но на теб няма защото да ти обяснявам нищо защото си наясно с всичко и най вече с личните ми позиции и не е нужно да те убеждавам в нищо.
Дали кандидатурата е обречена и какви пътища отваря после смея да твърдя, че отново се досещаш сам, знаейки, че това не е самоцелна и действие само парче.
Да оставим всичко така.
И да запитам чисто хипопотично.
Ако Дечев е втори за кого ще се гласува на балотаж ако има да речем?
Това е много интересен въпрос и отговора трябва да е безкрайно интересен.
Не казвам, че кандидатурата е обречена, за да засегна или омаловажавам нещо. Да се прави сега с евентуален поглед за след две години е безсмислено, вече видяхме един такъв случай, който се провали от страх. За да е втори и да има балотаж, тогава точно преди изборите трябва да се е споминал скоропостижно или Кадиев, или Фандъкова. Но както и да е, няма смисъл от хипотези. Няма и смисъл от центрирането в твърдите градски хора, но това е тема на друг разговор. За себе си съм решил окончателно, и ще пиша за това в блога през другата седмица.
Приятен уикенд.
18.10.2009 11:01
Ще ми обясниш ли малко по-обстоятелствено?