Постинг
29.07.2009 17:06 -
Цигарите –едно безкрайно удоволствие
„Боже, колко е хубаво да пушиш”! Тези думи си ги казах преди време, когато след десетмесечно въздържание, запалих първата си цигара наново. И имаше защо. Острия дим изпълващ благодатно зажаднелите ми дробове, бавно разливащата се по кръвта ми свежест, леката, безтегловна омая –всичко това ме зареждаше с една енергия и желание за живот непознати ми в предходните 10 месеца. А когато пък след минути изпих и първото си кафе с цигара, екстазът ми беше неописуем. Има си неща дето просто си вървят по двойки –кафе и цигара, бира и цигара, водка и цигара, събуждане и цигара, разговор и цигара, писане и цигара...Трудно и безсърдечно е някак си да ги разделяш едно от друго.
Та през тези 10 месеца двамата с Петя не запалихме и цигарка и животът ни се превърна в ад. Понеже аз съм си мързелив по природа, спирането на цигарите съвсем ме омързелеви, а прословутата енергия на жена ми изведнъж отиде в небитието. Първите три месеца прекарахме главно в сън и плюскане. После пак. Покачихме някое и друго кило. Аз отказах кафето и почти спрях алкохола. За малко да заприличам на ангелче, ама тлъсто и тъпо. Социалните ни контакти отидоха на кино. Желанието за живот някак се беше изпарило от нас и живеехме ден да мине друг да дойде. Разминавахме се из вкъщи, като бледи сенки в царството на Хадес, без да промълвим и дума.
Не помня, кой първи от двамата запали наново цигара, но помня, че другия не възрази. Някак си се бяхме разбрали без думи (щото много и не говорехме де)! И веднага с нас се случи чудото –разговори, смях, срещи, движение, гости, творчески планове. Животът ни се стори отново прекрасен и пълен с чудеса. И всичко това от няколко цигари на ден.
Лошо става обаче, когато моето щастие е причина за нещастието на други. За това съм гледал да се съобразявам винаги с непушачите, макар, че тук не можем да говорим или стигнем до някаква абсолютност. Въпреки, че цялата тази натрапчива кампания срещу цигарите взе да придобива уродливи размери, граничещи със свободата ми и добрия тон, аз съм готов да я преглътна. От средата на следващата година обаче, влизат в сила вече тотални ограничения на тютюнопушенето. Само не мога да си отговоря на един въпрос. Защо по-дяволите да няма и кръчми свободни от чист въздух :) Заведения за пушачи. Поне! Който иска, ще ходи там, който не иска -не. Познайте кои заведения ще са пълни и кои ще фалират скоро след това? Като във вкъщи –всички знаят, че у нас се пуши и ако не искат да дишат дима, просто не идват. Но когато дойдат, те негласно приемат „общите условия”, че у нас се пуши. Така де!
Вижте тези стари реклами.
Какви подаръци ще донесе на малките дечица тази година Дядо Коледа, а ;)
„Тати, ти винаги получаваш най-доброто от всичко, даже Марлборо
„Преди да ми се скараш, мамо...може би щеше да е по-добре да запалиш една Марлборо” „Брей, мамо, със сигурност се наслаждаваш на твоето Марлборо”
„Награди себе си” ;)
Пак Дядо Коледа. Този път е замесено и дете. Ужас!
Артистите са се натискали да участват в реклами на цигари. Даже и бъдещите президенти.
Оказва се, че по онова време повечето доктори пушели Camel ;)
Мислите си, че Marlboro винаги са били мъжки цигари? Не и през двайсетте! Как ви се виждат? Скандални? Недопустими? Неморални? Днес такова чудо не може да бъде показано в едно общества, където грижата за колективното здраве все повече се налага над правото на личен избор. Следващата крачка ще е да те вкарват в затвора за пушене ;) Оруелски звучи, но... Затова хич не мисля да се отказвам от това удоволствие и Божия благодат -цигарите! Как да спирам нещо, което ми дава щастие и енергия? И как да отрека онова, което ме стимулира за живот? Е, след две години, като чукна четирийсетака ще видим :) Ама за сега плюсовете са повече от минусите. И ако ви се е допушило, докато сте чели горното, направете го без угризения и вдишайте дълбоко и плътно дима! Хубаво е, нали?
„Тати, ти винаги получаваш най-доброто от всичко, даже Марлборо
„Преди да ми се скараш, мамо...може би щеше да е по-добре да запалиш една Марлборо” „Брей, мамо, със сигурност се наслаждаваш на твоето Марлборо”
„Награди себе си” ;)
Пак Дядо Коледа. Този път е замесено и дете. Ужас!
Артистите са се натискали да участват в реклами на цигари. Даже и бъдещите президенти.
Оказва се, че по онова време повечето доктори пушели Camel ;)
Мислите си, че Marlboro винаги са били мъжки цигари? Не и през двайсетте! Как ви се виждат? Скандални? Недопустими? Неморални? Днес такова чудо не може да бъде показано в едно общества, където грижата за колективното здраве все повече се налага над правото на личен избор. Следващата крачка ще е да те вкарват в затвора за пушене ;) Оруелски звучи, но... Затова хич не мисля да се отказвам от това удоволствие и Божия благодат -цигарите! Как да спирам нещо, което ми дава щастие и енергия? И как да отрека онова, което ме стимулира за живот? Е, след две години, като чукна четирийсетака ще видим :) Ама за сега плюсовете са повече от минусите. И ако ви се е допушило, докато сте чели горното, направете го без угризения и вдишайте дълбоко и плътно дима! Хубаво е, нали?
Ефекта от цигарите
Безплатни изследвания за пушачи в Южния ...
Как да държим тийнейджърите далеч от циг...
Безплатни изследвания за пушачи в Южния ...
Как да държим тийнейджърите далеч от циг...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
еее,не
29.07.2009 17:11
29.07.2009 17:11
пич,моля те - мъча се да ги отказвам,ти ми е** майката почти,хахаха
цитирайХубаво е :)
цитирай100% зад всяка твоя дума.
цитирайизключително страшно много як пост :))))))))
цитирай
5.
анонимен -
"За малко да заприличам на ангелче, ама тлъсто и тъпо."
29.07.2009 17:16
29.07.2009 17:16
Те такива ги рисуват художниците!
Получаваш всичката ми причастност като пушач и адмирации - като читател!
Само имам съвсем смътни съмнения, че тая работа с кампанията е вид реклама или много увъртян опит да се наложат на пазара други средства за удоволствия/много тъпо излезе - ма нямам време!/
Пушенето е стил и философия - да си гледат работата снобарите!
цитирайПолучаваш всичката ми причастност като пушач и адмирации - като читател!
Само имам съвсем смътни съмнения, че тая работа с кампанията е вид реклама или много увъртян опит да се наложат на пазара други средства за удоволствия/много тъпо излезе - ма нямам време!/
Пушенето е стил и философия - да си гледат работата снобарите!
изкоментирам като Марк Твен, че няма нищо по-лесно да откажеш цигарите. Да, ама не! Няма нищо по-трудно от това, а ако те застигне някое индианско проклятие - тогава вече няма и смисъл. Я да си пафкаме!
цитирайотивам да припаля и аз! :))
цитирайнещо в стил "Ползите от тютюнопушенето", но понеже ме мързи повече от теб, още не съм. Но те подкрепям напълно!
цитирайtit написа:
Те такива ги рисуват художниците!
Получаваш всичката ми причастност като пушач и адмирации - като читател!
Само имам съвсем смътни съмнения, че тая работа с кампанията е вид реклама или много увъртян опит да се наложат на пазара други средства за удоволствия/много тъпо излезе - ма нямам време!/
Пушенето е стил и философия - да си гледат работата снобарите!
Получаваш всичката ми причастност като пушач и адмирации - като читател!
Само имам съвсем смътни съмнения, че тая работа с кампанията е вид реклама или много увъртян опит да се наложат на пазара други средства за удоволствия/много тъпо излезе - ма нямам време!/
Пушенето е стил и философия - да си гледат работата снобарите!
За рекламата: и аз го подозирам. Твърде голям е фарса.
подкрепям :)))
цитирай
11.
анонимен -
mira
29.07.2009 18:17
29.07.2009 18:17
kakva e tazi diskriminaciq sre6tu nas, pu6a4ite ??? podkrepqm pravoto na li4en izbor na vseki !!! BRAVO NA TEB !!!
цитирай
12.
анонимен -
glavata
29.07.2009 18:21
29.07.2009 18:21
vsi4o e v glavata az gi sprqx predi 5 mesesa sega sam nov 4ovek
цитирайТакова е чувството като попретръпнеш от никотиновия глад.
После удоволствието е неизразимо.
Точно тази пролет се навършиха 10 години, откакто ги зарязах от раз - след 28 годишно непрекъснато, активно пушене. Още не мога да повярвам, че го направих.
Страшна зависимост.
цитирайПосле удоволствието е неизразимо.
Точно тази пролет се навършиха 10 години, откакто ги зарязах от раз - след 28 годишно непрекъснато, активно пушене. Още не мога да повярвам, че го направих.
Страшна зависимост.
Не съм пушач и не ги разбирам пушачите.Не виждам никаква връзка между цигарите,социалните контакти и радостта от живота!Тъй,че по-добре без цигари!
цитирайИ на мен ми намирисва оруелски цялата тази истерия срещу тютюнопушенето.
Много обичам някой непушач да ме попита защо пуша ...
" ...ходи с миризливите си пури из цялата къща. Толкова противно миришат, че ми идва да легна и да умра.
-Пурите са за баласт, миличка. Само за баласт. Ако не се държи за някоя пура, краката му ще се отделят от земята. И може никога да не го видим вече нашия Зуи. "
/ "Девет разказа. Повест за семейство Глас." Дж. Селинджър /
цитирайМного обичам някой непушач да ме попита защо пуша ...
" ...ходи с миризливите си пури из цялата къща. Толкова противно миришат, че ми идва да легна и да умра.
-Пурите са за баласт, миличка. Само за баласт. Ако не се държи за някоя пура, краката му ще се отделят от земята. И може никога да не го видим вече нашия Зуи. "
/ "Девет разказа. Повест за семейство Глас." Дж. Селинджър /
16.
анонимен -
Еваларка, данъкоплатци!
29.07.2009 19:29
29.07.2009 19:29
Много се радвам когато видя някой да пуши. Представям си как се унищожава и как свободните радикали, въглеродният окис и канцерогените унищожават тялото му.
цитирай
17.
анонимен -
Също съм непушач.
29.07.2009 19:35
29.07.2009 19:35
Приемала съм пушачите. Почти всичките ми познати пушат. Когато не ми е приятно да ми димят - просто излизам.
Но и аз като haralanov не виждам връзка м/у пушенето и социалните контакти.
Ако успеете наново да ги откажете ще е добре.
Баща ми е на 60 години , преди десет години ги спря отведнъж а е пушил повече от 30 години и то тежки цигари БТ например. Просто един ден каза - аз няма да пуша и до там. И до ден днешен не е палил цигара - просто инат и воля :)
Пожелавам ги и на вас - ината и волята
цитирайНо и аз като haralanov не виждам връзка м/у пушенето и социалните контакти.
Ако успеете наново да ги откажете ще е добре.
Баща ми е на 60 години , преди десет години ги спря отведнъж а е пушил повече от 30 години и то тежки цигари БТ например. Просто един ден каза - аз няма да пуша и до там. И до ден днешен не е палил цигара - просто инат и воля :)
Пожелавам ги и на вас - ината и волята
18.
анонимен -
Булшит
29.07.2009 19:36
29.07.2009 19:36
И откъде си сигурен толкова,кои заведения ще фалират.Мит е,че пушачите са мнозинство,само тъпият българин още не го е разбрал.Пак целия свят се е ориентирал,че цигарите са вредни,само ние - не,та не.И досега нито един пушач не се е съобразил с факта,че аз не пуша,така че защо аз да се съобразявам,след като аз съм този,на който се вреди.А като се биете за 1-2 цигари на сутринта - жалка картинка.Единственото,което непушачите искаме е да си разкарате катранения дъх,добре,че вкарват закон от догодина за тея дето още не са осъзнали къде се намират.
цитирай
19.
анонимен -
Дръпни от фаса и да не ти пука
29.07.2009 19:36
29.07.2009 19:36
Пушачите не живеят, те съществуват и се влачат с изгнилите си дробове. В кръвта им се разнася отрова, която унищожава вътрешностите им. Вътрешният разпад се отразява на външния вид. Отровата е просмукана в телата им, в кожата, в очите им, в мозъците.
цитирайОт четиридесетина години пуша. Не съм отказвал цигарите нито веднъж, не съм се и опитвал. Пуша по десетина на ден.
Ако се мре, кой да ти каже от какво ще е !
цитирайАко се мре, кой да ти каже от какво ще е !
21.
анонимен -
Финансовия министър
29.07.2009 19:48
29.07.2009 19:48
Браво, брато, много се радвам, че пак си пропушил. Кризата е жестока и не трябва да ни изоставяте. Дупката в бюджета е 2 млрд.
цитирайзащото ми пречеха. На теб пък ти помагат. Така де, всекиму своето:)
цитирай
23.
анонимен -
помагат само отначало :)
29.07.2009 22:18
29.07.2009 22:18
хахаха, хитро си го написал:) то и роби е хубаво да имаш, по-добре се чувстваш с тях, отколкото ако си ги отказал.
Всъщност, никой не се се опитва да отказва цигарите, защото е "вредно". Пука ми че е вредно. Пука ми и дали пречи на другите. Проблемът е, че почваш с 2 цигарки на ден, и всичко е ок. И след 2 седмици бухаш по една кутия. И почва главобол, и дращене, и безсъние, и (изненада!) умора.
Аз спрях да пуша, защото в крайна сметка ме уморяваше, и ми пречеше на да работя. Ти ако можеш по 1 цигарка на ден, честито и не ти и трябва да ги спираш:)
Така де, ти защо си искал да ги спреш?
цитирайВсъщност, никой не се се опитва да отказва цигарите, защото е "вредно". Пука ми че е вредно. Пука ми и дали пречи на другите. Проблемът е, че почваш с 2 цигарки на ден, и всичко е ок. И след 2 седмици бухаш по една кутия. И почва главобол, и дращене, и безсъние, и (изненада!) умора.
Аз спрях да пуша, защото в крайна сметка ме уморяваше, и ми пречеше на да работя. Ти ако можеш по 1 цигарка на ден, честито и не ти и трябва да ги спираш:)
Така де, ти защо си искал да ги спреш?
24.
анонимен -
яко!
29.07.2009 22:36
29.07.2009 22:36
отказах ги преди месец, а сега като прочетох какво си написал (и то много готино си го написал) страшно ми се припуши! за добро или за зло нямам и един фас вкъщи..
цитирай
25.
анонимен -
Роналд Рейгън
29.07.2009 22:55
29.07.2009 22:55
Рекламите къртят!
Извод - видиш ли Дядо Коледа и бебета да рекламират нещо - бягай и не купувай!
цитирайИзвод - видиш ли Дядо Коледа и бебета да рекламират нещо - бягай и не купувай!
26.
анонимен -
Амин!!!
29.07.2009 23:24
29.07.2009 23:24
darling написа:
Приемала съм пушачите. Почти всичките ми познати пушат. Когато не ми е приятно да ми димят - просто излизам.
Но и аз като haralanov не виждам връзка м/у пушенето и социалните контакти.
Ако успеете наново да ги откажете ще е добре.
Баща ми е на 60 години , преди десет години ги спря отведнъж а е пушил повече от 30 години и то тежки цигари БТ например. Просто един ден каза - аз няма да пуша и до там. И до ден днешен не е палил цигара - просто инат и воля :)
Пожелавам ги и на вас - ината и волята
Но и аз като haralanov не виждам връзка м/у пушенето и социалните контакти.
Ако успеете наново да ги откажете ще е добре.
Баща ми е на 60 години , преди десет години ги спря отведнъж а е пушил повече от 30 години и то тежки цигари БТ например. Просто един ден каза - аз няма да пуша и до там. И до ден днешен не е палил цигара - просто инат и воля :)
Пожелавам ги и на вас - ината и волята
Ох, моля те, недей! Успях да ги откажа още преди няколко години, обаче...като чета колко хубаво си го написал... пак ми се допуши!!! Добре, че вкъщи няма нито една цигара, а пък ме мързи да се обличам и най-вече да си сложа лещите и да ходя до магазина да купя. То понякога е хубаво да те мързи! :-))
цитирай
28.
jblog -
Сетих се...
30.07.2009 11:21
30.07.2009 11:21
Предният ти пост беше за неща, които те дразнят. А какво ще кажеш за събеседник, който спокойно си пали цигарата и те обвива в облак от дим, не знаейки дали ти си пушач и дали ти е приятно (ако пък знае, че не си, и го прави, е още по-нагло!)
цитирайКакво се случи след това.Много собственици на малки заведения бяха пред фалит или фалираха. Тогава някой се сети и превърна заведението в "клуб за пушачи", последвахо го и други...Сега има масово такива клубове. Още хитринки бяха измислени, за да се пуши в заведенията.
Запалвам си цигара и не ми пука! Няма да ме погребват без ковчег(това от стария виц).
цитирайЗапалвам си цигара и не ми пука! Няма да ме погребват без ковчег(това от стария виц).
Не мисля, че обществото има нужда от нещастни "непушачи". Нещастните хора са много по-вредни за обществото от пушачите.
цитирай
31.
анонимен -
явно
30.07.2009 12:48
30.07.2009 12:48
не става дума за пушене или непушене ,а за елементарна толерантност и съобразителност. просташко е да не попиташ или не се съобразиш с околните, когато палиш цигара. и другото е просташко -да бъдеш безкрайно краен към пушенето и пушачите.
цитирай
32.
анонимен -
Който не е от нашите-вън!
30.07.2009 12:51
30.07.2009 12:51
Очаквам скоро кампании от сорта- всички на фитнес и всички да се хранят здравословно. Който си доставя удоволствие- вън!
Тодор
цитирайТодор
и с мен е така. Пфу, но не съвсем.
Аз искам да ги откажа, но не мога да живея без удоволствието, което ми носят.
цитирайАз искам да ги откажа, но не мога да живея без удоволствието, което ми носят.
34.
анонимен -
доставяй си удоволсвие, но не пречи на другите
30.07.2009 14:49
30.07.2009 14:49
Ако наблизо някой циганин слуша чалга усилена до дупка - това сигурно му доставя удоволствие и няма никакво значение, че ти се дразниш или ти пречи.
Ако някой алкохолик се напие като прасе и държи да пее и се кара на висок глас - това пак му доставя удоволствие, нищо , че пак пречи на някого.
Твоето удоволствие пречи на много хора и не виждам защо трябва да им го налагаш. И в случая правилният подход не е "Като им пречи да си ходят", както не еправилно и да се изнесът всички живеещи около чалгата или седящи близо до пияницата. С твоето удоволствие ти навлизаш и ограничаваш личното пространство на останалите - което ми се струва егоистично.
Сигурен съм, че никой няма да има нищо против да се затвориш в някоя стая у вас - по възможност без прозорци за да бъде насладата ти пълна - и тогава пуши колкото си искаш. Просто трябва да проявяваш малко толерантност и към другите.
цитирайАко някой алкохолик се напие като прасе и държи да пее и се кара на висок глас - това пак му доставя удоволствие, нищо , че пак пречи на някого.
Твоето удоволствие пречи на много хора и не виждам защо трябва да им го налагаш. И в случая правилният подход не е "Като им пречи да си ходят", както не еправилно и да се изнесът всички живеещи около чалгата или седящи близо до пияницата. С твоето удоволствие ти навлизаш и ограничаваш личното пространство на останалите - което ми се струва егоистично.
Сигурен съм, че никой няма да има нищо против да се затвориш в някоя стая у вас - по възможност без прозорци за да бъде насладата ти пълна - и тогава пуши колкото си искаш. Просто трябва да проявяваш малко толерантност и към другите.
Не пуша повече от 24 години - но и не ми пречи ако някой пуши около мене.
Все пак съжалявам хората дето си дават парите - ей така за минута щастие и пак след малко.
цитирайВсе пак съжалявам хората дето си дават парите - ей така за минута щастие и пак след малко.
нравите също.
Удоволствието и рекламите и те...
цитирайУдоволствието и рекламите и те...
37.
анонимен -
Малка лекция
31.07.2009 00:50
31.07.2009 00:50
По-ужасна, тъпа и писана от безмозъчен човек статия не бях срещал. Очевидно цигареният дим дотолкова ти е замъглил и малкото останали живи и неопушени мозъчни клетки, че си решил да повърнеш този бълвоч, наречено статия или дори не знам как му се казва на подобно нещо. Ти малоумнико прост и такива като теб сте за затвор, за разстрел, но да бъде публичен, за да изкупите вината си, затова, че сте откраднали толкова много часове или дни, или седмици живот на нормалните хора около вас. Вие пушачите сте най-тъпите, ограничени и безмозъчни твари, егоисти, мърши. Вие сте боклуци и не заслужавате живота, който ви е подарен, унищожавайки го по най-смешния начин, и въобразявайки си, че ви удовлетворява някакъв дим, който ви кара да смърдите и да ходите с пожълтели зъби, като че сте прототип на първобитните хора. Но да оставим настрана това, че вие долни изчадия тровите себе си. С това макар и трудно се примирих, въпреки че водих тежка битка с мои приятели пушачи. НО ДА МЕ ТРОВИТЕ МЕН, ДА ОТНЕМАТЕ МОЯ ЛИЧЕН ИЗБОР И МОЯТА ЛИЧНА СВОБОДА? Това е нещо, с което, вярвайте ми, никога няма да се примиря. Как не ви е срам вие да ми говорите за това, че ви се отнемала свободата. Радвайте се, че догодина забраната ще важи само за затворени помещения, а трябваше да ви позволят да се дрогирате с вашите цигари само по копторите ви, жалки подобия на хора. Нямате право да принуждавате нормалните хора да търпят този ваш порок! Аз също съм пристрастен - към шоколад. Тук идва разликата - с това, че аз ям шоколад НЕ ПРЕЧА НА АБСОЛЮТНО НИКОГО ПО АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ НАЧИН! Не занимавам никого с тази моя пристрастеност, не карам никого да се съобразява, не преча на никого да си живее живота и не му тровя дробовете, нервите или каквото и да е, което да пречи да нормалното му пребиваване на тази планета. Наистина не знам защо на някакви амеби, подобия на хора, които си пропиляват живота по този начин, се опитвам да обясня нещо смислено. Надявам се преди да ми изтрият коментара някой да го прочете и да се замисли, защото никога не е късно да спрете цигарите и макар толкова дим да ви е влезнал в празните кратуни, все си мисля, че някъде в дълбоките дебри на мозъка ви е останала една малка капка здрав разум, която все някога ще се отприщи и ще си кажете: "Мамка му, (приликата с името на блога не е случайна) защо го правя? Нима няма нищо друго, което да ми докарва същото, че и по-голямо удоволствие и щастие, при това без да нанася щети на мен и на другите?" Оставам с надеждата да се осъзнаете и ако дори един човек, преосмисли това, което прави и се върне в правия път, аз ще бъда повече от щастлив, защото това ще означава, че редовете, които съм написал, не са били просто захабяване на пръстите и на клавиатурата ми, а нещо повече. Причина да се замислиш и да оцениш това, което ти е дадено свише!
цитирайПричината за влечението към никотина била всъщност липсата на витамин B -6/ако не се лъжа/ в организма. Можете да си помогнете с комплекс от тези витамини. Има ги в аптеките. Току-виж - сте отказали вредния навик. Успех!
цитирай
39.
анонимен -
Zeitgeist-ve-4YK
31.07.2009 18:23
31.07.2009 18:23
Мноо зле тоз .......И аз съм пушач ама гледната ти точка човек е много збъркана ......Тва е като хората който постоянно замърсяват околната среда въздуха,водата почвата и тн. който му позволяват да оцелее.Та същото е с цигарите толкова ли не можеш да си го набиеш в задимената глава че ТВА СА МНООООООООООО КИНИ ВЕ МАН.Тез праят кинти на твой гръб и ти наричаш тва ЕКСТАЗ не знам женати май не ти пуска мноо мноо .Мани ги тези цигари не се излагай .........................
цитирайАз не мога да разбера истерията около цигарите. Добре де, вредни са, но не повече от колата и чипса, например. Правят се много пари от тях на гърба ни, но по-малко ли се правят от горивата, които замърсяват въздуха значително повече. И още нещо - пуша повече от 30 години и изобщо не боледувам. Макар, че съм израстнала по болниците - като пропуших и се оправих :)))
цитирай
41.
анонимен -
Zeitgeist-ve-4YK
01.08.2009 20:29
01.08.2009 20:29
Така ли маце не била боледувала...я виж това и пак говори http://vbox7.com/play:5acd8b01
цитирай
42.
анонимен -
Вижте
03.08.2009 00:10
03.08.2009 00:10
http://www.dnes.bg/ako%20shtete%20-%20vqrvaite/2009/08/02/zaklet-pushach-otiva-na-bezliuden-ostrov-za-da-spre-cigarite.75383
Вижте какво правят хората, за да ги откажат, а вие ми говорите колко било прекрасно и не знам си кво...
цитирайВижте какво правят хората, за да ги откажат, а вие ми говорите колко било прекрасно и не знам си кво...
си е твой избор, но си е гадно. От 3-4 години в къщи се не пуши (има балконче) и е супер. И никой не смърди (е - ясно е, че като и двамата пушат е друго). И всичко е по-гот. И повече въздух има в дробовете.
Единственото е, че като ми се допуши пура се сещам за субекти като Черепа, Незнамкой си, Сираков и т.н. и ми се отпушва. Но пък в един момент поддавам на желанието (по-точно "му се отдавам") и си запалвам - майната им на мутри и техни производни. Е - веднъж на месец или веднъж на 2-3 месеца - както падне. Но иначе ... хич ги не любя цигарите и пушачите. Но...всеки си знае себе си ;)
цитирайЕдинственото е, че като ми се допуши пура се сещам за субекти като Черепа, Незнамкой си, Сираков и т.н. и ми се отпушва. Но пък в един момент поддавам на желанието (по-точно "му се отдавам") и си запалвам - майната им на мутри и техни производни. Е - веднъж на месец или веднъж на 2-3 месеца - както падне. Но иначе ... хич ги не любя цигарите и пушачите. Но...всеки си знае себе си ;)
ти защо разстройваш непушачите, а?
Анонимните непушачи са толкова толерантни, че чак ми се прииска и аз да стана непушач, хахах:)
цитирайАнонимните непушачи са толкова толерантни, че чак ми се прииска и аз да стана непушач, хахах:)
45.
анонимен -
Не можеш
05.08.2009 16:55
05.08.2009 16:55
Не можеш да станеш, защото ти си болен. Болен от безмозъчност и димът ти е убил и малкото вродени клетки, които си имал безподобна твар такава и затова не можеш да осъзнаеш какво си причиняваш. Наркоман.
цитирай... аз ще пална една :):):):)
В миналото се е обяснявало, че цигарите лекуват.
Не знам дали е истина, но един приятел ми обяснява, че нямало един човек болен от ауцхаймер пушач!!!
:):):)
цитирайВ миналото се е обяснявало, че цигарите лекуват.
Не знам дали е истина, но един приятел ми обяснява, че нямало един човек болен от ауцхаймер пушач!!!
:):):)
въпреки че не пуша, в моя дом има пепелници. Гостите ме никога не пушат на терасата, проветрявам помещението след тях и нищо страшно не се е случило! За какви часове и седмици откраднат живот от мен/нас-непушачите, бълнувате?
Или си мислите , че с тази разпаленост и заклеймяване можете, Вие, неизвестний анонимен Непушачо 37, да помогнете и срещу глобалното затопляне като престанете да изпускате газове (да п.... с извинение) след слагане на точката на коментара си?!
цитирайИли си мислите , че с тази разпаленост и заклеймяване можете, Вие, неизвестний анонимен Непушачо 37, да помогнете и срещу глобалното затопляне като престанете да изпускате газове (да п.... с извинение) след слагане на точката на коментара си?!
48.
анонимен -
В моя дом
10.08.2009 19:53
10.08.2009 19:53
пък гостите се съобразяват с правото ми на избор и пушат на терасата, не мисля, че умират от това, че излизат на въздух, а не да ми пълнят къщата с дим. Очевидно си доста прост щом според теб бълнувам и не си могъл да ме разбереш. Когато пушач ми пуши на главата и аз съм пасивен пушач за мен е дори по-вредно и това, което аз казвам е, че всичкият този дим, който съм изгълтал като пасивен пушач откакто съм се родил, ми е съкратил живота с дни, седмици. Кой знае? Сега разбра ли защо казах откраднат, защитнико на пушачите? Глобалното затопляне не ме вълнува, не карам кола и като цяло съм ограничил замърсяването на въздуха, доколкото се касае до мен. С тази разпаленост изразявам недоволството си и възмущението от абсолютно безпардонното поведение на повечето пушачи, които потъпкват правото ми на свободен от дим живот, а после най-нагло почват да пищят как едва ли не те са неоправданите и тяхната свобода е иззета.
ПП: Опитът за оригалност накрая не ти се получи. ;)
цитирайПП: Опитът за оригалност накрая не ти се получи. ;)
49.
анонимен -
Я виж това:
27.08.2009 10:02
27.08.2009 10:02
http://www.pavlin.net/blog/
Така, малко по-надолу е и е под заглавие:
"19 November
Цигарите са полезни за моето здраве".
Павлин ми е приятел и аз бях свидетелка на описаното - да знаеш, че беше доста по-драматично.
А с една приятелка психиатърка сме стигнали до извода, че лекарите са под огромен натиск от тези общо взето търговски атаки потив тютюнопушенето. За един лекар е просто "политически" неприемливо да обясни откровено на пушача на какви доста сериозни рискове се излага, ако внезапно спре да пуши. Така че ти и жена ти, и Павлин, и безброй други ги откриват поединично и понякога на доста висока цена.
Тези истеречни кръстоносни походи в защита на моето здраве за сметка на личната ми свобода според мен са явни симптоми за едно много мащабно, глобално настъпление на мракобесието срещу всички изяви на човешката индивидуалност. Може така да звучи високопарно, но ако се замислиш и огледаш, към забраните на пушенето ще можеш да добавиш още доста дълъг списък от дребнави и по-крупни посегателства върху свободата в името на съмнителни ползи.
Светла (една от всичките)
цитирайТака, малко по-надолу е и е под заглавие:
"19 November
Цигарите са полезни за моето здраве".
Павлин ми е приятел и аз бях свидетелка на описаното - да знаеш, че беше доста по-драматично.
А с една приятелка психиатърка сме стигнали до извода, че лекарите са под огромен натиск от тези общо взето търговски атаки потив тютюнопушенето. За един лекар е просто "политически" неприемливо да обясни откровено на пушача на какви доста сериозни рискове се излага, ако внезапно спре да пуши. Така че ти и жена ти, и Павлин, и безброй други ги откриват поединично и понякога на доста висока цена.
Тези истеречни кръстоносни походи в защита на моето здраве за сметка на личната ми свобода според мен са явни симптоми за едно много мащабно, глобално настъпление на мракобесието срещу всички изяви на човешката индивидуалност. Може така да звучи високопарно, но ако се замислиш и огледаш, към забраните на пушенето ще можеш да добавиш още доста дълъг списък от дребнави и по-крупни посегателства върху свободата в името на съмнителни ползи.
Светла (една от всичките)
50.
анонимен -
Без мозък
05.09.2009 17:24
05.09.2009 17:24
Една от всичките с опушен мозък и почти никакви останали здрави, трезво мислещи, мозъчни клетки. Не, че по принцип жените (що се касае до казуса пушене) имате много клетки, които да помислят разумно...
цитирай
51.
анонимен -
@анонивен (№ 50)
06.09.2009 12:38
06.09.2009 12:38
Ама ти защо реши, че аз съм пушачка? Понеже аз такова нещо не съм написала. Или всеки повод да изтъкнеш предимствата на мъжете пред жените ти включва безусловния рефлекс да плещиш глупости?
Пушенето на тютюн е наркомания - мъжете се пристрастяват също толкова ефикасно, колкото и жените. И, опасявам се, това не е пряка функция от броя мозъчни клетки или природната интелигентност, каквото и да означава това.
Светла (една от всичките)
цитирайПушенето на тютюн е наркомания - мъжете се пристрастяват също толкова ефикасно, колкото и жените. И, опасявам се, това не е пряка функция от броя мозъчни клетки или природната интелигентност, каквото и да означава това.
Светла (една от всичките)
52.
анонимен -
Светла (една от всичките)
13.09.2009 02:21
13.09.2009 02:21
Ще ти отговоря тези дни, когато ми остане време. Иначе приеми моите извинения, явно не съм доразбрал, че не пушиш, въпреки че очевидно защитаваш пушачите, което на мен лично ми е "малко" странно.
цитирай
53.
анонимен -
До Светла (една от всичките)
11.10.2009 18:59
11.10.2009 18:59
Не искам да споря дали мъжете или жените се пристрастяват по-ефикасно, знам, че е 10 пъти по-вероятно (и така се и случва) мъж да се откаже от тютюна отколкото жена. Това, което аз имах предвид е, че на жените дотолкова им се е изменило съзнанието, че пушенето им се превръща в по-важно от това детето им да е здраво. Това, което трябва да им е вродено, закодирано и едва ли не най-важната функция да възпроизвеждат живот, остава на заден план. Не искам да ти казвам колко жени забременяват и продължават да пушат. Раждат и продължават да пушат на детето като хем му вредят, хем му дават лош пример. Света наистина не отива на добре. Надявам се сега да ме разбереш по-добре.
цитирай
54.
анонимен -
До Анонимен #50, 52 и 53
20.10.2009 19:28
20.10.2009 19:28
Ох! Единственото, което разбирам наистина добре, е, че ти продължаваш да спориш с мен за неща, които аз не съмо не съм написала, но и въобще не съм намекнала. И че във всички случаи те избива на сексизъм.
Не съм казала и че не съм пушачка. Не съм обсъждала въпроса хубаво ли е или не да пуши човек. (Не е хубаво със сигурност - вдишваш гадости, харчиш пари, и главното - ставаш зависим. Това последното може да се окаже много унизително. И няма никакво значение от кой пол си.)
Това, което се опитах да кажа (в #49), е, че когато вече си пушач, т.е. зависим, внезапното спиране на цигарите в определени случаи може да се окаже много по-опасно, отколкото да продължиш да пушиш. Така е с всички зависимости (не само с цигарите). И че официалната политика и породената от нея обществена нагласа пречат дори на лекарите да бъдат коректни с пациентите си по отношение на възможните опасности от внезапно прекратяване на пушенето.
Интересно, ако се бях подписала с някоя дума от среден род, дали моето мнение щеше да ти докара същия тръшък?
Светла (една от всичките)
цитирайНе съм казала и че не съм пушачка. Не съм обсъждала въпроса хубаво ли е или не да пуши човек. (Не е хубаво със сигурност - вдишваш гадости, харчиш пари, и главното - ставаш зависим. Това последното може да се окаже много унизително. И няма никакво значение от кой пол си.)
Това, което се опитах да кажа (в #49), е, че когато вече си пушач, т.е. зависим, внезапното спиране на цигарите в определени случаи може да се окаже много по-опасно, отколкото да продължиш да пушиш. Така е с всички зависимости (не само с цигарите). И че официалната политика и породената от нея обществена нагласа пречат дори на лекарите да бъдат коректни с пациентите си по отношение на възможните опасности от внезапно прекратяване на пушенето.
Интересно, ако се бях подписала с някоя дума от среден род, дали моето мнение щеше да ти докара същия тръшък?
Светла (една от всичките)
55.
анонимен -
До Светла (една от всичките)
24.10.2009 18:38
24.10.2009 18:38
Не мога да се занимавам повече да ти обяснявам. Продължавай да си мислиш, че внезапното спиране е по-вредно от това да продължиш с дима, продължавай да тровиш себе си и околните (ако си пушачка, защото ти от всичко, което написа, половината неща каза, че не си ги казала) и да видим, пожелавам ти дълъг живот, пък дали ще живееш дълго... Много ти здраве, пък нека мен, непушача, ме избива на сексизъм. ;)
цитирай
56.
анонимен -
Ох...
02.03.2010 17:15
02.03.2010 17:15
Отивам да пафна една:)
цитирай
57.
анонимен -
Горките хора. . . Жалко е да робуваш ...
03.05.2010 11:44
03.05.2010 11:44
Горките хора... Жалко е да робуваш на каквото и да е, още по-малко на нещо което те убива. Облекчението на наркомана, когато си вземе дозата е разбираемо естествено, нормално е и абстиненцията да доведе до временна депресия. Нали за това сме хора, за да можем да покоряваме собствените си слабости, не те нас. От 5 години не пуша и съм по-щастлив от всякога.
цитирай