Прочетен: 110378 Коментари: 186 Гласове:
Последна промяна: 19.08.2010 10:51
Около циганите се зашумя доста напоследък във връзка с депортацията на български и румънски „роми” от Франция, където те се бяха установили в импровизирани биваци около някои големи градове и се занимаваха главно с това, с което се занимават и тук –кражби, измами, проституция и прочее достойни дейности, присъщи за горещия им темперамент.
Около циганите се шуми не само покрай този случай. Всяко престъпление с тяхно участие у нас получава широк отзвук по медиите и само затвърждава негативното отношение на българина към цялата им разнолика общност. Негативизъм, който отдавна вече е преминал в чиста ненавист и омраза и постепенно превръща българина в обикновен расист или по-точно циганист.
За това състояние на нещата, разбира се са си виновни самите цигани. Доколкото може да се говори за виновност при дете родено в някое мизерно гето, без хигиенни условия, чиито родители му отказват достъп до образование и е отгледано почти на улицата.
Все по-засилващата се арогантност към обществото на огромни групи граждани от цигански произход и не признаването от тях на държавата, като авторитет, постепенно нажежава реотана на търпението българско и скоро можем да станем свидетели на сблъсъци доста по-мащабни от онзи в Овча купел, когато бе убито едно момче. И следващия път те може да не бъдат на битова основа.
Явно е обаче, че нещата с бой няма да се оправят. Насилието само може да ескалира до неподозирани висоти от които губещи ще са и двете общности. Едва ли ще проработят и десетките програми за интеграция поради простия факт, че повечето от тях пренебрегват дългосрочността на проблема и показват вопиюща некомпетентност.
Опитите с построени жилища за цигански семейства се срутиха с гръм и трясък, след като наемателите им ги опоскаха до тухла. Програмите за квалификация и преквалификация не действат, поради простия факт, че няма нормален работодател, който да наеме циганин, при положение, че за същото място чакат няколко българи. Повечето от тези програми се пишат от хора, които си нямат и понятие от цигански манталитет и светоглед и обикновено средствата се изливат в бездънната яма без никакъв ефект, но с отчетена благовидна дейност. Показателен пример е, как някои „анализатори” предлагат собствеността върху земята, където има цигански незаконни постройки да бъде прехвърлена на обитателите им –цигани. Така щели да станат по-отговорни. Дрън-дрън!
Циганските фондации пък никнат, като гъби вече двадесета година и обикновено се създават за да обслужват някой ромски клан или тесен кръг лица. Ако всичките те работеха според прокламираните си цели, циганите в България щяха да живеят поне една идея по-сносно.
Образованието на малките циганчета е най-съществения фактор, който може да свърши някаква работа, но за това се изисква и желанието на родителите, каквото по правило отсъства. Желание се изисква и при т.нар. десегрегация в училищата. Повечето цигани предпочитат децата им да учат в „циганските” училища, защото там те не се чувстват изолирани и не са притеснени, когато изостават от съучениците си българчета.
Образователния подход е несъмнено действащ, но за него се изисква доста, ама доста време. Време, с което нацията ни не разполага, като се има предвид ниската раждаемост сред българите, високата сред цигани и почти високата при турци. Две трети от циганите в България са на възраст под 30 г., което в бъдеще ще оказва огромен натиск върху етническите пропорции в страната, която и в момента е с най-висок процент циганско население в Европа.
Та понеже циганската интеграцията показа, че нещо не върви, а българите все повече показват, че не искат да живеят заедно с циганите, най-логичния възможен изход е двата етноса да се разделят. Необходимо е само да отделим част от територията на България (5-6%) за създаването на първата в света циганска държава. И понеже ние сме цивилизовани и не нарушаваме правата на хората, всичко ще бъде доброволно. На желаещите да се преместят да живеят там ще бъдат раздавани щедри помощи. Една сума от 10 000 лева на човек ще бъде доста примамлива и неустоима за почти всеки циганин. С получаването на помощта лицето възползващо се от нея, ще декларира, че се отказва от Българското си гражданство и автоматично ще получава циганско такова. След преместването на всички желаещи, ще се наложи да бъдат въведени визи за гражданите на Ромската държава. Влизане в България -само след доказване на доходи и имотно състояние от поне 100 000 евро :)
Естествено след време из страната ще изникнат катуни с нелегални емигранти, граждани на Ромската република. Тях обаче с чисто сърце и съгласно европейското законодателство, можем да депортираме по френския пример. За целта няма да са ни нужни дори самолети.
Разбира се помощи ще трябва да бъдат изплатени и на онези българи, които пожелаят да се преместят от територията на бъдещата Ромска държава, като те бъдат подсигурени и с жилища, строителството, на които ще пораздвижи замрялата българска икономика. Най-болезнен обаче ще бъде процесът на определяне на територията, която ще бъде отделена от България и реакцията на живеещите там българи. Паричната компенсация и предоставеното жилище до известна степен ще тушират недоволството.
Разходите от около 7-8 милиарда лева, направени за изплащане на насърчителните суми за преместване в Ромската държава, както и 3-4-те милиарда за компенсиране на гражданите, чиито имоти попадат на територията на новата държава, ще бъдат избити за няма и десет години само от драстично намалелите социални и всякакъв друг вид помощи, по-ниската престъпност, по-ниската смъртност и намалените разходи в здравеопазването. Земите отделени за Ромската държава ще са безвъзвратно загубени, но в днешни времена има много примери, че не територията прави една държава богата, а качеството на населението и.
И ако тук случайно остане някой и друг заблуден циганин с българско гражданство, вече ще можем да го интегрираме, обучаваме и преквалифицираме с търпение и обич.
Естествено това предложение ще намери своите противници, както от страна на националистическите среди, така и от страна на множеството организации следящи за правата на циганите. На други идеята ще се стори направо безумна, с което до известна степен съм съгласен и самият аз :) Алтернативата обаче е ясна. При един все по-очертаващ се крах на интеграционната политика в днешни времена, след стотина години по-голямата част от населението в България ще бъде циганско, а страната ще прилича на страна от Третия свят. Ако не вярвате, разходете се из Факултето. Може би виждате бъдещето на вашите правнуци!?
Приложения:
1. Примерна територия на новата Ромска държава.
П.П. Разбира се, ако някой ми предложи по-ефективна идея за справяне с циганския проблем, аз с радост ще я прегърна.
Коментари по случая Галя Танева и детето...
© Къси букви, къси умове и къси пишки
Мамкаму, аз гледам на нещата откъм веселата им страна - музика и танци до зори. И ще станем безгрижното Рио на Балканите...
Ще доведе до гражданско неподчинение.
19.08.2010 11:27
'П.П. Разбира се, ако някой ми предложи по-ефективна идея за справяне с циганския проблем, аз с радост ще я прегърна.
'
НАПАЛМ
19.08.2010 11:38
Ще се съгласите да съберем циганите на Европа и да им дадем земя , та от там по-лесно да ни нападат?
А знаете ли ,че циганите не могат да живеят сами , щото няма от кого да крадат и да паразитират ! Някой трябва да работи и създава , за да има какво да се краде!
И не ме наричайте расистка, моля!
След като циганите нападнаха сина ми, удряха го с камъни , за да му откраднат колелото , а българската полиция се прави на утрепана , смятам че трябва да се направят отряди за защита на българите!
19.08.2010 11:58
Ще се съгласите да съберем циганите на Европа и да им дадем земя , та от там по-лесно да ни нападат?
А знаете ли ,че циганите не могат да живеят сами , щото няма от кого да крадат и да паразитират ! Някой трябва да работи и създава , за да има какво да се краде!
И не ме наричайте расистка, моля!
След като циганите нападнаха сина ми, удряха го с камъни , за да му откраднат колелото , а българската полиция се прави на утрепана , смятам че трябва да се направят отряди за защита на българите!
Възелът е гордиев!
19.08.2010 13:07
:))
Извън шегата, няма справяне с циганския "проблем". С българския - също.
19.08.2010 13:15
Не е ли по-добре българите да се прехвърлим там, а тук който иска...;)
:)
Ще се съгласите да съберем циганите на Европа и да им дадем земя , та от там по-лесно да ни нападат?
А знаете ли ,че циганите не могат да живеят сами , щото няма от кого да крадат и да паразитират ! Някой трябва да работи и създава , за да има какво да се краде!
И не ме наричайте расистка, моля!
След като циганите нападнаха сина ми, удряха го с камъни , за да му откраднат колелото , а българската полиция се прави на утрепана , смятам че трябва да се направят отряди за защита на българите!
Колкото и да е в разрез с някои "хуманистични" и "демократични" принципи на някои хора, аз съм ЗА!!!
;)
И тази идея си я бива!
Хахахахах! И за нея съм ЗА! Какви изобретателни българи имало тук! Щом европейците си позволяват да проявяват подобни сегрегистки настроения, що да не можем и ние, а?! Дам, стига сервилнечене!
Та да не мислите, че ако направим Северно-българска циганска република, ще си решим проблема?...
Методът вече е изпробван и ефектът е ОБРАТЕН!...
19.08.2010 13:44
19.08.2010 13:44
1/Радикален-да се избият за няколко дни и каквото остане да се трудоустрои в резервати пожизнено/Американски подход/;
2/Да се кастрират поголовно мъже и жени-ще им се радват онези българофоби от Хелзинския комитет още 15-20 год/Швейцарски и Шведски подход/.;
3/Да се кооперират първо България и Румъния/после и др. страни/ и да се закупи някоя територия/остров, където да се въдворят тези човешки мутанти без право на напускане на Циганария/Идея на Румънски министър/..
Забележка: Който не знае как преди примерно 1000 г. Индия се е отървала от циганите да направи справка.и ще разбере, че има работещи подходи!.
19.08.2010 13:45
19.08.2010 13:50
Той иска да създаде програма за намаляване на населението на земята.
Как?
Чрез създаване на нови ваксини, които да премахват плевелите от поизоставените ниви и градини...
19.08.2010 13:56
19.08.2010 14:05
19.08.2010 14:06
Няма друго решение. Те мразят българите, значи или ние или те!
19.08.2010 14:27
19.08.2010 14:29
19.08.2010 15:02
Тъй като никоя институция няма да одобри и реализира проекта ти, то времето ще ни накаже. Просто докато се туткат институциите, индобългарите ще станат достатъчно количество, че да ни запрат в кьошето, което си очертал. Оцелелите. Неемигриралите. Насила.
Ще наречем ивицата не Газа, А Гъза ....Защото ще се олицетвори наяве поговорката "Гъз глава затрива!"
19.08.2010 15:02
19.08.2010 15:02
19.08.2010 15:05
19.08.2010 15:09
19.08.2010 15:16
19.08.2010 15:19
19.08.2010 15:26
Ако искат да платят на индийците да си ги приберат. Ако искат да ги изтребят все ми е таз но да се дава земя забрави.
Е, те не могат да се подпишат като си взимат соц. помощи, ти искаш интернет да ползват, че и смислен коментар да оставят. Най-много да влезе някой манго от циганските организации - него жена му го е издържала в лондон (да речем) да учи, докато кланът я е трафикирал да джебчийства из Европата и по морето. Мдам - те за това се продават циганските булки. А в клановете затова ги женят момчетата предимно за доказано най-добре обучените джебчийки - момците им да развяват после дипломи от университети и да се вписват в общата картинка на циганските НПО, уж защитаващи правата им.
19.08.2010 15:41
1.Вдигане забраната полицай да не закачат цигани ,даже и хванати в крачка .Да се действа при безредици с цялата сила на полицията, оневинявайки напълно полицайте, потушавали цигански безредици.Стрелба на месо по цигани, тръгнали агресивно към полицията, ако ще да са с голи ръце.
2.Социални помощи само за 2 деца, и то само ако майката предостави свидетелство за граждански брак И свидетелство за завършено основно образование.
3.Приемане за лечение в болници на деца до 18 години безплатно, а на възрастни-само ако предоставят справка, че последната 1-на година са се самоосигурявали или са ги осигурявали работодателите...
Просто това са нещата, които могат до някъде да решат проблемите, но няма воля.А волята е предимно у политиците, които разчитат при избори именно на циганите.Циганин няма да иде да копае лозе, канал ,основи за строеж като наемен работник, но би копал с металотърсач часове наред, за да намери и продаде старо желязоа за 2 лева.....
Uvazhaemi g-ne, na Cionistite im tryabva nashata teritoriya izchistena do golyama stepen ot bulgaro-slavyanskoto naselenie.Zatova nyama da pozvolyat razdelyane na B-ya na ciganska,turska i bulgarska chast,dokato bulgarite ne namaleyat do sanitarniyat minimum ot 1-2 miliona.
Vizhte moite publikacii na ciganska tematika:
http://internationalist.blog.bg/politika/2009/09/04/moite-publikacii-na-ciganska-tematika.391055
19.08.2010 16:08
Не, законите трябва да се прилагат, ако ще циганските ни съграждани да напълнят затворите. В Чехия и Унгария редица цигански села бяха оградени с тараби и им беше наложен вечерен час - почти като лагери.Щом може там, значи може и тук. И накрая пращането на децата на училище трябва да става на всяка цена, включително с извличане на чаветата за ухото от чичко полицай. Насила хубост не става, ама в случая с милите ни мургавели не става и никак другояче. Ако ни питат що ги бием, можем да им отговаряме, че ги бием, щото ги обичаме. Те май разбират от тоя тип аргументи.
Между другото, има една сила, която оказва благотворно влияние между циганите - сектите. Протестантските секти облагородяват доста цигани. Карат ги да се покръстват, да се къпят, да бачкат и да не крадат. Това е факт. Май само сектантите знаят как да въздействат на Манговата душа. Може би трябва да се даде картбланш на всякакви мисионери да проповядват в циганските махали и села и да правят мисийки там. Евентуално да откриват и училища. Казвам това със смесени чувства, самият аз съм си православен.
Едит: коментарът на Ламбо под мен е доста верен. Абе - "слънце, въздух и расизъм, здрав и бодър организъм", е казал поетът :) Няма мърдане, ще ни трябват двайсетина години сегрегация, здрави закони, безцеремонност и протестантски мисии, за да се поочовечат циганите в България.
Причината за това са щедрите Майчинства, Детски и Помощи, които се раздават от престъпните ни властници (всичките от цигански произход каквито са Доган, Първанов, Иван Костов, Сидеров, Борисов, Дянков, Мартин Димитров ) на непълнолетни и малолетни мургави момиченца.
Такова престъпление не се върши в никоя друга страна от ЕС и НАТО
Решението е семпло :
МАЙЧИНСТВА, ДЕТСКИ и ПОМОЩИ, САМО след ЗАВЪРШЕН 8-ми клас ! И до 3-то РАЖДАНЕ. ИНАЧЕ ... иначе НИ ЧАКА СТРАШНАТА СЪДБА на КОСОВСКИТЕ СЪРБИ ...
19.08.2010 16:21
19.08.2010 16:24
Решението с циганския въпрос е толкова псото и естествено, че няма накъде повече ! проблемът е че живеем в противоестествено общество, с изкривени ценности и преценки. Общество, в което "всички виждат че царят е гол, но въпреки това , всички се възхищават на новите дрехи на царя"
19.08.2010 16:25
19.08.2010 16:26
19.08.2010 16:39
19.08.2010 16:56
САМО В ТОВА Е СПАСЕНИЕТО,ИНАЧЕ ЗАГИВАМЕ.
Звуча като тъп националист какъвто определено не съм, но относно циганите - не ме е грижа как звуча!
Идеята е нестандартна, но глупава и неприложима поради един милион причини, така че дори не си струва да бъде обсъждана /поне в сериозен тон/.
19.08.2010 17:10
Ето една идея.
След девет месеца за първо дете-детски няма/всяко семейство иска дете,а ако е решило да остане с едно-да си го гледа/
За второ дете-две минимални заплати.
За трето дете още една минимапна заплата на семейството.
За четвърто дете-отнемат се даваните три заплати.Щом като се наема да ражда повече от три си е негов проблем,значи може-да му са чистити.
Разбира се нужен е механизъм,които да е обърнат и към майката-по ранно пенсиониране,безплатен транспорт ,лекарства с намаление и т.н.
Територията на България няма нужда от по голям и ускорен прираст на население...
19.08.2010 17:14
няма как да напишат нещо. Знаете ли какво прави циганин пред компютъра? Рови се в рисайкъл бина.
Циганска държава не би могла да просъществува. Няма да има от кого да крадат...
19.08.2010 17:25
Изобщо що за простотия е тази статия?
Екстрадиране от европейските държави срещу заплащане, с решение на ЕС!
19.08.2010 17:44
-Какво имате против циганите?
-Напалм!
Само силен геноцид и това е! А нека СЕЩ да говорят за правата на "човека"...
19.08.2010 17:51
19.08.2010 18:17
19.08.2010 18:25
БЪЛГАРИЯ , И БЕЗ ТОВА СИ Е ЕДИН ЧУДЕСЕН "КЕНЕФ" И МЯСТО ЗА НЕОГРАНИЧЕНИТЕ РУСКИ ЕКСПЕРИМЕНТИ!
ТУК Е ЧУДЕСНО МЯСТО ЗА ОЧИСТВАНЕ НА ВСИЧКИ НАЦИИ ОТ ЦИГАНИ,ТУРЦИ И РАЗНИ МАЛЦИНСТВА!
ЕТО ,ЧУДЕСЕН БИЗНЕС ЗА УПРАВЛЯВАЩИТЕ----СРЕЩУ ДОБРО ЗАПЛАЩАНЕ,......ПАСПОРТИ ЗА ВСИЧКИ ЕВРОПЕЙСКИ ЦИГАНИ!!!
КОМАЙ, ГОЦЕ И ВИЦЕТО ГО БЕХА ОТПОЧНАЛИ ТОЯ ПРОЦЕС ,АМА НЕЩО ЗАМРЯ ,ПОРАДИ СКАНДАЛИ С "ИНПИЙЧМЪНТА"!
ЗА РУСКИТЕ ЦИГАНИ--С ПРЕДИМСТВО ПО МОРЕТО И ХОТЕЛИТЕ ---"ОЛЛ ИНКЛУЗИВ"!...."ОСВОБОДИТЕЛИ " И "БРАТУШКИ",.. КАКВО ДА СЕ ПРАВИ...!????!
ЗАТОВА ВИ КАЗВАМ:
....ДАЙТЕ ДА СЕ ИЗНАСЯМЕ,/ТОВА БЪЛГАРИТЕ/,ДОКАТО Е ВРЕМЕ И ИМА ОЩЕ МЕСТА ЗА АСОЦИИРАНЕ КЪМ ПО-ЦИВИЛИЗОВАНИ ОБЩЕСТВА!
В ТАЯ ДЪРЖАВА ,НЯМАТ НУЖДА ОТ НОРМАЛНИ ХОРА.
КОМУНИЗМА И ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКАТА ДЪРЖАВА, ИМАТ НУЖДА ОТ ПОЛУИДИОТИ, ЗА ДА ВЯРВАТ В "СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ" И ДА Я КАРАТ НА ПОМОЩИ И ДАРЕНИЯ!
НЯМА НУЖДА ОТ "СВОБОДЕН ПАЗАР"----ТУКА ЩЕ ВЪРВЯТ САМО ПОМОЩИТЕ И ПОДАРЪЦИТЕ!
ДАВАЙТЕ ,МОМЦИ.....НЯМАМЕ ПОВЕЧЕ РАБОТА ,ТУК!
19.08.2010 18:37
19.08.2010 19:05
19.08.2010 19:11
Второ – Това че „не мислят за после” е в основата на всички грехове в които ги упреквате.
Трето - Това че „не мислят за после” е в основата на всички грехове в които упреквате и мутрите и политиците ни. Само че от страх не скачате срещу тях.
Четвърто – Всички горепредложени „идеи” говорят за тотално непознаване на държавното устройство, правните норми и конституцията, която явно няма място тук въобще.
Пето – Сложните проблеми се сътворяват от прости хора, които няма как да предложат просто решение на прост проблем. Единствения смислен коментар е на анонимен 45. Всичко друго са глупости усложняващи проблема.
Шесто – Като сте такива патриоти, защо не „направите на сапун” митничарите, корумпираните бедни съдии, народни представители и т.н. Съвкупно те са откраднали за 20 години повече отколкото циганите могат да откраднат за 200.
Седмо и последно – Германия, Франция и Италия нямат посочените проблеми. Значи може! Но понеже всички сме българи под прикритие, /цигани по манталитет/ се държим и живеем като тях – безотговорно. Само че на по-високо ниво, понеже нивото ни е по-високо. Ако някой се е обидил да приеме че съм казал че се държим безотговорно на по-ниско ниво от управниците. Истината е че циганите живеят удобно у нас, тъй като ние създаваме удобство на всички за своя сметка и мижав рахат.
Докато съм писал се е появил горния коментар. Поздрав за автора. Безкрайно е прав.
19.08.2010 20:04
След великият априлски пленум 1956 г. бяха струпани цигански фамилии в поречието на р. "Куруча" минаваща през гр. Сливен.Бяха натоварени с работа да чукат камъни за изграждане на пътната мрежа. Бяха отлично платени. При средна заплата от 110 лв те изкарваха 500-700 лв.Това ги задържа в Сливен и започна раждаемостта.Направиха си гето точно между днешната жп. гара и града.Имаше и много фабрики. Търсеха се работници.Започна естественото им разселване поради пренаселване в региона.С построяването на новата жп. гара бяха изместени на територията на летище "Бършен"-южно от жп гарата.През цялото време на моят съзнателен живот се усещаше една разлика на властите от всички нива към циганите.Подигравателно, но учудващо отстъпчиво след личен разговор с тартора.
Твърдя, че социализмът създаде прекрасни условия за увеличаване на циганите, създавайки им всичко необходимо за това.Помощи, безплатно медицинско обслужване, данъчна свобода, заселване в изоставени къщи на затворени, прогонени или избити българи.Няколко жълтици и кметът забравяше, че къщата е отчуждена за събаряне.Огромните кооперативни поля удобно снабдяваха по-младите семейства с царевица, слънчоглед, жито и всичко останало необходимо.
Циганите в България и в Румъния живееха в паралелни условия, но при нас условията бяха по добри.В останалите европейски страни, поради различие в условията, популацията им е по-малка. Манталитетът им е същият и хората не ги обичат и там, но не са числов проблем. Ние сме самоизтървал се народ, на който т.н. Велики сили искат
19.08.2010 20:17
19.08.2010 20:25
Текста на 42. mglishev, има нужда от корекция
>>Между другото, има една сила, която оказва благотворно влияние между циганите - сектите. Протестантските секти
Протестантските секти са християни, които не се срамуват да изявяват Христос
>> Протестантските секти облагородяват доста цигани. Карат ги да се покръстват,
насилственото покръстване има отрицателн ефект. Никой не ги кара насилствено,
Човек може да стане християнин, само ако Христос благоволи да му се разкрие като Бог.
>> Може би трябва да се даде картбланш на всякакви мисионери да проповядват в циганските махали и села и да правят мисийки там
в никакъв случай на "всякакви", само на хора с доказано християнско поведение
>>и да правят мисийки
не мисиййи, а църкви, защото: Господ всеки ден прибавяше на църквата ония, които се спасяваха. Д.А. 2:47
19.08.2010 20:28
19.08.2010 20:50
19.08.2010 21:20
Мамкаму, аз гледам на нещата откъм веселата им страна - музика и танци до зори. И ще станем безгрижното Рио на Балканите...
Ами, като искате "Рио на Балканите", защо не се преместите във Факултета или друг цигански квартал?
Темата е достатъчно сериозно, за такива плоски шеги, пфу!:(
Към автора: Лично аз харесвам идеята, но съм съгласна с някои от горните изказвания, че е невъзможна.:( Но в общи линии, се припокрива с моето лично мнение по темата.
Поздрави
Но ако трябва сериозно - едва ли може да се направи нещо. Поне измислените националисти да спрат да сипят в монитора напалм и глупости, да се задомят за по някоя мома и да се захванат да направят по 2-3 деца.
19.08.2010 21:29
Така вместо пари за територия,компенсации,интеграция,обучение , ще даваме пари само за да се отървем от телата.
Всички печелят ,дори циганите.Ще ги отървем от мизерния им начин на живот ОКОНЧАТЕЛНО
19.08.2010 21:31
Molya- genocide sreshtu ciganite.
Напалм, концлагери, убийства "до крак".
Помощ! Баси шибания народ!
19.08.2010 21:39
sapetajka se pishe predi "ako", a ne sled
Е баш пък на моя град (Силистра) ли намери да се спреш :) По-добре Видин, че там и без това са мнозинство.
kav ti viden be umnik tam niama tolkova kolkoto v silistra vidin eedin unikalen grad koito ima pove4e istoria ot kolkoto sa vashte dialekni glagoli vidin se stroi most kvi gluposti govorish az sam za tova koeto e napisal mamkamu zashtoto po dobre da otdelim teritoria i da ne izlizat ot tam romite otkolkoto da ni zimat pak sahtata teritoia i da se razxojdan nasiakade i da kradat balgarite napravo mu svaliam shapka n tva deto e napisal i sam saglasen tam da e arjavata deto e o4ertal ako triabva she xodia da stroia zgradite ama da ia osnovat taia darjava
Мамкаму, аз гледам на нещата откъм веселата им страна - музика и танци до зори. И ще станем безгрижното Рио на Балканите...
Ами, като искате "Рио на Балканите", защо не се преместите във Факултета или друг цигански квартал?
Темата е достатъчно сериозно, за такива плоски шеги, пфу!:(
Към автора: Лично аз харесвам идеята, но съм съгласна с някои от горните изказвания, че е невъзможна.:( Но в общи линии, се припокрива с моето лично мнение по темата.
Поздрави
Мога и още по-несериозно, анонимко. За 1300 г българска държава, 700 г България е под нечие робство. Циганите ли са й виновни? Проблемите са първо у българите, че са злобни и алчни, а на циганите им трябва комат хляб и едно дайре, затова и са щастливи, дори и без държава...
Да работим за родината!!!
19.08.2010 22:52
ПРЕДИ ГОДИНИ СИ КУПИХМЕ КЪЩА БЛИЗО ДО ГРАДА В ЕДНО СЕЛО, ДА ХОДИМ НА ЧИСТ ВЪЗДУХ И ТИШИНА ПРЕЗ УИКЕНДА. ДА АМА НЕ ЩЕШ ЛИ НА 100 МЕТРА СЕ ЗАСЕЛИХА СЪВСЕМ НЕЗАКОННО ЦИГАНИ, СТУПАХА СИ КОЛИБИ И ДАЖЕ СИ РЕГИСТРИРАХА ЖИТЕЛСТВО В СЕЛОТО. КМЕТА ПО ИЗБОРИ ГИ ЧЕРПИ И Т. Н. САГА СЪМ В ОТПУСК И РЕШИХМЕ ДА ОТИДЕМ НА ТИХО И СПОКОЙНО, НО ТЕ КРАДАТ ДЪРВА( РОДОПИТЕ СА БЛИЗО) И ЦЯЛ ДЕН ДНЕС РЯЗАХА С ЕЛЕКРТ= ТРИОНИ И НИЕ СИ ВЗЕХМЕ БАГАЖА И БЪРЗО, БЪРЗО СЕ ВЪРНАХМЕ В ПЛОВДИВ. ТА ВЪПРОСА МИ Е- КЪМ КОГО ДА СЕ ОБЪРНА ЗА ПОМОЩ? АКО НЯКОЙ ЗНАЕ ,,МОЛЯ ДА МИ ПОДСКАЖЕ.
19.08.2010 23:39
20.08.2010 01:03
Първо ми се иска да спомена майка ти,после жена ти а ако имаш дъщеря и нея,но не ми го позволява възпитанието,тааа,защо реши,че точно в Силистра ще бъде циганската държава?
parvo ti gi spomena vtoro ti zashto reshi 4e triabva da e v vidin be umnik ako ne se beshe iziavil za vid i az nemashe se iziava a silistrae dosta dobro miasto no lom mi xaresva pove4e ;) i mi xaresa izkazvaneto na 87. evrazol - Ха-а-а-х
19.08 22:50 svaliam mu shapka :D
20.08.2010 01:42
1. Никакви детски! - Нормалните хора не създават деца за да се ползват от помощи.
2. Пари за майчинство само от частен осигурител или застраховател при ДОБРОВОЛНО направени вноски.
3. Никакви социални помощи. И тези които ги получават, и тези които ги раздават(разпределят) са паразити.
4. Помощи за безработица - само за тези, които ДОБРОВОЛНО и засвоя сметка са си направили съответната застраховка.
5. Абсолютно право за самозащита и защита на личната собственост.
6. Промяна на съотношението полицаи - чиновници в МВР в полза на първите и повишаване на правата им в случай на безредици и при противодействие на криминални престъпления.
7. Стига със задължителното образование! Това прави нарушители родители избрали алтернативно образование, като домашното такова. Освен това никой не може да ме убеди, че като назначаваме бюрократи и разработваме "добри" практики за контрол ни излиза по - евтино.
8.Ако тези мерки не помогнат и трябва да отделим територия, което все пак е нарушиние на конституцията, предлагам това да е София. С радост ще се изнеса от тук и без конпенсации, ако в замърсената ни столица(тогава вече ще е бивша) останат бюрократите, политическата класа и ромите без право да напускат територията на новосформираната държава Паразитания.
А кой и как ще се интегрира си е негова собствена работа. Не е редно да се правят такива разходи за сметка на данъкоплатците. Длъжни сме, като цивилизовани хора, да проявяваме търпимост към различните, но това не означава да "изкачаме" от джобовете.
Имам една забележка. Към политици, журналисти и всички пишещи и мъчещи се да пишат.
Стига с цинизма – цигани и роми са две различни групи. Непрекъснато се бъркат едните с другите.
Цигани-Достойни наследници, които не се срамуват от името
1. Работят , 2. Стараят се да получат образование, не само средно при това. 3. Дори да живеят бедно, принудени от обстоятелствата и сред нашето презрение, те се държат по-достойно от някой българи.
Роми – Рожба на криворазбранa демокрация.
1.Нямат и понятие какво означава думата работа- имат ваксинация по рождение. 2. Посещават училище, само докато имат изгода.3. Наричат се роми, защото, това им дава статут на недосегаеми. Ползват права, но нямат задължения. Винаги правата им се нарушават.
Та стига с тези цигани и роми. Не обиждайте едните и не ласкайте другите.
Имам още 101 серизони и още по-сериозни въпроси, въпроси-отговори и аргументи нементета...
Поздрави, ейен /за момента на място, където няма нито един циганин/
20.08.2010 05:54
20.08.2010 07:44
20.08.2010 07:50
20.08.2010 07:56
20.08.2010 08:05
20.08.2010 09:04
Циганите и отношението им е най-доброто свидетелство за резултата от нехайството, користта, беззаконието и непоносимостта ни към държавата и властта.
http://eltimir.ucoz.ru/news/bezhanci_nashi_i_chuzhdi/2010-08-20-1251
съм очертал някои контури. Вижте, а после може да поговорим пак. С едно обаче съм съгласен. Не започнем ли незабавни действия, ще загубим България. Този път завинаги. Значи няма какво да губим и не бива да се страхуваме от нищо. Правителства, политици - всякаква сган - те са временни. България трябва да бъде вечна.
Е, ще почваме ли? Не казвам да грабваме пушките, има други методи. По-безопасни и което е по-важни - наистина ефективни методи.
20.08.2010 10:10
20.08.2010 10:31
20.08.2010 10:40
ВЕЧНИЯ СЪМ АЗ, МОИТЕ ДЕЦА,ДЕЦАТА НА МОИТЕ ДЕЦА И .....ТЕХНИТЕ ДЕЦА!
НИЕ ПРАВИМ БЪЛГАРИЯ!
МИСЛЯ ДА СИ НАМЕРЯ ,ПО-ДОБРО МЯСТО ЗА МЕН И МОИТЕ ДЕЦА!
ПРОСТО СЪМ ДЛЪЖЕН!
ЗНАЕШ ЛИ КАК Е СЪЗДАДЕНА АМЕРИКА?????
ПРЕСЕЛНИЦИТЕ СА ОСНОВНО ОТ АНГЛИЯ,КОГАТО СА ЗАПОЧНАЛИ ДА ВЗИМАТ ЗЕМИТЕ ИМ ЗА ОТГЛЕЖДАНЕ НА ОВЦЕ!
"ОВЦЕТЕ СА ИЗЯЖДАЛИ ХОРАТА"----ТОВА Е БИЛО ИСТИНА, ПИШЕ ГО В ИСТОРИЯТА!
ЩЕ СИ НАМЕРЯ И АЗ ,МОЯТА АМЕРИКА, ЗА ДА НЕ БЪДА ИЗЯДЕН ОТ ЦИГАНИТЕ!
ПРОСТО НЕ ИСКАМ ДА ИМАМ ТАЗИ СЪДБА!
МАЙНАТА И НА ДЪРЖАВАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ТЯ СИ ОТИДЕ ОЩЕ НА 9.09.44г., ТОВА Е САМО РЕЗУЛТАТА ОТ ТЕЗИ СЪБИТИЯ!...ПОСЛЕДСТВИЕ, ПИЧ!!!!!
БЪЛГАРИЯ МИ Е МИЛА....АМА АЗ СЪМ СИ ПО-МИЛ..!
20.08.2010 10:50
20.08.2010 10:53
20.08.2010 11:06
Да стоя и да гледам как разграбват дома и имушеството ми и аз да съм вързан от закона и от тези които ме управляват,да не мога да се съпротивлявам, защото ако гръмна някого,при самозащита трябва да го лежа, нали така????!
КОЕ Е ПО-ВСШЕТО ОТ МЕН И МОИТЕ ДЕЦА .......ДЪРЖАВАТА ЛИ!!!!??????
ТАЗИ ЛИ ДЪРЖАВА ,НА КОЯТО СИ ДАВАМ ПАРИТЕ ЗА ДА ВЪРШИ И ПРОПОВЯДВА
УБИЙСТВА, БЕЗЗАКОНИЕ И ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖИ!!??????
КАКВО МИ Е ДАЛА ТЯ ДО СЕГА-------НИЩО !!!!!САМО МИ Е ВЗИМАЛА!!!!
ЕБАЛ СЪМ Я В ДЪРЖАВАТА!!!!
ДА Й СЕ РАДВАТ КОМУНИСТИТЕ И ЦИГАНИТЕ-УТРЕШНИТЕ И СТРОИТЕЛИ НА СЪВРЕМЕННА БЪЛГАРИЯ!
ДА Й СЕ РАДВАТ ПЕДАЛИТЕ И ТРАВЕСТИТИТЕ ОТ МЕДИЙТЕ, И ШОУ ПРОГРАМИТЕ, ЗАЩОТО ГИ ХРАНИ!
РАДВАЙ Й СЕ И ТИ.....МОЖЕ И ДА ТИ ПОДХВЪРЛЯТ ПО НЕЩИЧКО!
АЗ НЕ СЪМ ПОМИЯР!!!!!!
ИМАМ СИ СТИЛ И НОРМИ НА ЖИВОТ И НЕ ЖЕЛАЯ ДА СЕ САМОУНИЖАВАМ!
АЗ ОБИЧАМ И УВАЖАВАМ ,СЕБЕ СИ....ЗА РАЗЛИКА ОТ МНОГО ДРУГИ!
20.08.2010 11:45
20.08.2010 11:52
ПРЕДИ ГОДИНИ СИ КУПИХМЕ КЪЩА БЛИЗО ДО ГРАДА В ЕДНО СЕЛО, ДА ХОДИМ НА ЧИСТ ВЪЗДУХ И ТИШИНА ПРЕЗ УИКЕНДА. ДА АМА НЕ ЩЕШ ЛИ НА 100 МЕТРА СЕ ЗАСЕЛИХА СЪВСЕМ НЕЗАКОННО ЦИГАНИ, СТУПАХА СИ КОЛИБИ И ДАЖЕ СИ РЕГИСТРИРАХА ЖИТЕЛСТВО В СЕЛОТО. КМЕТА ПО ИЗБОРИ ГИ ЧЕРПИ И Т. Н. САГА СЪМ В ОТПУСК И РЕШИХМЕ ДА ОТИДЕМ НА ТИХО И СПОКОЙНО, НО ТЕ КРАДАТ ДЪРВА( РОДОПИТЕ СА БЛИЗО) И ЦЯЛ ДЕН ДНЕС РЯЗАХА С ЕЛЕКРТ= ТРИОНИ И НИЕ СИ ВЗЕХМЕ БАГАЖА И БЪРЗО, БЪРЗО СЕ ВЪРНАХМЕ В ПЛОВДИВ. ТА ВЪПРОСА МИ Е- КЪМ КОГО ДА СЕ ОБЪРНА ЗА ПОМОЩ? АКО НЯКОЙ ЗНАЕ ,,МОЛЯ ДА МИ ПОДСКАЖЕ.
КАК към кого... към арменския попо или дядо коледа. друг така или иначе най-много да те обяви за расист. нацист и други ист-и. а не дай боже да те обади на цигнаска организация, че си проявил нетърпимост към цигнаския шум. свят ти се извива.
20.08.2010 12:15
20.08.2010 12:24
20.08.2010 12:25
20.08.2010 12:26
Първият изглежда твърде вицоподобно, но пък съотнесен към определени факти от действителността предразполага към относително високо ниво на достоверност...
И така:
След създаването на държавата Израел в края на 40-те години на ХХ век върху територии, принадлежали на необятната Британска империя, щедро отстъпени на народа, понесъл жестокия нацистки геноцид, се събрали и циганските лидери и решили да поискат и те земя за създаване на своя си, ромска държава – все пак, макар и арийски братовчеди на германците и те били пострадали от хитлеристката политика. Явно имало грамотни люде измежду тях, защото се твърди, че за целта внесли съответното мотивирано предложение в Британския парламент. Дълго дебатирали английските парламентаристи (и от двете камери). Накрая било взето решение да бъдат удовлетворени справедливите цигански искания. Така била създадена съответната комисия от мъдри британски парламентаристи, която била оторизирана да проведе работна среща с ромските лидери на циганския народ за доуточнение на някои подробности – къде да бъде разположена държавата, каква площ да има, какви ресурси, с какви държави да граничи (защото било проучено, че циганите никога не били водили воини и при агресивни съседи тяхната държава просто не би оцеляла), какви средства ще бъдат необходими за нейното създаване и откъде да бъдат намерени, бил направен и проектобюджет и пр. научноиздържани в духа на държавническата мисъл неща...
С дълбока благодарност ромските лидери на циганския народ изслушали мъдрите държавнотворчески предложения на британските парламентаристи. Започнали разговорите по същество. Един мъдър ромски лидер уточнил: „Ние искаме държавата да бъде голяма – за да се шири на воля свободната циганска душа...” Някаква ромска лидерка пък била казала: „Ние искаме да няма зима – да бъде вечно топло, за да не студуват нашите деца.” А един престарял ромски лидер заявил: „Ние искаме държавата ни да бъде богата, за да живеем добре!”
След като провели съответните консултации със съответните британски научни среди, представителите на създадената британска парламентарна комисия отново се срещнали с ромските лидери на циганския народ. Председателят на комисията заявил: „Ние ви предлагаме Южна Африка.” „Голяма ли е? – попитал някакъв ромски лидер.” „Огромна! – бил отговорът.” „А топло ли е там? – попитала ромската лидерка.” „Там е вечна пролет! – бил отговорът.” „А богата ли е? – поинтересувал се престарелият ромски лидер, на когото му било омръзнало да живее в бедност и нищета.” „Това е страната на диамантите! Най-богатата в света! – отговорили щедрите британци.”
Възрадвали се ромските лидери на циганския народ! Неописуемо щастие изпълнило бедните им изстрадали души! Усмивки грейнали по измъчените им лица! Най-накрая и те щели да имат своя си, циганска държава – голяма, топла, богата... „Добре де, - сетил се да попита тогава някакъв умен, млад ромски лидер. – А как се добиват диамантите?” „Изкопават се от земята. – отговорил достолепен британски парламентарист, ветеран от англо-бурските войни.”
И в този миг усмивките изчезнали от лицата на ромските лидери на циганския народ, а щастието ги напуснало... „Щом трябва да се копае земята, ни искаме държава! – вкупом казали те.”
*****
Другият опит е някъде от времето на Великия бащица на народите, Създателя на нации и държави, Й. В. Джугашвили, познат като Сталин. В духа на комунистическия марксистко-ленински принцип: „На всеки народ – територия.”, след като била създадена Еврейската автономна област със столица гр. Биробиджан нейде из необятните руски предели, и циганите си получили свой автономен окръг. Но макар, че както подобавало, (а и било отчетено по официални статистически данни), в най-голямата държава в света – великият Съветски съюз да би трябвало да живият и най-много роми – цигани, този циганки автономен окръг нямал постоянно население!!!
*********
А може би най-интересен е следващият опит... По време на Възродителния процес, след като видели, че турците масово си отиват в своята държава, и циганите решили да заминат за своето праотечество – Майка Индия... И понеже има едно старо циганско поверие, в което антрополозите виждат предхристиянските будистки корени на вярванията на циганите, че в тяхната родина ще ги отведе някакво бяло момче със светещи в тъмните нощи огнени очи, ромските лидери се втурнали да го търсят. И го намерили. И тръгнали те водени от него към Индия. И дълго вървели, но се върнали отново в България.
(Казват, че в отчета на някакъв циганин – доносник на съответното управление на могъщата Държавна сигурност пишело следното: „Тръгнахме към Индия. На турската граница мен ме обидиха, но само веднъж. Братовчедът, който е по-млад и хубав като Ален Делон, го обидиха и на границата с Ирак. Момчето, което ни водеше обаче го обиждаха на всяка граница чак до Индия. Затова се и върнахме. Тук никой не ни обижда...)
20.08.2010 13:10
Напротив, явно така им изнася на нашите управници, щом се отпускат помощи, плащат се детски, и всякакви други привилегии за ромите- но те са важен електорат, няма как.
Но се питам знаят ли нашите управляващи че плащаме ние българите-работещите за всичко това- с осигуровките и данъците си,плащаме си и тока и водата, че и техния, и докога ще търпим това положение - ние работим и пълним хазната, а манговците получават наготово?!
може би наистина вече сме малцинство, щом като електорат не сме важни?
20.08.2010 13:35
Как се е стигнало до там ли?Това ме връща към нашия проблем с циганите (разликата при тях е че не са от една етническа общност), общото е желанието за паразитиране на гърба на по-богатите и наивните да работят.През 60-те години Рио е в разцвета си.Прииждат хора от цяла Бразилия и Латинска Америка да си опитат късмета...,само че малцина успяват без образование да се докоснат до облагите на големия град.За повечето остава перспективата на картонените жилища.И тук държавата допуска грешка, подобна на тази с циганите.Безработните са осигурени с достатъчни помощи, достъп до здравеопазване, безплатен транспорт и куп други социални помощи.Оказва се че да "работиш"безработен е доста доходоносно, особено като се има предвид ,че ти остава бол свобоно време да си формираш банда, бардак с проститутки, система за изнудване и други "престижни "професии.
Защо давам този пример?Защото не е нужно да си циганин за да те избие на цигания в държава с цигански закони.Не е луд циганина дето изял зелника, а този който му го е дал на тепсия и е превърнал Васильовден в ежедневие.
Трябва ли да се вайкаме?
Да , тябва да викаме с с цяло гърло , защото ножа е опрял до кокала!
20.08.2010 13:52
20.08.2010 14:07
e tam ot evropeiskia suiuz deto revat za tiah blizo bo Bruksel nekude shte e perfektno
20.08.2010 14:07
Предлагам: - първо, да се възползваме от биенето по гърдите от страна на МВР, че работят яко, и да им подскажем, че е време да спретнат една акция от типа "цигле-пандиз", ама в национален мащаб . - второ, така ще се даде шанс на клетата ни съдебна система да се възползва, да поизмие очите си пред евронаблюдателите, като опандизи по бързата процедура няколко хиляди кокошкари и тормозчии. - трето, предвид липсата на места в затворите, дъжавата ни може да се възползва, като поръча на строителните фирми спешно построяване на няколко нови затвора /поне по един голям във всеки бивш окръг/ и да получат работа строителите, а после охранители, социални работници, психолози и т.н.
Затворите е за предпочитане да се ползват без акт 16, за да бъдат условията в тях по-близки до естествените на циганите, но присъдите да се изработват вместо "излежават "- има достатъчно непривлекатени работни места и вредни производства.
Силно вярвам и много се надявам в следствие така решен проблемът с циганите, в следващите години България да бъде непрестанно критикувана от еврокомисарите единствено за лошите условия в родните затвори, а държавниците да нехаят.
20.08.2010 14:09
ТОВА, Е ИСТИНАТА!!!!
ТОВА СА, ХОРАТА ЗА УБИВАНЕ !!!!!
КАКВО ПРАВИМЕ ПРИ ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ???!
КАЗА ЛИ НЯКОЙ?????????????????????????????????????????????????????????????
20.08.2010 16:58
абе за имане има и ми е по интересно да ви чета отколкото да споря. Може да съм циганин ама цигaнския манталитет който се показва тука от господа пишещите много го мразя :-))) . Сега да ви светна защо циганите са опасност - защото се ебат и правят деца - следователно ебете се умни и образовани българи , правете деца и така съотношението ще е в полза на българите - елементарно е . Но никoй не иска да си разваля спокойствието и мизерното си живуркане. В Англия е нормално англичаните , образованите при това , да имат по 3-4 деца - нима те са по прости или и те са мангали. Ха останете си със здраве и продължавайте да си чешете езиците или по добре отидете да правите деца - така ще сте по полезни.
20.08.2010 18:23
20.08.2010 22:58
21.08.2010 09:47
"When the Romani people arrived in Europe, curiosity was soon followed by hostility and xenophobia. Romanies were enslaved for five centuries in Wallachia and Moldavia until abolition in 1856. Elsewhere in Europe, they were subject to ethnic cleansing, abduction of their children, and forced labor. In England, there were hangings and expulsions of the Romani; in France, branding and the shaving of heads; in Moravia and Bohemia severing of ears of women. As a result, large groups of the Romani travelled back East, towards Poland, which was more tolerant, and Russia, where the Romani were also treated less heavy-handedly, as long as they paid the annual taxes."
С две думи нищо ново под слънцето
По-интересното е че в статията, която е на български този пасаж липсва.......
21.08.2010 19:36
22.08.2010 21:31
ПРЕД "ако"
23.08.2010 02:17
Питай тук за идеи...
http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=ziganiromi&page=0&view=collapsed&sb=5
23.08.2010 04:02
Ciganite sa se nau4ili na vsi4ki prostotii i idiot6tini ot vas, samo deto vse o6te ne sa se nau4ili da fal6ificirat pari.
Sorry za 6liokavicata, no niama da vi pravia kefa i da polzvam KuroLizatora, uppss kirilizatora, a i predpo4itam da ne pi6a na Kurovica, ouch.. kirilica. A gramatikata si ia zavrete v maimunskite dirnici- s neia i bez neia, bulgarskia ezik e totalno osran ot zlobata i maloumieto vi.
Aide sega izserete se, kakto samo vie si mojete.
LOL
В буквалния смисъл.
23.08.2010 12:08
Fakt e, 4e ciganite imat po-plodorodni polovi organi, a s tova kolkoto i da se napuvate niama kak da se preborite. Kazvat mu estestven podbor.
Sled polovin vek bulgarite 6te namaleiat do 1 milion, a ciganite 6te se umnojat s 3. Kef vi ili ne, tova e hoda na prirodata. Vreme vi e da si zatvorite zlobnite usti i da namerete na4in da zajiveete v mir s bude6tite naslednici na BG.
Какъв е тоя естествен подбор че се раждат повече глупаци отколкото умни хора?
23.08.2010 16:01
23.08.2010 23:17
Какъв е тоя естествен подбор че се раждат повече глупаци отколкото умни хора?"
Ami to i ti si glupav, ama pak si jivee6, nali? Aide sega ne se nervi, a priemi fakta, 4e si ot poslednite pokolenia na vida si.
24.08.2010 15:49
27.08.2010 15:38
Погледни му стойката. Очите. Изражението на лицето. Гледай го как ходи, каква сянка хвърля, колко му е акъла, обноските. Цяла седмица да се кисне във „Веро”, пак ще мирише лошо. То всичко само ти се намества в главата.
Циганина е тъмен човек. Не черен. Тъмен! Вътре, в оная гнойна и вмирисана топка- вместо човешка душа! Ходи по тая земя за да е гаден, за да е противен, за да отвращава околните. Създаден е да убива, краде, насилва, лъже, да мързелува, да паразитира и използва. Събрал е в себе си най-черното и гадно, което може да се залепи на същество ходещо изправено. Няма морал, няма такт, не знае що е съвест, мрази да прави добро, не иска да се развива, няма положително виждане за околния свят. Всичко в него е първично и грубо материално. Същество с генно увредена същност.
Циганите са обявили война на реда и закона, на добротата и човечността. И когато масата им нараства някъде, това значи, че тези добродетели са обречени. Индикатор, че една общност се разпада. Циганина е наказание за слабите и лековерните. БЪЛГАРИЯ ЗАГИВА.
27.08.2010 21:13
27.08.2010 21:14
цитирай
28.08.2010 15:16
02.09.2010 20:43
Отзиви оза цигански набези и подобни както и други забавни и не до там забавни неща тук: http://blog.pcwork-bg.com
22.09.2010 12:38
Ще се съгласите да съберем циганите на Европа и да им дадем земя , та от там по-лесно да ни нападат?
А знаете ли ,че циганите не могат да живеят сами , щото няма от кого да крадат и да паразитират ! Някой трябва да работи и създава , за да има какво да се краде!
И не ме наричайте расистка, моля!
След като циганите нападнаха сина ми, удряха го с камъни , за да му откраднат колелото , а българската полиция се прави на утрепана , смятам че трябва да се направят отряди за защита на българите!
Господин "БЪЛГАРИН",ти знаеш ли колко българи крадът обиват живеят мизерно и още незнам какви криминално проявени има в българия ? Вие нямате друга работа ами се занимавате с циганите !?! Защото България е много добре финансово и изобщо... Докато не се превземете да наблегнете над сериозните проблеми на БЪЛГАРИЯ,няма да има оправия !!! Какво си мислите че само в България има роми !?! Жестоко се лъжете,но другите страни си имат уважение,каквито и да са ромите им !!! Но не и да ги нападат постоянно и подобни...!!! С уважение господин РОМ !! А не "циганин"
10.11.2010 13:41
Ще се съгласите да съберем циганите на Европа и да им дадем земя , та от там по-лесно да ни нападат?
А знаете ли ,че циганите не могат да живеят сами , щото няма от кого да крадат и да паразитират ! Някой трябва да работи и създава , за да има какво да се краде!
И не ме наричайте расистка, моля!
След като циганите нападнаха сина ми, удряха го с камъни , за да му откраднат колелото , а българската полиция се прави на утрепана , смятам че трябва да се направят отряди за защита на българите!
Единствено виновна е управията на държавността - плащаме на всички чиновници и редови полицай единствено за да създават и опазват обществения ред - не за да решаваме нещата по първобитен начин ! Циганите затова са силни, защото се събират и не зачитат законите и държавността в държавата, която ги хрантути и за което Ние плащаме ! Всичко получено наготово им е малко - ами тогава да го впрегнем да работят, ама неграмотни са - да са учили, в селското стопанство има нужда от работна ръка ! Е по-лесно е наготово да се чака и да се търси какво да се открадне. Но защо не вземем пример от Каварна, или пазарджишките села - там циганите работят - произвеждат, селскостопанска продукция, почти всички цехове в района Пазарджик/Пловдив за колбаси, за тестени изделия ползват цигани за работници - били ниско платени, но работят ! А за да са високо платени - да са учили ! Не-циганите да не би да са по-високо, но не са тръгнали да крадат. Масово кражби по селата, масово незаконна сеч по горите, всеки инцидент със крадене на проводници - все некой манго !
Бе "Банго" - аз БЪЛГАРИНЪТ с нищо не съм ти длъжен !
Ти циганино по никакъв начин не допринасяш за моята култура, за моето добруване или развитие, ти си един паразит на мой груб, на гърбовете на моите родители и предци и на обществото !
ТОВА Е ФАКТА !
КОЙ ЩЕ ОСПОРИ !?!
10.11.2010 23:10
Ти, Ан33 , към кой животински вид принадлежиш? Успял ли си да додрапаш до приматите?
24.11.2010 11:55
27.11.2010 17:47
10.01.2011 14:17
za6to ne gi kastrira6 s ustata sreshtu 5 lv
10.01.2011 14:24
gledaite da ne si izkarte akala kato ni svalite pantalonite
6e vi 4ukame elate
BALGARIN + CIGANIN= BOLNICA za BALGARINA ot bolki v anusa i garloto
10.01.2011 14:31
be evrozool
ako ti go turq 6e vika6
da idem v tvoq grad
i jenite vi 6e nasilim
i dashterite vi
i maikite vi
CIGANIZACIQ CIGANIZACIQ
02.02.2011 13:31
23.02.2011 00:05
Винаги така се изненадвам от писанията по тази тема. Някой си българин си седи в панелката вечер и си мисли колко е неоправдан и така решава да пише за свои съграждани и да създава държави в сумрачния си хол. Протестирайте за низката си заплата, а не за социалните помощи на някой друг, протестирайте срещу държавата, не срещу някои хора в нея. Излезте от стаите си и изключете компютрите и блоговете си. Доста по-полезни ще сте. Ако имате проблеми, те не са свързани с цигани или българи, а със самите вас, дами и господа!
06.03.2011 00:05
06.03.2011 00:44
gledaite da ne si izkarte akala kato ni svalite pantalonite
6e vi 4ukame elate
BALGARIN + CIGANIN= BOLNICA za BALGARINA ot bolki v anusa i garloto
Преди няколко години пътувах през анадола(ако въобще знаеш какво е това).Спря ме турски полицейски патрул за рутинна проверка и се заговорихме,всъщност турския е матерния ми език(знаеш ли какво е матерен,миризлива гнидо?)В същото време спра един бус и шофьорът казва на полицаите,че малко по-надолу се обърнал автобус с румънска регистрация.На което един от полицаите казва"знаем получихме сигнал,екипите пътуват на там.Ама това е автобус с румънски цигани,майната им да мрат!"Схващаш ли ми мисълта надарени ебачо?Схаващаш ли каква неприязън(вероятно и това не знаеш какво е) изпитват към мнгалте не само в европа,но и турция и в близкия изток(щото съм чувал и иракчани как се изказват за мангалте).Само че на изток сте кротки щото там играе дебелата тояга,а мангала само от това разбира
06.03.2011 00:57
be evrozool
ako ti go turq 6e vika6
da idem v tvoq grad
i jenite vi 6e nasilim
i dashterite vi
i maikite vi
CIGANIZACIQ CIGANIZACIQ
Знаеш ли какво е праг на търпимостта?Погледни какво се случва напоследък с някои цигани в централна европа и ще се досетиш,защото вероятно това много сложна думичка за теб,маймуно!И някои хора ще се сетят как един словак преди месеци излезе на лов с автоматично оръжие по улиците на Братислава.Е,накрая сам се застреля за да избегне поне светското правосъдие,защото Божието такова на никой не се е разминало,но саможертвата си струваше,защото за броени минути успя да прати в отвъдното 12 цигански паразита,между които и малка циганска челяд.А явлението ще зачестява повярвай ми!
06.03.2011 01:12
Как намери твой грамотен събрат да ти прочете този "лозунг" и колко време ти отне да го препишеш?Три думи,две грешки,БРАВОС!Като за циганин си е напредък.Всеки път избеснявам от гняв и обида,когато срещна из европата някой миршещ на прокиш мангал,който казва,че е турчин.Или като ми каже"айде бе,нали си наш човек" Зарекъл съм се следващия такъв да го прострелям в капачките с моя 9 милиметров glog.Преди години в казармата за малко не убих мангал от бой,отърваха го няколко българи и днес може би съжаляват за това
06.03.2011 01:18
Еее,не можеш да сравняваш палестинците с циганската паплач.При палестинците политическата ситуация е много сложна и деликатна.Иначе казват,че преди са имали най-големия процент образовани хора от арабските наций.Не знам дали е вярно,ама с мангалите чак да ги сравняваш...
06.03.2011 01:39
Винаги така се изненадвам от писанията по тази тема. Някой си българин си седи в панелката вечер и си мисли колко е неоправдан и така решава да пише за свои съграждани и да създава държави в сумрачния си хол. Протестирайте за низката си заплата, а не за социалните помощи на някой друг, протестирайте срещу държавата, не срещу някои хора в нея. Излезте от стаите си и изключете компютрите и блоговете си. Доста по-полезни ще сте. Ако имате проблеми, те не са свързани с цигани или българи, а със самите вас, дами и господа!
Да приятелю,до голяма степен съм съгласен с теб,не мислиш ли че тази омраза и злоба не е генерирана от по-тъмната кожа на циганите?Случайно да имаш възрастни родители на село?Или баба и дядо?Просто се поразрови из пресата от последния месец,виж колко възрастни хора са станали жертва на зверски цигански убийства в селата.Интересно ми е как би погледнал през очите на потърпевш.Аз дори не искам и да си го представям.Отвори си очите,огледай се и недей да демагогстваш.А това за циганската държава просто го приеми с чувство за хумор
06.03.2011 01:43
Ще се съгласите да съберем циганите на Европа и да им дадем земя , та от там по-лесно да ни нападат?
А знаете ли ,че циганите не могат да живеят сами , щото няма от кого да крадат и да паразитират ! Някой трябва да работи и създава , за да има какво да се краде!
И не ме наричайте расистка, моля!
След като циганите нападнаха сина ми, удряха го с камъни , за да му откраднат колелото , а българската полиция се прави на утрепана , смятам че трябва да се направят отряди за защита на българите!
Господин "БЪЛГАРИН",ти знаеш ли колко българи крадът обиват живеят мизерно и още незнам какви криминално проявени има в българия ? Вие нямате друга работа ами се занимавате с циганите !?! Защото България е много добре финансово и изобщо... Докато не се превземете да наблегнете над сериозните проблеми на БЪЛГАРИЯ,няма да има оправия !!! Какво си мислите че само в България има роми !?! Жестоко се лъжете,но другите страни си имат уважение,каквито и да са ромите им !!! Но не и да ги нападат постоянно и подобни...!!! С уважение господин РОМ !! А не "циганин"
...Обиват???? А не беше ли Убиват? :))))
09.06.2011 04:31
09.06.2011 04:31
09.06.2011 09:52
09.06.2011 12:19
09.06.2011 16:23
09.06.2011 23:51
10.06.2011 00:04
11.06.2011 10:23
11.06.2011 10:25
11.06.2011 10:53
12.06.2011 14:28
12.06.2011 14:36
12.06.2011 15:27
13.06.2011 13:01
13.06.2011 13:37
13.06.2011 17:59
13.06.2011 19:28
14.06.2011 14:11
15.06.2011 12:06
08.09.2011 14:13
24.09.2011 21:07
26.11.2011 12:04
28.02.2012 01:11
14.05.2012 17:06
ЗА СВЕДЕНИЯ НА ВСИЧКИ :НАРОД КОЙТО ПРЕДИ ПОВЕЧЕ ОТ 2000ГОДИНИ И ДО ДНЕС НЕ СИ Е ЗАБРАВИЛ ЕЗИКА ТРАДИЦИИТЕ СМИРЕНОСТТА УВАЖЕНИЕТО ТОЛЕРАНТНОСТТА Е ДОСТАТЪЧЕН АРГУМЕНТ СЛЕД КАТО У БЪЛГАРИНА ТЕЗИ И МНОГО ДРУГИ ПОЛОЖИТЕЛНИ ТАКИВА ЛИПСВАТ ТО ТОГАВА КАКВО ОСТАВА ОСВЕН ДА ВИ НАПОМНЯ ЖАЛКИ ДРАСКАЧИ ЧЕ СТЕ ГЕНЕТИЧНО ОБРЕМЕНЕНИ РОБИ И СЕ ОПИТВАТЕ ВСЯЧЕСКИ (ПО ПРОСТАШКИ НАЧИН) да си избиете комплексите чрез насилие упражнени върху слабият безпомощният.ВЪПРЕКИ ТОВА РОМИТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ТРАДИЦИОННО ДА ПРАВЯТ СЕКС И СЕ МНОЖАТ (А ВИЕ ВЕРОЯТНО НЕ МОЖЕТЕ) ЗАЩОТО МНОГО БЪЛГАРКИ ХАРЕСВАТ ТОВА И ГО НАМИРАТ ПРИ РОМИТЕ . УБЕДЕН СЪМ ЧЕ ВСЕ ПОВЕЧЕ БЪЛГАРКИ ЩЕ ДАРЯВАТ РАДОСТ НА СЪПРУЗИТЕ СИ ДЕЦА ОТ БАЩИ РОМИ ИЛИ РОМСКИ БЪЛГАРЧЕТА КОИТО ВЕЧЕ НАВСЯКЪДЕ ИГРАЯТ ТЕМПЕРАМЕНТО КЮЧЕК ПО ТОВА ЩЕ РАЗПОЗНАВАТЕ ПРИСЪСТВИЕТО НА РОМСКАТА КРЪВ.
16.09.2012 22:40
-
ТАЗИ ВЕЧЕР ДРУГАРЯТ БАЙРАКТАРОВ ОТ ПРЕДАВАНЕТО СИ ПОКАЗА СКЕЧЪТ - ИЛЮЗИОНОСТЪТ И АЗ СЕ МАЛКО ВПЕЧАТЛИХ И УСПЯХ ДА ЗАСНЕМА ТОЗИ ЕПИЗОД ................
ПРИЯТНИ РАЗМИСЛИ, ЗАЩОТО ФИЛМ-ЧЕТО БЕШЕ ИНТЕРЕСНО, А ТЕМАТА ОЩЕ ПОВЕЧЕ ...................
ДА НЕ ТИ ДАВА ГОСПОД ДА СТАВАШ ПЕН-ЦИОНЕР. ПОДИГРАВАТ СЕ С ЕДНА БЪЛГАРСКА ГРАЖДАНКА ОТ РУСКИ ПРОИЗХОД С БЛИЗО ТРИ ДЕСЕТИЛЕТИЯ ТРУДОВ СТАЖ .....................
ТЯ ГЕРОЙ, АЗ ИМАМ ПО-МАЛКО КАТО ПОЛИТИЧЕСКИ ЗАТВОРНИК И ДРУГИ ПРОСТОТИИ, И НЕ ПОЛУЧИХ ЗАВЕТНАТА 9 ГОДИНИ ТРУДОВ СТАЖ, ЗАЩОТО НЕ МОГА ДА СИ СЪБЕРА ОТ НЯКОЙ ФИРМИ СТАЖЪТ В ТОВА ЧИСЛО И ЗАТВОРЪТ - ПОПАДНАЛ НА ХОРА И СТАНАЛ ЧОВЕКЪ .........................
СЕГА ЩЕ ТЪРСЯ ПЕНСИЯ НА АКТИВЕН БОРЕЦ ПРОТИВ ЮДЕЙСКИЯ КОМУНИСТИЧЕСНИ РЕД НА ПРИВИЛЕГИИ - ДА ЖИВЕЕ ЮДЕЙСКИЯ УБИЕЦ СОЛОМОН ПАСИ И БАЩА МУ ПРЕДАТЕЛЯ И ЛЕА КОЕН И БАЩА УБИЕЦ И ВСИЧКИ ЮДЕЙСКИ ПРЕСТЪПНИЦИ , "АКТИВНИ БОРЦИ ПРОТИВ КАПИТАЛИЗМА, ФАШИЗМА , ОТЕЧЕСТВЕНАТА ВОЙНА И НА КРАЯ КОМУНИЗМА"
БОЙКО БОРИСОВ - ИЛЮЗИОНИСТЪТ ЩЕ МИ ПОМОГНЕ, КАКТО ВЪВ ФИЛМЧЕТО !
..................
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=172828119521168&set=a.163803710423609.38773.100003819426618&type=1&relevant_count=1&ref=nf
...................
СТЕФАН Д-Р Д ЧОЛАКОВ
04.11.2012 17:35
mnogo znaete vie nqmate ravni kato vas